Ohja.. Hulkenberg....
En waarom nou weer after the race?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik citeer:Rivanov schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:48:
Wat zeg je GAS?
Whaaharaaghaeahaaawhaa
Of zoiets
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij moet een interview geven?SinergyX schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
Max, laat jezelf zien.. ga naar Albon.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
"When you grow up your heart dies"
Was het niet HAM die zei dat hij bij sommige coureurs (zoals VER) wat meer oppast dan bij anderen? HAM speelt natuurlijk voor het kampioenschap, VER eigenlijk niet.KlaasjeNL schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:50:
Als ik mij niet vergis zijn de directe duels tussen Hamilton en Verstappen op de baan grotendeels in het voordeel van Verstappen beslecht.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
PSN: xMaurice93
FER er keihard af, drama en intrigue. Max p1 en GAS p2. Lewis verdient nog een straf. Heel zuur voor ALB
Norris liep net ook langs, schijt aan die interviews.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Norris ? xDMikeyMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
Jezus, slaat die FIA weer een flater zeg. Haal Hamilton gelijk van dat podium, zet norris erop...
Ik kan het nog steeds niet uitstaan dat hij de meeste poles op zijn naam heeft staan... (en dat waarschijnlijk met een foefje)Lekker Ventje schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
Leclerc begon goed dit jaar goed maar staat weer stevig op de grond.
Die heeft hij alTk55 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
[...]
Was het niet HAM die zei dat hij bij sommige coureurs (zoals VER) wat meer oppast dan bij anderen? HAM speelt natuurlijk voor het kampioenschap, VER eigenlijk niet.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
so closebasvn schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:12:
Ik voorspel een podium voor ALB!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Plan crashPaulus07 schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:38:
Vreemd plan dat C.......
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waarom? Hij presteerde niet in de Red Bull. Hij is bij Toro Rosso veel beter op zijn plek.Harry Nak schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:52:
Gasly vergeet Marko even te bedanken, en terecht!
I have no special talent. I am only passionately curious.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 17-11-2019 19:55 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
...
Bensimpel
Positieve meneer
dan mag de fia hem wel van het podium halen, net zoals ze toen max stripte van zijn pole..Ari Gold schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:53:
Ham geeft netjes toe dat het zijn fout was.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Wat een race, kan het bijna niet bevatten. Ik kijk nu al uit naar het kijken naar de uitgebreide samenvatting morgen.
...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik kijk al uit naar het interview met VET en LECRoD schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
GAS best emotioneel. Mooie beelden dit.
Wat een race, kan het bijna niet bevatten. Ik kijk nu al uit naar het kijken naar de uitgebreide samenvatting morgen.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Respect.
Dat is Massa niet.PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Sinds hij niet meer racet spreekt massa opeens prima accentloos engels
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
10 plusjes.Nat-Water schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
[...]
Ik kijk al uit naar het interview met VET en LEC
waar is massa?PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Misschien gaan ze een potje kickboxenNat-Water schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
[...]
...
Albon?Maarten_E schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Stuur Hamilton daar maar weg, Sainz verdient het daar te staan.
Dit was BarricelloPalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Ja. Geef hem een douw van 5 seconden, dan mag Sainz naar het podium.gambieter schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:54:
Goed van HAM om toe te geven dat hij fout zat.
[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 17-11-2019 19:56 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Die ga je niet meer zien vandaag lijkt me.Nat-Water schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
[...]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Ook wat makkelijker praten wanneer je al kampioen bent. Was het nog spannend, dan had hij denk ik een andere reactie gegeven.simons schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Ok veel over HAM geklaagd en fun gemaakt over zijn obligate dank-bingo, maar dit doet hij wel als een waar meervoudig kampioen. Netjes en oprecht.
Waar zie jij Massa?PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Kvy stond dit jaar ook al eens op het podium dus...?sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
GAS doet wat KVY tot nu toe nog niet gelukt is... wel met een beetje mazzel maar toch.
Hij lijkt ook ineens als 2 druppels water op Rubens!PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Lol!PalingDrone schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:55:
Of Sainz, kan mij het schelen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.