[F1 2019] Race 16 GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste
Acties:
  • 66.570 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:46:
[...]
Vroeger reed een rijder een tijd en kon daar nog een paar tienden vanaf halen. Nu verbeteren ze tussen Q2 en Q3 al een seconde of 2. Dat heeft niks meer met racen te maken.
TrAcK eVoLuTiOn... Ik vind het ook te achterlijk voor woorden. Er zal echt wel wat extra rubber op die baan gesmeerd worden, maar voor 2 seconde aan extra rubber?

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:54
Nee, nog niemand? Dan doe ik het maar:

Klik want FOM.

Overigens wel apart dat FOM nu de interviews van Plooij meepikt. Zie je wel vaker dat zenders meefilmen bij interviews van de zender naast hun, maar bij FOM heb ik dat volgens mij nog niet gezien, en dan ook nog uitgerekend interviews van Plooij.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:57:
[YouTube: F1 Paddock Pass: Post-Qualifying At The 2019 Russian Grand Prix]

Klik want FOM.

Overigens wel apart dat FOM nu de interviews van Plooij meepikt. Zie je wel vaker dat zenders meefilmen bij interviews van de zender naast hun, maar bij FOM heb ik dat volgens mij nog niet gezien, en dan ook nog uitgerekend interviews van Plooij.
Dat doet FOM al een behoorlijke tijd hoor. Ik zie Jack wel vaker vragen stellen in hun filmpjes. Olav en Jack worden in het buitenland dan ook een stuk hoger gewaardeerd dan door een aantal hier. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 16:00

basvn

Breezand - NHN

Hoyden schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:48:
[...]

3 wagens van Red Bull ? Kvyat dus weer terug :+
Ergste is nog wel, dit is een officieel document :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Bansheeben schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:54:
[...]
TrAcK eVoLuTiOn... Ik vind het ook te achterlijk voor woorden. Er zal echt wel wat extra rubber op die baan gesmeerd worden, maar voor 2 seconde aan extra rubber?
Maar een rijder rijdt niet elke ronde op 100%.. dat proberen ze pas in Q3 te benaderen. Er wordt altijd heel snel over zandzakken en knopjes gepraat maar je gaat gewoon niet elk rondje tot het uiterste, en helemaal niet op een circuit als dit met muren en korte uitloopstroken.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Klik want FOM.

Denk dat we ons in NL een beetje teveel ergeren aan de manier van vragen stellen. Terwijl dat vaak juist voor 'andere' antwoorden van de coureurs zorgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Vuvuzela schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:03:
[...]

Maar een rijder rijdt niet elke ronde op 100%.. dat proberen ze pas in Q3 te benaderen. Er wordt altijd heel snel over zandzakken en knopjes gepraat maar je gaat gewoon niet elk rondje tot het uiterste, en helemaal niet op een circuit als dit met muren en korte uitloopstroken.
Dus blijft het punt van @Martinspire volledig overeind. Het heeft met racen weinig te maken als 6 van de 20 auto's rondcruisen alsof ze in een Clio zitten in Q1 en Q2.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:09
Bart-Willem schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:17:
Nooit gedacht dat ik het einde van de Mercedes-dominantie níet zou toejuichen, want ik vind die "wederopstanding" van Ferrari toch wel té verdacht: het is echt niet zomaar ineens een briljante aero-update want zowel in Singapore als in Sochi zijn zowel Mercedes als RB sneller in de langzamere stukken waar meer downforce nodig is. Het is echt puur het motorvermogen dat ineens absurd veel meer is bij Ferrari. Dat klopt voor geen meter... :X
Bij de wintertest waren ze ook heel snel en was iedereen er bang voor aan het begin van het seizoen. , vergeten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33

pro_6or

amateur_60r

Wintertest schminterfest. Weet je wat pas een wintertest is, Aron om de hand van zijn dochter vragen.

Wintertest interpretaties is komkommertijd vulling.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Bansheeben schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:45:
[...]
Dus blijft het punt van @Martinspire volledig overeind. Het heeft met racen weinig te maken als 6 van de 20 auto's rondcruisen alsof ze in een Clio zitten in Q1 en Q2.
Dat is ook zo.. Maar bekijk het van de andere kant. Waarom zou je alle risico's nemen in Q1/Q2? In die sessies draait het gewoon niet om de topteams.. tenzij ze een fout maken. Eigenlijk doet de regie het daar dan ook fout, want we kijken toch vooral naar de topteams die op 90% rijden. Q3 is het moment van het weekend dat iedereen voluit gaat. Tenzij je het met een regel weet te verplichten/motiveren ga je dat niet vaker zien in een raceweekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 28-09-2019 23:13 ]

• RobertMe
Vuvuzela schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:12:
[...]

Dat is ook zo.. Maar bekijk het van de andere kant. Waarom zou je alle risico's nemen in Q1/Q2? In die sessies draait het gewoon niet om de topteams.. tenzij ze een fout maken. Eigenlijk doet de regie het daar dan ook fout, want we kijken toch vooral naar de topteams die op 90% rijden. Q3 is het moment van het weekend dat iedereen voluit gaat. Tenzij je het met een regel weet te verplichten/motiveren ga je dat niet vaker zien in een raceweekend.
Volgens mij was dat vorige week dat ik me bij Q2 zat te storen dat er alleen maar mid-fielders in beeld waren, maar daarna dacht ik inderdaad ook "eigenlijk is het ook veel logischer om de midfielders te laten zien juist omdat daar echt ergens voor wordt gereden".

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nu ze allemaal standje 11 kunnen gebruiken tijdens de Q en de boel heel blijft is het nog maar de vraag hoe dat tijdens de race gaat. Die duurt toch even wat langer dan een rondje of 3 pieken.
Bij Mercedes en Honda heb ik er wel het vertrouwen in dat ze heel blijven maar bij Ferrari verwacht ik nog wel eens een grote plof wanneer ze tijdens de race standje 11,5 proberen.
LEC zat de vorige race ook steeds te bedelen om die extra power mode, nu er niet meer zoveel races te gaan zijn durven ze duidelijk wat meer open te draaien.
Vorige race was inhalen ook stukken lastiger dan hier, planken en blocken is minder lastig dan de hele tijd verdedigen terwijl de auto op max performance staat.
Doe maar een flink natte baan dan zien we ook gelijk wie de mannen en wie de jongens zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Alles op de rechte stukken en niet in de bochten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Nog een slordige ronde van Leclerc ook :X Zou de vergelijking met Vettel ook wel willen zien..

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

MikeyMan schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:43:
[...]

Het is ook de Aero. Hoewel ze daar niet het beste presteren, was die wagen in het begin van het seizoen de hoek niet om te krijgen. De aero update heeft er voor gezorgd dat ze ook iets met de power kunnen.
Wat heeft wegrijden van een Mercedes met DRS op een circuit waar met 0 downforce gereden wordt met aero te maken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:06:
[...]

Denk dat we ons in NL een beetje teveel ergeren aan de manier van vragen stellen. Terwijl dat vaak juist voor 'andere' antwoorden van de coureurs zorgt.
Ik geloof dat het niet de interviews en de feitenkennis zijn waar de halve bevolking zich aan ergert, eerder het commentaar tijdens de race en het feit dat Olav Mol niet uit 2 voormalig F1 coureurs bestaat en tig spotters heeft die alle schermen en audio voor hem in de gaten houden.
Die man doet al 500 races zijn uiterste best om minimaal 2 uur multitaskend vol te praten, wat je er ook van vind, ik heb er iig respect voor.
Dat beetje "ouwejongenskrentenbrood gedoe krijg je vanzelf wanneer je al vrij lang en intensief met elkaar omgaat en dat gemixt met botte Nederlanderheid kan best lomp zijn, al vind ik wel dat het soms best wat professioneler/zakelijker mag maar dat ons kent ons gebeuren laat de coureurs ook makkelijker praten. Ze weten zo onderhand wel wat ze aan de Nederlandse interviewers hebben.
Je word hier niet ontslagen wanneer je op landelijke tv 20x fuck roept, in nagenoeg alle andere landen is dat gewoon einde carrière.

Laten we hopen dat de regie deze keer alle midfield en achterhoede gevechten mooi in beeld gaat brengen, daar verheug ik mij het meeste op op deze baan. Itt Singapore kan je er hier op meerdere plaatsen dus wel langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50

Martinspire

Awesomeness

Klik want FOM.

Ik denk dat het komt omdat Plooij inmiddels vrij geliefd is bij de coureurs. Kijk ook eens naar hoeveel interviews er telkens na de race bij Ziggo voorbij komen: https://www.ziggosport.nl/video/22-racing/

Ik zie daar vaak rijders die niet bij Sky of RTL voor de camera zijn gekomen en F1 zelf mist er soms ook een paar. Dit keer dus 12 rijders maar vorige race waren er 19 post-race interviews. Alleen Kubica mistte toen. Dat krijgen maar weinig netwerken voor elkaar.

Ja je krijgt dan geen kritische interviews, maar eerlijk gezegd gaat het eigenlijk toch al meer om de belevenis van de coureur en om meer te weten te komen over wat er eventueel mis ging. Ben je kritischer dan ga je gewoon minder interviews krijgen. Geef je rijders een goed gevoel na een interview, dan komen ze veel sneller terug als ze even geen interview hebben in " the pen". Zelfs toen Renault een ban gaf aan Ziggo voor interviews, kwamen Ricciardo en Hulkenberg alsnog voor de camera bij de gezamelijke interviews. Puur omdat ze weten dat daar toch altijd een leuke babbel zit.

Kritiek is in F1 altijd ver te zoeken, het is niet zoals in andere sporten dat ze veel informatie kunnen of mogen geven en er gaan grote belangen rond om de pers te controleren. Sommige mensen realiseren niet dat je als Nederlandse pers niet echt meedoet. Andere landen halen hogere kijkcijfers en qua merken zijn er weinig die op Nederland focussen. Dus wat dat betreft zijn we weinig interessant voor veel teams of rijders.

Maar goed, sommigen willen toch al zeuren om het zeuren of zijn fan van andere rijders en niet Verstappen en dan ga je je sneller ergeren. Ik ben wat dat betreft ook niet onpartijdig met de vele Verstappen-merch in de kast :P

Qua race zijn mn verwachtingen in ieder geval laag. Het is leuk als er nog wat wordt gewisseld aan de voorkant, maar de afgelopen races zagen we een leuk middenveld maar belabberde top.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2019 00:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 29 september 2019 @ 00:28:
[...]
Ja je krijgt dan geen kritische interviews, maar eerlijk gezegd gaat het eigenlijk toch al meer om de belevenis van de coureur en om meer te weten te komen over wat er eventueel mis ging.
Ik moest hier vanmiddag aan denken tijdens het interview met Kimi. Toen hij wegliep van Jack en nog snel werd gevraagd naar zijn verwachting voor de race, reageerde hij iets met “shit day”. Toen vroeg ik mezelf af of hij zoiets zegt omdat hij weet dat het Jack/NL’se tv is of gewoon omdat het Kimi is. Ik gok eerlijk gezegd dat eerste.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:34

Niku

Alagaesii

LAD93 schreef op zondag 29 september 2019 @ 01:04:
[...]

Ik moest hier vanmiddag aan denken tijdens het interview met Kimi. Toen hij wegliep van Jack en nog snel werd gevraagd naar zijn verwachting voor de race, reageerde hij iets met “shit day”. Toen vroeg ik mezelf af of hij zoiets zegt omdat hij weet dat het Jack/NL’se tv is of gewoon omdat het Kimi is. Ik gok eerlijk gezegd dat eerste.
Ik ging uit van het tweede.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:06

Pierre

Van nature lui!

Goedemorgen allemaal race day *O*

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:22
Hoop op regen..

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Laatst online: 17:24

vliegnerd

Nintendo fan.

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:31:
Alles op de rechte stukken en niet in de bochten.
YouTube: Leclerc v Hamilton | Qualifying Comparison | 2019 Russian Grand Prix
Dit lijkt op HAM vs VER (of MER vs RBR) in 2016, 2017 en 2018: Een beter chassis hebben, prachtig door de bochten gaan, maar letterlijk vernederd worden op de rechte stukken.

Die Ferrari PU is indrukwekkend!

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

Of gewoon een kwestie van meer of minder downforce :)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
iichel schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:14:
Lijkt er niet op als je naar Monza kijkt. Puur motorvermogen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Valt genoeg!
spoiler:
hier

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

iichel schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:14:
Als het alleen downforce/aero zou zijn (en de motor dus ongeveer gelijk), dan zou het een blammage voor MER moeten zijn.

Maar dat is, gezien de dominantie aan het begin van het seizoen, niet heel logisch. We weten het natuurlijk niet precies. Maar het lijkt er volgens mij toch echt op dat de winst van Ferrari hem in de motor zit. (En dat ze nu de aero goed genoeg hebben gekregen, om er ook echt iets mee te doen op 'niet-Monza')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Vuvuzela schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:43:
[...]

Nog een slordige ronde van Leclerc ook :X Zou de vergelijking met Vettel ook wel willen zien..

https://streamable.com/eys57

[ Voor 10% gewijzigd door vliegnerd op 29-09-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:46:
[...]
Niet de hele kwalificatie maar wel ongeveer kunnen stellen wat de teams gaan doen. Gisteren was Mercedes nergens, vandaag staan ze 2e. Gisteren zat Vettel er niet bij, vandaag ineens 3e. En niet alleen aan het eind maar de hele kwalificatie. En je kunt niet eens een conclusie trekken vanuit Q1 en Q2 van wat Q3 gaat worden. Alles is voor spek en bonen tot de laatste rondjes gereden worden. Ik kan net zo goed de TV aanzetten voor de laatste 5 minuten en dan is er net zoveel spanning. Dát bedoel ik ermee. Hell, je hoeft die niet eens te kijken want morgen ligt alles weer anders omdat de kwalificatie-snelheid niet overeen komt met hoe goed de teams zijn. Bovendien zijn de banden en baan zo onvoorspelbaar dat je niet eens kunt stellen dat iemand een goede ronde heeft gereden maar toevallig mazzel had of ineens een auto had die wel werkte. De menselijke factor is compleet irrelevant. In de nacht komt er zoveel data binnen dat een team als Mercedes ineens secondes vooruit kan gaan. De motor van Ferrari is zoveel sterker dan de rest dat ze niet eens DRS nodig hebben voor de hoogste topsnelheid. Het is gewoon geen rijders-sport meer.

Vroeger reed een rijder een tijd en kon daar nog een paar tienden vanaf halen. Nu verbeteren ze tussen Q2 en Q3 al een seconde of 2. Dat heeft niks meer met racen te maken.
Volgens mij is F1 altijd meer constructeursklasse dan rijdersklasse geweest. Het is nu eenmaal geen Spec-series.
Wat betreft kwalificatie spanning ben ik het met je eens, ik kijk inderdaad meestal alleen de laatste 5 minuten van Q3. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar de reverse grid mini race op zaterdag. Al hoop ik wel dat ze daar veel variabelen weghalen zodat het meer om de coureurs draait. Dus banden waarop je de hele race kunt pushen en iedereen de hoogste engine mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:34

Niku

Alagaesii

Hoe snel verwachten jullie dat Max naar voren kan rijden en aansluiting vindt bij Bottas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:10:
Hoe snel verwachten jullie dat Max naar voren kan rijden en aansluiting vindt bij Bottas?
30 minuten ongeveer. Dat is dus het deel van de race wat je kan missen. Goeie vraag btw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Albon start vanaf pitstraat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:06

JB

Cédric roelt!

Vuvuzela schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:43:
[...]

En daarom klopt er geen klote van. LEC maakt veel fouten in zijn quali rondes. Vorige week ook. En dan nog pole pakken... WTF

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
basvn schreef op zondag 29 september 2019 @ 08:40:
[...]

Valt genoeg!
spoiler:
hier
Hier wel jammer genoeg,qas beter andersom. We hebben gewoon te weinig regenraces.Duitse gp was genieten,als ze eenmaal fouten maken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:42
Môge Iedereen,

Hierbij de voorspelling vanuit een ronduit nat deel van Nederland:

Saaie top 4

1 - Lec
2 - Ham
3 - Vet
4 - Bot

en Max dan op de verwachte P5.

Verder benieuwd wat Alb kan van achter met de nieuwe updates.
Veel plezier ... het is niet het einde van de wereld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

JB schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:39:
[...]

En daarom klopt er geen klote van. LEC maakt veel fouten in zijn quali rondes. Vorige week ook. En dan nog pole pakken... WTF
Maar toch: leuk als ze iets hebben gevonden. Mocht het niet door de beugel kunnen dan komt de FIA er wel achter, maar voor afgelopen races zal het geen gevolgen hebben. :)

BTW, het is tijd voor een lichte crash voorin. Om de boel een beetje op te schudden. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Spotmatic schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:51:
[...]

Maar toch: leuk als ze iets hebben gevonden. Mocht het niet door de beugel kunnen dan komt de FIA er wel achter, maar voor afgelopen races zal het geen gevolgen hebben. :)
De FIA wil er niet achterkomen, want: Ferrari... :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

KillerBee schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:58:
[...]
Als ze het in de smiezen hebben dan weten we wanneer: als Ferrari opeens weer veel langzamer gaat. Dat hebben we eerder gezien. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Even opletten dat de race nu niet meer Kwali-tijd-plus-10-minuten is, maar een uurtje eerder.
Daar vergiste ik me vorige week ook in.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HMC schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:09:
Even opletten dat de race nu niet meer Kwali-tijd-plus-10-minuten is, maar een uurtje eerder.
Goeie tip! Nog maar minder dan 2 uur tot de start! :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
KillerBee schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:58:
[...]

Jean Todt vind het in iedergeval niet erg dat Ferrari nu heel goed gaat .... Meer markt waarde voor Leclerc en meer money voor Nicolas Todt. :+

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat in de eerste twee bochten..

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Ja zag het ook net race is om 13.00 uur lekker,start youre engine.Hoop toch op MAX in top 3 komt,Vettel moet effe HAM aanrijden en we zijn er weer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Het is wel grappig hoe ik Ferrari dominantie zo mogelijk nog minder kan uitstaan dan Mercedes dominantie. Met Vettel die werkelijk helemaal niets uit die auto krijgt en een Leclerc waarvan de quali laps nou ook niet echt fantastisch zijn, vind ik het echt belachelijk dat alsnog elke keer dat rode ding op pole staat door die bizarre motor. Lewis kon ik vaak wel accepteren, omdat iedereen weet dat hij echt een quali monster is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
PalingDrone schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:50:
[...]
Ik geloof dat het niet de interviews en de feitenkennis zijn waar de halve bevolking zich aan ergert, eerder het commentaar tijdens de race en het feit dat Olav Mol niet uit 2 voormalig F1 coureurs bestaat en tig spotters heeft die alle schermen en audio voor hem in de gaten houden.
Die man doet al 500 races zijn uiterste best om minimaal 2 uur multitaskend vol te praten, wat je er ook van vind, ik heb er iig respect voor.
Dat beetje "ouwejongenskrentenbrood gedoe krijg je vanzelf wanneer je al vrij lang en intensief met elkaar omgaat en dat gemixt met botte Nederlanderheid kan best lomp zijn, al vind ik wel dat het soms best wat professioneler/zakelijker mag maar dat ons kent ons gebeuren laat de coureurs ook makkelijker praten. Ze weten zo onderhand wel wat ze aan de Nederlandse interviewers hebben.
Je word hier niet ontslagen wanneer je op landelijke tv 20x fuck roept, in nagenoeg alle andere landen is dat gewoon einde carrière.
Ik erger me aan de goddelijke verheerlijking van Max Verstappen. Elke scheet die dat joch laat is fantastisch. Daarbij de persoonlijke vete van Mol en Plooij jegens Renault. Die gasten denken echt dat Renault de reden is dat Max geen wereld kampioen is. Dat is nu duidelijk te zien met een super Honda motor waarmee hij nog steeds geen dominantie laat zien.
Sky is ook wat meer fan van Hamilton en Norris dan van de rest, maar het ligt er niet zo dik bovenop als bij Mol en Verstappen.
Ik vind Mol, net aan voldoende, zeker als ik het vergelijk met Sky. Dat Mol het in zijn eentje moet doen, maakt de prestatie knapper, maar het commentaar er niet beter op.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Niku schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:10:
Vijf ronden, max. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Derby schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:32:
[...]

Ik erger me aan de goddelijke verheerlijking van Max Verstappen. Elke scheet die dat joch laat is fantastisch. Daarbij de persoonlijke vete van Mol en Plooij jegens Renault. Die gasten denken echt dat Renault de reden is dat Max geen wereld kampioen is. Dat is nu duidelijk te zien met een super Honda motor waarmee hij nog steeds geen dominantie laat zien.
Sky is ook wat meer fan van Hamilton en Norris dan van de rest, maar het ligt er niet zo dik bovenop als bij Mol en Verstappen.
Ik vind Mol, net aan voldoende, zeker als ik het vergelijk met Sky. Dat Mol het in zijn eentje moet doen, maakt de prestatie knapper, maar het commentaar er niet beter op.
Hey kijk, iemand die zich irriteert aan de kwaliteit van de uitzending #50804 --> [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Derby het zit diep begrijp ik? De chassis van afgelopen jaren waren WK waardig. Dus ja, in die zin ligt dat ook goeddeels aan Renault. Dit jaar lijkt het wat te zwalken, maar om te zeggen dat ze dankzij Honda dit jaar wereldkampioen hadden kunnen worden: nee.

Het blok is (nu) echt wel een stuk vooruit gegaan, maar loopt m.i. nog wat achter op Mercedes en zeker Ferrari. En dan laat ik de achterblijvende betrouwbaarheid nog buiten beschouwing. Onverwacht is het niet, ze noemden dit jaar niet voor niets een overgangsjaar.

@Bansheeben het is zo jammer dat het elke keer gelijk 'dominantie' lijkt te zijn. Nu ook weer. Als het een tiende was geweest waar Ferrari het op won, prima. Maar ze knallen er gelijk een halve seconde vandoor. Maakt de kwalificatie gelijk nutteloos :(

[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 29-09-2019 11:51 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50

Martinspire

Awesomeness

Benieuwd of ze nog wat met bocht 2 runoff gaan doen, F2 had het er maar moeilijk mee:

Lange tijd rode vlag daarna, gaat goed met alle rijders waarvan Matsushita niet meer in beeld is geweest (waarschijnlijk omdat ze hem uit zijn auto hebben getild).
Gewaagd om er nog even een andere spec vloer onder te hangen. En motoronderdelen is ook weer jammer. Begrijp niet dat Honda zoveel aan het opofferen is om in Japan een beetje goed voor de dag te komen. Ziet er ook allemaal gehaast uit, gezien de problemen die ze met de auto's lijken te hebben. Zal me niet verbazen als Japan straks niks wordt en ze dus 3 races met enigszins wat kans hebben verneukt...

[ Voor 81% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2019 11:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:50:
@Derby het zit diep begrijp ik? De chassis van afgelopen jaren waren WK waardig. Dus ja, in die zin ligt dat ook goeddeels aan Renault. Dit jaar lijkt het wat te zwalken, maar om te zeggen dat ze dankzij Honda dit jaar wereldkampioen hadden kunnen worden: nee.

Het blok is (nu) echt wel een stuk vooruit gegaan, maar loopt m.i. nog wat achter op Mercedes en zeker Ferrari. En dan laat ik de achterblijvende betrouwbaarheid nog buiten beschouwing. Onverwacht is het niet, ze noemden dit jaar niet voor niets een overgangsjaar.
Gisteren was het de wind, vorige week hadden ze niet de juiste data in de simulator, ....

Misschien moet RBR eens niet zo hoog van de toren blazen en gewoon zeggen dat ze niet goed/snel genoeg zijn in plaats van elke keer weer nieuwe smoesjes verzinnen. En hoe kan de wind nu uberhaupt het probleem zijn? Op het moment dat Ferrari en Mercedes hun snelle rondjes reden was het wind stil? Want zij hadden er dan blijkbaar geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:52:
[...]

Gisteren was het de wind, vorige week hadden ze niet de juiste data in de simulator, ....

Misschien moet RBR eens niet zo hoog van de toren blazen en gewoon zeggen dat ze niet goed/snel genoeg zijn in plaats van elke keer weer nieuwe smoesjes verzinnen. En hoe kan de wind nu uberhaupt het probleem zijn? Op het moment dat Ferrari en Mercedes hun snelle rondjes reden was het wind stil? Want zij hadden er dan blijkbaar geen last van.
Tsjah, als dat het enige was... Dit zijn m.i. twee redelijk valide argumenten. Gezien vrijwel alle voorbereiding in de sim gebeurt, blijkt nu maar weer dat als je daar een fuckup maakt het ook je weekend kost. Blijkbaar was de correlatie tot nu toe zo goed dat ze er blind op vertrouwden. Neem aan dat het een leermomentje is :)

En wind lijkt me ook niet gek. Plotselinge wind mee kost je gewoon downforce. De ene auto zal daar iets gevoeliger voor zijn dan de andere. Mijn huidige auto is ook wat minder gevoelig voor zijwind dan mijn vorige. Het was ook niet dat alleen red Bull daar last van had. Kan zijn dat de rake hier extra nadeel oplevert bij wind mee.

Overigens heeft red bull nooit gezegd dat ze dit jaar wel ff wereldkampioen zouden gaan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 29-09-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

[...]

Ik denk dat zeker Ferrari wat minder last heeft van de wind omdat ze op het rechte stuk iedereen uitzwaaien en gewoon aan de horizon verdwijnen. Er was een punt in de Q3 lap van Leclerc waarop Hamilton bijna een seconde achterlag (vlak voor het eind van de 2e sector). Alleen in sector 3 heeft Hamilton dus zo'n 0.6s terug gepakt. En dat is dan met een betere quali mode dan de honda kan bieden... Dus als je met RBR alles in de bochten terug moet zien te winnen, dan kan een zuchtje wind net je shit in de war brengen je. Bochten op een onmogelijke snelheid door knallen is nou net wat moeilijker dan ruim van tevoren remmen, een goede exit pakken en de rest van het volgende rechte stuk gewoon door cruisen met Ferrari Cruise Controltm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
HMC schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:09:
Jeej, elke week dit soort reacties...download gewoon de F1 app en je ziet de tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Bansheeben dat inderdaad ook nog eens. Hoe dichter je op de limiet zit, hoe harder het mis gaat als die limiet verschuift.

@Jackson6 idd... Of kijk voor het weekend ff op f1racing.nl ofzo...

[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 29-09-2019 12:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Jackson6 schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:01:
[...]

Jeej, elke week dit soort reacties...download gewoon de F1 app en je ziet de tijden.
Nog een app? Nee dank je. Ik gebruik de eerste pagina van dit topic wel. :)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
Martinspire schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:51:
Benieuwd of ze nog wat met bocht 2 runoff gaan doen, F2 had het er maar moeilijk mee:

[Streamable: Matsushita and Mazepin crash - Multiple angles - Formula 2 - 2019.09.29]

Lange tijd rode vlag daarna, gaat goed met alle rijders waarvan Matsushita niet meer in beeld is geweest (waarschijnlijk omdat ze hem uit zijn auto hebben getild).

[...]

Gewaagd om er nog even een andere spec vloer onder te hangen. En motoronderdelen is ook weer jammer. Begrijp niet dat Honda zoveel aan het opofferen is om in Japan een beetje goed voor de dag te komen. Ziet er ook allemaal gehaast uit, gezien de problemen die ze met de auto's lijken te hebben. Zal me niet verbazen als Japan straks niks wordt en ze dus 3 races met enigszins wat kans hebben verneukt...
Het is een stratencircuit he.. die botsing kwam doordat iemand zich niet aan de regels hield en daardoor in aanraking kwam met iemand die zich wel aan de regels hield (netjes om de bordjes heenstuurde)... In de F1 zie ik dat nog niet zo snel gebeuren op die manier.

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 09:25

TrekDr0p

QR niet scannen

Ik ga het topic vandaag over slaan.

Jammer dat het niet gezellig kan blijven, iedereen heeft recht op zijn mening, maar dat betekend nog niet dat het een feit is.

Mercedes dominant niet goed, Ferrari nu ineens snel ook niet goed. Jongens het is zoals het is tenzij de FIA komt zeggen dat het niet zo is.

Ik log off voor vandaag, en dit racetopic. Zie jullie wel weer in het volgende race topic hopelijk kunnen mensen dan wel hun meningen scheiden van feiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Luxicon schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:10:
[...]

Het is een stratencircuit he.. die botsing kwam doordat iemand zich niet aan de regels hield en daardoor in aanraking kwam met iemand die zich wel aan de regels hield (netjes om de bordjes heenstuurde)... In de F1 zie ik dat nog niet zo snel gebeuren op die manier.
Uhm, Sochi is geen stratencircuit hoor. Ja, het was vroeger gewoon een weg binnen het olympisch park; maar ze hebben er een permanent circuit van gemaakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

ThomasG schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:15:
[...]
Uhm, Sochi is geen stratencircuit hoor. Ja, het was vroeger gewoon een weg binnen het olympisch park; maar ze hebben er een permanent circuit van gemaakt.
Klopt! RBR heeft bijv. gezegd dat er een groot verschil is tussen een echt stratencircuit en
Sochi. Het asfalt op Sochi is veel vlakker en daarom is er minder verstoring van de aero doordat de afstand tussen de auto en het asfalt (ground effect) niet steeds verandert door al die hobbels.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TrekDr0p schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:12:
Ik ga het topic vandaag over slaan.

Jammer dat het niet gezellig kan blijven, iedereen heeft recht op zijn mening, maar dat betekend nog niet dat het een feit is.

Mercedes dominant niet goed, Ferrari nu ineens snel ook niet goed. Jongens het is zoals het is tenzij de FIA komt zeggen dat het niet zo is.

Ik log off voor vandaag, en dit racetopic. Zie jullie wel weer in het volgende race topic hopelijk kunnen mensen dan wel hun meningen scheiden van feiten.
Moet zeggen dat constant dit soort opmerkingen me meer irriteren dan een m.i. normale discussie over het weekend. :O

Als je weg blijft, prima, maar het voegt niks toe om een dergelijke post te maken.

Jammer overigens dat max en lando niet in een team terecht komen. On the other hand... Een vriend in een ander team lijkt makkelijker te combineren dan in de andere garagebox. Misschien maar beter dus.

[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 29-09-2019 12:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Echt die nieuwe generatie, geweldig. Eindelijk geen gedrilde PR robots meer maar gewoon normale mensen die toevallig snel rondjes kunnen rijden. De meeste coureurs dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
ThomasG schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:15:
[...]
Oke, ze zeiden gister tijdens de kwalificatie op Ziggo dat er doordeweeks auto's rijden. :P

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Startgrid :
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFn_ZuRXYAAtAih?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Jackson6 schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:01:
[...]

Ik heb alle Q’s en races in mn agenda gezet (kan met 1 klik). 20 minuten voor elke Q of Race automatisch een agenda notificatie.

Dit is tweakers toch? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Bansheeben schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:49:
[...]

Hey kijk, iemand die zich irriteert aan de kwaliteit van de uitzending #50804 --> [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Oh balen, ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen als ik een reactie wil tikken naar aanleiding van een andere post.
PalingDrone in "[F1 2019] Race 16 GP van Rusland"
|:(

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:17
Hmm, ze hebben KVY toch weer in die Toro Rosso gezet :+

Was het toch niet zo’n goed gesprek met Horner en Marko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/bG7A-5lPZoQpmp1OvsJJ-0erj2z8p3QDmuHSFip0qTU.jpg?width=640&height=373&crop=smart&auto=webp&s=e32bd4a2f1e118b245f2a986c6aac9cbea5ce735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

ja en nee,
Ze zitten er nu dichtbij. Maar ze zijn niet die halve seconde sneller door de aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:24:
[...]

Ik heb alle Q’s en races in mn agenda gezet (kan met 1 klik). 20 minuten voor elke Q of Race automatisch een agenda notificatie.

Dit is tweakers toch? ^^
Idd, al jaren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:00
[...]

Dit is tweakers toch? ^^
Teach me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat hij blijft rijden? Of dat hij aansluiting bij de top vindt? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

https://www.f1calendar.com/
eerst op goede tijd zetten.
en dan kan je alle tijden (FP´s, Q & race zo downloaden)
die importeer je in je agenda.

MAAR, altijd nog even checken voor het weekend. zeker rond zomer/wintertijd wisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:15
Ben benieuwd hoeveel posts er komen van mensen die niet doorhebben dat de start om 13:10 is :o
Als iemand nu rond 15:00 inschakelt is de race (ongeveer) afgelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Spotmatic schreef op zondag 29 september 2019 @ 10:51:
[...]

BTW, het is tijd voor een lichte crash voorin. Om de boel een beetje op te schudden. ;)
Vandaag prima
Laat die dan van 14:00 tot 14:30 duren ;)
( reistijd woon/werk )

Wat een rottijd is dit toch ...
* FreshMaker moet om 14:45 beginnen
Met dagdiensten kan ik waak wel iets eerder weg ( collega komt eerder, ik andere dag )
Avonddienst met 15:10 start zijn we er toch al

Maar als ze de tijden zo lomp gaan zetten 13:10 ... ik ga niet 2u eerder beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:00
basvn schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:43:
[...]

https://www.f1calendar.com/
eerst op goede tijd zetten.
en dan kan je alle tijden (FP´s, Q & race zo downloaden)
die importeer je in je agenda.

MAAR, altijd nog even checken voor het weekend. zeker rond zomer/wintertijd wisseling
Thanks! Misschien kan die ook bij de F1 General Topic gezet worden bij de tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

En dan de hele moraal uit je team halen? Dat Mercedes dat doet snap ik want die domineren al zo lang. Red Bull heeft die oppeppers nodig om gewoon het moraal hoog te houden. En smoesjes? Ze proberen wat en dat lijkt goed te gaan tot de kwalificatie en dan staan ze weer met beide benen op de grond. Dan geven ze een reden die ze in de data terugvinden en dan zijn het opeens smoesjes? Vreemd. De Red Bull is nu eenmaal erg gevoelig voor wind op de achterkant en dat is in het verleden wel gebleken. Dus zo'n reden vinden is dan logisch.

We moeten nog steeds niet vergeten dat dit een overgangsjaar is voor Red Bull en Honda, dan snap ik wel dat ze wat meer experimeten. Dat in beschouwing genomen doen ze het helemaal niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:17
Max Verstappen app downloaden, kan je zo het hele schema in je agenda zetten, tijden staan meteen goed
Je kan dan ook kiezen of je alleen de race, Q of alles in je agenda wil zetten

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:19
Sjonge jonge... wat is iedereen hier aan nitpicken op elkaar.

Het is de GP van Rusland, haal allemaal een fles wodka uit je voorraadkast. Ga er lekker voor zitten en geniet van de race!

Vashe zdoróvje, en goeie race allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Aero IS juist van invloed met en op de wind
Vooral de wingplates onderling verschillen, en de 'vleugels/tanden' in en om de auto's maken het verschil
Als er dan een onverwachte draai in de windrichting komt, of je krijgt een vlaag vanaf de achterkant, is dat met zulke gevoelige dingen al snel 'te veel'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Dit is tweakers toch? ^^
Gewoon elk jaar F1 Calendar in de gaten houden. Deze werkt voor mij perfect.

@basvn was mij voor... Dat krijg je als je laat uit bed komt en niet het topic helemaal uitleest voor je post... :P

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 29-09-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Derby schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:28:
[...]

Oh balen, ik wist niet dat ik eerst toestemming moest vragen als ik een reactie wil tikken naar aanleiding van een andere post.
PalingDrone in "[F1 2019] Race 16 GP van Rusland"
|:(
Nee hoor dat hoeft ook niet. Het is meer dat dit soort oeverloos gezeik veelvuldig aanwezig is en niets toevoegt. Je bent niet de eerste die dit commentaar heeft op Mol (of het terecht is doet er niet eens toe), terwijl al je voorgangers geen enkele vorm van invloed hebben gehad op het commentaar van Mol. Kortom, ik begrijp niet waarom je je gal hier wil spuwen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 23:16
De cameraman die Jack volgt op de baan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/euAKMiS.gif

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Kan het nu eens ophouden met het zure gedrag? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ben benieuwd wie de beste strategie heeft met de banden. Ergens heb ik wel een goed gevoel met Mercedes die op medium start en dan naar hard zal gaan.
We gaan het zien, fijne race allemaal :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:06

Pierre

Van nature lui!

Yes we gaan zo beginnen, ik heb er weer zin in. Fijne race iedereen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 29-09-2019 13:07 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
tweakduke schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:56:
Ben benieuwd wie de beste strategie heeft met de banden. Ergens heb ik wel een goed gevoel met Mercedes die op medium start en dan naar hard zal gaan.
Dat denk ik ook. Waarbij Mercedes een kans heeft op een overcut en wellicht de undercut minder goed zal werken.

Zeker richting het einde kan het best een paar rondjes schelen. Kan het nog intressant worden, zeker omdat op deze baan inhalen zo makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:40

pinda powerrr

Slow down...

Ivm lange drukke dagen in de sporthal op zaterdag alweer geen FP3 en Q gezien. Dus ik laat me deze week wederom verrassen!

Even het topic doorscrollen om op de hoogte te zijn :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40
Wij zitten er weer klaar voor!

Fijne race iedereen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik ga ook even de opwarmronde in (worstenbrood technisch dan) :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:02
Waaacht race start nu al?
*Rent uit bed*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

WAKKER WORDEN RACE BEGINT ZOMETEEN!!!

* Illegal_Alien rent.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Illegal_Alien schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:00:
WAKKER WORDEN RACE BEGINT ZOMETEEN!!!

* Illegal_Alien rent.
Ik heb geen groot huis gelukkig, zit al te kijken naar Krombacher reclame :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Maarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:59:
*Rent uit bed*
Ik zat er ook bijna een uurtje naast maar gelukkig toch even de programma gids bekeken ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Breezers schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:01:
[...]

Ik zat er ook bijna een uurtje naast maar gelukkig toch even de programma gids bekeken ;)
Zat verkeerd om te denken, Rusland is +2, race start dus eerder voor ons, niet later. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Maarten_E schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:59:
*Rent uit bed*
Tijd voor een tv bij je bed :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:56:
Ik denk dat als Hamilton eenmaal vooraan ligt, het meteen klaar is. Moet hij vooraan liggen na de pitstops. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En voor de rest van de late mensen:

Afbeeldingslocatie: https://i.makeagif.com/media/7-24-2018/rF7J8r.gif

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Have fun guys !!!

https://f1manager.info/ranking/4605

Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.