Ook hier de Next box binnen en aangesloten, maandag aangesloten en dinsdag ochtend vroeg was de cs1010 melding weg en werkte alles naar behoren.
De installatie liep toen zeer vlot, voor resolutie gekozen voor de functie "resolutie van tv aanhouden, dus op 4K" onze tv is een Samsung Q7 65 inch 2018, en niets van de hierboven genoemde problemen zoals een slechtere kwaliteit beeld, gewoon alles super scherp en super gedetailleerd, dus dit is geen Samsung tv dingetje.
Een tip voor de nieuwe gebruikers, zet het geluid direct op DB digital in het menu en de ondertiteling op aan, hier blijft het dan ook zo en hoef het tot nu toe niet soms handmatig terug te zetten.
Tot nu toe erg tevreden en alles over de super bediening van deze box is waar.
En ja ik zal het wel kunnen zien, als het wollig of afgevlakt zal zijn, heb er gewoon geen last van, wel staan op de tv alle hdr verbeteringen en poespas uit, maar dat is het eerste wat ik heb gedaan toen de tv in gebruik werd genomen.
Een ander dingetje was, dat ik bij apparaten toevoegen op de tv bij de HB box voor Ziggo moest kiezen om de Samsung AB werkend te krijgen en nu bij de Next voor UPC moet kiezen. ik woon in voormalig UPC gebied.
1 ding waar ik een verbetering in kan zien is dat als je b.v Netflix of YouTube via de app op de Samsung tv kijkt, de AB van de next niets doet,(je kan dan geen profiel wisselen e.d) dus nog steeds een 2e AB nodig.
[
Voor 30% gewijzigd door
Skybiker op 07-05-2019 16:15
]