Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is hij altijd nadat de druk eraf is, hij is al WDC, hij won deze race met gemak, dan praat hij wat makkelijker.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:57:
Ik vind dat Hamilton het hier best netjes doet. Dat gezeur altijd over wat ie zegt vind ik niet terecht. Toen hij elke race "best crowd" riep was het nogal nep, maar ik vind hem nu een stuk leuker overkomen. Het is ook lastig om elke race weer in originele bewoordingen je team of publiek te bedanken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is waar, maar het valt me al wat langer opSinergyX schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:58:
[...]
Dat is hij altijd nadat de druk eraf is, hij is al WDC, hij won deze race met gemak, dan praat hij wat makkelijker.
"Best crowd" veranderen in "Great crowd" zou al helpen, dan wordt er ook wat minder gezeurd.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:57:
Ik vind dat Hamilton het hier best netjes doet. Dat gezeur altijd over wat ie zegt vind ik niet terecht. Toen hij elke race "best crowd" riep was het nogal nep, maar ik vind hem nu een stuk leuker overkomen. Het is ook lastig om elke race weer in originele bewoordingen je team of publiek te bedanken.
Kubica zijn afscheids bericht naar het team
Hulkenberg board radio na de race.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

PSN: xMaurice93
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooi hé!!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hij dacht zelf van wel.Pierre schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:00:
Huilt Norris nu?
* RoD rent.
Mwah, zit wel in de board van Merc hoorRoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:01:
Hey, een datameisje van Mercedes die het podium mee op mag.
* RoD rent.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Maatje te klein genomen..RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:01:
* RoD rent.
* SinergyX rent nog harder
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sainz P6

Mclaren heeft een mooie sprong gemaakt! gaat nog spannend worden in 2021!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Niet online
Admins.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:01:
* RoD rent.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Britta Seeger - Member of the Board of Management of Daimler AG. Mercedes-Benz Cars Marketing & SalesRoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:01:
* RoD rent.
Jep.. Rozenwaterloekf2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:03:
Alcoholvrije champagne bij Mercedes
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
* sjaool steekt pootje uit zodat @RoD struikelt...RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:01:
* RoD rent.
*RENT HEUL HARD WEG*
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Na Frankrijk dan
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Kan mij niet herinneren dat een Button of Raikkonen Hamilton zo noemde, maar goed, zal mijn anti-Hamilton bias wel weer zijn.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:05:
Waar ik mij wel een beetje aan stoor is dat Lewis het altijd maar heeft over "these youngsters"... Nah, toch niet... hij voelt de hete adem in zijn nek.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ankona schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:07:
Wel weer een data meisje op het podium?
demonic schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:03:
[...]
Britta Seeger - Member of the Board of Management of Daimler AG. Mercedes-Benz Cars Marketing & Sales
Is al beter als ´that guy´sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:05:
Waar ik mij wel een beetje aan stoor is dat Lewis het altijd maar heeft over "these youngsters"... Nah, toch niet... hij voelt de hete adem in zijn nek.
-
Ondertussen zou je willen dat je zo'n positie had bij één van de machtigste bedrijven ter wereld
Of kom jij je bed niet uit voor 2 miljoen euro per jaar?
As the Member of the Management Board and Head Of Mercedes-Benz Cars Marketing & Sales of Daimler AG, the total compensation of Britta Seeger at Daimler AG is $2,397,000.
[ Voor 34% gewijzigd door Krukar op 01-12-2019 16:12 ]
[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2019 16:11 ]
Om hem straks leeg aan Bottas te gevenmarkje1 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:09:
Leclerc neemt z'n flesje rozenwater mee als aandenken aan P3.
-
PSN: xMaurice93
Over een half uurtje moeten ze dus bij de stewards komen. Ik ben benieuwd wat Todt nu weer bedacht heeft.
[ Voor 27% gewijzigd door LAD93 op 01-12-2019 16:14 ]
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, op het moment gaan er weer eens wat reacties verdwijnen.Heijmenberg99 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:13:
Huh mijn post is foetsie?
kijk ook eens hoe Leclerc de beker krijgt. die vent gooit hem nog net niet naar hem, zo ongeïnteresseerd zag het eruit.Pyrone89 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:14:
[...]
Ze werd genegeerd door die man in de jurk tot Verstappen zei dat hij bij de verkeerde de beker aan het geven was.
Wat dan? Een UI?P.O. Box schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:28:
wordt nou de verdedigende actie van Albon als aanval van Max gepresenteerd en halen ze weer de twee ferraririjders door elkaar? of zit ik niet op te letten?
Ziet er wél 'liev' uit....loekf2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:32:
Nieuwe pers mevrouw voor Leclerc bij Ferrari of heb ik het jaar niet goed opgelet ?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Die loopt wel al langer mee en heeft een goede kont in die rode broekjes!loekf2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:32:
Nieuwe pers mevrouw voor Leclerc bij Ferrari of heb ik het jaar niet goed opgelet ?
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Jazeker, zie: Het algemeen beleid #geband
[ Voor 103% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2019 17:02 ]
Verwijderd
Jazeker, zie: Het algemeen beleid #geband
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-12-2019 17:02 ]
Vooral de afleveringen met/over Ferrari worden hilarischpsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:49:
Ik ben nu wel benieuwd naar de nieuwe Netflix docu voor seizoen 2019.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En wat een waardeloze regie op het eind. Ik zit nog steeds te wachten op de replay van Hulkenberg die in de laatste ronde die twee posities op Sainz & Ricciardo terugvalt en Norris die door Perez wordt ingehaald.
Echt he.. Dat kan toch niet!P.O. Box schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:53:
WTF, die monteur zonder handschoenen bij dit pitstop van Ferrari... wat een klungel(s)

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik heb wel een Chromecast.Edd schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:44:
[...]
Doet die ouwe dan geen Chromecast cadeau?
Je kunt eventueel de Ziggo Go Sport app installeren en daarop kijken..
Die heeft zijn handen goed gebrand aan die band jaP.O. Box schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:53:
WTF, die monteur zonder handschoenen bij die pitstop van Ferrari... wat een klungel(s)

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Jarvis gaat weg inderdaad.RobertMe schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:53:
Wat was dat eigenlijk met Norris? Natuurlijk een leuke boordradio, maar zat er nog een grotere betekenis achter in de zin van een afscheid? Norris zelf blijft uiteraard, maar de engineer gaat misschien weg?
Jupp, laatste keer voor zijn engineer.RobertMe schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:53:
Wat was dat eigenlijk met Norris? Natuurlijk een leuke boordradio, maar zat er nog een grotere betekenis achter in de zin van een afscheid? Norris zelf blijft uiteraard, maar de engineer gaat misschien weg?
En wat een waardeloze regie op het eind. Ik zit nog steeds te wachten op de replay van Hulkenberg die in de laatste ronde die twee posities op Sainz & Ricciardo terugvalt en Norris die door Perez wordt ingehaald.
You are the gift that keeps on giving, @LandoNorris! 🎁#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/SgTBzqtET0
— Formula 1 (@F1) 29 november 2019
Och, er waren nog wel een paar leuke acties dus de samenvatting is vast nog wel om aan te zien. Er waren deze race wel heel veel boardradio's te horen waarschijnlijk om het gebrek aan veel actie te compenseren en er nog wat spanning in te brengen.BlackRose87 schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:50:
Ik vond het maar een saaie race, vorige was vele malen beter met wat meer sensatie ;-) Jammer dat het alweer de laatste was. Wanneer begint seizoen 2020?
Ik heb mij wel weer vermaakt maar had de hoop dat Max kon aanhaken bij Lewis. Helaas is dit dus niet gelukt door problemen met lag en engine braking. Hopelijk gaat Red Bull volgend jaar beter van start en kan Albon dan ook beter meekomen.
Helaas dit jaar wel 3 doden te betreuren, Charlie Whiting, Niki Lauda en Anthoine Hubert.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Ik heb goede hoop op dat McLaren volgend jaar nog meer in beeld komt, goede stappen gezet dit seizoen en leuke rijders
Doei Hulkie

(anders lekker naast Olav gaan zitten
Bedankt voor de post:-)DoeEensGek schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:06:
[Streamable]https://streamable.com/m3635
Ziggo eindfilm.
- muziek top
- Keuze voor de beelden top
- Special effects --> slightly overdone, lastig om te volgen (of ik wordt oud
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wat zegt deze tabel? Als de gemiddelde race snelheid van Bottas, Leclerc en Vettel hoger waren zouden zij toch voor Verstappen geëindigd moeten zijn?
Of is het de gemiddelde snelheid in de persoonlijk snelste ronde?
[ Voor 8% gewijzigd door Gé Brander op 01-12-2019 17:15 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.