• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
edebee schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:46:
Ik zit ook te wachten op de next, reeds 1 maand op de zgn emaillijst om hem te ontvangen.
Hier in Apeldoorn is de uitrol van glas flink aan het opschieten , als ziggo nog langer wacht met de next box is het straks niet meer nodig. Dat onding van een horizon kan mij niet snel genoeg het huis uit.
Want je kan nu geen televisie kijken? Overdrijven is ook een vak.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft deze box dezelfde EPG functie als de Cisco/UPC; dat als er een programma aanstaat dat de zender automatisch wordt geschakeld? Dus niet zoals bij de Horizon dat er (kort) een melding in beeld komt te staan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:26
Software-update Mediabox Next en Ziggo GO

Om het gebruik van je Mediabox Next en Ziggo GO zo goed mogelijk te maken passen we regelmatig de software aan. Soms zijn dit verbeteringen. Soms voegen we een functionaliteit toe. We hebben je software aangepast in de nacht van 3 op 4 april. In deze nieuwsbrief lees je alles over deze aanpassingen.

Nieuw: je eigen kijkprofiel

Je hebt iets nieuws! Tv-kijken wordt persoonlijker met je eigen kijkprofiel. Zo zie je direct wat je wilt zien met je favoriete zenderlijst, maak je je eigen kijklijst en krijg je persoonlijke aanbevelingen op basis van je kijkgedrag. Per huis maak je tot wel zes profielen aan. Of je nou incheckt op Ziggo GO of op je Mediabox Next, je behoudt overal je eigen profiel.

https://www.ziggo.nl/klan...=&end=&BroadcastId=242514

Verbeteringen

Met de software-update op de Mediabox Next zijn onder andere de volgende zaken verbeterd:
• Een aantal problemen met het opstarten van de Netflix app op je Mediabox Next zijn opgelost.
• Het opstarten vanuit standby is verbeterd.
• Filmpjes binnen de YouTube app waren soms out of sync. Dit is opgelost.
• Je kan nu de pincode van Netflix ook met cijfers op de afstandsbediening invullen.
• Eerder ontbrak de letter J soms in de ondertiteling. Ook dit is opgelost.

In de Ziggo GO app update zijn er ook diverse (kleinere) verbeteringen doorgevoerd om de prestaties en stabiliteit te verbeteren.

Hoe werkt de software-update?

Voor de Mediabox Next hoef je zelf niets te doen. De software-update is automatisch in de nacht van 3 op 4 april op je mediabox geïnstalleerd zodra deze in standby is gezet. Het automatisch updaten kan tot drie werkdagen duren, maar je kan gewoon tv blijven kijken.  Als je na de update de mediabox vanuit standby weer aanzet zie je enkele seconden de volgende melding rechts in de hoek in beeld: ‘We hebben je software bijgewerkt’. Wil je controleren of je de nieuwe software al op je Mediabox Next hebt staan? Druk dan op de profielknop aan de rechter zijkant van je afstandsbediening. Als het profielmenu opent heb je de nieuwe software.

Zodra de Ziggo GO app update beschikbaar is, zal de app update automatisch op je apparaat worden geïnstalleerd als je de instelling ‘automatisch updaten’ aan hebt staan. Heb je dit uit staan? Ga dan naar de Store om de app-update met kijkprofielen en alle verbeteringen te downloaden en te installeren.

Anoniem: 604938

Dennis585 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 05:51:
• Eerder ontbrak de letter J soms in de ondertiteling. Ook dit is opgelost.
Dan ben ik wel benieuwd wat voor bug voor dat gedrag zorgt.

Ik ben overigens zeer tevreden met de nieuwe Mediabox. Ding gaat als een tierelier, zelfs de vrouw is blij. Spraakbesturing zag ik nooit zo het nut van in, maar zo soepel als dat op dit ding gaat betrappen we er ons steeds vaker op gewoon de zender die we willen zien in onze afstandbediening te mompelen.

Hopelijk blijft hij zo goed lopen gedurende de hele levensduur en draaien ze hem niet de nek om met slechte software patches.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32
NotSoSteady schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:15:
[...]

Want je kan nu geen televisie kijken? Overdrijven is ook een vak.
Want sinds de laatste maanden vergeet de horizonbox zijn ingestelde opnames, stop tijdens een opname, loopt vast tijdens afspelen van een opname en dan nog maar te zwijgen over het constante gezoem van de ventilator.
Dan overdrijf ik niet want er zijn nog een aantal punten van irritatie bij de horizon waarover al vaak contact geweest is met ziggo.
Trouwens wel knap van je dat jij vanaf jou plek kan zien of ik overdrijf of niet, heb je nog niet bij mij thuis gezien om dit te constateren.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
edebee schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:05:
[...]

Want sinds de laatste maanden vergeet de horizonbox zijn ingestelde opnames, stop tijdens een opname, loopt vast tijdens afspelen van een opname en dan nog maar te zwijgen over het constante gezoem van de ventilator.
Dan overdrijf ik niet want er zijn nog een aantal punten van irritatie bij de horizon waarover al vaak contact geweest is met ziggo.
Trouwens wel knap van je dat jij vanaf jou plek kan zien of ik overdrijf of niet, heb je nog niet bij mij thuis gezien om dit te constateren.
Misschien een keer een nieuwe box aanvragen of je bekabeling controleren.

• edebee
NotSoSteady schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:04:
[...]

Misschien een keer een nieuwe box aanvragen of je bekabeling controleren.
Ondertussen 3 boxen verder , diversen factory resets en bekabeling en connectoren zijn vervangen voor hirschman en versterker is van ziggo.
Vanwege dit zit ik te springen op de next box of een box van de glasvezel aanbieder, slechter kan het niet worden.

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:26
@edebee

Ik had ook weleens storingen op TV en ik heb door de Ziggo monteur de wandaansluiting waar de kabel binnenkomt gratis laten vervangen en sindsdien heb ik geen storingen meer.

• edebee
Dennis585 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:31:
@edebee

Ik had ook weleens storingen op TV en ik heb door de Ziggo monteur de wandaansluiting waar de kabel binnenkomt gratis laten vervangen en sindsdien heb ik geen storingen meer.
Nog een reactie hierover want anders gaan we teveel offtopic is en blijft het ziggo next topic ;) .
Wanddoos is ook alreeds vervangen door ziggo.

Dus ziggo graag snel de next box uitrollen of hier nu eens wat meer duidelijkheid over geven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 23:02
Tegenwoordig bij het gebruik van Next worden de opnames niet meer lokaal, maar centraal opgeslagen bij Ziggo.
Betekent dit dan ook dat na het instellen de opnames de Next niet standaard meer in standby hoeft te staan, maar ik deze overdag en 's nachts als we niet thuis zijn achter de slimme stekker kan hangen?

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 19:17
Ralph88 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:40:
Tegenwoordig bij het gebruik van Next worden de opnames niet meer lokaal, maar centraal opgeslagen bij Ziggo.
Betekent dit dan ook dat na het instellen de opnames de Next niet standaard meer in standby hoeft te staan, maar ik deze overdag en 's nachts als we niet thuis zijn achter de slimme stekker kan hangen?
Yep, die mag je in diepe slaap brengen of helemaal uit zetten. Maar van dat laatste zul je niet veel profijt hebben, als je hem al in de eco stand zet (kost wel even tijd om hem weer wakker te krijgen, maar niet zoveel als die Horizonbox)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37
Ralph88 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:40:
En wat bespaar je daarmee? Die slimme stekker kost ook wat stroom, de mediabox gebruikt in de eco stand 0,35 watt... (het energiegebruik van bijv. de tradfri stopcontact van Ikea is 0,3 watt dus verplaats je het verbruik ipv dat je bespaard).

Als je hem van de stroom aftrekt krijg je ook de updates (niet goed) binnen omdat die s nachts in de standby stand worden gepusht. Dus gewoon in de ecu stand zetten.

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 23:02
jongetje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:30:
[...]

En wat bespaar je daarmee? Die slimme stekker kost ook wat stroom, de mediabox gebruikt in de eco stand 0,35 watt... (het energiegebruik van bijv. de tradfri stopcontact van Ikea is 0,3 watt dus verplaats je het verbruik ipv dat je bespaard).

Als je hem van de stroom aftrekt krijg je ook de updates (niet goed) binnen omdat die s nachts in de standby stand worden gepusht. Dus gewoon in de ecu stand zetten.
Klopt wat je zegt.
Wat ik er niet bij gezet heb is dat alle media apparatuur (TV, Sonos Playbar en Sub, Blu-ray speler) achter de slimme stekker zit en ik de Next graag op dezelfde stekkerdoos aansluit. Hiermee zijn en kabels ook mooi weggewerkt.
Als alles in stand-by staat verbruikt dit totaal 12 watt. Op een jaar is het toch de moeite dit driekwart van de dag te besparen. :) Verbruik van de Horizon lag nog velen malen hoger.

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-03 21:30
ben ik dan een van de weinigen die "Mijn Apparaten" mist in het menu zoals dat wel was bij de MB XL? Ik of mijn kids willen nog wel eens wat van mn NAS kijken, en dat werkte prima/goed genoeg op de MB XL.
Ik was juist tevreden aangezien je alles kon doen via de MB XL, en niet nog een aparte mediaspeler/afst.bed./hdmi aansluiting nodig hebt.
(heb een notsosmart tv die nog prima werkt)

Dat mis ik nu dus. Gaat dat er nog komen? Of mis ik iets? Komt er wellicht een DLNA app in de app store??

Verder werkt het apparaat supersnel, en de voice control is ook idd heel snel en nauwkeurig.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37
@wilvanwil Er bestaat geen dergelijk app op dit moment en alleen Ziggo weet of zoiets er komt. Al hoop ik dat de focus op dit moment ligt op alle issues oplossen en niet op apps....

[Voor 14% gewijzigd door jongetje op 06-04-2019 07:20]

• Nagil
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-02-2022
Wow werkte DLNA goed op jouw MediaboxXL? Dan moet je wel echt een hele speciale versie hebben gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:01

amphora

Websites & Fotografie

Zojuist een mail gehad van Ziggo dat ik de Mediabox Next kan bestellen! Gelijk gedaan natuurlijk, de 11e in huis als het goed is!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

• jwillemsen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:14
Hier net ook een mail gehad, maar ik kan alleen de Mediabox Next krijgen als ik een nieuw jaar abonnement afsluit en de huidige korting komt dan te vervallen. Heb nog 2 maanden black friday korting van 50 euro te gaan, even gebeld met Ziggo en ook daar bevestigen ze dat als ik de Mediabox Next nu wil hebben ik weer het volle pond ga betalen en de 2 maanden korting van 50 euro kwijt ben :-(

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier verlies ik zo te zien ook m’n korting :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 09:09
amphora schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:40:
Zojuist een mail gehad van Ziggo dat ik de Mediabox Next kan bestellen! Gelijk gedaan natuurlijk, de 11e in huis als het goed is!
Same here! Mijn korting was net afgelopen dus ik vind het prima. Laat die Next maar snel komen... _/-\o_

• DennusB
  • Niet online
Heb hem hier toch maar besteld, die CI+ module (wat ik nu heb) is ook niet alles.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Benieuw of er nu meer regio's zijn toegevoegd; want uit de poll leek tot nu toe te blijken dat het zich toch vooral beperkte tot een viertal provincies.

Poll: In welke regio woont de Next-box bezitter?
Drente
Flevoland
Friesland
Gelderland
Groningen
Limburg
Noord-Brabant
Noord-Holland
Overijssel
Utrecht
Zeeland
Zuid-Holland
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401687&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:29
Hier al een tijdje geleden ook op de "lijst" gezet maar tot heden nog niks gehoord. Zie wel dat Overijssel er nu ook bijzit.

De enige mail die ik elke keer van ziggo ontvang is de rekening, zelfs van de snelheidsverhoging niks ontvangen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:41
Zojuist mail van Ziggo ontvangen dat ik de Mediabox Next kan aanvragen, dit ook meteen gedaan en komt als het goed is donderdag binnen. :D

• Phusebox
  • Nu online
Limburg nu ook voor het eerst vertegenwoordigd in de poll. Ben benieuwd. Ik heb nog 3 maanden korting, dus ook al krijg ik een mail dan wacht ik nog wel. Zolang er geen 4k zenders zijn zie ik er ook geen meerwaarde in.

[Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2019 13:35]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jep, ik heb week geleden gebeld of ik een Next box mocht, en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik hem kon bestellen.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ook de mail gekregen en direct besteld. Ik ben benieuwd, want de CI+ beviel me eigenlijk wel. Hopen dat de zenders nu snel 4K uit gaan zenden!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
DRaakje schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:49:
Jep, ik heb week geleden gebeld of ik een Next box mocht, en vandaag kreeg ik een mailtje dat ik hem kon bestellen.
8)7 |:(
En andere mensen staan al maanden op de lijst. Vage shit daar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dancis
Phusebox schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:05:
[...]

8)7 |:(
En andere mensen staan al maanden op de lijst. Vage shit daar.
Inderdaad, volgens mij gewoon willekeurig en is die lijst gewoon een lachertje. Sta er nu ook al geruime tijd op.

• DennusB
  • Niet online
Steven030 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:49:
Ook de mail gekregen en direct besteld. Ik ben benieuwd, want de CI+ beviel me eigenlijk wel. Hopen dat de zenders nu snel 4K uit gaan zenden!
CI beviel opzich ook wel hier, maar ik mis toch opnemen en het snelle zappen.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Dancis schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:15:
[...]

Inderdaad, volgens mij gewoon willekeurig en is die lijst gewoon een lachertje. Sta er nu ook al geruime tijd op.
Ik sta er niet alleen al een geruime tijd op, ik heb zelfs een nieuwe XL mediabox gekregen omdat de oude meerdere keren per week zo heet werd dat deze vastliep. Dat gebeurde zelfs al na een half uurtje.
Niet dat het er nu beter op geworden is, heb in 2 weken tijd alweer 2 keer een reset uit mogen voeren.

• Dancis
OzzieMann schreef op maandag 8 april 2019 @ 15:48:
[...]

Ik sta er niet alleen al een geruime tijd op, ik heb zelfs een nieuwe XL mediabox gekregen omdat de oude meerdere keren per week zo heet werd dat deze vastliep. Dat gebeurde zelfs al na een half uurtje.
Niet dat het er nu beter op geworden is, heb in 2 weken tijd alweer 2 keer een reset uit mogen voeren.
Nee oké maar ik denk dat de next box toch een stuk sneller en stabieler is dan mediabox xl als ik dat zo hoor en lees.

Dat zou alleen al een verademing zijn

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:27
Maar even meelezen hier. Jaren Ziggo abonnee geweest totdat de Horizonbox een brandje had veroorzaakt gelukkig op tijd ontdekt). Ik wilde geen Horizonbox meer en ben destijds overgestapt naar XS4All. Nu de Mediabox Next er aan komt wil ik wel weer terug naar Ziggo.

Is er al bekend wanneer deze box beschikbaar is voor nieuwe abonnees?

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2020
Dancis schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:15:
[...]

Die lijst is om je direct te informeren wanneer alle bestaande klanten mogen onruilen.

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:03
emil_406 schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:09:
Maar even meelezen hier. Jaren Ziggo abonnee geweest totdat de Horizonbox een brandje had veroorzaakt gelukkig op tijd ontdekt). Ik wilde geen Horizonbox meer en ben destijds overgestapt naar XS4All. Nu de Mediabox Next er aan komt wil ik wel weer terug naar Ziggo.

Is er al bekend wanneer deze box beschikbaar is voor nieuwe abonnees?
Zelf hier thuis een keer meegemaakt dat het modem van Ziggo, de witte Compal. Die vloog ook in de fik. Gelukkig leveren ze deze heethoofden niet meer.

Ik zou graag willen weten hoeveel apparaten van Ziggo/UPC in het verleden zijn gaan branden door oververhitting. Iemand enig idee waar te zoeken? Denk direct vragen bij Ziggo niet veel nut heeft en de brandweer doet ook al moeilijk ivm privacy enzo...

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:49
DennusB schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:53:
Hier verlies ik zo te zien ook m’n korting :(
Ja vind het wel ernstig.. Ze weten zelf wat voor draak van een apparaat de bestaande Mediabox XL is maar telefonisch geven ze aan dat ze nog geen korting op de Mediabox Next willen geven.

Ik ga ze nog wel even via de mail proberen te bereiken, vind het zonde om 3x 25 euro korting weg te gooien. Heb nog gezegd dat ik best een nieuw jaarabonnement wil (dus een verlenging van mn bestaande abonnement) met behoud van korting tot eind juni maar dat konden ze niet doen..

Ga dr nog wel een mailtje aan wagen, mede omdat er zo'n mooie aftelklok in de mail zit en ze je daarmee dus willen verleiden om de nieuwe mediabox te nemen. Weet dus niet of het mogelijk is om daarna op een door mij bepaald moment alsnog meteen over te stappen.

Kunnen de mensen die in de 1e lichting zaten aangeven of hun korting verviel of niet?
@LukeBanning @Swinnio @Dennis585 @CrazyBorr @F55 @SkyFlyer

[Voor 5% gewijzigd door frankyboy707 op 08-04-2019 17:18]

• Sanction
  • Niet online
Sanction schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 02:42:
Heeft deze box dezelfde EPG functie als de Cisco/UPC; dat als er een programma aanstaat dat de zender automatisch wordt geschakeld? Dus niet zoals bij de Horizon dat er (kort) een melding in beeld komt te staan.
Iemand?

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2020
frankyboy707 schreef op maandag 8 april 2019 @ 17:17:
[...]

Ja vind het wel ernstig.. Ze weten zelf wat voor draak van een apparaat de bestaande Mediabox XL is maar telefonisch geven ze aan dat ze nog geen korting op de Mediabox Next willen geven.

Ik ga ze nog wel even via de mail proberen te bereiken, vind het zonde om 3x 25 euro korting weg te gooien. Heb nog gezegd dat ik best een nieuw jaarabonnement wil (dus een verlenging van mn bestaande abonnement) met behoud van korting tot eind juni maar dat konden ze niet doen..

Ga dr nog wel een mailtje aan wagen, mede omdat er zo'n mooie aftelklok in de mail zit en ze je daarmee dus willen verleiden om de nieuwe mediabox te nemen. Weet dus niet of het mogelijk is om daarna op een door mij bepaald moment alsnog meteen over te stappen.

Kunnen de mensen die in de 1e lichting zaten aangeven of hun korting verviel of niet?
Weiger de deal en laat de Next naar iemand gaan die het wel kan gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:49
Sharule schreef op maandag 8 april 2019 @ 17:32:
[...]

Weiger de deal en laat de Next naar iemand gaan die het wel kan gebruiken.
Ik ben er ook niet mee akkoord gegaan..

Maar ik zou hem zeker wel goed kunnen gebruiken.. Ik vind het gewoon stom dat een oplossing voor iets wat ondermaats werkt extra geld moet kosten. Als de oude horizonbox zonder problemen had gewerkt dan had je mij ook niet horen klagen, aan 4k heb ik toch niks (nog geen 4k tv). Maar eindelijk een soepele tv ervaring zou ik erg fijn vinden..

• remmuz
  • Laatst online: 14:46
Ik neem aan dat je de reminder functie bedoeld?

Ik heb het net even voor je getest, je krijgt een popup in beeld.
Als je Ok klikt dan gaat de Next naar die zender.

• Sanction
  • Niet online
remmuz schreef op maandag 8 april 2019 @ 18:50:
[...]

Ik neem aan dat je de reminder functie bedoeld?

Ik heb het net even voor je getest, je krijgt een popup in beeld.
Als je Ok klikt dan gaat de Next naar die zender.
Ah, jammer. Ik lees ook wel eens dus zie ik de waarschuwing niet altijd; de box die ik nu heb (UPC/Cisco) schakelt wel naar het programma.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-03 19:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kreeg ook het aanbod via de mail, moet dan upgraden naar alles in complete of max. Vind dat iets te gortig.
40/4 (50/5) is voldoende voor ons, voor series/films gebruiken we netflix.

Heb ook nog een BF deal welke tot augustus loopt, slimme actie van Ziggo om zo het geld weer terug te verdienen.

[Voor 23% gewijzigd door Harmen op 08-04-2019 20:00]

Whatever.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:54
Niet voor het een of ander, maar degene die achter het net vissen zijn wel erg zuur vandaag de dag. Komop zeg, zoveel anders wordt je tvbeeld er echt niet van hoor: blijft nog steeds hetzelfde! Voor die paar maanden overleven jullie dat toch wel? Iedereen kan begrijpen dat de uitrol van een dergelijk apparaat rustig gaat, en dat ziggo niet meteen miljoenen van die kastjes hebben staan.

trouwens, wat gaan ze doen met die miljoenen XL-boxen trouwens? Gaan die naar zambia ofzo?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-03 21:41
Het gaat in dit geval niet om de beeldkwaliteit maar omdat de horizon box gewoon een *** product is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 12:26
Niet alleen de Mediabox XL bezitters willen daar graag van af. Er zijn ook genoeg mensen die bewust al heel lang met een Humax/Samsung/Cisco doen, juist omdat die Mediabox XL zoveel problemen kent en eindelijk eens willen upgraden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Harmen schreef op maandag 8 april 2019 @ 19:59:
Kreeg ook het aanbod via de mail, moet dan upgraden naar alles in complete of max. Vind dat iets te gortig.
40/4 (50/5) is voldoende voor ons, voor series/films gebruiken we netflix.

Heb ook nog een BF deal welke tot augustus loopt, slimme actie van Ziggo om zo het geld weer terug te verdienen.
Ja, jammer.

Vind het het niet echt waard om daar weer 60 euro per jaar extra voor te gaan betalen. Wel sneaky zo zeg, bah.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:50:
Niet alleen de Mediabox XL bezitters willen daar graag van af. Er zijn ook genoeg mensen die bewust al heel lang met een Humax/Samsung/Cisco doen, juist omdat die Mediabox XL zoveel problemen kent en eindelijk eens willen upgraden.
Dat zijn dan Irdeto klanten en deze zouden allang voor een beter alternatief gekozen kunnen hebben, indien het geld zou mogen kosten bedoel ik dan. Ik zou zelf wel een Next willen ipv een Samsung 7140, maar niet als vervanger van mijn (VU+) Enigma2 decoder, daar wil ik dan weer niet vanaf.

Testing, one, two ...

• Laguna
@hardware-lover
Wat is dan de meerwaarde van jouw (VU+) Enigma2 decoder?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-03 02:24
Laguna schreef op maandag 8 april 2019 @ 23:34:
@hardware-lover
Wat is dan de meerwaarde van jouw (VU+) Enigma2 decoder?
Ik heb hier ook een Vu+ Ultimo 4K staan en het voordeel (voor mij althans) is dat ik er én Ziggo én Satelliet én IPTV op kan kijken. Zelfs in één zenderlijst door elkaar heen, of je kunt zelf aparte boeketten maken. Je kunt kiezen welke software je erop zet, welke skin je erop zet. Werkelijk alles is instelbaar. Je kunt er je gedownloade bestanden mee afspelen. Je kunt gemakkelijk je hdd vervangen, tuners toevoegen, dvb-s, dvb-c of dvb-t. Je kunt makkelijk 8 opnames (nooit nodig gehad uiteraard) tegelijkertijd maken, ongecodeerd. Er zijn veel plugin's beschikbaar. Hij heeft een handige en leesbare display. En het ding is razendsnel.

• densoft
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb net via deze link de Mediabox kunnen bestellen. https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou
Ik heb geen mail gehad hierover en kon de bestel procedure gewoon doorlopen. Er stond bij afleverdatum 12 april. Ben benieuwd.... :P

Edit: Inmiddels een bevestiging via de mail gehad.... :9~

[Voor 11% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 07:41]

• Phusebox
  • Nu online
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:34:
Ik heb net via deze link de Mediabox kunnen bestellen. https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou
Ik heb geen mail gehad hierover en kon de bestel procedure gewoon doorlopen. Er stond bij afleverdatum 12 april. Ben benieuwd.... :P

Edit: Inmiddels een bevestiging via de mail gehad.... :9~
Die werkt al niet meer zie ik.

• densoft
Nu net nog even getest, maar hij werkt wel...

Edit.. : Via mijn ziggo lijn werkt de link niet inderdaad, maar nu op mijn werk wel. (geen ziggo)

[Voor 52% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 07:59]

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 23:21
[...]

2 weken geleden wilde ik Ziggo opzeggen ivm verhuizing. Zoals verwacht kwamen ze met een aanbieding en die heb ik geaccepteerd met de voorwaarde dat ik ook de Next erbij kreeg.

Gisteren eindelijk een mail gehad om de Next te bestellen maar toen zag ik dat mijn korting zou komen te vervallen. Dat vond ik belachelijk aangezien het een voorwaarde was waardoor ik niet op zou zeggen.

Heb gisteren contact gehad met ze en ze kwamen idd met de mededeling dat ik mijn korting zou verliezen omdat ze “geen korting kunnen toepassen” op nieuwe pakketten. Verteld dat ik dat onzin vind en geeist dat ze het maar fixen. Ze hadden daar wel begrip voor en na lang heen en weer (bijna 20min aan de tel) heb ik wel ervoor kunnen zorgen dat ik mijn korting behoud. Het wordt wel een rommeltje met de facturen, ze gaan nml 3 maanden korting vooruitschieten en na 3 maanden hopen ze dat ze wel korting kunnen toepassen op de nieuwe pakketten dus dan krijg ik de overige 3 maanden korting toegepast.

• silver323
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03 16:08
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:57:
Nu net nog even getest, maar hij werkt wel...

Edit.. : Via mijn ziggo lijn werkt de link niet inderdaad, maar nu op mijn werk wel. (geen ziggo)
jammer maar werkt hier niet..

Krijg de volgende pagina te zien
Hmm...
Zit je hier goed?
Dit aanbod was tijdelijk beschikbaar voor een selecte groep Ziggo klanten. Binnenkort is de Mediabox Next beschikbaar voor alle klanten. Wil je hem ook graag eens proberen? Houd Ziggo.nl in de gaten.

• densoft
Ik denk dat het een tijdelijke bug was. Ik krijg nu ook die melding. Ik heb nu wel een bevestiging gehad over de Next. Levering 12 april. Ben erg benieuwd. Het kan zijn dat ze het alsnog intrekken.

• densoft

• DennusB
  • Niet online
Heel veel klanten hebben zich aangemeld voor de nieuwe Ziggo TV-ervaring. Daarom zijn we door de voorraad nieuwe mediaboxen heen. Ook graag een Mediabox Next? Vul je gegevens in en we geven je een seintje zodra hij weer op voorraad is.

• Phusebox
  • Nu online
Zowel met privé Ziggo, als zakelijke lijn werkte die link niet. Wellicht een bug of gewoon heel veel geluk gehad. Ik moet toch nog 3 maanden wachten ivm de korting die ik heb.

• densoft
Heel vreemd. Wat ik heb gedaan is nu net mijn browser cache geleegd en geschiedenis verwijderd. Toen daarna deze link https://www.ziggo.nl/tele...865858&BroadcastId=254279 gebruikt en kom dan in een scherm dat ik binnen 6 dagen moet reageren voor de Next. Nu ook deze link getest en het werkt nog steeds. Niet eerst de link : https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou gebruiken.

Ik gebruik de link met een zakelijk Cbizz lijn (Caiway)

[Voor 6% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 08:59]

• densoft
Nog wat testen gedaan. Mocht het niet lukken, ververs dan even de link in je browser. De ene keer doet hij het wel en de andere keer niet. Heel vaag allemaal

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:14
Yep, ook die link gebruikt (naja, deze, https://e.ziggo.nl/16/176...YR_-bnJ6k13j9mW0hd-xGHpfE die verwijst ernaar door) en net besteld.

• densoft
matthijst schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:06:
Yep, ook die link gebruikt (naja, deze, https://e.ziggo.nl/16/176...YR_-bnJ6k13j9mW0hd-xGHpfE die verwijst ernaar door) en net besteld.
Toch wel! ;) Het werkt alleen niet als je het via een Ziggo lijn probeert!

• densoft
Probeer deze link om het Compleet te bestellen met de Next box : https://www.ziggo.nl/shop...3.0&addedproducts=3019410

Werkt ook met een Ziggo lijn. Nu net getest

en voor de max : https://www.ziggo.nl/shop...3.0&addedproducts=3019412

[Voor 15% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 09:13]

• silver323
Doe het in een incognito tabblad, dan werkt het ook!

• randomice
  • Laatst online: 20-03 07:12
Ik heb laatst voor een jaar me verbonden aan ziggo voor Korting. Ik kan via de bovenstaande links nu ook de next aanvragen maar wordt dat abbo dan vervangen of krijg ik dan 2 abbo's. Zie dit namelijk zo verkeerd gaan :P

Diablo 3 Profiel

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoe zit het als je de Next besteld met een extra Next voor bijvoorbeeld in de slaapkamer? En gaan de extra's van Vodafone ook mee? Deze optie zie ik namelijk niet terug bij de bestelling.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• densoft
randomice schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:24:
Ik heb laatst voor een jaar me verbonden aan ziggo voor Korting. Ik kan via de bovenstaande links nu ook de next aanvragen maar wordt dat abbo dan vervangen of krijg ik dan 2 abbo's. Zie dit namelijk zo verkeerd gaan :P
Je huidige abonnement wordt dan omgezet naar de nieuwe Next. Je kan nooit 2 abbo's op 1 adres hebben. wel vervalt dan de korting en andere acties bij je huidige abonnement.

• silver323
Rembrand20 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:31:
Hoe zit het als je de Next besteld met een extra Next voor bijvoorbeeld in de slaapkamer? En gaan de extra's van Vodafone ook mee? Deze optie zie ik namelijk niet terug bij de bestelling.
Dat van de extra next zag ik er ook niet bij. Neem aan dat ze het vergelijken met je huidige abbo en dit omzetten. Zo niet dan is het later er nog een bij bestellen lijkt me..
Anders even een belletje voor de controle?

• densoft
Rembrand20 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:31:
Je kan op het moment geen extra Next bestellen voor op de slaapkamer. alle boxen dienen retour te gaan bij dit abonnement. Later dit jaar is het wel mogelijk. De extra's van vodafone gaan wel mee.

Zie helemaal onderaan voordat je gaat bestellen op de webpagina.

[Voor 6% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 09:34]

• Rembrand20
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:33:
[...]

Je kan op het moment geen extra Next bestellen voor op de slaapkamer. alle boxen dienen retour te gaan bij dit abonnement. Later dit jaar is het wel mogelijk. De extra's van vodafone gaan wel mee.

Zie helemaal onderaan voordat je gaat bestellen op de webpagina.
Bedankt voor de info. Dan ga ik toch nog even wachten.

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• randomice
  • Laatst online: 20-03 07:12
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:31:
[...]

Je huidige abonnement wordt dan omgezet naar de nieuwe Next. Je kan nooit 2 abbo's op 1 adres hebben. wel vervalt dan de korting en andere acties bij je huidige abonnement.
Dat dacht ik ook dus heb hem maar besteld ;) .

Diablo 3 Profiel

• Rembrand20
Rembrand20 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:36:
[...]

Bedankt voor de info. Dan ga ik toch nog even wachten.
Uiteindelijk toch maar besteld. Ga wel even kijken hoe ik het boven oplos. Misschien een android kastje met de ziggo app.

• silver323
Rembrand20 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:43:
[...]

Uiteindelijk toch maar besteld. Ga wel even kijken hoe ik het boven oplos. Misschien een android kastje met de ziggo app.
Idd gewoon chromecast en dan kan je via de ziggo app casten ;)

• densoft
silver323 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:45:
[...]

Idd gewoon chromecast en dan kan je via de ziggo app casten ;)
En als het is omgezet naar de Next is het ook mogelijk om je opnames te bekijken met de Ziggo Go app ;)
en als je een android televisie hebt, kun je via een omweg ook de Ziggo Go app installeren.

[Voor 13% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 09:46]

• Phusebox
  • Nu online
Ik zou even uitkijken met die "aangepaste links" want kans bestaat dat je straks met een niet werkende box zit en een hoop ellende hebt om alles weer te corrigeren.

Ik had ook zo'n link ontvangen via iemand, en daardoor werkt bij mij niks meer en moest ik de box terugsturen.

• densoft
Phusebox schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:46:
Ik zou even uitkijken met die "aangepaste links" want kans bestaat dat je straks met een niet werkende box zit en een hoop ellende hebt om alles weer te corrigeren.

Ik had ook zo'n link ontvangen via iemand, en daardoor werkt bij mij niks meer en moest ik de box terugsturen.
Ja is een risico, maar dat zien we wel weer. Ik zou de huidige box nog niet gelijk terug sturen...
Overigens is de link niet aangepast. gewoon via https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou besteld.

[Voor 9% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 09:52]

• densoft
Net contact gehad via de chat met Ziggo. Alles is goed ontvangen en binnen 2-3 dagen komt de box binnen.

• Laguna
D_V schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 02:32:
[...]

Ik heb hier ook een Vu+ Ultimo 4K staan en het voordeel (voor mij althans) is dat ik er én Ziggo én Satelliet én IPTV op kan kijken. Zelfs in één zenderlijst door elkaar heen, of je kunt zelf aparte boeketten maken. Je kunt kiezen welke software je erop zet, welke skin je erop zet. Werkelijk alles is instelbaar. Je kunt er je gedownloade bestanden mee afspelen. Je kunt gemakkelijk je hdd vervangen, tuners toevoegen, dvb-s, dvb-c of dvb-t. Je kunt makkelijk 8 opnames (nooit nodig gehad uiteraard) tegelijkertijd maken, ongecodeerd. Er zijn veel plugin's beschikbaar. Hij heeft een handige en leesbare display. En het ding is razendsnel.
Leuk alles in 1 apparaat dus, maar heb liever de Next met cloud opnames, remote opnames kunnen instellen en gebruik kunnen maken van replay.

• Simbob
  • Niet online
bedankt voor de link, de Next is aangevraagd

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:53
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 09:12:
Probeer deze link om het Compleet te bestellen met de Next box : https://www.ziggo.nl/shop...3.0&addedproducts=3019410

Werkt ook met een Ziggo lijn. Nu net getest

en voor de max : https://www.ziggo.nl/shop...3.0&addedproducts=3019412
Staan jou gegevens wel in he ;)

De gewone link 'exclusief voor jou' werkt niet meer. :X

[Voor 5% gewijzigd door slijkie op 09-04-2019 10:20]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
Krijg je met de ontvangst van de Next ook een nieuw modem?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb gisteren ook de email gehad. Maar ga hem niet bestellen. Kost me minimaal 4 euro in de maand extra.

• densoft
slijkie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:16:
[...]

Staan jou gegevens wel in he ;)

De gewone link 'exclusief voor jou' werkt niet meer. :X
Hoe bedoel je staan mijn gegevens in? :?

• Rembrand20
MikeyMan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:21:
Ik heb gisteren ook de email gehad. Maar ga hem niet bestellen. Kost me minimaal 4 euro in de maand extra.
Oh echt, ik ga 7 euro minder betalen :)

• slijkie
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:23:
[...]

Hoe bedoel je staan mijn gegevens in? :?
Cactusstraat? :X

• densoft
_O- Nee, dat zijn al de ingevulde voorbeeldgegevens. als je inlogt met jou Ziggo account, dan veranderen die gegevens.. Ik woon daar niet....

• slijkie
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:28:
[...]

_O- Nee, dat zijn al de ingevulde voorbeeldgegevens. als je inlogt met jou Ziggo account, dan veranderen die gegevens.. Ik woon daar niet....
Ah zo, ik zag dus inderdaad een vaag adres. Denk ik meld het even. En ik heb geen Ziggo, dus zou het niet weten. :9

• CrazyBorr
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-03 16:44
[...]

Ik had geen korting lopen, dus bij mij is er niets gewijzigd

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rembrand20 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:25:
[...]

Oh echt, ik ga 7 euro minder betalen :)
Ja, op de een of andere manier betaal ik nu 59,95 voor alles in een.
Dat wordt 63,95 ex telefoon, en 64,95 inclusief.

• MrMarcus038
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-03 22:50
MikeyMan schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:31:
[...]

Ja, op de een of andere manier betaal ik nu 59,95 voor alles in een.
Dat wordt 63,95 ex telefoon, en 64,95 inclusief.
Dat heb ik ook. Al heel lang klant en zodoende nu het alles-in-1-plus abonnement. TV, bellen en internet (200/20) voor 59,95 p/mnd. Ik stap wel over, maar moet nu 64,50 gaan betalen. Het pakket wordt dan alles-in-1 Complete Next. De 4 geregistreerde CI+ modules + kaarten blijven wel bestaan naast de Next box. Ik zit dan aan het maximum van 5 digitale activaties.

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:27
vj_slof schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:29:
[...]

Zelf hier thuis een keer meegemaakt dat het modem van Ziggo, de witte Compal. Die vloog ook in de fik. Gelukkig leveren ze deze heethoofden niet meer.

Ik zou graag willen weten hoeveel apparaten van Ziggo/UPC in het verleden zijn gaan branden door oververhitting. Iemand enig idee waar te zoeken? Denk direct vragen bij Ziggo niet veel nut heeft en de brandweer doet ook al moeilijk ivm privacy enzo...
Ik heb het vaker gehoord. Uiteindelijk heeft Ziggo het netjes opgelost, nadat ze eerst de schuld in mijn schoenen wilden schuiven. Het zou aan het gebruik van slechte coaxkabels liggen...... (Het ligt bij ziggo altijd aan de kabels 8)7 )

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10-2022
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:28:
[...]

Als ik in log, verandert het te bestellen pakket ook, naar Start. Blijkbaar kan het in mijn regio nog niet besteld worden dan...

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-03 16:22
Ik heb het topic doorgezocht, maar krijg niet echt een duidelijk antwoord op de vraag welke abonnementen de Mediabox Next krijgen.
Betreft dit alleen de abonnementen met TV Complete/TV Max of ook de goedkopere abonnementen met TV Standard?

• densoft
acoster schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:12:
[...]

Als ik in log, verandert het te bestellen pakket ook, naar Start. Blijkbaar kan het in mijn regio nog niet besteld worden dan...
en als je nu naar :https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou gaat?

• MrMarcus038
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-03 22:50
Audiowaste schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:13:
Ik heb het topic doorgezocht, maar krijg niet echt een duidelijk antwoord op de vraag welke abonnementen de Mediabox Next krijgen.
Betreft dit alleen de abonnementen met TV Complete/TV Max of ook de goedkopere abonnementen met TV Standard?
In de mail die ik gisteren heb ontvangen staat onderstaande. Alleen Complete en Max dus.

"Tv-kijken wordt een stuk persoonlijker, slimmer én makkelijker. Maak kennis met de Mediabox Next. Je krijgt ‘m bij een Alles-in-1 Complete of Alles-in-1 Max abonnement. Wees er snel bij en betaal geen activatiekosten."

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:50
Helaas zijn de winkelmandjes leeg of werken de links niet meer. In explorer krijg ik een 404 pagina, in Chrome word ik wel doorverwezen naar een pagina. Wel leuke Quest zo :*)

Ik wil de Next graag hebben maar ik heb besloten om toch nog even 3 maanden te wachten tot mijn korting voorbij is. Ben wel erg nieuwsgierig of mensen ook daadwerkelijk de Next binnen krijgen door dit 'foutje' :)

Heb wel aangegeven bij mijn verlenging in februari dat ik dit deed omdat de Next eraan kwam. Maar heb geen zin in getouwtrek met Ziggo (je weet hoe het gaat) en wacht wel even tot hij goed beschikbaar is. Ga er dan wel achteraan :)

[Voor 30% gewijzigd door hk12nl op 09-04-2019 11:22]

©2004

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10-2022
densoft schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:16:
[...]

en als je nu naar :https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou gaat?
Krijg ik het hoofd van een man in bad.... met de tekst:
"Hmm...
Zit je hier goed?
Dit aanbod was tijdelijk beschikbaar voor een selecte groep Ziggo klanten. Binnenkort is de Mediabox Next beschikbaar voor alle klanten. Wil je hem ook graag eens proberen? Houd Ziggo.nl in de gaten."

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:28
Bij mij is het incognito (Chrome) en hotspot van T-Mobile gelukt om via deze link (https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou) te bestellen. Moest wel een aantal keer verversen om van het "te laat-scherm" af te komen.

[Voor 14% gewijzigd door dannyvdb1997 op 09-04-2019 11:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• densoft
harm12nl schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 11:19:
Ben wel erg nieuwsgierig of mensen ook daadwerkelijk de Next binnen krijgen door dit 'foutje' :)
Ik eigenlijk ook wel. Wel netjes een bevestiging gekregen via de e-mail. En een extra check via de chat gedaan met Ziggo. O-)

Maar zo heb ik 2 jaar gelden ook via een bug in de link van de FNV ledenkorting van Ziggo 2 jaar lang korting gehad op het Max pakket inclusief Ziggo sport totaal voor €59,95

[Voor 22% gewijzigd door densoft op 09-04-2019 12:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D_V schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 02:32:
[...]
@Laguna, zo'n beetje wat hierboven staat dus, en nog wat meer. Autotimer, als voorbeeld. Geen omkijken meer naar programma's die je niet wilt missen, ongeacht hoever in de toekomst. Het apparaat is via het interne netwerk ook door vrijwel alles aan apparaten benaderbaar en live tv/opnames zijn daarmee beschikbaar voor alles en iedereen. En die 8 (HD) opnames tegelijk (wat tamelijk overdone is in de meeste gevallen), mogen ook gecodeerd zijn hoor, ook dat valt binnen de mogelijkheden. En zo kan men nog wel even doorgaan. Ik zal dus een actieve Samsung 7140 op gaan offeren voor een Next (zodra me deze wordt aangeboden), en daarnaast blijft de VU+ zijn werk doen, wat nu ook al het geval is.

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 4 ... 59 Laatste

Let op:
Dit topic is per nu bestemd voor het bespreken van ervaringen met / specificaties van de mediabox. Het bestelproces en de wachtrij is offtopic en kan in een separaat topic worden besproken.

Hier dus: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee