zoek op pepper.com, die check ik dagelijks (en je kan alerts instellen), verder budget gaming, en ons eigen budget console games draadje natuurlijk, dan mis je deze deals echt niet

Yes but no

Tuurlijk de wereld vergaat niet als je dit spel niet kan bezitten/spelen, maar ik snag dat mensen teleurgesteld zijn. En als ik een doom of dark souls koop, dan weet ik dat ik wat performance issues moet slikken, maar een 2d game? nee dat mag imho echt niet.
[...]
Ik moet zelf nog kijken hoe het spel speelt (misschien dat ik deze avond zelf wat kan capturen), maar met backers hoef je eigenlijk geen medelijden te hebben. Elke Kickstarter is vol onzekerheden. Hetzelfde trouwens met preorders. Als je de gok niet durft te wagen, moet je je geld in je zak houden totdat er recensies verschijnen.
ik val in herhaling, maar ik vind dat je mag verwachten dat deze games hetzelfd aanvoelen ongeacht platform. Grafish iets minder, tsja liever niet, maar ala. Maar performance? Maar goed iemand zei al, 2d met 3d background word onderschat.....misschien is dat idd waar, maar toch heb ik er moeite mee.
Maar goed early days, en hopen dat patches de oplossing bieden, desnoods ala choice zoals met ps4 games waar je dan mag kiezen of je voor permance gaat (met mindere gfx) of enhanced, met betere gfx en iets mindere framerate (of 30 vs 60).
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:18:
[...]
Pro controller uit China laten komen voor nog geen 20 euro. Werkt en voelt precies als een echte pro. Enige wat niet werkt is NFC en de switch uit slaapmodus halen. Je moet dus even op het knopje zelf duwen.
Is op het randje van toegestaan, want kun je kwalificeren als een hele goeie third party of gewoon een schaamteloze rip-off. In dat laatste geval kan deze post door een mod die zich daartoe geroepen voelt bewerkt worden.
Als je spul op ali expres koopt voor prijzen waarvan je rederlijker wijs uit kunt gaan dat het te goedkoop is, tsja dan weet je dat je 3rd party met het echte uiterlijk koopt. Ik zeg ideale oplossing voor jonge kids, of idd als je maar heel weinig met 4 man gamed.
En voor modereren, persoonlijk vind ik dit wat overdreven, denk dat nintendo erg goed is in ingrijpen als ze iets niet fijn vinden, maar mochten andere mods (of gebruikers via TR etc) aangeven het hier niet mee eens te zijn dan zal ik zeker ingrjpen.
Dat gezegd hebbende, is het voor jezelf, of speel je wel vaker met meer, ja idd dat zijn de pro controllers duur maar het geld waard en wederom via mijn eerder genoemde opties zou je het dan wel moeten weten als er een dealtje is. Ik heb het zelf niet bijgehouden, maar voor mijn gevoel zijn de pro controllers eigenlijk een keer per 3-4 maanden wel voor die prijs van 50-55 te krijgen.
Verder een afwachten hoe nieuwere joycons het vol houden, maar eerste indruk is dat deze prima werken. Beide orginele joycons gaan binnenkort retour nintendo (met even opzoek naar mijn bon en foto's van de serienr's ) en ik hoop dat die daarna ook weer enigsinds te gebruiken zijn......en anders schrijf ik ze af, wellicht at ik dan idd nog een uhm

'andere' pro controller erbij haal voor mijn kids, en de echte dan achter slot en grendel doe voormezelf.
[
Voor 96% gewijzigd door
Sagat op 25-06-2019 14:34
]