Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

DukeBox schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:02:
[...]

Ik ook, maar zo af en toe kan ik een paar dagen achter elkaar doorspelen in een vakantie. Als de moeilijkheidsgraad dan precies goed is (voor mij) dan komt dat vaak precies goed uit.
Daarom komt de 3DS met LM2 er niet O-)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01
Paper Mario wanneer............... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ni No Kuni re-release naar de Switch oa. Nice.

https://gematsu.com/2019/...and-ni-no-kuni-remastered

[ Voor 62% gewijzigd door JoeZuCK op 08-06-2019 22:52 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Mijn broertje zijn Switch deed allerlei bewegingen uit zichzelf met de stick van de joycon. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus had hij hem samen met mijn vader naar de Game Mania gebracht ivm garantie, die hem weer doorstuurde naar Nintendo. Vandaag werd er gebeld dat de Switch klaar was om op te halen.

Tijdens het ophalen werd er verteld dat Nintendo de Switch heeft getest maar geen fout heeft gevonden. Ze hebben er een update op geïnstalleerd.

Bij thuiskomst was ik benieuwd of de update zin had maar helaas: de switch doet nog steeds dingen uit zichzelf. Ook kalibreren is geen optie, simpelweg omdat de Switch dan ook dingen doet uit zichzelf.

Ik ben van plan om de Switch dinsdag weer naar de garantie te brengen. Ik heb nu gefilmd dat de Switch dingen uit zichzelf doet en hoop dat Nintendo het wel gaat oppakken deze keer.

Iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Of weet iemand of het filmpje zin gaat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
mr.JamesBond schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:05:
Mijn broertje zijn Switch deed allerlei bewegingen uit zichzelf met de stick van de joycon. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus had hij hem samen met mijn vader naar de Game Mania gebracht ivm garantie, die hem weer doorstuurde naar Nintendo. Vandaag werd er gebeld dat de Switch klaar was om op te halen.

Tijdens het ophalen werd er verteld dat Nintendo de Switch heeft getest maar geen fout heeft gevonden. Ze hebben er een update op geïnstalleerd.

Bij thuiskomst was ik benieuwd of de update zin had maar helaas: de switch doet nog steeds dingen uit zichzelf. Ook kalibreren is geen optie, simpelweg omdat de Switch dan ook dingen doet uit zichzelf.

Ik ben van plan om de Switch dinsdag weer naar de garantie te brengen. Ik heb nu gefilmd dat de Switch dingen uit zichzelf doet en hoop dat Nintendo het wel gaat oppakken deze keer.

Iemand die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt? Of weet iemand of het filmpje zin gaat hebben?
Hier hadden wij die issue, joy-con drift bij de Switch van mijn partner en het bleek dat toen wij het voor garantie opgestuurd hadden, dat "het perfect werkt" en een update heeft het probleem "opgelost".

Wel opgestuurd met bewijs en dergelijke, maar blijkbaar als hun concluderen dat het werkt dan werkt het in hun ogen en klaar.

Geen idee of Nintendo zelf het echt voor garantie checked of niet, ons werd aangeraden door te gaan tot ze het fixen maar wij hadden geen zin in om iedere keer weer de hele switch op te moeten sturen, kwijt zijn voor een poosje en dat voor een kapot stickje.

Nieuwe linker joy-con gekocht en probleem opgelost, helaas niet op de manier die ik het liefst zie (want €50 neersmijten voor een nieuwe zie ik niet als een oplossing)

Mijne begint ook langzaam te driften, ik stuur het 1 keer op met alle bewijs (alweer) en zie het wel, hopen dat ik achteraf niet weer een nieuwe moet halen.

Ik ken wel verhalen van mensen waar het wel goed gaat, maar ook niet dus ik denk dat het echt een kwestie is van wie je garantie afhandelt bij Nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:35
JackAvery schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:05:
Edit: zijn E3 leaks welkom hier of wordt er liever gewacht?
Er is een e3 topic. Maar verder zie ik in alle console topics wel e3 dingen gepost worden en niemand klagen dus afhankelijk van het volume van posten zou het ok moeten zijn wat mij betreft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:05:
Edit: zijn E3 leaks welkom hier of wordt er liever gewacht?
Zet ze eventueel in spoilers als je denkt dat het plezier van het kijken van de E3 presentaties kan bederven?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 01:01:
[...]

Hier hadden wij die issue, joy-con drift bij de Switch van mijn partner en het bleek dat toen wij het voor garantie opgestuurd hadden, dat "het perfect werkt" en een update heeft het probleem "opgelost".

Wel opgestuurd met bewijs en dergelijke, maar blijkbaar als hun concluderen dat het werkt dan werkt het in hun ogen en klaar.

Geen idee of Nintendo zelf het echt voor garantie checked of niet, ons werd aangeraden door te gaan tot ze het fixen maar wij hadden geen zin in om iedere keer weer de hele switch op te moeten sturen, kwijt zijn voor een poosje en dat voor een kapot stickje.

Nieuwe linker joy-con gekocht en probleem opgelost, helaas niet op de manier die ik het liefst zie (want €50 neersmijten voor een nieuwe zie ik niet als een oplossing)

Mijne begint ook langzaam te driften, ik stuur het 1 keer op met alle bewijs (alweer) en zie het wel, hopen dat ik achteraf niet weer een nieuwe moet halen.

Ik ken wel verhalen van mensen waar het wel goed gaat, maar ook niet dus ik denk dat het echt een kwestie is van wie je garantie afhandelt bij Nintendo
Ik heb wel goede ervaringen met de garantie afhandeling, al was de Switch toen ik er issues mee had pas net uit. 2 keer de console teruggestuurd en 1 keer de joycon, ging trouwens niet over de drift issues. Schijnt wel dat dit vaker voorkomt als ik Reddit zie. Vervelend, maar gelukkig is de joycon te vervangen voor relatief weinig geld als Nintendo het niet fixt.

Kan niet wachten op de E3! Hoop ook dat die Darksiders game wat is, ik ben opzich wel een fan van die franchise. Verder ook die hint naar TW3 meegekregen maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat spel zou kunnen draaien op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:48:
[...]

Zet ze eventueel in spoilers als je denkt dat het plezier van het kijken van de E3 presentaties kan bederven?
Waarschijnlijk de beste oplossing. Het is nogal moeilijk in te schatten soms wat mensen als spoiler bezien :)

Alvast geen spoiler: Japanse streaming service NicoNico verduidelijkt dat de Nintendo E3 Direct ongeveer 40 minuten zal duren (Japanse bron). Ook heeft Masahiro Sakurai al aangekondigd dat men zeker tijdens de direct de volgende fighter van de Smash DLC zal tonen.

Het Tweakers nieuwsbericht over Fifa 2020 vergeet te zeggen dat er wel degelijk een Switch versie aankomt. EA geeft echter eindelijk toe dat ze dit als een "legacy" versie ziet, en de game krijgt op Switch dus geen 'Volta' modus. Zie ook deze comment van EA tegenover Eurogamer.

EA heeft ook aangekondigd drie games te publiceren die zullen vallen onder het 'EA Originals' label, waaronder de nieuwe game van de developers van Fe (meer info bij Gematsu) Release platformen zijn nog onbekend, maar eerder zijn games van het label wel al naar Switch gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 09-06-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:51
FIFA wordt dus nu al afgezonken... Jammer hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crosspost uit Splatoon topic, aankomende (en laatste) splatfests:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8cL8E-WkAAZTlZ.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8kf07OXUAEkB5B.jpg:large

Er!k schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:50:
EA's unprecedented partnership since Wii U. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:45
Er!k schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:50:
Gelukkig komt er nog FIFA. Wilde graag 19 kopen maar wacht nu wel even op 20. Altijd leuk een paar voetbal potjes met vrienden spelen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:33:
Crosspost uit Splatoon topic, aankomende (en laatste) splatfests:
Blijkbaar komt met de Final Splatpocalypse ook patch 5.0 uit, die je private splatfests laat hosten. Klinkt best grappig :P

Vraag ik me wel af wat de volgende stap is voor de serie. Splatoon 3? Een spin-off? Meer betaalde DLC? Zeker in Japan is het populair genoeg dat men er wel iets mee zal doen.
EA's unprecedented partnership since Wii U. ;)
Dit speelt mee (helaas), maar het is ook gewoon zo dat het grootste aandeel van het FIFA publiek in Europa op PS4 speelt.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 09-06-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:49:
Vraag ik me wel af wat de volgende stap is voor de serie. Splatoon 3? Een spin-off? Meer betaalde DLC? Zeker in Japan is het populair genoeg dat men er wel iets mee zal doen.
Voor Splatoon 1 had het resultaat van de laatste Splatfest invloed op het verhaal van Splatoon 2. In het geval van Splatoon 2 zal vlak na de laatste Splatfest een laatste update worden uitgebracht waarmee je in private battles zelf Splatfests kunt organiseren. In de aankondiging hiervan zei Nogami dat hij hoopt dat men zelfs na de laatste Splatfest nog met veel plezier Splatoon 2 zullen spelen. Een Splatoon 3 zou dus nog wel even op zich kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-09 10:05
Mizgala28 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 01:01:
[...]

In dat geval ga ik het dinsdag nog een keer naar Nintendo sturen in de hoop dat het wel wordt opgelost. Is dit niet het geval, ben ik wel genoodzaakt om een andere set joy-cons te kopen.

Was het bij jou slechts het geval bij een of beide joy-cons?

Bedankt in ieder geval voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een snel overzicht van wat er vannacht voor Switch gepresenteerd is bij Microsoft en Bethesda:Ik denk dat er weinig mensen op Blades zitten te wachten (mobile game), maar de rest is allemaal wel welkom. Vooral Minecraft Dungeons zag er leuk uit, eigenlijk een soort Minecraft Diablo :D

Als je interesse hebt in Doom, er zijn een hoop previews online.

Vanavond houden o.a. Ubisoft en Square-Enix hun presentaties, daar zullen waarschijnlijk ook wel een paar Switch games boven water komen.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 10-06-2019 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:29
@JackAvery Heb zelf Blades ondertussen op de telefoon. Wel grappig, maar inderdaad niet iets wat naar consoles perse hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Arunia ik zou Blades proberen, maar ik las een tijd terug dat er zeer veel wacht-timers in het spel zitten en ik denk dat ik me er serieus aan zou storen in dit genre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@JackAvery is ook wel weer zo. Alhoewel ik er nog niet echt veel van heb gemerkt. Maar ga er op een telefoon ook wel vanuit en dan kan ik het wel los laten. Zit toch met zo'n spelletje niet de hele dag te nolifen zeg maar met zo'n spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Na de Xbox presentatie nog blijer met m’n Switch. Al het graphics geweld neemt niet weg dat het één grote eenheidsworst is. Switch biedt in mijn ogen grotere diversiteit aan genre’s zowel van indies als Nintendo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13
In de PC Gaming show kwam net een leuke Switch game voorbij: Conan Chop Chop. Een zelda-like dungeon crawler game.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:36:
In de PC Gaming show kwam net een leuke Switch game voorbij: Conan Chop Chop. Een zelda-like dungeon crawler game.
Ik wou net hetzelfde typen :D

Ook getoond: Mutant Year Zero: Seed of Evil expansie (trailer)

Edit: de componist van Xenoblade heeft gisteren blijkbaar de Nintendo Direct info geretweet...

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 10-06-2019 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Wat verwachten we van de Nintendo E3 presentatie morgen, gaat er iets bijzonders komen of wordt het een beetje de standaard:
- Luigi Mansion
- Pokemon
- Super Mario Maker 2
- The Legend of Zelda - A Link Between Worlds
- Splatoon DLC
- Mario / Sonic Olympic Games

Zelf hoop ik eigenlijk op echt nog een verrassing, iets van Paper Mario, nieuwe Zelda voor 2020, nieuwe Mario game voor 2020, zoiets..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gynnad schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:59:
- Pokemon
- Super Mario Maker 2
Ik verwacht hier niet veel content van in de Direct. Een extra trailer, meer niet. We hebben van beide pas nog de direct van gehad.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, kleine kans. Er staan nog 2 splatfests en 1 allerlaatste update op 't programma, waarbij de uitslag van de allerlaatste splatfest waarschijnlijk net als bij deel 1 het verhaal van de uiteindelijke sequel zal bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:59:
Wat verwachten we van de Nintendo E3 presentatie morgen

[...]
- The Legend of Zelda - A Link Between Worlds Link's Awakening
[...]

Zelf hoop ik eigenlijk op echt nog een verrassing, iets van Paper Mario, nieuwe Zelda voor 2020, nieuwe Mario game voor 2020, zoiets..
De andere voorspelbare dingen: Fire Emblem, Astral Chain, Animal Crossing (?), nieuw Smash character voor de Fighter Pass, Daemon X Machina, Dragon Quest XI release date...

Wat ik graag nog zou zien, zonder dat er persé een kans voor moet bestaan: nieuwe Wave Race, 2D Metroid, een aankondiging van Monolith voor 2020, Zelda BOTW 2, Bravely Default 3, whatever Retro aan gewerkt heeft in de laatste vijf jaar :p

PS: Limited Run Games heeft net fysieke versies aangekondigd voor:
  • Night in the Woods (Q4 2019)
  • Power Rangers: Battle For The Grid (preorder zeer soon)
  • Transistor (preorder vanaf 5 juli)
  • Rogue Legacy (vanaf 19 juli)
  • Bad North (Q3 2019)
  • Dark Devotion (Q4 2019)
  • Freedom Planet (vanaf 21 juni)
  • Turok 1+2 (Q3 2019)
  • Blaster Master Zero (?)
  • Double Switch (juli)
  • realMyst (Q3 2019, en ja dat lees je juist.Myst.)
  • Blazing Chrome (Q4 2019)
Up next: Ubisoft conferentie

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 10-06-2019 21:59 . Reden: leesbaarder/korter maken :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Afgelopen maanden helaas geen tijd gehad om te Swtichen maar vandaag nog een beetje gespeeld en gekeken wat ik gemist heb. Vond de demo van Bad North erg leuk, aanrader voor RTS liefhebbers kost ook maar 15 euro in de eShop. Daarnaast nog even instant tennis gespeeld maar die kan ik iedereen afraden, vond het erg matige controls. Had gehoopt dat dit het gevoel van Wii Sports kon benaderen maar helaas niet. Ben nu Octopath Traveler aan het download want daar had ik zeer goede verhalen over gelezen.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer fight crab uitkomt? Wordt deze ook in Nederland gereleased? Lijkt mij echt een top game om te spelen met een maat en een potje bier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ubi was niet enorm interessant als je enkel voor Switch keek: Brawlhalla update, Just Dance 2020 ... en dan nog een uitzondering - deze game:

Release op 25 februari 2020, vrij snel dus. Game wordt gemaakt door het team achter Assassin's Creed Odyssey. Geïnspireerd door mythologie uit de oudheid, en je ziet duidelijk inspiratie van onder andere Breath of the Wild daar :P Paar promo screenshots/concept arts:

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/qfhehvfno59vndazljhq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/uoy7rzvav2nnt7z8upyq.jpg

Afbeeldingslocatie: https://staticctf.akamaized.net/J3yJr34U2pZ2Ieem48Dwy9uqj5PNUQTn/7Lvd0VvYp7GZ8I4aDQDC3Q/475e186464e741de2a1e24e95ce95087/orp-game-info-2.jpg

@Yptisem , voorlopig komt Fight Crab nog steeds uit in 2019, maar ik zie geen verdere informatie op hun Twitter :)

[ Voor 62% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 10:15 . Reden: screenshots toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben in de war van die lego star wars game. Wordt dat een geheel nieuwe game met alle films? Of is het een collectie van de oude star war games aangevuld met nieuwe games van de laatste films?

Moet eerlijk zeggen, zou het beide wel willen hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Pokemon verwacht ik alleen tijdens treehouse.
Mario Maker misschien heel erg kort.

Animal Crossing
Fire Emblem
Luigi's mansion
Link's awakening remake
Smash DLC Update

dat zijn degene die wel een given zijn gok ik zo.

Zou leuk zijn als we nog wat andere dingen te horen krijgen zoals:

Phoenix Wright
Shin Migami Tensei 5
Bayonetta 3
Mario Kart

Ik laat me verrassen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hoe laat NL tijd wordt dat uitgezonden?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tsjipmanz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:06:
Hoe laat NL tijd wordt dat uitgezonden?
9AM PT is 18:00 hierzo :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Square-Enix snel Switch overzichtje:

- Dragon Quest XI S - nog steeds gepland voor de herfst. Trailer bevat spoilers, kan je hier bekijken
- Dragon Quest Builder 2 - 12 juli. Deze trailer is een PS4-specifieke trailer, vermoedelijk komt er vandaag nog wel een stukje in de Direct dus.
- Final Fantasy VIII remaster - voorlopig '2019' trailer. Character models hebben een update gekregen, waarschijnlijk nog een paar andere kleine upgrades.
- Oninaki - release op 22 augustus. Trailer.
- Circuit Superstars - 2020.

Final Fantasy Crystal Chronicles remaster - voorlopig gepland voor een winter release.

The Last Remnant remastered - nu beschikbaar

Romancing Saga 3 en Saga Scarlet Grace: Ambitions - "soon"

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Disgaea 4 voor herfst 2019:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
Animal Crossing uitgesteld :( En wat ik zag leek op 3DS.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat 'One more thing' :o :o :o

Treehouse is begonnen, Pokemon Sword/Shield gameplay.

[ Voor 65% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Was best veel wat ze lieten zien tijdens de Nintendo Direct, laat het ff op me inwerken 8)
Gelukkig toch nog de Secret of Mana Collection naar het westen (en een nieuw deel volgens mij?)
Ook een release datum voor Zelda - Links Awakening :) .
:D

Helaas (vooralsnog) geen Ori and the blind forest voor de Switch (of ik moet het helemaal gemist hebben).

[ Voor 17% gewijzigd door WenJam op 11-06-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo kontschopt op de E3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nice hoor, benieuwd wat de datum wordt, 2021? Of zou het stiekem toch een eerder datum krijgen omdat het een vervolg is met soortgelijke graphics?

Overigens Zelda a link between worlds zag er echt fantastisch uit. Uit mijn hoofd komt deze 20 september uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@JackAvery Zitten een aantal goede JRPG's tussen. Nu maar hopen dat ze ook naar Steam komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Momenteel tonen ze Animal Crossing live op Treehouse.

@Ivysaur , behalve Last Remnant denk ik dat het meeste wel op Steam komt?

Er zijn 41 games getoond deze Direct (een deel in die reel op het einde). Voor de fan van lijstjes, ik heb ze +- volgens release gezet, en trailers/Treehouse links toegevoegd.
  • Hollow Knight: Silksong - soon - (speelbaar op E3)
  • Doom Eternal - soon
  • Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel... not so soon?
Smash DLC:

[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2019 09:51 . Reden: Trailers toegevoegd, up to date t.e.m. 12/06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Luigi's Mansion 3 is een instant buy. Mario Maker 2... ik vond deel 1 op de 3DS niet spectaculair maar wie weet geef ik het nog een kans. Groot fan van Animal Crossing, maar ik weet niet of ik de tijd ga opbrengen om het fatsoenlijk te spelen, want je moet er echt heel wat uren in steken.

Voor de rest nog maar even de stream terugkijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Bayonetta 3 in 2036 ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
In de Treehouse zag AC er duidelijk beter uit bij mij dan in de Direct. Jammer van de drie maanden uitstel maar van wat ik zag is dat het wachten wel waard met dat craften en zelf je visaas maken. Hoop wel dat je niet altijd tegen die tenten aan moet blijven kijken en dat er wat te upgraden valt.

Zelda: Link's Awakening vind ik er errug leuk uitzien met deze grafische stijl. Die stijl mag vaker terugkomen in games.

[ Voor 15% gewijzigd door Lekker Ventje op 11-06-2019 20:05 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Momenteel in Tree House, Zelda:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er super uit, maar ik heb die game 20 jaar geleden op de Gameboy gespeeld (en nog ergens liggen in een opslag), zie er weinig reden om het nog eens te spelen met mooiere graphics voor de volle prijs. Vond het wel een geweldige game verhaaltechnisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Ziet er super uit, maar ik heb die game 20 jaar geleden op de Gameboy gespeeld (en nog ergens liggen in een opslag), zie er weinig reden om het nog eens te spelen met mooiere graphics voor de volle prijs. Vond het wel een geweldige game verhaaltechnisch.
Volgens mij is de prijs nog niet bekend, maar ik haal hem sowieso. Hopelijk ligt de prijs rond de 40 a 45 euro, dat zou ik netjes vinden.

Er zit ook een mode in waarin je dungeons kunt maken / spelen. Benieuwd hoe dat gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
dit Marvel game momenteel is looking like a good iOS game Pepega

[ Voor 24% gewijzigd door Katmi op 11-06-2019 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Het moet gewoon gezegd worden.
Algemeen een teleurstellende Direct.
Aantal leuke Nintendo games, dat moet ook gezegd worden.
Maar niet meteen een game van die moet ik meteen hebben zoals vorige jaren.
25 minuten van de direct had gewoon geschrapt kunnen worden omdat het games zijn die mij totaal niks doen of zeggen.
Jammer dit, ik had echt meer verwacht.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik had er zelf al niet teveel van verwacht, maar zijn 3 games die dit jaar er zeker gaan komen:
- Cadence of Hyrule – Crypt of the NecroDancer Featuring The Legend of Zelda
- Zelda A link between worlds
- Pokemon Sword/Shield

2020/2021?
- Zelda Breath of the Wild 2

Verder zitten er nog wel een paar leuke games die ik wel wil oppikken wanneer ze voor een leuke prijs te koop zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:55
KoensSocialL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:45:
Het moet gewoon gezegd worden.
Algemeen een teleurstellende Direct.
Aantal leuke Nintendo games, dat moet ook gezegd worden.
Maar niet meteen een game van die moet ik meteen hebben zoals vorige jaren.
25 minuten van de direct had gewoon geschrapt kunnen worden omdat het games zijn die mij totaal niks doen of zeggen.
Jammer dit, ik had echt meer verwacht.
Je zou ook eens kunnen reflecteren op je verwachtingspatroon 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet of er mensen wachten op Daemon X Machina, maar Nintendo en Marvelous hebben een filmpje gepost met wat ze allemaal gedaan hebben met de beta feedback. De trailer zelf was ook erg nice.

Wat mij betreft een zeer goede E3 direct trouwens. BOTW 2 is een belofte en exact wat ik wou dat Nintendo zou doen deze keer. Meteen Majora's Mask vibes. Verder een hele hoop games getoond/aangekondigd, m.a.w. de tweede helft van 2019 zit bomvol.

Qua first party haal ik zeker Fire Emblem en Pokémon. Op de wishlist in het algemeen, maar nog niet 100% zeker of ik het koop/wacht: Cadence of Hyrule, Astral Chain, Link's Awakening, Ni no Kuni, Crystal Chronicles, Minecraft Dungeons, Hollow Knight, Dragon Quest XI, Luigi's Mansion en Daemon X Machina.

Ook leuk om te zien verschijnen: The Witcher 3, Alien Isolation, Marvel Ultimate Alliance.... en dan heb ik niks gezegd over games uit andere conferenties. Ultimate Alliance ziet er iig leuk uit momenteel in de Treehouse. Hierna tonen ze Super Mario Maker 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
Jammer dat de geruchten van Wind Waker niet uitgekomen zijn. Had deze wel graag gezien.

Maar The Witcher 3.. ik ben verkocht..
Die komt er hoe dan ook.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:11

ShadowBumble

Professioneel Prutser

voor mij staan instant toch wel de Zelda games op de verlanglijst. Het echt grafische geweld van The Witcher 3 is voor behouden aan mijn PS4/PC exemplaar van de game.

Hopelijk snel wat meer over de nieuwe Zelda in the botw wereld ondanks dat ik nu nog bezig ben met botw vind ik dit een enorm leuk spel.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Clavat schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:27:
.

Maar The Witcher 3.. ik ben verkocht..
Die komt er hoe dan ook.
Dat is wel de downgrade van de eeuw zeg.. die game moet het al niet zo van de gameplay hebben. Diepgang in de wereld, verhalen, sfeer, details, graphics. Echt de immersion. Het is al knap dat ze het draaiend op de switch hebben gekregen maar wel tegen een heel zware prijs zo te zien.
Maar als je geen toegang hebt tot de betere versies zou het te doen kunnen zijn.

Links Awakening ziet er wel heel gaaf uit, past mooi bij het origineel. Mooie herrineringen aan, vorig jaar nog weer aan begonnen op de gameboy classic en herken er zoveel in :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mutatie op 11-06-2019 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:17
Maar we zijn al conclusies aan het trekken over een enorme downgrade... Wie weet valt het dadelijk 100% mee.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:03:
Ik weet niet of er mensen wachten op Daemon X Machina, maar Nintendo en Marvelous hebben een filmpje gepost met wat ze allemaal gedaan hebben met de beta feedback. De trailer zelf was ook erg nice.
Motion controls *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Ben helaas nu niet in staat om de Direct terug te kijken. Kan iemand mij vertellen of de BOTW 2 game expliciet voor de huidige Switch is aangekondigd of kan het ook zijn dat deze alleen gaat draaien op een eventuele nieuwe Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Aangezien het een vervolg is op BOTW zal het wel dezelfde engine gebruiken, gfx zagen toch hetzelfde eruit in de korte trailer dus komt gewoon lekker op de huidige Switch.

Alles over een nieuwe Switch is trouwens nog steeds niets meer dan wat geruchten en speculatie en ik betwijfel zeer hard of ze 20 miljoen Switch owners gaan ''cucken'' door het enkel op een nieuwe Switch te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu op Treehouse: Astral Chain gameplay!

@Mutatie @Clavat - deze link ff van de frontpage geleend: https://www.rpgsite.net/n...er-3-over-20-million-sold - bevat screenshots en de trailer. Wat mij betreft is dat boven verwachtingen, maar moeten natuurlijk nog zien hoe vlot de port uiteindelijk loopt
Yptisem schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:59:
Ben helaas nu niet in staat om de Direct terug te kijken. Kan iemand mij vertellen of de BOTW 2 game expliciet voor de huidige Switch is aangekondigd of kan het ook zijn dat deze alleen gaat draaien op een eventuele nieuwe Switch?
Bill Trinen heeft na de Direct expliciet op livestream gezegd dat het voor Switch was, geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

giantgiantus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:53:
[...]
Je zou ook eens kunnen reflecteren op je verwachtingspatroon 😂
Aan mijn verwachtingspatroon is niks mis. :/ Gewoon veel te veel games die niet mijn genre zijn en mij ook totaal niks zeggen zoals Dragon Quest, Fire Emblem en dergelijke. Er waren gewoon veel te veel van dit soort games erin... 20-25 minuten van de presentatie kon geskipt worden naar mijn mening :z . Leukste games komen van Nintendo, maar is er geen enkele die er echt bovenuit springt boven de rest en dat was vorige jaren wel... Vandaar de teleurstelling. Niet omdat er volgens jou iets mis is met mijn verwachtingspatroon.. |:(

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoensSocialL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:35:
Niet omdat er volgens jou iets mis is met mijn verwachtingspatroon.. |:(
Die opmerking kreeg je vooral naar je hoofd geslingerd vanwege uitlatingen als:
KoensSocialL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:45:
Omdat iets niet in jouw straatje past moet het maar weggelaten worden? Is dat niet een tikkeltje egoistisch? Wat betekent dit voor de mensen voor wie die 25 minuten wel interessant waren?

Je moet niet verwachten dat een presentatie 100% in jouw smaak valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:58
Ik had toch wel een release datum voor Luigi’s Mansion 3 verwacht. Hmmmm. Wonder why....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

RayNbow schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:46:
[...]

Die opmerking kreeg je vooral naar je hoofd geslingerd vanwege uitlatingen als:

[...]

Omdat iets niet in jouw straatje past moet het maar weggelaten worden? Is dat niet een tikkeltje egoistisch? Wat betekent dit voor de mensen voor wie die 25 minuten wel interessant waren?

Je moet niet verwachten dat een presentatie 100% in jouw smaak valt.
Natuurlijk moet er een evenwicht zijn. Maar dit jaar was naar mijn mening dat evenwicht gewoon zoek, teveel games van hetzelfde genre. En gelijk ik zei was er persoonlijk ook geen uitschieter die Nintendo vorige jaren had.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Heerlijke Direct!!

The Witcher, Astral Chain, BOTW sequel, Animal Crossing, Cadence of Hyrule, Dragon Quest... weinig écht nieuwe games maar wow Nintendo heeft z’n zaakjes meer dan prima op orde!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Animal crossing vond ik.... Apart. New leaf was een game met gigantisch veel content, een levende wereld met een dorpje wat je helemaal naar je hand kon zetten.

Deze game begint op een onbewoond / vrij leeg eiland, met een tent. Dus geen city? Ik weet het niet. Ik voel hem niet.

Astral chain daarentegen: holy moly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Treehouse zit erop voor vandaag. Morgen beginnen ze met Fire Emblem: Three Houses om 18:00! De Treehouse segmenten en trailers van vandaag vind je ook hier gelinked: JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

Praktisch alle games die ze getoond hebben, zagen er beter uit dan ik eerst dacht. Ik kijk uit naar meer Astral Chain gameplay morgen...

En daarover gesproken, de collector's edition is aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8zq8feVsAAs1vN.jpg:large

For good measure ook de collector's edition van Link's Awakening:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8zKxOhUIAE8aUN.jpg:large

[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 11-06-2019 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Oeh die limited edition van Link's Awakening ziet er erg goed uit. Ben benieuwd wat die gaat kosten en hoe snel je erbij moet zijn.

Heb echt heel wat lol gehad met het origineel om de gameboy.

On that note, heb een pre-order gedaan van Collection of Mana via de EU website van Square. Kon het toch niet laten om hem fysiek te hebben. Dan maar wachten voordat ik SD3 kan spelen.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
mr.JamesBond schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:05:
[...]

In dat geval ga ik het dinsdag nog een keer naar Nintendo sturen in de hoop dat het wel wordt opgelost. Is dit niet het geval, ben ik wel genoodzaakt om een andere set joy-cons te kopen.

Was het bij jou slechts het geval bij een of beide joy-cons?

Bedankt in ieder geval voor de tip!
Alleen de linker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb al lang een pre-order staan bij GM voor Link's Awakening. Mochten ze bellen, laat ik hem wel over zetten.
Gisteren belletje gehad voor Sword and Shield. Die ook over laten zetten. Echter moet ik daar voor september nog wel langs voor een aanbetaling ivm hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KoensSocialL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:35:
[...]

Aan mijn verwachtingspatroon is niks mis. :/ Gewoon veel te veel games die niet mijn genre zijn en mij ook totaal niks zeggen zoals Dragon Quest, Fire Emblem en dergelijke. Er waren gewoon veel te veel van dit soort games erin... 20-25 minuten van de presentatie kon geskipt worden naar mijn mening :z . Leukste games komen van Nintendo, maar is er geen enkele die er echt bovenuit springt boven de rest en dat was vorige jaren wel... Vandaar de teleurstelling. Niet omdat er volgens jou iets mis is met mijn verwachtingspatroon.. |:(
Ik vond het een spectaculaire direct en het enige minpuntje wat ik vond is het feit dat ik het geld weer uit mijn portemonnee zie vliegen. Tuurlijk valt niet alles in mijn straatje, bijv pokemon doet me niet veel, resident evil hoeft van mij niet en the Witcher speel ik liever op mijn ps4 (en misschien straks streamend naar mijn ipad). Maar voor een gamer (en dan noem ik mensen die enkel FIFA of Call of Duty spelen geen gamers) zou er voor ieder wel wat tussen moeten zitten. Wellicht het genre shooter zou nog missen, maar als je voor enkel shooters een switch hebt gekocht, dan heb je wel een beetje een kat in de zak gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 12-06-2019 08:46 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
hallo allemaal, ik heb een WIFI probleem met mn switch, en heb er al op gegoogled, maar niet het juiste antwoord gevonden. hopelijk weet iemand hier een oplossing.
mn zoontje heeft waarschijnlijk de WIFI uit de bekenden lijst verwijderd. nu verschijnt deze niet meer in de lijst met wifi signalen. ik zie wel die van de buren verschijnen, dus het systeem detecteerd wel wifi signalen maar de mijne niet meer. mn overige apparaten zitten nog wel gewoon op de WIFI, dus het ligt niet aan de modem. ter info, ik heb een ziggo powerbox. wie weet hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, maar heb je ook geprobeerd om de Switch eerst compleet uit te zetten (power-knop lang ingedrukt te houden)? Daarnaast, heb je ook geprobeerd om zo dicht mogelijk bij de router te zitten wanneer je het netwerk probeert te zoeken (om uit te sluiten dat het signaal toch te zwak is voor de Switch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
RayNbow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:56:
[...]

Geen idee, maar heb je ook geprobeerd om de Switch eerst compleet uit te zetten (power-knop lang ingedrukt te houden)? Daarnaast, heb je ook geprobeerd om zo dicht mogelijk bij de router te zitten wanneer je het netwerk probeert te zoeken (om uit te sluiten dat het signaal toch te zwak is voor de Switch)?
ja al herhaaldelijk aan en uit gezet. en ook dicht bij de modem gehouden en de lijst ververst. heeft niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@jasper7878 Modem ook al eens gereset? Is er niet een instelling in je modem veranderd waardoor deze op onzichtbaar is gezet? Dan kun je hem namelijk nog wel toevoegen, maar moet dat handmatig.
Zou ook even inloggen op het modem en daar naar de instellingen kijken.

Verwijder het wifi eens van een ander apparaat zoals je telefoon? Als die hem ook niet ziet, dan moet het wel aan het wifi van het modem liggen en niet aan de switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
handmatig de naam van je wifi en wachtwoord invoeren? Misschien dat dat kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
modem ook al eens aan en uit gezet. heeft niet geholpen. mn andere aparaten (telefoon) pakken de wifi dan meteen weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@jasper7878 Dat was niet de vraag. Verwijder van bijvoorbeeld een telefoon even het wifi uit de bekende lijst. Komt die bij het zoeken dan weer op zodat je kunt koppelen?
Zo nee, dan staat het wifi op het modem ingesteld dat deze zijn naam niet uit zend en kun je hem handmatig wel gewoon toevoegen met de juiste gegevens.
Zo ja, kan het zijn dat het wifi een 5Ghz of een nieuwer protocol uit zend wat de Switch niet aan kan. (noem maar even wat opties!)

Als de Switch wel andere netwerken kan vinden moet het haast wel jouw netwerk zijn waar het niet goed in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieken Taffert
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-09 21:28
The Witcher 3! Fantastisch nieuws. Als die ook maar enigszins stabiel met 30 fps draait, is het voor mij DE game van deze generatie. Tot nu toe. Dat was Skyrim op Switch; het handheld aspect voegt daar imo ontzettend veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Arunia schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:27:
@jasper7878 Dat was niet de vraag. Verwijder van bijvoorbeeld een telefoon even het wifi uit de bekende lijst. Komt die bij het zoeken dan weer op zodat je kunt koppelen?
Zo nee, dan staat het wifi op het modem ingesteld dat deze zijn naam niet uit zend en kun je hem handmatig wel gewoon toevoegen met de juiste gegevens.
Zo ja, kan het zijn dat het wifi een 5Ghz of een nieuwer protocol uit zend wat de Switch niet aan kan. (noem maar even wat opties!)

Als de Switch wel andere netwerken kan vinden moet het haast wel jouw netwerk zijn waar het niet goed in gaat.
dank, zal vanavond even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:26:
Meer Visual Novels met een Engelse vertaling:

[...]
Boxart van Grisaia:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8x6uAWUIAEEfy6.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

FongWan schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 02:07:
Oeh die limited edition van Link's Awakening ziet er erg goed uit. Ben benieuwd wat die gaat kosten en hoe snel je erbij moet zijn.

Heb echt heel wat lol gehad met het origineel om de gameboy.

On that note, heb een pre-order gedaan van Collection of Mana via de EU website van Square. Kon het toch niet laten om hem fysiek te hebben. Dan maar wachten voordat ik SD3 kan spelen.
Ja ik wil ook de kosten weten van dat pakket, ik wil hem ook.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Ik ben nog altijd als de dood dat het scherm van mijn Switch krassen krijgt als ik deze in de docking station stop. Momenteel heb ik een klein plastic zakje over de dockingstation, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Ik ben dan ook op zoek naar een nette oplossing, een sleeve/hoes voor de voorkant van het dockingstation. Echter, als ik er op zoek vind ik ze amper. Amazon.de heeft ze blijkbaar gehad, maar die zijn niet meer verkrijgbaar. Bol.com heeft wel wat, maar die vragen er veel geld voor en dan hebben ze altijd zo'n opzichtig printje.

Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie zo'n sleeve? En waar hebben jullie die toen gekocht?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 08:13

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Rossi46 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:29:
Ik ben nog altijd als de dood dat het scherm van mijn Switch krassen krijgt als ik deze in de docking station stop. Momenteel heb ik een klein plastic zakje over de dockingstation, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Ik ben dan ook op zoek naar een nette oplossing, een sleeve/hoes voor de voorkant van het dockingstation. Echter, als ik er op zoek vind ik ze amper. Amazon.de heeft ze blijkbaar gehad, maar die zijn niet meer verkrijgbaar. Bol.com heeft wel wat, maar die vragen er veel geld voor en dan hebben ze altijd zo'n opzichtig printje.

Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie zo'n sleeve? En waar hebben jullie die toen gekocht?
Ik heb ze ooit gezien bij de MediaMarkt, maar daar zag ik ze laatst niet meer. Ik heb er nu een washandje omheen gedaan. Werkt prima. Ziet er niet uit, maar de dock staat toch uit het zicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"switch dock sleeve sock" op aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik vond de Nintendo Direct wel goed eigenlijk, heel veel aangekondigde games en voor ieder wat wils.
Zelf keek ik al uit naar Super Mario Maker 2 en Luigi's Mansion 3 maar dat is alleen nog maar versterkt.
Daarnaast word ik steeds enthousiaster van de nieuwe Pokemon games. In de komende maanden komt daar vast nog meer informatie over naar buiten dus tijd genoeg om een keuze te maken of ik er eentje haal.
Verder vond ik de aankondiging van de nieuwe Zelda natuurlijk erg top, maar dat gaat nog wel even duren.

Wat verder mijn interesse heeft gewekt:
  • Spyro Reignited Trilogy - Vond ik vroeger er al interessant uitzien maar nooit gespeeld
  • The Legend of Zelda: Link's Awakening - Gewoon een hele goede game die ik vroeger al gespeeld heb. De grafische stijl is heel erg gaaf geworden. Als de game gunstig geprijsd wordt pik ik hem op of anders in een aanbieding.
  • New Super Lucky's Tale - Super Lucky Tale middels de Oculus eens een stukje gespeeld, ziet er interessant uit.
  • Trials of Mana - Ken ik niet maar ziet er interessant uit om te volgen.
  • Empire of Sin - Ziet er eveneens interessant uit.
  • Super Smash Brothers Ultimate DLC - Leuke toevoegingen, doet me twijfelen of ik de season pass ga aanschaffen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 12:08

JK

Gewoon een harde screenprotector en voorzichtig er in zetten en er uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 17:31

een oude sok door-knippen ?? :9 en dat om de voorkant van de dock doen, zo heb ik het gedaan ..geen krassen en het werkt perfect ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:55:
[...]

"switch dock sleeve sock" op aliexpress.
De term "sleeve sock" deed wonderen :) Gelijk eentje besteld. Dank! :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, tijd om weer aan de geruchtenmolen te draaien... :p
TOKYO— Nintendo Co. NTDOY -2.42% is shifting some production of its Switch videogame console to Southeast Asia from China to limit the impact of possible U.S. tariffs on Chinese-made electronics, said people who work on Nintendo’s supply chain.

[...]

The Wall Street Journal reported in March that Nintendo planned to update the Switch this year with two new models. One is set to look similar to the current model with beefed-up components, while the other is expected to be a less-expensive model with a new look.

People involved in the supply chain said production in Southeast Asia has started for the Switch, including the current type and the two new models, suggesting Nintendo is getting ready to introduce them soon. They didn’t give specific volume figures but said Nintendo wanted to have enough units to sell in the U.S., the largest market for videogame consoles, when the new products go on the market.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lc4X87O.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:25:

[...]

[Afbeelding]
Nvidia heeft in hun laatste financiële briefing gezegd dat Tegra verkopen terug zullen stijgen in het huidige kwartaal. Vorig kwartaal was veel lager dan hetzelfde kwartaal in 2018, ondanks geen verlaagde vraag naar Switch consoles. Deze ongewone dip en recovery kan wijzen op het expres verminderen van stock, die dan vervangen wordt met nieuwe modellen/chipsets.

Als de productie echt begonnen is, lijkt september haalbaar en enigzins logisch. Een paar correlaties:
- September heeft een enorme hoeveelheid releases
- September valt nog steeds in de 'zomer' tijdsspanne uit eerdere geruchten.

Ik denk dat Nintendo een Switch 'light' dan het liefst ziet releasen voor of tijdens de Pokémon gekte, gezien Animal Crossing pas voor maart is

Een Switch +/pro/... vind ik moeilijker te schatten, maar veel ports van recentere games zouden er van kunnen profiteren.

JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4" is nu up to date met alle Nintendo trailers en treehouse gameplay van gisteren. Vanavond meer! Mensen met interesse in gameplay kunnen op het net ondertussen hands-on vinden van o.a. Doom Eternal en Fire Emblem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:58
We krijgen niet eens een releasedatum van Luigi's Mansion 3, dus ik vind het lastig voor te stellen dat er over een kleine 3 maanden een nieuwe Switch te bewonderen is. Zowel een " light" als "heavy" Switch versie lijkt mij in elk geval niet dit jaar.

@Rossi46

Ik gebruik geen sleeves, maar heb een harde screenprotector. De Switch is daardoor nog krasloos. Wel let ik altijd goed op met in de stand zetten, want ook de achterkant kan krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
jasper7878 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:59:
[...]

ja al herhaaldelijk aan en uit gezet. en ook dicht bij de modem gehouden en de lijst ververst. heeft niet geholpen.
Zet je de Switch daarna wel weer aan? Misschien is dat namelijk het probleem :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah, dit verklaart waarom Zelda een nieuw kapsel heeft in BotW2:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D81jdThU8AANNLW.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15

Misschien snap ik het niet hoor, maar heb je geen screen protector? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-09 10:09
hier zit gewoon een mario cover van aliexpress over de dock EN een screenprotector.
Ben geen voorstander van alles van ali maar zo'n simpele neopreen sleeve ga ik echt geen 20 euro + verzendkosten voor betalen

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +4 Henk 'm!
En dat was Treehouse Dag 2, met de volgende games:Morgen is er een Treehouse stream die focust op indie games, opnieuw vanaf 18:00 :)

Andere nieuwtjes:

• Aonuma over de BOTW Sequel tegenover Gameinformer:
Direct sequels are rare in Zelda titles, but Aonuma saw something special about Breath of the Wild and wanted to create a new experience. "One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story," he says.
• Torchlight II komt uit op 3 september (trailer), voor wie dat nog steeds niet gespeeld heeft ;P 19.99.
• Japan krijgt een Switch bundle met Dragon Quest XI:
Afbeeldingslocatie: https://gematsu.com/wp-content/uploads/2019/06/Dragon-Quest-XI-S-Hardware-Special-Edition-Japan_06-12-19_001.jpg

Er komt in Japan ook een Blue Slime 'pro' controller uit....
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/d83tl6cuiaekdeqaikb7.jpeg

[ Voor 191% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luc45
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-09 21:00

Ik heb ook veel van dit probleem gehoord, mijn switch vertoont echter naar een paar maanden gebruik gelukkig nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online

DevWouter

Creator of Todo2d.com

RayNbow schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 13:25:

[...]

[Afbeelding]
Snel zand gooien in die molen :+

De kern van het bericht is dat ze een gedeelte van de productie verplaatsen om de kosten te drukken. Het wordt alleen gekoppeld aan een ander geruchtmakend bericht terwijl de reden in de eerste zin genoemd wordt.

Zover ik heb begrepen zijn er nog steeds geen technische en financiële reden om een nieuwe Switch te introduceren.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo Treehouse had een mooie error-screen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nT4E9IWXcYdIXtt7LlN53p1f/full.png

Pagina: 1 ... 7 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic