Max zal niet blij zijn... Wordt nu wel heel lastig dit seizoen lijkt hetVerwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:04:
Wat een deceptie. Dan ben je opeens weer het derde team. Ferrari en Mercedes aan mekaar gewaagd en Red Bull gewoon op 0.6 seconde. Oef.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, hij was eigenlijk niet zo blij. Na de eerste Q3 run vroeg hij om een vrije ronde voor zijn run en de voorvleugel twee clicks zwaarder voor meer neerwaartse druk. Die vleugel kreeg hij, maar geen vrije ronde. Verder was hij in Q2 dus door zijn banden heen in S3 en dat koste ook veel tijd. Verder waren de runs eigenlijk allemaal wat houterig. Het ging gewoon niet echt. Toen hij net uitstapte was het ook op een manier dat je hem even niet moet aanspreken.Exocet schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:03:
Max laatste sector een fout?
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2019 16:09 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Auto én coureursanderb schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:05:
Vettel nu dan echt onttroond... wat doet die LEC het goed zeg!
En holy shit Ferrari...hebben ze nu gewoon een auto die op Monza én op Singapore een pole kan pakken!?!
Verwijderd
Van Hongarije naar Pole naar Singapore op circuit waar je gewoon moet knallen als Red Bull zijnde op dik een halve seconde is pijnlijk.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:05:
[...]
Er moet ook nog een race gereden worden hè?
Red Bull is weer derde team en terug bij af door updates Ferrari.
Vettel is nu echt wel aan het breken onder de druk. Ik vermoed dat Ferrari volgend seizoen nu wel de kaart gaat trekken van Leclerc.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Na Q1 was het nog een gewone vleugel... niet een wondervleugel
Ach, we hebben de Ferrari-strats nog voor morgen, het kan nog alle kanten op met de steigerende paardjes
People as things, that’s where it starts.
We praten morgen welMugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:02:
[...]
Mensen die in volle overtuiging voorspellingen doen als "Mercedes pakt gewoon de voorste startrij hier".
Verwijderd
Klopt. Heel zorgelijk.MikeyMan schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:06:
[...]
Mjah, m.i. wel zorgelijk dat Rb de ontwikkelstrijd dit jaar ook niet lijkt te winnen zoals vorige jaren.
Hopen op goede racepace dus! en kijken of die 3e DRS wat toevoegtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:06:
[...]
Nee, hij was eigenlijk niet zo blij. Na de eerste Q3 run vroeg hij om een vrije ronde voor zijn run en de voorvleugel twee clicks zwaarder voor meer neerwaartse druk. Die vleugel kreeg hij, maar geen vrije ronde. Verder waren de runs eigenlijk allemaal wat houterig. Het ging gewoon niet echt. Toen hij net uitstapte was het ook op een manier dat je hem even niet moet aanspreken.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als RBR geen grote updates meer heeft gepland kon het nog wel een heel moeilijk einde worden van dit seizoen. Erg knap van Ferrari en met name LeClerc. Gewoon een extreem goede prestatie van die gozer!
PSN: xMaurice93
Kwalificatie was vandaag?
Testing, one, two ...
Wij verdraaien niks, max heeft geen pole. maar dat riepen maar heel weinig mensen.Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:06:
[...]
Ja want Verstappen heeft pole gepakt?
Enigste verschil is dat Ferrari ineens als een duveltje uit een doos komt en dat Max er nog slechter voor staat dus. Maar doe vooral je best om de context te verdraaien. Ik maakte heel duidelijk dat Max het niet gaat redden en dat is gebeurt. Als jij dus geld had gezet op het tegenovergestelde (Max pole) was je nu geld kwijt.
Wel extreem balen dat LEC het pakt. Die gast heeft nu al 5 poles vs 1 van Max en mogelijk na morgen 3 overwinningen vs 7 van Max terwijl het pas zijn tweede jaar is vs vijfde van Max. In dit tempo is hij eerder WK dan Max
Jij was de gene die het hardste riep dat wij noobs waren die niet snappen hoe F1 werkt, dat max op P5 zou komen te staan en mercedes 1-2..

Laat dat
[ Voor 1% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2019 16:37 ]
Het WK Hollands Azijnzeiken 2019 is in volle gang merk ik. Moge de beste winnen!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ach, dat is iedere race weer hetzelfde. Niks nieuws onder de zon. Het wordt alleen steeds lastiger om er omheen te lezen.FirePuma142 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:08:
Het WK Hollands Azijnzeiken 2019 is in volle gang merk ik. Moge de beste winnen!
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Je kunt de doelpalen wel verschuiven, maar dat verandert de feiten niet.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
voorlopig startgrid, na straf van Perez
Dat vind ik niet, maar Ferrari lijkt nu allround grotere stappen gemaakt te hebben.Saturnus schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:11:
Verrassend, en RBR is de progressie gedurende het seizoen kwijt.
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee.
[ Voor 93% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2019 16:15 ]
Nee.
[ Voor 96% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2019 16:15 ]
Nou mensen. Ga een frisse neus halen, geniet van deze heerlijke nazomerse dag en zet morgen weer allemaal je beste hoedje op
PSN: xMaurice93
Hamilton heeft er in vergelijking met Bottas echt nog wel een topronde uitgeperst. Dat maakt de stap van Ferrari nog wel indrukwekkender in mijn ogen.hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:13:
[...]
Dat vind ik niet, maar Ferrari lijkt nu allround grotere stappen gemaakt te hebben.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ze zitten er nog altijd gewoon dichtbij. Dat was nooit anders. Ik weet niet waarom iedereen na Oostenrijk ineens dacht dat RB ineens een toprunner zou zijn ofzo. Prima resultaat vandaag denk ik en gok dat ze in de race ook gewoon sterk zijn (waarsch sterker dan Ferrari). Dat kan door track position nog lastig worden, maar goed, niks aan het handje zou ik zeggen.Saturnus schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:11:
Verrassend, en RBR is de progressie gedurende het seizoen kwijt.
Ferrari wel gewoon goeie stap naar voren gemaakt, maja aero verbeteren is nou eenmaal wat makkelijker (zeker wat betreft testen etc omdat je daar geen grid penalties voor krijgt) dan het vermogen verhogen. Vind het jammer dat Vettel het weer laat afweten. Begin nu toch echt wel beetje voor hem te vrezen.
Als ik het lijstje zo zie gaat de top 4 morgen van de rest wegrijden. Het wordt een lange race dus conditie en goede concentratie gaat ook meespelen. Ik ben benieuwd of rookie Leclerc dat weet vol te houden. De start wordt in ieder geval interessant met twee jonge coureurs die twee oudere coureurs insluiten. BOT verwacht ik niet veel van. Ik ben benieuwd of ALB daar vlot voorbij durft te steken.basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:11:
voorlopig startgrid, na straf van Perez
[Afbeelding]
Bovendien ben ik heel benieuwd hoe NOR het gaat doen.
Morgen zal Mercedes waarschijnlijk wel druk kunnen zetten op Ferrari en ondanks dat het op dit circuit lastig inhalen is kan het nog best een spannende race worden. Een foutje kan hier meteen je auto slopen dus kijken wie er onder de druk bezwijkt morgen
Max zegt even hoe het is.
Ik denk oprecht dat dit haarscheurtjes gaat geven met RB. Ze beloven veel maar leveren te weinig
Ik denk oprecht dat dit haarscheurtjes gaat geven met RB. Ze beloven veel maar leveren te weinig
[ Voor 66% gewijzigd door Pyrone89 op 21-09-2019 16:17 ]
Gezellig hier dit weekend.
Misschien voortaan geen voorspellingen meer doen en alleen bespreken wat er zich daadwerkelijk afspeelt, zou dat de sfeer ten goede komen?
Geniet van het weekend.
Misschien voortaan geen voorspellingen meer doen en alleen bespreken wat er zich daadwerkelijk afspeelt, zou dat de sfeer ten goede komen?
Geniet van het weekend.
Wat zegt hij dan?Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:16:
Max zegt even hoe het is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Benieuwd hoe HAM dit allemaal ervaart. Die gaat zijn ballen ook nog wel laten zien, zeker na Monza.
Mijn boefje is liev!
Kan morgen nog best tricky worden hoor, aero updates werken dan wel maar daarmee zal de banden degradatie ook toenemen. Ben benieuwd of ze Mercedes morgen achter zich kunnen houden..
Max is gewoon niet tevreden. Hij had er veel meer van verwacht. Maar dat was dus buiten Ferrari gerekend.
Dat hij voor volgend jaar een contract heeft getekend bij Williams
Zitten er ver achter zeg. Sjonge jonge , ze moeten eerder zorgen maken dat McLaren er niet voorbij komt dat dat ze naar voren kijken
Kijk, dat is een nuchtere en realistische analyse.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:18:
Kan morgen nog best tricky worden hoor, aero updates werken dan wel maar daarmee zal de banden degradatie ook toenemen. Ben benieuwd of ze Mercedes morgen achter zich kunnen houden..
Dan zet ik mn tv uit!JB schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:18:
Die gaat zijn ballen ook nog wel laten zien
Dat ze gewoon niet competitief zijn op notabene een baan die hun zou moeten liggen en dat hij weinig verwacht van morgen.
Zal hem niet lekker zitten dat LEC nu volledig zijn status als next big thing na HAM onder vuur aan het nemen is en zelfs overneemt
Kijk, dat is een nuchtere en realistische analyse.LockeJohn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:18:
Zitten er ver achter zeg. Sjonge jonge , ze moeten eerder zorgen maken dat McLaren er niet voorbij komt dat dat ze naar voren kijken
MAX zei: Ballans was niet perfect en niet genoeg grip.
Ik zeg: misschien in de free practice eens vroeg naar buiten gaan en wat meer testen!!
*Beste stuurlui staan aan wal.
Ik zeg: misschien in de free practice eens vroeg naar buiten gaan en wat meer testen!!
https://f1manager.info/ranking/4605
Hey, niet mijn posts jatten...Snowdog schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:19:
[...]
Kijk, dat is een nuchtere en realistische analyse.
Verwijderd
Ach, Vettel pissed, ramt morgen bij LeClerc naar binnen die Hamilton even meeneemt en Verstappen wint met 2 vingers in zijn neus......
Kijk, dat is een nuchtere en realistische analyse.
Je zegt dat nu wel... maar ik ben inderdaad benieuwd welke lijn VET gaat kiezen...Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:20:
Ach, Vettel pissed, ramt morgen bij LeClerc naar binnen die Hamilton even meeneemt en Verstappen wint met 2 vingers in zijn neus......
Begreep alleen gisteren dat de race pace van de RBR wel hoger was dan die van Ferrari? Misschien valt het allemaal nog wel mee.
Dit al gepost ?
Hilariteit die 2 xD
[YouTube: Daniel Ricciardo and Max Verstappen Funniest Lap Comparisons]
Hilariteit die 2 xD
[YouTube: Daniel Ricciardo and Max Verstappen Funniest Lap Comparisons]
Ander doeleinde en bespaarde mij het typen. Thanks though
Geloof dat max ook wat meer had verwacht van dit weekend. Lijkt er een beetje op dat hij de moed een beetje verloren is ook. Zag er niet goed uit.
Heel erg als ik hier serieus op hoop? Behalve dat ik Vettel ook wel de overwinning gunVerwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:20:
Die HAM en laatste met name LEC zitten erg in de irritatiezone.
Verwijderd
Ik zeg nooit zomaar iets....sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:21:
[...]
Je zegt dat nu wel... maar ik ben inderdaad benieuwd welke lijn VET gaat kiezen...
Maar dan moet je nog wel kunnen inhalen en dat is lastig op dit circuit.ArcticWolf schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:21:
Begreep alleen gisteren dat de race pace van de RBR wel hoger was dan die van Ferrari? Misschien valt het allemaal nog wel mee.
Vettel gaat morgen naar rechts want Charlie stuurt naar links om Hamilton te blokkeren.sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:21:
[...]
Je zegt dat nu wel... maar ik ben inderdaad benieuwd welke lijn VET gaat kiezen...
Ondanks dat het balen is voor Max en ik er eigenlijk ook wel meer van had verwacht vind ik het ook wel weer fijn dat Ferrari weer volop mee doet! (Al had het iets eerder gemogen voor een spannend kampioenschap).
Denk dat dat met de motor te maken heeft, ze moeten minder downforce rijden -> minder grippowah33 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:20:
- DaniëlWW2
- Niet online
Maak jij je ergens niet zorgen over de start? Een Ferrari op P1, eentje op P3 en er een auto tussen.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:18:
Maar de longruns van Ferrari waren niet best. Verder lijkt de SF-90 het nu net te kunnen met Q3 mode+magische 40kW boost. Van de bochten moeten ze het niet hebben en het is Singapore. Kan zomaar weer eens afhouden bij elke DRS zone worden. Voordeel is dat voor Mercedes, Bottas niet mee gaat doen. Idem voor Albon met RBR.
Maar eerlijk is eerlijk, dit had ik echt niet verwacht. Het lijkt wel een specifieke Singapore update van Ferrari, iets dat je niet vaak ziet. Neemt niet weg dat dit netjes van Ferrari is. Alleen jammer van Vettel.

mwa in FP1 snap ik het nog wel om niet gelijk naar buiten te gaan.powah33 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:20:
warme temperaturen, groene baan (is geen racebaan normaal), geen andere klasses (dacht ik) die er op rijden dit weekend. dus zit weinig rubber op nog
RIC doet weer eens maf bij Jack op Ziggo.
wat een idioot is die RIC ook he
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik hoop oprecht nooit dat de Mercedessen elkaar eraf rijden, zo wil je toch niet winnen?Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:22:
[...]
Heel erg als ik hier serieus op hoop? Behalve dat ik Vettel ook wel de overwinning gun
Die HAM en laatste met name LEC zitten erg in de irritatiezone.
Graag gedaan... cool...

snelste tijden van de snelste rijden, vergeleken vorig jaar
Ricciardo even naar de doping controle plz
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik weet het niet, het zou zomaar kunnen dat die auto nu ook gewoon snel door de bochten kan. Zou me niet verbazen als Ferrari er vanaf nu gewoon bijzit tot het einde van het seizoen. Dat moeten ze zichzelf wel echt ff voor de kop slaan, want de 1e helft van het seizoen was gewoon echt super matig. Vind het verder ook echt jammer van Vettel, nice dude en kan, net als velen hier, de ideale schoonzoon Leclerc wat minder goed uitstaan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:23:
[...]
Maak jij je ergens niet zorgen over de start? Een Ferrari op P1, eentje op P3 en er een auto tussen.
Maar de longruns van Ferrari waren niet best. Verder lijkt de SF-90 het nu net te kunnen met Q3 mode+magische 40kW boost. Van de bochten moeten ze het niet hebben en het is Singapore. Kan zomaar weer eens afhouden bij elke DRS zone worden. Voordeel is dat voor Mercedes, Bottas niet mee gaat doen. Idem voor Albon met RBR.
Maar eerlijk is eerlijk, dit had ik echt niet verwacht. Het lijkt wel een specifieke Singapore update van Ferrari, iets dat je niet vaak ziet. Neemt niet weg dat dit netjes van Ferrari is. Alleen jammer van Vettel.
Vanwege LEC zijn gedrag richting Vettel. Zijn geveinsde gedrag voor de camera maar ondertussen zijn teamgenoot naaien.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:25:
[...]
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik hoop oprecht nooit dat de Mercedessen elkaar eraf rijden, zo wil je toch niet winnen?
Voor jouw beeldvorming: Max is mijn favoriete coureur, vroeger was dat Schumacher. Qua teams heb ik het meeste met Ferrari maar laatste jaren wat minder. Maar het geeft dus aan wat een pokkenhekel ik heb aan het schijnheilige gedrag van de Monegask.
[ Voor 25% gewijzigd door Pyrone89 op 21-09-2019 16:28 ]
Vettel lijkt het allemaal wel redelijk prima te vinden? Ik vind hem nog steeds tamelijk relaxt na zijn kwalificaties, ook indien verslagen door zijn teammaat. Italië was dramatisch voor hem, nu lijkt een podium al voldoende? Zou ie in zijn hoofd al met andere (meer ontspannende) zaken bezig zijn misschien? Ik heb stiekem steeds meer het gevoel dat ie met het einde van zijn (F1) carrière bezig is.Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:20:
Testing, one, two ...
Ferrari krijgt gridstraf of wordt dsq vanwege illegale truukjes met de motor.
Hamilton geeft zijn verkregen poleposition aan Max, puur om een gevecht en kostbare puntenverlies uit de weg te gaan.
Verrassend om te zien dat juist Mercedes en Red Bull slechtere tijden neerzetten.basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:25:
[Afbeelding]
snelste tijden van de snelste rijden, vergeleken vorig jaar
Damn Max niet positief op Sky interview... "we're too slow" basically (ook met betrekking tot de race), geeft weinig vertrouwen voor de race.
Als Charlie morgen naar links stuurt gaat Hamilton op zn rem staan dus ik denk dat dat wel goed komt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:23:
[...]
Maak jij je ergens niet zorgen over de start? Een Ferrari op P1, eentje op P3 en er een auto tussen.
Maar om deze race morgen te winnen zal hij absoluut weer flink moeten verdedigen.
Verder hoopte ik ook dat Vettel er voor zou staan maar dat Charlie zelfs hier pole pakt geeft wel aan in watvoor bizarre flow hij op het moment zit. Gewoon op kwaliteit Vettel op zijn favoriete circuit verslagen..
Ik zou Jos eens koffie met Toto laten drinken in het openbaar. En dit keer met een pak papier op tafel.Snowdog schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:28:
Damn Max niet positief op Sky interview... "we're too slow" basically (ook met betrekking op de race), geeft weinig vertrouwen voor de race.
klopt ja is met andere dingen bezig, kwam ook aan in moza met de trein ofzo toch vanwege het milieu.hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:26:
[...]
Vettel lijkt het allemaal wel redelijk prima te vinden? Ik vind hem nog steeds tamelijk relaxt na zijn kwalificaties, ook indien verslagen door zijn teammaat. Italië was dramatisch voor hem, nu lijkt een podium al voldoende? Zou ie in zijn hoofd al met andere (meer ontspannende) zaken bezig zijn misschien? Ik heb stiekem steeds meer het gevoel dat ie met het einde van zijn (F1) carrière bezig is.
Gast is niet meer bezig het beste uit zichzelf te halen , denk dat die het wel mooi vindt voor LEC om het stokje over te nemen
Dat is logisch want je wilt zo ver mogelijk vooraan starten. Hij staat nu P4 terwijl hij vorig jaar nog P2 stond. Ik snap zijn teleurstelling wel. Ik ben in wezen net zo teleurgesteld want ik zie niet graag dat LEC hem voorbij gaat in het kampioenschap. Nu maar hopen dat als er een VSC of SC is dat zijn pitstops goed vallen.Snowdog schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:28:
Damn Max niet positief op Sky interview... "we're too slow" basically (ook met betrekking op de race), geeft weinig vertrouwen voor de race.
Verwijderd
Getrouwd net, dus ja..dat denk ik ook dat hij al weet dat hij kapt...Zo'n insteek van: het zal mij de broek niet meer doen bollenhardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:26:
[...]
Ik heb stiekem steeds meer het gevoel dat ie met het einde van zijn (F1) carrière bezig is.
Interview met Lando op Ziggo is ook weer leuk...
Horner zei voor de Q in een interview dat ze die laatste minuten in FP3 nog een andere setting hebben geprobeerd, maar die viel niet goed....sta je eerste 40 minuten binnen en ga je laatste 10 minuten nog iets proberenbasvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:23:
[...]
mwa in FP1 snap ik het nog wel om niet gelijk naar buiten te gaan.
warme temperaturen, groene baan (is geen racebaan normaal), geen andere klasses (dacht ik) die er op rijden dit weekend. dus zit weinig rubber op nog
En achteraf verwijt je dan de ballans en te weinig grip .... dit hebben we al eerder gezien bij RBR.
Knap dat Ferrari zo goed komt opzetten ... Misschien word het nog spannend dit seizoen
https://f1manager.info/ranking/4605
Charlie haalt alles uit de kast om zijn teamgenoot te verslaan en de kroon over te nemen, zo gaat dat bij winnaars in grote teams. Vettel (multi21) en Schumi (Monaco kwalificatie) konden er ook wat van trouwens..Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:26:
[...]
Vanwege LEC zijn gedrag richting Vettel. Zijn geveinsde gedrag voor de camera maar ondertussen zijn teamgenoot naaien.
Voor jouw beeldvorming: Max is mijn favoriete coureur, vroeger was dat Schumacher. Qua teams heb ik het meeste met Ferrari maar laatste jaren wat minder. Maar het geeft dus aan wat een pokkenhekel ik heb aan het schijnheilige gedrag van de Monegask.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ferrari pakte het op S1, Hamilton meer in S2 en Max in S3. Kijk zelf maar.Snowdog schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:26:
[...]
Ik weet het niet, het zou zomaar kunnen dat die auto nu ook gewoon snel door de bochten kan. Zou me niet verbazen als Ferrari er vanaf nu gewoon bijzit tot het einde van het seizoen. Dat moeten ze zichzelf wel echt ff voor de kop slaan, want de 1e helft van het seizoen was gewoon echt super matig. Vind het verder ook echt jammer van Vettel, nice dude en kan, net als velen hier, de ideale schoonzoon Leclerc wat minder goed uitstaan.

Ferrari is rechte stukken, Mercedes de snellere bochten en RBR de langzamere bochten.
Als Hamilton gaat remmen dan ligt het halve veld, waarschijnlijk inclusief Vettel en Verstappen in bocht 1 in de muur. Behalve dat ik dan baal vanwege zowel Vettel als Verstappen, serieus, give me a break. Voor het geval het nog niet duidelijk was, de MoaM is nu en vrijwel de hele forumcrew is aan het feesten. Ik sta er alleen voor, heb een beetje genade voor mij.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:29:
[...]
Als Charlie morgen naar links stuurt gaat Hamilton op zn rem staan dus ik denk dat dat wel goed komt.
Ik denk echt dat Vettel niks met deze auto kan. Hij kan niet van zo goed naar zo vol fouten zijn gegaan in zo'n relatief korte periode. Zelfs op Singapore wil het niet meer.Maar om deze race morgen te winnen zal hij absoluut weer flink moeten verdedigen.
Verder hoopte ik ook dat Vettel er voor zou staan maar dat Charlie zelfs hier pole pakt geeft wel aan in watvoor bizarre flow hij op het moment zit. Gewoon op kwaliteit Vettel op zijn favoriete circuit verslagen..

Verwijderd
Gewoon realistisch...beter dan te roepen dat je nog wel kansen ziet als je toch weet dat die er in principe niet zijnSnowdog schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:28:
Damn Max niet positief op Sky interview... "we're too slow" basically (ook met betrekking tot de race), geeft weinig vertrouwen voor de race.
Als die teams nu eens fuseren...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:34:
[...]
Ferrari pakte het op S1, Hamilton meer in S2 en Max in S3. Kijk zelf maar.![]()
[Afbeelding]
Ferrari is rechte stukken, Mercedes de snellere bochten en RBR de langzamere bochten.
Vettel lijkt gewoon 0 vertrouwen in de auto te hebben, en er maar het beste te van maken. Hoop wel op een Kimi-achtig scenario dat hij dit jaar nog wel een zege pakt.
@sjaool Fermerbull, klinkt goed!
@sjaool Fermerbull, klinkt goed!
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten_E op 21-09-2019 16:37 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet echt remmen natuurlijk, maar Hamilton laat em niet zo staan als bijv. Max..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:34:
[...]
Als Hamilton gaat remmen dan ligt het halve veld, waarschijnlijk inclusief Vettel en Verstappen in bocht 1 in de muur.
[...]
Hamilton beweerde dat hij het randje ook meer ging opzoeken gezien de recente beslissingen van de stewards. Hij heeft nu de ruimte in het kampioenschap ook nog wel, maar hij kan niet elke keer blijven toegeven in een game of chicken. Dan krijg je de situatie zoals met Bottas waarbij andere coureurs misbruik maken van het feit dat hij hem toch niet durft te laten staan.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:37:
[...]
Niet echt remmen natuurlijk, maar Hamilton laat em niet zo staan als bijv. Max..
- DaniëlWW2
- Niet online
Zelfs dan nog. Het is een relatief korte aanloop naar twee bochten. Daar gas loslaten kan al eindigen in een puinzooi. De beide Ferrari coureurs die niet voor de sandwich gaan is gewoon beter.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:37:
[...]
Niet echt remmen natuurlijk, maar Hamilton laat em niet zo staan als bijv. Max..
Hoewel, misschien is de sandwich juist wat wenselijk is.
edit: En Max was inderdaad niet erg blij. RBR kwam hier gewoon voor pole en winnen en alles eronder is verliezen. Helaas is de zaterdag al verloren en zondag zal lastig worden.
https://www.ziggosport.nl...e6efcc03888656f6-mp4.html
[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-09-2019 16:49 ]
Hamilton heeft daar de ballen niet voor denk ik.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:45:
[...]
Hamilton beweerde dat hij het randje ook meer ging opzoeken gezien de recente beslissingen van de stewards. Hij heeft nu de ruimte in het kampioenschap ook nog wel, maar hij kan niet elke keer blijven toegeven in een game of chicken. Dan krijg je de situatie zoals met Bottas waarbij andere coureurs misbruik maken van het feit dat hij hem toch niet durft te laten staan.
Maar dat hoeft ook niet want er is niemand beter dan hij in het nemen van de juiste beslissingen tijdens de race om kampioenschapspunten te maximaliseren..
Hamilton heeft de ballen wel hoor.
In Hongarije reed hij zo over de voorvleugel van Bottas heen. 1% meer pech en je hebt een lekke band.
In Hongarije reed hij zo over de voorvleugel van Bottas heen. 1% meer pech en je hebt een lekke band.
een treffende spreuk
Dat was Leclercpro_6or schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:56:
Hamilton heeft de ballen wel hoor.
ondanks alle goede inspanningen en het partnerschap met honda denk ik dat verstappen nooit wereldkampioen gaat worden met rbr. zoveel is wel duidelijk geworden na deze qualy, vind ik dan. het lijkt elke keer veelbelovend maar het is het ook elke keer toch net niet.
Misschien wel de ballen, maar misschien nog meer het verstand? Hij zal nu Leclerc als grootste bedreiging gaan zien nu Ferrari op dit soort circuits ook al voorin mee kan doen (tijdens een kwalificatie). Morgen heeft ie een kans middels strategie, want zijn long runs waren veruit het beste. Inhalen op het circuit blijft lastig daar, maar strategisch is er nog van alles mogelijk. Met het oog op het WK is een 2e plek natuurlijk ook nog prima te slikken, want de volgende race zal ook weer een prooi voor the red beast kunnen worden. Dus ja, hij zal zijn keutel wel intrekken, mocht dat nodig zijn, en geef hem eens ongelijk?Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:48:
[...]
Hamilton heeft daar de ballen niet voor denk ik.
Maar dat hoeft ook niet want er is niemand beter dan hij in het nemen van de juiste beslissingen tijdens de race om kampioenschapspunten te maximaliseren..
Testing, one, two ...
Vooral aan het genieten van het feit dat er tenminste weer ‘verrassingen’ zijn in de F1
per aspera ad astra
Precies en daar bewonder ik hem juist voor. Het is misschien niet zo spectaculair om naar te kijken als bij Max of Charlie maar het brengt hem wel titels!hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:10:
[...]
Misschien wel de ballen, maar misschien nog meer het verstand? Hij zal nu Leclerc als grootste bedreiging gaan zien nu Ferrari op dit soort circuits ook al voorin mee kunnen doen (tijdens een kwalificatie). Morgen heeft ie een kans middels strategie, want zijn long runs waren veruit het beste. Inhalen op het circuit blijft lastig daar, maar strategisch is er nog van alles mogelijk. Met het oog op het WK is een 2e plek natuurlijk ook nog prima te slikken, want de volgende race zal ook weer een prooi voor the red beast kunnen worden. Dus ja, hij zal zijn keutel wel intrekken, mocht dat nodig zijn, en geef hem eens ongelijk?
Dit is ook iets wat hier telkens terugkomt als het ff niet gaat zoals men verwacht had. Toen Verstappen won in Oostenrijk zag iedereen het weer zitten en nu hij hier niet in de buurt komt van de (deels verwachte) pole, gaat het weer de andere kant op. Begint wel een beetje een saai verhaal te worden hier.dawg schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:09:
ondanks alle goede inspanningen en het partnerschap met honda denk ik dat verstappen nooit wereldkampioen gaat worden met rbr. zoveel is wel duidelijk geworden na deze qualy, vind ik dan. het lijkt elke keer veelbelovend maar het is het ook elke keer toch net niet.
RB zal echt iets moeten doen, dat klopt. Ze kunnen het gat niet structureel dichten tot nu toe en waar dat aan ligt is (voor mij iig) gissen. Maar laten we nou ook weer niet elke keer dit riedeltje starten dat Verstappen bij RB nooit wereldkampioen gaat worden en dat hij naar Ferrari of Mercedes moet (waar dan weer een discussie over ontstaat waar die twee in 2021 staan)
dat zou kunnen, maar ik persoonlijk post niet zo heel vaak hier, dan begrijp ik dat wel.Wmm schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:15:
[...]
Dit is ook iets wat hier telkens terugkomt als het ff niet gaat zoals men verwacht had. Toen Verstappen won in Oostenrijk zag iedereen het weer zitten en nu hij hier niet in de buurt komt van de (deels verwachte) pole, gaat het weer de andere kant op. Begint wel een beetje een saai verhaal te worden hier.
RB zal echt iets moeten doen, dat klopt. Ze kunnen het gat niet structureel dichten tot nu toe en waar dat aan ligt is (voor mij iig) gissen. Maar laten we nou ook weer niet elke keer dit riedeltje starten dat Verstappen bij RB nooit wereldkampioen gaat worden en dat hij naar Ferrari of Mercedes moet (waar dan weer een discussie over ontstaat waar die twee in 2021 staan).
ik heb echter zelf dat gevoel al een behoorlijke tijd. eigenlijk elk jaar weer na de 1e race. dan zit rbr er nooit bij, en wat ik zei, de rest van het jaar is het steeds net niet, jaar na jaar na jaar.
het is ook niet voor niets dat verstappen een prestatieclausule in zijn contract heeft. maar goed. ik hoop natuurlijk wel dat ik het mis heb. ik kan het ook niet onderbouwen hoor, het is meer een intuïtief gevoel. ik zal het echter niet meer posten.
Knap werk van Leclerc, die echt het uiterste uit de Ferrari haalt. Bevestigd zijn vorm wederom. Red Bull tegenvaller van de dag denk ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Post er rustig op los. Het is alleen wat extreem. Ferrari komt nu heel sterk terug, Red Bull haakt weer even wat af maar kijk eerst maar eens hoe dit zich verder ontwikkelt. Er is nog heel veel te winnen.
een treffende spreuk
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.