Het is hier af en toe net een race
⚠️ #SingaporeGP Safety Car Forecast ⚠️
— Pure Pit Wall (@PurePitWall) 22 september 2019
100%. ONE HUNDRED PERCENT. 11 races and at least 11 times we've seen the SC 🚨
Bernd Maylander and his @MercedesAMG GT-R should have some fun today 😂#UnfairAdvantage 🇸🇬 #F1 pic.twitter.com/kMWIiPhHvy
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ga hem nu ook niet meer aanpassen
Fijne race allemaal, ik kan de race pas vanavond terug kijken.
Ergens heb ik een voorgevoel... 

Singapore en saai? Singapore is een slijtageslag voor de coureurs en heb ik nog nooit saai gevonden. Maar goed ik vind geen enkele race saai.Bart-Willem schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:48:
Ergens heb ik een voorgevoel...
[YouTube: Waldorf and Statler - wake me when the show starts]
"When you grow up your heart dies"
Jij wist zelfs nog iets positiefs uit Frankrijk te halen. Da's wel heel extreem hoorsjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:50:
[...]
Singapore en saai? Singapore is een slijtageslag voor de coureurs en heb ik nog nooit saai gevonden. Maar goed ik vind geen enkele race saai.
PSN: xMaurice93
Het is bijna 2 uur lang in de hitte rijden, zullen eind van de race wel foutjes uit komen!sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:50:
[...]
Singapore en saai? Singapore is een slijtageslag voor de coureurs en heb ik nog nooit saai gevonden. Maar goed ik vind geen enkele race saai.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Haha Leclerc die nog even naar binnen rent bij Alfa, waarschijnlijk hoge nood en op zoek naar een toilet
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Singapore vind ik juist een van de mooiste racen, zoniet de mooiste van het jaar
Om iedereen maar even voor te bereiden op de start. Max heeft een slechte start. Word je ook niet teleurgesteld
Zal je zien dat hij nu een topstart heeft en volledig gesandwicht wordtWulfric92 schreef op zondag 22 september 2019 @ 13:58:
Om iedereen maar even voor te bereiden op de start. Max heeft een slechte start. Word je ook niet teleurgesteld
per aspera ad astra
Die start wordt of oersaai of een grote puinbende.. hopelijk houdt Max 'm heel...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat lijkt me een redelijk veilige voorspellingChiron schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:00:
Die start wordt of oersaai of een grote puinbende.. hopelijk houdt Max 'm heel...
Mwoh kan ook spannend zijn zonder brokkenDentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:01:
[...]
Dat lijkt me een redelijk veilige voorspelling
Fijne race luitjes,
HAM 1
VER 2
VET 3
HAM 1
VER 2
VET 3
I have no special talent. I am only passionately curious.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Zo we zitten er klaar voor 
Start is spannend hier, hopelijk houden de favorieten de auto heel. Met de bandenstrategie, ergens rekenen de meeste teams wel op een SC. Aan de hand van hoe de race verloopt met incidenten gaan we zien wie voor de beste strategie kiest.
Fijne race allemaal
Start is spannend hier, hopelijk houden de favorieten de auto heel. Met de bandenstrategie, ergens rekenen de meeste teams wel op een SC. Aan de hand van hoe de race verloopt met incidenten gaan we zien wie voor de beste strategie kiest.
Fijne race allemaal
Ben vooral benieuwd hoe hard leclerc gaat verdedigen op hamilton - Er is een stuk minder ruimte dan in Monza...
Christian Horner: "I guess whoever gets the lead is going to be chilling out and driving like a grandmother for the first 15/16 laps." #SingaporeGP #F1
— PlanetF1 (@Planet_F1) 22 september 2019
Toch mooi altijd, de zenuwen nemen bij mij altijd toe op het moment dat Ziggo even naar de laatste reclame gaat. Fijne race iedereen!
per aspera ad astra
Hoe was het gisteren tijdens quali?
Pfff.. is er al een nieuwe meme serie "Ocon looking at things"?
Veel plezier allemaal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo, 60 mountainbikekilometers in de benen en nu met een biertje F1 kijken. Veel plezier allemaal!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wens iedereen een fijne race.
Max gewoon podium ... 3de plek .. dan heeft hij het goed gedaan.
Max gewoon podium ... 3de plek .. dan heeft hij het goed gedaan.
https://f1manager.info/ranking/4605
Plus, op Monza en Spa had Leclerc alle geluk van de wereld nodig om HAM voor te blijven.Dentist schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:03:
Ben vooral benieuwd hoe hard leclerc gaat verdedigen op hamilton - Er is een stuk minder ruimte dan in Monza...
Da tune has started!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
weet ik zo niet, sorry..
Ik hoop dat Max, Olav iets moois kan geven voor zijn 500e GP!
Ben er op tijd! Gisteren de Q gemist, heb ook niet volledig bijgelezen, dus ik laat me verrassen!
Happy racing!
Happy racing!
Waiting on the world to change
Wat als ineens alle verlichting uitvalt? Chaos?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zou het... Een goeie crash bijvoorbeeld.basvn schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:06:
[...]
weet ik zo niet, sorry..
Ik hoop dat Max, Olav iets moois kan geven voor zijn 500e GP!
Iedereen nog een snelle pitstop & refill halen!
Fijne race allemaal!
Fijne race allemaal!
Dan wordt het intressant. maar overal staan nood voorzieningen.. dus zal niet gebeuren denk ik.. (als lijkt me dat wel leuk xD )Illegal_Alien schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:07:
Zo ik zit er ook klaar voor. Hopen op een cleane start vooraan en dat VER een beetje goed weg komt.
En hopen dat het geen optocht wordt.
En hopen dat het geen optocht wordt.
1. HAM
2. LEC
3. BOT
Fijne race allemaal!
2. LEC
3. BOT
Fijne race allemaal!
Bier staat koud, fijne race allemaal !

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Die muziek van Brian Tyler blijft episch. In het begin had iedereen het over Pirates of the Caribbean muziek maar nu valt het echt niet meer los te zien van de F1. Gewoon kippenvel als het start...
Olie tankje aan het bijvullen.kleintjopie schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:07:
Monteurs bij lec zijn motor?
https://f1manager.info/ranking/4605
Illegal_Alien schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:07:

En doorrrr.
per aspera ad astra
iedereen op soft in de top 9.
10 < staat op medium, muv Gasly (Hard).
(Gio staat op medium.. heeft vrije bandenkeus vanwege DSQ van ric.)
10 < staat op medium, muv Gasly (Hard).
(Gio staat op medium.. heeft vrije bandenkeus vanwege DSQ van ric.)
Ik weet de startopstelling niet eens
Hoe bedoel je heb ik wat gemist

Nee joh, ik heb het al eens eerder gezegd, Unreal Tournament:sjaool schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:08:
Die muziek van Brian Tyler blijft episch. In het begin had iedereen het over Pirates of the Caribbean muziek maar nu valt het echt niet meer los te zien van de F1. Gewoon kippenvel als het start...
[YouTube: Unreal Tournament Soundtrack (Full)]
Trainingen en Kwali gemist (wel wat gelezen her en der), gisteravond teruggekomen van vakantie dus laat die race maar komen
Fijne race iedereen!

Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Iedereen veel plezier en hou het leuk hier op het forum... Wat er ook gebeurt altijd blijven...
GAS stond toch op de harde band ? (Ziggo zegt iedereen buiten top 10 op medium namelijk)
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Fijne race allemaal. Hopelijk komt iedereen zonder problemen weg. 
Op een paar na dan.

Op een paar na dan.
Ben ik de enige die deze warmte 'eng' vind? Ik houd totaal niet van warmte, snap ook niet hoe deze coureurs/monteurs kunnen werken in deze temperaturen en het groot tijdverschil.
Volgens de kenners in de Ziggo studio verliest je tijdens de race een paar kilo aan vocht.. oh man. Kunnen ze naar zo'n race nog wel op hun benen staan?
Volgens de kenners in de Ziggo studio verliest je tijdens de race een paar kilo aan vocht.. oh man. Kunnen ze naar zo'n race nog wel op hun benen staan?

Ja dat zag ik ook op de infographics.Breezers schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:10:
GAS stond toch op de harde band ? (Ziggo zegt iedereen buiten top 10 op medium namelijk)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
GAS start als enige op Hard.Breezers schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:10:
De onboards van F1TV lopen bijna een minuut voor. Formation lap is bijna klaar daar.
Mol zag weer eens niet dat GAS op (H) stond 😂
Dit dus.
Bij mij loopt ie (de pitlane iig) een halve minuut achter op de KPN Interactieve TVpinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:11:
De onboards van F1TV lopen bijna een minuut voor. Formation lap is bijna klaar daar.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2019 14:12 ]
Oh? Dat wordt zo even afstemmen danpinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:11:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niks zeggen over de start dan...pinda powerrr schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:11:
per aspera ad astra
Fijne race allemaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
RIC start dus gewoon achteraan.
Ik kijk de start op de gewone feed, daarna zet ik de onboard erbij.
Hier loopt F1tv aardig gelijk met ziggo (via chromecast)
fijne race!
fijne race!
VER eindelijk een normale start. BOT gleed alweer lekker.
Lec trekt meteen weg..zo he.
Goeie start Max voor een keertje.
Goeie start Max voor een keertje.
[ Voor 39% gewijzigd door Ari Gold op 22-09-2019 14:15 ]
Zo wat een gat voor LEC! Die heeft haast haha
RIC heeft al 4 plaatsen goed gemaakt > P16
Sai 13 plekken verloren
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
LEC al 1s los van HAM
Hebben ze die wagens van FER al eens gecontroleerd op pedalen in de cockpit? Beetje bijtrappen om die accu vol te fietsen. Niet te doen!
per aspera ad astra
Russel vleugel stuk, sainz lekker band
Wat een gat al tussen top 6 en rest
ICE ICE Baby
SAI en HUL teruggevallen, maar heb niks kunnen zien.
Rampweekend voor Renault tot nu toe. RIC achteraan, en HUL moet binnenkomen...
Rampweekend voor Renault tot nu toe. RIC achteraan, en HUL moet binnenkomen...
Tussen albon en norris zit gewoon al 4s
Lec heeft natuurlijk dat geheime reservoirtje volgegooid tijdens formation
LEC rijdt zijn banden zo aan gort als hij dit vol blijft houden.
[Streamable: https://streamable.com/6cnq5]
https://streamable.com/6cnq5
Start van de race weinig gebeurd.
https://streamable.com/6cnq5
Start van de race weinig gebeurd.
Ging niet lekker bij SAI...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ric kwam tegen de voorvleugel van Russel aan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Eerste ronde was mooi. Vettel meteen jagen op Hamilton en Leclerc vol de 40kW erbij. Na die ronde was het alleen op want nu zitten ze vlak achter elkaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een waardeloze regie, waarom wordt er zo snel met beelden gewisseld? Wil die stop zien van Sainz.

VER 1.4s los van BOT
ALB kan BOT goed volgen op 0.5s
ALB kan BOT goed volgen op 0.5s
Inderdaad netjes. Kan ie mooi bot onder druk houden. Is ook weer goed voor verJackson6 schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:16:
Albon kan ook lekker volgen, tot nu toe een goede beslissing om te wisselen met Gasly.
DUGG
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Max goed weg en de anderen ook. Hopelijk blijven ze elkaar onder druk houden, zodat de bandjes op gaan spelen
HAM snelste raceronde.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.