EnigmaNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:03:
[...]
Andere tijden. Overigens had je bij Counter-Strike wel degelijk communicatie en updates. Counter-Strike kreeg regelmatig nieuwe maps. CS 1.6 was gewoon één specifieke versie (en tevens de laatste content update) dus als je alleen daar naar kijkt is het een slechte vergelijking, het spel was op dat moment namelijk al uit ontwikkeld.
Vroeger kon je als gamer zelf ook meer invloed uitoefenen op het spel. Je kon zelf een CS 1.6 server draaien en die kon je zo goed of slecht maken als je zelf wilde (of kon betalen). Dat is er nu allemaal niet meer bij, je bent voor de volle 100% afhankelijk van de ontwikkelaar. Even je rates fixen zoals bij CS 1.6 is er niet meer bij.
[...]
CS 1.6 is dan inderdaad niet een goede vergelijking maar toen kregen de devs nog tijd om het aan te passen. Nu lijkt alles binnen een dag gefixt te worden. Mensen lijken zich niet in te kunnen beelden hoe "moeilijk" iets kan zijn om het aan te passen. Ow ze hebben niks van zich laten horen in een week, ze doen niks, het spel gaat nu dood.
Ja we leven in een andere tijd, ja er zijn dingen verandert. Maar rechtvaardig eens waarom mensen zo ongeduldig zijn en de devs niet de tijd geven om wat aan te passen.
Spelt loopt ook niet persee dood door de "trage" updates want algemeen persoon geeft daar weinig om. Behalve als het om hackers gaat, die moeten wel snel aangepakt worden.
Ik ben een gemiddelde gamer en ik merk niet of ik iets raak omdat ik niet goed aim of omdat de hitbox/netwerk connectie niet goed is. Laat staan dat een algeme persoon het wel merkt.
Spel loopt leeg omdat de aandacht span van de mensen geheel anders is dan 10 jaar terug.
Je bent redelijk out of touch, aangezien de "scene" toch zeker al 10 jaar op deze manier werkt.
Mensen zeuren niet, mensen willen gewoon een goed spel om hun tijd en geld in te stoppen. Apex Legends heeft veel problemen, zeker op PC. Als ze daar niks aan doen is het binnen no-time einde verhaal. Er zijn al genoeg free to play spellen gesneuveld omdat de spelersaantallen terugliepen.
Je kunt wel doen alsof alles koek en ei is met Apex Legends maar dat betekent niet dat de klachten van mensen ongegrond zijn. Mensen houden van het spel dus willen ze dat het succesvol is en blijft bestaan, dat kan alleen als het spel goed genoeg is (en goed genoeg blijft).
Tijd erin stoppen snap ik, maar geld? (Buiten de initiale kosten van BP of spel aanschaf)
Ik koop iets als ik het wil, ik koop niet iets met de gedachte erbij nou ik heb me vermaakt laat ik ze wat extra geld geven om ze te ondersteunen.
Ik ben tevreden met het spel, dan zijn mijn standaarden wat lager lijkt het.
Het is gratis dus ik ben ook wel van mening dat ik er niet veel over kan klagen, bij een betaald product is dat wel iets anders. Maar zelfs dan is het een grens vanaf welk bedrag,
Wordt alleen beetje moedeloos over het algehele negative gedoe van spel gaat dood of wat dan ook, zijn andere dingen in het leven die beter je aandacht kunnen krijgen.