Yep, die auto over de finish rijden is meer waard dan een overwinning.
Nou er worden shots fired hoor....sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:59:
Ik denk dat we straks een heel rustige Max gaan horen. Die is volgens mij allang blij dat hij dit weekend nu achter zich kan laten. Snel vergeten en weer door.
Is Max niet met je eenssjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:59:
Ik denk dat we straks een heel rustige Max gaan horen. Die is volgens mij allang blij dat hij dit weekend nu achter zich kan laten. Snel vergeten en weer door.
-
Ik vind het nog wel meevallen. Hij is wel eens veel kwader geweest.
"When you grow up your heart dies"
Max is duidelijk over de voorkeursbehandeling van Ferrari bij FIA.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Max dus niet rustig bij Jacksjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:59:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max gaat ook lekker los bij Jack.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max noemt heel terechte punten zoals het na de race beoordelen. Maar het is geen scheldkanonade zoals we wel eens eerder van hem gehoord hebben.
Waarom laat ALB het gat met HAM oplopen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vet gaat dit niet houden. 1-2 Merc incoming...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Max begon rustig maar viel terug in z’n ‘belachelijk’ uitspraken. Hij heeft overigens wel gelijk imho
En dat was kut. Dat hebben ze nu bijgedraaid en dat is een goede beslissing geweest.MikeyMan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:59:
[...]
Op zich eens, maar er is voor minder gestraft...
Dat ongeluk is gewoon jammer. Niet totaal onbesuisd of wat dan ook zou ik zeggen. Dat doorrijden terwijl het team ziet dat je onderdelen strooit is IMO zeer duidelijk en not-done. Ik vind het bizar dat ze zo lang gaan onderzoeken (en zelfs tot na de race), terwijl dat andere gewoon helemaal helder is...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is geen Gunter Steinersjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:02:
Max noemt heel terechte punten zoals het na de race beoordelen. Maar het is geen scheldkanonade zoals we wel eens eerder van hem gehoord hebben.
Zeker, maar er zit genoeg emotie in. Het is duidelijk hij vindt FIA ook te veel op de hand van Ferrari.sjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:01:
[...]
Ik vind het nog wel meevallen. Hij is wel eens veel kwader geweest.
Vettel na 14 rondjes alweer naar binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 13-10-2019 08:03 ]
Max maakt even gehakt van Ferrari Internationale de l'Automobile
Zonder een oranje bril op te hebben, maar Max heeft goed en terecht punten. RBR zal dat heus wel bij de race leiding aankaarten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:45
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nee maar dit keer heeft Max wel een punt, hier discussiëren we over hetzelfde 
Vuist op tafel bij de FIA straks.
Vuist op tafel bij de FIA straks.
Korte samenvatting voor diegene zonder ziggo?Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:02:
Max met terechte opmerkingen.
Leclerc verdient gewoon een straf op de baan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat HAM sneller rijdt dan ALBSpotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:02:
Omdat hij niet sneller kan? Volgens mij heeft HAM 5 ronde nieuwere banden en ALB heeft wat inhaalacties moeten doen.Spotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:02:
Is dit een serieuze vraag?Spotmatic schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:02:
Niets aan toe te voegen. Hij is ook gestraft voor zaken. LEC heeft carte blancheJolke schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:01:
Max heeft een duidelijk verhaal.

Mijn boefje is liev!
Max zegt wel iets nieuws, Vettel krijgt geen straf voor zijn valse start omdat ie er geen voordeel van had?! En RAI dan?
O, absoluut en hier is het laatste woord ook nog niet over gesproken natuurlijk. Maar ik hoop toch echt dat ze het niet afdoen met een tijdstraf voor LEC.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:03:
[...]
Zeker, maar er zit genoeg emotie in. Het is duidelijk hij vindt FIA ook te veel op de hand van Ferrari.
Die profiteert er nu flink van dat VER de kolen qua het straffen al uit het vuur gehaald heeft voor hem.
Max doet de tijden van Senna tegen de FIA en Prost (Leclerc) weer enigszins herleven.
Zelfs max heeft t over een fia die Ferrari voor trekt. Niet letterlijk maar we wat er eigenlijk gezegd wordt.
Het is ook belachelijk, het is overduidelijk dat Leclerc een straf verdient en (helaas) Vettel ook vanwege z'n valse start.
Zelf mat van wtf1 snapt niet dat Leclerc er geen straf voor krijgt, en die gast is het meest gepassioneerd
van leclerc
Het is ook belachelijk, het is overduidelijk dat Leclerc een straf verdient en (helaas) Vettel ook vanwege z'n valse start.
Zelf mat van wtf1 snapt niet dat Leclerc er geen straf voor krijgt, en die gast is het meest gepassioneerd
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Net ff goed naar Lewis z'n auto gekeken. Hij mist zijn rechterspiegel dankzij al die zooi die van Leclerc z'n auto afviel
Kort: belachelijk dat Leclerc niet gewoon nu een straf krijgt. En belachelijk dat Vettel niet bestraft is, want je mag gewoon niet bewegen tijdens de start.Player1S schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:03:
[...]
Korte samenvatting voor diegene zonder ziggo?
Dat was ook met Ferrari.KlaasjeNL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:04:
Max doet de tijden van Senna tegen de FIA en Prost (Leclerc) weer enigszins herleven.
- DaniëlWW2
- Niet online
-Leclerc gewoon een straf. Veel auto's ondersturen in die bocht en dat hoor je te weten. Als je er dan voluit ingaat, dan kan je zo'n ongeluk veroorzaken.Player1S schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:03:
[...]
-Vettel die geen straf kreeg is ook belachelijk. Regels zijn heel erg duidelijk dat bewegen = straf. Dus niet bewegen, stoppen en dan heb je geen voordeel gehaald.
-Doorrijden was zinloos omdat de auto te zwaar beschadigd was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[Streamable: https://streamable.com/jfwnj]
https://streamable.com/jfwnj
Interview boze Max Verstappen
https://streamable.com/jfwnj
Interview boze Max Verstappen
Botsauto spelen moet gewoon kunnen in ronde 1
Ja dat zagen we 30 rondes terug alFastFred schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:05:
Net ff goed naar Lewis z'n auto gekeken. Hij mist zijn rechterspiegel dankzij al die zooi die van Leclerc z'n auto afviel
Maar is Leclerc nu weer zijn bandjes aan het oproken, zoals hij nu bezig is?
Wordt nog een pitstop voor hem op deze manier, vrees ik
-
Belachelijk. Dient gelijk bestraft te worden. Lec wist dat Max daar zat. Bij ingaan van bocht altijd understeer door vele auto's en moet je daarom niet op de limiet rijden.Player1S schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:03:
[...]
Haha die slaapt in een LEC pyjama inderdaadMelantrix schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:04:
Zelfs max heeft t over een fia die Ferrari voor trekt. Niet letterlijk maar we wat er eigenlijk gezegd wordt.
Zelf mat van wtf1 snapt niet dat Leclerc er geen straf voor krijgt, en die gast is het meest gepassioneerdvan leclerc
fixedEdd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:05:
Wordt nog een pitstop voor hem op deze manier, vrees ik hoop ik
100%. Vettel kon maar 14 rondes op rood.Edd schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:05:
Ben in ieder geval blij dat Ferrari alles op de F1 zet zodat andere raceklassen van deze onregelmatigheden ten aanzien van straffen verschoond blijven. Anders zou bv de WEC ook verneukt worden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zolang je jouw tegenstander niet uit de race tikt is het ook prima natuurlijk. Een beetje je schouders gebruiken en duwen en trekken moet kunnen daar ben ik het zeker mee eens.
Gewoon met alle teams protest indienen tegen Vet ivm te vroeg bewegen tijdens start.
En ook tegen Lec vanwege team negeren ivm los zittende delen aan de auto.
En ook tegen Lec vanwege team negeren ivm los zittende delen aan de auto.
ICE ICE Baby
GAS laat zijn tanden zien aan LEC...
Dit had je in de RB moeten doen GAS
PSN: xMaurice93
Dat roep ik al sinds dit jaar.KlaasjeNL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:04:
Blijkbaar kijk je geen WEC dan.Lekker Ventje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:07:
Ben in ieder geval blij dat Ferrari alles op de F1 zet zodat andere raceklassen van deze onregelmatigheden ten aanzien van straffen verschoond blijven. Anders zou bv de WEC ook verneukt worden.
Mindmeld met VERMikeyMan schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:08:
Gasly? Is that you?
Dat is hier bijna een uur geleden al voorbij gekomen met filmpje en alFastFred schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:05:
Het is dat Gasly niet instuurt anders was het huilen geweest voor beiden
Van mij had GAS het achterwiel van LEC wel een heel klein tikje mogen geven...
[Streamable: https://streamable.com/07glb]
https://streamable.com/07glb
Eerste poging Leclerc op Gasly
https://streamable.com/07glb
Eerste poging Leclerc op Gasly
Kado Ham komt eraan!
BOT gaat nog wel aansluiten bij HAM denk ik
HAM heeft zijn zeepje weer laten vallen?
Hij vind het gewoon lekkerVos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:10:
Bottas moet weer bukken.
Bottas krijgt een duw. Man man wat een team.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rijdt Ferrari vooraan mee dan? Daar zijn ze veel minder belangrijk en hebben daarom gelukkig nauwelijks invloed op de wedstrijdcommisarissen. Maakt het wel zo eerlijk en leuk om te kijken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ach, het was geen "Valterri this is James"...
Jammer dat Jack het interview met Max zo stuurt... Maakt het wat smeuiger dan het eigenlijk had hoeven zijn.
Op ORF een heel verhaal over dat bewegen voor de start een straf moet zijn. Of de sensoren het nou aangeven of niet.
Op ORF een heel verhaal over dat bewegen voor de start een straf moet zijn. Of de sensoren het nou aangeven of niet.
AF Corse stond op het podium vorig weekendLekker Ventje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:10:
[...]
Rijdt Ferrari vooraan mee dan? Daar zijn ze veel minder belangrijk en hebben daarom gelukkig nauwelijks invloed op de wedstrijdcommisarissen. Maakt het wel zo eerlijk en leuk om te kijken.
Die vergelijking VER-LEC vs SEN-PRO was er inderdaad al een tijdje, maar dat de FIA zo uitgesproken in het verhaal wordt betrokken, maakt het plaatje compleet. En dat het dan ook nog op Suzuka gebeurt...Bart-Willem schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:07:
[...]
Dat roep ik al sinds dit jaar.Zeker het FIA-verhaal: wie is de zaakwaarnemer van Leclerc? Juist ja.
Todt is gewoon een Balestre 2.0.
Wat verwacht je anders van ZiggoDentist schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:11:
Jammer dat Jack het interview met Max zo stuurt... Maakt het wat smeuiger dan het eigenlijk had hoeven zijn.
Was al vanaf het begin duidelijk dat hij op een 2 stopper zat?
Je kan ook niet van een Nederlander verwachten dat die geheel objectief tegenover een LEC staat natuurlijk. Je heb toch altijd nog met chauvinisme te maken.
Voor Prost kun je respect hebben, voor LEC heb ik dat niet. Wat mij betreft geen vergelijkingKlaasjeNL schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:11:
[...]
Die vergelijking VER-LEC vs SEN-PRO was er inderdaad al een tijdje, maar dat de FIA zo uitgesproken in het verhaal wordt betrokken, maakt het plaatje compleet. En dat het dan ook nog op Suzuka gebeurt...
Ik moet nog zien of Hamilton dit kan uitrijden hoor.
HAM weet niet wat hij moet doen... Lol...
Klopt, maar ze zijn niet belangrijk genoeg voor het deelnemersveld en rijden niet in de LMP1 of 2. En dat maakt het verschil. Zouden ze LMP1 rijden dan zouden ze meer invloed kunnen hebben. Maar gelukkig is dat in de WEC niet en blijft het daar een stuk leuker.TommyGun schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:11:
[...]
AF Corse stond op het podium vorig weekend
Zou kunnen, maar hij had ook zijn gemene momenten in de race.Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Voor Prost kun je respect hebben, voor LEC heb ik dat niet. Wat mij betreft geen vergelijking
Kubica heeft ook een keurige pace, voor een F3 auto...
Daar had VER in Hongarije problemen mee, zo tegen het einde van de race. Ik zie BOT nog wel in HAM zijn nek hijgen de laatste rondes.Qu3st schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
Ik moet nog zien of Hamilton dit kan uitrijden hoor.
Wat dat betreft wellicht (nog) niet, maar beiden zijn het "Franse" jankerts.Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Voor Prost kun je respect hebben, voor LEC heb ik dat niet. Wat mij betreft geen vergelijking
DotD, dat word nog een lastige... Lec?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ook echt bijna een ronde achter Russel.Vos schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:13:
Kubica heeft ook een keurige pace, voor een F3 auto...
Lewis moet nog stoppen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
VERFranko P. schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:14:
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ham moet ook nog stoppen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
BottasFranko P. schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:14:
Voor Prost zelf misschien wel, maar niet op de manier hoe hij het WK van '89 cadeau heeft gekregen van zijn landgenoot Balestre. Wat een criminele beslissing was dat om Senna om niets te diskwalificeren.Exocet schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Aangezien het een populairteitspoll is stem ik gewoon weer VER.Franko P. schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:14:
Hahaha BOT wordt aan het lijntje gehouden. Ze zeggen dat HAM nog gaat stoppen
Jah, vanwege teamorders, niet omdat de banden op zijnchevsticks schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
HAM nu dus ook.chevsticks schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Protestvotesjaool schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:15:
[...]
Aangezien het een populairteitspoll is stem ik gewoon weer VER.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Mja, in de WEC gebeuren ook genoeg gekke dingen. Dan wel door de FIA dan wel door teams zelf. Maar het is over het algemeen wel professioneler (en leuker) dan F1 jaLekker Ventje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 08:13:
[...]
Klopt, maar ze zijn niet belangrijk genoeg voor het deelnemersveld en rijden niet in de LMP1 of 2. En dat maakt het verschil. Zouden ze LMP1 rijden dan zouden ze meer invloed kunnen hebben. Maar gelukkig is dat in de WEC niet en blijft het daar een stuk leuker.
Ja idd! Goeie, was nog niet helemaal wakker.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Stemmen voor driver of the day: https://www.formula1.com/en/vote.html
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.