Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 11:19
Zpottr schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:15:
[...]

GO.... kan nog wel een aardige plaat oplevert met wat mazzel? Zo toe zien hebben ze G009LE overgeslagen trouwens
Er is geen enkel kenteken in NL (In huidige reeksen iig) die klinkers bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46
Zpottr schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:15:
[...]

GO.... kan nog wel een aardige plaat oplevert met wat mazzel? Zo toe zien hebben ze G009LE overgeslagen trouwens
De letter E zal niet op een regulier personenauto-kenteken voor komen in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:42:
[...]

Wanneer wordt de Jasper Arrow verwacht in Panama en in Zeebrugge?
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

RWGW schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

De letter E zal niet op een regulier personenauto-kenteken voor komen in NL
Ah dat beperkt de mogelijkheden wel enigszins haha. Grappig dat ik de hele dag kentekens zie en dat niet wist.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:54

D85

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:35:
Mijn Tesla standard range besteld op 30/09 bleek een lever restrictie op te zitten 1/12/2019. Voor de zekerheid maar even deze restricite laten verwijderen. Binnen een paar uur een bevestiging van de Tesla medewerker ontvangen dat mijn restrictie was verwijderd.

Paar uur daarna de mail met daarin: Bereid u voor op de levering van uw Model 3 :)

Nog geen VIN dus hopelijk staat hij op de Jasper Arrow.
Heb je lease? Ik heb ook een leverrestrictie op 1/12/2019 i.v.m. huidige leaseauto maar weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vinden, gewoon lekker laten of mijzelf kapot stressen. Ik moet zeggen, dit topic helpt er niet bij >:) Wat was er nodig om je restrictie te verwijderen en heb je afspraken met je leasemaatschappij gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:22

aip

En helaas is G-000-GL ook niet uitgegeven. G-010-GL wel trouwens, een grijze M3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rpcrobbie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 18:31
Grand Dahlia is weer binnen AIS bereik:

https://www.marinetraffic...ome/shipid:416239/zoom:10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichardC79
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-12-2024
G-712-LX Zwarte M3 met een fiscale waarde van 58300.
Dat is een LR zwart/zwart aero awd, zou die van mij kunnen zijn. :)
Alhoewel ik niet de enige ben met die config hier. hahaha.

Maar wie weet.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jblok
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-03-2020
Markboss schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:14:
[...]

Na mijn tweede belletje kwam ik erachter dat degene die ik bij mijn eerste belletje aan de lijn had (extreem toevallig) voor zowel Tesla Delivery als hun Enterprise afdeling werkte. Zij kon dus in beide mailboxen en kon mij dus niet vinden in de 'gewone' delivery orders, maar wel in die van Enterprise. Ze kon toen zien dat er geen RN was gekoppeld en wat daar de reden van was. Tweede belletje was met iemand die niet die toegang had en kon mij dus niet vinden en dus ook niet verder helpen (want ik heb geen RN...).
Nu maar hopen dat ze die Enterprise orders snel verwerken dan. Ik wacht op een RN sinds 25/9 (Leaseplan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Dany71 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Solid Black Performance 20" black int.
Besteld op 11 september via LM
RN op 17 september nog geen VIN

Verwachte leverdatum volgens LM eind oktober begin november(dit was eerst volgens LM begin oktober). Volgens Tesla Delivery begin/half december. Hierbij ook de mededeling dat er minder P's deze kant op komen, maar zeker voor einde jaar zal levering plaatsvinden..
Probeer me hier maar bij neer te leggen. O-)
Ik heb ook een performance besteld.

Als die dan geleverd word met de Dark Grey velgen dan wil ik nog wel even wachten.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Via https://www.localizatodo.com/html5/ kun je de live locatie zien en ben je dus niet afhankelijk van AIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Vandaag nóg een keer een levering SMS gekregen?! Zelfde datum/tijd/locatie, deze keer wat korter kwa inhoud (geen "Deze datum kan nog gewijzigd worden..."). Ik had de eerste meteen al met JA beantwoord, deze ook maar weer gedaan voor de zekerheid.

Nog iemand dit meegemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RWGW
digibeetle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:21:
Vandaag nóg een keer een levering SMS gekregen?! Zelfde datum/tijd/locatie, deze keer wat korter kwa inhoud (geen "Deze datum kan nog gewijzigd worden..."). Ik had de eerste meteen al met JA beantwoord, deze ook maar weer gedaan voor de zekerheid.

Ergens diep in mijn hart ben ik jaloers dat jij er twee krijgt en ik nog geen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
RWGW schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:23:
[...]

Ergens diep in mijn hart ben ik jaloers dat jij er twee krijgt en ik nog geen. :+
Als het mogelijk zou zijn er één te doneren zou ik het graag doen 8) Maar ik raakte er wel van in de war; hebben ze mijn eerste "JA" dan wel geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
digibeetle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:26:
[...]

Als het mogelijk zou zijn er één te doneren zou ik het graag doen 8) Maar ik raakte er wel van in de war; hebben ze mijn eerste "JA" dan wel geregistreerd?
volgens mijn LM (van Mossel) moet ik op de sms antwoorden: Bevestigd of Akkoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D85 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

Heb je lease? Ik heb ook een leverrestrictie op 1/12/2019 i.v.m. huidige leaseauto maar weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vinden, gewoon lekker laten of mijzelf kapot stressen. Ik moet zeggen, dit topic helpt er niet bij >:) Wat was er nodig om je restrictie te verwijderen en heb je afspraken met je leasemaatschappij gemaakt?
Ik heb gemaild met Tesla. Zij informeerde mij dat het verstandiger is om de restrictie te laten verwijderen. Ze gaf aan dat mocht er onverhoopt in december geen boot meer komen met daarop een auto met mijn specificaties dat Ik dan het risico liep dat hij niet in 2019 komt. Ik denk niet dat die kans heel groot is.. maar toch wel even laten verwijderen voor de zekerheid.

De leasemaatschappij moet dan mailen naar het mailadres van de locatie waar de bestelling is geplaatst. Zij kunnen dan de restrictie weghalen.

Ik heb verder geen aanvullende afspraak gemaakt met mijn leasemaatschappij over het afkopen van mijn huidige auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:08

The Third Man

The Third Jellyfish

airliner schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Via https://www.localizatodo.com/html5/ kun je de live locatie zien en ben je dus niet afhankelijk van AIS
Live? Zoals hierboven gemeld stond hij de hele ochtend op de locatie van 7 uur 's ochtends, en hij staat nu nota bene op de locatie van 1 uur vanmiddag...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B3MdgOQ.png

Zolang er maar AIS-bereik is zit je tenminste naar data van 1-15 minuten oud te kijken, dat zou ik eerder live noemen. En dat geldt dus voor wat betreft de Grand Dahlia nu tot en met de aankomst.

[ Voor 18% gewijzigd door The Third Man op 24-10-2019 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingfisher1978
  • Laatst online: 30-11-2022
digibeetle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:21:

Ik heb naast de SMS nog een email gekregen met dezelfde inhoud als de SMS, met de vraag of ik wilde bevestigen door de mail te beantwoorden of ik akkoord was met de voorstelde tijd en datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-09 19:28
Mijn SMS van dinsdag schreef 'Gefeliciteerd! Uw model 3 wordt bij u geleverd op 5/11, onder voorbehoud van logistiek en inspecties. Uw LM neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP'.

Ik heb Athlon nog gebeld, maar die wisten (nog) van niks..

Mijn account geeft aan:
Afspraak voor levering
Dinsdag 5 november om 08:30

- -
-, - -

[ Voor 13% gewijzigd door Recci op 24-10-2019 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digibeetle
Kingfisher1978 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:51:
[...]

Ik heb naast de SMS nog een email gekregen met dezelfde inhoud als de SMS, met de vraag of ik wilde bevestigen door de mail te beantwoorden of ik akkoord was met de voorstelde tijd en datum.
Ja, een mail heb ik ook gekregen na ontvangst eerste SMS, met als onderwerp "De levering van uw Model 3 is verplaatst", maar dan weer gewoon met dezelfde datum/tijd/locatie, en zonder de vraag dit te bevestigen. In mijn account is deze datum/tijd/locatie ook zichtbaar. #vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
D85 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

Ik zou de lease restrictie laten verwijderen omdat ze pas gaan zoeken voor een auto rond de lease restrictie. Even bij je leasemaatschappij vragen wat de eventuele boete is per maand. worst case moet is een paar weken boete betalen maar heb je zeker je auto.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:54

D85

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:32:
[...]

Ik heb gemaild met Tesla. Zij informeerde mij dat het verstandiger is om de restrictie te laten verwijderen. Ze gaf aan dat mocht er onverhoopt in december geen boot meer komen met daarop een auto met mijn specificaties dat Ik dan het risico liep dat hij niet in 2019 komt. Ik denk niet dat die kans heel groot is.. maar toch wel even laten verwijderen voor de zekerheid.

De leasemaatschappij moet dan mailen naar het mailadres van de locatie waar de bestelling is geplaatst. Zij kunnen dan de restrictie weghalen.

Ik heb verder geen aanvullende afspraak gemaakt met mijn leasemaatschappij over het afkopen van mijn huidige auto.
knights16 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:04:
[...]

Ik zou de lease restrictie laten verwijderen omdat ze pas gaan zoeken voor een auto rond de lease restrictie. Even bij je leasemaatschappij vragen wat de eventuele boete is per maand. worst case moet is een paar weken boete betalen maar heb je zeker je auto.
Thanks voor jullie beide reacties! Ik heb zojuist onze mobilteitsdesk maar even het verzoek gestuurd de restrictie te verwijderen. Ik had reeds ingestemd met het vervroegd afkopen naar 1/12/2019 en die kosten vielen mij mee, dus mocht het behapbaar zijn neem ik zonder problemen het risico op iets meer kosten, als die M3 maar snel geleverd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
D85 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:08:
[...]

[...]

Thanks voor jullie beide reacties! Ik heb zojuist onze mobilteitsdesk maar even het verzoek gestuurd de restrictie te verwijderen. Ik had reeds ingestemd met het vervroegd afkopen naar 1/12/2019 en die kosten vielen mij mee, dus mocht het behapbaar zijn neem ik zonder problemen het risico op iets meer kosten, als die M3 maar snel geleverd wordt.
Nice! Via het tesla delivery nummer kun je checken of de restrictie ook verwijderd is. Zou over een weekje eens bellen. Ik moest er een tweede mailtje achteraan laten sturen omdat men na twee weken nog niets had gedaan.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastardi
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 23:40
egy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:14:
NN lijkt in mijn geval 60 per maand goedkoper te zijn ten opzichte van InsureMyTesla.
NN verzekert geen Tesla's vertelden ze mij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bvoerman schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:49:
[...]

Ik heb ook een performance besteld.

Als die dan geleverd word met de Dark Grey velgen dan wil ik nog wel even wachten.
Eveneens een P besteld op 2 oktober via LM, Silver, zwart int.
Op 15 oktober RN verkregen....inmiddels via LM ook te horen gekregen dat levering ws. echt pas december gaat worden (ik weet niet hoe ze aan die wijsheid komen). Stiekem hoop ik ook dan wel dat er de grijze 20" onder staan. Klopt ws. wel dat de P's dus idd later geleverd worden aangezien die minder besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Eveneens een P besteld op 2 oktober via LM, Silver, zwart int.
Op 15 oktober RN verkregen....inmiddels via LM ook te horen gekregen dat levering ws. echt pas december gaat worden (ik weet niet hoe ze aan die wijsheid komen). Stiekem hoop ik ook dan wel dat er de grijze 20" onder staan. Klopt ws. wel dat de P's dus idd later geleverd worden aangezien die minder besteld worden.
Ik heb mijn hoop toch nog wel gevestigd op Jasper Arrow

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Recci schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:55:
Mijn SMS van dinsdag schreef 'Gefeliciteerd! Uw model 3 wordt bij u geleverd op 5/11, onder voorbehoud van logistiek en inspecties. Uw LM neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP'.

Ik heb Athlon nog gebeld, maar die wisten (nog) van niks..

Mijn account geeft aan:
Afspraak voor levering
Dinsdag 5 november om 08:30

- -
-, - -
Wanneer had je een VIN? Ik heb nog geen sms en/of mail. VIN 22/10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-09 19:28
Michiel 3 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:10:
[...]

Wanneer had je een VIN? Ik heb nog geen sms en/of mail. VIN 22/10.
Staat in de sheet. 1 oct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan ook al meer trailers inzetten. Laat die boten maar komen!

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/leebi22fv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:13:
Ze gaan ook al meer trailers inzetten. Laat die boten maar komen!

[Afbeelding]
Op basis waarvan weet je dat dit voor de Tesla’s is? Deze trainers rijden elke dag met auto’s namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvoerman
  • Laatst online: 29-08-2020
Frome schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:05:
[...]

Ik heb mijn hoop toch nog wel gevestigd op Jasper Arrow
Ik stiekem ook wel, maar houd rekening met het ergste, dan valt het straks alleen maar mee.

Tesla M3 | P | Pearl White | Premium Zwart Interieur | "20 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 23:42
Ik had de 19e een VIN, maar in de loop van vandaag is deze verdwenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:22:
[...]

Op basis waarvan weet je dat dit voor de Tesla’s is? Deze trainers rijden elke dag met auto’s namelijk.
Het was geen serieus bericht.... zag het net toevallig op mijn tijdlijn bij Linkedin. Aan dr andere kant zou het best kunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digibeetle schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:56:
[...]

Ja, een mail heb ik ook gekregen na ontvangst eerste SMS, met als onderwerp "De levering van uw Model 3 is verplaatst", maar dan weer gewoon met dezelfde datum/tijd/locatie, en zonder de vraag dit te bevestigen. In mijn account is deze datum/tijd/locatie ook zichtbaar. #vreemd
Na 1 sms en 1 mail ook nog een mail ontvangenen met als onderwerp Tesla / bevestiging van uw levering / RN.......
En een bijlage om hem eventueel door iemand anders op te laten halen (moet hier helaas gebruik van maken)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens... bellen met Tesla is extreem verbeterd. Altijd binnen een paar tellen iemand aan de lijn en doen ook nog eens een stapje extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deusmagnus
  • Laatst online: 05-04-2021
Goochelaar schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:25:
Heb je wel op beheren geklikt? mijn Vin app gaf het eerst ook aan, maar toen ik het weer deed onder het beheren tabje had ik er wel weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Yep. Heb de 19e de VIN in de source gevonden. Dit was geen placeholder (model 3, MY2020). Nu kan ik deze niet meer terug vinden.

Gebruik normaal geen Chrome, maar speciaal voor de plugin toch maar even geïnstalleerd en helaas kan deze hem ook niet vinden.

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik hem privé heb besteld en dat de leasemaatschappij het RN over neemt. Dat kon ik tot op heden in het account namelijk niet terug vinden. Mogelijk dat voor een ander RN de betaling e.d. al wel in orde was en dat ze hem doorgeschoven hebben. Ik had namelijk nog geen SMS ontvangen.

[ Voor 39% gewijzigd door Goochelaar op 24-10-2019 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:43:
Trouwens... bellen met Tesla is extreem verbeterd. Altijd binnen een paar tellen iemand aan de lijn en doen ook nog eens een stapje extra
Hmm, heb ook geprobeerd te bellen maar elke optie die ik kies wordt er een bandje afgewerkt en opgehangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een nieuwe eindfactuur gekregen met een verwachte leverdatum één dag eerder en een nieuw betalingskenmerk. :p Maar goed dat ik nog niet betaald had.

11 Nov verwachte levering nu. Had VIN 19 Okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:11
Dat is heerlijk snel, maar wel een standaard wit, dus dat zal ook meespelen :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:53:
[...]

Hmm, heb ook geprobeerd te bellen maar elke optie die ik kies wordt er een bandje afgewerkt en opgehangen
1 & 3 ?
nederlands & verkoop.

zo kwam ik er ook steeds door - en vlot, werd eigenlijk altijd wel binnen 1 minuut opgenomen

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Selespeed
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:20
Blijft vreemd dat het in Oktober zoveel langer duurt dan in Sept. Ik heb via LM op 13/9 een Performance besteld (wit/zwart) zonder verdere opties. Op 13/9 ook een vin en 30/9 ophalen.
Collega met zelfde config idem. Wij rijden dus nu al weer bijna 4wk rond in de Model 3 :) :)

Ps. Ik merk helemaal niets van enige vermindering van comfort/bandenherrie bij 20". Is veel en veel strakker/comfortabeler dan de A3 Etron hiervoor (en heel, heel veel sneller ook ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cijfers van Tesla, in Q3-2019 ruim 79000 M3's geproduceerd én uitgeleverd: https://ir.tesla.com/stat...ac-4f69-9497-d161bce15da4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:11
Oktober is eigenlijk een weggegooide maand.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:33:
Oktober is eigenlijk een weggegooide maand.
Beetje wel ja, snap niet waarom ze niet eerder zijn begonnen met verschepen, zodat je de leveringen meer verspreid over Q4 kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Laatst online: 14-05-2024
MrBasta schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

ANWB of Promovendum?

Hoedanook, je moet ze even bellen - Tesla's zijn geen standaard auto's, dus zelfs al krijg je via de website een offerte dan wil dat niet zeggen dat je hem straks ook daadwerkelijk in dekking kan geven voor die premie (zoals bij de ANWB). Ik heb een offerte van Promovendum (na telefonisch contact) waarbij SCM Klasse 3 als klasse wordt aangehouden.
Wij hebben vanmiddag ook even gebeld met Promovendum (Model 3 ZZP). Bleek via telefoon ook voordeligere premie te krijgen.
Kwam nog een vraag: "Heb je de Tesla app op je telefoon geïnstalleerd?" Bij het antwoord "ja" op de vraag kunnen ze weer iets aanvinken wat de verzekering goedkoper maakt omdat je via de app de Model 3 kan volgen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snelis schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

1 & 3 ?
nederlands & verkoop.

zo kwam ik er ook steeds door - en vlot, werd eigenlijk altijd wel binnen 1 minuut opgenomen
Dank je ga ik morgen eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mkeespiet schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:41:
[...]

Wij hebben vanmiddag ook even gebeld met Promovendum (Model 3 ZZP). Bleek via telefoon ook voordeligere premie te krijgen.
Kwam nog een vraag: "Heb je de Tesla app op je telefoon geïnstalleerd?" Bij het antwoord "ja" op de vraag kunnen ze weer iets aanvinken wat de verzekering goedkoper maakt omdat je via de app de Model 3 kan volgen.. 8)7
Hoe zit het met de voorwaarden en dekking van Promovendum? Is dat vergelijkbaar met Insuremytesla? Ik heb begrepen dat er niet veel verzekeraars zijn die een Tesla willen verzekeren of dat ze alarmeisen stellen die niet goed realiseerbaar zijn bij een Tesla (o.a. inzake vervallen garantie). Turien & Co blijkt ook een goede Tesla verzekeraar te zijn. Die is bij mij alleen 58% duurder t.o.v. Insuremytesla :?

Zowel Insuremytesla als Turien & Co werken met gespecialiseerde Tesla-herstellers zodat sensoren achter het plaatwerk na spuitwerk nog werken en betrouwbaar zijn. Hoe zal dat zijn bij Promovendum?

Leeswerk: https://www.amweb.nl/scha...7207-694623192.1571947207

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MichaMols
  • Laatst online: 12-08-2021
Goochelaar schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:25:
Ik zou juist verwachten dat jij nét de gene zou zijn die dat trucje zou kunnen oplossen!

- Micha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goochelaar
:')

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Je zou kunnen stellen dat je wellicht wat... Ontgoocheld bent. oOo

*badum tss*, I'll show myself out :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Dat kun je wel stellen :|

Morgen eerst maar eens bellen of die overname van mijn RN nummer inmiddels bekend is. En met de opmerking dat ik een VIN in de source gezien heb zullen de Tesla medewerkers ook weinig kunnen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Goochelaar schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:33:

Morgen eerst maar eens bellen of die overname van mijn RN nummer inmiddels bekend is. En met de opmerking dat ik een VIN in de source gezien heb zullen de Tesla medewerkers ook weinig kunnen vermoed ik.
Als er een VIN gekoppeld is kunnen ze dat zo zien, maar je moet net de juiste medewerker treffen.
De een verteld mij dat ik maar een mail moet sturen. Een week en een nieuwe F5 knop verder toch weer gebeld, kreeg toen wel alle informatie waar ik naar zocht. Nu kan ik rustig verder ongeduldig zijn.

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Hoe zit het nu eigenlijk met dat pws systeem. Hebben wij nu allemaal zo een noise maker ?
Ik vind dat reverse Jetson geluid maar niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
snelis schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 02:09:
Hoe zit het nu eigenlijk met dat pws systeem. Hebben wij nu allemaal zo een noise maker ?
Ik vind dat reverse Jetson geluid maar niks :/
Alleen de modellen vanaf het productiejaar 2020 (ingegaan begin september).
Er worden nog vins toegewezen zowel uit het productiejaar 2019 welke pws nog niet heeft als 2020 die het wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goochelaar schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:33:

Ik had een vin in source 19-10 en belde 21-10 Tesla met een vraag. Bewust de vin in source niet genoemd.

Zij zei: ik zie wel dat er inmiddels een auto aan je is gekoppeld, dus hij is onderweg!

Dus zij zien dat direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:52
Dat is nog niet bevestigd door iemand met een 2020 model, toch? Overigens schijnt die dus zo los te maken te zijn, zonder dat de software klaagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:52:
[...]
Zij zei: ik zie wel dat er inmiddels een auto aan je is gekoppeld, dus hij is onderweg!

Dus zij zien dat direct!
Dat ze kunnen zien dat er een auto gekoppeld is dat lijkt me logisch. Wat ik me af vraag is of ze kunnen zien dat er een auto gekoppeld is geweest en waarom die is ontkoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frome
  • Laatst online: 04-05-2021

Frome

M3P | White | Black

Zal er dan echt geen één Performance op die Grand Dahlia staan.......er zitten hier op tweakers best een aantal mensen die al langere tijd wachten en dan staat waarschijnlijk nog niet eens iedereen in de excel-lijst (waaronder ikzelf :X , zal ik nog ff doen)

M3P | White | Black | besteld LR 22/7 | geannuleerd 9 okt | besteld P 11/10 | VIN 24/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Iemand al een update omtrent Alphabet bestellingen van 4 oktober? Iemand al een RN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Michiele93 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:22:
Iemand al een update omtrent Alphabet bestellingen van 4 oktober? Iemand al een RN?
Leaseplan hier, ook 4 oktober besteld, nog geen RN.
Ik heb een gevoel dat er nu prio is gelegd ander werk (zoals kentekens aanvragen ofzo) en daarna pas weer orders van fleetsales verwerkt gaan worden.
Er is naar mijn weten niemand die de afgelopen week een RN-nummer heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Michiele93 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:22:
Nope, ik niet

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mkeespiet
  • Laatst online: 14-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:00:
[...]

Hoe zit het met de voorwaarden en dekking van Promovendum? Is dat vergelijkbaar met Insuremytesla? Ik heb begrepen dat er niet veel verzekeraars zijn die een Tesla willen verzekeren of dat ze alarmeisen stellen die niet goed realiseerbaar zijn bij een Tesla (o.a. inzake vervallen garantie). Turien & Co blijkt ook een goede Tesla verzekeraar te zijn. Die is bij mij alleen 58% duurder t.o.v. Insuremytesla :?

Zowel Insuremytesla als Turien & Co werken met gespecialiseerde Tesla-herstellers zodat sensoren achter het plaatwerk na spuitwerk nog werken en betrouwbaar zijn. Hoe zal dat zijn bij Promovendum?

Leeswerk: https://www.amweb.nl/scha...7207-694623192.1571947207
De details weet ik nog niet, moeten we verder nog even in verdiepen.
Wat echter de verzekeringsagent van m'n schoonouders vertelde is dat nu veel bedrijven een Tesla (nog) niet willen verzekeren omdat men niet weet wat het gaat kosten als een Tesla een ongeluk veroorzaakt en met relatief lage snelheid wel bijvoorbeeld batterijschade oploopt. Op dit moment schijnt het een soort van "kat-uit-de-boom-kijk" moment te zijn voor verzekeringsland..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RichardC79
Bigjostie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:44:
[...]

Alleen de modellen vanaf het productiejaar 2020 (ingegaan begin september).
Er worden nog vins toegewezen zowel uit het productiejaar 2019 welke pws nog niet heeft als 2020 die het wel hebben.
Gelukkig krijg ik volgens mijn VIN een 2019 model die dit nog niet heeft.
Het zou namelijk bij mij het eerste zijn wat ik eruit had gesloopt, danwel onklaar zou hebben gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marvaa
  • Laatst online: 21-09-2021
Schrik van de hoeveelheid negatieve geluiden over dat speakertje.., jongens vergeet niet dat dat ding er om veiligheidsredenen op zit, je weet wel kleine kids enzo..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichardC79
Marvaa schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:55:
Schrik van de hoeveelheid negatieve geluiden over dat speakertje.., jongens vergeet niet dat dat ding er om veiligheidsredenen op zit, je weet wel kleine kids enzo..
Dat is zeker een punt, wat overigens voor alle EV's en ook Hybirds zou moeten gelden.
Echter is het geluid wat ze bij Tesla erin stoppen gewoon zo verschrikkelijk. Als ze dat 'normaler' maken zou ik er meer voorstander van zijn. Want ben het zeker met je eens dat er iets gedaan zou moeten worden.
Dus de negativiteit komt bij mij vooral vanuit het feit dat ze er zulke stomme geluiden in hebben gestopt. Niet zozeer aan de optie zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
RichardC79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:01:
[...]

Dat is zeker een punt, wat overigens voor alle EV's en ook Hybirds zou moeten gelden.
Echter is het geluid wat ze bij Tesla erin stoppen gewoon zo verschrikkelijk. Als ze dat 'normaler' maken zou ik er meer voorstander van zijn. Want ben het zeker met je eens dat er iets gedaan zou moeten worden.
Dus de negativiteit komt bij mij vooral vanuit het feit dat ze er zulke stomme geluiden in hebben gestopt. Niet zozeer aan de optie zelf.
Gelukkig kun je binnenkort dat geluid aanpassen on het systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Michiel 3 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:05:
[...]

Gelukkig kun je binnenkort dat geluid aanpassen on het systeem..
Gelukkig maar dan, want nogmaals met het huidige geluid zou ik het direct onklaar maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinculum
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09-2024
Goedemorgen allen,
Ook ik mag me aansluiten bij het nagelbijtend wachten op een Model 3.
Zwarte SR+, zwart interieur, aero velgen, trekhaak, via LM.

Wel RN maar geen VIN (VIN checker plugin toegevoegd).
LM contract getekend op 9-10. In referral van collega staat besteld 15/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je contact met ze op wil nemen waar moet je dan naartoe bellen? Tesla tilburg? Op mail krijg ik geen reactie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 26-09 10:05
Ben ik dan één van de weinigen die dat pws geluid niet storend vindt? Op YouTube staan genoeg filmpjes, langzaam vooruit rijden hoor je in de auto niks van, alleen bij achteruit rijden hoor je een heel klein beetje als je geen airco en geen radio aan hebt staan. Het is vooral de buitenwereld die iets hoort... En dat is juist de bedoeling.

Daarnaast vind ik zo'n sci fi geluid wel geinig :)

[ Voor 7% gewijzigd door pirke op 25-10-2019 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik had net Leaseplan aan de lijn en ze gaven aan dat als je bestelt ze bij Tesla aangeven dat het dit jaar geleverd moet worden en als dat niet kan dat je dan gratis kan annuleren. Ik vond dat nogal bijzonder klinken. Iemand enig idee of dat echt zo is?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 26-09 10:05
Als je niet least maar gewoon koopt dan kun je zelfs na levering de auto nog terugbrengen voor een full refund. Dus als ze niet in 2019 leveren kun je er kosteloos van af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goochelaar
Bij Tesla kan tot de dag van levering geannuleerd worden. Je hebt echter een contract met je LM, dus als daar niet is vermeld dat levering in 2019 een voorwaarde is dan kun je dat niet zomaar ontbinden. Als Leaseplan dit expliciet benoemt, dan neem ik aan dat die voorwaarde in het contract vermeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer de volgende vin's worden toegewezen:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ricksen87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09-2024
Glovis Sun (is nu aan het laden) gaat naar Shanghai. Eventueel volgende boot naar Europa zou dan de Glovis Cosmos worden welke 28 oktober in SF aan komt. Circa 3 a 4 dagen laden is vertrek begin november. Tel daar nog 23 dagen op en dan komt de boot zo rond 25 november aan in Zeebrugge. Eventueel paar dagen later in Amsterdam en dat betekent uitlevering begin december in NL.

De vin's van de Grand Dahila en Grand Pioneer zij zover ik het goed begreep al uitgegeven. Vin's van de Jasper Arrow zal naar verwachting volgende week bij doorkomst Panama uitgegeven worden. Eventueel Glovis Cosmos dan rond 10 november.

Verder geen geplande boten tot nu toe. De auto's op de Glovis Cosmos gaan op zijn vroegst begin december uitgeleverd worden. Levering daarna tot eind december wordt in ieder geval kort dag en zou mijn inziens nog maximaal 1 boot kunnen zijn. Of men moet kentekens aanvragen als de boot nog onderweg is. Al is dit volgens mij niet meer toegestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door ricksen87 op 25-10-2019 09:33 ]

SR+ / White / Black / 19, Bestelling 8-10, RN 10-10, VIN 26-11, leverdatum: 16-12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Jasper Arrow nog veel m3 voor Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:24:
Bij Tesla kan tot de dag van levering geannuleerd worden. Je hebt echter een contract met je LM, dus als daar niet is vermeld dat levering in 2019 een voorwaarde is dan kun je dat niet zomaar ontbinden. Als Leaseplan dit expliciet benoemt, dan neem ik aan dat die voorwaarde in het contract vermeld wordt.
Jep, offerte is opgevraagd. Ze geven echt aan dat je nog kan annuleren als het dit jaar niet meer lukt! Interessant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Caelorum schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 06:52:
Dat is nog niet bevestigd door iemand met een 2020 model, toch? Overigens schijnt die dus zo los te maken te zijn, zonder dat de software klaagt..
RichardC79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:09:
[...]

Gelukkig maar dan, want nogmaals met het huidige geluid zou ik het direct onklaar maken. ;)
Het is gewoon een veiligheidsvoorziening waar je in de auto niets van merkt, die bovendien inmiddels verplicht is toch (AVAS)?
Ik denk dat je goed de klos bent als je stoer je speakertje loskoppelt en een kind aanrijdt, eerlijk gezegd.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Weet iemand of de VIN uitgegeven is van de auto's die op de Grand Pioneer staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goochelaar
DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:36:
[...]

Jep, offerte is opgevraagd. Ze geven echt aan dat je nog kan annuleren als het dit jaar niet meer lukt! Interessant
Mooi. Ik heb de LM dat expliciet in het contract laten zetten. Al hoop ik dat het niet nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-09 01:56
Dnz0 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:40:
Weet iemand of de VIN uitgegeven is van de auto's die op de Grand Pioneer staan?
Dat is de grote vraag of dat misschien toch niet vorige week Zaterdag is gebeurd, aangezien er ook mensen 15 Oktober een VIN hebben gehad. Zelf denk ik dat de Grand Pioneer ook nog heel wat SR+ modellen heeft staan en misschien morgen een VIN krijgen, aangezien er toch aardig veel LR AWD modellen vorige week een VIN hebben gekregen

[ Voor 3% gewijzigd door Zebesco030 op 25-10-2019 09:44 ]

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Weet niet of je hier mag linken naar youtube, maar de video van RYANVISION "Tesla Model 3 Pedestrian Warning System PWS Noise Maker Sound" geeft wel een aardig beeld van dat systeem.

Ik ben heel benieuwd hoe dat werkelijk zal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Goochelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Mooi. Ik heb de LM dat expliciet in het contract laten zetten. Al hoop ik dat het niet nodig is ;)
Nice, wanneer heb je besteld ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:02
Bigjostie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:25:
[...]

Leaseplan hier, ook 4 oktober besteld, nog geen RN.
Ik heb een gevoel dat er nu prio is gelegd ander werk (zoals kentekens aanvragen ofzo) en daarna pas weer orders van fleetsales verwerkt gaan worden.
Er is naar mijn weten niemand die de afgelopen week een RN-nummer heeft gekregen.
Hier ook leaseplan. Bestelling 11-10, RN op 18-10. Hangt wellicht af wie bij LP je order verwerkt, of wellicht of je wel of geen Enterprise klant bent

[ Voor 0% gewijzigd door Tomas_ op 25-10-2019 10:40 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
De mensen die aangeven dat ze een VIN hebben, staat die dan zichtbaar op hun account ? of alleen in de source ? Ik heb hem rond 16e in de source, maar geen mail of sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Laatst online: 22-11-2020
Zebesco030 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Dat is de grote vraag of dat misschien toch niet vorige week Zaterdag is gebeurd, aangezien er ook mensen 15 Oktober een VIN hebben gehad. Zelf denk ik dat de Grand Pioneer ook nog heel wat SR+ modellen heeft staan, aangezien er toch aardig veel LR AWD modellen vorige week een VIN hebben gekregen.
Dat vraag ik me dus ook af. Wordt de VIN in een dag afgegeven?
Als ik de excel lijst bekijk zie ik bij VIN 10, 11, 15, 19, 21 en 22 oktober staan...
Daarnaast werd soms als ik me niet vergis de VIN 2 weken voor aankomst in Zeebrugge gekoppeld.
Aankomst van GP is 4 november in Zeebrugge, dus rond 21 - 22 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

snelis schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:48:
De mensen die aangeven dat ze een VIN hebben, staat die dan zichtbaar op hun account ? of alleen in de source ? Ik heb hem rond 16e in de source, maar geen mail of sms.
Alleen source. SMS en mail komen 'later' pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardC79
Zpottr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:37:
[...]

[...]

Het is gewoon een veiligheidsvoorziening waar je in de auto niets van merkt, die bovendien inmiddels verplicht is toch (AVAS)?
Ik denk dat je goed de klos bent als je stoer je speakertje loskoppelt en een kind aanrijdt, eerlijk gezegd.
Dat vraag ik mij heel sterk af want dan moet ook worden vastgesteld dat je moedwillig die speaker hebt losgekoppeld en dat is vrijwel niet aan te tonen jurisdisch gezien.
Nogmaals vind ik het zeker geen onzinnige optie als je kijkt naar veiligheid, maar is dat achteruitrijgeluid is nu gewoonweg belachelijk. Als ze dat geluid aanpassen is er helemaal niets aan de hand wat mij betrefd.

Tevens zou het dan voor alle in NL rijdende EV's en Full Hybrids moeten gaan gelden (ook met terugwerkende kracht) in mijn optiek. Dan zou het echt zijn nut hebben. Dus geen half bakken maatregel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sknnr.nl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03-2022

sknnr.nl

Set Back & Relax

Zebesco030 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Dat is de grote vraag of dat misschien toch niet vorige week Zaterdag is gebeurd, aangezien er ook mensen 15 Oktober een VIN hebben gehad. Zelf denk ik dat de Grand Pioneer ook nog heel wat SR+ modellen heeft staan en misschien morgen een VIN krijgen, aangezien er toch aardig veel LR AWD modellen vorige week een VIN hebben gekregen
Dat is ook maar relatief... 54 LR en 42 SR.. wetende dat er 6000 Tesla`s op de boot passen(niet allen voor NL uiteraard) is 96 wagens niet echt een goede indicatie

[ Voor 41% gewijzigd door sknnr.nl op 25-10-2019 09:53 ]

LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Dnz0 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:48:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af. Wordt de VIN in een dag afgegeven?
Als ik de excel lijst bekijk zie ik bij VIN 10, 11, 15, 19, 21 en 22 oktober staan...
De vraag is natuurlijk wanneer men kijkt/controleert t.o.v. wanneer afgegeven... De mijne kwam op de 19e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goochelaar
DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Nice, wanneer heb je besteld ? :)
5 oktober privé besteld en LM 7 oktober opdracht gegeven om RN over te nemen (i.v.m. 'deadline' van 7 oktober destijds). De 11e kreeg ik de mail Prepare for delivery, zonder vermelding van datum.
snelis schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:48:
Bij mij stond de 19e ineens een VIN vernoemd, maar voordat ik een mail of SMS heb gekregen is deze helaas weer verdwenen.

Net kwam ik tot de ontdekking dat ik vergeten was om de wijze waarop Tesla contact op mag nemen niet had ingevuld }:O al ga ik er maar vanuit dat dat niet de reden is geweest dat er ontkoppeld is.

Ook even telefonisch contact gehad met Tesla i.v.m. het retourneren van mijn aanbetaling. Dat schijnt Tesla in orde te maken nadat de auto is afgeleverd.

De medewerker deed geen uitspraken over leverdata, behalve dat er boten onderweg zijn en dat ik er vanuit kan gaan dat levering dit jaar plaats vindt :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Vraagje tussendoor O-) Wordt de M3 nu met matten geleverd of handig om deze vooraf te bestellen en mee te nemen bij aflevering ? :9 _/-\o_ Verwacht elk moment een SMS'je namelijk :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Canster schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:17:
Vraagje tussendoor O-) Wordt de M3 nu met matten geleverd of handig om deze vooraf te bestellen en mee te nemen bij aflevering ? :9 _/-\o_ Verwacht elk moment een SMS'je namelijk :9 ;)
de long range en performance worden met matten geleverd.
Bij de configurator stap 1 kan je klikken op de interieur linkjes om te zien wat er bij welke versie in zit.

[ Voor 16% gewijzigd door snelis op 25-10-2019 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

RichardC79 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Dat vraag ik mij heel sterk af want dan moet ook worden vastgesteld dat je moedwillig die speaker hebt losgekoppeld en dat is vrijwel niet aan te tonen jurisdisch gezien.
Nogmaals vind ik het zeker geen onzinnige optie als je kijkt naar veiligheid, maar is dat achteruitrijgeluid is nu gewoonweg belachelijk. Als ze dat geluid aanpassen is er helemaal niets aan de hand wat mij betrefd.

Tevens zou het dan voor alle in NL rijdende EV's en Full Hybrids moeten gaan gelden (ook met terugwerkende kracht) in mijn optiek. Dan zou het echt zijn nut hebben. Dus geen half bakken maatregel.
Als jij rondrijdt zonder de zekering in je ABS kun je er ook op rekenen dat je steviger wordt aangepakt in geval van een ongeval.

Het met terugwerkende kracht van toepassing maken zou goed zijn maar is uiteraard volstrekt onmogelijk. Dat doen we ook niet met de rijhulpsystemen die meer en meer verplicht worden.

Tenslotte, het is belangrijk te beseffen dat de functie van dit systeem voor slechtzienden iets anders ligt dan voor de doorsnee voetganger. De meeste slechtzienden horen een voertuig echt wel aankomen, ook al rolt het in z'n vrij met 10 km/u. Voor slechtzienden is het vooral belangrijk dat zij zich op wat grotere afstanden een beeld kunnen vormen van de verkeersstromen en daarmee de layout van de omgeving. Op dit moment is dat natuurlijk nog geen issue, maar als de penetratiegraad van EV's richting tientallen procenten en meer gaat wordt AVAS voor deze mensen essentieel om te kunnen functioneren in de stad. Als er dan een minderheid oude EV's zonder AVAs is, maakt dat niet echt uit want er zijn genoeg noisemakers op de weg. Bron: een wereldwijde NGO die de belangen van patiënten met retinadegeneratie behartigt, waarmee ik samenwerk.

Zoef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canster
snelis schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:18:
[...]

de long range en performance wel
Mijn M3 is een SR+ met 19"LM velgen en in het Wit met zwarte bekleding :P :P :P :P Kreeg ook signalen dat ze allemaal nu met matten worden geleverd maar weet niet zeker of dit klopt ? Zo niet iemand nog advies waar je een mooi en kwalitatief goed setje kunt bestellen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boterham71
Canster schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:20:
[...]

Mijn M3 is een SR+ met 19"LM velgen en in het Wit met zwarte bekleding :P :P :P :P Kreeg ook signalen dat ze allemaal nu met matten worden geleverd maar weet niet zeker of dit klopt ? Zo niet iemand nog advies waar je een mooi en kwalitatief goed setje kunt bestellen ?
Gewoon bij Tesla zelf.

https://shop.tesla.com/en...el-3-carpet-interior-mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canster
Maar dan moet je ook nog voor de kofferruimte iets hebben toch of vergis ik me ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist voor de tweede keer een e-mail met De stappen naar uw levering. Ik ben benieuwd maar het zegt vast niet.

20-09 besteld
20-09 RN
19-10 VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
Canster schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:23:
[...]

Maar dan moet je ook nog voor de kofferruimte iets hebben toch of vergis ik me ?
Ja, maar dat moet iedereen. Ook premium krijgt geen frunk of trunkmatten.

Je kan ze natuurlijk wel gewoon van de bijtelling aftrekken, dus is geen enorme kostenpost.

Frunk kan je ook bij Tesla online shop bestellen, de trunk weet ik eigenlijk niet precies waar,tenzij je allweather wil, dat kan wel.. Misschien Tesland?
Pagina: 1 ... 111 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.