Klinkt mij te erg als Trump ;-)Tusk schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 16:11:
[...]
Dat vind ik dus ook. Mancave is het eindpunt van vrouwenemancipatie. Zij zijn overal in het huis 'de baas' en jij mag 1 kamertje je ding doen. Belachelijk! Tijd voor mannenemancipatie. Kom voor jezelf op en laat je niet wegpesten naar de zolder!
Vroeger hadden vrouwen maar 1 recht: het aanrecht. Nu hebben mannen maar 1 verbleef en dat is hun mancave..... ofzoiets![]()
* Tusk for president!
Omdat je nu speelgoed (Star Wars miniatuur in een woonkamer.... Ik ben een SW fan hoor, maar why?) vergelijkt met normale spullen die je in een woonkamer verwacht. Ik wil mijn spullen ook gewoon boven in mijn eigen kamer hebben staan. Het zijn mijn spullen en ik ben er zuinig op, dus heb ik ze ook liever in een kamer die alleen voor mij en een paar anderen beschikbaar zijn.Tusk schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:10:
Maar alle planten, fotolijstjes, wandspreuken, theelichtjes, leuke schaaltjes en weet ik wat voor troep wel?
Waarom wel een kitscherige kandelaar en geen Star Wars miniatuurtje (ik noem maar wat)? Waarom moet de man zijn leuke spulletjes in een zolderkamer achter slot en grendel stoppen en mag de vrouw de rest van het huis vullen met bovenstaande spulletjes. Das mijn punt
De woonkamer moet voor beide personen toegankelijk zijn. Een relatie houd rekening met beide partijen dus zal je sowieso beide qua inrichting water bij de wijn moeten doen. Tenzij je beide dezelfde smaak hebt. Persoonlijk hou ik ook rekening met bezoek. Wat het bezoek er over zegt moeten ze zelf weten, maar dat betekend niet dat ik ze de kans hoef te geven om het af te kraken.
Tevens heeft een woonkamer naar mijn mening geen poespas nodig, maar moet gewoon gezellig en functioneel zijn.
/rant
on topic: Ik woon nog in een 2 kamer appartement, dus ik heb helaas geen "mancave". Al mijn spullen staan nu in mijn slaapkamer. Ik heb wel akkoord van mijn vriendin om er 1 te krijgen als zij maar een mooie keuken en ruimte voor een moestuintje krijgt (ze houd van koken haha). Ik heb wel ideeën uiteraard maar eerst maar eens een huis kopen

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah