Acties:
  • +1 Henk 'm!
NISA heeft een vergelijking gepost tussen de Switch en 3DS versie van The Alliance Alive

RayNbow schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:32:
[...]

In een bepaald opzicht is het dat ook. In eerste instantie werd er gericht op PC/XBO/PS4. Iets als de Wii U was een stretch goal en zou in eerste instantie door een ander bedrijf worden geport.
Sure, maar die aankondiging gebeurde in maart 2017 :p

Skull & Co - de producent van de Jumpgate Dock en de GripCase - heeft foto's van een prototype van hun Switch Mini mal op Facebook geplaatst. Het gaat hier om niet definitieve informatie, het lijkt erop dat dit een schatting is door het bedrijf.
This is a 3D printed SWITCH “Mini” we made, based on the data we’ve collected. We can’t guarantee it’s 100% correct, but it will give you an idea of what the “Mini”will look like. Sooooooooooooo exciting!😍
Afbeeldingslocatie: https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/65716378_2321028921445800_6958727908722475008_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=37730688dab32baabae9ff71a240ef2d&oe=5D8B451D

[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2019 15:56 . Reden: Skull & Co switch mini toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
Leuk spel, mario maker 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:02
Ik moet nog wachten op de officiële release date van morgen, maar ik zit klaar vannacht om hem gelijk op te starten en te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sj0eRdJuH schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:00:
[...]

Ik moet nog wachten op de officiële release date van morgen, maar ik zit klaar vannacht om hem gelijk op te starten en te spelen :)
de fysieke versie doet het nu al ;) :P
maar alvast veel plezier met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
sderooij schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:06:
[...]

de fysieke versie doet het nu al ;) :P
maar alvast veel plezier met spelen :)
ja die heb ik niet :P

ik heb graag veel digitaal op mijn sd-card, dan hoef ik niet zo vaak dat kaartje te wisselen :)

Thanks, dat komt hopelijk wel goed :) hoe meer levels hoe beter :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 27-06-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sj0eRdJuH schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:10:
[...]

ja die heb ik niet :P

ik heb graag veel digitaal op mijn sd-card, dan hoef ik niet zo vaak dat kaartje te wisselen :)

Thanks, dat komt hopelijk wel goed :) hoe meer levels hoe beter :)
daar zat ik echt enorm over te twijfelen! Maar wil toch iets om te verzamelen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
sderooij schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:19:
[...]

daar zat ik echt enorm over te twijfelen! Maar wil toch iets om te verzamelen he :P
Ik koop een deel fysiek, zodat ik het met mijn broertje kan delen, maar sommige spellen moet ik gewoon altijd kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Mario Maker 2 via Game.co.uk besteld, moet nog 5 tot 11 werkdagen wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
L23 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:45:
Ik heb Mario Maker 2 via Game.co.uk besteld, moet nog 5 tot 11 werkdagen wachten :P
Was die daar zoveel goedkoper?

Ik heb 59.99 betaald, digitaal en kan vanaf 00:00u vannacht spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Zag net die switch “bundel” met 35 euro eShop tegoed bij MM en daar vroegen ze 349 voor een switch :’) staat daar anders normaal altijd aan 329.

Valt totaal niet op hoor jongens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Katmi schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:48:
Zag net die switch “bundel” met 35 euro eShop tegoed bij MM en daar vroegen ze 349 voor een switch :’) staat daar anders normaal altijd aan 329.

Valt totaal niet op hoor jongens:P
Ik zie in de mediamarkt vooral dan laptops en switches en dergelijke "start klaar" gemaakt zijn, lekker makkelijk 29euro extra vangen voor iets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sj0eRdJuH schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:48:
[...]

Was die daar zoveel goedkoper?

Ik heb 59.99 betaald, digitaal en kan vanaf 00:00u vannacht spelen :)
Iets goedkoper, maar was de enige winkel waar ik nog de fysieke versie kon krijgen met het pennetje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-09 10:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6554FwpvKQfDwhBPUvTQpn57/full.jpg

Hier issie ook binnen. Daar gaan we mijn zoontje heel blij mee maken morgen. Hij is echt al 2maanden aan het aftellen en is op papier al hele levels aan het uittekenen wat hij gaat maken.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:02
@harley en stiekem zit jij er telkens op:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit :-) Ik heb zelf ook de gewone versie besteld. Volgens mij heeft die Mario Maker 2 met Online inbegrepen een iets andere cover met Online er op, volgens mij geen verwijderbare sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beamdog heeft collector edities van Neverwinter Nights, Baldur's Gate 1+2 en Icewind Dale + Planescape Torment aangekondigd. Er is zelfs een versie met alle games erin _/-\o_ Een voorbeeldje van die laatste:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MlP4wtx.png

Aankondigingsvideo

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 27-06-2019 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Skybound verzend niet naar EU volgens mij, ik heb al 'ns naar andere Skybound exclusives gekeken. Dan zal je een forwarder moeten gebruiken.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What Remains of Edith Finch komt op 4 juli naar Switch. Trailer/Switch footage:

Sméagol schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:19:
Skybound verzend niet naar EU volgens mij, ik heb al 'ns naar andere Skybound exclusives gekeken. Dan zal je een forwarder moeten gebruiken.
In hun Shipping Policy wordt er internationale zending vermeld? Verder geen ervaring mee, kan heel goed mogelijk zijn dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond meer tijd besteed aan de character creator dan de rest in de God Eater demo... :X

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-GJhbOU8AAL1hA.jpg:large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

JackAvery schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:18:
In hun Shipping Policy wordt er internationale zending vermeld? Verder geen ervaring mee, kan heel goed mogelijk zijn dat je gelijk hebt.
Ik zou zweren dat dat eerst niet zo was. Ik had ooit 'ns gekeken naar die Skullgirls (maar heb geen interesse in de limited edition, maar er is blijkbaar geen "standard edition"), en recent nog The Walking Dead complete. Maar misschien heb ik 't mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17
@JackAvery *fap* *fap* *fap*
Heb zelf BG1+expansion en 2+expansion volgens mij. Torment heb ik wel gespeeld, maar niet uitgespeeld. Maar die box ziet er wel echt gaaf uit zeg.

@RayNbow Die character creators ben ik altijd uren mee bezig. Ziet er wel gaaf uit zo. Maar eens kijken vanavond of binnenkort. Van het weekend is mijn vrouw toch weg, dus mooi in de avond spelen.

gisteren mijn dochtertje van 5 nadat ik vertelde zaterdag nog even een spelletje op te moeten halen. Papa, dat is toch wel dat spelletje met die levels en Mario en zo?
Eh, hoe weet jij dat?

Maar mijn vrouw had het vertelt na de reclame op tv dat ik die uiteraard ging halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Hah m'n kinderen zouden ook wel érg gelukkig worden van MM2 op de Switch. We hebben hier laatst nog MM voor de WiiU gehaald voor 15 euro.. daar hebben ze ook al redelijk wat tijd in zitten. Maar om nu wéér 6 tientjes uit te geven voor feitelijk dezelfde game... kweet niet. Trekt me niet zo.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:25:
Maar om nu wéér 6 tientjes uit te geven
Je kunt met een NSO voucher een tientje besparen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
RayNbow schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 12:04:
[...]

Je kunt met een NSO voucher een tientje besparen. :p
Klopt maar er komen nog zoveel goeie games uit dit jaar dat ik m'n geld maar even bewaar ;)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-09 10:09
via https://www.budgetgaming.nl/switch/super+mario+maker+2.html zie jdat hij al op meerdere plekken voor 5 tientjes te koop is (zonder codes) ;)
En ja we hebben mm op de wiiu maar die kan niet mee op vakantie en hij heeft in mm op de wiiu ook al vele uren zitten dat ik dit gerechtvaardigd vond zeker met alle verbeteringen.
Ook de reden dat we Breath of The wild bijvoorbeeld niet op de switch hebben. heb ik al op de WiiU. (alhoewel ik die ook onderweg zou willen kunnen spelen :P )

[ Voor 3% gewijzigd door harley op 28-06-2019 13:15 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Ik twijfel ook nog of ik Mario Maker 2 ga aanschaffen. Ik heb me prima vermaakt met deel 1, maar daar ben ik inmiddels wel op uitgekeken en weet niet of deel 2 nog zo lang mn interesse kan houden :P

En ik vraag me ook af hoe dit spel functioneert zonder Nintendo Online. Is iemand er al achter of je levels van anderen kan spelen (en je eigen delen) zonder Nintendo Online? (samen en tegen elkaar spelen is logisch dat het niet kan) Helaas zijn Google zoekresultaten 'vervuild' door de recente outcry over niet online kunnen spelen met je vrienden waar elke gaming site ter wereld over geschreven heeft.

Ik heb wel Nintendo Online (dankzij Twitch) maar ik hoop niet dat ze 90% van de functionaliteit van het enige spel waar me online boeit gijzelen zodat ik het moet verlengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

BlackMage schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:36:

[...]

Ik heb wel Nintendo Online (dankzij Twitch) maar ik hoop niet dat ze 90% van de functionaliteit van het enige spel waar me online boeit gijzelen zodat ik het moet verlengen :P
Hoe werkt dat dan?
Ik heb Twitch via Amazon Prime namelijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25
Jorgen schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:28:
[...]

Hoe werkt dat dan?
Ik heb Twitch via Amazon Prime namelijk.
Dat is onderdeel van de "Prime Loot". Zie: https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo/

Je moet eerst 3 maanden activeren, en twee maand later pas de overige 9 maanden. Om te voorkomen dat je met een trial ineens een jaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 14:36:
Is iemand er al achter of je levels van anderen kan spelen (en je eigen delen) zonder Nintendo Online?
Door op de fiets te stappen en naar het huis van de ander te fietsen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 16:08:
[...]

Door op de fiets te stappen en na het huis van de ander te fietsen. :+
Levels delen kan dus ook via de fiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Vandaag mijn Satisfye binnen gekregen, ik heb de https://www.satisfye.com/...ts/pro-gaming-slim-bundle

Het was even slikken met alle kosten inclusief inklaring, maar ik vind het het waard, het houdt echt heerlijk vast :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2snCeMZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:50
Ik heb een usb-c naar a kabel besteld om een willekeurige powerbank aan te sluiten maar lees nu dat niet elke kabel kan? Omzin toch of klopt dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 02:22:
Ik heb een usb-c naar a kabel besteld om een willekeurige powerbank aan te sluiten maar lees nu dat niet elke kabel kan? Omzin toch of klopt dit?
Kan wel, maar het is niet meest ideaal:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5oXEONa.png

Valt in de categorie "Good Enough" / "Not Good". Zie ook de (***)-footnote. De kabel in dat geval moet een 56kΩ weerstand hebben:
According to the official FAQ from Nintendo of Japan, using a USB-A to USB-C charging cable is perfectly fine as long as it has a 56K OHM resistor - the official Switch charging cable meets these requirements to a tee, so make sure any dock you might be purchasing ticks these boxes or you're going to run the risk of putting your handheld wonder six feet under.
(De USB-A/C kabels die bij de Joy-Con Charging Grip en de Switch Pro Controller zitten voldoen hieraan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
RayNbow schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 08:11:
[...]

Kan wel, maar het is niet meest ideaal:
[Afbeelding]

Valt in de categorie "Good Enough" / "Not Good". Zie ook de (***)-footnote. De kabel in dat geval moet een 56kΩ weerstand hebben:

[...]

(De USB-A/C kabels die bij de Joy-Con Charging Grip en de Switch Pro Controller zitten voldoen hieraan.)
Nintendo maakt het wel complex. Maar ik test wel, niet optimaal kan ik mee leven maar de switch slopen niet :) maar dat is dus fake news gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:09:
[...]

Nintendo maakt het wel complex. Maar ik test wel, niet optimaal kan ik mee leven maar de switch slopen niet :) maar dat is dus fake news gelukkig
Nintendo is deels in fout (USB-PD niet op conforme wijze geïmplementeerd), maar de USB-C standaard is gewoon een rommel, en er is veel gevaarlijk spul op de markt. Kwaliteit kopen is de boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
JackAvery schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:46:
[...]

Nintendo is deels in fout (USB-PD niet op conforme wijze geïmplementeerd), maar de USB-C standaard is gewoon een rommel, en er is veel gevaarlijk spul op de markt. Kwaliteit kopen is de boodschap.
Ik heb van de week een usbc bij een bestelling gestopt. Hoe weet ik nu of deze ok is? Van de buitenkant zie ik nergens resistor waarde enzo?

Zou ik deze kunnen gebruiken?

https://www.amazon.de/dp/...161_189395811_TE_SCE_dp_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:00
Gisteren eens de demo van God Eater gedaan. Maar daar vind ik de graphics echt van tegen vallen .
De filmpjes en in die gevangenis is goed maar ga je rondlopen in de wereld dan wordt het echt niet beter.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
En gisteren voice gebruikt bij mario kart met een vriend maar wat een armoede. Voice gaat via phone maar dan heb je dus geen audio van het spel? Dus met oortjes in spelen en geluid maar dan hoor je elkaar amper. Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:46:
[...]

Volgens mij was dit voornamelijk het geval i.c.m. de dock. De Switch zelf zou geen problemen moeten hebben als de lader degelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Mijn linker joycon geeft problemen, als ik de stick naar onder doe wordt dit niet altijd geregistreerd.
Als ik naar stick kalibratie ga zie ik dit gedrag terug. Soms werkt naar onder helemaal niet en soms registreert hij het wel maar schiet dan ineens terug zonder ik mijn vinger beweeg.

Ik heb mijn switch aangeschaft op 04-07-2017, De nintendo reparatie lijn is nu niet bereikbaar maar zouden ze dit nog onder garantie repareren denken jullie? Iemand die deze klachten herkend? Misschien nog tips om het zelf te fixen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Tiwazz neem contact op met de winkel. Nintendo zelf hoeft niets voor je. Al helemaal niet na het eerste jaar. De winkel geeft iig 2 jaar garantie. Maar kan hoger zijn voor consoles e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
RayNbow schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 13:13:
[...]

Volgens mij was dit voornamelijk het geval i.c.m. de dock. De Switch zelf zou geen problemen moeten hebben als de lader degelijk is.
Net op amazon de comments gelezen en las dat switch werkte. Dus durfde te testen en het werkt met mijn powerbank :) Vervolgens ook een iphone lader aan de usb A gekoppeld en ook dat werkt. Wss niet optimaal als ik dat plaatje lees maar het werkt iig. Later maar eens een serieuze lader kopen enzo.

tnx.

Andere vraag over voicechat. Dit gebruiken jullie zeker niet omdat je dan alleen voice krijgt op je phone zonder game geluiden? (wie bedenkt zo'n slechte implementatie...) Hoe kan ik gamen EN voice hebben en ook met onbekenden praten met voice kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:16:
Andere vraag over voicechat. Dit gebruiken jullie zeker niet omdat je dan alleen voice krijgt op je phone zonder game geluiden?
Ik gebruik sowieso nauwelijks voicechat. Een van de laatste keren dat ik het echt actief gebruikte was rondom Modern Warfare 2.
Hoe kan ik gamen EN voice hebben en ook met onbekenden praten met voice kanaal?
Hori had een Splatoon headset die met een simpele mixer kwam:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FBOb3s0.jpg

Er zijn ook headsets die meerdere signalen (bijv. bedraad en BlueTooth) tegelijkertijd kunnen afspelen. Zie deze Reddit draad.

Zelf heb ik m'n PC en m'n Switch met m'n koptelefoon verbonden d.m.v. een mengpaneel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6LbXJIKZ2o3oxnotC5ga9Ech/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
RayNbow schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Ik gebruik sowieso nauwelijks voicechat. Een van de laatste keren dat ik het echt actief gebruikte was rondom Modern Warfare 2.

[...]

Hori had een Splatoon headset die met een simpele mixer kwam:
[Afbeelding]

Er zijn ook headsets die meerdere signalen (bijv. bedraad en BlueTooth) tegelijkertijd kunnen afspelen. Zie deze Reddit draad.

Zelf heb ik m'n PC en m'n Switch met m'n koptelefoon verbonden d.m.v. een mengpaneel:
[Afbeelding]
ik heb boven idd ook een mengpaneel voor mac en pc. Maar bizar slecht dat Nintendo dat niet geimplemteerd heeft? Iedereen wil toch ook game geluiden hebben? Las dat de Wii U wel perfect werkend systeem had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Digital Foundry's analyse van Bloodstained:
TweakerVincent schreef op zondag 30 juni 2019 @ 00:14:
Maar bizar slecht dat Nintendo dat niet geimplemteerd heeft? Iedereen wil toch ook game geluiden hebben?
De enige fatsoenlijke manier om dat voor elkaar te krijgen is als voicechat op de Switch zelf draait. Gamemuziek streamen van een Switch naar een app op je mobiel gaat nooit werken.
Las dat de Wii U wel perfect werkend systeem had?
Wat voor systeem dan? Op de Wii U moest een game zelf voicechat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
https://twitter.com/Chris_Dring/status/1145401219852263424

''Big week for Switch all round. Bloodstained jumps up to 8 places because the physical Switch version was released. The Switch version sold more in its first week than the Xbox One and PS4 version combined managed in their first week''

Ik wacht wel nog af om te zien wat de patches gaan oplossen of niet oplossen, kan het makkelijk op pc kopen als ik wil maar zo een soort game vind ik net ideaal op de Switch, en aangezien het meer heeft verkocht op Switch dan PS4 en Xbox samen in de 1ste week ben ik blijkbaar niet alleen met dat gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Gisteren Mario maker 2 online geprobeerd, wat een eerste indruk lag in een 2D 4 player game, dat kan toch niet voor een spel van 59 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik heb ook Mario Maker 2 gekocht en vermaak me hier heel wat uurtjes mee verwacht ik, deel één nooit echt gespeeld.

Wat me wel tegen valt is dat ik er nu oas achter komt de Nintendo online echt gebonden is aan één account en niet te gebruiken is voor andere lokale accounts op dezelfde console. Ik had wel verwacht dat dit oo dezelfde console gedeelt kon worden.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bintzak schreef op maandag 1 juli 2019 @ 05:19:
Gisteren Mario maker 2 online geprobeerd, wat een eerste indruk lag in een 2D 4 player game, dat kan toch niet voor een spel van 59 euro.
Tsja, laten we het er op houden dat online multiplayer bij zowat elke Nintendo title op de Switch op zijn best "ok" is, maar meestal bijzondere keuzes heeft. Wie weet gaan ze nog iets verbeteren in een patch, al lijkt dit een fundamentele design-flaw te zijn (lock-step implementatie waar predictive de norm is).

Ik heb Mario Maker niet voor de online versus gekocht dus ga het maar ook niet proberen. Single-player bevalt het tot nu toe uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
Tiwazz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 07:41:
Ik heb ook Mario Maker 2 gekocht en vermaak me hier heel wat uurtjes mee verwacht ik, deel één nooit echt gespeeld.

Wat me wel tegen valt is dat ik er nu oas achter komt de Nintendo online echt gebonden is aan één account en niet te gebruiken is voor andere lokale accounts op dezelfde console. Ik had wel verwacht dat dit oo dezelfde console gedeelt kon worden.
Daar is familie abonnement voor dus, al snap ik je punt wel wij hebben op 1 account PS Plus en al onze andere accounts, dus die van mijn partner (daar zit PS Plus op), die van mij, de amerikaanse en de japanse hebben toegang tot online gaming erdoor (dus niet de rest, maar dat is prima)

Ik moet nog Switch Online kopen, maar dat gebeurt pas als ik een multiplayer game tref die mij ertoe dwingt (ik ben gestopt met Splatoon 2 erdoor, dus dat was niet genoeg en Monster Hunter speel ik vooral alleen of via lokaal multiplayer)

Pokémon was een enorme kanshebber, maar als ik kijk hoe ze die rushen denk ik dat ik voor het eerst maar geen Pokémon haal bij launch, misschien helemaal niet tenzij deze ergens in de budgetbak ligt (wat vrijwel zeker niet gaat gebeuren want main Pokémon game)

Maar zelfs dan, ik heb een ongezouten mening over online op de Switch en niet zozeer het abonnement zelf want ondanks dat NES games mij niet boeien is de prijs per jaar prima, het gaat echt om de online functionaliteit zelf.

maar ik start die discussie niet, niet noodzakelijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 07:43
Hallo, ik weet niet of dit de plek is om het te vragen maar ik sta op het punt om een Nintendo Switch te kopen.

Ik heb even rondgekeken naar een aanbieding, maar die kan ik op dit moment niet vinden.
Heeft iemand van jullie een indicatie of er op korte termijn ergens een Switch aanbieding gaat komen (als die er überhaupt al zijn)?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
jaihel schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:25:
Hallo, ik weet niet of dit de plek is om het te vragen maar ik sta op het punt om een Nintendo Switch te kopen.

Ik heb even rondgekeken naar een aanbieding, maar die kan ik op dit moment niet vinden.
Heeft iemand van jullie een indicatie of er op korte termijn ergens een Switch aanbieding gaat komen (als die er überhaupt al zijn)?

Dank!
Nintendo spul is niet vaak in de aanbieding. Goedkoopste switches gaan voor 290-300 euro zonder games volgens mij. Verder zijn er soms acties met games (amazon heeft wel eens 3 games voor 100, of 5 voor 150).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:47:
[...]

Pokémon was een enorme kanshebber, maar als ik kijk hoe ze die rushen denk ik dat ik voor het eerst maar geen Pokémon haal bij launch, misschien helemaal niet tenzij deze ergens in de budgetbak ligt (wat vrijwel zeker niet gaat gebeuren want main Pokémon game)
Je kan het oneens zijn met hun beslissing om het aantal Pokémon in het spel terug te schalen, maar om dan te zeggen dat ze het spel rushen vind ik nu ook niet echt correct :)
jaihel schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:25:

Dank!
Het is inderdaad niet de plek om te vragen naar aanbiedingen ;) Momenteel liggen er bundles van Nintendo waarbij je €35 eShop tegoed krijgt bij de Switch. Ik zou daar gewoon de beste prijs voor zoeken als je nu onmiddellijk een console wilt. Misschien heb je geluk tijdens de solden deze maand of tijdens Prime Days op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
JackAvery schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:30:
[...]

Je kan het oneens zijn met hun beslissing om het aantal Pokémon in het spel terug te schalen, maar om dan te zeggen dat ze het spel rushen vind ik nu ook niet echt correct :)

[...]

Het is inderdaad niet de plek om te vragen naar aanbiedingen ;) Momenteel liggen er bundles van Nintendo waarbij je €35 eShop tegoed krijgt bij de Switch. Ik zou daar gewoon de beste prijs voor zoeken als je nu onmiddellijk een console wilt. Misschien heb je geluk tijdens de solden deze maand of tijdens Prime Days op Amazon.
Snap ik, maar een apart topic aanmaken vond ik ook zo'n ding. Pardon mijn gierigheid :P
En thanks voor de info!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 14:49
jaihel schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:31:
[...]

Snap ik, maar een apart topic aanmaken vond ik ook zo'n ding. Pardon mijn gierigheid :P
En thanks voor de info!
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59

Tarin

Just plain weird.

Ik heb dit weekeinde toch maar een Switch besteld (en BotW (onze WiiU-versie is na de verhuizing nog niet opnieuw opgedoken, en ik zit vaak in hotels voor m'n werk dus ik wil hem graag nog een keer spelen), Super Mario Odyssey, Snipperclips, Overcooked 2, Pokemon Eevee), met een extra setje Joy-Cons.

Ik vond het wel jammer te merken dat de meegeleverde Joy-Con-houder ze niet ook direct opladen kan, daar hadden ze best direct het laad-ding mee kunnen leveren, dus die heb ik er net maar apart bij besteld.

Nu nog wachten op het tasje en de screen protector die onderweg zijn, dan durf ik hem ook daadwerkelijk mee te nemen.. tot die tijd ga ik met m'n vrouw de multiplayer-games uitproberen, we spelen graag co-op (hebben beide New Super Mario Bros'en en New Super Luigi Bros U helemaal doorgespeeld, dus het is niet zo interessant die nog een keer aan te schaffen). Hopelijk zijn Overcooked en Snipperclips leuk. Misschien later nog Mario Kart, maar die hebben we al op de WiiU, dus die zou ik eigenlijk alleen bij familiebijeenkomsten spelen.

We wilden eigenlijk op de 'pro' wachten, maar aangezien daar geen info over komt... Uiteindelijk hebben we hier ook een DS, DSi, 3DSxl en New 3DS (en een Gameboy, Gameboy Advance en GBA Micro), dus die eventuele Pro komt dan later nog wel ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 01-07-2019 11:45 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cadence of Hyrule toch maar online gekocht en het bevalt wel dat spel. Ga niet heel veel dood. Maar sommige stukken zijn wel lastig.
2 van de 4 dungeons zijn gedaan en hele map is al gecleared. Zit op een 12,5 uur speeltijd. Denk nog 1-2 uur en heb het spel wel uit. Moet in de volgende run wel sneller kunnen.
Maar sommige heartpieces moet ik dus nog halen, maar die zijn verdomd lastig om te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw Tetris 99 evenement op komst:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qO7c4mG.jpg
Runs from 12-16 July, 100 points for Splatoon theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar heeft Bloodstained in de UK meer op Switch verkocht dan de launch van PS4 en X1 gecombineerd. Geen verrassing dat ze plots in gang schieten voor patches? :p
Tarin schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:43:

Ik vond het wel jammer te merken dat de meegeleverde Joy-Con-houder ze niet ook direct opladen kan, daar hadden ze best direct het laad-ding mee kunnen leveren, dus die heb ik er net maar apart bij besteld.

Nu nog wachten op het tasje en de screen protector die onderweg zijn, dan durf ik hem ook daadwerkelijk mee te nemen.. tot die tijd ga ik met m'n vrouw de multiplayer-games uitproberen, we spelen graag co-op (hebben beide New Super Mario Bros'en en New Super Luigi Bros U helemaal doorgespeeld, dus het is niet zo interessant die nog een keer aan te schaffen). Hopelijk zijn Overcooked en Snipperclips leuk.
Zowel Overcooked als Snipperclips zijn top! En soms nog beter als er wat bij gedronken wordt.

Ik laad mijn joycons gewoon aan de console zelf in het dock, maar als je niet met je dock wilt reizen heb je inderdaad soms weinig keuze. Er zijn natuurlijk ook third-party 'joycon charger docks', maar geen idee wat de kwaliteit daarvan betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:26:
Blijkbaar heeft Bloodstained in de UK meer op Switch verkocht dan de launch van PS4 en X1 gecombineerd. Geen verrassing dat ze plots in gang schieten voor patches? :p
Wil natuurlijk niet per se betekenen dat de Switch versie onspeelbaar is. Iemand op ResetEra heeft bijv. de fysieke versie (v0.1) in het vliegtuig uitgespeeld zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
JackAvery schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:30:
[...]

Als je nou niet vanuit gaat wat ik bedoelde, maar het gewoon vraagt...

Het is naar mijn mening eigenlijk wel rushen van het spel, vorig jaar kwam Let's Go uit de jaar ervoor de Ultra games, de jaar daarvoor de normale Sun & Moon.

Sun & Moon kwam 2 jaar na de Ruby en Sapphire remakes omdat Gamefreak tijd nodig had om het spel goed te maken, wat mij betreft mogen ze dat gewoon herhalen zeker omdat dat in het verleden in de DS tijdperk en ervoor vrij normaal was.

Ze hoeven naar mijn mening Pokémon niet iedere jaar opnieuw uit te brengen, er zijn genoeg andere franchises die bagger zijn geworden door die praktijk.

En dan kun jij wel zeggen dat het niet correct is dat ik het rushen noem want dat is jouw mening en dat respecteer ik, echter mijn mening is dat ze het wel onnodig rushen, en eerlijk gezegd heeft het gebrek aan Pokémon daar weinig mee te maken, aangezien dat een kwestie van copy paste is omdat ze de animaties hergebruiken en high-res modellen sinds X&Y hebben liggen.

Zelfs als alle Pokémon nu erin zitten roep ik nog steeds dat ze het rushen omdat naar mijn mening gebrek aan Pokémon daar niet de oorzaak van is (het zuigt meer niet), en daar kunnen wij uren over discussiëren maar dat is zinloos want het blijft jouw mening tegen de mijne dus ik laat het hierbij omdat wij het niet eens zullen worden :)

ik had er verder niks meer over te zeggen, maar quote is een quote en dan reageer ik meestal alsnog op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaihel
Zojuist de switch besteld!
En meteen een luxeprobleem, want met welk spel wil je nou in hemelsnaam beginnen.

Waarschijnlijk wordt het Zelda, maar er is zo belachelijk veel keus. Ook buiten de 'standaard' titels om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:48:
[...]

Als je nou niet vanuit gaat wat ik bedoelde, maar het gewoon vraagt...

Het is naar mijn mening eigenlijk wel rushen van het spel, vorig jaar kwam Let's Go uit de jaar ervoor de Ultra games, de jaar daarvoor de normale Sun & Moon.

Sun & Moon kwam 2 jaar na de Ruby en Sapphire remakes omdat Gamefreak tijd nodig had om het spel goed te maken, wat mij betreft mogen ze dat gewoon herhalen zeker omdat dat in het verleden in de DS tijdperk en ervoor vrij normaal was.

Ze hoeven naar mijn mening Pokémon niet iedere jaar opnieuw uit te brengen, er zijn genoeg andere franchises die bagger zijn geworden door die praktijk.

En dan kun jij wel zeggen dat het niet correct is dat ik het rushen noem want dat is jouw mening en dat respecteer ik, echter mijn mening is dat ze het wel onnodig rushen, en eerlijk gezegd heeft het gebrek aan Pokémon daar weinig mee te maken, aangezien dat een kwestie van copy paste is omdat ze de animaties hergebruiken en high-res modellen sinds X&Y hebben liggen.

Zelfs als alle Pokémon nu erin zitten roep ik nog steeds dat ze het rushen omdat naar mijn mening gebrek aan Pokémon daar niet de oorzaak van is (het zuigt meer niet), en daar kunnen wij uren over discussiëren maar dat is zinloos want het blijft jouw mening tegen de mijne dus ik laat het hierbij omdat wij het niet eens zullen worden :)

ik had er verder niks meer over te zeggen, maar quote is een quote en dan reageer ik meestal alsnog op
Mijn punt is heel simpel: 2-3 jaar ontwikkeltijd (+- rond eind 2016 begonnen) lijkt me gewoon normaal voor een nieuwe gen in de franchise? Het is niet alsof GF aan één game tegelijk werkt. Zowel De Ultra games als Let's Go zijn niet bepaald games waar grote teams op zaten.

Dat The Pokemon Company er een jaarlijkse franchise van gemaakt heeft, is een losstaand feit :) ik zou geen probleem ermee hebben als men een jaar pauze zou nemen maar dat is ergens ook het nadeel van een multimedia franchise waarin allerlei producten op elkaar afgestemd zijn qua marketing en timing...

Anyway je lijkt geen zin te hebben in een discussie, hoeft niet :) Ik vond het gewoon een rare stelling gezien mijn punt hierboven.

Image and Form verloot een custom SteamWorld Switch:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-I_JW_XkAA5Rw8.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-I_KVwWsAAs4Iu.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 02-07-2019 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
jaihel schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:06:
Zojuist de switch besteld!
En meteen een luxeprobleem, want met welk spel wil je nou in hemelsnaam beginnen.

Waarschijnlijk wordt het Zelda, maar er is zo belachelijk veel keus. Ook buiten de 'standaard' titels om.
Keuzestress! ik ken het. Maar in principe zou ik gewoon een lijstje maken van interessante titels en dan strepen, of kijken wat de beste deal is, ik zou bijvoorbeeld verwachten dat er voor zelda best wat 2e hands aanbod is gezien hoeveel de game verkocht is......succes iig ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
nieuws: Hoesje van Bigben hint op komst van kleinere Nintendo 'Mini Switch'

Nog meer aanwijzingen voor een nieuw model Switch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Sagat schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:45:
[...]

Keuzestress! ik ken het. Maar in principe zou ik gewoon een lijstje maken van interessante titels en dan strepen, of kijken wat de beste deal is, ik zou bijvoorbeeld verwachten dat er voor zelda best wat 2e hands aanbod is gezien hoeveel de game verkocht is......succes iig ;)
Ja ik heb een lijstje gemaakt, er staan nu 17 titels op. En dat zijn alleen spellen die al released zijn.
Ik hoef me in ieder geval niet te vervelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Laat de pro maar komen dan :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
Hierzo nog een paar goede level design tips over hoe Nintendo de stages meestal opbouwd voor Mario Maker.

https://www.reddit.com/r/...tendo_uses_course_themes/

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-07-2019 14:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Legend of Zelda: Links Awakening - Limited Edition is terug beschikbaar bij BOL.com.

https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000114259868/

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 20:49
DarthDavy schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:30:
Legend of Zelda: Links Awakening - Limited Edition is terug beschikbaar bij BOL.com.

https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000114259868/
Ennn weg.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
Ik wacht toch nog even met de switch halen. De mini zou voor mij perfect zijn zou alleen als handheld spelen. Minder losse onderdelen dus minder kans op gebreken/schade. Maar dan moet die wel beetje snel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 18:54:
Ik wacht toch nog even met de switch halen. De mini zou voor mij perfect zijn zou alleen als handheld spelen. Minder losse onderdelen dus minder kans op gebreken/schade. Maar dan moet die wel beetje snel komen
De huidige Switch is al perfect voor handheld. Verder blijft het gissen, maar minder kans op gebreken/schade zou ik niet vanuit gaan. Bij de huidige Switch komt het regelmatig voor dat de joystick van de joycons begint te driften, al heb ik daar zelf nog geen last van gehad. Maar in dat geval kan je makkelijk de joycons vervangen. Als de Switch mini dezelfde joysticks gebruikt als de joycons en met dezelfde problemen dan moet je in dat geval de gehele Switch mini laten repareren. Maarja, blijft gissen over een product wat nog niet uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
Daar zit wat in. Geen vervanging mogelijk. Maar een mini lijkt me nog steviger. Heb de huidige switch vast gehad en op de 1 of andere manier is het net niet als handheld. Maar misschien gewoon wat langer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat nieuws:

- Famitsu bericht dat er een remake komt van het GBA spel Harvest Moon: Friends of Mineral Town. (via Gematsu, die ook wat screenshots hebben).
- Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy heeft een release datum: 8 november. Deze deluxe editie heeft geupgrade graphics en extra content.
- Nintendo heeft een nieuwe Fire Emblem trailer geuploaded waarin ze één van de drie huizen, de Black Eagles, voorstellen.
- Transistor krijgt een Collector's Edition via Limited Run Games, meer op Twitter. Te bestellen vanaf 5 juli.
- Cuphead DLC teaser (release in 2020):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:35
Jongens, is het normaal dat die controllers slijten als een malle? De jongens doen er 3/4 jaar mee en dan gaan ze al slecht functioneren....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
wowly schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:03:
Jongens, is het normaal dat die controllers slijten als een malle? De jongens doen er 3/4 jaar mee en dan gaan ze al slecht functioneren....
Als je over de joycons en dan meer specifiek de analoge sticks praat dan ja, die steken echt knullig in elkaar deze keer bij Nintendo.

Zolang die in garantie is zou ik hem gewoon opsturen en lekker door hun laten maken maar eenmaal buiten garantie vervang je die sticks lekker zelf, kost max een tientje voor 2 sticks vergeleken met +-70 voor een setje joycons en je vind ze heel easy op Amazon of Ali, video bekijken hoe je het doet en de eerste keer kan dat goed 60 min duren voor 2 stuks maar erna flik je dat op nog geen 30 min.

Snap ook nog steeds niet dat Nintendo dat niet heeft aangepast, hun huidige stick design slijt als het ware gewoon een onderdeel weg elke keer je hem beweegt, is letterlijk een aanpassing van niets voor hun om door te voeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Katmi op 02-07-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:55
Ik heb m’n Switch gisteren aangesloten op de tv en speel nu Super Mario Odyssey met de joycons geklikt in de plastic houder. Heb alleen gemerkt dat de linker joycon niet zo accuraat werkt en Mario af en toe vreemd reageert. Alsof er een soort lag in zit. Als de joycons op de Switch geklikt zitten heb ik nergens last van.

Iemand een oplossing? Heb de controllers al opnieuw verbonden met de Switch.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:40

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

WinterBase schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:56:
Ik heb m’n Switch gisteren aangesloten op de tv en speel nu Super Mario Odyssey met de joycons geklikt in de plastic houder. Heb alleen gemerkt dat de linker joycon niet zo accuraat werkt en Mario af en toe vreemd reageert. Alsof er een soort lag in zit. Als de joycons op de Switch geklikt zitten heb ik nergens last van.

Probeer eens de controllers te updaten in instellingen, werkte voor mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 22:59

Tarin

Just plain weird.

Katmi schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:15:
[...]

Snap ook nog steeds niet dat Nintendo dat niet heeft aangepast, hun huidige stick design slijt als het ware gewoon een onderdeel weg elke keer je hem beweegt, is letterlijk een aanpassing van niets voor hun om door te voeren.
Het zijn natuurlijk wel vrij kleine dingetjes, maar toch. Je zou hopen dat ze wat van de stickjes van de N64 geleerd hebben (in ieder geval zijn de Mario Party-games niet meer zo controller-slopend..).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44

Terug naar de winkel voor garantie. Problemen met de linker joy con stick komen heel veel voor en worden in garantie vervangen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessFood
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-12-2023
Iemand bekend met een controller als dit voor de Switch . Of een goed alternatief om Mario Maker 2 mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als je zoekt op 8bitdo hier, dan kom je best wel wat meldingen tegen. Er zijn meerdere die ze gebruiken en werken gewoon goed. Daarnaast is de kwaliteit ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DarknessFood schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:50:
Iemand bekend met een controller als dit voor de Switch . Of een goed alternatief om Mario Maker 2 mee te spelen?
Die specifieke mist wel zl/zr knoppen. De SN30 Pro heeft dat wel maar is ook wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Dat had ik ook, maar alleen bij dat spel. Oplossing: even rechtop zitten / dichter bij de tv/Switch zitten.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 21:28

Chiron

Moderator Discord
DarknessFood schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:50:
Chiron in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb door de Red Magic 3 te kopen nu de 8bitdo N30 pro in bezit. Werkt prima met de switch. En zelfs die vind ik fijner dan losse joycons. Mooi handzaam formaat en betere ergonomie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langrisser nu voor 't westen aangekondigd:

Ben benieuwd of Urushihara's klassieke designs ook naar 't westen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cool :) Op de Amerikaanse site staat er een toggle die wisselt tussen klassieke en 'upgegrade' graphics, ik zou dus vermoeden van wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Werkt het gebruiken van een Familie-abonnement voor Switch Online nog op een of andere manier nadelig of lastig?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Peter_Aragorn in welk opzicht?
Ik heb zelf het family account genomen en op de site mijn account en die van mijn vrouw ingevuld.
Later toen ze haar eigen Switch kocht werkte het ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Arunia schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:08:
@Peter_Aragorn in welk opzicht?
Ik heb zelf het family account genomen en op de site mijn account en die van mijn vrouw ingevuld.
Later toen ze haar eigen Switch kocht werkte het ook nog gewoon.
Nou ook bijvoorbeeld bij het toevoegen van nieuwe members. Daar zitten verder geen beperkingen aan ofzo? Maw: het kan ook gewoon met vrienden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:15:
[...]

Nou ook bijvoorbeeld bij het toevoegen van nieuwe members. Daar zitten verder geen beperkingen aan ofzo? Maw: het kan ook gewoon met vrienden?
Kan zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Top! Eens even wat mensen zoeken voor zo'n abonnement dan!

Of zijn er hier mensen die nog een plekkie hebben ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 19:22:
[...]

Top! Eens even wat mensen zoeken voor zo'n abonnement dan!

Of zijn er hier mensen die nog een plekkie hebben ;)?
Ik zou zelf niet meteen aanraden om een Family abo met onbekenden te doen, het blijft natuurlijk een kwestie van vertrouwen tussen de eigenaar (die aan de ene kant het abo betaalt, an de andere kant macht heeft over het lidmaatschap in de groep) en de leden. Maar met vrienden en familie hier alvast geen problemen gehad :)

Disgaea 4 Complete + heeft nu ook een release datum: 29 oktober. Voor alle upgrades, zie de website van het spel :). Het ligt redelijk in lijn met de definitieve editie van 5.

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 03-07-2019 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rCDSFgtsdVGZXAPPDKhOtxiu/full.jpg

Hatsune Miku Project Diva Mega 39 aangekondigd voor de Nintendo Switch. Release 2020.
Tegen die tijd ga ik er speciaal een Switch voor kopen! intussen zijn er ook zoveel goede titels voor de Switch dat het een goede koop is :)

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dead Cells is al een tijdje moeilijker te vinden in de winkels... gelukkig komt er in augustus een GOTY editie uit. Zeer verleidelijk gezien ik de game nog niet heb.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1366/2939/files/Component-Pieces-Switch-nodate_grande.png?v=1559915620

Er komen deze zomer wel enorm veel games uit :o SMM2 vorige week, Fire Emblem, Astral Chain, Marvel Ultimate Heroes, Dragon Quest XI, Link's Awakening... om maar te zwijgen van alle eShop games. Gezien een beperkt budget momenteel wordt het moeilijk kiezen. Wat staat er op jullie lijstje?

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 03-07-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

JackAvery schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:08:
Wat staat er op jullie lijstje?
Veel te veel (ik post later nog een lijstje, maar ik weet ze niet allemaal meer uit m'n hoofd. Sowieso nog 8 pre-orders staan, plus FE waar ik nog hoop een CE van te vinden, en dat zijn nog niet eens alle games).

Fysieke release van Limited Run. Helaas geen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
JackAvery schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:08:
Er komen deze zomer wel enorm veel games uit :o SMM2 vorige week, Fire Emblem, Astral Chain, Marvel Ultimate Heroes, Dragon Quest XI, Link's Awakening... om maar te zwijgen van alle eShop games. Gezien een beperkt budget momenteel wordt het moeilijk kiezen. Wat staat er op jullie lijstje?
Gelukkig dat ik kritisch ben in wat ik koop en een redelijke kleine interesse cirkel heb :P
Doet me denken aan die ''Switch will destroy your wallet '' video van een week ofzo geleden wat ging over games van nu tot early 2020, zaten misschien 5-6 games in die mij boeien :')

Nuja eerlijk gezegd heb ik nog andere hobbies zoals fitness en uitgaan, dus op een paar maanden 5-600 euro in games steken is voor mij onbereikbare luxe naast de andere dingen en kosten voor die dingen die ik doe.

[ Voor 13% gewijzigd door Katmi op 03-07-2019 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Katmi schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:22:
[...]

Gelukkig dat ik kritisch ben in wat ik koop en een redelijke kleine interesse cirkel heb :P
Doet me denken aan die ''Switch will destroy your wallet '' video van een week ofzo geleden wat ging over games van nu tot early 2020, zaten misschien 5-6 games in die mij boeien :')

Nuja eerlijk gezegd heb ik nog andere hobbies zoals fitness en uitgaan, dus op een paar maanden 5-600 euro in games steken is voor mij onbereikbare luxe naast de andere dingen en kosten voor die dingen die ik doe.
Voor mij is dat ook geen optie momenteel, zelfs per jaar geef ik dat niet uit tenzij er hardware uitkomt ofzo. Budget kan je natuurlijk rekken met goede koopjes :)

Overigens zie ik dat ik zelf niet heb gezegd wat ik ga oppikken: waarschijnlijk blijft dat beperkt tot Fire Emblem en Astral Chain. De eerste wil ik al lang, de tweede interesseert me enorm en wil ik ook een signaal sturen dat er een publiek voor is op Switch. Zomergames op de lijst maar moeten waarschijnlijk tot later wachten: Dragon Quest, Link's Awakening, Hollow Knight physical, Dead Cells physical, SMM2, Daemon X Machina, Baldur's Gate pack, ...

Over Fire Emblem gesproken, Nintendo heeft meer info gereleased over de DLC die het spel gaat krijgen. Het wordt een expansion pass van €25. In de US is nu al een bundle (spel + DLC) preorderbaar, en de eShop voucher werkt er blijkbaar voor.
Purchase the Fire Emblem™: Three Houses + Expansion Pass bundle to receive the full game and all waves of downloadable content as they release.

Strategic warfare rages on the great land of Fódlan, and this turn-based, tactical RPG gets even deeper with four waves of DLC. You can get access to all four as they release with the Expansion Pass, which is available for pre-order on July 3rd. Expansion Pass owners will receive Officers Academy outfits for female and male Byleth on Day 1. Remember: you’re the professor of one of the academy’s mighty houses, so why not look the part?*
  • Wave 1: Officers Academy outfits for female and male Byleth available Day 1 (July 26th)
  • Wave 2: Additional Auxiliary battle maps, helpful in-game support items, and more will be released by 10/31/2019
  • Wave 3: Additional quests and costumes will be released by 12/31/2019; plus, another free update
  • Wave 4: Discover new story content, with additional playable characters, locations and more will be released by 4/30/2020; plus, another free update
Klinkt als een gelijkaardige setup als Torna, waarbij de laatste 'wave' de substantiële is. Geen problemen mee, maar ze moeten imo wel eens leren om die DLC in de collector's edition te steken...

De outfits van Wave 1 kan je al een preview van vinden op Twitter.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 04-07-2019 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Vreemd, gister probeerde ik de Switch na 2 maanden weer te gebruiken, hij was leeg, ik sluit een usb c kabel aan om via het stopcontact op te laden, dat werkte niet.

Ook via de dock wilde hji niet opladen.

Vooral opladen via een USB C kabel moet toch gewoon lukken normaal gesproken?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1 ... 11 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic