Jongens hou er nou eens over op.
Ik begrijp dat er bij sport veel gevoel komt kijken (een van de redenen dat ik F1 volg), maar om elkaar steeds de maat te nemen om hetgeen de ander zegt voegt niets toe.
Denk jezelf eens in, zou ik deze discussie ook voeren als het via PB zou gaan?
Doe niet bij de ander wat je niet leuk zou vinden als het bij jou gebeurd.
Als de ander een foutje maakt, blijf daar niet over doorgaan.
Als de ander een ander inzicht heeft als jij, respecteer dat. En laat dat ook merken.
En als de ander van inzicht veranderd, sta dat dan toe en haal hem niet verder op het forum door het slijk om je eigenste positie te verbeteren Oid.
Houd er aub rekening mee dat er leden zijn die onlangs instapte in deze sport, al dan niet vanwege max verstappen.
Voor de verse F1 liefhebbers, achter de nicknames zitten soms oudere leden die in de 90-er jaren al de circuits afgingen of zelf in de jaren 80 races volgenden..... Geniet van hun verhalen en ervaringen die ze hebben en hier uitdragen. Al dat gekissebis zorgt ervoor dat zij het voor gezien houden en weer voor zichzelf gaan genieten i.p.v. het te delen met ons.
Ik ben hier voor de lol, en geniet van de inhoudelijke reacties en de speedchat tijdens de race. Ook het afblazen van emoties na de race is redelijk leuk, maar ook daar ontspoort het wel eens helaas. Heb je iets bij te dragen inhoudelijk, of om mee te genieten met de rest, super! Zo blijven deze draadje leuk.
On-topic: deze race is nu al bijzonder, een echte wederopstanding van Ferrari , de kwaliteiten van Lewis, de frustratie van Max, 23 bochten in de zinderende hete nacht van Singapore..... manman je zou er een mooi liedje over kunnen maken. Doet me vreemd genoeg denken aan een liedje van de jaren 80 “one night in Bangkok” over een schaaktoernooi

(ik ben erg associatief ingesteld blijkt maar weer)
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw