Ze zullen KUB zo wel weer naar binnen halen, om onderdelen te besparenpsy schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:17:
Iedereen nog op de baan...
hebben ze nog nodig bij bandentests
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zie het. Het gat met LEC springt meteen van 5 naar 7 secondenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:17:
[...]
Dat hij het meteen moest doen. Maar het lijkt een beetje te helpen met de lag.
Niet bijster veel. Die inhaalactie van Max op Charles was het meest enerverende tot nu toe.streamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:17:
Godsklere, ik ben echt een oude man aan het worden...
Schrik net weer wakker.
Bedankt voor de stream van de inhaal actie van Max. Heb ik verder iets gemist?
"When you grow up your heart dies"
InderdaadCF230 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
Pff Merc gaat echt als de brandweer hoor. RBR/Honda zal echt nog een enorme sprong moeten maken deze winter om een kans te maken in 2020...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit is al 5 jaar een Merc baan, elke auto heeft z'n 'eigen baan', net zoals Max bij aantal races Merc domineerde.CF230 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
Pff Merc gaat echt als de brandweer hoor. RBR/Honda zal echt nog een enorme sprong moeten maken deze winter om een kans te maken in 2020...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Username checks outstreamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:17:
Godsklere, ik ben echt een oude man aan het worden...
Schrik net weer wakker.
Bedankt voor de stream van de inhaal actie van Max. Heb ik verder iets gemist?
Gat met HAM blijft 15..RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
[...]
Ik zie het. Het gat met LEC springt meteen van 5 naar 7 seconden
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of HAM die ploftbasvn schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
[...]
Ze zullen KUB zo wel weer naar binnen halen, om onderdelen te besparen
hebben ze nog nodig bij bandentests
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik hoop het echt... We gaan het zien in maart!SinergyX schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
[...]
Dit is al 5 jaar een Merc baan, elke auto heeft z'n 'eigen baan', net zoals Max bij aantal races Merc domineerde.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
NeeMaarten_E schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:20:
16 rondjes op soft? Of gaat hij nog een stop maken dan?
Max: "Both ferrari on a two stop?"
JP: "Correct"
Max: "I could hear it behind you, hehe" xD
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft geen nieuwe soft meer
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als BOT op p3 nu komt
Really? Valt toch wel mee.Deruxian schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:21:
Ouderwetse saaie optocht weer
- DaniëlWW2
- Niet online

Dat is 5 minuten laterSinergyX schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:17:
The engine breaking is somewhat unconsistent, but its better with the lag.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Vettel moest ook van z’n harde banden af, lijkt me meer een probleem met het rubber.Niku schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:22:
Misschien is de strategie van LEC er inderdaad gewoon op gericht om P3 te houden in plaats van P2 aan te vallen.

Vond het voor Sainz ook zo sneu. Nog nooit een podium en dan achteraf pas een afgelebberde fles champagne van MER krijgen
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Die softs houden het kennelijk geen tien ronden vol dus.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:24:
14 ronden / 28 seconden, dat is 2 seconden per ronde... Zou echt wat zijn als LEC dat lukt.
tot nu toe 0.8s snellerRoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:24:
14 ronden / 28 seconden, dat is 2 seconden per ronde... Zou echt wat zijn als LEC dat lukt.
Heeft dus geen rood meer maar med zou idd kunnen maar dan zit lec er heel dicht op met verse rode bandenP.O. Box schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:23:
Max had om te kufferen natuurlijk ook naar binnen kunnen gaan. maar dit zal wel beter zijn (i hope)
Ik denk dat rbr erop gokt dat lec zijn banden eraan gaan omdat hij te hard moet pushen
Inderdaad, gaat nooit lukken.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:24:
LEC gaat nooit bijna 28s dichtrijden in 13 ronden.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
.. en als je dan meeneemt dat de softs sneller degraderen, dan lijkt me dit toch een kansloze missie.
Toch?
Hij vond het volgens mij niet zo erg.JB schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:24:
En dan straks die lul gewoon op podium zeker. Toon dan eens ballen FIA en corrigeer het van te voren![]()
Vond het voor Sainz ook zo sneu. Nog nooit een podium en dan achteraf pas een afgelebberde fles champagne van MER krijgen
Nu kon hij met heel het team het podium op
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja. Max zal dus naar het FIA gala moeten.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:25:
[...]
.. en als je dan meeneemt dat de softs sneller degraderen, dan lijkt me dit toch een kansloze missie.
Toch?
Maar als LEC hem inhaalt, zal ie alsnog moetenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:26:
[...]
Ja. Max zal dus naar het FIA gala moeten.
Ja ze maken even een flink statementCF230 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:18:
Jep.RoD schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:25:
[...]
Toch?
nu 1s sneller
gaat hem niet worden nee
Misschien samen met Kimi dronken wordenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:26:
[...]
Ik begreep dat hij er samen met Lando heen mag dus zo erg zal hij het dit keer niet vinden.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:26:
[...]
Mijn boefje is liev!
Hij lost dus de straf van lec in voor het sjoemelen met brandstofDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:26:
[...]
Zo groot is z'n achterstand niet..JB schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:27:
Ik hoop zo dat BOT die LEC nog van het podium rijd...
loopt wel hard op.
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Terechte WDC hoor.
Vorig jaar Max dus 12,7s (finish) achter de 1e......is dus nauwelijks/niet verbeterd dit jaar als je puur naar deze race kijkt, tot nu toe
alles kan off-topic
BOT 1s langzamer als LEC
LEC komt met dit tempo niet meer bij max
BOT moet hopen op dat de banden van LEC af zijn straks, anders komt hij ook niet dichterbij
Dat kan alleen gebeuren bij een DSQ van LEC, lijkt me. Waar we allemaal op hopen, natuurlijkDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:29:
De echte vraag is of Carlos "smooth operator" Sainz nu P6 gaat binnenhalen.
Dus als je niet uitvalt ben je een terechte WDC...Dentist schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Ook wel nootwaardig: Hamilton geen enkele race uitgevallen, alle races in de punten.
Terechte WDC hoor.
2de seizoen op rij ook, best wel sick eigenlijk!Dentist schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Ook wel nootwaardig: Hamilton geen enkele race uitgevallen, alle races in de punten.
Terechte WDC hoor.
Neee, Hulkenbergstreamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Sorry sorry, Bottas DOTD
streamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Sorry sorry, Bottas DOTD

PSN: xMaurice93
Pas als hij P3 binnenhengelt net zoals SAI.streamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Sorry sorry, Bottas DOTD
Ja. Niks gestolen, niks gekregen. Altijd zelf gefinisht. Dat gebeurt niet vaak en is een teken van absolute dominantie.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
[...]
Dus als je niet uitvalt ben je een terechte WDC...

Wat zal ik de komende maanden dit gaan missen!
Hier ook op VB77 gestemdstreamnl schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Sorry sorry, Bottas DOTD
www.google.nl
Dan zal VET straks wel plan P(lease park the car in the most unsafe place) te horen krijgen.Ankona schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Lec gokt op een SC, dan is Max gezien. Enige kans.
per aspera ad astra
Gewoon schaatsen gaan kijken op zondagmiddag 😁AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:31:
[Afbeelding]
Je kunt (proberen) Formule E (te) gaan kijken.AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:31:
[Afbeelding]
Herhalingen aanzetten en tegen niemand zeggen dat het niet live isAW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:31:
[Afbeelding]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online

Vergeet niet dat hij de punten in Hockenheim cadeau heeft gekregen dit jaar, doordat de Alfa's uit de uitslag werden geschrapt.Dentist schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:30:
Terechte WDC hoor.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Wat, de hoofdpijn van alles door elkaar zuipen?AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:31:
[Afbeelding]
zit hier hardop te lachenJeroenTheStig schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:33:
[...]
Wat, de hoofdpijn van alles door elkaar zuipen?
Mwoh....JeroenTheStig schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:33:
[...]
Wat, de hoofdpijn van alles door elkaar zuipen?
Buurman is er nu, dus... 'Pick one'.
En Oostenrijk 2018 dan? Beide Mercedessen uitgevallen hoor.Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:31:
[...]
2de seizoen op rij ook, best wel sick eigenlijk!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.