Ik kwam er vannacht achter dat de bluelink blijkbaar GEEN waarschuwing geeft dat je deur niet op slot is als de auto aan het laden is..??
01.51 was mijn auto vol en precies vanaf 01.51 werden er pas Push berichten gestuurd dat de auto niet afgesloten was.
Toch even schrikken als je midden in de nacht om 4 uur toevallig wakker wordt en de berichtjes ziet (gelukkig stond de auto er nog ).
Hij piept daarentegen naar mijn idee juist te snel dat de auto nog niet op slot is als je nog net even een paar minuten in de auto zit na aankomst en de auto uit staat maar nog niet op slot (als je er nog in zit).
01.51 was mijn auto vol en precies vanaf 01.51 werden er pas Push berichten gestuurd dat de auto niet afgesloten was.
Toch even schrikken als je midden in de nacht om 4 uur toevallig wakker wordt en de berichtjes ziet (gelukkig stond de auto er nog ).
Hij piept daarentegen naar mijn idee juist te snel dat de auto nog niet op slot is als je nog net even een paar minuten in de auto zit na aankomst en de auto uit staat maar nog niet op slot (als je er nog in zit).
:strip_exif()/f/image/L1mSlXVbVx15ffBREFBO99x1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h3nABrCXsEYrAYcJ1Hepxjbs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TnChqZd1dU2u0k5ML1wz1rau.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ty9p0MZukQvKcltXM8ejcVgY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/94UsmgWxexypBhrdxm8MYETE.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/XzBu36pH58XnRZ7ntguJPNkX.png?f=user_large)