☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier komt het ware talent van Bottas Vettel bovendrijven. Komt zonder DRS niet voorbij aan HUL BOT.DJTimo schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:42:
Hier komt het ware talent van Bottas bovendrijven. Komt zonder DRS niet voorbij aan HUL.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 4% gewijzigd door nadroJ op 01-12-2019 14:44 ]
Sowieso schrijf je zo!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het lijkt mij allemaal met elkaar samen te hangen. De backup zal dan ook wel niet werken lijkt mij.AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:43:
[...]
Huh, daarvoor werkte DRS al niet...
Probleem lijkt groter te worden?
Voor zover ik kan zien werkt de live timing qua tijden het wel doet.
DRS werkt weer!!!
"When you grow up your heart dies"

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eindelijk een race.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ICE ICE Baby
Vettel kan beter een Rosbergje doen in de winterstop, lekker andere dingen gaan doen.Vos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:43:
Vettel verliest hier heel veel tijd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
En weer terug.. maar nog altijd niet lekker, zag net weer tijden wegvallen.AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:41:
Radio meldt Timing Transponder issues?
En toen waren de tijden weg...
Ik denk dat Gilfoyle er even naar gekeken heeft.

VER straks dus met versere banden tov LEC, ben benieuwd of hij dan nog verschil kan maken.
Gat zal nu wel weer minder worden, omdat ze voorbij HULK-train zijnDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:44:
Max plant om voor Vettel te komen met zijn stop. Hij vraagt steeds naar de gaten en tijden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Helaas wel. Van mij mogen ze DRS per direct afschaffen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo vreemd is dat niet, de wagens zijn erop afgestemd.Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:44:
Tering...dat het echt alleen met DRS kan... Saai.
Stel dat opeens bij niemand het hybride systeem werkt, dan kunnen ze ook niks.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat gaat heeeeel makkelijk lukken. Gat is 39 sec. Lijkt me sterk dat ze zich op Vettel focussen.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:44:
Max plant om voor Vettel te komen met zijn stop. Hij vraagt steeds naar de gaten en tijden.
Ansich wel voor kampioenschap stand, maar niet voor race uitslag.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 01-12-2019 14:47 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij is echt aan het managen en aan het rekken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij rekt tot hij naar Soft kanDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:46:
Max is nu aan het melden dat hij een beetje rubber heeft opgepikt op het midden van de linkerband.
Hij is echt aan het managen en aan het rekken.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
PSN: xMaurice93
Start en eerste rondes van Kubica. Het verdwijnen aan de horizon.
Juist nietHeijmenberg99 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:47:
Lewis hoopt op een SC
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee. Hij zei dat als er een SC komt en ze pitten naar Hard dat hij bang is dat hij de banden niet op temp kan houden.Heijmenberg99 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:47:
Lewis hoopt op een SC
Inderdaad. Hij zei gewoon dat als er een SC kwam dat ze dan meteen moesten pitten en naar Hard gaan. Ik heb dus het idee dat hij dat dus wil vermijden.
Daar rijd ie al op dus dat gaat hem niet wordenDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:48:
Max vraagt hoe de harde banden zijn en Hamilton wil er niet naartoe. Ik denk Max dus ook niet. Die gaan denk ik liever medium en dan soft doen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Twee stopper.mb1 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:50:
[...]
Daar rijd ie al op dus dat gaat hem niet worden
Dat kan ik me voorstellen, maar zoveel rondjes op soft? Volgens mij is er niemand die daar in is geslaagd tot nu toe. Lijkt me erg risicovol.DaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:48:
Max vraagt hoe de harde banden zijn en Hamilton wil er niet naartoe. Ik denk Max dus ook niet. Die gaan denk ik liever medium en dan soft doen.
Maargoed, ik weet niet hoe lang VER/HAM nog door kunnen, wellicht rekken ze het nog 15 ronden, en dan zou het wellicht kunnen.
Edit: ah, je bedoelde een tweestopper, even niet goed begrepen.
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 01-12-2019 14:51 ]
Zal wel met verkeer te maken hebben.
LEC is aan het pushen op Hard want hij sluipt richting VER ook al is het nog meer dan 16s.
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat is 't verschil qua DNF 'klasseringen' tussen VER en LEC / VET?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ftfyAnkona schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
Lec is op harde nieuwe banden sneller dan Max op medium oude
Doe jij dan wel oordopjes in als je vrouw stofzuigt?Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
Lekker om je zoontje daar zonder oordopjes in de pit te zetten.
Heeft meer benzine dus kan harder trappenAnkona schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
Lec is op harde banden sneller dan Max op medium
Mijn boefje is liev!
Dat doen ze al sinds het begin van de raceDaniëlWW2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:52:
Max zijn achterbanden beginnen te slijten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

HAM heeft nu pas Russel voor zich.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
VER nu sneller dan HAM
Zal wel met verkeer te maken hebben.
LEC is aan het pushen op Hard want hij sluipt richting VER ook al is het nog meer dan 16s.
dus verkeer zal het niet geweest zijn denk ik
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Niet juist, hij heeft niet het hele seizoen op plek 3 gestaan.wimmel_1 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:52:
Als VER dadelijk als derde in 't eindklassement eindigt dan heeft 'ie dus twéé Ferrari's áchter zich weten te houden gedurende 't gehele seizoen...
Wat is 't verschil qua DNF 'klasseringen' tussen VER en LEC / VET?
Luisteren deed 'ie toch al niet..Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
Zijn handjes kussen gevende dochtertje had gisteren netjes oordoppen op.AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:52:
Zoontje Robin Raikonen net even in beeld. Geef dat kind gewoon een paar oordopjes. Met zijn vingertoppen in zijn oren staat best zielig.
Hij zal dus heus wel zo'n ding hebben maar of hij hem op wil hebben is een tweede.
Die hoort voor de zoveelste keer her verhaal dat Mika de GP van Duitsland in 1999 kon winnen, maar hij kreeg "Mika, this is Jean" te horen..AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:52:
Zoontje Robin Raikonen net even in beeld. Geef dat kind gewoon een paar oordopjes. Met zijn vingertoppen in zijn oren staat best zielig.
doe jij dat dan wel bij je kinderen als je de kamer gaat stofzuigen?Ari Gold schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:51:
at your service
Je zou maar doof zijn, aan het stofzuigen zijn, en niet weten dat de stroomkabel te kort was.....JeroenTheStig schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:54:
[...]
doe jij dat dan wel bij je kinderen als je de kamer gaat stofzuigen?
Nee, nog wel een setje met sneeuwkettingen
ICE ICE Baby
1300pk confirmed!
Dat zou flink zuigen ja...AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:55:
[...]
Je zou maar doof zijn, aan het stofzuigen zijn, en niet weten dat de stroomkabel te kort was.....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Misschien had ik beter kunnen tikken: "over het gehele seizoen"Brummetje schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:53:
[...]
Niet juist, hij heeft niet het hele seizoen op plek 3 gestaan.
Maar: De prijzen worden pas verdeeld op het moment dat alle races gereden zijn en dan is die derde positie over-all toch écht niet slecht (IMHO).
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Max ligt nu 16 sec voor, stop kost 22, lec moet dan nog paar seconden trappen, dus verschil zal wellicht iets van 3-4 seconden worden.
Hoeveel harder kun je op een harde band die 10 ronden jonger is?
Hey! Dat heb ik vaak meegemaakt.AW_Bos schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:55:
[...]
Je zou maar doof zijn, aan het stofzuigen zijn, en niet weten dat de stroomkabel te kort was.....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
[ Voor 42% gewijzigd door Ari Gold op 01-12-2019 14:57 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Of gokken dat Lec een penalty krijgt, plek 3 nemen en 2 krijgen achteraf?Dentist schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:56:
Ff rekenen.
Max ligt nu 16 sec voor, stop kost 22, lec moet dan nog paar seconden trappen, dus verschil zal wellicht iets van 3-4 seconden worden.
Hoeveel harder kun je op een harde band die 10 ronden jonger is?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.