Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geen idee hoe een reddit video/post te embedden, dan maar zo:
1. https://www.reddit.com/r/...ctane_gibraltar_bounce_i/

2. https://www.reddit.com/r/..._gibby_needed_pt2_mobile/

vond m geweldig, net als die pathfinder / gastric swing

himlims_ wijzigde deze reactie 11-04-2019 13:10 (34%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Kedav
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:45
Leuke game, nooit gedacht dat ik nog eens lichtelijk verslaafd zou raken aan een mp game. Alleen raak ik bijna niks (meer), de eerste 11 levels gingen best lekker soms 5 a 6 kills in een game. Vanaf level 12 werd ik opeens tussen alleen maar pro's met veel hogere levels gezet lijkt wel. En al best veel hackers met wh en snap aim gezien.

• servival7
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18-05 14:24
Korkss schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:42:
[...]

Vandaag weer even gespeeld en had nu geen issue's met wat ik eerder zei. Dan vind ik de game ook gewoon leuk om te spelen. Ben dus niet alleen maar negatief. Game heeft sowieso zeer goede punten, als de lag maar wegblijft >:)
Ben wel toe aan wat nieuwe content. Mis door het gebrek aan content in de battle pass toch iets om voor te spelen.

PSN: vosje1991

• CT
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik speel het nu een paar potjes (noodgedwongen) is op mijn PS4. Maar het spel lijkt wel veel gebalanceerder en 'eerlijker'. Op de PC moet ik zeggen dat het leuk 'was' voor de mega berg uren die ik er nu in heb zitten. Maar sinds een paar dagen lijken drops niet langer dan 1 minuut te duren (meteen landen en allemaal sterven..) en mocht je het langer volhouden dan is het altijd omdat je 'ge-carried' wordt door een teammate waarvan je vaak denkt goh.. die is wel ERG goed.

Op de PS4 lijk je er ineens wel toe te doen :P En geen profielen gezien tot nu toe met 2182793982 headshot kills e.d. maar normale nicks. 't is iig echt anders op de PS4, ik denk dat ik het een tijdje zo ga spelen. Laatste potje champion terwijl we maar met ze 2'en waren gedropped. Persoon respawnde mij ook netjes en ik kon simpelweg omdat hij een geweer doneerde na mn drop de laatste kill maken 8) voelt echt beter zo, zoals de eerste weken op de PC.

• tillietom
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10:28
2 van de 4 potjes gewoon 100% aimbotters o.i.d. Rennen gewoon letterlijk de cirkel buiten om je te killen. Gaat nergens over. frustraties lols

edit: 3 van de 5 potjes.

tillietom wijzigde deze reactie 11-04-2019 21:24 (8%)

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:08
Respawn is gewoon overrompeld door het succes van Apex Legends. De puntjes die nog op de i moeten zullen we voorlopig nog op moeten wachten. En zoals altijd; Ze hebben genoeg designers om content te releasen, maar wat minder manuren besteed aan netcode. Eigenlijk best wel standaard, ik ken namelijk geen enkele FPS game die bij launch goed functioneerde :')

Verder hebben ze nu echt wel een cheat probleem op PC. Was het eerst Azie, ging Noord Amerika er snel achteraan, en nu mag Europa er ook aan geloven. Van 1 cheater op de 50 matches bij launch op EU, naar 1 cheater per 5 games, en dat is enkele dagen na de banwave. Ik hoop dat ze het snel goed krijgen, en ook een 'legal-team' op zetten om cheatmakers aan te klagen, zoals Blizzard en Epic Games dat ook doen (en dat werkt best aardig)

Mijn YouTube

Acties:
  • +3Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:58
Daarom lekker PS4. Geen gezeik met cheaters :P

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:26

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Lange tijd niet gehad, een crash naar desktop. Maar net weer 2x...? is er iets veranderd??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-05 12:31

CoeliJoeli

Streamer of Games

fetix1 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:40:
Daarom lekker PS4. Geen gezeik met cheaters :P
Easy mode :P.
Ik maak me dus echt niet druk om cheaters. Zoveel kom ik er niet tegen (speel 3 dagen in de week een paar uurtjes). En als ik een cheater tegenkom... gewoon proberen of ik een kil kan krijgen XD. Anders is het accepteren en een nieuw potje starten

twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-05 15:10
CoeliJoeli schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:06:
[...]

Easy mode :P.
Ik maak me dus echt niet druk om cheaters. Zoveel kom ik er niet tegen (speel 3 dagen in de week een paar uurtjes). En als ik een cheater tegenkom... gewoon proberen of ik een kil kan krijgen XD. Anders is het accepteren en een nieuw potje starten
Amen.

Verder: Apex Legends will soon penalise players who leave early

• HaTe
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-05 16:43

HaTe

haat niet

Zojuist voor het eerst champion geworden, met maar 1 kill. Ik houd zelf veel meer van wat verder weg droppen, zodat je goed kan looten en daarna sterk genoeg het gevecht aan kan gaan. Als je direct uit het schip gaat en zo dichtbij mogelijk of waar iedereen naartoe gaat, dan is het een spel van geluk wie bij de loot spawnt of snel genoeg is.

Begin het spel steeds leuker te vinden. In het begin was het vooral snel doodgaan, dat valt nu wel mee :)

Specs

• lordloeder
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11-05 13:42
Iemand zin in een party voor de PS4?
Frietje_speciaal

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:29
xGROOVER schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:23:
[...]

Waarschijnlijk hebben de andere 2 squads elkaar tegelijkertijd dood geschoten.
Of gewoon gecrashed |:(

• servival7
Iemand het twitch rivals toernooi op TwitchCon gezien? Ze speelden via LAN. Wat een chaos leverde dat op in de laatste circels waar vaak nog rond de 8 squads over waren.

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

servival7 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:58: Ze speelden via LAN. Wat een chaos leverde dat op in de laatste circels waar vaak nog rond de 8 squads over waren.
Chaos doordat ze op een LAN speelden? Of gewoon het feit dat men voor de winst speelde omdat ze daar veel meer geld aan over hielden en daardoor vaak nog heel veel squads leefden aan het einde van het potje?

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:50
Zit daar zelf niet op te wachten. Als er iemand in mijn random team tegenwerkt of alleen maar zit te schelden, solo dropt of dat het spel vind dat het team groot genoeg is met 1 speler 8)7 dan wil ik gewoon kunnen leaven.

Ik snap de voordelen van zo'n systeem en de irritatie van mensen die leaven voor je ze kan reviven, maar dan krijg je ook situaties dat je moet wachten tot je respawn timed out is terwijl niemand je probeert te reviven. Het zal er alleen maar voor zorgen dat ik dood gaan als een groter probleem ga zien en het spel waarschijnlijk (nog) minder ga spelen.
HaTe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:02:
Zojuist voor het eerst champion geworden, met maar 1 kill. Ik houd zelf veel meer van wat verder weg droppen, zodat je goed kan looten en daarna sterk genoeg het gevecht aan kan gaan. Als je direct uit het schip gaat en zo dichtbij mogelijk of waar iedereen naartoe gaat, dan is het een spel van geluk wie bij de loot spawnt of snel genoeg is.

Begin het spel steeds leuker te vinden. In het begin was het vooral snel doodgaan, dat valt nu wel mee :)
Aan het begin was ik ook voorstander van een verre drop om dezelfde reden, maar dan kreeg je vaak de situatie dat je 15 minuten niemand zag om daarna met je mooie uitrusting door een rush team gekild te worden. Daarnaast worden je skills ook niet snel beter op die manier. Zelf hou ik er van om naast hotspots te springen, armor en wapens te pakken en zo snel mogelijk de drukte in te gaan. Vaak kom je dan teams tegen die half health zijn en die je totaal niet verwachten. Easy loot :+

Beakzz wijzigde deze reactie 15-04-2019 10:10 (37%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-05 15:10
Beakzz schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:07:
[...]

Zit daar zelf niet op te wachten. Als er iemand in mijn random team tegenwerkt of alleen maar zit te schelden, solo dropt of dat het spel vind dat het team groot genoeg is met 1 speler 8)7 dan wil ik gewoon kunnen leaven.
Zo had ik gisteren toevallig een flinke troll in mijn squad zitten.
Begon op het begin al gelijk bullsh1t te lullen in de chat, dropte ergens anders, bij het landen wat gear oppakte en ergens ging campen om zijn gear uit te doen en vervolgens dat continue te gaan pingen.

Heb hem toen snel volledig gemute en lekker met mijn 2e squad member -die wel goed samenspeelde- verder gespeeld.
Uiteindelijk met hem alsnog ergens in de top 5/6 terecht gekomen en de troll was ondertussen al dood :+
Zijn verlies, niet het mijne haha. :O

EDIT:
Wow, dat moet ik eens uittesten vanavond :D

Milo44 wijzigde deze reactie 15-04-2019 10:23 (12%)

• servival7
Jivebunny schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:01:
[...]

Chaos doordat ze op een LAN speelden? Of gewoon het feit dat men voor de winst speelde omdat ze daar veel meer geld aan over hielden en daardoor vaak nog heel veel squads leefden aan het einde van het potje?
Chaos doordat het niveau van spelers hoger lag waardoor veel meer teams de laatste circels haalden.
Heb eigenljik alleen het NRG team echt constant veel kills zien halen. De rest zal eerder eieren voor hun geld gekozen hebben om zo late game te halen.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

servival7 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:06:
[...]

Chaos doordat het niveau van spelers hoger lag waardoor veel meer teams de laatste circels haalden.
Heb eigenljik alleen het NRG team echt constant veel kills zien halen. De rest zal eerder eieren voor hun geld gekozen hebben om zo late game te halen.
Ah ja dat dacht ik ook al ja. Uiteindelijk werd NRG door dat team van cooler gekilled terwijl die in een huisje aan het campen was. En dat was volgens mij de 6e cirkel of zo, en er waren nog 4 squads levend toen. Bizar.

Ik denk dat je dit in de meeste BRs krijgt wanneer de laatstlevende een geldprijs krijgt.

Xiaomi Pocophone F1 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.6.6 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Milo44 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:21:
[...]

Zo had ik gisteren toevallig een flinke troll in mijn squad zitten.
Begon op het begin al gelijk bullsh1t te lullen in de chat, dropte ergens anders, bij het landen wat gear oppakte en ergens ging campen om zijn gear uit te doen en vervolgens dat continue te gaan pingen.

Heb hem toen snel volledig gemute en lekker met mijn 2e squad member -die wel goed samenspeelde- verder gespeeld.
Uiteindelijk met hem alsnog ergens in de top 5/6 terecht gekomen en de troll was ondertussen al dood :+
Zijn verlies, niet het mijne haha. :O

EDIT:

[...]

Wow, dat moet ik eens uittesten vanavond :D
Ik heb dat ook gehad zaterdag, we dropte airbase geloof ik, 1 ander team, die afgemaakt met mijn andere teammate, 3de teammate ging god knows where hotdroppen, was na een paar kills dood en disconnected. Hebben samen uiteindelijk door niet te agressief te spelen maar beetje third party kills te maken toch mooi kunnen winnen met 2x een kraber voor mij te hebben gevonden :) nog redelijke kills gemaakt met 9 totaal 7 van ons tweetjes.
Jivebunny schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:11:
[...]

Ah ja dat dacht ik ook al ja. Uiteindelijk werd NRG door dat team van cooler gekilled terwijl die in een huisje aan het campen was. En dat was volgens mij de 6e cirkel of zo, en er waren nog 4 squads levend toen. Bizar.

Ik denk dat je dit in de meeste BRs krijgt wanneer de laatstlevende een geldprijs krijgt.
Dat is toch altijd het hoofddoel van een BR game, kills maken is over het algemeen secundair belang en maakt alleen uit als dit ook specifiek als doel is gesteld of bij gelijkspel/puntenscores over meerdere games etc.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 15-04-2019 12:17 (21%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• servival7
Jivebunny schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:11:
[...]

Voordeel van Apex ten opzichte van bijvoorbeeld Fortnite is dat de wereld redelijk open is. Je kan dan ook niet teveel blijven campen of je word doodgeschoten of je kan een lading granaten koppen.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

SouLLeSSportal schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:15:
Dat is toch altijd het hoofddoel van een BR game, kills maken is over het algemeen secundair belang en maakt alleen uit als dit ook specifiek als doel is gesteld of bij gelijkspel/puntenscores over meerdere games etc.
Absoluut, wat ik denk ik bedoelde aan te geven is dat de game op dat niveau maar ook met een dergelijke reward, heel anders gespeeld wordt dan wat je dagelijks tegen komt als 'non-prof'. Als je Shroud een pub ziet stompen, als je reguliere games speelt; veel mensen spelen bijzonder aggressief, omdat het werkt met dergelijke niveauverschillen. Indirect spelen ze niet puur voor de 'winst'.

Overigens maakt dat voor mij wel dat ik die wedstrijden niet heel boeiend vind om te zien, behalve de laatste paar cirkels eigenlijk.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jivebunny schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:21:
[...]

Absoluut, wat ik denk ik bedoelde aan te geven is dat de game op dat niveau maar ook met een dergelijke reward, heel anders gespeeld wordt dan wat je dagelijks tegen komt als 'non-prof'. Als je Shroud een pub ziet stompen, als je reguliere games speelt; veel mensen spelen bijzonder aggressief, omdat het werkt met dergelijke niveauverschillen. Indirect spelen ze niet puur voor de 'winst'.

Overigens maakt dat voor mij wel dat ik die wedstrijden niet heel boeiend vind om te zien, behalve de laatste paar cirkels eigenlijk.
Ja dat zeker, zag je met pubg ook, 20 min looten en paar early game kills, daarna of rand van de ring spel of nog 10 min middel van de cirkel campeneren... Boeiend nee niet echt totdat men echt niet anders kan en andere teams tegenkwam bij het kleiner worden van de cirkel. Game technisch wel goed maar niet heel spannend idd.

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

kevz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 22:12:
Respawn is gewoon overrompeld door het succes van Apex Legends. De puntjes die nog op de i moeten zullen we voorlopig nog op moeten wachten. En zoals altijd; Ze hebben genoeg designers om content te releasen, maar wat minder manuren besteed aan netcode. Eigenlijk best wel standaard, ik ken namelijk geen enkele FPS game die bij launch goed functioneerde :')
Het gros van die designers zit volgens mij inmiddels op de nieuwe star wars game. En ze zochten zoeken (vacature) al sinds februari dit jaar eind vorig jaar een Senior Network Engineer voor specifiek Apex Legends.

Dus ik weet even niet hoe dit gaat lopen de komende tijd. Vooral omdat ze overrompeld zijn door het succes. Ze hadden alweer andere opdrachten/plannen blijkbaar...

Jivebunny wijzigde deze reactie 15-04-2019 12:43 (19%)
Reden: correcties en links

• servival7
Ik zit wel echt op nieuwe content te wachten. Ben benieuwd wanneer de L-STAR nu eindelijk zijn intrede gaat maken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand ergens eoa config/instellingen gevoden die je kunt zetten, om de game "speelbaar" te maken via CPU/onboard meuk?

probeer game te runnen via laptopje; dat werkt, fps is (zoals verwacht) 10x niets, maar het is bijna speelbaar. Volgens mij moet dat met wat config/ini-hacks wel te doen zijn.

Echter vind ik niet echt iets relevants voor (low-end) systemen. iemand tips?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• akkie85
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 16:57
himlims_ schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:08:
iemand ergens eoa config/instellingen gevoden die je kunt zetten, om de game "speelbaar" te maken via CPU/onboard meuk?

probeer game te runnen via laptopje; dat werkt, fps is (zoals verwacht) 10x niets, maar het is bijna speelbaar. Volgens mij moet dat met wat config/ini-hacks wel te doen zijn.

Echter vind ik niet echt iets relevants voor (low-end) systemen. iemand tips?

Je zou eventueel dit kunnen proberen @himlims_

Of het werkt? Geen idee ;)

EDIT Sorry zag niet zo gauw dat mijn broer ingelogd was. Groetjes van @tukkEEEr

akkie85 wijzigde deze reactie 15-04-2019 16:57 (6%)

• servival7

en ondertussen horen we al 2 weken niks...

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-05 11:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou terug van een weekendje londen! lekker verder grinden met die battle pass. nog 49 tiers te gaan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2Henk 'm!

• servival7

• tillietom
Havoc wordt nu wel interessant. :D Alleen dat schijt laden lijkt soms een eeuwigheid te duren 8)7 :X

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18-05 12:05

EnigmaNL

Ik wil kaas.

tillietom schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:54:
[...]

Havoc wordt nu wel interessant. :D Alleen dat schijt laden lijkt soms een eeuwigheid te duren 8)7 :X
Ik vind de Havoc echt een super fijne gun, mits je de turbocharger hebt.

Die delay voordat je kunt gaan schieten is echt super hinderlijk. Zonder turbocharger is hij alleen bruikbaar wanneer jij het gevecht aanknoopt, wanneer je zelf aangevallen wordt is hij vrij matig.

Ik ben blij dat er eindelijk weer een update is, ze moeten echter wel gaan beginnen om regelmatig nieuwe content toe te voegen want het spel bloedt anders dood.

EnigmaNL wijzigde deze reactie 17-04-2019 08:23 (13%)

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09:56
is al dood aan het bloeden, de update stelt geen zak voor en ze laten echt te weinig van zich horen, daarbij valt die pass gewoon nog steeds tegen, duurt te lang.. apex gaat het niet redden denk ik..

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vegetto schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:05:
is al dood aan het bloeden, de update stelt geen zak voor en ze laten echt te weinig van zich horen, daarbij valt die pass gewoon nog steeds tegen, duurt te lang.. apex gaat het niet redden denk ik..
Ze gaan het prima redden denk ik,. Die pas is nog steeds kut en zal niet minder kut worden. Denk dat het pas beter word bij Season 2

• Zebby
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-05 15:08

Zebby

Gamed

Speel het nog met evenveel plezier. Zolang het niet alleen cheaters zijn wil ik best een minuutje wachten op een queue. Tot nu toe pas 1x echt overduidelijk een aimhacker gehad, nadien nog spectate.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17-05 15:59
Ricmaniac schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:21:
[...]

Ze gaan het prima redden denk ik,. Die pas is nog steeds kut en zal niet minder kut worden. Denk dat het pas beter word bij Season 2
Dit.. Vermaak me prima..
En kom op.... hoe kan je dit zeggen na 2 (?) maanden spelen? Het spel heeft zoveel potentie maar staat nog in de kinderschoenen...

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:13
Blijft apart dat men gaat klagen over een gratis game waar ze waarschijnlijk meer dan 100 uur in hebben gestoken dat het na 2 maanden na release niet genoeg updates heeft gehad qua content 8)7 (nieuwe legend, batte pass, genoeg balance updates en patches, nieuw wapen)

Degenen die klagen hebben ongetwijfeld games in hun steam library staan die wel gekocht zijn en niet meer dan 2 uur gespeeld zijn. Ga daar dan over klagen en niet over Apex.. Ik vermaak me nog steeds kostelijk en zolang ik niet consequent in de top 3 eindig of consequent meer dan 3 of 5 kills maak per potje beschouw ik de game nog niet als saai en is er genoeg uitdaging voor mij. Sterker nog, ik vind dat ze al best snel na release een nieuwe legend hebben uitgebracht. En er zit er nog een in de pijplijn voor waarschijnlijk komende maand! En dat allemaal voor een gratis game. Nee, ze zijn inderdaad erg slecht bezig :+.

YouTube: MotorcycleGeek

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Exact dit ja. Echt gewoon prima wat ze hebben uitgebracht en hebben neergezet op deze manier. Enige waar ik persoonlijk nadelig over kan zijn, zijn de hackers omdat ze makkelijk weer een nieuw account kunnen maken. En de content van de season 1 battle pass had iets meer belonends mogen zijn imo dan een hele berg stat trackers. Verder nog steeds een hele toffe game imho terwijl ik er zo'n 250 uur in heb

Ricmaniac wijzigde deze reactie 17-04-2019 10:14 (4%)

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

Leviathius schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:57:
Blijft apart dat men gaat klagen over een gratis game waar ze waarschijnlijk meer dan 100 uur in hebben gestoken dat het na 2 maanden na release niet genoeg updates heeft gehad qua content 8)7 (nieuwe legend, batte pass, genoeg balance updates en patches, nieuw wapen)

Degenen die klagen hebben ongetwijfeld games in hun steam library staan die wel gekocht zijn en niet meer dan 2 uur gespeeld zijn. Ga daar dan over klagen en niet over Apex.. Ik vermaak me nog steeds kostelijk en zolang ik niet consequent in de top 3 eindig of consequent meer dan 3 of 5 kills maak per potje beschouw ik de game nog niet als saai en is er genoeg uitdaging voor mij. Sterker nog, ik vind dat ze al best snel na release een nieuwe legend hebben uitgebracht. En er zit er nog een in de pijplijn voor waarschijnlijk komende maand! En dat allemaal voor een gratis game. Nee, ze zijn inderdaad erg slecht bezig :+.
Een free to play spel valt of staat bij het leveren van nieuwe content en goede balance/bug fixes. Als een free to play spel niet genoeg vernieuwd stoppen mensen met spelen, waardoor de inkomsten dalen, waardoor de ontwikkeling van het spel staakt, waardoor uiteindelijk niemand het spel nog speelt (behalve een klein groepje verslaafden). Dat is dus slecht voor ons allemaal.

Je moet het niet zien als een gratis spelletje, een free to play spel is een online service.

Apex Legends had een hele goede lancering, ik had gehoopt dat ze snel zouden doorpakken met patches en nieuwe content om spelers vast te houden maar dat lijkt ze niet te lukken.

• MitchellHearth
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 21:00
Tot op heden alleen nog maar op PC gespeeld. Maar had vanavond ff geen zin om achter bureau te zitten dus ging ff potje op de PS4 doen. Moet zeggen dat ging prima!

http://i64.tinypic.com/2zrq4h1.jpg

• servival7
Een fix voor de hit registratie gaat nog wel even duren. Het lukt Respawn niet om het probleem te reproduceren. Als webdeveloper weet ik hoe lastig het is om iets te fixen als je het niet zelf kan reproduceren.

https://www.reddit.com/r/..._is/el5zkku/?context=1000

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

servival7 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:38:
Een fix voor de hit registratie gaat nog wel even duren. Het lukt Respawn niet om het probleem te reproduceren. Als webdeveloper weet ik hoe lastig het is om iets te fixen als je het niet zelf kan reproduceren.

https://www.reddit.com/r/..._is/el5zkku/?context=1000
Ja idd dat is heel vervelend. Ben er zelf ook nog nooit tegen aangelopen volgens mij. Ben benieuwd hoe dat kan

• servival7
Ik had gisteren iets raars. Ik hit iemand 2x in the flesh en daarna pas op zijn armor terwijl hij niet aan het healen is.

• tillietom
servival7 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:04:
Ik had gisteren iets raars. Ik hit iemand 2x in the flesh en daarna pas op zijn armor terwijl hij niet aan het healen is.

[YouTube: Apex Legends_20190418184230]
ey joh! Dat had ik gisteren dus ook. 8)7 vond het al raar. Heb ook het idee dat er steeds meer hackers zijn? (pc) of no-lifers die echt elk schot raak schieten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• servival7
tillietom schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:07:
[...]

ey joh! Dat had ik gisteren dus ook. 8)7 vond het al raar. Heb ook het idee dat er steeds meer hackers zijn? (pc) of no-lifers die echt elk schot raak schieten.
Daar heb ik op ps4 geen last van gelukkig :9

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

raak apex op pc niet meer aan; wat een hack/cheat fest. PS4 speelt prima, geen hackers en heb idee dat hitregistratie beter aankomt (zal wel te doen hebben met lag-switches op pc)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-05 22:32
Vegetto schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:05:
Ik begin me oud te voelen als ik dit lees. Ben niks anders gewend, tijdens CS 1.6 had je naar mijn gevoel ook geen communicatie of updates. Je speelde gewoon het spel en deed je best met wat je had.

De update brengt enigzins wel veranderingen in het spel, dat jij het niks vind ja..
Respawn ziet alle statistieken en probeert het daarmee in balans te houden en blijven ook bij bepaalde idealen die ze hebben geplaatst. Dat je er niet mee eens bent, dat is aan jou.

Zelfde met de battle pass, valt tegen.
Het is een gratis spel, battlepass koste me letterlijk maar 4 euro en als ik genoeg speel zijn die daarna ook nog gratis. Wat is er niet goed aan? Mogelijk omdat ik zowat geen fuck geef om cosmetics.

Ik speel het spel omdat ik het leuk vind en voor mij de gameplay nog genoeg geeft om me bezig te houden.
De rest erom heen met levels en kleding doet me weinig.

Als ik het zo lees waarvoor speel jij het spel dan eigenlijk?
Wat houd jou aan het spel vast? Of wat zijn de verwachting die jij wilt zodat jij door speelt?

Ik kan me totaal niet vinden in mensen die "zeuren" over geen reactie van de makers, langzame updates, skins zijn niet goed. Ben ik zo out of touch of is de hele "gaming" scene aan het veranderen naar dit, wat je het ook kan noemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15-05 09:43
Erazher schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:34:
[...]

Ik begin me oud te voelen als ik dit lees. Ben niks anders gewend, tijdens CS 1.6 had je naar mijn gevoel ook geen communicatie of updates. Je speelde gewoon het spel en deed je best met wat je had.

Ik kan me totaal niet vinden in mensen die "zeuren" over geen reactie van de makers, langzame updates, skins zijn niet goed. Ben ik zo out of touch of is de hele "gaming" scene aan het veranderen naar dit, wat je het ook kan noemen.
Helemaal mee eens. Zeker omdat dit een 'gratis' game is. Tegenwoordig liggen de verwachtingen anders dan 20 jaar terug. Of althans, zeker bij mensen een grote groep mensen jonger dan 30. Iedereen is constant online, alles moet snel, men verwacht altijd op de hoogte te worden gehouden van alles, moet overal invloed op kunnen uit oefenen en daarbij het liefst ook voortdurend entertaint te worden. Wordt er niet aan één van deze dingen voldaan dan haakt men al snel af.

Jaapoes wijzigde deze reactie 19-04-2019 10:50 (5%)

[MSI Z270M][ i5-7600K][Noctua NH-D14][16GB G.Skill Ripjaws][MSI GTX 1080][Samsung 830 256gb][Fractal R4][AOC Agon AG241]

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

[...]
Andere tijden. Overigens had je bij Counter-Strike wel degelijk communicatie en updates. Counter-Strike kreeg regelmatig nieuwe maps. CS 1.6 was gewoon één specifieke versie (en tevens de laatste content update) dus als je alleen daar naar kijkt is het een slechte vergelijking, het spel was op dat moment namelijk al uit ontwikkeld.

Vroeger kon je als gamer zelf ook meer invloed uitoefenen op het spel. Je kon zelf een CS 1.6 server draaien en die kon je zo goed of slecht maken als je zelf wilde (of kon betalen). Dat is er nu allemaal niet meer bij, je bent voor de volle 100% afhankelijk van de ontwikkelaar. Even je rates fixen zoals bij CS 1.6 is er niet meer bij.
Je bent redelijk out of touch, aangezien de "scene" toch zeker al 10 jaar op deze manier werkt.

Mensen zeuren niet, mensen willen gewoon een goed spel om hun tijd en geld in te stoppen. Apex Legends heeft veel problemen, zeker op PC. Als ze daar niks aan doen is het binnen no-time einde verhaal. Er zijn al genoeg free to play spellen gesneuveld omdat de spelersaantallen terugliepen.

Je kunt wel doen alsof alles koek en ei is met Apex Legends maar dat betekent niet dat de klachten van mensen ongegrond zijn. Mensen houden van het spel dus willen ze dat het succesvol is en blijft bestaan, dat kan alleen als het spel goed genoeg is (en goed genoeg blijft).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erazher
EnigmaNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:03:
[...]

Andere tijden. Overigens had je bij Counter-Strike wel degelijk communicatie en updates. Counter-Strike kreeg regelmatig nieuwe maps. CS 1.6 was gewoon één specifieke versie (en tevens de laatste content update) dus als je alleen daar naar kijkt is het een slechte vergelijking, het spel was op dat moment namelijk al uit ontwikkeld.

Vroeger kon je als gamer zelf ook meer invloed uitoefenen op het spel. Je kon zelf een CS 1.6 server draaien en die kon je zo goed of slecht maken als je zelf wilde (of kon betalen). Dat is er nu allemaal niet meer bij, je bent voor de volle 100% afhankelijk van de ontwikkelaar. Even je rates fixen zoals bij CS 1.6 is er niet meer bij.
[...]
CS 1.6 is dan inderdaad niet een goede vergelijking maar toen kregen de devs nog tijd om het aan te passen. Nu lijkt alles binnen een dag gefixt te worden. Mensen lijken zich niet in te kunnen beelden hoe "moeilijk" iets kan zijn om het aan te passen. Ow ze hebben niks van zich laten horen in een week, ze doen niks, het spel gaat nu dood.

Ja we leven in een andere tijd, ja er zijn dingen verandert. Maar rechtvaardig eens waarom mensen zo ongeduldig zijn en de devs niet de tijd geven om wat aan te passen.

Spelt loopt ook niet persee dood door de "trage" updates want algemeen persoon geeft daar weinig om. Behalve als het om hackers gaat, die moeten wel snel aangepakt worden.

Ik ben een gemiddelde gamer en ik merk niet of ik iets raak omdat ik niet goed aim of omdat de hitbox/netwerk connectie niet goed is. Laat staan dat een algeme persoon het wel merkt.

Spel loopt leeg omdat de aandacht span van de mensen geheel anders is dan 10 jaar terug.
Je bent redelijk out of touch, aangezien de "scene" toch zeker al 10 jaar op deze manier werkt.

Mensen zeuren niet, mensen willen gewoon een goed spel om hun tijd en geld in te stoppen. Apex Legends heeft veel problemen, zeker op PC. Als ze daar niks aan doen is het binnen no-time einde verhaal. Er zijn al genoeg free to play spellen gesneuveld omdat de spelersaantallen terugliepen.

Je kunt wel doen alsof alles koek en ei is met Apex Legends maar dat betekent niet dat de klachten van mensen ongegrond zijn. Mensen houden van het spel dus willen ze dat het succesvol is en blijft bestaan, dat kan alleen als het spel goed genoeg is (en goed genoeg blijft).
Tijd erin stoppen snap ik, maar geld? (Buiten de initiale kosten van BP of spel aanschaf)
Ik koop iets als ik het wil, ik koop niet iets met de gedachte erbij nou ik heb me vermaakt laat ik ze wat extra geld geven om ze te ondersteunen.

