Er is ook zo'n controller voor de PS2, heb tig jaar geleden nog getwijfeld er een te kopen. Maar volgens mij speelt het echt voor geen meter.JackAvery schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 17:58:
Er komt in Japan ook een Blue Slime 'pro' controller uit....
[Afbeelding]
Ze hadden vast last van een bagu.Zeror schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:56:
Nintendo Treehouse had een mooie error-screen![]()
[Afbeelding]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb een custom dock gekocht en daar het officiële moederbord ingestopt. Op deze manier voorkom je schade en blijft Switch ook werken (in tegenstelling tot custom docks met custom moederbord).Rossi46 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:29:
Ik ben nog altijd als de dood dat het scherm van mijn Switch krassen krijgt als ik deze in de docking station stop. Momenteel heb ik een klein plastic zakje over de dockingstation, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.
Ik ben dan ook op zoek naar een nette oplossing, een sleeve/hoes voor de voorkant van het dockingstation. Echter, als ik er op zoek vind ik ze amper. Amazon.de heeft ze blijkbaar gehad, maar die zijn niet meer verkrijgbaar. Bol.com heeft wel wat, maar die vragen er veel geld voor en dan hebben ze altijd zo'n opzichtig printje.
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie zo'n sleeve? En waar hebben jullie die toen gekocht?
Wat maken mensen een punt van een krasje. Geniet gewoon van die console. Het is echt niet zon duur apparaat en als je zo voorzichtig moet zijn verpest je beetje eigen plezier.
Ik vraag me altijd af of jullie ook zo bang zijn als je je kleding in de was doet. Je hebt toch vaak ongeveer een switch aan waarde aan je lijf hangen. Elke keer dat je dat in de was doet slijt het wel harder dan een minuscuul krasje dat je niet eens ziet.
Ik vraag me altijd af of jullie ook zo bang zijn als je je kleding in de was doet. Je hebt toch vaak ongeveer een switch aan waarde aan je lijf hangen. Elke keer dat je dat in de was doet slijt het wel harder dan een minuscuul krasje dat je niet eens ziet.
Verwijderd
Bij sommige mensen krast dat dock dus meer dan "een minuscuul krasje dat je niet eens ziet". Zelf heb ik nergens last van, ook niet de joy-con drift, maar toch genoeg verhalen van mensen dat het een design-flaw genoemd mag worden. Screen-protector en sokje erbij en voor 15 euro hoef je je er niet meer druk over te maken.giantgiantus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:05:
Wat maken mensen een punt van een krasje. Geniet gewoon van die console. Het is echt niet zon duur apparaat en als je zo voorzichtig moet zijn verpest je beetje eigen plezier.
En is je toch al niet zo helder scherm nog minder helder. Is een beetje als een iphone kopen van 1000€ en er dan een hoesje om heen doen en een plastic velletje er op plakken. De logica ontgaat me volledig. Je koopt een switch niet voor het leven ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:33:
[...]
Bij sommige mensen krast dat dock dus meer dan "een minuscuul krasje dat je niet eens ziet". Zelf heb ik nergens last van, ook niet de joy-con drift, maar toch genoeg verhalen van mensen dat het een design-flaw genoemd mag worden. Screen-protector en sokje erbij en voor 15 euro hoef je je er niet meer druk over te maken.
Als je een glazen SP gebruikt maakt dat geen verschil. Ik zou je overigens ook voor gek verklaren als je een telefoon voor 1K euro koopt en er dan géén bescherming op gebruikt, eerlijk gezegd.giantgiantus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:07:
[...]
En is je toch al niet zo helder scherm nog minder helder. Is een beetje als een iphone kopen van 1000€ en er dan een hoesje om heen doen en een plastic velletje er op plakken. De logica ontgaat me volledig. Je koopt een switch niet voor het leven ofzo.
Ook glas laat niet al het licht door. Bovendien creëer je allemaal reflecties die je niet wil. Beetje off-topic, maar heb al sinds de iPhone 3 een iPhone 2 jaar en nog nooit enige bescherming gebruikt en ben ook niet echt voorzichtig ofzo. Glas nog nooit storende krassen gehad. Achterkant wel. Waarschijnlijk krijg ik er tweedehands 50-100 minder voor. In mijn ogen een schijntje voor een dunne en fijn functionerende telefoon.
High level gameplay in 't 2e segment van Astral Chain:
OMG! Ziet er echt geweldig uit...RayNbow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:27:
[YouTube: ASTRAL CHAIN Gameplay Pt. 2 - Nintendo Treehouse: Live | E3 2019]
Wat mij betreft de knaller van dit jaar voor de Switch. Nieuwe IP, er dan ook nog eens zo goed uitzien, en Platinum Games, dus zoberzo top.RayNbow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:27:
Na de gameplay beelden ook echt overtuigd van de kwaliteit van de game.
Gameplay ziet er inderdaad strak uit, en de stijl is nog steeds helemaal mijn ding. Vraag me wel af hoe de verschillende stukken van de game ('onderzoek' - story - combat) gebalanceerd gaan zijn wat het tempo betreft. Afhankelijk van hoe interessant de stukken zijn van het onderzoeken, kan dat nogal wat invloed hebben.RayNbow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 08:27:
Wat vinden we trouwens van Daemon X Machina? Kan niet anders dan respect hebben hier voor hoe Marvelous met de ontwikkeling van het spel is omgegaan, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik dit wel of niet wil oppikken.
Ik wil het spel wel oppikken... zie alleen geen plek in m'n schema... 😅JackAvery schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:03:
Wat vinden we trouwens van Daemon X Machina? Kan niet anders dan respect hebben hier voor hoe Marvelous met de ontwikkeling van het spel is omgegaan, maar ik weet eigenlijk nog steeds niet of ik dit wel of niet wil oppikken.
Nou, ik ben eindelijk overstag. Heb een switch gekocht! Met Zelda breath of the wild en mario kart 8. Heb m voornamelijk uit nostalgische overwegingen gekocht. Ben bijv heel erg benieuwd naar de nieuwe Pokemon etc
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik ben ook blij met de aankondiging van een sequel op Zelda BOTW. Ik krijg langzamerhand weer het gevoel toen ik aan het wachten was op BOTW gelukkig hebben ze daarom ook geen releasedate genoemd.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ik kan echt niet meer wachten op Links Awakening en Luigi’s Mansion 3. Uiteraard heb ik Zelda BoTW ook veel gespeeld, maar ik miste de dungeons gewoon heel erg. Ik vond de wereld vet, maar ik had gewoon niet het echte Zelda gevoel. Heel raar, maar ik kon het er gewoon niet mee vinden. De enige Zelda die ik heb gekocht en niet heb uitgespeeld.
Het is niet meer de Zelda wat Zelda is. Maar dit hebben zij ook bewust gedaan om de huidige generatie gamers er meer bij te betrekken wat ik uit commercieel oogpunt heel erg begrijp.Cyrax0508 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:02:
Ik kan echt niet meer wachten op Links Awakening en Luigi’s Mansion 3. Uiteraard heb ik Zelda BoTW ook veel gespeeld, maar ik miste de dungeons gewoon heel erg. Ik vond de wereld vet, maar ik had gewoon niet het echte Zelda gevoel. Heel raar, maar ik kon het er gewoon niet mee vinden. De enige Zelda die ik heb gekocht en niet heb uitgespeeld.
Ik vind het wel erg jammer, want ik mis die dungeons ook heel erg, heb hem wel uitgespeeld, maar het uitspelen is een anti climax, je kan het uitspelen wanneer je maar wilt. Veel aspecten kunnen gewoon volledig genegeerd worden, dit was voor mij altijd de charme van Zelda spellen, de betrokkenheid van alles wat je moest doen voordat je het uit kan spelen.
Als de volgende Zelda op die manier is opgezet, zal het voor mij de eerste zijn die ik niet ga aanschaffen.
Onze generatie gamers wordt meer en meer op de achtergrond geschoven (er zijn mensen uit onze generatie die het wel een leuke aanpassing vinden, maar heb het gevoel dat het voor de meeste niet zo is), jammer, maar logisch.
[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 13-06-2019 14:22 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ik zie BotW juist als een terugkeer naar de allereerste Zelda.
Ik zie BotW ook meer als een spinoff dan een mainstream Zelda. Ik heb me er enorm mee vermaakt en een vervolg kan ik niet anders dan toejuichen, maar ik hoop dat het niet de ontwikkeling van meer "klassieke" zelda games in de weg zitKoldur schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:21:
[...]
Het is niet meer de Zelda wat Zelda is. Maar dit hebben zij ook bewust gedaan om de huidige generatie gamers er meer bij te betrekken wat ik uit commercieel oogpunt heel erg begrijp.
Ik vind het wel erg jammer, want ik mis die dungeons ook heel erg, heb hem wel uitgespeeld, maar het uitspelen is een anti climax, je kan het uitspelen wanneer je maar wilt. Veel aspecten kunnen gewoon volledig genegeerd worden, dit was voor mij altijd de charme van Zelda spellen, de betrokkenheid van alles wat je moest doen voordat je het uit kan spelen.
Als de volgende Zelda op die manier is opgezet, zal het voor mij de eerste zijn die ik niet ga aanschaffen.
Onze generatie gamers wordt meer en meer op de achtergrond geschoven (er zijn mensen uit onze generatie die het wel een leuke aanpassing vinden, maar heb het gevoel dat het voor de meeste niet zo is), jammer, maar logisch.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat is ook meer wat ze zelf zeggenRayNbow schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:33:
[...]
Ik zie BotW juist als een terugkeer naar de allereerste Zelda.
Stiekem vind ik het wel een prettige manier met alle shrines. Hoop dat de nieuwe een combinatie van de oude en de nieuwe wordt.
Links Awakening wacht ik ook met smart op maar dat is omdat ik teveel nostalgie ervoor heb
ondanks alle negatieve dingen die ik heb met botw ik heb wel meer dan 100 uur erin zitten verdeeld over 2 consoles
[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 13-06-2019 14:44 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
had eigenlijk verwacht dat Nintendo de 2 nieuwe Switchen zou introduceren. die goedkopere en die wat snellere waar de geruchten over gaan. Wil de goedkopere namelijk gaan halen omdat ik hem voornamelijk als handheld zou gaan gebruiken. Maar dat lijkt er voorlopig nog niet in te zitten.
Ik vind het heel interessant om te zien hoe verschillend mensen dat interpreteren. Voor mij (mijn eerste Zelda's waren Ocarina of Time en ALTTP) heeft Zelda altijd voor exploratie gestaan. Hoewel ik persoonlijk vind dat dungeons ook in een BOTW-stijl Zelda een meerwaarde hebben, was BOTW wat mij betreft nog steeds een van de beste games in de recente 10 jaar. Exploratie is het centrale concept daar, en ik vond dat het grootste deel van mijn tijd met BOTW vooral besteed was aan 'wat vind ik daar nu weer' momenten. Die vrijheid van de speler om te doen wat hij/zij zelf wilt, en het gebrek aan handjes vasthouden, heeft voor mij heel veel gedaan. En op dat vlak hebben ze voor mij net de essentie van Zelda teruggevonden.Koldur schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:21:
[...]
Het is niet meer de Zelda wat Zelda is. [...].
De shrines hebben op dat vlak hun werk zeer goed gedaan: locaties zijn die een 'beloning' zijn van het exploreren. Ik had graag wat grotere shrines of een netwerk van shrines gezien, en wat meer natuurlijke 'dungeons' (zoals bvb die labyrinthen), maar daarom is het net goed dat Nintendo nu een directe sequel maakt waarin men verder kan experimenteren.
Anecdotisch, maar hier is het gros van de BOTW spelers enorm positief over het spel, en die zitten allemaal in de categore 25-35Onze generatie gamers wordt meer en meer op de achtergrond geschoven (er zijn mensen uit onze generatie die het wel een leuke aanpassing vinden, maar heb het gevoel dat het voor de meeste niet zo is), jammer, maar logisch.
@jaydenjarno - Nintendo had op voorhand al gezegd dat ze geen hardware gingen tonen tijdens E3.
Dat was allang bekend dat die niet aangekondigd gingen worden. Heeft Nintendo zelfs in een officieel bericht aangegeven dat het alleen software ging zijn.jaydenjarno schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:46:
had eigenlijk verwacht dat Nintendo de 2 nieuwe Switchen zou introduceren. die goedkopere en die wat snellere waar de geruchten over gaan. Wil de goedkopere namelijk gaan halen omdat ik hem voornamelijk als handheld zou gaan gebruiken. Maar dat lijkt er voorlopig nog niet in te zitten.
Tjah dat heb ik dus ook. Ik heb vooral veel gespeeld met Z1, Z2, ALTTP en de rest heb ik gemist omdat ik misschien mede door de leeftijd geen nintendo meer heb gehad.JackAvery schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:51:
[...]
Ik vind het heel interessant om te zien hoe verschillend mensen dat interpreteren. Voor mij (mijn eerste Zelda's waren Ocarina of Time en ALTTP) heeft Zelda altijd voor exploratie gestaan. Hoewel ik persoonlijk vind dat dungeons ook in een BOTW-stijl Zelda een meerwaarde hebben, was BOTW wat mij betreft nog steeds een van de beste games in de recente 10 jaar. Exploratie is het centrale concept daar, en ik vond dat het grootste deel van mijn tijd met BOTW vooral besteed was aan 'wat vind ik daar nu weer' momenten. Die vrijheid van de speler om te doen wat hij/zij zelf wilt, en het gebrek aan handjes vasthouden, heeft voor mij heel veel gedaan. En op dat vlak hebben ze voor mij net de essentie van Zelda teruggevonden.
De shrines hebben op dat vlak hun werk zeer goed gedaan: locaties zijn die een 'beloning' zijn van het exploreren. Ik had graag wat grotere shrines of een netwerk van shrines gezien, en wat meer natuurlijke 'dungeons' (zoals bvb die labyrinthen), maar daarom is het net goed dat Nintendo nu een directe sequel maakt waarin men verder kan experimenteren.
[...]
Anecdotisch, maar hier is het gros van de BOTW spelers enorm positief over het spel, en die zitten allemaal in de categore 25-35Ik heb eerder het idee dat Nintendo zich richtte op de kritiek die de serie al een tijdje kreeg, namelijk dat Zelda vastgeroest zat in het patroon van Ocarina, en dat Skyward Sword bakken kritiek kreeg door zijn lineariteit. Het terugkeren naar Zelda 1 zou ik dus niet zo interpreteren.
@jaydenjarno - Nintendo had op voorhand al gezegd dat ze geen hardware gingen tonen tijdens E3.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Snap de vernieuwing heel goed maar dungeons horen gewoon bij Zelda.Cyrax0508 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:02:
Ik weet niet of dit al gepost is hier, maar Hollow Knight retail release mist wat DLC:
https://gonintendo.com/st...etail-release-was-missing
Ik heb m'n pre-order gecancelled, en wacht op een nieuwe run.
https://gonintendo.com/st...etail-release-was-missing
Ik heb m'n pre-order gecancelled, en wacht op een nieuwe run.
Make lovecraft not warcraft.
Ziet er tof uit maar het is geen spel voor mij. Hetzelfde geldt voor wat meer games die nu aangekondigd zijn zoals bijv. Astral Chain maar dat vind ik helemaal niet erg want meer keuze is alleen maar beter. Zolang er toffe games in de pipeline zitten die wel in mijn straatje passen (zijn er genoeg, zie lijstje 1-2 pagina's terug) ben ik een happy Switch bezitter.JackAvery schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:03:
[...]
Ik snap de keuze voor Shrines heel erg goed, en ik moet zeggen dat het me ook heel erg aanspreekt.JackAvery schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:51:
[...]
Ik vind het heel interessant om te zien hoe verschillend mensen dat interpreteren. Voor mij (mijn eerste Zelda's waren Ocarina of Time en ALTTP) heeft Zelda altijd voor exploratie gestaan. Hoewel ik persoonlijk vind dat dungeons ook in een BOTW-stijl Zelda een meerwaarde hebben, was BOTW wat mij betreft nog steeds een van de beste games in de recente 10 jaar. Exploratie is het centrale concept daar, en ik vond dat het grootste deel van mijn tijd met BOTW vooral besteed was aan 'wat vind ik daar nu weer' momenten. Die vrijheid van de speler om te doen wat hij/zij zelf wilt, en het gebrek aan handjes vasthouden, heeft voor mij heel veel gedaan. En op dat vlak hebben ze voor mij net de essentie van Zelda teruggevonden.
[...]
Anecdotisch, maar hier is het gros van de BOTW spelers enorm positief over het spel, en die zitten allemaal in de categore 25-35Ik heb eerder het idee dat Nintendo zich richtte op de kritiek die de serie al een tijdje kreeg, namelijk dat Zelda vastgeroest zat in het patroon van Ocarina, en dat Skyward Sword bakken kritiek kreeg door zijn lineariteit. Het terugkeren naar Zelda 1 zou ik dus niet zo interpreteren.
De dungeons zoals we van Zelda gewend waren vond ik ook altijd gigantisch gaaf. Ik had soms echter momenten dat ik minder bezig was met Zelda en als dat halverwege een dungeon gebeurd dan kan ik uit ervaring zeggen dat de draad oppakken zelfs met gameguides een extra uitdaging aan de dungeon toevoegd (bovenal frustratie). De shrines zorgen er juist voor mij voor dat ik er een paar kan doen en dan de game opzij kan leggen zonder al het voorgaande. Iemand hier (Zeror?) had een schets gemaakt of van internet geplukt waarop voor elke gebied een netwerk van kleine shrines en een 'master shrine' te zien is. Dat zou wat mij betreft het beste van beide werelden hebben.
Daarnaast is de exploratie en de open wereld in BotW echt fenomenaal, maar kan ik mij vinden in de kritiek dat je snel afgeleid raakt van de verhaallijn (ik heb de game nog steeds niet uitgespeeld om die reden
De inventory management is wat mij betreft niet een heel groot punt maar een aantal QoL verbeteringen zoals een ingame recepten boek (met optie om met één klik de juiste benodigdheden te selecteren en in de pan te gooien) en het 'versterken' van je huidige wapenarsenaal (als rupee en ingredienten sink) zou zeer welkom zijn.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vanaf 19:00 verkoopt Super Rare Games een fysieke versie van Machinarium.
https://superraregames.com/products/srg-17-machinarium
Herkenbaar, en ja, de keuze voor shrines maakt het makkelijk om 'eventjes' Zelda te spelen (in theorie...)psychoclown schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:58:
Ik snap de keuze voor Shrines heel erg goed, en ik moet zeggen dat het me ook heel erg aanspreekt.
De dungeons zoals we van Zelda gewend waren vond ik ook altijd gigantisch gaaf. Ik had soms echter momenten dat ik minder bezig was met Zelda en als dat halverwege een dungeon gebeurd dan kan ik uit ervaring zeggen dat de draad oppakken zelfs met gameguides een extra uitdaging aan de dungeon toevoegd (bovenal frustratie). De shrines zorgen er juist voor mij voor dat ik er een paar kan doen en dan de game opzij kan leggen zonder al het voorgaande.
Voor mij is dit een pluspunt ipv kritiek. Maar ik ga wel akkoord met het argument dat deze vrijheid de structuur van het verhaal niet hielp. Voor mij is het verhaal in Zelda tegenwoordig secundair, maar een leuke bonus.Daarnaast is de exploratie en de open wereld in BotW echt fenomenaal, maar kan ik mij vinden in de kritiek dat je snel afgeleid raakt van de verhaallijn (ik heb de game nog steeds niet uitgespeeld om die reden).
Treehouse ronde 3 is weer voorbij! De volledige stream vind je hier.
Vandaag getoond:
Cadence of Hyrule | Dauntless | Sakuna: Of Rice And Ruin | Hollow Knight: Silksong | Overcooked 2 DLC: Night of the Hungry Horde | Yooka-Laylee and the Impossible Lair | RAD | The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics
[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2019 09:02 ]
Gameplay van Hollow Knight Silksong zou ook vet zijn.
Make lovecraft not warcraft.
Hoe kan ik in godsnaam de The Legend of Zelda Link's Awakening Limited Edition gemist hebben op Nedgame.... Ik hou het steeds in de gaten maar hij is nu uitverkocht. Gisteravond laat stond hij er niet op en om 08.00 vanmorgen was hij al weg.... Bummer. Hopelijk krijgt de GM of Bol hem ook...
Meer Astral Chain footage - Nintendo heeft hun Japanse Astral Chain website een fikse upgrade gegeven. De verschillende filmpjes zijn door NintendoEverything in één YouTube video gegoten:
Ook blijkt director Taura een kattenfan uit deze video:
Verder heeft GameXplain Resident Evil 5 (en een hoop andere games) gespeeld :
Wie heeft Cadence of Hyrule al? Footage zag er goed uit, de muziek klonk top, maar 25 euro voor een Necrodancer game doet me toch even twijfelen
PS: Ik wou eerst "AC" schrijven maar dat is al Animal Crossing én Assasin's Creed... AsCh? Chain? Astral?
Ook blijkt director Taura een kattenfan uit deze video:
Verder heeft GameXplain Resident Evil 5 (en een hoop andere games) gespeeld :
Wie heeft Cadence of Hyrule al? Footage zag er goed uit, de muziek klonk top, maar 25 euro voor een Necrodancer game doet me toch even twijfelen
[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 14-06-2019 09:35 ]
Kan hem nu gewoon bestellen voor 89 euroCyrax0508 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:15:
Hoe kan ik in godsnaam de The Legend of Zelda Link's Awakening Limited Edition gemist hebben op Nedgame.... Ik hou het steeds in de gaten maar hij is nu uitverkocht. Gisteravond laat stond hij er niet op en om 08.00 vanmorgen was hij al weg.... Bummer. Hopelijk krijgt de GM of Bol hem ook...

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Thnx, zojuist gedaan. Vanmorgen kon het niet, stond ie op uitverkocht
@Cyrax0508 : vaak zetten ze het online als "uitverkocht" omdat ze nog niet weten hoeveel ze er hebben. Zodra het zeker is dan passen ze dat aan. Het online hebben is vast handig voor de listings 
In ander nieuws, ik wil heeeeeeel graag CoH, maar heb ook net Collection of Mana gekocht(damn you SE) en ben druk met FF14 (damn you SE). Plus ik sport tegenwoordig en oh man, waar de f moet ik de tijd vandaan halen
Ga het zeker wel halen though
In ander nieuws, ik wil heeeeeeel graag CoH, maar heb ook net Collection of Mana gekocht(damn you SE) en ben druk met FF14 (damn you SE). Plus ik sport tegenwoordig en oh man, waar de f moet ik de tijd vandaan halen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja, ik doe dat normaliter nooit :-) Maar deze wilde ik toch echt wel hebben.
Hij was heel snel weer uitverkocht.
Hij was heel snel weer uitverkocht.
Ik twijfel nog over collection of mana. Heb deel 1 en 2 op de Snes (of is dat nu net 2 en 3 waarbij die laatste niet origineel is zeg maar) en 3 gaat er als remake wel komen. Twijfel.
Fysiek is wel gaaf, maar heb ondertussen al best wel wat dubbel.
Ik weet niet of mensen 't hebben gezien, maar "Disgaea 1 Complete" is in de aanbieding in de eShop.
Van 50 naar 30 euro gegaan, hij is nog nooit zo 'goedkoop' geweest.
Van 50 naar 30 euro gegaan, hij is nog nooit zo 'goedkoop' geweest.
Jammer dat het geen HD remake is zoals de versie op steam. Ik snap die negatieve reviews niet. De graphics upgrade is leuk en geeft het een iets meer moderne feel.Arunia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:10:
Ik twijfel nog over collection of mana. Heb deel 1 en 2 op de Snes (of is dat nu net 2 en 3 waarbij die laatste niet origineel is zeg maar) en 3 gaat er als remake wel komen. Twijfel.
GTA VI - All aboard the hype train!!
@Sir_Hendro ik moet heel eerlijk zijn dat ik de 3d remake niet heb gekocht vanwege dat ik hem al heb en de sprites toch mooier vind. Maar dat is niet perse voor anderen een negatief iets.
Maar dan speel je in feite weer dezelfde rom. Meestal is het toch wel leuker als je iets nieuws krijgt voor je centen.

Beetje Dragon Quest graphics.

Beetje Dragon Quest graphics.
[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-06-2019 10:43 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
@Sir_Hendro Dat is uiteraard helemaal waar. Ach, ik denk dat ik hem niet ga halen. Wacht op deeltje 3 en dan halen we die er wel bij.
Nee dus is uitverkocht, geeft melding als je wilt afrekenenharley schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:51:
[...]
Kan hem nu gewoon bestellen voor 89 euro
[Afbeelding]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Da's 2 en 3. Deel 1 was op de Game Boy onder de naam Final Fantasy Adventure, of Mystic Quest zoals hij hier in Europa heette. Die niets te maken heeft met MQ op de SNES overigens.Arunia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:10:
SD3 was wel SNES maar is nooit buiten Japan uitgekomen, al had je er wel romhacks van die dan wel vertaald waren.
Ik heb deel 3 ook inderdaad als repro met Engelse tekst. Mede ook omdat die niet hier is uitgebracht.
Voor de vluggen, de Link's Awakening collectors' ed. staat nu op Bol.
hey! ik ben momenteel serieus aan het overwegen een switch te kopen en ik vroeg mij af hoe het zat met deals. Ik heb niet echt haast (zal hem waarschijnlijk pas over een maand of 2 kopen) dus het lijkt mij fijn om een goede deal te krijgen. Zijn er vaak deals voor de switch? En weten jullie waar ik deze zou kunnen vinden?
En dan heb je van die mensen die het voor véél meer proberen te verkopen.L23 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:09:
Vanaf 19:00 verkoopt Super Rare Games een fysieke versie van Machinarium.
Fysiek ga ik er ook geen 34 eur voor neerleggen, voor een 10 jaar oude game die je voor 9,99 op Steam kan kopen (ok, dat is niet fysiek).
Zelfde met Snake Pass. Ik zou die best fysiek willen hebben, maar niet voor extreem veel geld; dan maar digitaal in de eShop voor 7,99.
Het zou pas super rare zijn als het helemaal niet digitaal en op andere platformen verkrijgbaar zou zijn voor een scheet en drie knikkers.
Ik heb zelf een paar maanden gewacht om een aanbieding maar die zijn er zo goed als nooit. Misschien een keer ergens 20 euro maar of dat nu het wachten waard is.Jacobv3l schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:59:
hey! ik ben momenteel serieus aan het overwegen een switch te kopen en ik vroeg mij af hoe het zat met deals. Ik heb niet echt haast (zal hem waarschijnlijk pas over een maand of 2 kopen) dus het lijkt mij fijn om een goede deal te krijgen. Zijn er vaak deals voor de switch? En weten jullie waar ik deze zou kunnen vinden?
Bij bol.com nu te reserveren:SpoekGTi schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:49:
[...]
Nee dus is uitverkocht, geeft melding als je wilt afrekenen
https://www.bol.com/nl/p/...FMrtAUZNBZaUEvdtk05q8ItNA
Gelukkig ben je niet verplicht het te kopen.JK schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:00:
[...]
En dan heb je van die mensen die het voor véél meer proberen te verkopen.
Fysiek ga ik er ook geen 34 eur voor neerleggen, voor een 10 jaar oude game die je voor 9,99 op Steam kan kopen (ok, dat is niet fysiek).
Zelfde met Snake Pass. Ik zou die best fysiek willen hebben, maar niet voor extreem veel geld; dan maar digitaal in de eShop voor 7,99.
Het zou pas super rare zijn als het helemaal niet digitaal en op andere platformen verkrijgbaar zou zijn voor een scheet en drie knikkers.
Moet je alleen wel betalen en dat kan ik niet op afstandRaem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:09:
[...]
Bij bol.com nu te reserveren:
https://www.bol.com/nl/p/...FMrtAUZNBZaUEvdtk05q8ItNA
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik kon kiezen voor "Achteraf betalen". Heb jij die optie niet?Touchdomex schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:20:
[...]
Moet je alleen wel betalen en dat kan ik niet op afstand
Dan moet ik er vaker kopen denk ik en probeer juist bol.com te ontwijkenRaem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:23:
[...]
Ik kon kiezen voor "Achteraf betalen". Heb jij die optie niet?
Voordeel van Nedgame is betalen bij afhalen en het is op de fiets te doen
Zou gewoon tussen de lijst met betaalmethoden moeten staan (Afterpay).Touchdomex schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:26:
[...]
Dan moet ik er vaker kopen denk ik en probeer juist bol.com te ontwijken![]()
Voordeel van Nedgame is betalen bij afhalen en het is op de fiets te doenHaal liever daar maar moeten ze niet zo snel uitverkopen
Mogelijk moet je wel een account hebben.
Chatbot geeft i.i.g. het volgende aan:
Edit: inmiddels al weer op "niet leverbaar" bij bol.com, je kunt wel aangegeven dat je een e-mail wilt ontvangen als het weer beschikbaar is.Achteraf betalen is vaak mogelijk. Dit zie je vanzelf in de winkelmand, tijdens het bestellen. Je kunt achteraf betalen met iDEAL of maak het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over o.v.v. het factuurnummer. Of betaal met een creditcard, dan wordt het bedrag pas afgeschreven nadat je artikel geleverd is. Waarmee kan ik je nog helpen?
[ Voor 7% gewijzigd door Bas170 op 14-06-2019 13:38 ]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Lees op een andere forum ook dat niet niet iedereen achteraf kan betalen. Geen idee waar dit precies aan ligt. Ik kan het zelf ook niet kiezen. Mogelijk heb ik te vaak achteraf betalen gekozen en geretourneerd. De laatste keer had ik ruim op tijd de Playstation Classic geannuleerd, maar kreeg deze toch toegestuurd. Sindsdien geen achteraf betalen optie meer. Maar ik lig er niet wakker vanBas170 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:34:
[...]
Zou gewoon tussen de lijst met betaalmethoden moeten staan (Afterpay).
Mogelijk moet je wel een account hebben.
dat is wel jammer om te horen. ik wacht toch wel met aankopen dus voor mij is het geen probleem om te wachten. heb je toevallig ook tips van welke accessoires handig zijn om bij te kopen?Brummetje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:01:
[...]
Ik heb zelf een paar maanden gewacht om een aanbieding maar die zijn er zo goed als nooit. Misschien een keer ergens 20 euro maar of dat nu het wachten waard is.
Was bij Gamemania langs geweest. Als ze wat krijgen gooien ze het online op de site. Filialen verwachten niet veel te krijgen. Toen checkte ik dit topic en budgetgaming en heb ik Links Awakening bij bol gereserveerd. Begon pas echt op de gameboy color met gamen, dus ken Oracle of Seasons/Ages wel. Plus Wind Waker + OOT editie op de gamecube en alle Zelda's daarna. Maar LA wordt een nieuwe voor mij.
Ben je van plan je games digitaal of fysiek te kopen? Wellicht is er nu geen goede aanbieding voor de console, maar tot 18 juni zijn een heleboel games in de eshop in de aanbieding. Games zoals Mario Kart 8 Deluxe en Mario Tennis Aces zijn nu 40 euro inplaats van 60 euro, dus bespaar je ook al minstens 20 euro.Jacobv3l schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:53:
[...]
dat is wel jammer om te horen. ik wacht toch wel met aankopen dus voor mij is het geen probleem om te wachten. heb je toevallig ook tips van welke accessoires handig zijn om bij te kopen?
Gelukkig niet. En aangezien niemand verder op je post reageert, denk ik dat ook weinig mensen hier dat gaan kopen.
Ik deelde het gewoon voor de mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in de fysieke release. Ik dacht nuttig bij te dragen in tegenstelling tot jouw twee nutteloze reacties.JK schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:15:
[...]
Gelukkig niet. En aangezien niemand verder op je post reageert, denk ik dat ook weinig mensen hier dat gaan kopen.
het maakt mij niet zoveel uit. maar ben nog niet van plan nu games te kopen als ik de console pas over een kleine 2 maanden zou kopen.L23 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:04:
[...]
Ben je van plan je games digitaal of fysiek te kopen? Wellicht is er nu geen goede aanbieding voor de console, maar tot 18 juni zijn een heleboel games in de eshop in de aanbieding. Games zoals Mario Kart 8 Deluxe en Mario Tennis Aces zijn nu 40 euro inplaats van 60 euro, dus bespaar je ook al minstens 20 euro.
Sorry voor het geven van mijn mening. Jammer dat je alleen komt met 'je hoeft het niet te kopen'.L23 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:20:
[...]
Ik deelde het gewoon voor de mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in de fysieke release. Ik dacht nuttig bij te dragen in tegenstelling tot jouw twee nutteloze reacties.
Een zwakker antwoord kan je haast niet krijgen hier. Je had best inhoudelijk er op in mogen gaan, want er is best wat te zeggen hierover. Uiteraard mag iedereen zelf weten waar hij/zij geld aan uitgeeft en 34 euro 45 euro incl verzending is al prijzig als het digitaal veel goedkoper is, maar het opkopen en voor veel meer verkopen... scalpers zullen in hun handjes knijpen.
Wat mij betreft mag Super Rare Games past echt zo heten als het spellen zijn die alleen op de Switch beschikbaar zijn en enkel fysiek en in een oplage van 5000-10000 games. Maar dat zal te weinig opleveren voor de ontwikkelaars t.o.v. de gemaakte kosten en tijd, dus dat zal nooit gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door JK op 14-06-2019 14:47 . Reden: aanpassing met verzendkosten :) ]
Oops, links awakening helemaal niet op preorder gezet. Bummer. Nu maar even bij GM en hopen op een deluxe nog.
Je bent niet verplicht het te kopen was gewoon een gepast antwoord, niks zwaks aan. Begrijp gewoon je hele punt van discussie niet. Alle indie games zijn fysiek duurder, wellicht hier en daar een uitzondering, maar bijv Hollow Knight kost fysiek 35 euro en digitaal 15 euro. En wat is precies je punt met die scalpers? Dat gebeurd toch bij een heleboel games? Dat zal straks ook het geval zijn met de Limited Edition van Link's Awakening.JK schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:36:
[...]
Sorry voor het geven van mijn mening. Jammer dat je alleen komt met 'je hoeft het niet te kopen'.
Een zwakker antwoord kan je haast niet krijgen hier. Je had best inhoudelijk er op in mogen gaan, want er is best wat te zeggen hierover. Uiteraard mag iedereen zelf weten waar hij/zij geld aan uitgeeft en 34 euro 45 euro incl verzending is al prijzig als het digitaal veel goedkoper is, maar het opkopen en voor veel meer verkopen... scalpers zullen in hun handjes knijpen.
Wat mij betreft mag Super Rare Games past echt zo heten als het spellen zijn die alleen op de Switch beschikbaar zijn en enkel fysiek en in een oplage van 5000-10000 games. Maar dat zal te weinig opleveren voor de ontwikkelaars t.o.v. de gemaakte kosten en tijd, dus dat zal nooit gebeuren.
Bij CoolBlue is de CE te bestellenArunia schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:08:
Oops, links awakening helemaal niet op preorder gezet. Bummer. Nu maar even bij GM en hopen op een deluxe nog.
https://www.coolblue.nl/p...1sFukPGfyl2BrIStIMFXl-HS0
@Raem thanks. Ga nog even denken. Twijfel ivm vooruit betalen.
Het kunstmatig schaarste creëren vind ik gewoon belachelijk en dan gaan dus de scalpers er nog eens over heen. Snake Pass op eBay? 150 dollar is niet vreemd. Maar goed, je hoeft het idd niet te kopen.L23 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:10:
[...]
Je bent niet verplicht het te kopen was gewoon een gepast antwoord, niks zwaks aan. Begrijp gewoon je hele punt van discussie niet. Alle indie games zijn fysiek duurder, wellicht hier en daar een uitzondering, maar bijv Hollow Knight kost fysiek 35 euro en digitaal 15 euro. En wat is precies je punt met die scalpers? Dat gebeurd toch bij een heleboel games? Dat zal straks ook het geval zijn met de Limited Edition van Link's Awakening.
Ok. Enige tip die ik je kan meegeven is inderdaad niet kopen van scalpers.JK schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 19:00:
[...]
Het kunstmatig schaarste creëren vind ik gewoon belachelijk en dan gaan dus de scalpers er nog eens over heen. Snake Pass op eBay? 150 dollar is niet vreemd. Maar goed, je hoeft het idd niet te kopen.
Nou, mijn Visual Novel backlog is weer gegroeid... 😅

Gelijk de CE van Link’s Awakening in de preorder gezet. Vet!!
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ook wel interesse in de Link's awakening CE maar niet via CB om vooruit te betalen, maar wachten op GM dan want Bol is uitverkocht.
Zijn er nog écht lekkere aanbiedingen in de eShop die we niet over het hoofd mogen zien?
Omdat ik geen van die winkels vertrouw heb ik nu een preorder bij Bol *en* bij CB. Veel te bang dat ik de 19e een mailtje krijg dattie toch spontaan niet leverbaar is...
Als ik er eentje over heb de 21e dan horen jullie het hier wel
Als ik er eentje over heb de 21e dan horen jullie het hier wel
[ Voor 22% gewijzigd door Ryceck op 15-06-2019 10:15 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik ben wel heel benieuwd naar Catan op de Switch, een game die de 20e uitkomt. Zou zomaar een flinke timesink kunnen worden.
@Ryceck yes please. Ik heb nog hoop op GM, maar was echt rijkelijk laat. Gewoon vergeten te preorderen.
Hoe vinden jullie Cadence of Hyrule? Zit eraan te denken om die aan te schaffen, maar vind 25 euro best veel voor die game.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoe graag ik het spel ook zou willen, dit is niet het soort spel wat ik leuk ga vinden of lang mee ga spelen. Nadeel van games waarvan levels procedureel worden gegenereerd. Daar ga ik never goed mee wordenZeror schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:11:
Hoe vinden jullie Cadence of Hyrule? Zit eraan te denken om die aan te schaffen, maar vind 25 euro best veel voor die game.
Zover ik heb gezien is het niet procedureel gegeneerd. Als je dood gaat verlies je rupees, munitie en paar attributen boosters. Je wapens blijf je houden.Touchdomex schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 18:28:
[...]
Hoe graag ik het spel ook zou willen, dit is niet het soort spel wat ik leuk ga vinden of lang mee ga spelen. Nadeel van games waarvan levels procedureel worden gegenereerd. Daar ga ik never goed mee worden
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Lachen die Zelda:LA CE, maar ik koop lekker de gewone versie
. Vroeg me verder af of er nog aanraders tussen de e-shop aanbiedingen zitten, iemand?
Probeer anders eerst Crypt of the Necrodancer, is nu €4!Zeror schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:11:
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb inmiddels even een livestream gekeken van de game. Ik ga de game denk wel halen, maar volgende maand pas ofzo. Eerst even SMM2
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zelf erg genoten van Lego City Undercover. Eigenlijk een soort GTA achtige game.Dagg schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 20:01:
Zie dat alle Lego games in de aanbieding zijn. Welke bevelen jullie aan?
Voor zover ik het kan inschatten zijn dit de belangrijkste verschillen tussen Cadence vs Crypt:
• Crypt is de moeilijke game van de twee. Misschien meer herspeelbaarheidswaarde want 100% roguelike?
• Cadence of Hyrule is iets makkelijker want je houdt items ook na te sterven (tenzij je in permadeath mode speelt) en er is een overworld ala Zelda die je wat bekend terrein etc geeft.
Ik denk dat twijfelaars zich moeten afvragen hoeveel belang ze stellen aan de soundtrack (die Zelda remixes
) en de moeilijkheidsgraad. Lijkt wel een erg goed spel 
Ikaruga krijgt een fysieke release, publicatie door Nicalis. Teaser via hun twitter:
• Crypt is de moeilijke game van de twee. Misschien meer herspeelbaarheidswaarde want 100% roguelike?
• Cadence of Hyrule is iets makkelijker want je houdt items ook na te sterven (tenzij je in permadeath mode speelt) en er is een overworld ala Zelda die je wat bekend terrein etc geeft.
Ik denk dat twijfelaars zich moeten afvragen hoeveel belang ze stellen aan de soundtrack (die Zelda remixes
Ikaruga krijgt een fysieke release, publicatie door Nicalis. Teaser via hun twitter:

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 16-06-2019 12:57 ]
Crypt of the Necrodancer junkie hier (zowel PC als switch versie, 60 uur in pc, 20 uur in switch).
Cadence of Hyrule begint aanvankelijk moeilijker: je begint met enkel een dagger, vind niet meteen betere wapens en je komt al snel schermen vol vijanden tegen.
Eens ik mijn obsidian spear had (ook mijn favo wapen in necrodancer) werd het hele spel plots zeer gemakkelijk. De allereeste "echte" dungeon stierf ik talloze keren, de 3 daarna stierf ik helemaal niet.
Desondanks wel een leuke ervaring, maar als mensen zouden vragen welke van de twee te kopen, zou ik absoluut voor Crypt of the Necrodancer gaan: Veel betere herspeelbaarheid en moeilijkheidscurve.
Cadence of Hyrule begint aanvankelijk moeilijker: je begint met enkel een dagger, vind niet meteen betere wapens en je komt al snel schermen vol vijanden tegen.
Eens ik mijn obsidian spear had (ook mijn favo wapen in necrodancer) werd het hele spel plots zeer gemakkelijk. De allereeste "echte" dungeon stierf ik talloze keren, de 3 daarna stierf ik helemaal niet.
Desondanks wel een leuke ervaring, maar als mensen zouden vragen welke van de twee te kopen, zou ik absoluut voor Crypt of the Necrodancer gaan: Veel betere herspeelbaarheid en moeilijkheidscurve.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
@boe2 Dank je voor de uitleg. Enige reden om Cadence of Hyrule te gaan halen is eigenlijk Zelda. 
Maar wellicht dat ik begin met Crypt of the Necrodancer. Even kijken naar de prijzen van beide spellen.
3,99 euro voor Crypt t/m 18 juni. Dus dat is eigenlijk wel een nobrainer.
En dus aangeschaft.
Vanavond maar eens proberen.
Maar wellicht dat ik begin met Crypt of the Necrodancer. Even kijken naar de prijzen van beide spellen.
En dus aangeschaft.
[ Voor 23% gewijzigd door Arunia op 17-06-2019 09:39 ]
Crypt: Denk dat je je voor 4 euro (inc dlc zelfs schijnbaar) niet echt een buil kan vallen, niet te lang wachten want prijs is geldig tot morgen volgens mijArunia schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:32:
@boe2 Dank je voor de uitleg. Enige reden om Cadence of Hyrule te gaan halen is eigenlijk Zelda.
En dus aangeschaft.Vanavond maar eens proberen.
Haha grats met de aankoop, ik ga volgende keer sneller typen
Ik twijfel zelf ook nog, 4 euro is niet veel, maar te veel games, te weinig tijd etc etc

===============================
Limited run games:
Ik vind het een vet concept, maar denk dat er 2 (legitieme) doelgroepen zijn.
- Mensen die een bepaalde game gewoon erg vet vinden en daarom (ook) fysiek willen
- Verzamelaars die gewoon spellen willen kunnen uitstallen.
Tenzij je onbeperkt geld hebt, zul je dan keuzes moeten maken. Machinarium hoef ik idd geen seconde over na te denken, De game is mijn genre niet, dus geen interesse. Die ikaruga die echter paar posts hierboven staat, dat is een ander verhaal, ik hou best van shmups en zou die nog wel willen hebben, maar idd, voor een normaal bedrag, en gezien digitaal juist voor deze games vrijwel altijd goedkoper is, heb ik er geen behoefte aan.
Met de snes cartridge release/heruitgave van streetfigther destijds wel echt serieus erover nagedacht, maar ook hier hield de prijs me tegen, ben in eerste plaatst ook gamer en daarna pas verzameaar, dus nee, dan koop ik nog liever retro hard of sotware dan een byzondere versie van een spel
Maar gelukkig zijn die keuzes voor ons allemaal anders, gezien de hoeveelheid fysieke ' limited' run game releases zijn er toch een hoop mensen die er wel blij van worden.
En scalpers tsja, het is vervelend, maar zoiets is helaas onderdeel van de tijd waarin we leven, en simpelweg human nature. Kan me daar niet zo druk overmaken, en zeg nooit nooit, maar ik zal niet snel iets voor 400% de prijs kopen omdat ik niet kan wachten. Maar wederom, als je als... weet ik het, directeur ofzo ergens werkt, je hebt weinig tijd maar wel bakken geld, dan snap ik dat je geen zin hebt om voor een winkel te gaan liggen of je in allerlei kornkels moet draaien om die ene limited game of whatever te krijgen, en ja dan doe je wsl wel.
10 second ninja DONE
Eigenlijk allemaal wel... De meeste zijn hetzelfde van opzet in het verhaal van de films. City Undercover is wel echt anders, meer in de stijl van GTA gameplay. Lego Worlds is dan weer een heel andere game. Die is eigenlijk wel uniek in zijn genre. De laatste Lego game is dan weer een combi van Lego Worlds en de eerdere gameplay types.Dagg schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 20:01:
Zie dat alle Lego games in de aanbieding zijn. Welke bevelen jullie aan?
Die laatste twee vallen hier thuis net wat minder in de smaak als de "normale" lego games.
Maar allemaal zijn het eigenlijk wel kwaliteit games. Veel replay waarde vind ik.
Ik heb wel al in enkele reviews gelezen dat Crypt of the Necrodancer nog moeilijker is dan de zelda spinoff. En die schijnt al erg lastig te zijn.
Toch jammer dat Nintendo niet standaard een demo beschikbaar maakt, van mij part met maar 1 veld zodat ik tenminste kan proeven aan het spelen op het ritme. Dat houdt me nu tegen om het te kopen.
Eerst maar eens Darksiders uitspelen, nooit op een andere console gespeeld en hij bevalt wel erg goed!
Toch jammer dat Nintendo niet standaard een demo beschikbaar maakt, van mij part met maar 1 veld zodat ik tenminste kan proeven aan het spelen op het ritme. Dat houdt me nu tegen om het te kopen.
Eerst maar eens Darksiders uitspelen, nooit op een andere console gespeeld en hij bevalt wel erg goed!
[ Voor 13% gewijzigd door Xavier op 17-06-2019 12:09 ]
Volgens PU.nl zijn de nieuwe switches al in productie. Hierbij gaat het waarschijnlijk om de al vaker genoemde goedkopere variant en een krachtigere variant. Verder nog weinig details bekend.
Bron: https://www.pu.nl/artikel...len-zijn-al-in-productie/
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
Geen nieuwe geruchten. Het orginele artikel ging er vooral over dat Nintendo ivm tariefen China uit gaat voor productie. Vervolgens worden "bronnen" aangehaald die beweren dat twee andere consoles ook al in productie genomen zijn.Maikjuh schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:20:
Volgens PU.nl zijn de nieuwe switches al in productie. Hierbij gaat het waarschijnlijk om de al vaker genoemde goedkopere variant en een krachtigere variant. Verder nog weinig details bekend.
Ik hou wel van een beetje speculatie en hype, maar dat gedoe omtrent nieuwe consoles wordt zo hard uitgemolken op basis van geruchten van anonieme bronnen... Zal zeker wat waarheid in zitten maar echt nieuwswaarde...
Beetje in het lijntje van Halo en Xbox game pass naar de Switch. En Miyamoto die zou verschijnen bij de Microsoft E3.
Ik was het bijna vergeten maar Bloodstained releast deze week. Erg nieuwsgierig hoe de Switch build loopt 

Wat de revisie zelf betreft, is er dit weekend weer extra informatie gevonden in Tegra's Linux kernel die het bestaan van 'Mariko' aka de revisie-chip van X1 suggereert. Wat dat verder betekent voor een speculatieve Switch-revisie, is natuurlijk koffiedik kijken.
Akkoord dat er een aantal media met hype/geruchten zoveel mogelijk clicks proberen te verzamelenVerwijderd schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:17:
[...]
Geen nieuwe geruchten. Het orginele artikel ging er vooral over dat Nintendo ivm tariefen China uit gaat voor productie. Vervolgens worden "bronnen" aangehaald die beweren dat twee andere consoles ook al in productie genomen zijn.
Ik hou wel van een beetje speculatie en hype, maar dat gedoe omtrent nieuwe consoles wordt zo hard uitgemolken op basis van geruchten van anonieme bronnen... Zal zeker wat waarheid in zitten maar echt nieuwswaarde...
Beetje in het lijntje van Halo en Xbox game pass naar de Switch. En Miyamoto die zou verschijnen bij de Microsoft E3.
Wat de revisie zelf betreft, is er dit weekend weer extra informatie gevonden in Tegra's Linux kernel die het bestaan van 'Mariko' aka de revisie-chip van X1 suggereert. Wat dat verder betekent voor een speculatieve Switch-revisie, is natuurlijk koffiedik kijken.
ik dacht dat er sowieso een versie gaat komen met alleen de handheld en dus zonder het dockstation.Maikjuh schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:20:
Deze zou dan goedkoper zijn, omdat je niet hoeft te betalen voor het dockstation.
Stel dat de switch nu 300 euro kost (heb niet gekeken wat de prijs is momenteel) en je maakt een versie van 250 euro met alleen de switch.
Verkoop je de dockstation los voor 60 á 80 euro.
Dan verkoop je voor minder een Switch en heb je dus meer mensen die een switch hebben.
Willen ze dan toch op een TV aansluiten, dan betalen ze bij elkaar uiteindelijk meer dan 310 euro bijvoorbeeld.Pak je dus een kleine winst.
A: het is goedkoper voor iemand die alleen de switch als handheld wilt gebruiken
B: Krijgt iemand later spijt of wilt hij ook op de TV spelen, dan verdien je extra als nintendo.
C: wil je compleet pakket, dan betaal je wel gewoon 300 euro, maar door de lage prijs van allen de switch handheld los kopen, trek je alvast de aandacht.
Angelo NL / Global Cargo VTC
nieuws: Nieuwe versie van Nvidia Shield TV met Android 9 lijkt op komst
Er komt binnenkort dus inderdaad een revisie van de Tegra X1 uit. Wat dit gaat betekenen voor de Switch is natuurlijk nog altijd speculatie.
Er komt binnenkort dus inderdaad een revisie van de Tegra X1 uit. Wat dit gaat betekenen voor de Switch is natuurlijk nog altijd speculatie.
Verwijderd
https://www.eurogamer.net...h-without-a-dock-in-japanPykow schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:19:
[...]
ik dacht dat er sowieso een versie gaat komen met alleen de handheld en dus zonder het dockstation.
Deze zou dan goedkoper zijn, omdat je niet hoeft te betalen voor het dockstation.
Stel dat de switch nu 300 euro kost (heb niet gekeken wat de prijs is momenteel) en je maakt een versie van 250 euro met alleen de switch.
Verkoop je de dockstation los voor 60 á 80 euro.
Dan verkoop je voor minder een Switch en heb je dus meer mensen die een switch hebben.
Willen ze dan toch op een TV aansluiten, dan betalen ze bij elkaar uiteindelijk meer dan 310 euro bijvoorbeeld.Pak je dus een kleine winst.
A: het is goedkoper voor iemand die alleen de switch als handheld wilt gebruiken
B: Krijgt iemand later spijt of wilt hij ook op de TV spelen, dan verdien je extra als nintendo.
C: wil je compleet pakket, dan betaal je wel gewoon 300 euro, maar door de lage prijs van allen de switch handheld los kopen, trek je alvast de aandacht.
Die is al bijna een jaar te koop in Japan, maar om een of andere reden hier nog niet verkrijgbaar...
Wat een drama die bundel. Nog niet eens een AC adapter erin, geen dock, geen joyconhouder en geen hdmi kabel voor maar 35 pond minder...Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:28:
[...]
https://www.eurogamer.net...h-without-a-dock-in-japan
Die is al bijna een jaar te koop in Japan, maar om een of andere reden hier nog niet verkrijgbaar...

Persoonlijk denk ik dat de goedkopere switch een echte handheld wordt met non removable joy cons. Maargoed, dat is nogmaals pure speculatie.
[ Voor 15% gewijzigd door Maikjuh op 17-06-2019 14:40 ]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Maar dan worden er best een aantal groot aantal games niet (Super mario party bijvoorbeeld) tot beperkter speelbaar.Maikjuh schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:39:
[...]
Wat een drama die bundel. Nog niet eens een AC adapter erin, geen dock, geen joyconhouder en geen hdmi kabel voor maar 35 pond minder...
Persoonlijk denk ik dat de goedkopere switch een echte handheld wordt met non removable joy cons. Maargoed, dat is nogmaals pure speculatie.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic