En het lukt ze toch? Of je het er mee eens bent of niet, ze weten daarin precies wat ze doen. Ik vind het achtelijk wat ze doen, maar blijkbaar werkt het wel. Want buiten een paar wijzende vingertjes zie je niks meer gebeuren. Er worden 0 stappen ondernomen.
Maar goed, dat er geen stappen worden genomen ligt waarschijnlijk aan omkopen, lobbies, en misschien zaten tegenstanders zelfs in MAX vluchten?
Even serieus,
Boeing heeft als doel winst maken, wat jij of ik, of anderen mensen in dit topic ervan vinden is irrelevant. Ze maken zich niet druk om een rapportje hier en daar of wat slachtoffers. Want onderaan de streep staat nog steeds alles in het groen. Aandeelhouders blij, eigenaren blij. Precies zoals ze het willen.
En dat doen ze goed, nogmaals, ongeacht wat jij, ik of ander mensen in dit topic ervan vinden.
Boeing is geen liefdadigheid, het is geen non profit, het is geen moeder theresa, het is een bedrijf waarbij alles om geld draait.
[
Voor 5% gewijzigd door
corset op 21-01-2020 13:27
]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."