Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet gecheckt, maar deze update zou er vannacht opgezet moeten zijn. En in Friesland en Groningen zelfs al een week eerder.

Om de update 4.26 goed te monitoren wordt deze gefaseerd uitgerold. In de nacht van 14 op 15 september zijn Friesland en Groningen eerst aan de beurt. Het kan maximaal 3 dagen duren voordat de box de update heeft ontvangen. In de nacht van 21 op 22 september volgt de rest van Nederland.
https://community.ziggo.n...an-de-mediabox-next-41108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 18:01
In Zuid-Limburg (net gechecked) nog niet.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nu met 4.26 moet ik ineens bij het wisselen van een kanaal met de numerieke toetsen bevestigen dat ik naar het ingegeven kanaal wil. Niet iedere keer maar zeer irritant.
De lijst met opgenomen en geplande opnamen is langer geworden, dat is wel prettig en ziet er iets gestroomlijnder uit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 17:24
snah001 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:51:
In Zuid-Limburg (net gechecked) nog niet.
Hier in Amsterdam, nog geen update gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:03:
[...]

Hier in Amsterdam, nog geen update gehad.....
Hier in Flevoland ook nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:12
Dat kan ik bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 16:03
bij update krijg ik altijd pas de 2e nacht de update, in denk dat dit systeem bij iedereen zo werkt. Dus als je altijd pas de 2e nacht de update krijgt, dan krijg je dat de volgende keer waarschijnlijk ook de 2e nacht. Hoef je je ook niet ongerust te maken.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• RicoK
kruila schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:41:
Hoef je je ook niet ongerust te maken.
Dat is een conclusie die in ieder geval voor mij niet opgaat ;)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-05 12:45
In NHN vanmorgen de melding gehad dat de update is geïnstalleerd :)

©2004

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-05 18:01
In the deep south is ie vannacht binnen gekomen.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:09
Update is hier niet helemaal lekker gegaan. Op de Next brandde vanmorgen de power LED oranje en na het aanzetten bleef die oranje branden terwijl op m'n TV het welkomstscherm getoond werd. Het soft uit-/aanzetten bracht hier geen verandering in. Uiteindelijk middels de schakelaar aan de achterkant de box weer werkend gekregen (software was overigens wel geüpdatet).
mowa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:33:
Nu met 4.26 moet ik ineens bij het wisselen van een kanaal met de numerieke toetsen bevestigen dat ik naar het ingegeven kanaal wil. Niet iedere keer maar zeer irritant.
De lijst met opgenomen en geplande opnamen is langer geworden, dat is wel prettig en ziet er iets gestroomlijnder uit.
Dat is al geïntroduceerd met 4.25 en vind ik een fijne feature. Dit zorgt er namelijk voor dat je tijdens het terugkijken of bekijken van een opname niet zomaar eruit wordt gegooid zonder de mogelijkheid om dit te corrigeren zodat je weer verder kan kijken.

Voor wat betreft het opname scherm, daarvan is alleen de lay-out verticaal compacter geworden en toont daardoor horizontaal juist minder items. Het ziet er desondanks wel strakker uit.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 21:25
Laguna schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:00:
Update is hier niet helemaal lekker gegaan. Op de Next brandde vanmorgen de power LED oranje en na het aanzetten bleef die oranje branden terwijl op m'n TV het welkomstscherm getoond werd. Het soft uit-/aanzetten bracht hier geen verandering in. Uiteindelijk middels de schakelaar aan de achterkant de box weer werkend gekregen (software was overigens wel geüpdatet).
Hier exact hetzelfde. Na het knopje aan de achterkant ingedrukt te hebben ging hij weer oranje branden, maar na een paar minuten kreeg ik beeld en werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Even een hulp vraag

De next geeft aan dat er geen singaal is terwijl de kabel er in zit,coax gelijk op de tv gezet en ik heb gewoon beeld.
Toen het knopje aan de achterkant aan en uit gedaan en krijg dan wel het welkom scherm en daarna weer de text geen singaal .
Wat gaat er hier niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben er schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:03:
Even een hulp vraag

De next geeft aan dat er geen singaal is terwijl de kabel er in zit,coax gelijk op de tv gezet en ik heb gewoon beeld.
Toen het knopje aan de achterkant aan en uit gedaan en krijg dan wel het welkom scherm en daarna weer de text geen singaal .
Wat gaat er hier niet goed.
1. Is dit probleem plotseling gekomen ?
2. Heb je de Next voor de eerste keer aangesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
Dit is plotseling ik heb hem al een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-05 09:45
Ratelt bij jullie het ventilatortje van de Next ook zo vervelend?

Op de Horizonbox XL was dat ding ook al zo vervelend aanwezig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
SpaceOdyssey schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:19:

Nee de Next hoor ik nooit :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
De ventilator is wel te horen, maar alleen als het helemaal stil is. Als je 'm boven de geluiden van de TV hoort is er iets niet goed.

Overigens Ziggo heeft wel een wijziging doorgevoerd waarvan ik niet precies weet hoe lang dat al is, namelijk dat je nu bij programma's op de commerciële zenders kan doorspoelen tot het reclameblok. Fijne verandering.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ie op de Next ratelt dan kun je hem omruilen. Komt veel vaker voor, blijkbaar is er bespaard op wat onderdelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben er schreef op maandag 28 september 2020 @ 23:15:
Dit is plotseling ik heb hem al een jaar
Omruilen zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Laguna schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 00:24:
Overigens Ziggo heeft wel een wijziging doorgevoerd waarvan ik niet precies weet hoe lang dat al is, namelijk dat je nu bij programma's op de commerciële zenders kan doorspoelen tot het reclameblok. Fijne verandering.
Dit is sinds de laatste update zo. Als je het programma opneemt kun je nog wel doorspoelen. Dit werkt trouwens exact hetzelfde op de Mediabox XL met de nieuwe firmware.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat wordt wat minder met de nieuwe firmware omdat de ontvanger in principe minder warm zou moeten worden. Ik moet dit in de praktijk trouwens nog ondervinden op mijn Mediabox XL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
sjaool schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:19:
[...]

Dit is sinds de laatste update zo. Als je het programma opneemt kun je nog wel doorspoelen. Dit werkt trouwens exact hetzelfde op de Mediabox XL met de nieuwe firmware.
Klopt ik bedoelde ook bij Replay, daar kon je voorheen helemaal niet doorspoelen, daarom fijne verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Laguna schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:41:
[...]

Klopt ik bedoelde ook bij Replay, daar kon je voorheen helemaal niet doorspoelen, daarom fijne verandering.
Zeker weten. Voorheen kon ik inderdaad het journaal op RTL4 doorspoelen en dat werkt na een oudere update niet meer. Nu dus wel weer. Ik ben daar ook erg blij mee. Ik heb dit trouwens ook in een evaluatie van de firmware benoemd naar Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nog meer mensen last van de bug die de resolutie van de Next zelf weer aanpast naar automatisch?
Ik wil de Next op 1080i laten staan om de Samsung Q95T het upscale werk te laten doen. De kleuren zijn veel mooier als de tv aan het werk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herian10
  • Laatst online: 15-05 18:39
Simbob schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:07:
Nog meer mensen last van de bug die de resolutie van de Next zelf weer aanpast naar automatisch?
Ik wil de Next op 1080i laten staan om de Samsung Q95T het upscale werk te laten doen. De kleuren zijn veel mooier als de tv aan het werk is.
ik had het zelfde probleem opgelost door energie verbruik op normaal te zetten en toen bleef het wel staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
herian10 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:25:
[...]

ik had het zelfde probleem opgelost door energie verbruik op normaal te zetten en toen bleef het wel staan
Bedankt voor de tip, ga ik uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
Vandaag weer geprobeerd de next aan de gang te krijgen maar weer geen singaal.
Als ik hem aanzet krijg ik een oranje lampje daarna krijg ik het welkomst scherm en brand het lampje wit.
Daarna gaat hij even weer op oranje en dan gaat hij op blauw en dan weer het bericht geen signaal.

Help

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Laguna
Ben er schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:46:
Vandaag weer geprobeerd de next aan de gang te krijgen maar weer geen singaal.
Als ik hem aanzet krijg ik een oranje lampje daarna krijg ik het welkomst scherm en brand het lampje wit.
Daarna gaat hij even weer op oranje en dan gaat hij op blauw en dan weer het bericht geen signaal.

Help
0900-1884

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ben er Aanvulling op hierboven. Mocht je telefonie hebben van Ziggo kun je ook bellen naar 1200 wat gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-05 15:11
meesje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:59:
@Ben er Aanvulling op hierboven. Mocht je telefonie hebben van Ziggo kun je ook bellen naar 1200 wat gratis is.
0900-1884 is ook gewoon gratis, je betaalt je gewone belkosten (heb ze vorige week nodig gehad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
dutchnltweaker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:04:
0900-1884 is ook gewoon gratis, je betaalt je gewone belkosten (heb ze vorige week nodig gehad)
Dus, dan niet gewoon gratis..... 1200 kost helemaal niets indien je vanaf je eigen Ziggo aansluiting belt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:04:
[...]

Wellicht begrijp ik je verkeerd, maar 'je betaalt je gewone belkosten' is toch niet hetzelfde als gratis?
1200 is 100% gratis als je een telefonie abonnement hebt bij Ziggp. Er komen geen variabele kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
RicoK schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:16:
[...]

Dus, dan niet gewoon gratis..... 1200 kost helemaal niets indien je vanaf je eigen Ziggo aansluiting belt.
@meesje Ja nee oke, maar meestal bij een 0900 nummer betaal je buiten je belkosten een hoger tarief. In dit geval dus niet, dus dat bedoel ik met ''gratis'' (maar ik heb ook onbeperkt mobiel bellen).

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 01-10-2020 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

@meesje Ja nee oke, maar meestal bij een 0900 nummer betaal je buiten je belkosten een hoger tarief. In dit geval dus niet, dus dat bedoel ik met ''gratis'' (maar ik heb ook onbeperkt mobiel bellen).
Ik begrijp wat je bedoelt. Om verwarring te voorkomen voortaan maar de definitie van VanDale gebruiken. ;)
https://www.vandale.nl/gr...kenis/gratis#.X3WtTi-QnOQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 20:32
Ik dacht ‘laat ik nog eens via de Next tv kijken’.
Ik ben na een kwartier weer afgehaakt. Nog steeds het geluid niet synchroon.
Via de app op mijn Philips TV gelukkig ook Dolby en wel synchroon geluid.
Ik snap niet dat dit echt maanden moet duren.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:50

Waar heb je hem staan dan? Je kan hem namelijk gewoon in een kastje doen. De afstandsbediening doet het dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb mijn Next achter de tv 'geplakt' met tie-wraps. Qua ventilator merkte ik in eerste instantie ook dat ie erg luidruchtig was. Dat bleek te komen omdat ik de luchtinlaat van de koeling van de next precies boven een rooster van de tv had gepositioneerd waar veel warme lucht uitkwam. Na het omdraaien van de Next slaat de koeling nauwelijks meer aan. Hier zou je dus ook nog mee kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:53
Sinds een tijdje ook de Next in huis en het werkt een stuk beter dan de XL die we eerst hadden.
Alleen hebben zij regelmatig dat de ondertiteling niet in beeld is. Terwijl hij gewoon aan staat. Ondertiteling uit en weer aan lost het op. Maar dat is volgens mij niet de bedoeling.
Of we hebben 2 ondertitelingen over elkaar heen. Dan moet je hem dus uitzetten. Maar waarschijnlijk zit die ondertiteling dan in het programma, al zou dat raar zijn.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Damn, vanmiddag even een niet opstartende Next.
De Next werd aangezet door mijn kinderen, Welcome kwam in beeld, maar er gebeurde verder niets. De led aan de voorzijde was oranje kleurig geworden. Even snel wat Gegoogled, schijnt wel eens vaker te gebeuren. Remedie: Next van de stroom halen gedurende een minuut of zo. Uiteraard geen geduld, de eerste poging was tevergeefs. Toen nog maar eens de knop uitzetten én de voeding er uit gehaald. Iets langer gewacht en de Next weer aangezet. Nu kwam deze hortend en stotend tot leven, dat wil zeggen de Welkomst tekst kwam en ging weer weg en het ledje kreeg alle kleuren. Uiteindelijk kwam daar eerst het geluid, even later gevolgd door het beeld.

Wat mij hierbij opviel, was dat de Next, op het moment dat het ledje oranje was, warm werd en de ventilator ging draaien.

Iemand eerder aan de hand gehad?

Edit: mijn Next lijkt wel volledig te zijn gereset. Ik moest weer opnieuw inloggen op Netflix.

[ Voor 5% gewijzigd door RicoK op 07-10-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
hk12nl schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:48:
[...]

Bellen naar ‘opzeggen’ is het zo geregeld :)
Hier precies hetzelfde (en ook dezelfde abbo), gewone klantenservice kan niks voor me betekenen behalve het standaard riedeltje. Wat hadden jullie aangegeven bij de opzeglijn om het te bewerkstelen, niet dat ik te horen krijg: dat is jammer meneer, we gaan de opzegging in werking stellen :+

[ Voor 11% gewijzigd door dutchnltweaker op 08-10-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-05 12:45
dutchnltweaker schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 10:14:
[...]

Hier precies hetzelfde (en ook dezelfde abbo), gewone klantenservice kan niks voor me betekenen behalve het standaard riedeltje. Wat hadden jullie aangegeven bij de opzeglijn om het te bewerkstelen, niet dat ik te horen krijg: dat is jammer meneer, we gaan de opzegging in werking stellen :+
Je belt naar deze afdeling en geeft aan dat je een jaar wilt verlengen en of ze je een mooie aanbieding kunnen doen (wellicht wel even aangeven waar je zelf aan denkt). Je hoeft helemaal niet te 'dreigen' met opzeggen. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Net gebeld voor een jaar verlenging, maar ze konden niet voor me betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simbob schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:28:
Net gebeld voor een jaar verlenging, maar ze konden niet voor me betekenen.
Heb je de afdeling opzeggingen (retentie) gebeld? De gewone afdeling kan idd niets voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
jongetje schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Heb je de afdeling opzeggingen (retentie) gebeld? De gewone afdeling kan idd niets voor je doen.
Nee de gewone klantenservice. Er kon alleen een upgrade naar 500Mbit af voor 8 euro per maand of een half jaar lang Film 1 voor 5 euro extra per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker dan. Wie is de Mol? wordt niet opgenomen. Bij geplande opname staat nu die van 17 oktober. Over het algemeen was ik erg tevreden over serie opname.

[ Voor 22% gewijzigd door meesje op 10-10-2020 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:01:
Lekker dan. Wie is de Mol? wordt niet opgenomen. Bij geplande opname staat nu die van 17 oktober. Over het algemeen was ik erg tevreden over serie opname.
Dan heb je in dit geval nog het geluk dat je dit zonder reclame terug kunt kijken.

Maar is blijkbaar nog steeds erg gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Blijft dus nog steeds buggy dus. Bij ons is WIDM wel opgenomen.

Dat is dan wel prettig aan de NPO, je kunt terugkijken zonder reclame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RicoK schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

Blijft dus nog steeds buggy dus. Bij ons is WIDM wel opgenomen.

Dat is dan wel prettig aan de NPO, je kunt terugkijken zonder reclame ;)
Klopt, niet eens de moeite genomen om alsnog op opnemen te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd. Via de tv guide wordt aangegeven dat het wel is opgenomen, maar niet zichtbaar bij mijn opnames.

[ Voor 17% gewijzigd door meesje op 10-10-2020 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 14:23
Als een keer een opname niet lukt, niet meteen de box de schuld geven. Het zal eerder aan de achterliggende systemen liggen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hansvk schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:36:
Als een keer een opname niet lukt, niet meteen de box de schuld geven. Het zal eerder aan de achterliggende systemen liggen.
Wie geeft er de box de schuld dan? Er is een constatering dat iets niet werkt met serie opname (en bij anderen overigens wel).
En dan nog? Wat is er mis mee als er wel gewezen wordt naar Next (de box of het platform)? De consument neemt toch deze dienst af en is niet op de hoogte (hoeft ook helemaal niet) van alle onderliggende gekoppelde systemen.

[ Voor 23% gewijzigd door meesje op 11-10-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 17:44
Bij mij is het zo dat het geluid sinds de update 4.25 niet meer synchroon loopt op de next. Dolby staat uit.. Ziggo gebeld en ze zeiden dat dit bekend was. En dat ik moest wachten tot dit opgelost was. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Want dit is al een tijd gaande. Tot dusver eigenlijk nog maar weinig plezier van de Next.
TV kijken via de Next is voorlopig geen optie, dat is niet om aan te zien.

Hopen dat ze het snel oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:26
hansvk schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 09:36:
Die volg ik niet helemaal. Als het bij het gros wel lukt en bij een enkeling niet, dan is de algemene deler toch niet een achterliggend systeem maar juist de specifieke box waarop het niet is gelukt?
Bij mij is de opname prima gegaan (ik ervaar eigenlijk nooit problemen....knock on wood.....) en ik maak toch ook gebruik van dezelfde achterliggende systemen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
M.v.Veelen schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:24:
[...]

Die volg ik niet helemaal. Als het bij het gros wel lukt en bij een enkeling niet, dan is de algemene deler toch niet een achterliggend systeem maar juist de specifieke box waarop het niet is gelukt?
Bij mij is de opname prima gegaan (ik ervaar eigenlijk nooit problemen....knock on wood.....) en ik maak toch ook gebruik van dezelfde achterliggende systemen.
Iedereen heeft dezelfde software, dus dan zo je logischerwijs de fout ergens anders gaan zoeken. Misschien is het inplannen van de opname niet goed gegaan, was er lokaal een storing/hickup in het signal etc.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hansvk schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:18:
[...]

Iedereen heeft dezelfde software, dus dan zo je logischerwijs de fout ergens anders gaan zoeken. Misschien is het inplannen van de opname niet goed gegaan, was er lokaal een storing/hickup in het signal etc.
Het betreft een serie opname, welke al weken achter elkaar goed gaat. En zoals aangegeven de tv guide toont wel dat er een opname is, maar onder opnames is ie niet zichtbaar. Dit is dan toch niet een lokale storing en ligt toch buiten de invloedssfeer van de consument? Het inplannen van opnames staat los van je bekabeling (diagnostiek op de Next is uitstekend). Een opname kun je namelijk ook inplannen via de Ziggo Go. Dat is het mooie van Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
QSYS schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:23:
Bij mij is het zo dat het geluid sinds de update 4.25 niet meer synchroon loopt op de next. Dolby staat uit.. Ziggo gebeld en ze zeiden dat dit bekend was. En dat ik moest wachten tot dit opgelost was. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Want dit is al een tijd gaande. Tot dusver eigenlijk nog maar weinig plezier van de Next.
TV kijken via de Next is voorlopig geen optie, dat is niet om aan te zien.

Hopen dat ze het snel oplossen
Je hebt versie 4.26 dus nog niet?
Die is er al een paar weken dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
mike123 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Je hebt versie 4.26 dus nog niet?
Die is er al een paar weken dacht ik.
Die heb ik wel, maar er is niks verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

QSYS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Die heb ik wel, maar er is niks verandert.
Het geluid loopt wel vaker niet synchroon. Dit is vooral nadat je heb gespoeld in de uitzending of je opname. Even pauzeren en weer starten lost het bij mij vooralsnog praktisch altijd op. Ik heb trouwens de Mediabox XL met de 4.26 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
sjaool schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:51:
Het geluid loopt wel vaker niet synchroon. Dit is vooral nadat je heb gespoeld in de uitzending of je opname. Even pauzeren en weer starten lost het bij mij vooralsnog praktisch altijd op. Ik heb trouwens de Mediabox XL met de 4.26 software.
Ik ervaar ook nog steeds wel, zij het tegenwoordig zéér sporadisch, het niet 100% synchroon lopen van geluid. Inderdaad even een zender op en weer terug of pauze en weer starten lost het wel op.

Maar in hemelsnaam dit moet/hoeft toch gewoon niet meer nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 12:00
Ik heb regelmatig (eens per week ofzo) dat bij 'live' tv kijken er een klein schokje in het beeld zit.
Ik heb hier al last van sinds ik de box heb (1,5jaar).
Ik zie het altijd gelijk en erger me eraan maar mn huisgenoten zien het meestal pas als ik ze erop wijs.

Er zijn 2 fixes voor;
-box van stroom of (door knopje achterop box of stekker eruit)
-HDMI resolutie veranderen (snelste want kan even via het menu)

Het maakt ook niet uit of ik 'framesnelheid gelijk' heb of niet.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

german8 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:02:
Ik heb regelmatig (eens per week ofzo) dat bij 'live' tv kijken er een klein schokje in het beeld zit.
Ik zie het altijd gelijk en erger me eraan maar mn huisgenoten zien het meestal pas als ik ze erop wijs.

Er zijn 2 fixes voor;

Het is hier in huis eigenlijk niet anders, en de opties die je aanhaalt zijn eigenlijk de enige manieren om het op te lossen.

Nu komt het de laatste tijd hier eigenlijk nauwelijks meer voor, dit heeft bij ons te maken met het feit dat de Next helemaal niet meer voor Netflix wordt gebruikt door zoonlief, die heeft nu eindelijk door dat er via Android TV veel meer dan alleen Netflix als streaming service beschikbaar is ;)

Bij ons heeft het dus blijkbaar voornamelijk met Netflix op de Next te maken (gehad?).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
german8 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:02:

Er zijn 2 fixes voor;

Ik heb dat schokje niet in het beeld ,maar wel in de audio. Het is een minimaal klein audio-onderbrekingkje, maar het is wel merkbaar. Uit- en aanzetten van de box helpt dan. Wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
sjaool schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:51:
[...]

Dit is helaas met live kijken bij mij. Begin steeds meer een hekel aan dat ding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

QSYS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 21:40:
[...]

Dit is helaas met live kijken bij mij. Begin steeds meer een hekel aan dat ding te krijgen.
Ik heb het ook bij live kijken wel gehad. Even pauze en weer afspelen helpt dan ook bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
RicoK schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:38:
Damn, vanmiddag even een niet opstartende Next.
De Next werd aangezet door mijn kinderen, Welcome kwam in beeld, maar er gebeurde verder niets. De led aan de voorzijde was oranje kleurig geworden. Even snel wat Gegoogled, schijnt wel eens vaker te gebeuren. Remedie: Next van de stroom halen gedurende een minuut of zo. Uiteraard geen geduld, de eerste poging was tevergeefs. Toen nog maar eens de knop uitzetten én de voeding er uit gehaald. Iets langer gewacht en de Next weer aangezet. Nu kwam deze hortend en stotend tot leven, dat wil zeggen de Welkomst tekst kwam en ging weer weg en het ledje kreeg alle kleuren. Uiteindelijk kwam daar eerst het geluid, even later gevolgd door het beeld.

Wat mij hierbij opviel, was dat de Next, op het moment dat het ledje oranje was, warm werd en de ventilator ging draaien.

Iemand eerder aan de hand gehad?

Edit: mijn Next lijkt wel volledig te zijn gereset. Ik moest weer opnieuw inloggen op Netflix.
Al meerdere malen dat oranje ledje gezien, soms na het uitzetten van de Next. Blijft dan bij aanzetten hangen op het welkomstscherm. Enige manier om er inderdaad weer leven in te krijgen is de spanning onderbreken. Mijn instellingen blijven wel bewaard, Netflix gebruik ik niet op de Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Serie opname is nog steeds niet super.
Bijvoorbeeld:
1. Serie Klem. Deze werd even onderbroken vanwege televizier. Bij geplande opname staat Klem nog wel maar zonder aflevering, terwijl in de tv guide de aflevering van donderdag al getoond wordt. Opnieuw maar een serie opname gepland.
2. Serie Commando’s. Aflevering 6 is opgenomen, aflevering 7 niet, en bij geplande opname staat wel aflevering 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
@meesje er lijkt bij jou wat mis te gaan. Ik neem zelf zowel wie is de mol als commando's op en dit weekend zijn beide programma's gewoon opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laguna schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:39:
@meesje er lijkt bij jou wat mis te gaan. Ik neem zelf zowel wie is de mol als commando's op en dit weekend zijn beide programma's gewoon opgenomen.
Het inplannen van serie opnames doe ik vrijwel altijd via de Ziggo Go app. Wellicht is dat een verschil met hoe anderen het doen (die geen problemen ervaren). Ik zal dat nog eens uitproberen.
Hiervoor heb ik nog geen contact gehad met Ziggo. Gevoelsmatig denk ik ook niet dat er iets aan gedaan kan worden. Er hoeft geen monteur langs te komen, de box heeft niet omgewisseld te worden, kabels hoeven niet vervangen te worden, al helemaal geen nieuwe modem. ;) Ik kijk het nog even aan. M.i. zit het het mogelijke probleem dieper, ergens in de software of onderliggende systemen.
De komende tijd zal ik mijn geplande serie opnames goed in de gaten houden, zodat ik tijdig actie kan ondernemen. Indien structureel dan neem ik contact op met Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
Hmm ja dat zou het kunnen zijn. Ik stel de meeste opnames in via de Next. Je kan er beter melding van maken in het opname draadje op het Ziggo forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:09:
1. Serie Klem. Deze werd even onderbroken vanwege televizier. Bij geplande opname staat Klem nog wel maar zonder aflevering, terwijl in de tv guide de aflevering van donderdag al getoond wordt. Opnieuw maar een serie opname gepland.
Klem was toch niet afgelopen donderdag vanwege de televisierring? In de TV gids zie ik het iig niet staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:38:
[...]

Klem was toch niet afgelopen donderdag vanwege de televisierring? In de TV gids zie ik het iig niet staan...
Klopt. Zie mijn eerdere opmerking (Deze werd even onderbroken vanwege...). Maar daarna wordt bij mij de serie opname niet verder opgepakt. Voor mij in ieder geval iets om goed in de gaten te houden. Wellicht even onder mijn account een klein hikje geweest in onderliggende systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:08:
[...]

Klopt. Zie mijn eerdere opmerking (Deze werd even onderbroken vanwege...). Maar daarna wordt bij mij de serie opname niet verder opgepakt. Voor mij in ieder geval iets om goed in de gaten te houden. Wellicht even onder mijn account een klein hikje geweest in onderliggende systemen.
Ik begrijp je toch niet, er is namelijk helemaal geen aflevering van klem geweest:
https://www.npostart.nl/z...=klem&dateFrom=2020-10-08
en:
https://www.npostart.nl/klem/VARA_101382087/episode

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 13-10-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donderdag 24/9 afl. 1, 1/10 afl. 2, 8/10 geen aflevering (dit noemde ik dus de onderbreking) en 15/10 afl. 3. Afleveringen 1 en 2 zijn keurig volgens de ingeplande serie opname opgenomen. Echter vandaag gezien dat bij geplande opname niet de aflevering van 15/10 genoemd wordt. Dat zou wel moeten, want de tv guide toont deze aflevering al.
Aangezien anderen geen problemen ervaren met Wie is de Mol?, Klem en Commando's, heb ik zo'n vermoeden dat er onder mijn account in de onderliggende systemen er iets niet goed zit of zat. Hopelijk het laatste. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 13-10-2020 15:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
https://community.ziggo.n...an-de-mediabox-next-41108
Verbeterd in de 4.27 update

Stembesturing YouTube
Een aantal stembesturing-commando’s werkt nu ook in de YouTube-app. Druk op de stembesturing-knop op je afstandsbediening en gebruik de commando’s ‘pauzeren’, ‘afspelen’ of ‘ga terug’. Zoeken met stembesturing werkt nog niet.

Verholpen met deze update
  • Het zwarte scherm na het afspelen van een gepauzeerde live tv-sessie is weggehaald
  • De App Store kan weer vlekkeloos geopend worden
  • Halve pagina’s in Teletekst? Dat zal niet meer voorkomen
  • We hebben de stabiliteit van de mediabox verbeterd

[ Voor 13% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-10-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat zoeken met stembesturing nog niet werkt. Daar maak je juist winst mee. Niet met pauze, play, etc. Voor voice control moet je toch al een knop indrukken. Het is sneller om dan de play/pauze button in te drukken.
Gelukkig werkt zoeken in apps als Netflix en Youtube wel via de Apple TV app.

Wellicht is deze ontwikkeling wel een voorbereiding op integratie met Google Assistent. Dat zou wel leuk zijn. Als ik me niet vergis hebben onze Zuiderburen dit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik heb een issue op mijn Next met terug kijken van bewaarde content (een opname zoals dat vroeger werd genoemd). Steeds, bij het opnieuw aanzetten van de opname, wordt weer opnieuw begonnen. Ik mis de optie ‘kijk verder’ en ‘kijk vanaf het begin’. Nu wordt dus steeds vanaf het begin opnieuw gestart.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:19
Kun je met de afstandsbediening van de Next ook een AppleTV (4) bedienen? Ik kan dat nu met de afstandsbediening van de TV, maar zou top zijn als de Next dat kan overnemen. Kan het alleen nergens vinden. Eigenlijk de enige functie die de Apple TV nog heeft is de Disney+ app voor de kinderen.

[ Voor 17% gewijzigd door virofi op 24-10-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 13:52
Ineens werken mijn knoppen van mijn Logitech harmony anders.
Met name back en exit, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Is de Next adres of account gebonden? Ik vrees van wel, maar vraag het toch maar even.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +2 Henk 'm!
V3g3ta schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 22:49:
Is de Next adres of account gebonden? Ik vrees van wel, maar vraag het toch maar even.
Alles bij Ziggo is account gebonden, coax is namelijk een shared medium. Betekend natuurlijk niet dat je je modem en next door heel Nederland kunt aansluiten vanwege verschillen tussen oud Ziggo en oud UPC gebied.

Zijn hier zelfs mensen die het interactieve deel via een KPN internet verbinding hebben lopen...

[ Voor 11% gewijzigd door jongetje op 27-10-2020 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndjong
  • Niet online
Yohost! schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:35:
Ineens werken mijn knoppen van mijn Logitech harmony anders.
Met name back en exit, meer mensen hier last van?
Ja ook ik heb hier last van sinds de laatste update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik dacht dat ik gek was... maar inderdaad, hier doen sommige Harmony-knoppen het ook niet meer.

Geen idee wat er veranderd is, maar ik vermoed dat er een update gedaan moet worden aan de kant van Logitech? Of zou het een bug in de Next zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist bericht ontvangen dat deze update (4.27) uitgerold gaat worden (regio Flevoland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
meesje schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:19:
Zojuist bericht ontvangen dat deze update (4.27) uitgerold gaat worden (regio Flevoland).
Yep, idem. Ook Flevoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
RicoK schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:08:
[...]

Yep, idem. Ook Flevoland.
En ook in Overijssel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op de Next box is nu ook de NPO Start app beschikbaar. Ziggo is ook bezig met een Disney+ app. Dat zou mooi zijn. Dan loopt alles straks toch via één kastje, ipv (bij mij) via een Apple TV en Next. Wellicht wordt de ATV dan zelfs overbodig.

edit: bron

[ Voor 19% gewijzigd door meesje op 03-11-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 14:42
meesje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:23:
Op de Next box is nu ook de NPO Start app beschikbaar. Ziggo is ook bezig met een Disney+ app. Dat zou mooi zijn. Dan loopt alles straks toch via één kastje, ipv (bij mij) via een Apple TV en Next. Wellicht wordt de ATV dan zelfs overbodig.

edit: bron
Vind de apple tv toch echt wel stuk beter als de next box. Maar is mooi meegenomen als alles in een device zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dracula schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:50:
[...]

Vind de apple tv toch echt wel stuk beter als de next box. Maar is mooi meegenomen als alles in een device zit.
Mijn Apple TV gaat niet de deur uit hoor. Sowieso is het mijn HomeKit hub, maar ik merkte dat net als bij de andere Ziggo Next apps je niet via voice kunt zoeken. Dat is toch wel erg fijne functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meesje schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:19:
[...]

Ik heb hem al een tijdje op de oude Mediabox XL (Flevoland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:44:
[...]

Ik heb hem al een tijdje op de oude Mediabox XL (Flevoland).
Mooi!
Ik vind het zelf niet zo erg, maar dit bericht hoort (zoals de situatie nu is) thuis in het Ziggo topic. Dit topic gaat specifiek over de Next mediabox en niet over het Next platform (of hoe je het wil noemen). Ik weet niet hoe lang dit zo te hanteren blijft als alle XL boxen zijn voorzien van nieuwe firmware. Je zult straks ervaringen krijgen die mogelijk betrekking hebben op beide boxen. Hernoemen tot Next platform zou in mijn ogen een optie zijn. Of een nieuwe topic starten over de XL met Next software. Maar ja vroeger hadden we ook niet per mediabox een apart topic. Dat is volgens mij wel weer conform het tweakers beleid. We zullen wel zien hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@meesje Ik zou het eerlijk gezegd wel liever per decoder willen zien. De mediaboxXL en de Next die op het next platform zitten lopen niet gelijk met functionaliteiten (zoals bijv. de NPO start app.).
Daarnaast omvat het Next platform ook de mobiele en tv apps (zoals voor Android, Apple en firestick). Lijkt me daarom overzichtelijker om het gewoon apart te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:14:
@meesje Ik zou het eerlijk gezegd wel liever per decoder willen zien. De mediaboxXL en de Next die op het next platform zitten lopen niet gelijk met functionaliteiten (zoals bijv. de NPO start app.).
Daarnaast omvat het Next platform ook de mobiele en tv apps (zoals voor Android, Apple en firestick). Lijkt me daarom overzichtelijker om het gewoon apart te houden.
Goed argument! En soms heb je met een grijs gebied te maken, maar dat is bij menig onderwerp het geval.
Laatst was er best wat ophef bij bv de Apple Watch. Vroeger was alles (verschillende modellen incl. software) in hetzelfde topic. Opeens kwam er een opsplitsing (naar model en software, conform tweakers beleid) wat tot veel discussie heeft geleid. Je kreeg daardoor veel versnippering, terwijl veel ervaringen voor alle AW modellen gelden. Uit een poll bleek dat de meerderheid het liefst alles weer in hetzelfde topic wilde hebben. Maar ja, dit vooruitlopend op de zaak. We wachten wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Laatst online: 15-05 08:33
Kreeg zonet melding dat ik een update heb gehad.. En omdat ik het voetbal aan wilde zetten kreeg ik het gevoel dat de kwaliteit er ernstig op achteruit is gegaan. Het lijkt allemaal veel meer 'blurry' te zijn en nu is dat met voetbal altijd wel lastig om haarscherp te krijgen natuurlijk alleen krijg ik toch het idee dat het er slechter van is geworden. Raar overigens omdat ik de resolutie op automatisch heb staan en hij dus in principe het normale signaal moet doorzetten van waaruit de tv upscaled. Dus in principe zou hier eigenlijk niks aan veranderd mogen zijn lijkt me.

Andere met een soortgelijk gevoel/ervaring na de laatste update of zie ik ze vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
@Dirrukje Zet de HDMI resolutie eens op 1080i of 1080p. Misschien geeft dat een verschil.

[ Voor 46% gewijzigd door hansvk op 04-11-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
hansvk schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:25:
@Dirrukje Zet de HDMI resolutie eens op 1080i of 1080p. Misschien geeft dat een verschil.
Zal dat zo met de wedstrijden van 21:00 eens doen.

Kleine aanvulling: ze hebben iets gewijzigd wat er voor zorgt dat sommige knoppen van mijn Harmony hub ineens een andere functie hebben. Hoe krijg je dat nou voor elkaar 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Ja, dat is een bekend fenomeen n.a.v. de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
Dirrukje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:28:
Kreeg zonet melding dat ik een update heb gehad.. En omdat ik het voetbal aan wilde zetten kreeg ik het gevoel dat de kwaliteit er ernstig op achteruit is gegaan. Het lijkt allemaal veel meer 'blurry' te zijn en nu is dat met voetbal altijd wel lastig om haarscherp te krijgen natuurlijk alleen krijg ik toch het idee dat het er slechter van is geworden. Raar overigens omdat ik de resolutie op automatisch heb staan en hij dus in principe het normale signaal moet doorzetten van waaruit de tv upscaled. Dus in principe zou hier eigenlijk niks aan veranderd mogen zijn lijkt me.

Andere met een soortgelijk gevoel/ervaring na de laatste update of zie ik ze vliegen?
Speciaal dit topic opgezocht...kreeg ook software update melding....en daarna viel op dat beeld minder scherp is.... wat is dit nu weer ;( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
Heb wat zitten friemelen met 1080i/1080p resolutie maar weinig verschil. Valt mij met name dus op bij voetbal, geen idee hoe het met andere sporten is. Andere zenders lijken prima te zijn, of het valt me niet zo op. @Yihaaa waar is het jou bij opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
Dirrukje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:22:
Heb wat zitten friemelen met 1080i/1080p resolutie maar weinig verschil. Valt mij met name dus op bij voetbal, geen idee hoe het met andere sporten is. Andere zenders lijken prima te zijn, of het valt me niet zo op. @Yihaaa waar is het jou bij opgevallen?
Het viel mij direct op bij RTL4 en tevens opgenomen programma's.
Inmiddels ook wat gerommeld met 1080i /1080p instellingen en nu op 1080p lijkt het goed te zijn.
Pagina: 1 ... 47 ... 60 Laatste

Let op:
Dit topic is per nu bestemd voor het bespreken van ervaringen met / specificaties van de mediabox. Het bestelproces en de wachtrij is offtopic en kan in een separaat topic worden besproken.

Hier dus: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic