I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik luister vooral naar Max, maar bij sommige coureurs weet je gewoon dat het minder is. Ze zagen dan weer eens iemand niet aankomen. Dat heb je echt niet met GP.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:13:
[...]
Jij luistert regelmatig naar verschillende coureurs.
Is max de enige die zoveel info krijgt? of zijn er meerdere
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1. VETBensimpel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:13:
Vettel doet in q3 een oeps en max pakt p2, p1 voor lec
2. VER
3. LEC
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Yep, Gianpiero Lambiase.
"When you grow up your heart dies"
Volle compound zachter en met andere voorvleugel en bargeboards. Meer DF.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:09:
Q1 tijd van vorig jaar : Bottas 1:15.580 ter vergelijking
een treffende spreuk
Bensimpel
Positieve meneer
Koudere track ook nog eens.pro_6or schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
[...]
Volle compound zachter en met andere voorvleugel en bargeboards. Meer DF.
😆 - Denk ook eens om ;)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Van die Fransen wordt ik altijd heel hyper... Lijkt mij niet prettig om aan te moeten horen als in opperste concentratie aan het racen bent.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:13:
[...]
Jij luistert regelmatig naar verschillende coureurs.
Is max de enige die zoveel info krijgt? of zijn er meerdere
@sjaool beter als die van Gasly. (vorig jaar van Hartley) vind die Franse stem helemaal niks. en altijd slecht te verstaan
Waarom zouden ze niet een van hun eigen riders kiezen?Quad schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
Wat Olav meldt over RBR, zou 't kunnen dan RBR bezig is met Nico Hulkenberg voor 2020?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Misschien, maar Albon is denk ik sneller dan de Hulk. 1e keer hier.Quad schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
Wat Olav meldt over RBR, zou 't kunnen dan RBR bezig is met Nico Hulkenberg voor 2020?
een treffende spreuk
Olav werkt niet bij RBR dus ik zou het met een korreltje zout nemen. Ik vind persoonlijk dat Albon het best wel goed doet voor een rookie-jaar en ook als je kijkt naar z'n P2 nu, dus dan zouden ze Hulkenberg evt in TR moeten zetten. Mja.Quad schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
Of die knakker die bij Leclerc in z'n oor zit te schreeuwen. Hele irritante manier van spreken.sjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
[...]
Van die Fransen wordt ik altijd heel hyper... Lijkt mij niet prettig om aan te moeten horen als in opperste concentratie aan het racen bent.
Begin -wellicht onterecht- toch wat positiever te worden over dit weekend...
Bensimpel
Positieve meneer
Nou uhm gasly weten we dat die niet goed is.tdw schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:17:
[...]
Waarom zouden ze niet een van hun eigen riders kiezen?
Albon maakt nog wel een goede kans
Kyvat is al 2 keer ontslagen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Daar zou ik mij heel erg over verbazen. Albon rijdt dan wel wat schade maar de snelheid is er wel degelijk. Ik vraag mij af wat Hulkenberg zou kunnen toevoegen aan het team. Heeft hij speciale kennis qua ontwikkelen etc.?Quad schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:16:
Denk dat RBR/MERC en FER dit gaan doen. ffies Q3 stand, en die trekken een goed gat naar de rest.Holkers schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
Benieuwd of Mercedes medium banden in Q2 aan durft
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 26-10-2019 20:20 ]
SAI +1.095
BOT +1.113
GAS +1.116
NOR +1.143
Toch allemaal zeeeeeeeeeer dicht bij elkaar daar.
(BOT had wss een vrij slecht rondje).
Bensimpel
Positieve meneer
Seb en max lijken mij wel een leuke combo.Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
Vraag me af of we die berichten ook zouden hebben als Nico Hulkbenberg een onsympathieke Duitser zou zijn die geen NL kon. Ik gun het Nico echt, lijkt me een leuk duo voor RB.. maar ik durf het niet te geloven.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bijna goed!basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:05:
Wie gaat er uit in Q1?
KUB
RUS
STR
GRO
en GIO denk ik
MAG inplaats van GIO
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Gasly is in de toro wel beduidend sneller dan Kvyat. Albon was vergelijkbaar of zelfs langzamer dan Kvyat.Bensimpel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:18:
[...]
Nou uhm gasly weten we dat die niet goed is.
Zeg het maar...
Waiting on the world to change
Normaal wel maar ze zitten er niet goed genoeg bij. Bottas zit net in de top 10, dan met hardere banden tegen de rest die alles nog eens verder open schroeft is vragen om problemen denk ik. Ze gaan op geel naar buiten maar aan het einde zal er minimaal 1 op rood door naar Q3 moetenbasvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
[...]
Denk dat RBR/MERC en FER dit gaan doen. ffies Q3 stand, en die trekken een goed gat naar de rest.
Zou meer een ideaal plaatje kunnen zijn, dan dat 't de realiteit gaat worden. Verstappen kan het ook gewoon goed met Hulkenberg vinden volgend mij, op persoonlijk vlak zou 't geen issue zijn.Vuvuzela schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
Vraag me af of we die berichten ook zouden hebben als Nico Hulkbenberg een onsympathieke Duitser zou zijn die geen NL kon. Ik gun het Nico echt, lijkt me een leuk duo voor RB.. maar ik durf het niet te geloven.
Maar Albon doet 't tot zover meer dan prima.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bensimpel
Positieve meneer
Het gaat erom wie er het beste in de redbulls kunnen rijden. Dat was gasly duidelijk niet. Hulk ga je niet in een torro rosso zetten lol.d0s schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:21:
[...]
Gasly is in de toro wel beduidend sneller dan Kvyat. Albon was vergelijkbaar of zelfs langzamer dan Kvyat.
Zeg het maar...
😆 - Denk ook eens om ;)
Er is een lijst van coureurs die m.i. meer kans maken op een RBR/TR zitje dan iemand van 'buitenaf'Bensimpel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:18:
[...]
Nou uhm gasly weten we dat die niet goed is.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Leuk verhaal, maar niemand met genoeg punten.tdw schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:
[...]
Er is een lijst van coureurs die m.i. meer kans maken op een RBR/TR zitje dan iemand van 'buitenaf'
Doornbos terug naar RBR!!MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:
[...]
Leuk verhaal, maar niemand met genoeg punten.
Okay, op naar Q2!
[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 26-10-2019 20:26 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Of:basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:26:
[...]
Doornbos terug naar RBR!!![]()
Okay, op naar Q2!
Jos en Max
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dat is ook apart.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:27:
Max op soft.
Investigated after the sessionDataGhost schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:28:
Unsafe release? Kvyat/Ricciardo under investigation. Benieuwd of er beelden van zijn.
PSN: xMaurice93
MediumsMaurice079 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:29:
Max op softs. Vreemde keuze toch?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens Olav op MED?Maurice079 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:29:
Gat trekken tijdens de race, en dan op alternatieve strategie gaan rijden. na pitstop in niemandsland, en na de pitstops van de rest op P1 rijden?Maurice079 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:29:
Volgens de timing ook
- DaniëlWW2
- Niet online
Waar reden de Ferrari's op?
Dan is een P2 toch nog netjes.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:30:
Max ging gewoon van de baan af in bocht twaalf.
MediumsMikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:31:
Ik dacht ook geel te zien...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ook geel.MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:31:
Medium.MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:31:
Naast Albonpilskes schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:32:
Max op de 1ste rij zou prima zijn!!
P1 LEC
P2 VER
P3 ALB
en dan de RB's er in de slipstream voorbij voor T1
Qua loopvlak wel... maar dat doet de rest ook.
Ik denk dat P3 beter starten is dan P2 door het rubber op die kant?Wognummer schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:33:
[...]
P1 LEC
P2 VER
P3 ALB
en dan de RB's er in de slipstream voorbij voor T1
Rood = Soft
Geel = Medium
Wit = Hard
Dat gebeurt eigenlijk altijd wel, zelfs de top6, gewoon om te kijken of ze hun tijd moeten verbeteren of niet.pinda powerrr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:36:
Of zou stiekem een van de teams plotseling aan het einde van Q2 ineens op Soft de baan opkomen? Kan interessante start worden. Dik gat trekken aan het begin en dan de race uitrijden op hard.
edit: en dat doen ze nu ook al dus. Alleen Mercedes niet zo te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 26-10-2019 20:37 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh, ze gaan denk ik wel komen, maar breken dan potentieel af.pinda powerrr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:36:
Of zou stiekem een van de teams plotseling aan het einde van Q2 ineens op Soft de baan opkomen? Kan interessante start worden. Dik gat trekken aan het begin en dan de race uitrijden op hard.
Was daar onduidelijkheid over dan?Barfman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:36:
Voor de duidelijkheid :-)
Rood = Soft
Geel = Medium
Wit = Hard
Zo te zien wel.basvn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:37:
word t weer een chaos Q2 einde? iedereen tegelijkertijd de baan op..
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2019 20:38 ]
Of ff gevoel opdoen voor q3?
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 26-10-2019 20:39 ]
Ja en dan nu ineens niet afbreken, dan wordt het leuk en hebben we weer een hele zondag wat om over te speculeren.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:37:
[...]
Oh, ze gaan denk ik wel komen, maar breken dan potentieel af.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je krijgt toch een gratis set soft voor Q3, en als ze dat inderdaad wel doen ben je de sjaak. Als ze het niet doen (daarom rijden ze ook zo ver mogelijk achteraan) kunnen ze nog op de rem gaan om hun tijd niet te verbeteren.MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:39:
Waarom dit dan... De kans dat er een racing point of Renault ineens naar P1 duikt lijkt me uitgesloten...
Of ff gevoel opdoen voor q3?
- DaniëlWW2
- Niet online
Met een halve seconde op McLarensjaool schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:41:
Renault is het haasje....
Omdat ?MikeyMan schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:41:
Hmm... Het optimisme toch weer een beetje verdwenen
Samsung Flip 7
Toch die turbo die goed werkt levert?
Dat mag toch niet?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:01:
[...]
Dat ook, maar de spec 3 klantenmotor heeft ook geen K1+.
Kwalificatie gaat nog leuk worden. Snelste ronden van Vettel en Verstappen. Max houdt in bijna elke bocht een hogere snelheid aan, maar Vettel loopt enorm uit op rechte stukken. Gaat de Ferrari dan voluit dan ga je nog wat krijgen qua topsnelheden.
[Afbeelding]
https://f1ingenerale.com/...piu-in-forma-del-venerdi/
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ben benieuwd
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik heb werkelijk geen flauw idee, maar kennelijk is het zo.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.