Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:42:
[...]

Wanneer wordt de Jasper Arrow verwacht in Panama en in Zeebrugge?
JA : 30-10 - Balboa
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=311919000

GP : 2-11 - Zeebrugge
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=352935000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drZymo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Doen ze pas als hij panama voorbij is. Dus dat gebeurt pas volgende week donderdag/vrijdag
Bij GD/GP gebeurde dit nét voor het Panama kanaal. Één deze dagen dus voor de JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:50:
[...]

Nee, alles via Alphabet gaat traag lijkt het.
Volledig mee eens, 12-09 vanuit Alphabet de officiële bevestiging van bestelling. Daarna alleen maar bezig geweest om de boel geregeld te krijgen (restrictie, e-mail, account, etc). Redelijke puinzooi en gewoon bagger in de communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkser schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:46:
Iemand met een Alphabet bestelling van rond 4-10 die al wat verder is in het proces?
Hier nog geen RN of een teken van leven helaas.
Bij mij ging Alphabet redelijk vlot. Ook 4-10 besteld en 9-10 kreeg ik een RN van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
Linkser schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:46:
Iemand met een Alphabet bestelling van rond 4-10 die al wat verder is in het proces?
Hier nog geen RN of een teken van leven helaas.
Ja, nadat het contract 3-10 retour was bij Alphabet is hij op 4-10 besteld bij Tesla. Paar uur later RN (ReferenceNumber) en op 19-10 VIN. Ik heb nooit in de week ervoor toen ik het snel geregeld wilde hebben in de wacht gestaan bij Alphabet en bijna altijd heel vriendelijk te woord gestaan.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 13:05
Gisteravond antwoord gekregen van Tesla over het niet kunnen bestellen van accessoires (Wall Charger en telefoonlaadkabeltjes) in de Tesla webshop;
We are sorry to hear about this issue and would be happy to assist. The webpage will only allow you to complete the purchase if the vehicle is linked to your My Tesla Account. Unfortunately with lease vehicles you will need the registered owner's email and login. If this is not obtainable, we recommend visiting your preferred service center for assistance on purchasing a wall connector over the counter via the parts department.
Best vreemd. :? Ik zie gewoon een auto in m'n account (geen VIN, enkel nog RN).
Ik zit bij LM VWFPS. Mijn collega's zitten beide bij andere LM's (Hitachi en Mr. Green) en die hebben gewoon een Wall Charger kunnen bestellen.

Gelukkig woon ik dichtbij een SeC. Ik zal binnenkort even langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-07-2023
Chilly_Willy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:59:
[...]

Ja, nadat het contract 3-10 retour was bij Alphabet is hij op 4-10 besteld bij Tesla. Paar uur later RN (ReferenceNumber) en op 19-10 VIN. Ik heb nooit in de week ervoor toen ik het snel geregeld wilde hebben in de wacht gestaan bij Alphabet en bijna altijd heel vriendelijk te woord gestaan.
Droomscenario! Ik zou willen dat ik dat ook had.. hier geen enkele voortuitgang of update/guidance vanuit Alphabet (die wijzen naar Tesla) dan wel Tesla (die wijst naar LM) te krijgen.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
[...]

Doen ze pas als hij panama voorbij is. Dus dat gebeurt pas volgende week donderdag/vrijdag
Ik heb sinds de 19e een vin (geen voorraadmodel) en de medewerker van tesla zei mij dat de tesla midden november aankomt en eind november uitgeleverd zou worden.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
Markboss schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:08:
[...]

Droomscenario! Ik zou willen dat ik dat ook had.. hier geen enkele voortuitgang of update/guidance vanuit Alphabet (die wijzen naar Tesla) dan wel Tesla (die wijst naar LM) te krijgen.
Ik ga vandaag Alphabet maar weer eens bellen, Tesla gisteren gesproken.
Die kunnen op basis van mijn gegevens geen RN vinden.

Tesla zegt nu dat als ik eind deze week niks heb ontvangen ik echt Alphabet moet aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-05-2023
Hoe snel krijgt men hier antwoord op deliverynl mailtjes ? Ik heb in de afgelopen 7 dagen 2 mails gestuurd maar krijg geen antwoord.

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-09 19:28
nielslensink schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:54:
Hoe snel krijgt men hier antwoord op deliverynl mailtjes ? Ik heb in de afgelopen 7 dagen 2 mails gestuurd maar krijg geen antwoord.
Soms in enkel dagen, soms 2 week. Ze hebben het nog erg druk volgens mij. Meer mailen maakt het niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-09 20:28
Recci schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

Soms in enkel dagen, soms 2 week. Ze hebben het nog erg druk volgens mij. Meer mailen maakt het niet sneller.
Soms niks na 2 maanden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesselientje
  • Laatst online: 02-06-2023
Linkser schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Tesla zegt nu dat als ik eind deze week niks heb ontvangen ik echt Alphabet moet aanspreken.
Ik heb precies hetzelfde. De LM heeft wel de bevestigings/leverings mail ontvangen van Tesla, maar verder niets zeggen zij. Tesla gebeld, zij kunnen niets vinden op mijn naam...
LM zegt, komt goed, maar ik word er zenuwachtig van..

SR+, Pearl White, zwart, aero. Referral link: https://ts.la/p43056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurandyRonald
  • Laatst online: 28-07-2021
Linkser schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Heb je in de broncode al gezocht op "referenceNumber". Daarachter staat de RN als deze is toegewezen.

Tesla M3 | LR AWD | Midnight Silver | Premium Zwart Interieur | 18" Aero wielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Weet niet hoe je aan die info komt maar ik kreeg mijn VIN nog voordat de Dahlia boot vertrok uit San Fransisco en hij staat toch echt daar op want aflevering is vrijdag in Amsterdam.
De VIN toewijzing gebeurt volgens mij niet altijd op zelfde moment maar in ieder geval voordat de boten arriveren hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Is er uberhaupt nog iemand die de laatste tijd een RN-nummer heeft gekregen?
Volgens de excel sheet niet namelijk, ben wel benieuwd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rreijnhoudt
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-09 05:54
Na al enige tijd te hebben meegelezen in dit topic, meld ik me toch ook maar even. Net als jullie in afwachting van een Model 3. Mijn gegevens staan ook in de Tesla Tweakers sheet.

Status tot nu toe
15-09 Rechtstreeks besteld bij Tesla (geen LM)
15-09 RN ontvangen
15-09 Mail "Volgende stappen voor uw Model 3 levering"
11-10 Mail "Prepare for your delivery"

Configuratie
SR+
Wit exterieur
Wit interieur
18" Aero
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:37:
[...]

Dus waarom denk jij dat de GP nog uitgedeeld moet worden?
Mijn analyse na het lezen van alle reacties, planning van de schepen, etc. is als volgt:

Er zijn drie schepen onderweg naar Zeebrugge/Europa: Grand Dahlia, Grand Pioneer en Jasper Arrow:
  • Grand Dahlia komt 25 okt aan, vaart dan door naar Amsterdam. Daar hebben de mensen die rond 19 okt een VIN kregen een afspraak (SMS) om 'm op te halen rond 31 okt. Dit strookt met de planning van de schepen, Pioneer is nog niet in Amsterdam rond 31 okt.
  • Grand Pioneer komt een week later, 2 nov aan, verwacht dat die ook door gaat naar Amsterdam en de VINs daarvan komend weekend (26 okt) gekoppeld worden. Levering dan rond 7 november. Ik heb volgens mij nog geen mensen voorbij zien komen met afspraak (SMS) rond die datum.
  • Jasper Arrow zal over drie weken aankomen in Zeebrugge (rond 15 nov), vast ook doorvaren naar Amsterdam en Southampton (heeft ook RHD aan boord nl). VINs koppelen rond de 8e nov, levering rond 20 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Nu online
JurandyRonald schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:02:
[...]

Heb je in de broncode al gezocht op "referenceNumber". Daarachter staat de RN als deze is toegewezen.
Nee helaas helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
rreijnhoudt schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:15:
Na al enige tijd te hebben meegelezen in dit topic, meld ik me toch ook maar even. Net als jullie in afwachting van een Model 3. Mijn gegevens staan ook in de Tesla Tweakers sheet.

Status tot nu toe
15-09 RN ontvangen

Configuratie
SR+
Wit exterieur
Wit interieur
18" Aero

[...]

Mijn analyse na het lezen van alle reacties, planning van de schepen, etc. is als volgt:

Er zijn drie schepen onderweg naar Zeebrugge/Europa: Grand Dahlia, Grand Pioneer en Jasper Arrow:
  • Grand Dahlia komt 25 okt aan, vaart dan door naar Amsterdam. Daar hebben de mensen die rond 19 okt een VIN kregen een afspraak (SMS) om 'm op te halen rond 31 okt. Dit strookt met de planning van de schepen, Pioneer is nog niet in Amsterdam rond 31 okt.
  • Grand Pioneer komt een week later, 2 nov aan, verwacht dat die ook door gaat naar Amsterdam en de VINs daarvan komend weekend (26 okt) gekoppeld worden. Levering dan rond 7 november. Ik heb volgens mij nog geen mensen voorbij zien komen met afspraak (SMS) rond die datum.
  • Jasper Arrow zal over drie weken aankomen in Zeebrugge (rond 15 nov), vast ook doorvaren naar Amsterdam en Southampton (heeft ook RHD aan boord nl). VINs koppelen rond de 8e nov, levering rond 20 nov.
Dat laatste klopt dus niet helemaal, ik heb al een VIN en volgens de Tesla medewerker komt het schip met mijn Tesla midden november aan, Jasper Arrow dus! Dus mensen met een VIN van afgelopen zaterdag, kunnen ook op de J-A staan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51

Status tot nu toe
15-09 RN ontvangen

Configuratie
SR+
Wit exterieur
Wit interieur
18" Aero

[...]

Precies wat ik ook dacht.

Maar wat staat in die prepare for your delivery mail eigenlijk?

WIL OOK EEN X WAT ONTVANGEN VAN TESLA |:( 8)7

Model 3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• afelium
  • Laatst online: 21-07 19:21
Mensen die rond de 15e en VIN kregen hebben en sms voor levering begin november.
Dat zal de GD zijn.
Ik kreeg de VIN 19 oktober en heb nog geen sms en hier ook nog niemand gezien die dat wel heeft.
Dat lijkt dus een volgende boot, de GP.

[ Voor 5% gewijzigd door afelium op 24-10-2019 09:24 ]

Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status tot nu toe
15-09 RN ontvangen

Configuratie
SR+
Wit exterieur
Wit interieur
18" Aero

[...]

Lijkt wel aardig te kloppen, zijn ook vins goegewezen op 15-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afelium schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:23:
Mensen die rond de 15e en VIN kregen hebben en sms voor levering begin november.
Dat zal de GD zijn.
Ik kreeg de VIN 19 oktober en heb nog geen sms en hier ook nog niemand gezien die dat wel heeft.
Dat lijkt dus een volgende boot, de GP.
Juist! Hier ook een VIN op 19 oktober ontvangen, maar nog geen SMS inzake afleverdatum. In verband met eigendom en geen lease heb ik een eindfactuur met daarop een verwachte leverdatum van 12 november. Ik ga ervan uit dat mijn Tesla op de GP staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Lijkt wel aardig te kloppen, zijn ook vins goegewezen op 15-10.
Lijkt idd aardig te kloppen behalve dat stukje van de 19okt VIN's.
Dit lijkt eerder de 1 & 15 okt VIN's.

Van de 19 okt VIN's heeft nog niemand een ophaal SMS gehad, voor zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowbar
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 18:21

Ik hoop dat het klopt! Mijn leverrestrictie staat op 1/11 dus dan zou ik eind volgende maand de wagen kunnen ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Dat laatste klopt dus niet helemaal, ik heb al een VIN en volgens de Tesla medewerker komt het schip met mijn Tesla midden november aan, Jasper Arrow dus! Dus mensen met een VIN van afgelopen zaterdag, kunnen ook op de J-A staan.
Komt het schip dan aan, of wordt levering verwacht? Heb je al een aflever SMS?

Mij is ook ooit verteld via de mail van Tesla Delivery dat ik half november levering kan verwachten. Maar heb nog geen VIN. Als die op de Jasper Arrow zou staan, met levering rond de 20e november, dan is dat ook nog 'half november'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dan komt het schip aan zei hij, en zou de uitlevering eind november of begin december zijn. Ik heb wel een VIN en nog geen SMS.

[ Voor 0% gewijzigd door carpebios op 24-10-2019 10:23 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
ElonDusk schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:18:
[...]

Maar wat staat in die prepare for your delivery mail eigenlijk?

Gefeliciteerd met de aanschaf van uw Tesla. Wij zijn verheugd u mee te delen dat uw levering binnenkort zal plaatsvinden.

Wij begeleiden u graag door volgende stappen ter voorbereiding van de levering. Lees deze email zorgvuldig door zodat u volledig bent voorbereid voor de aanschaf uw nieuwe Tesla.

Tesla Account:
Wij vragen u vriendelijk om zo spoedig mogelijk uw profiel ter vervolledigen via uw Tesla Account.

Gelieve ons op de hoogte te brengen van volgende zaken:

· Hoe dient uw Tesla geregistreerd te worden?

Hoe gaat u uw nieuwe auto financieren?
Wenst u uw huidige auto in te ruilen?
In de bijlage vindt u meer informatie over het aanleveren en invullen van de benodigde documenten. Neem dit document zorgvuldig door. Zodra alles is ingevuld, zullen wij alles verwerken en u een e-mail sturen waarin vermeld staat dat u klaar bent voor de levering of dat wij nog aanvullende informatie nodig hebben.

Leverdatum:

Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.

Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Zodra deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.

Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.

Betaling:

Indien alle documenten zijn aangeleverd en wij zicht hebben op een verwachte leveringsperiode van uw Tesla, zullen wij een definitieve factuur voor u genereren. Deze factuur zal zichtbaar zijn in uw Tesla Account.

Vanaf 7 dagen voor levering willen wij u vragen de factuur te voldoen en uw financiering afgerond te hebben. Wij ontvangen graag uiterlijk 3 dagen voor de levering een betaalbewijs per e-mail, dit bewijs kunt u downloaden via uw bank na de transactie. Mochten wij op dat moment nog geen betaalbewijs hebben ontvangen, dan kunnen wij de levering datum verplaatsen.

Een aantal dagen voor levering delen wij via een automatische email het kenteken en de meldcode zodat u de Tesla kunt verzekeren of uw publieke laad/parkeer pas kan aanvragen.

Levering:
Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.

· Algemene informatie

Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
U kunt ons ten alle tijden via e-mail bereiken voor verdere vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linkser
  • Nu online
Trishietrishie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:01:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. De LM heeft wel de bevestigings/leverings mail ontvangen van Tesla, maar verder niets zeggen zij. Tesla gebeld, zij kunnen niets vinden op mijn naam...
LM zegt, komt goed, maar ik word er zenuwachtig van..
Same en ben er ook wel een beetje klaar mee hahaha
Mindset moet even om naar het komt wel... is alleen lastig met financiële gevolgen die eraan hangen bij het niet leveren in 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
rreijnhoudt schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Gefeliciteerd met de aanschaf van uw Tesla. Wij zijn verheugd u mee te delen dat uw levering binnenkort zal plaatsvinden.

Wij begeleiden u graag door volgende stappen ter voorbereiding van de levering. Lees deze email zorgvuldig door zodat u volledig bent voorbereid voor de aanschaf uw nieuwe Tesla.

Tesla Account:
Wij vragen u vriendelijk om zo spoedig mogelijk uw profiel ter vervolledigen via uw Tesla Account.

Gelieve ons op de hoogte te brengen van volgende zaken:

· Hoe dient uw Tesla geregistreerd te worden?

Hoe gaat u uw nieuwe auto financieren?
Wenst u uw huidige auto in te ruilen?
In de bijlage vindt u meer informatie over het aanleveren en invullen van de benodigde documenten. Neem dit document zorgvuldig door. Zodra alles is ingevuld, zullen wij alles verwerken en u een e-mail sturen waarin vermeld staat dat u klaar bent voor de levering of dat wij nog aanvullende informatie nodig hebben.

Leverdatum:

Zodra wij een inschatting kunnen maken wanneer uw klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail met de verwachte leveringsperiode.

Wanneer uw Tesla dichterbij het leveringscentrum is ontvangt u een SMS met een eerst mogelijke leverdatum, tijd en locatie.

Zodra deze planning wordt gemaakt krijgt u direct van ons bericht. Wij hebben geen extra informatie over uw leveringsindicatie en leverdatum voor dit moment. Wij willen u daarom vriendelijk vragen onze berichten hierover af te wachten.

Houd er rekening mee dat deze data altijd nog kunnen veranderen. Wij willen u vragen uw leveringsafspraak via SMS te bevestigen.

Betaling:

Indien alle documenten zijn aangeleverd en wij zicht hebben op een verwachte leveringsperiode van uw Tesla, zullen wij een definitieve factuur voor u genereren. Deze factuur zal zichtbaar zijn in uw Tesla Account.

Vanaf 7 dagen voor levering willen wij u vragen de factuur te voldoen en uw financiering afgerond te hebben. Wij ontvangen graag uiterlijk 3 dagen voor de levering een betaalbewijs per e-mail, dit bewijs kunt u downloaden via uw bank na de transactie. Mochten wij op dat moment nog geen betaalbewijs hebben ontvangen, dan kunnen wij de levering datum verplaatsen.

Een aantal dagen voor levering delen wij via een automatische email het kenteken en de meldcode zodat u de Tesla kunt verzekeren of uw publieke laad/parkeer pas kan aanvragen.

Levering:
Op de dag van uw levering vragen wij u vriendelijk om uw geldig rijbewijs of ID mee te nemen.

Neem voorafgaand aan de levering onze beschikbare instructies goed door. Tijdens het leveren wordt er geen uitleg gegeven.

· Algemene informatie

Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
Ondersteuning
Retourbeleid
Tesla App
Veelgestelde vragen
U kunt ons ten alle tijden via e-mail bereiken voor verdere vragen.

Top thanks. :)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreijnhoudt
carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:32:
Dan komt het schip aan zij hij, en zou de uitlevering eind november of begin december zijn. Ik heb wel een VIN en nog geen SMS.
Als jouw VIN op de Jasper Arrow zou staan, dan is het echt geen lijn in te trekken bij Tesla (maar dat wisten we eigenlijk al) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Linkser schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Same en ben er ook wel een beetje klaar mee hahaha
Mindset moet even om naar het komt wel... is alleen lastig met financiële gevolgen die eraan hangen bij het niet leveren in 2019.
Wachten is op zich geen probleem, maar niets weten is wel frustrerend.. Ik weet überhaupt niet of mijn bestelling goed door is gekomen, wanneer ik iets kan verwachten qua communicatie, etc. Ik ben niet echt bang dat het niet voor het jaareinde gaat lukken, maar wat duidelijkheid zou wel heel chill zijn.

Model 3 LR AWD red / black / aero - Bestelling 1-10 Alphabet, 3-10 Tesla, RN 25-10, VIN 26-11, kenteken G-xxx-VF, leverdatum: 17/12/19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rreijnhoudt
CRoNiXX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:27:
[...]

Lijkt idd aardig te kloppen behalve dat stukje van de 19okt VIN's.
Dit lijkt eerder de 1 & 15 okt VIN's.

Van de 19 okt VIN's heeft nog niemand een ophaal SMS gehad, voor zover bekend.
Hmm, in dat geval zou het zijn:
  • Grand Dahlia komt 25 okt aan, vaart dan door naar Amsterdam. Daar hebben de mensen die rond 19 okt 15 okt een VIN kregen een afspraak (SMS) om 'm op te halen rond 31 okt. Dit strookt met de planning van de schepen, Pioneer is nog niet in Amsterdam rond 31 okt.
  • Grand Pioneer komt een week later, 2 nov aan, verwacht dat die ook door gaat naar Amsterdam en de VINs daarvan komend zijn afgelopen weekend (26 okt 19 okt) gekoppeld worden. Levering dan rond 7 november. Ik heb volgens mij nog geen mensen voorbij zien komen met afspraak (SMS) rond die datum.
  • Jasper Arrow zal over drie weken aankomen in Zeebrugge (rond 15 nov), vast ook doorvaren naar Amsterdam en Southampton (heeft ook RHD aan boord nl). VINs koppelen rond de 8e 1e nov, levering rond 20 nov.
Maar zoals gezegd, gewoon afwachten. Nu weer aan het werk ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
VIN gekregen op 19-10. Vandaag deze mail ontvangen:

Uw Verwachte Leverdatum

U ontvangt spoedig een bevestiging met uw exacte leverdatum. In de tussentijd vragen wij u vriendelijk om uw profiel te voltooien, op deze manier kunnen wij uw auto zo snel mogelijk inplannen.

Tesla-account

Voltooi en upload de volgende gegevens in uw Tesla-account: Registratie, Rijbewijs, inruilvoorkeur en betalingsvoorkeur. Als u de hiervoor genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.

Verwachte Leverdatum & Locatie

10 november 2019 - 17 november 2019
Tesla Amsterdam Koopman Terminal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
-Morris- schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:41:

Uw Verwachte Leverdatum

U ontvangt spoedig een bevestiging met uw exacte leverdatum. In de tussentijd vragen wij u vriendelijk om uw profiel te voltooien, op deze manier kunnen wij uw auto zo snel mogelijk inplannen.

Tesla-account

Voltooi en upload de volgende gegevens in uw Tesla-account: Registratie, Rijbewijs, inruilvoorkeur en betalingsvoorkeur. Als u de hiervoor genoemde items al voltooid heeft, hoeft u geen actie te ondernemen.

Prive aankoop of via LM?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b_ridder
  • Laatst online: 21-10-2021

[/quote]

Ik vind jouw analyse fijn. Dank O+

SR+/Midnight Silver/Black/18" Aero/Pluche dobbelstenen & Stuurbontje/ 2-10 order, 11-10 RN, 19-11 VIN, Leverdatum 13-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik had even een paar vraagjes.

2-10 zakelijk een M3sr+ white/black 19 inch besteld. Gelijk een RN nummer gehad.
ook de mail gehad. Geen vin nog. Betreft verder geen lease maar aankoop.

Maar nu het volgende. Mijn zoon heeft de auto gekocht op naam van zijn zaak. Echter hij heeft nog geen rijbewijs (is daar wel mee bezig) Nu had hij dus al alles ingevuld op tesla maar weet niet of het goed is gedaan. Hij heeft geen gewaarmerkt uitreksel kvk bijgevoegd. Inmiddels hebben we die nu wel. Ook heb ik mijn rijbewijs toegevoegd (moeder) omdat ik voorlopig in de auto komt te rijden. Nu weet ik wel dat je een auto kan kopen als je geen rijbewijs hebt, gewoon met je ID kaart maar die heeft hij niet doorgestuurd.

Nu hebben we ook een mail gestuurd naar tesla maar dat duurt zo lang voor we iets horen.

Nu vraag ik mij af of dit juist is of dat ik eventueel tesla moet gaan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die mid-augustus hebben besteld maar nog geen VIN hebben?

Sinds 16-08 een RN Nummer en enkele emails om voor te bereiden op de levering maar geen VIN. Er stond eerst een lever restrictie van 15-11 maar die heb ik direct gewijzigd naar ZSM en heb ook een mail ontvangen waarin staat 'Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf 16/08/2019 een Tesla aan u uitgeleverd worden'

Config:

Long Range All-Wheel Drive
Lakkleur Midnight Silver Metallic
18'' Aero velgen
Volledig zwart premium interieur
Autopilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
LM ;) staat in de sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Inderdaad, goede vraag! Ik heb helemaal geen plek op mijn profiel om dat soort zaken te uploaden... (LM)

[ Voor 4% gewijzigd door cronixx op 24-10-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:46:

2-10 zakelijk een M3sr+ white/black 19 inch besteld. Gelijk een RN nummer gehad.

Maar nu het volgende. Mijn zoon heeft de auto gekocht op naam van zijn zaak. Echter hij heeft nog geen rijbewijs (is daar wel mee bezig) Nu had hij dus al alles ingevuld op tesla maar weet niet of het goed is gedaan. Hij heeft geen gewaarmerkt uitreksel kvk bijgevoegd. Inmiddels hebben we die nu wel. Ook heb ik mijn rijbewijs toegevoegd (moeder) omdat ik voorlopig in de auto komt te rijden. Nu weet ik wel dat je een auto kan kopen als je geen rijbewijs hebt, gewoon met je ID kaart maar die heeft hij niet doorgestuurd.

Nu hebben we ook een mail gestuurd naar tesla maar dat duurt zo lang voor we iets horen.

Geen rijbewijs maar wel een Tesla - first world problems 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:47:

Sinds 16-08 een RN Nummer en enkele emails om voor te bereiden op de levering maar geen VIN. Er stond eerst een lever restrictie van 15-11 maar die heb ik direct gewijzigd naar ZSM en heb ook een mail ontvangen waarin staat 'Volgens de bestelling van uw leasemaatschappij mag er vanaf 16/08/2019 een Tesla aan u uitgeleverd worden'

Config:

18'' Aero velgen
Autopilot
14-8 RN. Nog niks nada 8)7

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Morris-
CRoNiXX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:49:
[...]

Inderdaad, goede vraag! Ik heb helemaal geen plek op mijn profiel om dat soort zaken te uploaden... (LM)
Ik ook niet, :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markboss schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:50:
[...]

Geen rijbewijs maar wel een Tesla - first world problems 8)
Ja haha. Hij zegt al een hele tijd dat hij een tesla wilt en nu hij een eigen zaak heeft, heeft hij die zakelijk kunnen kopen aangezien het per januari volgend jaar allemaal gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ben ik 2x gebeld door Tesla n.a.v. mijn talloze mailtjes. :)
Ze zijn gaan zoeken en hebben uiteindelijk mijn bestelling (via Alphabet) gevonden op een grote stapel. Er moet dus nog een hele batch verwerkt worden en RN's uitgedeeld worden. Ik vermoed dat dit voor een hoop Alphabet-bestellers geldt. Mij stemt het weer geruster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hahaha, gaat lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:55:
Ze zijn gaan zoeken en hebben uiteindelijk mijn bestelling (via Alphabet) gevonden op een grote stapel. Er moet dus nog een hele batch verwerkt worden en RN's uitgedeeld worden. Ik vermoed dat dit voor een hoop Alphabet-bestellers geldt. Mij stemt het weer geruster.
Lets hope dat ik (en vele mede-Alphabet klanten) daar tussen zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Dat klinkt prima - hopelijk doen ze dat dan wel een beetje snel zodat we niet onnodig verder in leveringsdatum worden gezet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik denk dat het niet alleen Alphabet is. Bij Leaseplan precies hetzelfde. Zit ook nog te wachten op een RN.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens155
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-08 06:55
Rembrand20 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Ik denk dat het niet alleen Alphabet is. Bij Leaseplan precies hetzelfde. Zit ook nog te wachten op een RN.
klopt. hier nog iemand die nog niets heeft (leaseplan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rembrand20 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Idem, ook Leaseplan. Heb zelf een Tesla account aangemaakt, maar zie in mijn account alleen een Model S, Model X en een Laadpaal optie staan, waar een bestelknopje bij zit.
Er is dus nergens een Model 3 in beeld. Zodra je bestelling is verwerkt, verschijnt er hier dan een Model 3 in beeld? Ik zie bovenstaande op deze pagina: https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46
Mijn naam is weg uit mijn profiel :'(
Hopelijk laten ze mijn VIN staan :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bHwkxhd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:03:
[...]

Idem, ook Leaseplan. Heb zelf een Tesla account aangemaakt, maar zie in mijn account alleen een Model S, Model X en een Laadpaal optie staan, waar een bestelknopje bij zit.
Er is dus nergens een Model 3 in beeld. Zodra je bestelling is verwerkt, verschijnt er hier dan een Model 3 in beeld? Ik zie bovenstaande op deze pagina: https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount
Ja, met een RN nummer een knopje beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Yep, Dan krijg je in beeld een Model 3 + RN nummer en een knopje Beheren :-)

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
RWGW schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:04:
Mijn naam is weg uit mijn profiel :'(
Hopelijk laten ze mijn VIN staan :)

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/blogs.comedycentral.com-production/wp-content/uploads/sites/58/2014/04/1303-and-itsgone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWGW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-06 12:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:46:

Ik zou even Tesla bellen al is de kans groot dat wanneer ze opnemen je zoon al jaren zijn rijbewijs heeft;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:02
19 oktober VIN gekregen.
Ik dacht laat me eens even kijken en gisteren was het weg. Geen VIN ook niet bij BEHEREN pagina.
Gisteren heb ik me voorgenomen en nooit meer te kijken en gewoon af te wachten op het SMS je.
Vanochtend toch maar even gekeken en er is weer een VIN terug, wel een andere.
Zouden ze me hebben verward met een P model ? Zou ik niet erg vinden tho...

Anyway, gisteren was de VIN weg en vandaag is er een andere VIN voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterr94
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 19:59
Kemalism schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:10:
19 oktober VIN gekregen.
Ik dacht laat me eens even kijken en gisteren was het weg. Geen VIN ook niet bij BEHEREN pagina.
Gisteren heb ik me voorgenomen en nooit meer te kijken en gewoon af te wachten op het SMS je.

Haha, dat voornemen heb je ook lang volgehouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tesselientje
  • Laatst online: 02-06-2023
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, ik heb precies hetzelfde

SR+, Pearl White, zwart, aero. Referral link: https://ts.la/p43056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zie jij dan staan, vinHasChanged":YES ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:12:
Zie jij dan staan, vinHasChanged":YES ?
Dat staat er bij mij tussen maar nog nooit een VIN gehad zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dan zou die bij jou op No of False moeten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:32:
Dan komt het schip aan zij hij, en zou de uitlevering eind november of begin december zijn. Ik heb wel een VIN en nog geen SMS.
Ik denk dat je verkeerd bent ingelicht door Tesla. Je bent namelijk de enige met een VIN op die datum die te horen heeft gekregen dat de levering half/eind november is.

Eerlijk gezegd denk ik dat je geluk gaat krijgen en de levering eerder zult krijgen.

Hoop dat ik gelijk heb voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik hoop het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Tenzij hij/zij een exotische config heeft (is dat zo?) en ze weten al dat er weinig van die exemplaren op de huidige boten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee standaard sr+, alleen de kleur is midnight gray

[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 24-10-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kemalism schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:10:
19 oktober VIN gekregen.

Is deVinHasChanged waarde nu dan niet meer 'false', bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
b_ridder schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:45:

[/quote]

Ik vind jouw analyse fijn. Dank O+
Hebben we ook een beeld van aantallen die er op staan of hoeveel voor NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Laatst online: 30-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:47:

Config:

18'' Aero velgen
Autopilot
Ik had ongeveer vergelijkbare situatie; Juli besteld - restrictie 01/11, uiteindelijke restrictie verwijderd (3 weken geleden) en sinds 2 dagen een VIN. het duurt even en even checken via tel. of de restrictie ook werkelijk weg is kan ook geen kwaad. (ondanks de mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 119% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Mar.tin schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Bestaan er exotische configs met de 6 opties die je kan kiezen? :>
Rode performance met een witte binnenkant is volgens mij een weinig voorkomende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
carpebios schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:29:
Nee standaard sr+, alleen de kleur is midnight gray
Dan gok ik ook dat je in 1e helft november zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Mar.tin schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:30:
[...]

Bestaan er exotische configs met de 6 opties die je kan kiezen? :>
True, maar zoals Cronix al zegt: wit interieur wordt minder geproduceerd, rode modellen ook, 19" blijkbaar ook, performance uiteraard ook. Als je een combi hebt van die punten kan je wat langer moeten wachten, blijkt uit de reacties hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:02
CRoNiXX schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:29:
[...]

Is deVinHasChanged waarde nu dan niet meer 'false', bij jou?
vinIsRevealed":false
vinHasChanged":false
"Vin":null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Kemalism schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:34:
[...]

vinIsRevealed":false
vinHasChanged":false
"Vin":null
Hmmm weird... issie nu weer weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 102% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markboss
Mar.tin schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:39:
[...]

Ik ben het met je eens hoor, ik koos er gewoon (heel flauw) even voor om te vinden dat je met 120 mogelijke configuraties geen exoten kan hebben, (FSD niet meegerekend) t.o.v. bijvoorbeeld een Leaf met +- 4600 configuraties, en dan heb ik de 30 mogelijke accesoirekeuzes nog niet eens meegerekend)
Haha, tja, Tesla.... :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 21:35
Ondertussen begint de Grand Dahlia wel aardig in de buurt te komen :)

Afbeeldingslocatie: https://hermanronk.nl/wp-content/uploads/2019/10/bootje.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Ik zie overigens 2 plekken waar de vin in de source staat: `Tesla.ProductF.Data.Insurance.vin` (deze staat ook op `Tesla.ProductF.Data.Insurance.labels.vin`)
en ook op: `Tesla.ProductF.Data.Vin`

Het insurance vin veld is gevuld, maar de andere niet. o.O

M3 - LR / Red / Black / 19" / Trekhaak - Besteld: 28/9 - VIN: 19/10 - SMS: 30/10 - Ophaal datum: 15/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jheerink14 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 22:13:
[...]

4 oktober besteld ZZP, Wel de papieren gelijk verstuurd binnen een week ofzo. Nog geen Vin maar ook geen haast, huidige auto moet ook nog de deur uit Dus zolang maar voor 01-01-2020 op kenteken is het ok. (Denk ook aan tijdig regelen eHerkenning etc voor MIA/VAMIL etc)
Thanks! E-herkenning is geregeld, nu de MIA-aanvraag nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Dahlia is zelfs al verder, dit is het beeld van half 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
-Morris- schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:41:

Uw Verwachte Leverdatum

Tesla-account

Zie je dit ook terug in DeliveryDetails op de page source van de "beheren" pagina:

DeliveryDetails":{"Delivery":true,"DeliveryEstimateDate":null,"DefaultDateAndTime":

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Neo_TGP schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:42:
Ondertussen begint de Grand Dahlia wel aardig in de buurt te komen :)

[Afbeelding]
Grand Dahlia wordt 25 oktober om 20:00 verwacht in Zeebrugge :)
Iemand enig idee hoeveel auto's er voor NL zijn van de GD?

[ Voor 8% gewijzigd door Dnz0 op 24-10-2019 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Denk de zelfstandigen onder ons eraan dat de MIA-aanvraag binnen drie maanden na definitieve bestelovereenkomst binnen moet zijn bij RVO... De bestelovereenkomst kunnen zelfstandigen terugvinden onder documenten in hun beheerpagina.

Deze drie maanden gaan niet in na levering van de auto, maar bij definitieve bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:44:
[...]

Same here. Ook 4 okt zakelijk zzp besteld. Nog geen VIN. Wel e-herkenning geregeld. MIA aanvraag moet ik nog doen, kan denk ik pas zodra kenteken bekend is? Nog niet gekeken naar wat ze precies vragen qua gegevens daarvoor. Maar we hebben nog de tijd (< 3 maanden) dus komt nog wel. Hebben jullie (@Verwijderd @jheerink14 @Verwijderd @snelis ) wel al gekeken voor verzekeringen? Voor al die LM leveringen is dat natuurlijk inclusief, maar wij moeten het zelf regelen (misschien offtopic :X)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:50:
[...]

Denk de zelfstandigen onder ons eraan dat de MIA-aanvraag binnen drie maanden na definitieve bestelovereenkomst binnen moet zijn bij RVO... De bestelovereenkomst kunnen zelfstandigen terugvinden onder documenten in hun beheerpagina.

Deze drie maanden gaan niet in na levering van de auto, maar bij definitieve bestelling.
Hah, Goeie info, dit weekend ook die eherkenning maar eens uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-03 13:53

egy

Waar is de eherkenning voor nodig?

M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
egy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:55:
Waar is de eherkenning voor nodig?
Die is nodig om de MIA/VAMIL aan te vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo3k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Same here. Ook 4 okt zakelijk zzp besteld. Nog geen VIN. Wel e-herkenning geregeld. MIA aanvraag moet ik nog doen, kan denk ik pas zodra kenteken bekend is? Nog niet gekeken naar wat ze precies vragen qua gegevens daarvoor. Maar we hebben nog de tijd (< 3 maanden) dus komt nog wel. Hebben jullie (@Verwijderd @jheerink14) wel al gekeken voor verzekeringen? Voor al die LM leveringen is dat natuurlijk inclusief, maar wij moeten het zelf regelen (misschien offtopic :X)?
Nee, dus niet pas zodra kenteken bekend is!! Vragen ze in het formulier ook niet om... Bij de 'relatief' snelle levertijden van Tesla loopt vaak de 3 maanden termijn wel los, maar als je dus een Kia e-Niro hebt besteld en je moet 6+ maanden wachten, dan loopt dit dus geregeld mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy

egy

snelis schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:56:
[...]

Die is nodig om de MIA/VAMIL aan te vragen
Ah ok, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo3k schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:53:
[...]

Same here. Ook 4 okt zakelijk zzp besteld. Nog geen VIN. Wel e-herkenning geregeld. MIA aanvraag moet ik nog doen, kan denk ik pas zodra kenteken bekend is? Nog niet gekeken naar wat ze precies vragen qua gegevens daarvoor. Maar we hebben nog de tijd (< 3 maanden) dus komt nog wel. Hebben jullie (@Verwijderd @jheerink14 @Verwijderd @snelis ) wel al gekeken voor verzekeringen? Voor al die LM leveringen is dat natuurlijk inclusief, maar wij moeten het zelf regelen (misschien offtopic :X)?
Qua verzekering ga ik voor InsureMyTesla (aangeboden door Victor Insurance Nederland en Marsh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:59:
[...]

Qua verzekering ga ik voor InsureMyTesla (aangeboden door Victor Insurance Nederland en Marsh).
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gekeken bij de Jasper Arrow, ETA in Panama is 30/10, dus kunnen we rond die tijd ook weer VIN's gaan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy

egy

Uiteraard nieuwsgierig maar is deze voordelig? Zie dat je alles moet invullen voordat je een offerte krijgt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Nu online
[verwijderd]

[ Voor 117% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelis
Mar.tin schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:04:
[...]

Voor ons zakelijk minder dan de helft van het aanbod dat we van onze huisverzekeraar kregen.

+- €100 t.o.v. een aanbod van €220. (per maand)
Dit ^

En de verzekering is best netjes, 2 jaar nieuwwaarde bij total los gaf me tot wel 200 euro verschil met andere partijen :X

Ik denk dat we niet te veel door moeten op de verzekering hier in dit topic :)

[ Voor 9% gewijzigd door snelis op 24-10-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Markboss schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:33:
[...]

True, maar zoals Cronix al zegt: wit interieur wordt minder geproduceerd, rode modellen ook, 19" blijkbaar ook, performance uiteraard ook. Als je een combi hebt van die punten kan je wat langer moeten wachten, blijkt uit de reacties hier.
Op een Performance met 19" kun je lang wachten inderdaad ;) maar denk dat de kleur rood juist onder de Performance-populatie wat meer voor zal komen dan de 5-6% gemiddeld. Al met al kunnen we hier gaan theoretiseren wat we willen, maar met de beperkte combinatiemogelijkheden en de aantallen auto's die deze kant opkomen ligt het er gewoon aan welke volgorde Tesla's productiealgoritme aanhoudt.

[ Voor 17% gewijzigd door Zpottr op 24-10-2019 11:15 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy

egy

NN lijkt in mijn geval 60 per maand goedkoper te zijn ten opzichte van InsureMyTesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egy

egy

Zpottr schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:14:
[...]

Op een Performance met 19" kun je lang wachten inderdaad ;) maar denk dat de kleur rood juist onder de Performance-populatie wat meer voor zal komen dan de 5-6% gemiddeld. Al met al kunnen we hier gaan theoretiseren wat we willen, maar met de beperkte combinatiemogelijkheden en de aantallen auto's die deze kant opkomen ligt het er gewoon aan welke volgorde Tesla's productiealgoritme aanhoudt.
Performance 19 inch is toch geen configuratie?
Ik heb zelf een Performance met de "standaard" 20 inch maar lees dat dit mogelijk het conform niet ten goede komt...

Pagina: 1 ... 109 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.