Ik ben tevreden met het spel, dan zijn mijn standaarden wat lager lijkt het.
Het is gratis dus ik ben ook wel van mening dat ik er niet veel over kan klagen, bij een betaald product is dat wel iets anders. Maar zelfs dan is het een grens vanaf welk bedrag,

Wordt alleen beetje moedeloos over het algehele negative gedoe van spel gaat dood of wat dan ook, zijn andere dingen in het leven die beter je aandacht kunnen krijgen.

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

Erazher schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:29:
[...]
CS 1.6 is dan inderdaad niet een goede vergelijking maar toen kregen de devs nog tijd om het aan te passen. Nu lijkt alles binnen een dag gefixt te worden. Mensen lijken zich niet in te kunnen beelden hoe "moeilijk" iets kan zijn om het aan te passen. Ow ze hebben niks van zich laten horen in een week, ze doen niks, het spel gaat nu dood.
Mensen zijn gewend geraakt aan snelle updates in andere free to play spellen. Een free to play spel dat niet snel verbeterd gaat over het algemeen inderdaad dood.
[...]
Ja we leven in een andere tijd, ja er zijn dingen verandert. Maar rechtvaardig eens waarom mensen zo ongeduldig zijn en de devs niet de tijd geven om wat aan te passen.
Mensen krijgen een bepaald verwachtingspatroon. Dat patroon is door de jaren heen ontstaan omdat andere ontwikkelaars wél snel itereren en snel nieuwe content introduceren.
[...]

Tijd erin stoppen snap ik, maar geld? (Buiten de initiale kosten van BP of spel aanschaf)
Ik koop iets als ik het wil, ik koop niet iets met de gedachte erbij nou ik heb me vermaakt laat ik ze wat extra geld geven om ze te ondersteunen.
Zo heeft iedereen een andere motivatie om ergens geld in te steken. Ik heb geld gestoken in Apex Legends omdat ik graag wil dat een succes wordt en blijft zodat we in de toekomst meer van dit kunnen verwachten.
Wordt alleen beetje moedeloos over het algehele negative gedoe van spel gaat dood of wat dan ook, zijn andere dingen in het leven die beter je aandacht kunnen krijgen.
Wat een dooddoener, natuurlijk zijn er andere dingen in het leven die de aandacht kunnen krijgen. Met zo'n instelling kun je dus helemaal nergens iets over zeggen want er is altijd wel iets belangrijkers...

• servival7
@Erazher Aangezien ik 1 van de mensen was die klaagde dat we niks hoorde van de devs wil ik hier wel even op reageren.

De Devs van dit spel hebben zelf aangegeven dat ze met dagelijkse updates zouden komen. Dat schept een bepaald verwachtingspatroon. Als er dan vervolgens 2 weken lang geen update komt is het toch logisch dat mensen zich afvragen hoe dat kan?

Verder ben ik niet iemand die direct klaagt als er weinig content is. Heb de battlepass wel maar heb er vrijwel niets aan aangezien ik voor bijna elk wapen al een legendary skin heb en er in de battlepass maar 1 zit.

• Erazher
servival7 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:37:
@Erazher Aangezien ik 1 van de mensen was die klaagde dat we niks hoorde van de devs wil ik hier wel even op reageren.

De Devs van dit spel hebben zelf aangegeven dat ze met dagelijkse updates zouden komen. Dat schept een bepaald verwachtingspatroon. Als er dan vervolgens 2 weken lang geen update komt is het toch logisch dat mensen zich afvragen hoe dat kan?

Verder ben ik niet iemand die direct klaagt als er weinig content is. Heb de battlepass wel maar heb er vrijwel niets aan aangezien ik voor bijna elk wapen al een legendary skin heb en er in de battlepass maar 1 zit.
Dan hebben ze in hun eigen voet geschoten om te zeggen dat ze dagelijks feedback zouden geven. Zoiets al zeggen is niet slim.

Dag 1: Netwerk wordt nog aan gewerkt.
Dag 2: Netwerk wordt nog aan gewerkt.

enzovoort.

Elke week een update kan maar mogelijk maandelijks is beter want dan heb je wat te vertellen.
Maar hedendaags moet alles zo snel... Ja leuk dat andere het doen maar wil niet zeggen dat iedereen het kan. Gewoon wachten en het spel spelen ze kijken er heus wel na. ( Doen ze het niet, jammer. Zo werken marketing en management eenmaal)

Bethesda kan nog steeds niet een degelijke spel zonder bugs uitbrengen..
Anderen kunnen het wel maar toch blijven mensen Bethesda spellen kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-05 02:53
Een tijdje geleden heb ik een post geplaatst op reddit over het gemis van Matchmaking:
First things first: Congratulations Respawn on making an excellent game.

The game I played before Apex, and still play, is Overwatch. I have put in over more then 1000 hours in overwatch and im still having fun. In the same time I have picked up BF1, Quake Champions and Pubg, and all left them with far less then 100 hours played. Why?

Matchmaking, thats why.

Overwatch has excellent matchmaking, both in competitive as in quickplay (arcade).

In competitive you gain a certain public rank (Gold, silver master) which makes matchmaking visible.

In quickplay however it's done by a Hidden MMR.

Their system however, is very well done. All my quickplay / arcade games are fun and challenging. Sure there are personal differences, but in general the teams are a good match for eachother.

The other games (BF1, PUBG, Quake) just throw all skills together, and that is exactly why I left them.

In BF1 I often had a 50Kill streak, while in Quake and Pubg i got my ass handed most of the time. Neither of the 2 scenario's is fun.

So I was wondering If Apex has or will have a good matchmaking system?

Both making kills and finishing as one of the last squads should reward you with a "higher rank" in the matchmaking system. (more variables like damage, revives etc are possible).

This way high skilled players are put together, and also players that like to camp to the last 3 are put with higher skilled fraggers in time.

It's doest have to be a pinpoint system with 100 variables, just a bit of matchmaking would improve the experience for everyone.

Right now I see both "Grand masters" and "uber noobs" in the same game, which is the same as putting Messi and Ronaldo in the little league.

I know it's satisfactory for our twitch, wraith, wingman users to Pwn ze Nubs hard. But for them it's just no fun at all, and they'll leave the game with less then 50 hours played.

any thoughts on this?
Ik kreeg gisteren dit bericht in mijn inbox:
As someone who just got into playing fps's after years of playing other games I agree. I can imagine games being a lot more fun if I would be matched against other players that keep spraying the target for 5 seconds before dealing any damage. I'm already better at the game after playing for a week and training in an external software but I still get regularly stomped so hard I'm left dumbfounded what the hell happened.

Thanks for the Overwatch tip by the way, I think I might check it out and I doubt I'm not the only who has left or is thinking about leaving the game because it's simply not fun getting curb stomped every single game.
Ikzelf mag me gelukkig prijzen tot de gemiddeld "betere" spelers. Ik heb in season 1 60 games gespeeld waarvan ik er 20 heb gewonnen. Maar dit betekent ook, en ik kan alleen maar huilen als ik er aan denk, dat er spelers zijn, die 60 games spelen, en nooit champion worden.

Ik kom af en toe squads/spelers tegen die ik makkelijk in mijn eentje aankan.

En af en toe kom ik ook iemand tegen die beter is, maar het geval andersom is veel vaker.

Overwatch heeft dit zoooveeel beter geregeld.

Competitive om mee te starten, maar zelfs Quickplay kent matchmaking.

Ik hoop dat ze het gaan brengen.

Met het juiste algoritme betekent kan dit geweldig zijn!

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:15

OMX2000

By any means necessary...

Annoying slowmo potjes. Op zich leuk voor het aimen. Gaat net ff wat makkelijker ;)

Ik heb het nu al een paar keer al vanaf het selecteren van je legend

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dikke octane skin in de store nu voor 10500 van die rooie coins! moet je wel die el diablo skin hebben

• tukkEEEr
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-05 13:20
himlims_ schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:16:
[...]

raak apex op pc niet meer aan; wat een hack/cheat fest. PS4 speelt prima, geen hackers en heb idee dat hitregistratie beter aankomt (zal wel te doen hebben met lag-switches op pc)
Ik heb het spel ook verwijderd. Vermaak me wel met andere games!

• HDimac
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18-05 19:13

HDimac

Inderdaad.

Ik heb de laatste twee dagen op de PS4 echt onspeelbaar veel lag helaas.

Meer mensen hier last van?

HDimac wijzigde deze reactie 20-04-2019 14:22 (17%)

Gebukt is genomen.

• fetix1
Leuk. Elk potje aan het begin 300-400 damage, maar omdat mijn randoms zo reteslecht zijn bereik je er niets mee en is vrijwel elk potje binnen 3 min afgelopen. Frustrerend.

• kevz
fetix1 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:19:
Leuk. Elk potje aan het begin 300-400 damage, maar omdat mijn randoms zo reteslecht zijn bereik je er niets mee en is vrijwel elk potje binnen 3 min afgelopen. Frustrerend.
Welkom in het weekend en overdag. Tijdstip van spelen heeft altijd al effect gehad op het gemiddelde niveau. Het is in ieder geval een vooruitgang geweest dat je redelijke spelers kan inviten en door kan spelen. Vaak speel ik met een groepje, maar ook af en toe solo's, en dan vind ik de ene avond niemand en de andere avond speel je 5 games met dezelfde mensen. 't Is denk ik een kwestie van je verwachtingen aanpassen. Proberen te focussen op self-improvement en niet zo zeer concentreren op mensen die pas kort geleden zijn begonnen. Iedereen was ooit die noob etc :P

Ik betrap mijzelf ook vaak genoeg op het concentreren van alles wat niet goed gaat hoor

Mijn YouTube

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:00
Is er al inmiddels al een manier om die duo's te reporten die gewoon samen spelen en jouw als teammate compleet negeren? Die je in het dropship de jumpmaster maken om vervolgens met z'n tweetjes ergens alleen te gaan spelen, en mij maar de keuze geven of ik mee ga of niet? Om mij vervolgens (als ik al kies om met ze mee te gaan) gewoon laten creperen als ik down ga? Letterlijk 4 van de 10 potjes vandaag gehad, bij de 5e kapte ik maar meteen mee. Echt wat gaat er in je hoofd om, is het nou echt zo leuk om iemand z'n tijd te verdoen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 10:29
[...]

Serieus! Ik dacht dat ik gek werd! Dit heb ik op de Ps4 ook al een paar keer gehad! Vrienden van mij verklaren mij voor gek als ik erachter aan ren denkende dat die gast low is en vervolgens met volle armor mij neer komt maaien. Terwijl hij absoluut niet tussendoor heeft gehealed.

• koening
  • Laatst online: 18-05 23:19
Rule schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:41:
[...]

Serieus! Ik dacht dat ik gek werd! Dit heb ik op de Ps4 ook al een paar keer gehad! Vrienden van mij verklaren mij voor gek als ik erachter aan ren denkende dat die gast low is en vervolgens met volle armor mij neer komt maaien. Terwijl hij absoluut niet tussendoor heeft gehealed.
Hier het zelfde probleem, maar kan het niet zijn dat je ze op hun hoofd raakt en dat ze geen helm hebben?
Komt eens per 5/6 potjes voor. Denk je hem bijna omgelegd te hebben, zie je ineens een paars armor icoontje. ..

• servival7
koening schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:41:
[...]

Hier het zelfde probleem, maar kan het niet zijn dat je ze op hun hoofd raakt en dat ze geen helm hebben?
Komt eens per 5/6 potjes voor. Denk je hem bijna omgelegd te hebben, zie je ineens een paars armor icoontje. ..
Het is een bug die de caustic en gibby hebben door hun recente buff.
Zit nog een bug in dat je met deze 2 in zowel hp als shield verliest bij elk shot.
https://www.reddit.com/r/...of_hp_instead_of_shields/

• Kedav
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 07:45
Het kost mij altijd zo'n 20 potjes om er een beetje in te komen en eindelijk redelijk wat kills te maken, dan is het eigenlijk ook al weer tijd om te stoppen. Het begint een beetje een frustrerend spelletje te worden. Het helpt ook niet dat ik vaak rouleer tussen legends waardoor ik abilities vergeet op een handige manier te gebruiken. Ik zou graag een solo mode zien om een beetje op te warmen bijvoorbeeld.

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 07:31
Als je op de meest willekeurige momenten 5 - 10 seconden stil staat en niets kunt doen behalve je camera bewegen dan is hier een oplossing:
DOWNLOAD APEXLEGENDSHACK.exe

Nee serieus, ik heb hier dus ernstig last van gehad. Ik speel een paar potjes, ik sta op de meest willekeurige momenten stil, vooral als je net een gevecht aan gaat of er midden in zit 8)7 . De audio valt gedeeltelijk weg zoals de muziek, je hoort meestal alleen nog wat kogels afgevuurd worden door iemand met een onbeperkt magazijn.
Dan ineens *plop* gaat het spel verder en ben je dood, of je leeft nog.
Andere mensen hebben er nooit last van, totdat ik iemand anders tegen kwam die dit ook ervaarde en de hardware specs had gewisseld.
Wat blijkt, ik heb killer wifi (of zoiets) wat dus letterlijk je wifi in Apex Legends killed :+

Als je in de Killer Control Center de optie "Advanced Stream Detect" uit zet, heb je wonderbaarlijk geen last meer van dit vreemde fenomeen.

Gisteren een paar potjes gespeeld waarbij ik de Eva-8 (?) shotgun had die ik met pijn en moeite af kon vuren.

Normaal kon je BAMBAMBAM schieten en gisteren moest ik 3 tot 4 keer klikken voordat er een kogel uit kwam ;(

• lowskilled-ftw
Da_mage15 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:00:
Als je op de meest willekeurige momenten 5 - 10 seconden stil staat en niets kunt doen behalve je camera bewegen dan is hier een oplossing:
DOWNLOAD APEXLEGENDSHACK.exe

Nee serieus, ik heb hier dus ernstig last van gehad. Ik speel een paar potjes, ik sta op de meest willekeurige momenten stil, vooral als je net een gevecht aan gaat of er midden in zit 8)7 . De audio valt gedeeltelijk weg zoals de muziek, je hoort meestal alleen nog wat kogels afgevuurd worden door iemand met een onbeperkt magazijn.
Dan ineens *plop* gaat het spel verder en ben je dood, of je leeft nog.
Andere mensen hebben er nooit last van, totdat ik iemand anders tegen kwam die dit ook ervaarde en de hardware specs had gewisseld.
Wat blijkt, ik heb killer wifi (of zoiets) wat dus letterlijk je wifi in Apex Legends killed :+

Als je in de Killer Control Center de optie "Advanced Stream Detect" uit zet, heb je wonderbaarlijk geen last meer van dit vreemde fenomeen.

Gisteren een paar potjes gespeeld waarbij ik de Eva-8 (?) shotgun had die ik met pijn en moeite af kon vuren.

Normaal kon je BAMBAMBAM schieten en gisteren moest ik 3 tot 4 keer klikken voordat er een kogel uit kwam ;(
Wow, jij bent mijn held (hoop ik :P ) voor vandaag! Ik heb hier ook vaak last van, dacht dat het altijd aan mijn k*t internet verbinding lag... Maar dan ga ik dit vanavond direct proberen..
Gisteren ook zo'n momentje gehad, wil vluchten ivm lage HP. BAM.. apex loopt vast.. 5 - 10 sec later..
Squad eliminated.

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:44

Tusk

Om daarom!

Ik speel ook op de xbox: @rotopkutxbox (dont ask ;))

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
https://wccftech.com/apex-legends-seasonal-update/

:z

Ambition88 wijzigde deze reactie 25-04-2019 13:50 (6%)

• kevz
Doelt die CEO dan puur op cosmetische updates of wat? Want het spel mag als je het mij vraagt best wel dagelijkse hotfixes krijgen voor de waslijst aan problemen dat het heeft. Als ook de bugfixes per seizoen komen zal dat wel triest zijn... Sowieso al een tijdje niks, geen sound fixes, hitbox/pathfinder fixes etc. :O

Mijn YouTube

• servival7
kevz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:35:
[...]

Doelt die CEO dan puur op cosmetische updates of wat? Want het spel mag als je het mij vraagt best wel dagelijkse hotfixes krijgen voor de waslijst aan problemen dat het heeft. Als ook de bugfixes per seizoen komen zal dat wel triest zijn... Sowieso al een tijdje niks, geen sound fixes, hitbox/pathfinder fixes etc. :O
Dat mag ik toch aannemen van wel ja. 3 maanden wachten met bugfixes is vragen om een dood spel.

• servival7
Hier een update vanuit respawn waar ze wat dieper in gaan op de manier van updaten/nieuwe content:

https://www.reddit.com/r/...pex_legends_from_respawn/
· The beginning of each Season will start big with a new Battle Pass, a new Legend, something new for the meta, and more.
Ben bang dat tegen het begin van Season 2 al 80% van de playerbase is afgehaakt.

servival7 wijzigde deze reactie 26-04-2019 09:14 (36%)

servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:09:
Hier een update vanuit respawn waar ze wat dieper in gaan op de manier van updaten/nieuwe content:

https://www.reddit.com/r/...pex_legends_from_respawn/

[...]

Ben bang dat tegen het begin van Season 2 al 80% van de playerbase is afgehaakt.
Mja dit is voor hun waarschijnlijk de makkelijkste manier om zaken te testen. Gewoon 1 grote package en daarmee klaar.

Ik denk dat de playerbase heus wel terug komt bij elke patch om even te kijken, maar het is gewoon lastig om veel mensen zo lang vast te houden want je zit ook met een beperkte hoeveelheid content die je uberhaupt kunt afleveren. En je hoort nu ook al verhalen over lange werkdagen en rare werksfeer bij Epic om alles klaar te krijgen, dat blijft lastig om te managen blijkbaar.

Martinspire - PC, PS4, X1

• fetix1
Snap echt niet dat het zo lang duurt voordat ze duo en solo mode erin gooien. Dat wordt echt door zoveel mensen gevraagd. Weet zeker dat er dan ook flink wat spelers terug komen.

Tuurlijk, het spel is gemaakt voor samenwerken en legends hebben aparte abilities dus daarom krijg je wellicht solo mode met voornamelijk wraith, bangalore etc. Nou en? Dat maakt verder toch niet uit? De mensen die solo willen zijn het gewoon helemaal zat om te spelen met randoms die hun eigen gang gaan of binnen 3 min leaven.

fetix1 wijzigde deze reactie 26-04-2019 11:05 (8%)

• servival7
fetix1 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:05:
Snap echt niet dat het zo lang duurt voordat ze duo en solo mode erin gooien. Dat wordt echt door zoveel mensen gevraagd. Weet zeker dat er dan ook flink wat spelers terug komen.

Tuurlijk, het spel is gemaakt voor samenwerken en legends hebben aparte abilities dus daarom krijg je wellicht solo mode met voornamelijk wraith, bangalore etc. Nou en? Dat maakt verder toch niet uit? De mensen die solo willen zijn het gewoon helemaal zat om te spelen met randoms die hun eigen gang gaan of binnen 3 min leaven.
Ik snap niet waarom mensen denken dat er een duo en solo mode aan zou komen. Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.

• Wux
  • Laatst online: 17-05 19:48
NickThissen schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:55:
Is er al inmiddels al een manier om die duo's te reporten die gewoon samen spelen en jouw als teammate compleet negeren? Die je in het dropship de jumpmaster maken om vervolgens met z'n tweetjes ergens alleen te gaan spelen, en mij maar de keuze geven of ik mee ga of niet? Om mij vervolgens (als ik al kies om met ze mee te gaan) gewoon laten creperen als ik down ga? Letterlijk 4 van de 10 potjes vandaag gehad, bij de 5e kapte ik maar meteen mee. Echt wat gaat er in je hoofd om, is het nou echt zo leuk om iemand z'n tijd te verdoen?
Nog nooit meegemaakt.

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• fetix1
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:54:
[...]

Ik snap niet waarom mensen denken dat er een duo en solo mode aan zou komen. Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.
Wat een raar bericht. Waarom zou het niet werken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 11:08
servival7 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:54:
[...]
Respawn heeft meerdere keren aangegeven dat ze dit getest hebben en dat het niet werkt.
Dan vraag ik me toch af wat er precies niet zou werken dan.

Ik ben geen game ontwikkelaar, maar als je een game kan maken waar je met z'n 3en uit een vliegtuig springt dan kan je van dat cijfertje 3 ook een 2 maken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wux
  • Laatst online: 17-05 19:48
Het wordt wel eens tijd voor een andere map. Een beetje op uitgekeken.

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• lowskilled-ftw
AlxRoelofs schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:02:
[...]

Dan vraag ik me toch af wat er precies niet zou werken dan.

Ik ben geen game ontwikkelaar, maar als je een game kan maken waar je met z'n 3en uit een vliegtuig springt dan kan je van dat cijfertje 3 ook een 2 maken.
Als ik het bericht zo lees, gaat het niet om het aanpassen. Maar om de game-ervaring? Solo / duo modes is gewoon niet weg gelegd voor apex?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-05 19:44

HStyles

Hbass

Waarom verdwijnt de naam van je teamgenoot als je inzoomed ? WTF
Ik loop hier zo vaak op mijn teamgenoten te schieten..

Zhur > Exile > Roflcopter

• fetix1
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:51:
[...]

Als ik het bericht zo lees, gaat het niet om het aanpassen. Maar om de game-ervaring? Solo / duo modes is gewoon niet weg gelegd voor apex?
Ik denk dat heel veel spelers het daar mee oneens zijn.

• EnigmaNL

EnigmaNL

Ik wil kaas.

lowskilled-ftw schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:51:
[...]

Waarom niet? Vrijwel alle legends zijn vatbaar om solo of duo te spelen (als in ze hebben nuttige skills). Alleen Lifeline zou in solo een beetje nutteloos zijn aangezien haar passive alleen werkt als je iemand revived.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• kevz
Nah ik hoef geen solo te zien met 60 Wraiths, daar is de game niet voor gebouwd of mensen dat nou denken of niet. Duo's zou evt kunnen, maar dan zit je evengoed nog met Wraith/Lifeline of Wraith/Octane combo's. Maar dit alles komt weer terug in de onbalans van hitboxes en abilities, en ik gok dat dat nooit zal gaan veranderen... En omdat dat niet gaat veranderen zal er geen solo komen want dan gaan ze zien wat er het meest gespeeld en nooit gespeeld gaat worden.
Gewoon een design flaw, verschillende hitboxes in een game met een hoog tempo en een hoge skill-ceiling.

Mijn YouTube

• lowskilled-ftw
EnigmaNL schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:24:
[...]

Waarom niet? Vrijwel alle legends zijn vatbaar om solo of duo te spelen (als in ze hebben nuttige skills). Alleen Lifeline zou in solo een beetje nutteloos zijn aangezien haar passive alleen werkt als je iemand revived.
kevz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:29:
Nah ik hoef geen solo te zien met 60 Wraiths, daar is de game niet voor gebouwd of mensen dat nou denken of niet. Duo's zou evt kunnen, maar dan zit je evengoed nog met Wraith/Lifeline of Wraith/Octane combo's. Maar dit alles komt weer terug in de onbalans van hitboxes en abilities, en ik gok dat dat nooit zal gaan veranderen... En omdat dat niet gaat veranderen zal er geen solo komen want dan gaan ze zien wat er het meest gespeeld en nooit gespeeld gaat worden.
Gewoon een design flaw, verschillende hitboxes in een game met een hoog tempo en een hoge skill-ceiling.
Dit.

• Lokz
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18-05 14:42
Wat gameplay betreft is dit een van de betere shooters wat mij betreft: fast pace vloeiend lopen, klimmen, sliden, schieten. Mijn vrienden spelen echter alleen ps4, en ik word op pc een beetje moe van de randoms.
Het gebeurt te vaak dat mensen beginnen te zeiken als je een bepaalde legend kiest, terwijl ze dan niet hoveren ofzo. Het interesseert mij namelijk helemaal niets welke legend ik ben, en dan krijg je toch een bak gezeik over je heen. Mensen spelen ook veel te veel voor zichzelf, en als ze dan 1v3 verliezen leaven ze meteen de game.

Net kom ik bij een duo die veel te laat hot droppen, waardoor ik geen loot heb. Ik ga dood, ze reviven me, en terwijl ik dan een wapen ga zoeken besluiten ze om zich in een gevecht te mengen op 200 meter afstand. Als ik dan eindelijk wapens gevonden heb en erheen ren (terwijl zij ten onder gaan), krijg ik "you are such an idiot, dumb noob."

Had ik maar vrienden :'( :P

• StrongArmLance
  • Laatst online: 14-05 12:44

StrongArmLance

Endless flow

Lokz schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:23:
Wat gameplay betreft is dit een van de betere shooters wat mij betreft: fast pace vloeiend lopen, klimmen, sliden, schieten.
Speel dan Titanfall :X

#vote

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 07:31
@NickThissen

Echt irritant man, die duo's die je gewoon laten stikken. Ze rennen van hot naar her, delen geen loot en gaan gevechten alleen of met zijn twee aan terwijl jij een paar honderd meter achter ze zit.
Als ik zoiets merk doe ik een mooie escape -> leave match.

• Lokz
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 18-05 14:42
Gedaan, maar potje zoeken in Titanfall 2 duurt soms een kwartier.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 14-05 12:44

StrongArmLance

Endless flow

Lokz schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:16:
[...]

Gedaan, maar potje zoeken in Titanfall 2 duurt soms een kwartier.
Binnenkort samen een kwartier wachten op de matchmaking?

#vote

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-05 19:44

HStyles

Hbass

Ik denk dat ik maar wat minder ga spelen.
9 op die 10 potjes kom je cheaters tegen.
Ook heb ik in mijn eigen team al mensen zien mikken met een aimbot ( en dan nog slecht zij )

Moet je eens zien hoe makkelijk en open cheats the vinden zijn als je het gewoon al in google intyped

https://www.google.com/se......1..gws-wiz.5pWCqgch1tI

Waarom worden al die sites in deze results niet flink aangepakt en uit de lucht gehaald. Verder de cheaters arresteren

Zhur > Exile > Roflcopter

• So_Surreal
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 00:41
Dit was wel mijn beste potje tot nu toe :D

• miniterror
  • Registratie: mei 2010
Wat een ellende zeg, op de een of andere manier krijg ik de aim niet goed op de PS4.
Ook te vaak dat ik met mensen in een team zit die niet communiceren of pingen waar ze heen gaan.
Rushen een gevecht in terwijl ik nog loot aan het verzamalen ben.
Heb ook het idee dat er recentelijk meer XIM spelers zijn en zo een voorsprong hebben op mij.
Zie ze soms zo snel en accuraat aimen.
Hebben andere PS spelers dat gevoel ook of ben ik gewoon super slecht in dit spel😅

• dr.lowtune
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 00:35

dr.lowtune

(o\ | /o)

Vrij veel gespeeld dit weekend op de ps4 en ook wel een aantal games gewonnen...maar dat team based....soms zijn ze echt te dom voor woorden..het zou fijn zijn als je ook alleen kon spelen. In dat opzicht vond ik Fortnite wel fijn, had je tenminste de keuze (zelfs 50 vs 50).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• servival7
miniterror schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:45:
Wat een ellende zeg, op de een of andere manier krijg ik de aim niet goed op de PS4.
Ook te vaak dat ik met mensen in een team zit die niet communiceren of pingen waar ze heen gaan.
Rushen een gevecht in terwijl ik nog loot aan het verzamalen ben.
Heb ook het idee dat er recentelijk meer XIM spelers zijn en zo een voorsprong hebben op mij.
Zie ze soms zo snel en accuraat aimen.
Hebben andere PS spelers dat gevoel ook of ben ik gewoon super slecht in dit spel😅
Denk toch echt dat dit aan jou ligt. Ik heb dit gevoel totaal niet.

• miniterror
  • Registratie: mei 2010
servival7 schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:26:
[...]

Denk toch echt dat dit aan jou ligt. Ik heb dit gevoel totaal niet.
Mag ik je toevoegen als vriend, ben wel benieuwd wat er uit komt als ik met je speel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18-05 18:36

Skybullet

It's go season

HStyles schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:43:
Ik denk dat ik maar wat minder ga spelen.
9 op die 10 potjes kom je cheaters tegen.
Ook heb ik in mijn eigen team al mensen zien mikken met een aimbot ( en dan nog slecht zij )

Moet je eens zien hoe makkelijk en open cheats the vinden zijn als je het gewoon al in google intyped

https://www.google.com/se......1..gws-wiz.5pWCqgch1tI

Waarom worden al die sites in deze results niet flink aangepakt en uit de lucht gehaald. Verder de cheaters arresteren
Het is toch eigenlijk ook te triest voor woorden dat er zulke websites en complete fora bestaan met honderden topics en duizenden views over cheats per game. Ik zat er net een paar door te scannen en mijn mond valt daar echt van open wat mensen allemaal willen en proberen en voor wat ? Om te winnen door vals te spelen ?

Ik kan daar gewoon echt niet bij en je weet gewoon dat er ook van die figuren hier op het forum zijn en meelezen. Ik kan er dan wel weer intens van genieten als ik topics lees als “ pls help i got hardware banned “.

Skybullet wijzigde deze reactie 29-04-2019 21:27 (3%)

Excuses sound best to the person who’s making them up . Stop feeling sorry for yourself. Telling everybody your sad story. Nobody will do it for you. If you want something, go get it. Period

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001

OMX2000

By any means necessary...

Echt die hit registratie is heeeeel shifty. Ik schiet nu 3 potjes achter elkaar door spelers heen. Dus ik richt echt op ze, redelijk close range en ik mis alles. Een keer met een R99 en een keer met een spitfire. Ging echt nergens over.

PS4 by the way

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

OMX2000 schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:24:
Echt die hit registratie is heeeeel shifty. Ik schiet nu 3 potjes achter elkaar door spelers heen. Dus ik richt echt op ze, redelijk close range en ik mis alles. Een keer met een R99 en een keer met een spitfire. Ging echt nergens over.

PS4 by the way
PC net zo hoor, de meeste tijd gaat het wel ok, maar ik heb zondag paar potjes gehad waar ik gewoon op een stilstaande speler met hemlok 4 van de 5 schoten gewoon geen hits zie. Ook shotguns doe je volle hit op je beeld, 8 dmg done als je al een hitreg krijgt. hopelijk komt daar wel snel verbetering in want dit is gewoon zo frustrerend als je de eerste bent die schiet, goed raakt maar dan nog door de hitreg het onderspit delft.

Als tegenhanger vandaag weer gewoon lekkere potjes met 7 8 en 9 kills voor mij en genoeg andere kills voor de rest. Enige early game overs waren door letterlijk geen ruk te vinden qua wapens en dan met alternator en mozamweak te moeten spelen... Peacekeeper was gewoon zoals het hoort raak wanneer ik op iemand schoot.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 30-04-2019 23:36 (16%)

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True