Volgens mij verandert hij een stand in de auto, maar vraagt eigenlijk aan de pit muur of het mogelijk is en of de auto dat aan kan.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
"I need more power, man!"
En dit is dus imho belachelijk dat het op afstand kan..
Races zouden volgens mij stukken leuker zijn als je even langs de pit moet om USB kabeltje eraan te hangen als je aan motormanagement wil doen
Dit is echt een Ferrari circuit (zoals ieder team z'n baantjes heeft), vind ik het best mooi te zien dat Merc de mogelijkheid heeft om dit aan te kunnen vechten, RBR or Renault kunnen dat simpelweg niet.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
Races zouden volgens mij stukken leuker zijn als je even langs de pit moet om USB kabeltje eraan te hangen als je aan motormanagement wil doen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat kan niet.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
Enige wat kan is dat team toestemming gebruikt om een hogere engine mode te gebruiken.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Races zouden leuker zijn als het gewoon om de rijders gaat, en niet wie de nieuwste snufjes heeft of zich precies aan de FIA regeltjes kan houden.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
PSN: xMaurice93
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan niet op afstand, hij roept dat eigenlijk om te vragen of hij een andere motorstand mag gebruiken.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
Goeie timingMaurice079 schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
LeClerc rijdt goed hoor. Knap om vooralsnog zo foutloos te rijden onder druk.
Bla Bla Bla
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:25
[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 08-09-2019 16:05 ]
Allebeitweakduke schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:05:
Mm dat wordt een UI denk ik, gaining advantage? Of te vaak verdedigen van zijn lijn.
Ze doen niks op afstand. Ze mogen lezen, maar niet schrijven. Dus ze lezen de motor uit of het nog wat meer kan leveren. Daarna moet de coureur zelf de motorstand wijzigen.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
Wat mij betreft wel. Zeker met die zwart-witte waarschuwing altweakduke schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:05:
Mm dat wordt een UI denk ik, gaining advantage? Of te vaak verdedigen van zijn lijn.
DUGG
"When you grow up your heart dies"
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bwah, dat had je in de jaren 80 in principe ook al, toen kon je vrolijk je turbo meer of minder openschroeven. Natuurlijk is er nu veel meer mogelijk, maar al die engine-settings kunnen veranderen kan al jaren.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
People as things, that’s where it starts.
Ben ik het wel mee eens, maar niet eerlijk, gezien de andere straffen.
Waiting on the world to change
Safe Mode with Networking deze keer.SinergyX schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:06:
Engine 14, hoeveel standen heeft die honda motor
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat kan niet.poor Leno schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:03:
Fercedes International Assistance.Harry Nak schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:06:
Ferrari Internationale de l'Automobile
OK, ik dacht dat ze dit even van afstand konden doen.
Maar dan nog, dit soort dingen moeten eigenlijk niet kunnen. Wil je een andere motorstand, doe dat in de pit.
Of zelf t risico nemen.
Dan moet je F2 of F3 gaan kijken, niet F1. F1 gaat gewoon om het beste van het beste (binnen de regels).Jolke schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:04:
[...]
Races zouden leuker zijn als het gewoon om de rijders gaat, en niet wie de nieuwste snufjes heeft of zich precies aan de FIA regeltjes kan houden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Goed! Zeer goed van de mannen!basvn schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:07:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) NOTED - NO INVESTIGATION NECESSARY
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 16% gewijzigd door Jolke op 08-09-2019 16:08 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Maurice079 op 08-09-2019 16:08 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:25
- DaniëlWW2
- Niet online
Alweer eentje die i.p.v reageren, TR's gaat aanmaken. Je bent niet de enige hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die hebben natuurlijk ook de Tifosi zien staan
Helemaal prima, laat ze racenbasvn schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:07:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) NOTED - NO INVESTIGATION NECESSARY
Anders kunnen ze wel meteen weer stoppen, bet als in Canada
Als ze dit voortaan altijd doen idd jatweakduke schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:08:
Dat is wel soepel van de stewards, aan de andere kant wel fijn dat ze laten racen.
Samsung Flip 7
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik verwacht eerder andersom xDBensimpel schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:09:
Als ham lec eraf kegelt hebben we gewoon 2 renaults op het podium
Wacht maar op die snelste ronde dan!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Dat zegt Hamilton altijd, om vervolgens een fastest lap te doen. Dus bij hem weet je nooit of het nu serieus is of niet.
Zal wel fake news zijn, net zoals dat ze voor niets naast buiten gaan.
Want? Leclerc hoort die plek gewoon aan Hamilton te geven. In F2 gebeurde precies hetzelfde en daar werd de plek opgegeven.
Bensimpel
Positieve meneer
Of ric!DoeEensGek schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:10:
Zou Bottas er dan straks met de winst vandoor gaan...
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
'understood, just keep pressure on him, push him to mistakes' was de reactie.
Nee. Je moet alleen je plek terug gegeven als je dat doet bij een inhaalactie. Hamilton was niet bezig met een inhaalactie, dus er is niets "teruggeven" aan.Erapaz schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:10:
[...]
Want? Leclerc hoort die plek gewoon aan Hamilton te geven. In F2 gebeurde precies hetzelfde en daar werd de plek opgegeven.
Met de groeten van VettelDaniëlWW2 schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:11:
Ah, Leclerc krijgt te maken met de Verstappen regel, die ontstond door Ferrari.
Laat het team niet toe.ZieglerNichols schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:11:
Bottas heeft nieuwere banden, dus kan HAM voorbij
Ja Ham kan er ook wat van, iedereen luistert natuurlijk mekaars boordradio af dat weet hijJolke schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:10:
[...]
Zal wel fake news zijn, net zoals dat ze voor niets naast buiten gaan.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Come again?
People as things, that’s where it starts.
Dan moet je de sprint race van F2 even terugkijken. Of de Vries gaf de plek voor niks weg.ThomasG schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:11:
[...]
Nee. Je moet alleen je plek terug gegeven als je dat doet bij een inhaalactie. Hamilton was niet bezig met een inhaalactie, dus er is niets "teruggeven" aan.
Nadat die regel er was, was Ferrari (Kimi nota bene) ook de eerste die de regel overtradDaniëlWW2 schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:11:
Ah, Leclerc krijgt te maken met de Verstappen regel, die ontstond door Ferrari.
Precies dat dus.BAS80 schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:12:
[...]
Ja Ham kan er ook wat van, iedereen luistert natuurlijk mekaars boordradio af dat weet hij
ICE ICE Baby
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.