Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mancaves: show ze hier, deel je tips & tricks

Pagina: 1
Acties:

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Zijn er hier nog tweakers met een mancave?

Zodra mijn huis verkocht wordt, ga ik met mijn vriendin op zoek naar een nieuw onderkomen. Zij is echt helemaal gek van planten, dus een grote tuin is voor haar belangrijk (voor mij niet echt, van mij part wordt het 100% bestraat of heb ik liever een luxe penthouse met dakterras, maar soit :+).

'In ruil' daarvoor heb ik wel carte blanche voor een mancave _O_ :P

Let wel, dit is geen must (ik zei het ook meer grappend, maar voor haar is het absoluut geen probleem), maar wel een grote plus en als er dus ruimte voor is dan zal ik er ook zeker gebruik van maken ;)

Beetje afhankelijk van de evt ruimte straks moet maar even blijken wat er zoal in past. Mijn grote droom is om er een pooltafel van goede kwaliteit te hebben, (maar kost nog wel de nodige ruimte, zelfs voor de kleinste variant. Pokertafel, barretje, zithoek met thuisbioscoop/gameruimte (heb nog een beamer en projectiescherm), ook allemaal overwegingen.

Zijn er hier tweakers met hun eigen mancave? Ben wel benieuwd hoe jullie e.e.a hebben aangepakt en tegen wat voor uitdagingen en verrassingen jullie aanliepen. Zou je dingen anders doen nu? Waar moet je rekening mee houden? (ik denk dan aan bv als je een garage om wil bouwen, cv, qua leidingen, stroompunten, etc etc).

En natuurlijk: foto's!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Slonzo schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:49:
Ik woon (voorlopig nog) alleen dus mijn hele huis is een man cave. Telt dat ook? :+

Als we binnen een tijdje gaan bouwen, wil ik eigenlijk liever een grote werkplaats dan zo'n typische 'man cave' die volpropt wordt met rare gaming/film collectors items en felle neonlichten. Mijn 'entertainment center' mag gewoon in de living, de bazin vindt het allemaal best :>
Mijn vriendin is een beetje huiverig voor grote schermen etc. Ze heeft een bescheiden LCD-tv maar zelfs dat vindt ze eigenlijk al niet echt 'gezellig', zeker ook niet omdat dat bij veel mensen nu eenmaal een soort centraal punt is in de huiskamer.

Ze zou er wel mee kunnen leven als je het op een slimme manier kan verbergen ofzo (bv een mooi ogend meubel waar mijn projectorscherm uit zou rollen, zoiets :+).

Ik vind het eigenlijk ook wel gezelliger om gewoon normaal mn series en films in de woonkamer te kunnen bekijken (met of zonder haar erbij) dan mezelf compleet af te zonderen elke keer in een mancave.

Maar op zich zou mijn beamer daar bijv wel weer kunnen (die gebruikte ik thuis eigenlijk toch nog maar bij hoge uitzondering).

Mancave zou ik idealiter toch wel graag doorbrengen met vrienden in de weekenden; gewoon gezellig biertje, kaartspelletje, of potje poolen (lijkt me nog steeds machtig). Of wel echt gewoon even terug kunnen trekken in mn remi als ik daar behoefte aan heb.

Ik zie mezelf overigens ook prima in mn eentje poolen ter ontspanning. :P

Ik kwam via FOK! de volgende mancave tegen: https://www.flickr.com/ph.../albums/72157679886557432

Qua 'inhoud' vind ik het een beetje mager, maar de styling is wel echt heel tof en mooi gedaan. Zo'n sfeertje zou ik ook wel willen in elk geval!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Vaal schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:02:
Voor een normaal formaat pooltafel (9ft) heb je een vrije ruimte van 7x5 meter nodig, succes met het vinden van een dergelijke mancave! :D
Ja weet ik :P misschien moet ik dan ook met 6 of 7 ft genoegen nemen.

We hebben overigens wel huizen gezien die ze hadden, maar ze zijn helaas wel dun bezaaid in de prijsklasse en locatie waar we kijken ;)

Maar goed, het is dus een plus. Zonder zo'n tafel kun je nog steeds wel een toffe ruimte maken :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:01:
[...]

(Stille, goede) beamer en oprolscherm aan plafond. :Y
Ja mijn beamer is alweer een flink oud beestje, en ga ik eigenlijk ook alweer te lang door met mijn lamp. Is ookj niet meer de moeite om de lamp te vervangen, dus wie weet ooit nog een nieuwe. Al is de meerwaarde dan misschien te betwijfelen t.o.v. een hele mooie nieuwe TV (want die is bij mij ook al aan vervanging toe).

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Vaal schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:05:
[...]

Dan maar een flipperkast :9
Ook leuk idd, of een toffe arcade ;) Pokertafel zou ik er sowieso inzetten maar het jammere is dat je je daar sowieso niet mee in je eentje kan vermaken ;( (zou ik dan misschien eerder een opvouwbare variant achter de hand houden.

Overigens zo'n soort unit is ook nog wel eens het overwegen waard (alleen moet je dan weer uitkijken dat het allemaal nét niet is t.o.v. een echt model natuurlijk):

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
MAZZA schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:56:
Een man cave is wel wat anders dan een home cinema opstelling in je woonkamer imo..
Eens! Alle inbreng wordt uiteraard gewaardeerd maar ben echt geïnteresseerd in die caves waar je je als man met vrienden echt ff helemaal kan terugtrekken, bier drinken en kut roepen :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Voor het grootste gedeelte zal ik er ook wel alleen te vinden zijn, maar ik zou het toch wel tof vinden om regelmatig een vrijdag-, zaterdagavond of zondagmiddag met vrienden door te brengen. Biertje drinken, voetbal kijken, kaartje leggen, whatever :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Nice!

ik ben enigszins in spagaat over de bioscoopstoelen: ja voor het gevoel van het echte bioscoopgevoel maakt het het wel af als detail, daarentegen verafschuw ik het zitcomfort van een gemiddelde bioscoopstoel, zeker als je meer dan 1 film gaat kijken. Ik zou dan denk ik toch hele comfortabele (fold out) stoelen of een bank neerzetten denk ik.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Een stel fatboys zou ik ook nog overwegen!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Nah ik heb al jaren zo’n ding. Nu zit ik er alweer een tijdje niet meer echt op maar dat komt meer door de rest van de indeling van mn huis. Heb er zeker veel en goed gebruik van gemaakt ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Nice, ideaal om het zo van tevoren al in te kunnen bouwen :P

Zelf ook helemaal zo bedacht/ontworpen?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Harrie_ schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:15:
[...]

Als dit mijn kelder / mancave was dan zou ik zeker in de stockage-ruimte een kastenwand langs de muur maken voor voorraad waarbij 1 kast/kastgedeelte de toegangsdeur vormt tot de mancave :9~
Goed idee ja! ik zou zelf ook iets tofs verzinnen als subtiele, 'geheime' doorgang!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
blubbers schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:58:
@LuNaTiC Het ontwerp is niet zo moeilijk hoor, is gewoon de vorm van de woning, enkel moest de middelste ruimte wel de grootste zijn uiteraard. :9~

@Harrie_ Voor ons was een gewone doorgang goed genoeg :9
Ja bedoelde eigenlijk ook meer of het al een standaard nieuwbouwwoning was, of dat je helemaal zelf los kon gaan op je eigen kavel.

Dat lijkt me (ondanks dat daar ook weer een hoop gedoe bij komt kijken) natuurlijk wel ideaal om rekening mee te houden dan!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
ach, als je samenwoont, sluit je nu eenmaal compromissen. Je brengt allebei wat in, je levert allebei wat in.

Toch fantastisch als je gewoon lekker 1 ruimte hebt waar je dat niet hoeft te doen en je helemáál los kunt?? Iedereen happy.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Ja leuk, misschien kun je dat dan in je eigen topic gaan doen :7

ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's van mensen die wél een mancave hebben/willen/overwegen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Ik heb duidelijk iets in andere fora gemist _O-

Now we're talking _O_

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
macnerd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 02:33:
[...]

Prefab kelder niks voor je?

't Is dat ik al teveel in de verbouwing van m'n huis heb gestoken (> 20.000) anders had ik er allang eentje genomen. Ik heb ruimte voor de grootste variant (18 x 5,5 m) naast m'n huis. De voornaamste reden voor mij zou zijn dat ik dan ook 's nachts bv muziek kan maken zonder iemand te storen (ik ben een nachtmens). Nu heb ik gewoon m'n zolder als eigen ruimte, en vriendin kan 2 andere kamers gebruiken voor zichzelf.
Ideaal! Mn vriendin ook wel voor te porren (hangt er wel een beetje vanaf waar we straks komen te wonen, hebben nu een op het oog met een tuin van 15m diepte dus 15x5,5 zou wel echt de bom zijn.

Gelijk even een offerte opgevraagd (ben wel benieuwd wat de totale kosten zijn als je ook dingen erbij rekent als uit/afgraven, leidingen, stroom/etc aanleggen.

Moet je voor zoiets trouwens nog een vergunning aanvragen?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Yeah... heb ook al een prijslijst aangevraagd, als ik voor een maximale breedte van 5m ga, dan zijn de vanaf prijzen al zo’n 16k incl isolatiekosten, tot over de 30k bij de maximale lengte. Dan heb je dus alleen de betonnen kelder :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Nee isolatiekosten. Of je ze standaard al geïsoleerd wilt hebben afgeleverd.

Los van alle andere (oa installatie)werkzaamheden nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Kickje! Laatste reactie was alweer van februari, maar in maart hebben vriendin en ik een koopcontract getekend, en met dit huis hebben we ruimte voor een serieuze mancave attic!

Plattegrond nu:

zolder nu

Helaas schuin dak, zit wel één dakkapel in, maar helaas beperkt dit nog steeds wel het e.e.a.

Ons plan is om de huidige dakkapel eruit te slopen en een nieuwe over de gehele breedte te laten plaatsen.

Ook aan de andere kant willen we er eentje laten zetten (helaas is dat aan de voorkant, daar mag je dan dus maar 60% van de totale breedte benutten blijkbaar). Waardoor we wel behoorlijk veel ruimte krijgen, en zelfs genoeg ruimte voor een 8 ft pooltafel :7

Ik heb het nu zo ongeveer zo in mijn hoofd*:

https://tweakers.net/ext/f/kEqlRaT3jzxZHBTKHJ0GK77I/thumb.png

Het zal uiteindelijk moeten blijken of alles straks zo een beetje past (blijft bewerkelijk zo'n plattegrondje), maar we doe het gewoon stap voor stap. Eerst de pooltafel, dat is de must. Die past sowieso al zou al het andere er voor moeten wijken. Maar in principe volgens de berekeningen zou deze ook zo daar kunnen staan en heb ik nog genoeg ruimte voor de rest, de home cinema-opstelling.

Wel leuk al die voorpret, maar helaas hebben we nog geen idee wanneer we er in kunnen (en er bestaat zelfs nog een kleine kans dat het helemaal niet doorgaat) - we moeten namelijk wachten tot de huidige bewoners eerst zelf een ander huis hebben gevonden. -O-

maten op de twee kaartjes kunnen ietwat subtiel verschillen vanwege het overtekenen in floorplanner

oja btw
Marzman schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:09:
[...]
Tof, maar het zal best prijzig zijn. Het is wel een enorme bak die met takels en graafmachines in je tuin moet komen dan. Als iemand het heeft laten doen ben ik wel benieuwd wat het kost :)
heb ik opgevraagd, see for yourself.

LuNaTiC wijzigde deze reactie 20-05-2019 15:21 (188%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
barrymossel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Wat doe je met de CV ketel? En pas je op dat je nog ruimte hebt voor de keu's tijdens het poolen?
Die CV ketel steekt zo'n 50 cm uit , en de dakkapel aan die zijde moet ook altijd 50 cm speling hebben. Mijn plan is dus om daar over de gehele muur een grote kast op maat te maken met planken zodat ik daar een hoop zut kan opbergen. Hoe ik dat verder afdek is nog even een vraag (zwarte verduisterende gordijnen bijv), maar het zo mooi zijn als ik zo die ketel daar achter weg kan werken. Daarvoor komt de tv en projector-scherm te hangen (nogmaals, is het plan).

Volgens mijn berekeningen:

8ft pooltafel, buitenmaat: 140x252cm
150 cm rondom houden om te kunnen stoten;

benodigd: 440 x 550

Vandaar dat ie ook zo nu nog staat opgesteld, zodat ik hem in de breedte daar net zou passen en rondom uitgemeten lukt ook wel (links is het trappengat met zo'n rekje, kun je met je keu wel over/doorheen komen (en anders verzinnen we daar ook wel een oplossing op om het te vervangen voor iets anders/lagers.

Het aanrecht daar is op eenzelfde hoogte/zo niet lager dan de pooltafel, dus geen probleem. Bioscoopstoelen kan ik nog een beetje mee schuiven, maar ook daar verwacht ik genoeg ruimte te hebben om er ook overheen te komen met de keu.

Extra plan B is om kortere keus erbij te nemen als het echt tot een probleem komt. Wat ik niet verwacht.

(desnoods ga ik hem alsnog een kwartslag draaien, zodat ik geen enkel ruimtegebrek daarvoor heb. Maar dan moet ik wel helemaal terug naar de tekentafel voor een soberdere invulling van een home cinema hoekje :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Tof! En anderen helpen met thuisbioscopen he? Kom ik ooit nog wel eens om advies vragen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
JBplap schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:42:
[...]

Denk ook vooral goed na hoe je die pooltafel op zolder krijgt!
Mogelijk is je enige kans dat te doen als je de dakkapel plaatst dmv een kraan.
Ken een verhaal waarbij ze daar vergeten waren om over na te denken, die moest toen alsnog later met een kraan via zolder naar binnen.
Zijn afgelopen zaterdag bij een dakkapellenboer geweest ter oriëntatie. Ze kunnen het dan meteen naar binnen takelen bij het plaatsen. Moet ik tzt dus de levering goed afstemmen daarop maar is mogelijk iig d:)b

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
*kick*!

iemand nog leuke nieuwe projectjes aangegaan of afgemaakt?

inmiddels zijn bovenstaande plattegrondjes - waarschijnlijk - niet meer van toepassing, we zijn nu namelijk met een ander huis bezig (bod geaccepteerd, straks koopcontract tekenen en financiering rond zien te krijgen).

De ruimte voor een mancave daar is nog veel beter: een souterrain met garage, bijkeuken en (nu nog) werkruimte:

In de garage voldoende ruimte voor een 8ft pooltafel. Verder wil ik er een pokertafel en barretje met krukken neerzetten. Pingpong table top voor op de pooltafel, verder hang ik nog wel een dartboardje op denk ik.

De bijkeuken is nu nog een lege ruimte maar komt uiteindelijk weldegelijk een simpel maar goed keukentje met een grote koelkast.

Werkkamer zit ik nog een beetje mee... misschien toch een game/movieroom. Het is alleen niet echt een lange ruimte dus korte kijkafstand. Even bedenken hoe ik dat dan precies wil (zo laten, toch projector en scherm mee, misschien toch gaan voor een goede nieuwe TV daar... eventueel kan het muurtje erachter richting garage nog wel opengebroken worden en misschien wel een stuk doortrekken naar achter zodat er meer ruimte ontstaat?).

In elk geval wel wat mogelijkheden!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Mystikal schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 06:59:
[...]

Short trow beamer geen optie?
Ja kan zeker op den duur!

Overigens zou mijn huidige projector er voorlopig ook nog wel kunnen staan. Heb nog een heel oud beestje ( Hitachi-PJTX100) en kan nog steeds even zo lang daar staan denk ik. In mijn vorige woning stond deze ook niet meer dan 3 meter van mijn scherm af (schat ik, want mijn kijkafstand was daar max 5 meter schat ik, en dan stond ie wel een stuk voor me).
Mooie ruimte. Als ik me niet vergis ben je al heel lang op 'zoek' naar zo'n ruimte. Tenminste als ik me goed herinner uit mijn eigen topic toen ik bezig was met de basement bios. Succes en vooral veel plezier!
Thanks! Ik heb jouw topic wel altijd meegelurkt maar kan me niet meer herinneren dat ik actief heb meegepost. Misschien vast iets dat ik ook ooit 'zoiets' wilde :P maar toen nog niet heel erg actief op zoek, meer iets voor 'ooit'. Was toen ook vrijgezel dus ook niet realistisch dat ik zou eindigen bij het huis wat we nu gaan kopen 8-)

Prio heeft eerst de grote garage en dan kijken we later naar de thuisbiosruimte. Voor nu kan ik nog wel even wat fixen met de huidige apparatuur, gaan we later wel langzaam upgraden denk ik ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Deleon78 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:07:
Ik heb op dit moment ook een Hitachi PJTX staan en wil eigenlijk ook over op short-throw. Die zijn wel enorm duur, dus ik wacht nog even ;)
ik ben toch afgestapt om van dat minikamertje iets met een minibioscoopje te doen. Het is eigenlijk net te klein, er zou net 1 bank of 3 bioscoopstoelen op een rij kunnen staan. Ik vind het dan leuker om met een iets groter groepje een film te bekijken. En in de dagelijkse beslommeringen vind ik het dat niet echt leuk om in m'n eentje (of met m'n vriendin in dan zo'n hol te gaan zitten. Dus besloten dat we voor in de woonkamer maar even een goede 4k oled tv gaan aanschaffen en daar gewoon een mooi chillhoekje creeren.

houd m'n hitachi projector misschien nog wel achter de hand voor in de garage zelf, wellicht leuk om nog eens een voetbalwedstrijd te projecteren.

Inmiddels heeft m'n inrichting dus een andere vorm aangenomen. Kamertje wordt nu een permanent pokerhol/gameroom (standaard pokertafel, komt er nog eentje met een dining top zodat je ook andere spellen kan doen evt).

Ipv een tafelvoetbal toch maar voor een airhockey. Ook voor m'n vriendin, die vindt dat toch leuker. En ik eigenlijk ook wel. Denk dat je daar toch meer gebruik van maakt, zeker als je ook met minder bent.

Via marktplaats heb ik een photoplay-apparaat gevonden! :o _O_ 2000-nostalgie! Ga hem zaterdag ophalen. Dat is eigenlijk het enige wat ik nu alvast op de gok koop, de rest ga ik pas in bestelling zetten als het koopcontract geregeld is en de financiering rond is :+ Zolang kan de kast nog ff in de garage bij een vriend van me staan.

Heb zo'n zin om te verhuizen en alles helemaal in te richten oOo 6 december de sleutel, hopelijk kunnen we er dan al oud & nieuw vieren met vrienden, familie en de kids (die zich dan zeker ook wel in de mancave zullen gaan vermaken!

Acties:
  • +8Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Mijn eerste aanwinst voor in m’n nieuwe mancave straks is binnen _O_

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
akatar schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:24:
@LuNaTiC
Nice, wat gaat er nog meer komen?
Plattegrond staat hier eerder gepost, pokertafel, 8 ft pooltafel, 7 ft airhockey tafel, barretje met barkrukken, dartbord. Tafeltennistop voor op de pooltafel. :7

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Mwoh... je moet keuzes maken ;) vind het veel geld voor iets wat ik denk niet vaak te gebruiken, maar zeg nooit nooit! ;)

Eerst maar eens zien hoe straks deze indeling gebruikt gaat worden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
barrymossel schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:25:
[...]

Als je nog een mooie arcadekast zoekt... O-)
Haha vertel! Toevallig vandaag serieus naar zitten kijken. Had al een omgebouwde photoplayapparaat zoals boven gezien maar dan met een raspberry (retro)pie erin.

Enige is toch een beetje het gevaar dat ik het teveel ga inbouwen zo maar I’m listening.. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Leuk ding ;)

Echt arcade en dat heeft z’n charmes. Alleen zou ik denk ik eerder opteren voor snes-joypads omdat dat wel veel fijner speelt.

Denk dat ik toch maar eens start met een emulator op een laptopje en dan via mn projector te spelen. En vooral afwachten of het niet te vol staat eerst :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
barrymossel schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:32:
[...]

Daar heb ik er ook een van. SNES is toch wel mijn jeugd, dus een bluetooth SNES joypad moest er sowieso bij!
Bij die arcade? Of een apart systeem?

Mocht je hem in december nog hebben moet ik het tegen die tijd maar eens herevalueren als mn mancave een beetje definitievere vormen heeft aangenomen :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
edit: dubbel

LuNaTiC wijzigde deze reactie 15-10-2019 09:07 (94%)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
blubbers schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:59:
[...]

Kleine update. Bij mijn woning is de stucadoor begonnen, ondertussen heb ik de middelste kamer van de kelder al wat aangevuld.
Ruimte om mijn sportcarriere terug op te krikken (powerlifting) met tv voorziening voor tijdens de hete zomers. ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wanneer de kelder volledig af is zal ik nog eens een update doen.
Chill!

Wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt op de vloer? Zijn dat van die echte sportschoolmatten? Puzzelstukken..

en is het meer 'rubber' of ander materiaal? Hoeveel betaal je per vierkante meter? Linkje misschien?

Misschien is het ook voor mij wel een goeie optie om mijn souterrain vol mee te leggen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
blubbers schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:13:
[...]

Dat zijn deze: https://www.hbm-machines....set-voor-vloerbescherming

Ik heb lang aan het zoeken geweest naar rubberen tegels. Meeste fitness tegels zijn 2-3cm dik en dus ook enorm prijzig. (20-30 €/m²)
Ik heb er voor -gekozen om deze dunnen vloer te proberen. Ik ga wel een platform maken om oefeningen met halter op te kunnen doen. Deze vloer is niet dik genoeg om schokken te dempen.
Deze tegel houdt wel de koude tegen van de cementvloer en is lekker zacht. Het was een gok maar voor mij is deze ideaal
Thanks! interessante optie! er hoeft hier niet echt gedempt te worden, maar het is wel fijn als we in ons souterrain op sokken kunnen lopen, er ligt nogal een koude harde vloer in. En we willen eigenlijk niet daar een andere vloer gaan leggen...

het heeft ook een wat stoerdere/toffere underground-uitstraling zo :)

Edit: 30 pakken besteld!

LuNaTiC wijzigde deze reactie 15-10-2019 17:44 (4%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True