Zal ook maar 's m'n chillplekje tonen.
Toch wat minder 'waauw' dan de vette, knappe mancaves dat ik hier al zag voorbijkomen maar waar een wil is, is een weg.
Ruimte is op zolder en fungeert eigenlijk als mancave/chill-relaxplek voor mezelf, dochter en hond/thuiswerkplek/tweede woonkamer/studio met slaapgelegenheid/logeerkamer/opvang voor mensen in tijdelijke onderdaknood (yup, deze zomer nog).
De ene kant (bureel) is m'n werk -en gameplekje met hier en daar wat StarWarsprullen, de andere kant, langs waar men via de trap de ruimte binnenkomt, is m'n WW2 parafernalia-muur waar nog maar een percentage hangt/staat van wat ik heb... ik bedoel: ik kan de boel echt volhangen maar vind het voorlopig even genoeg en ik ben meer van het periodiek wisselen van posters/krantenpagina's... zelfde met prullen: ik kan alles volzetten maar dwz: elk prulletje ook afstoffen.
...en op één van de foto's kan je ook zien dat ik hier nooit echt alléén ben, zelfs wanneer vrouw naar 't werk, en dochter naar school is...
Het leukste aan de ruimte: weekendavonden movienight houden met dochter (dochter en ik hebben dezelfde interesses wat betreft films, series en games, vrouw héulemaal niet

) om series of films te bingen, afwisselen met wat gamen, terug verder te bingen... in slaap te vallen met chips en popcorn... heel eventjes m'n opvoedingstechniek in vraag stellen, om dan zorgeloos verder te slapen...
Vooral op weekends dat vrouw met de ochtendploeg werkt praktisch, dan kan ze ons ook niet wekken wanneer ze al om 6u rondloopt een verdieping lager. (helft van de tijd gehaast omdat ze nét dan iets niet kan vinden

)
Nog op het to-do lijstje: nadenken over de rest van m'n WW2 posters... (schuine dakgewelven zijn niet ideaal voor posters), een traanplaat-bar met tapkraan en 5-litervaatjes, die tapkraan heb ik trouwens al, moet alleen de bar nog maken... (procrastinatie

), een frigo-tje, zo een kleintje, net genoeg voor een bak Stella (voor als 't vat af is

) en een 5m lange ledstrip die ik al heb liggen, ietwat wegwerken dat het niet te cheap overkomt.
:strip_exif()/f/image/kPwVJDhu3RV2LworCbe3h9IR.jpg?f=fotoalbum_large)
[
Voor 7% gewijzigd door
PinusRigida op 09-10-2023 15:39
]