Toon posts:

Het grote Hyundai Kona Electric topic

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste
Acties:

• Pandarrama
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-11 16:55
2 weken geleden tikte ik bij Shell nog de 75 aan,

• Rob76
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 03-12 19:04
Nostordici schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:11:
[...]

Gefeliciteerd man, Polak White blijft een te gekke kleur, echt spierwit 😁
[...]

Hoe krijg ik dit scherm tijdens het laden? Of moet de auto dan aan? Met start knop.
Als je de deur open hebt, gaat dit bij mij automatisch.

En wit is inderdaad top, is die van mij ook 😁. Een 64 premium van febr. 2019. Ik kon kiezen uit rood of wit om een van de eerste te hebben binnen ons bedrijf. En nog met 4% bijtelling.

[Voor 21% gewijzigd door Rob76 op 02-11-2021 09:48]

• Rob76
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 03-12 19:04
SeeSharpDev schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:01:
Tot nu toe verschillende stations van Shell met 150 kw / 175 kw laders en vandaag een Tesla lader (250 kw).
Alle keren was ik de enigste die aan het laden was op dat moment (alleen bij Tesla niet).
Dat is vreemd, bij een 150 Kw lader zou je echt wel 75 moeten kunnen halen. Kan je trouwens ook bij een Tesla lader laden?

• nessio
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03-12 16:59
@SeeSharpDev Wel vreemd. Die paar keer aan de snellader ging ik rap naar +/- 70 bij een 175kwh lader

Kona ceramic blue, 64 kwh, premium, michelin cross climate+ / sept 2019-heden

• One-eye864
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 03-12 16:18
Rob76 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:46:
[...]

Dat is vreemd, bij een 150 Kw lader zou je echt wel 75 moeten kunnen halen. Kan je trouwens ook bij een Tesla lader laden?
Sinds gisteren bij een 10 tal laadplaatsen: https://tweakers.net/nieu...aar-voor-niet-teslas.html

• cautje
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 03-12 17:19
Mijn kona is naar de garage geweest en heeft een SW update gehad.
Nu klappen de spiegels niet meer in tijdens het afsluiten met de sleutel.
Ik kan in het menu via het stuur ook nergens deze optie vinden en andere instellingen zijn behouden gebleven.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Bedankt!

• SeeSharpDev
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 22:57
cautje schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:15:
Mijn kona is naar de garage geweest en heeft een SW update gehad.
Nu klappen de spiegels niet meer in tijdens het afsluiten met de sleutel.
Ik kan in het menu via het stuur ook nergens deze optie vinden en andere instellingen zijn behouden gebleven.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Bedankt!
Staat het knopje in de deur misschien anders?
Volgens mij zit daar een knopje voor de spiegels, wellicht staat die op 'uitgeklapt'.

• cautje
Das een goede, ik kijk straks ff en laat het weten.
THX!

• Flight777
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-12 13:16
Voor de mensen die nog de IEB (elektronische rem) update moeten doen van de laatste terugroepactie (Dec 2020) opgepast!

Wij hebben halverwege Oktober een nieuwe Kona privé gekocht, import uit België afgeleverd aldaar in Dec 2020. Was helemaal nieuw, 10 km op de teller.

De 2 - 3 weken dat wij de auto nu in bezit hebben, echt genoten en nog 0 problemen ervaren :)

Nu stond op de auto nog de IEB terugroepactie open volgens de RDW dus gisteren is de auto bij de lokale dealer hier in Tiel geweest om dat uit te voeren.

Zo gezegd zo gedaan en ook nog dubbelgechecked met de dealer of er nog andere dingen openstaan op onze auto volgens het VIN, maar dat was niet het geval. Toch maar lekker op 90% laden laten staan omdat ik lees dat dit sowieso beter is.

Bij wegrijden dealer, werkt het media en nav geluid niet meer. Omgedraaid en bij de dealer hebben ze de zekering gereset en het werkte weer. Mooi opgelost dacht ik...

Afgelopen nacht de auto aan onze eigen laadpaal gehangen (Easee).

Vanochtend word ik wakker met stuk of 20 notifications van Bluelink op mij telefoon van ergens in de nacht met 60 sec interval dat charging successfull was. Ok... bugje in de app?

We willen naar ons werk rijden en de befaamde gele waarschuwing gaat aan met Check EV System. Auto kan nog wel gewoon starten en rijden, maar de melding gaat niet meet weg, ook niet na herstart.

Vanmiddag dus maar weer langs de dealer gereden... na het uitlezen kon ik de auto laten staan want de accu moet vervangen worden..... De update heeft iets getriggerd volgens hun zeggen wat dit nu aangeeft (beetje vaag)....

Nu een ICE i30 mee (ze hadden niets anders) en ik wordt morgen gebeld wanneer ze de nieuwe accu verwachten. Kan meer dan 1,5 week aanlopen, maar als ik het forum hier mag geloven nog wel langer....

Gaat mijn nieuwe auto dan met net 2000 op de teller (rijden 200km per dag heen en weer naar Schiphol)... Allemaal door een "kleine" software update.

• patrickt35
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 03-12 19:47
Flight777 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:40:
Voor de mensen die nog de IEB (elektronische rem) update moeten doen van de laatste terugroepactie (Dec 2020) opgepast!

Wij hebben halverwege Oktober een nieuwe Kona privé gekocht, import uit België afgeleverd aldaar in Dec 2020. Was helemaal nieuw, 10 km op de teller.

De 2 - 3 weken dat wij de auto nu in bezit hebben, echt genoten en nog 0 problemen ervaren :)

Nu stond op de auto nog de IEB terugroepactie open volgens de RDW dus gisteren is de auto bij de lokale dealer hier in Tiel geweest om dat uit te voeren.

Zo gezegd zo gedaan en ook nog dubbelgechecked met de dealer of er nog andere dingen openstaan op onze auto volgens het VIN, maar dat was niet het geval. Toch maar lekker op 90% laden laten staan omdat ik lees dat dit sowieso beter is.

Bij wegrijden dealer, werkt het media en nav geluid niet meer. Omgedraaid en bij de dealer hebben ze de zekering gereset en het werkte weer. Mooi opgelost dacht ik...

Vanochtend word ik wakker met stuk of 20 notifications van Bluelink op mij telefoon van ergens in de nacht met 60 sec interval dat charging successfull was. Ok... bugje in de app?

We willen naar ons werk rijden en de befaamde gele waarschuwing gaat aan met Check EV System. Auto kan nog wel gewoon starten en rijden, maar de melding gaat niet meet weg, ook niet na herstart.

Vanmiddag dus maar weer langs de dealer gereden... na het uitlezen kon ik de auto laten staan want de accu moet vervangen worden..... De update heeft iets getriggerd volgens hun zeggen wat dit nu aangeeft (beetje vaag)....

Nu een ICE i30 mee (ze hadden niets anders) en ik wordt morgen gebeld wanneer ze de nieuwe accu verwachten. Kan meer dan 1,5 week aanlopen, maar als ik het forum hier mag geloven nog wel langer....

Gaat mijn nieuwe auto dan met net 2000 op de teller (rijden 200km per dag heen en weer naar Schiphol)... Allemaal door een "kleine" software update.
Wees blij dat de nieuwe software heeft opgemerkt dat er iets mis is met het EV systeem.
Het had ook zo maar kunnen zijn dat je was blijven doorrijden, en tijdens het laden je auto in brand was gevlogen.

• grimlock
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03-12 09:07
Flight777 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 20:40:

Ik weet niet welke update dat je meegekregen hebt, maar ik heb die van juni dit jaar bij oplevering gekregen (paar weken terug). Tot op heden nog nul problemen gehad. Alles werkt perfect. Soms merk ik alleen dat Bluelink geen/of amper commando's door kan sturen en ik verdenk daar het netwerk van Hyundai van. Er zijn wel vaker problemen als je updates krijgt zodra er reeds gebruikersinstellingen in staan. Dan lijkt het wenselijk om alles een keer te resetten om een betere ervaring te krijgen.

• cautje
SeeSharpDev schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:20:
[...]

Staat het knopje in de deur misschien anders?
Volgens mij zit daar een knopje voor de spiegels, wellicht staat die op 'uitgeklapt'.
Inderdaad, het was een eenvoudig knopje!
Bedankt!

• sirM1ster
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-11 09:47
cautje schreef op woensdag 3 november 2021 @ 08:41:
[...]

Inderdaad, het was een eenvoudig knopje!
Bedankt!
Bij mij ook al enkele keren gebeurt. De vrouw gaat er een keer met de auto vandoor en de volgende dag vraag ik me af waarom de zijspiegels niet automatisch dicht gaan. Bleek mijn vrouw gewoon het verkeerde knopje in de deur omgezet te hebben bij het afstellen van de spiegels. 8)7

• grimlock
Vanmorgen raar issue gehad. Liep de auto uit met sleutel, maar de auto stond nog aan. Ik gooi de deur dicht en hij gaat op slot met de lampen ook nog aan, en kom er met de sleutel, zowel de knop als de sleutel zelf, niet meer in. Alleen via de app kon ik de auto opnieuw ontgrendelen. Hail to Bluelink.

• elmo1
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02-12 20:54

elmo1

Kona Electric jan-2019

grimlock schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:36:
Vanmorgen raar issue gehad. Liep de auto uit met sleutel, maar de auto stond nog aan. Ik gooi de deur dicht en hij gaat op slot met de lampen ook nog aan, en kom er met de sleutel, zowel de knop als de sleutel zelf, niet meer in. Alleen via de app kon ik de auto opnieuw ontgrendelen. Hail to Bluelink.
Past bij je naam ;-).
Vreemd maar je kan de auto toch ook met sleutel openen.

• grimlock
elmo1 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:00:
[...]

Past bij je naam ;-).
Vreemd maar je kan de auto toch ook met sleutel openen.
Dat was dus het aparte eraan. Ik dacht ook even de deur met de fysieke sleutel open te maken, klipje los, sleutel eruit en draaien maar, maar dat lukte niet. Natuurlijk kan software wel eens lopen te bokken, maar dit was wel raar. Daar sta je dan langs je glimmende Kona en je kan er niks mee. :'(

• SeeSharpDev
Pandarrama schreef op maandag 1 november 2021 @ 20:37:
2 weken geleden tikte ik bij Shell nog de 75 aan,

[Afbeelding]
Heb jij 'winter mode' aan of uit?

• Pandarrama
Uit.

• nessio
Ik ook : uit

• Jan Workum
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-11 20:16

Jan Workum

Kona EV 64kWh Fashion 2020 CZ

De wintermodus aan zorgt voor batterijverwarming onder de -10 teneinde de capaciteit en laadcapaciteit op peil te houden.
https://www.insideevsforu...fined-and-condensed.7977/

• nessio
Klopt, dus heeft in Nederland weinig effect.

• elmo1

elmo1

Kona Electric jan-2019

Ik laat me redelijk kritisch uit over de gang van zaken bij Hyundai en de service die ze soms (niet) verlenen.

Maar als er iets positiefs is vind ik dat ik dat ook moet melden. Kreeg vandaag deze mail binnen :-):

Beste Hyundai rijder,
Onlangs hebben wij de Hoog Voltage batterij vervangen van uw elektrische Hyundai. Hiermee kunt u weer zorgeloos op weg zoals u dat van Hyundai gewend bent. Kwaliteit, betrouwbaarheid en service staat bovenaan bij Hyundai en wij betreuren het dat we u ongemak hebben bezorgd.

Als waardering voor uw geduld de afgelopen periode en ter tegemoetkoming van het ongemak ontvangt u van ons een VVV Online Cadeaucode ter waarde van € 75.

We hopen u uiteraard graag terug te zien!

Met vriendelijke groet,
Hyundai

VVV Online Cadeaucode t.w.v. €75,00:

• ikke5000
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 21:21
Dat is netjes! Ik ben benieuwd wat wij dan gaan krijgen.

• pmiddeld
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 03-12 16:49
Ik ga mogelijk zaterdag proefrijden in een Kona 64 kW premium uit 2020. Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten (behalve de status van de batterij)?
Verder wil ik even de SoH en de totaal geladen kWh checken met EVNotify maar waar zit in deze auto de plek waar de OBD2 dongel in moet?

Hyundai Ioniq Comfort 2017

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:44

CyBeRSPiN

sinds 2001

@pmiddeld er zit toch nog wel fabrieksgarantie op een auto van een jaar oud?
Met zo’n jonge Kona zijn er nog geen effecten van degradatie te zien ook, tenzij ie een idioot hoge kmstand heeft wellicht?

• Cemmey
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 03-12 18:28
pmiddeld schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:18:
Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten (behalve de status van de batterij)?
Op de weg? haha :+ :+

Ik zou het zo even niet zo snel weten. Ik vind onze Kona fantastich rijden, maar wij komen dan ook van een Peugeot 206 (2001).

Oja, het enige kleine puntje wat ik op dit moment heb is dat ik vind dat de omgevingsgeluiden (wind, banden etc) op de snelweg heel erg hoorbaar zijn en dat dit nauwelijks te onderdrukken is met de radio (ja of je moet hem op standje festival zetten). Maar dat is ergens ook logisch je hebt het geluid va de motor niet meer. . Binnen de bebouwde kom en op 80 wegen is de auto muisstil.

[Voor 6% gewijzigd door Cemmey op 05-11-2021 08:23]

• elmo1

elmo1

Kona Electric jan-2019

Ik ga mogelijk zaterdag proefrijden in een Kona 64 kW premium uit 2020. Zijn er nog dingen waar ik specifiek op moet letten (behalve de status van de batterij)?
Verder wil ik even de SoH en de totaal geladen kWh checken met EVNotify maar waar zit in deze auto de plek waar de OBD2 dongel in moet?
Eigenlijk alleen dat hij dealer onderhouden is en dan zou je nog 4 jaar garantie moeten hebben of vorige eigenaar moet er 2 jaar bijgekocht hebben dan is het 6.
En dat het geen import is die hebben over het algemeen geen warmtepomp wat scheelt in range in de winter

[Voor 9% gewijzigd door elmo1 op 05-11-2021 08:54]

• The Adder
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01-12 13:40

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

:9~ :9~
Cemmey schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:15:
[...]
Oja, het enige kleine puntje wat ik op dit moment heb is dat ik vind dat de omgevingsgeluiden (wind, banden etc) op de snelweg heel erg hoorbaar zijn en dat dit nauwelijks te onderdrukken is met de radio (ja of je moet hem op standje festival zetten). Maar dat is ergens ook logisch je hebt het geluid va de motor niet meer. . Binnen de bebouwde kom en op 80 wegen is de auto muisstil.
Ja de Kona is niet de stilste, maar standje festival is ook weer niet (altijd) nodig ;)
Het is erg afhankelijk van de weg, dus het kan zomaar dat je bij 120 zomaar van volledig stil ineens de weg duidelijk gaat horen. Is dat storend, ik vind van niet maar dat is natuurlijk altijd subjectief.

Als winterproject heb ik mij voorgenomen om in mijn Kona (2018) geluidsisolatie te gaan toepassen. O.a. de achterbak en de binnenzijde van de deuren. Ben benieuwd naar de resultaten...

P.S. Waar ik nog geen goede oplossing voor heb is windgeluid van mijn opendakje, boven de 110 is deze duidelijk hoorbaar, meer mensen hier 'last' van? En ja, het opendakje is gesloten ;)

• gtabak
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 03-12 10:22
Links onder bij het dashboard. Er zit een soort greep waarmee je het klepje kan openen.

• Marko72
  • Registratie: september 2018
  • Nu online
The Adder schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:17:
[...]

[...]

Ja de Kona is niet de stilste, maar standje festival is ook weer niet (altijd) nodig ;)
Het is erg afhankelijk van de weg, dus het kan zomaar dat je bij 120 zomaar van volledig stil ineens de weg duidelijk gaat horen. Is dat storend, ik vind van niet maar dat is natuurlijk altijd subjectief.

Als winterproject heb ik mij voorgenomen om in mijn Kona (2018) geluidsisolatie te gaan toepassen. O.a. de achterbak en de binnenzijde van de deuren. Ben benieuwd naar de resultaten...

P.S. Waar ik nog geen goede oplossing voor heb is windgeluid van mijn opendakje, boven de 110 is deze duidelijk hoorbaar, meer mensen hier 'last' van? En ja, het opendakje is gesloten ;)
Nope, die zou je niet moeten kunnen horen (ook niet als je nog veel harder gaat dan dat). En eens dat de isolatie niet best is, vooral op bepaalde stukken alsfalt. Want als je op een vers stuk asfalt rijdt hoor je vrijwel niets. Blijkbaar hebben andere merken dat wel onder controle; een bezine Audi A3 is stukken stiller bijvoorbeeld.

• nessio
In bv een audi, bmw, mb zit veel meer geluidsdempend materiaal (het goede spul is vrij duur)

• Pandarrama
Meten is weten. Waar komt het overmatige geluid bij een Kona precies vandaan?
Dat moet je dan namelijk gericht aanpakken.

• pmiddeld
Dank voor de antwoorden.

@CyBeRSPiN Het is meer om te kijken of de geladen kWh (CEC) een beetje correspondeert met de km-stand. M.a.w. of er niet met de km-stand geknoeid is. Verwacht het eigenlijk niet hoor.

• daemonix
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
pmiddeld schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:37:
Dank voor de antwoorden.

@CyBeRSPiN Het is meer om te kijken of de geladen kWh (CEC) een beetje correspondeert met de km-stand. M.a.w. of er niet met de km-stand geknoeid is. Verwacht het eigenlijk niet hoor.
De eerste indicatie is dan de RDW site, tenzij het een import auto betreft. Als die uit Duitsland komt schijnt de kans rond de 30% te liggen dat er mee geknoeid is.

Hyundai Kona, Hyundai Ioniq electric in bezit

• piwakawaka
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03-12 18:10
daemonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:22:
[...]

Als die uit Duitsland komt schijnt de kans rond de 30% te liggen dat er mee geknoeid is.
Bron?

• Marc Groms
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 08:05
Marko72 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:28:
[...]

Nope, die zou je niet moeten kunnen horen (ook niet als je nog veel harder gaat dan dat). En eens dat de isolatie niet best is, vooral op bepaalde stukken alsfalt. Want als je op een vers stuk asfalt rijdt hoor je vrijwel niets. Blijkbaar hebben andere merken dat wel onder controle; een bezine Audi A3 is stukken stiller bijvoorbeeld.
Als er nog de originele banden onder zitten zou ik beginnen met stillere banden te monteren. Dat scheelt enorm.
Op de snelweg aan 120 hoor je de rolgeluiden nog maar het is niet meer storend.

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 06:11

tomic

Smexylittlebabe!

Marc Groms schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:26:
[...]

Als er nog de originele banden onder zitten zou ik beginnen met stillere banden te monteren. Dat scheelt enorm.
Idee voor een setje banden die stil zijn?

Toch maar een weblog?

• Marc Groms
Zie https://www.oponeo.nl/blog/stille-autobanden-geluidsoverlast

Ik heb Michelin Primacy. Die zijn stil.

• FransDvntr
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 03-12 20:16
Mijn Kona staat ook op de Michelin Primacy (als het goed is staan alle Kona’s vanaf 2020 daar standaard op). Vind het geluid in de auto erg meevallen. Ook een Tesla model 3 is bij 120 km niet geruisloos.

• elmo1

elmo1

Kona Electric jan-2019

Marc Groms schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:26:
[...]

Als het nexen zijn vanaf 20 model liggen er Michelin onder

• elmo1

elmo1

Kona Electric jan-2019

The Adder schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:17:
[...]

[...]

Ben benieuwd naar de rapportage hoe je het gedaan hebt

• elmo1

elmo1

Kona Electric jan-2019

pmiddeld schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:37:
Dank voor de antwoorden.

En wat als je accu ondertussen vervangen is?

• Marc Groms
FransDvntr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:33:
Mijn Kona staat ook op de Michelin Primacy (als het goed is staan alle Kona’s vanaf 2020 daar standaard op). Vind het geluid in de auto erg meevallen. Ook een Tesla model 3 is bij 120 km niet geruisloos.
Klopt. Eigenlijk moet je vergelijken met een andere auto en doe dat dan best met een app zoals Geluidsmeter. Dan heb je een objectieve meting van de decibels.

• pmiddeld
elmo1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:00:
[...]

En wat als je accu ondertussen vervangen is?
Dan lijkt het of hij heeel zuinig is geweest. Dan heeft de dealer iets om uit te leggen.

• Kaaschef
  • Nu online
plopobiel schreef op maandag 1 november 2021 @ 16:59:
[...]

Ik ben vrijdag voor een servicebeurt naar de dealer geweest en ik heb dat geluid ook en de elektromotor moet vervangen worden dan ben je de auto 1 dag kwijt. maar de accu moet ook vervangen worden dus dat wordt dan in 1 keer gedaan medio december hadden ze het over alles in 1 keer was ook mijn voorstel.
Ik ben ook in de markt voor een gebruikte Kona maar dit soort berichten laten me wel schrikken. waarom moet de accu ook vervangen worden, of is het alleen de 12V accu?

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 03-12 16:21
Kaaschef schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:21:
[...]

Ik ben ook in de markt voor een gebruikte Kona maar dit soort berichten laten me wel schrikken. waarom moet de accu ook vervangen worden, of is het alleen de 12V accu?
Ik neem aan dat @plopobiel het heeft over deze terugroepactie:
https://www.hyundai.com/nl/Recall
...voor de hoogspanningsaccu dus.

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:34
Kaaschef schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:21:
[...]

Je koopt een gebruikte auto en krijgt er een gloednieuwe accu in. Dat lijkt me een no brainer.

• plopobiel
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 03-12 19:22
vanaalten schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:04:
[...]

Ik neem aan dat @plopobiel het heeft over deze terugroepactie:
https://www.hyundai.com/nl/Recall
...voor de hoogspanningsaccu dus.
Yep

• Kaaschef
  • Nu online
CopyCatz schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:27:
[...]

Je koopt een gebruikte auto en krijgt er een gloednieuwe accu in. Dat lijkt me een no brainer.
Na het lezen van de tips over de terugroepactie begrijp ik dat het ging over brandveiligheid en niet zozeer degradatie.

Zijn er andere zaken waar op gelet moet worden?

• Kaaschef
  • Nu online
CopyCatz schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:27:
[...]

Pfew idd. Mag wat kosten zo'n terugroepactie...

• SeeSharpDev
Vandaag een nieuwe poging aan de snellader (Tesla - 350 kw laders).
Na zo'n 35 km te hebben gereden met redelijk optrekken om de accu te verwarmen aangekomen bij de lader.
Bij de laders was het rustig, nog 10+ beschikbaar.

Ik was gearriveerd met 10% accu.

10% -> 21% - met 42 kw geladen
21% -> 49% - met 56 kw geladen
49% -> 54% - met 78 kw geladen
54% -> 57% - met 70 kw geladen
57% -> 70% - met 56 kw geladen

Ondanks dat ik blij ben een keer volle snelheid te hebben gezien (voor het eerst) begrijp ik er nog maar weinig van.
Ik kan niet verklaren waarom 10 t/m 49% op zo'n 'lage' snelheid ging.
Ik beschik niet over de tools om de temp van de accu te kunnen uitlezen etc., alleen daarmee zou ik de snelheid kunnen verklaren.

Wintermodus staat uit, verder valt er volgens mij niets in te stellen om daar impact op te hebben.

• Cxxxx71
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06:53
SeeSharpDev schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:19:
Na zo'n 35 km te hebben gereden met redelijk optrekken om de accu te verwarmen aangekomen bij de lader.

Ondanks dat ik blij ben een keer volle snelheid te hebben gezien (voor het eerst) begrijp ik er nog maar weinig van.
Ik beschik niet over de tools om de temp van de accu te kunnen uitlezen etc., alleen daarmee zou ik de snelheid kunnen verklaren.

Wintermodus staat uit, verder valt er volgens mij niets in te stellen om daar impact op te hebben.
Voor mijn beeldvorming en zonder de rekenmachine erbij te pakken, hoe lang duurde het van 10% naar 70%?

• SeeSharpDev
Cxxxx71 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:16:
[...]
Voor mijn beeldvorming en zonder de rekenmachine erbij te pakken, hoe lang duurde het van 10% naar 70%?
Ongeveer 45 min

• Banjy
  • Laatst online: 03-12 07:16
SeeSharpDev schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:19:

Heel herkenbaar en ook ik tast helaas in het duister. Een keer tijdens een zomerdag (niet extreem) heet vrij rap de hogere snelheden gezien. Denk dat het inderdaad in de hoek van accu temperatuur zit. Na een tijd op hoog vermogen gaat de auto ook heel hard koelen om juist die warmte van het laden weer kwijt te kunnen.
Leuk experiment zou zijn (als je zo een uitlees dongel hebt) is inderdaad meten of de aanvangsaccu temperatuur iets van een relatie hiermee laat zien. Welke tweaker die zo een dongel heeft voelt zich geroepen deze collectieve nieuwsgierigheid verder te voeden :+ ?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• Cxxxx71
Op dit moment gebruik ik een spiraalkabel om op te laden. Nadeel hiervan is dat ik vooruit moet inparkeren om aan te sluiten op de laadpaal. Wil dus een langere kabel zodat ik achteruit kan inparkeren. Wat is in dat geval raadzaam? Is 6 meter voldoende om er steeds goed bij te kunnen, of kan ik beter voor 8 meter gaan?

• Pandarrama
Ruilen met iemand die een korte wil?
Niet dat ik wil ruilen maar zou er best een laadkabel van 1 meter bij willen hebben omdat ik juist 9 van de 10 gevallen vooruit inparkeer en dus aan een meter genoeg zou hebben.

Maar een Kona is ca 4.20 meter lang. Bij 6 meter ga je meer dan genoeg overhouden.
8 meter is wel een hele bos kabel en past ook niet meer onder de plank in je kofferbak.

• Sander-B
  • Laatst online: 02-12 22:18
Banjy schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:26:
[...]

Heel herkenbaar en ook ik tast helaas in het duister. Een keer tijdens een zomerdag (niet extreem) heet vrij rap de hogere snelheden gezien. Denk dat het inderdaad in de hoek van accu temperatuur zit. Na een tijd op hoog vermogen gaat de auto ook heel hard koelen om juist die warmte van het laden weer kwijt te kunnen.
Leuk experiment zou zijn (als je zo een uitlees dongel hebt) is inderdaad meten of de aanvangsaccu temperatuur iets van een relatie hiermee laat zien. Welke tweaker die zo een dongel heeft voelt zich geroepen deze collectieve nieuwsgierigheid verder te voeden :+ ?
De maximale laadsnelheid haal je pas bij een accutemperatuur van 25 graden. Als je op een koude dag rustig (<120km/h) rijdt haal je deze temperatuur meestal niet.

De laadsnelheden bij verschillende accutemperaturen zijn als volgt:
>25c: 75kw
<25c: 56kw
<15c: 42kw
<5c: 21kw

Ik heb afgelopen zomer in Italië trouwens last gehad van een lagere snelheid door een te hoge accutemperatuur. De buitentemperatuur was iets van 32-34 graden en de accu zat rond de 40 graden. Volgens mij haalde ik toen ook maar iets van 50kw.

[Voor 11% gewijzigd door Sander-B op 09-11-2021 17:23]

• Proton_
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 08:56

Proton_

Team Welles

Dus even plankgas voordat je gaat laden :)

'19 Hyundai Kona EV, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met R290 monoblock

• CopyCatz
Cxxxx71 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:42:
Op dit moment gebruik ik een spiraalkabel om op te laden. Nadeel hiervan is dat ik vooruit moet inparkeren om aan te sluiten op de laadpaal. Wil dus een langere kabel zodat ik achteruit kan inparkeren. Wat is in dat geval raadzaam? Is 6 meter voldoende om er steeds goed bij te kunnen, of kan ik beter voor 8 meter gaan?
Ik heb een vaste 6 meter aan mijn Zappi, gaat prima. Als ie naast de auto hangt kan je overal bij. 8 meter is ook weer extra laadverlies.

• Pandarrama
Mijn vaste kabel is 8 meter.
Onlangs eens doorgereden tot 0% waarna er 68.81 kWh in de accu ging.

• T-Dinx
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 03-12 18:59
Pandarrama schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:42:
Mijn vaste kabel is 8 meter.
Onlangs eens doorgereden tot 0% waarna er 68.81 kWh in de accu ging.
Komt volgens mij door verlies in de kabel.

• Proton_
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 08:56

Proton_

Team Welles

Volgens mij niet.
Het meeste verlies zit in de spanningsaanpassing van 230V naar de accuspanning in de interne lader.

'19 Hyundai Kona EV, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met R290 monoblock

• Cxxxx71
CopyCatz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:39:
[...]

Ik heb een vaste 6 meter aan mijn Zappi, gaat prima. Als ie naast de auto hangt kan je overal bij. 8 meter is ook weer extra laadverlies.
Lukt 6 meter ook als de kabel langs de passagierszijde gaat naar de laadpaal? Zonder dat deze tegen de auto hangt zeg maar? Heb liever dat de kabel dan gewoon op de grond ligt.

• CopyCatz
Cxxxx71 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:34:
[...]

Lukt 6 meter ook als de kabel langs de passagierszijde gaat naar de laadpaal? Zonder dat deze tegen de auto hangt zeg maar? Heb liever dat de kabel dan gewoon op de grond ligt.
Mijn laadpaal hangt aan de passagierskant ter hoogte van de achterdeur. Kabel ligt met ruime marge op de grond. Kona afmetingen zijn 4,2 bij 1,8.

• B00st3r
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 29-11 12:36
Onderstaande vraag ook gesteld in het S21 Ultra forum maar helaas nog geen resultaat.

Zojuist geprobeerd mijn S21 Ultra in mijn Hyundai Kona aan de praat te krijgen. Helaas krijg ik zwart beeld in de auto en de melding 'Ga verder met installeren op het scherm in de auto'. Daar blijft het scherm zwart.

Iemand hier een fix voor?

[Voor 4% gewijzigd door B00st3r op 09-11-2021 23:27]

• Cemmey
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 03-12 18:28
Sander-B schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:20:
[...]

Ik heb afgelopen zomer in Italië trouwens last gehad van een lagere snelheid door een te hoge accutemperatuur. De buitentemperatuur was iets van 32-34 graden en de accu zat rond de 40 graden. Volgens mij haalde ik toen ook maar iets van 50kw.
Cool, ik wil volgend jaar met de Kona naar Sardinië op vakantie, was het een beetje te doen qua reistijd en met laden onderweg? Wat ik gelezen heb is het laadnetwerk naar en in Italië ruim voldoende, maar misschien heb je nog tips en eventueel dingen die je niet zou aanbevelen?

• KLMDE
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 19-11 13:06
Beste forum gebruikers,

Bij ons gaat de Hyundai Kona electric 64Kwh over 2 weken naar de garage voor een hoogspanningsbatterij wissel.
De Kona is nu nog steeds functioneel, met de ingestelde 90% batterij niveau.

Ik ben heel erg nieuwsgierig of er mensen zijn die al een wissel hebben gehad. Hoe was jullie ervaring?
En merken jullie verschil in laden, range en of rijden?

Is het nieuwe accupakket ook lichter in gewicht?

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

KLMDE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:42:
Bij ons gaat de Hyundai Kona electric 64Kwh over 2 weken naar de garage voor een hoogspanningsbatterij wissel.

Ik ben heel erg nieuwsgierig of er mensen zijn die al een wissel hebben gehad. Hoe was jullie ervaring?
En merken jullie verschil in laden, range en of rijden?
Zit ook nog te "wachten", dus geen ervaring maar ik was benieuwd welk bouwjaar/maand je Kona is (er van uitgaande dat ze op 'ouderdom' afwerken)?

• KLMDE
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 19-11 13:06
The Adder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:59:
[...]

Zit ook nog te "wachten", dus geen ervaring maar ik was benieuwd welk bouwjaar/maand je Kona is (er van uitgaande dat ze op 'ouderdom' afwerken)?
Onze is van januari 2019. Registratie datum.

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

KLMDE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:08:
[...]
Onze is van januari 2019. Registratie datum.
Onze heeft registratie datum 12/2018, heb ik ergens een (sinterklaas) boot gemist? :o
Misschien toch maar eens een belletje naar Hyundai NL doen...

• Sander-B
  • Laatst online: 02-12 22:18
Cemmey schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:50:
[...]

Cool, ik wil volgend jaar met de Kona naar Sardinië op vakantie, was het een beetje te doen qua reistijd en met laden onderweg? Wat ik gelezen heb is het laadnetwerk naar en in Italië ruim voldoende, maar misschien heb je nog tips en eventueel dingen die je niet zou aanbevelen?
Ik ben via Duitsland en Zwitserland naar Toscane gereden met een overnachting (met oplaadmogelijkheid) nabij het Comomeer. In Duitsland en Zwitserland zijn ruim voldoende snelladers. In Italië heb ik maar 1x hoeven snelladen bij Ionity en dat ging prima. Het was in Italië wel meer zoeken naar goede snelladers, wat dat betreft lopen ze duidelijk achter op Duitsland en Zwitserland. Hoe zuidelijker je komt, hoe minder snelladers.

Al met al is de reis me uitstekend bevallen. Je bent natuurlijk langer onderweg dan met een brandstofauto, maar door de verplichte laadstops was het een ontspannen reis.

Mocht je ABRP (A Better Routeplanner) gebruiken voor je reis (wat aan te raden is): de voorspelde reistijd is niet realistisch. Het beste kan je de rit met Google Maps uitstippelen en daar de laadtijd van ABRP bij optellen. Volgens mij houdt ABRP niet/nauwelijks rekening met het verkeer bij de berekening van de reistijd.

• Snacky817
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 03-12 17:15
The Adder schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:12:
[...]

Onze heeft registratie datum 12/2018, heb ik ergens een (sinterklaas) boot gemist? :o
Misschien toch maar eens een belletje naar Hyundai NL doen...
Het vervangen van de accu's gaat niet over ouderdom, maar over een bepaalde serie die slecht zou kunnen zijn.

Als je je kenteken bij RDW invoert kun je zien of er een terugroepactie voor je auto is.

• daemonix
  • Niet online
Snacky817 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:26:
[...]

Het vervangen van de accu's gaat niet over ouderdom, maar over een bepaalde serie die slecht zou kunnen zijn.

Als je je kenteken bij RDW invoert kun je zien of er een terugroepactie voor je auto is.
En dan gaat het op volgorde van het VIN. Het kan best zijn dat de ene ouder is dan de andere terwijl de laatste toch een later leverdatum had.

Hyundai Kona, Hyundai Ioniq electric in bezit

• benme
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 29-11 22:50
Ik heb een Hyundai Kona electric 64Kwh model 2021. Onlangs een media/navi update gehad. Helaas
- map niet up to date
- voice recognition belabberd
- veel (25%) melding dat online service niet bereikbaar is en er dus geen ruimte uitgezet wordt

Is dit een herkenbare ervaring?

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

Snacky817 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:26:
[...]

Bedankt, ik had al bij aankoop van de Kona via de RDW gezien dat er een terugroepactie m.b.t. de accu openstond (en nog steeds staat). Van @daemonix begrijp ik nu dat het op VN gaat, dus wachten gewoon rustig af en maken de km's op deze accu (is trouwens ook niet verkeerd voor de co2, zit nu al ruim 3000 km boven de productie co2 van deze 'oude' accu, dus elke km is 'winst', maar beter is natuurlijk geen km ;) )

• nessio
De "oude" accu's worden niet vernietigd, maar hersteld. In hoeverre wij herstelde krijgen is niet bekend.

• Michel B.
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 03-12 16:21
Gezien de eerdere berichtgeving dat het probleem op cell niveau zit (1e link) lijkt het mij niet waarschijnlijk dat ze hersteld kunnen worden. Tweede linkje is wat er met de packs in Korea gedaan is, 3e de site van NZ waar ze het in de laatste alinea aanstippen dat ze daar nog op zoek zijn naar een recycle bedrijf ;)

https://www.reuters.com/a...tric-recall-idUSKBN2AO0JS

https://english.etnews.co...0dependent%20on%20imports.

https://www.hyundai.co.nz/battery-recall

P.S. Ik zie dat ik nooit gereageerd heb op de vraag hoe ik tot de conclusie kwam dat mijn accu niet vervangen hoefde te worden vanwege het nooit gebruik gemaakt hebben van een snellader, dit is op basis van de tekst in de eerste link:
LG Energy Solution, a division of LG Chem Ltd which manufactures the batteries, was quick to deflect criticism.
It said in a statement that Hyundai misapplied LG’s suggestions for fast-charging logic in the battery management system, adding the battery cell should not be seen as the direct cause of the fire risks.
South Korea’s transport ministry said in a statement that some defects had been found in some battery cells produced at LG Energy’s China factory. Hyundai did not comment on the cause of the fires.

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

nessio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:37:
De "oude" accu's worden niet vernietigd, maar hersteld. In hoeverre wij herstelde krijgen is niet bekend.
ik ging even van "worst case scenario" uit, dan kan het alleen maar meevallen, al hoewel het eventuele recyclen en/of herstellen ook weer co2 uitstoot geeft, moet je dat ook weer mee gaan rekenen, gek wordt je ervan 8)7 7(8)7 ;)

• Marc Groms
Marc Groms schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:11:
[...]

Klopt. Eigenlijk moet je vergelijken met een andere auto en doe dat dan best met een app zoals Geluidsmeter. Dan heb je een objectieve meting van de decibels.
Voor wie zin heeft in een vergelijking met andere banden: ik heb net 120km/u gereden op een Belgische autosnelweg en de app Geluidsmeter noteerde 78 tot 80db.
Zou interessant kunnen zijn om die meting ook eens met Nexens te doen of andere stille banden.
Wie zich geroepen voelt ...

App Geluidsmeter van Spend Apps

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

Marc Groms schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:48:
[...]

Voor wie zin heeft in een vergelijking met andere banden: ik heb net 120km/u gereden op een Belgische autosnelweg en de app Geluidsmeter noteerde 78 tot 80db.
Zou interessant kunnen zijn om die meting ook eens met Nexens te doen of andere stille banden.

Ga a.s. Zaterdag naar Mol en zal eens proberen een meting te doen.
P.S. Heb zelf Michelin Crossclimate banden. Ben benieuwd, 78 db vind ik wel namelijk wel vrij veel (maar kan ook liggen aan de Belgische autosnelweg kwaliteit _/-\o_ )

• s0larus
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:45
[...]

Om zeker te zijn dat ik op dezelfde manier test, waar had je de telefoon staan? Ik heb geen nexen maar een beetje vergelijken met anderen is wel leuk :) over 2 weken heb ik winter banden dus ben ook benieuwd naar het verschil tussen m'n huidige en die.

• Marc Groms
@Solarus: in de hand van mijn co-piloot.

• Rick1855
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 22-11 10:05
[...]

Je moet hem dan wel even in de stand dB(A) zetten voor een representatieve meting.

Kona Premium 64kW Dark Knight geleverd 28 januari 2019/Aften ICU 3x32A/Load balancing

• wian
  • Niet online
De website toont nog steeds de coming soon banner, maar de officiële update downloader is al beschikbaar!

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:22:
De website toont nog steeds de coming soon banner, maar de officiële update downloader is al beschikbaar!
_/-\o_

Ben aan het downloaden, ruim 20Gb, maar is wel weer een reden minder om naar de dealer te moeten *O*

• wian
  • Niet online
Inderdaad. Btw, de handleiding voor het updaten vind je hier.

• maarten_NL
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 06:35
wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:22:
.exe :/

Kan je met die update downloader, al een update downloaden? Zo ja, welke versie krijg je?

PVoutput 3.2 & 1.9kWp PV; Kona EV; ESP8266 FTW!

• RazorX4
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 03-12 19:21

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

:o Mijn Kona heeft OSAE.S5BLC.AEU (Net als nog een paar hier zag ik al) en geen OSAE.S5BLN.AEU
Maar die met een C staat niet in de lijst...

:P toch proberen :+

Xbox One X | Playstation 4 Pro | PC

• wian
  • Niet online
Je hebt toch gewoon een Standaard Gen5W unit? Dan maakt het volgens mij weinig uit. Zo hebben de Ioniq 2020/2021 en de Ioniq 5 ook een Standaard Gen5W unit. Ik heb beide updates gedownload en de file hashes zijn exact hetzelfde.

• The Adder

The Adder

Kona EV Premium dec 2018

maarten_NL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:33:
[...]

.exe :/

Kan je met die update downloader, al een update downloaden? Zo ja, welke versie krijg je?
Volgens deze pagina: (bedankt @wian !)

VerhicleNavigationSW VersionMAP versionModel name
2018-19 Kona ElectricStandard Gen5OSEV.EUR.SOP.V126.211019.STD_MEUR.14.47.48.631.201.5OSAE.S5AMN.EU
2019-20 Kona ElectricStandard Gen5WOS_E_20.S5W_L.001.001.211110EUR.14.47.48.631.401.5OSAE.S5BLN.AEU
2020 Kona ElectricStandard Gen5WOS_P_EV.S5W_L.001.001.211110EUR.14.47.48.631.401.5OSAE.S5BLN.AEU

P.S. Data binnen en even de versie gecontroleerd, en deze klopt met de gegeven tabel. Ik zie echter dat er in de root een bestandje "HKMC_Navi.apk" ligt van exact 0 kb groot :+ vind ik wel wel vreemd :o
Ben nog niet zeker of ik dit zomaar in mijn Kona ga stoppen, wie durft . . .

• CopyCatz
Ik heb twee pogingen gedaan, na 100% krijg ik steeds update mislukt zonder uitleg. Versie blijft dan gewoon op juli.

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 03-12 18:54
CopyCatz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:34:
Ik heb twee pogingen gedaan, na 100% krijg ik steeds update mislukt zonder uitleg. Versie blijft dan gewoon op juli.
Ik ga zo een poging wagen als ik nog ergens een SD kaartje van 32G kan vinden :+

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:05:
[...]

Ik ga zo een poging wagen als ik nog ergens een SD kaartje van 32G kan vinden :+
:P de Kona vereist een USB-stick :)
(Van 32GB of meer)

:D Gisteren speciaal voor de update een 64GB stick besteld (komt vandaag binnen) :+

[Voor 13% gewijzigd door RazorX4 op 13-11-2021 13:35]

• _-= Erikje =-_
RazorX4 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:34:
[...]

:P de Kona vereist een USB-stick :)
(Van 32GB of meer)

:D Gisteren speciaal voor de update een 64GB stick besteld (komt vandaag binnen) :+
Niet het 2018/2019 model (Gen5 zonder W)

[edit]
Update is gelukt :)

[Voor 4% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 13-11-2021 14:15]

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:42:
[...]

Niet het 2018/2019 model (Gen5 zonder W)

[edit]
Update is gelukt :)
:o ik dacht dat alle Kona's wel hetzelfde zouden zijn...
(Niet aan gedacht dat het oudere model mogelijk anders zou werken )

:P Gevonden waar het aan lag of deed de update het gewoon zomaar ineens wel?

• _-= Erikje =-_
RazorX4 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:39:
[...]

:o ik dacht dat alle Kona's wel hetzelfde zouden zijn...
(Niet aan gedacht dat het oudere model mogelijk anders zou werken )

:P Gevonden waar het aan lag of deed de update het gewoon zomaar ineens wel?
Hij was bij mij niet mislukt hoor, was poging 1 van 1

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 14:40:
[...]

Hij was bij mij niet mislukt hoor, was poging 1 van 1
Nice :-)
Hoelang duurde de update?

• _-= Erikje =-_
half uurtje gok ik?
Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee