Dat is een eigen creatie (plafondlamp met inderdaad fans erin + blauwe LED-verlichting) om het wat meer "spacy" te maken in die kamer

Achter me heb ik over de hele muur een kastenwand gemaakt met daarop posterbehang van een space-ship, want het past wel erbij zegmaar

De fans draaien op 7v en hoor je dus niet. Omdat het er zo veel zijn zorgen ze tijdens de warme dagen wel voor wat verkoeling.
mooie setup trouwens! altijd gaaf om een paar b&w in het wild te zien.
Dankje! Ben d'r ook echt ontzettend blij mee

Ben zelf nu bezig met spullen aan het kopen voor mn man-zolder, wat is jullie mening over beamers vs tv's?
Alleen met een beamer kun je het échte bioscoop gevoel tevoorschijn toveren. Of je moet zoveel geld hebben om een 100" tv te kunnen betalen

Eigenlijk is projectie maar k*t ten opzichte van een mooie OLED-tv, maarja....
Om een voorbeeld te geven: mijn 77" OLED in de woonkamer ziet daar redelijk groot uit, maar hang ik die in het HT, dan zou je denken "is dit het nu"?

Ah, kijk aan! Kleine wereld
Ik ga iets dichter bij de Maas wonen. (en véél korter bij c.q. op enkele minuten lopen van het beste terras van Limburg

)
Dit gaat m'n nieuwe mancave worden:
Kan niet wachten om daar te beginnen

Ik heb sowieso de hele onderverdieping/kelder tot m'n beschikking

(m'n vriendin wilde de plannen voor de keuken tot haar "project" maken, de rest van het huis mag ik alles doen/bepalen

)
In ieder geval genoeg plaats voor (bijna) al m'n plannen die ik in de jaren verzameld/bedacht heb!
Eigenlijk moet jij ook gewoon hier heen verhuizen

Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:08:
Begrijpelijk, zou er ook niet weg willen nu tijdelijk even huren in het oude centrum.
On topic was ik nieuwsgierig of @
Atmoz een geheel nieuwe mancave gaat optuigen of een oud pand gaat omturnen. Dat laatste lijkt me een uitdaging.
Beide leuk om te zien overigens.

Ik denk dat deze gewoon hier blijft staan. Maar is makkelijk zelf te maken he