De Next is echt een verademing met het gedrocht wat die Horizon XL is. Wat een wanproduct heb ik dat altijd gevonden. Zappen en de electronische gids werken ook lekker snel!BioHazard schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:58:
Mijn Next is ook onderweg. Met zn 4K en HDR support zou het wel erg relax zijn om ooit de mogelijkheid te krijgen eigen media af te spelen via de box, maar zoals ik het begrijp is die optie er helaas nog niet.
Maar goed, ik ben in ieder geval wel van het verwarmingselement aka Mediabox XL af. Was zo erg dat ik die altijd met de knop uit zette. En vervolgens was de opstarttijd echt enkele minuten.
De Next is denk ik niet krachtig genoeg om eigen media af te spelen met dikke bitrate. Netflix geeft 4K HDR weer, maar ik vind niet dat die Netflix app (apps op de Next in het algemeen) soepel werken in vergelijking met de Nvidia Shield die ik heb. Het beeld is ook een heel stuk minder mooi dan de shield.
Ik speelde laatst 4K HDR Our Planet af op de Next en het was een beetje flets met donker grijze ondertiteling... terwijl dit via de Shield mooi helder is met wit doorzichtige ondertiteling (helemaal wit doet pijn aan je ogen met HDR). Of de Shield is veel te helder of de Next is veel te donker/flets met HDR materiaal. Ik heb dan iets meer vertrouwen in de weergave van de Shield
[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 09-05-2019 15:21 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |