Het beeld is bij mij wel bagger, als ik het vergelijk met de Mediabox XL die ik daarvoor had. Als ik het beeld vergelijk met de oude zwart-wit-tv die m'n ouders vroeger hadden, dan is het niet bagger.hardware-lover schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:53:
[...]
Het beeld is verre van bagger, maar optimaal is het beeld zeker niet, zonder twijfel. O.a. de zender Omroep Brabant, dat komt meer in de buurt van bagger, en daar is Ziggo wel schuldig aan want ze krijgen het beeld daarvan in HD aangeleverd (volgens OB).
Men schiet er trouwens niet veel mee op dat je het Next beeld één op één kunt vergelijken met een andere Ziggo geschikte decoder. Je stelt vast dat het Next beeld idd minder is, en dan.......?
Ik heb een LG OLED65C8PLA die een prachtig beeld gaf met de Mediabox XL en die ook een prachtig beeld geeft met m'n mediaplayer, de NVIDIA Shield TV, maar een belabberd beeld geeft met de Next. Het is vaak net alsof ik naar wassen beelden zit te kijken. En dat is bij veel mensen zo, zoals je bij de Ziggo Community kunt lezen. M'n 10 jaar oude tv gaf zelfs een veel mooier beeld met de Mediabox XL dan m'n nieuwe tv met de Next. Het is inderdaad een lekker snel apparaat, maar ik vind de beeldkwaliteit toch echt het belangrijkste. Blijkbaar denken ze daar bij Ziggo / Liberty Global anders over. Hopeloos.