Die reed volgens mij wel met een oude spec door die olie lek?!
https://f1manager.info/ranking/4605
Toen ik het getypt had had ik al zoiets van... nah... valt wel mee.
"When you grow up your heart dies"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geluid en beeld lopen niet synchroon by ziggoalbino71 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:43:
Volgens Olav is HUL al out qualified door RIC, terwijl Q3 nog moet beginnen.
Die heeft zijn laatste ronde toch niet afgemaakt, wel? Zo ja, dan heb ik dat totaal gemist.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:43:
Verstappen heeft zijn tijd net niet verbeterd op een nieuwere soft
Edit: Buiten beeld waarschijnlijk, Fransman toen in beeld. Regie 🥴
[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 21-09-2019 15:48 ]
Testing, one, two ...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
https://f1manager.info/ranking/4605
Zeker, prima coureur, ik vergeet regelmatig dat hij gewoon een rookie is.
People as things, that’s where it starts.
Gaat niet gebeuren.Maarten_E schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:39:
Wordt wel tijd dat de FIA/FOM iets aan de dominantie van MERC gaat doen. Dominantie duurt inmiddels langer dan het gevreesde Schumi/Ferrari tijdperk, en zulke draconische maatregelen als in 2005 (geen bandenstops in de race) werden toen noet geschuwd. Dus waarom nu niet weer?
Desnoods sodemieter je een gewicht in de auto ergens.
Iets zegt mij dat ze stiekem willen dat HAM eerst alle records van Schumacher verbreekt omdat HAM meer marketable is voor jongere generaties en het ook lekker in de diversiteitshype van de wereld past (maar dat laatste is secundair denk ik). Ook had Schumacher (en ook Senna en Prost) toch een carriere met hier en daar een smetje op de baan waar dat bij HAM meer naast de baan afspeelde o.a. lie-gate en minder uitgemeten is. Zeg maar net als Defensie blij is met een nieuwe drager van de Willemsorde na de toch wat besmette Kroon. Zie ze ingrijpen als hij zijn 8e heeft over 2 jaar.
Top, benzine niet goed ontdooid, inspuitmechanisme stuk!powah33 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:45:
Bij Mercedes gaat de brandstof nog ff snel de vriezer in voor Q3
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij is RIC al voorbij nu HUL nog dan zit hij achter HAM.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja hij had hem afgemaakt, hij reed een 1:37.1. Zijn snelste tijd was volgens mij 1:37.0hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:45:
[...]
Die heeft zijn laatste ronde toch niet afgemaakt, wel? Zo ja, dan heb ik dat totaal gemist.
Edit: Buiten beeld waarschijnlijk, Fransman toen in beeld. Regie 🥴
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ja is normaal, omdat ze in veel lagere toeren rijdensoulcrusher schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:51:
Ik kijk de onboard van Max maar het valt me op dat zijn motor zo vreemd klinkt. Was dit altijd zo? Ik heb vorige week onboard tijdens de race gekeken en toen knetterde zijn motor niet zo. Klinkt een beetje als die geblazen diffuser van een paar jaar geleden.
Indien je bij het coasten/gas terugnemen bedoeld dan is dat niks nieuws maar iets wat de Honda motoren vanaf het begin al doen. Dit is echter wel een track waar we dat een stuk meer zien.. Monza is 80% full throttlesoulcrusher schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:51:
Ik kijk de onboard van Max maar het valt me op dat zijn motor zo vreemd klinkt. Was dit altijd zo? Ik heb vorige week onboard tijdens de race gekeken en toen knetterde zijn motor niet zo. Klinkt een beetje als die geblazen diffuser van een paar jaar geleden.
Mercedes is de zandzakken vergeten.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 21-09-2019 15:53 ]
Hier ook. Geluid eerder dan beeld bij ZiggoTerranova schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:53:
super irritant, ik hoor p3 voordat ik het zie...

PSN: xMaurice93
vind dit niet zo indrukwekkend tot nu toe hoor
En goed van Max zeg...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als dit aan het einde van Q3 nog zo is dan ga je je inderdaad iets afvragen. Waar halen zij zo opeens die snelheid vandaan op een baan die hun normaal gesproken niet zo ligt.Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:53:
Ferrari gaat echt onder het vergrootglas
Andere omstandigheden?basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:53:
FER is nog steeds langzamer als pole van vorig jaar : 1:36.015
Hmm, misschien nog geen vreemde gedachte inderdaad. Hamilton is van minder besproken gedrag dan Schumacher inderdaad, tegelijkertijd (imo), heb ik meer het idee dat HAM veel via de media wil bespelen, waar dat bij Schumacher vs. Senna/Hill/Villeneuve (die dat wel deed in Jerez)/Hakkinen nooit het geval is geweest.Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:48:
[...]
Gaat niet gebeuren.
Iets zegt mij dat ze stiekem willen dat HAM eerst alle records van Schumacher verbreekt omdat HAM meer marketable is voor jongere generaties en het ook lekker in de diversiteitshype van de wereld past (maar dat laatste is secundair denk ik). Ook had Schumacher (en ook Senna en Prost) toch een carriere met hier en daar een smetje op de baan waar dat bij HAM meer naast de baan afspeelde o.a. lie-gate en minder uitgemeten is. Zeg maar net als Defensie blij is met een nieuwe drager van de Willemsorde na de toch wat besmette Kroon. Zie ze ingrijpen als hij zijn 8e heeft over 2 jaar.
Ook de boordradio's vallen onder die categorie,natuurlijk werden die in de tijd van Schumi niet live uitgezonden, maar denk niet dat Schumacher continu aan het zeiken was over de boordradio.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ze waren in Q1 en Q2 sneller als vorig jaar
dus denk dat er nog wel flink wat te halen is nu
Wat dacht je van de grootste aero update van het seizoen?sjaool schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:54:
[...]
Als dit aan het einde van Q3 nog zo is dan ga je je inderdaad iets afvragen. Waar halen zij zo opeens die snelheid vandaan op een baan die hun normaal gesproken niet zo ligt.

Qualy laps is wat anders dan race pace.MikeyMan schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:54:
Als dit het ware beeld is, kan het WK nog spannend worden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Dacht ik al. BedanktTemujin schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:52:
[...]
Indien je bij het coasten/gas terugnemen bedoeld dan is dat niks nieuws maar iets wat de Honda motoren vanaf het begin al doen. Dit is echter wel een track waar we dat een stuk meer zien.. Monza is 80% full throttleen spa gaat ook flink harder met minder 'gas terugnemen' dan in singapore.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Lol ja... maar het lijkt mij stug dat ze daar een seconde mee gewonnen hebben.Grimmie187 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:55:
[...]
Wat dacht je van de grootste aero update van het seizoen?
Als er ingehaald kan worden wel ja ..
Testing, one, two ...
Hij rijdt in relatief nieuwe auto, op een stratencircuit.wowly schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:56:
Albon nog een volle seconde langzamer.... Was Ricciardo dan zo goed destijds of is Max verder gegroeid?
En hij heeft nog nooit in Singapore gereden.
De voorvleugels zijn nogal veel simpeler dan vorig jaar he?basvn schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:53:
FER is nog steeds langzamer als pole van vorig jaar : 1:36.015
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
RIC heeft ook een halve seconde op HUL... ik denk een beetje van beide..of alledrie:wowly schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:56:
Albon nog een volle seconde langzamer.... Was Ricciardo dan zo goed destijds of is Max verder gegroeid?
RIC is/was snel.
VER is gegroeid
ALB is als rookie met race 3 bezig in een RBR
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Samsung Flip 7
Pit start ivm vervangen onderdelen...hardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:56:
Vettel gaat deze poging in de muur. Red flag, pole 🤫
Haha ff LEC een koekje van eigen deeg gevenhardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:56:
En uit de pit startenhardware-lover schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:56:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:54:
Nostradamuspunten
Kromme velg, geen probleem 😋JvS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:57:
[...]
En uit de pit starten. Geweldige strategie.
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
[ Voor 7% gewijzigd door basvn op 21-09-2019 16:00 ]
Sowieso schrijf je zo!
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:20:
[...]
Jij verwacht serieus dat het dan anders zal zijn? Terwijl juist de Merc erom bekend staan flink te kunnen opschroeven en standaard de grootste stap zet van Q1 naar Q2 naar Q3?
Niet echt realistisch he.
Help me even herinneren dat ik de volgende keer geld inzet op het tegenovergestelde van jouw beweringen
HAM ook goed, even een hele seconde verbeteren, helaas net niet goed genoeg.
People as things, that’s where it starts.
Mensen die in volle overtuiging voorspellingen doen als "Mercedes pakt gewoon de voorste startrij hier".
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is dat gek op basis van de rest van het seizoen? Weet niet wat ze gevonden hebben, maar de groei is wel erg opmerkelijk te noemen.Jackson6 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:01:
Al dat geblaat dat Mercedes en Red Bull het hier wel ff gingen doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 21-09-2019 16:03 ]
Max 2e rij, niet verkeerd toch?
Tjah, dat was voordat iemand wist wat voor wondervleugel en vloer ferrari meenam als upgrade hier. Hun pakket in de afgelopen races deed het niet zo lekker in bochtenwerk.Mugwump schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:02:
[...]
Mensen die in volle overtuiging voorspellingen doen als "Mercedes pakt gewoon de voorste startrij hier".
Blijkbaar niet.Pyrone89 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:21:
Ja want ik snap het spelletje wel
Hoezo Ferrari is kansloos in Singapore? Goed om te zien dat de aero updates werken hier!
Hopen dat de bandenslijtage morgen meevalt zodat Charlie 3 op rij kan pakken..
Verwijderd
Nee dat was ook gewoon na Q1.Temujin schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:03:
[...]
Tjah, dat was voordat iemand wist wat voor wondervleugel en vloer ferrari meenam als upgrade hier. Hun pakket in de afgelopen races deed het niet zo lekker in bochtenwerk.
En holy shit Ferrari...hebben ze nu gewoon een auto die op Monza én op Singapore een pole kan pakken!?!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Er moet ook nog een race gereden worden hè?Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:04:
Wat een deceptie. Dan ben je opeens weer het derde team. Ferrari en Mercedes aan mekaar gewaagd en Red Bull gewoon op 0.6 seconde. Oef.

radio lec na de Q
[Streamable: Replay 2019-09-21 16-03-16]
https://streamable.com/u5ufn
laatste momenten van de Q
[Streamable: 2019-09-21 15-58-53]
https://streamable.com/qcq32
Tja? Als Ferrari nu ook een draai aan hun downforce probleem hebben kunnen geven dan geeft dat voor de nog resterende races stof tot nadenken. Ze raken nu buiten bereik van de RB15, daar was niet mee gerekend.wowly schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:03:
Leclerc begint nu echt Helden status te krijgen en Hamilton zoals altijd extra op het laatste, fantastisch
Max 2e rij, niet verkeerd toch?
Testing, one, two ...
Mjah, m.i. wel zorgelijk dat Rb de ontwikkelstrijd dit jaar ook niet lijkt te winnen zoals vorige jaren.Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:04:
Wat een deceptie. Dan ben je opeens weer het derde team. Ferrari en Mercedes aan mekaar gewaagd en Red Bull gewoon op 0.6 seconde. Oef.
Ja want Verstappen heeft pole gepakt?PWM schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:01:
[...]
[...]
Help me even herinneren dat ik de volgende keer geld inzet op het tegenovergestelde van jouw beweringen
Enigste verschil is dat Ferrari ineens als een duveltje uit een doos komt en dat Max er nog slechter voor staat dus. Maar doe vooral je best om de context te verdraaien. Ik maakte heel duidelijk dat Max het niet gaat redden en dat is gebeurt. Als jij dus geld had gezet op het tegenovergestelde (Max pole) was je nu geld kwijt.
Wel extreem balen dat LEC het pakt. Die gast heeft nu al 5 poles vs 1 van Max en mogelijk na morgen 3 overwinningen vs 7 van Max terwijl het pas zijn tweede jaar is vs vijfde van Max. In dit tempo is hij eerder WK dan Max
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.