[F1 2019] Race 12 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste
Acties:
  • 104.208 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

vhal schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:46:
[...]
Vooralsnog staat hij nog ruimschoots op de eerste plek in het kampioenschap, heeft in die periodes meer poles gehad en bovendien meer gewonnen. :+ Over de linie genomen komt Verstappen pas net kijken.
Helemaal waar. Niets ten nadele van HAM maar ook hij moet voelen dat er een verandering op til is met al die jonge rijders die aan zijn stoelpoten staan te zagen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Net op Sky F1 bij Haas. GRO heeft een Xbox One en speelt wel eens Call of Duty... :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:47:
Morgen Ho-Pin-Tung weer! weer kwalitatieve voorbeschouwing dus
Dat is een nadeel van F1TV: die moet ik dus missen. Helaas.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Giedo en Robert vind ik kwalitatief ook wel in orde hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS

ATS

sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:58:
Net op Sky F1 bij Haas. GRO heeft een Xbox One en speelt wel eens Call of Duty... :P
Je zou bij hem meer aan carmageddon denken...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 15:58:
[...]

Norris heeft nog geen tijd neergezet in Q3
Was dan een verwarrende weergave op het F1TV data scherm. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Straks nieuw record van Max, jongste honorair consul voor Japan 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Danster schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:11:
Straks nieuw record van Max, jongste honorair consul voor Japan 😂
Correctie: Verstappen-san!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 19:50

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBDc2g-WsAEH2DN?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:58

Pierre

Van nature lui!

HMC schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:42:
[...]

Nop. Wordt de race van de eeuw. Nog beter dan Hockenheim.
Wist je dat nog niet? :? :o
Joh denk je nu echt dat ik dat niet weet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

pro_6or

amateur_60r

vhal schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:07:
Wat zou Ricciardo denken nu....
Poe gelukkig. Anders was ik net zo hard ingemaakt als Gasly.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Als Max hem morgen ook nog wint, dan heeft @DaniëlWW2 beste weekend van z'n leven. :+

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:15

Vuvuzela

My spire is forming

Max is wel de jongste 100ste polesitter ooit.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Maxu.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Het spijt me dit te zeggen. Maar @turbo-puppy (heeh?) je mag niet meer terugkomen, je hebt een nog positiever effect dan kvyat die wordt teruggezet.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:58
Te gek!!! Pole!! Net nu op vakantie en slecht bereik. WiFi net zo beroerd. Leuk joh Frankrijk. Morgen maar kijken of het restaurant voldoende dekking heeft anders maar naar een Mac rijden voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBDhT2PXsAUKHd2?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:03
Als je Soft > Meds kan, dan moet je ook Meds > Soft kunnen, toch?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

ZIjn we het er nu over eens dat RBR Ferrari heeft ingehaald en nu (op dit moment!) dus het 2e team is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spotmatic schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:52:
[...]

Helemaal waar. Niets ten nadele van HAM maar ook hij moet voelen dat er een verandering op til is met al die jonge rijders die aan zijn stoelpoten staan te zagen.
Die voelt dat absoluut, zie je ook duidelijk aan z'n reacties.

Ik krijg ook steeds meer het idee dat VER niet naast HAM gaat komen bij Mercedes maar ipv HAM. Niet na dit seizoen maar daarna. Zal hij wel bedingen dat hij geen Ocon naast zich krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spotmatic schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:25:
ZIjn we het er nu over eens dat RBR Ferrari heeft ingehaald en nu (op dit moment!) dus het 2e team is?
Niet als je het geheel als team kijkt, RBR heeft Gasly. Of Lec of Vet beter is, de mindere is nog altijd mijlen beter dan Gasly.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Sir_Lion schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:24:
[...]

zal secondes verschil zijn, niet heel veel :)
Pirreli komt eind vd dag meestal met dit overzicht, maar dan ook met de tijden er bij (in verschil)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Wom schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 15:12:
Tijd voor Max zijn eerste pole position. Performance tijdens kwali is veel verbeterd, dus het moet er dit weekend maar eens van komen.
Mooi dat hij geluisterd heeft :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:40
sambalbaj schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:25:
[...]

....

Ik krijg ook steeds meer het idee dat VER niet naast HAM gaat komen bij Mercedes maar ipv HAM. Niet na dit seizoen maar daarna. Zal hij wel bedingen dat hij geen Ocon naast zich krijgt.
Waarom denk je dat? Als Honda zo blijft verbeteren vraag ik me af of Max wel naar Mercedes wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
[...]

Het valt me wel vaker op dat 'ze' bij dit soort overzichtjes altijd van zachter naar harder gaan. Ik lees het altijd alsof ze het commutatief bedoelen :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

Er staat niet bij in welke volgorde je ze moet gebruiken... Maakt bij alle opties niet uit namelijk... :)

In theorie ten minste... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:30

pinda powerrr

Slow down...

Ayazis schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:29:
[...]

Waarom denk je dat? Als Honda zo blijft verbeteren vraag ik me af of Max wel naar Mercedes wil.
Inderdaad, waarom naar Mercedes verhuizen als de vooruitgang van Honda maar blijft doorgaan. Er zijn giga stappen gemaakt en ze blijven doorontwikkelen. Als hij de kans krijgt op een WK, dan heeft het geen zin om een Alonso'tje te doen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
sambalbaj schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:25:
[...]

Die voelt dat absoluut, zie je ook duidelijk aan z'n reacties.

HAM wil met Mercedes nog het record WDC's van Schumi pakken en dan naar Ferrari.
En wat Max betreft, als Honda het net zo zal doen als ze in de Indy deden (eerste jaren prut en opbouw, en daarna alles winnen wat er te winnen valt) zie ik Max echt niet naar Mercedes vertrekken.
Als we daadwerkelijk een Max+Honda tijdperk tegemoet gaan zie ik Mercedes er ook nog wel voor aan om na het vertrek van Lewis de tent te verkopen en zich volledig te gaan storten op formule e.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Toch wel heel erg mooi de F1TV, veel onboard's teruggekeken gekeken net. Voor mij de €41 per jaar meer dan waard.

[ Voor 5% gewijzigd door xippie op 03-08-2019 17:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Hopen dat Hamilton morgen uitvalt, want ik heb het gevoel dat het zelfs voor de titel nog spannend zou kunnen gaan worden.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 03-08-2019 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
De vraag is of Honda idd zoveel vooruitgang maakt wat mij betreft, leuk dat ze nu pole pakken op een circuit dat ze goed ligt en het zijn zeker degelijke motoren, dat blijkt wel... Maar je hebt nu gewoon 2 v/d 3 laatste races wat geluk gewonnen (met regen/oostenrijk waar Merc koelingsproblemen had). Daarnaast had je vorig seizoen tegen het einde ook het idee dat RB goed in de mix zat en ze hadden ook gewoon een goeie 2e seizoenshelft (met VER iig), maar daar was begin dit jaar weer niks van over.

Nou ben ik vanaf het begin al wel enigszins negatief tov de Honda motor, inmiddels wel wat positiever, maar als ik de keuze had uit RB of Merc, dan zou ik toch vrij eenvoudig voor Merc kiezen. Wil overigens niet zeggen dat Max dat ook doet, want ik verwacht gewoon dat die bij RB blijft no matter what. Hoop dat het goed uitpakt, maar ben wat minder positief als de meesten hier denk ik. Hoop dat ze volgend jaar vanaf het begin van het jaar er dichtbij zitten, dan is er wat mogelijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Snowdog schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:47:
De vraag is of Honda idd zoveel vooruitgang maakt wat mij betreft, leuk dat ze nu pole pakken op een circuit dat ze goed ligt en het zijn zeker degelijke motoren, dat blijkt wel... Maar je hebt nu gewoon 2 v/d 3 laatste races wat geluk gewonnen (met regen/oostenrijk waar Merc koelingsproblemen had). Daarnaast had je vorig seizoen tegen het einde ook het idee dat RB goed in de mix zat en ze hadden ook gewoon een goeie 2e seizoenshelft (met VER iig), maar daar was begin dit jaar weer niks van over.

Nou ben ik vanaf het begin al wel enigszins negatief tov de Honda motor, inmiddels wel wat positiever, maar als ik de keuze had uit RB of Merc, dan zou ik toch vrij eenvoudig voor Merc kiezen. Wil overigens niet zeggen dat Max dat ook doet, want ik verwacht gewoon dat die bij RB blijft no matter what. Hoop dat het goed uitpakt, maar ben wat minder positief als de meesten hier denk ik. Hoop dat ze volgend jaar vanaf het begin van het jaar er dichtbij zitten, dan is er wat mogelijk.
Klopt, maar nu Red Bull verlaten zou een domme beslissing zijn in mijn ogen. Je hebt een team dat volledig voor jou werkt en het moet toch ook een voldoening geven om dit proces mee te maken en uiteindelijk een titel met Honda binnen te slepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:55
Fiber schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:35:
[...]

Er staat niet bij in welke volgorde je ze moet gebruiken... Maakt bij alle opties niet uit namelijk... :)

Niet geheel, bij de start is de auto zwaarder en zal de slijtage anders zijn dan aan het einde. Daarentegen zal door het sneller kunnen rijden richting einde de slijtage ook weer anders zijn en de temperatuur in de banden, al met al kan het nog wel een verschil maken of je med->soft start of soft->med.

//EDIT: @Tomcat84 Haha, dit ;-) vv

[ Voor 3% gewijzigd door BernardV op 03-08-2019 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
[...]

Heb wel het idee dat medium -> soft vaak beter werkt dan soft -> medium. In het begin zwaardere auto door gewicht brandstof heeft invloed op de banden “consumptie” en kan de medium vaak volgens mij wat beter hebben dan de soft. Langere soft stint dan mogelijk op het einde met de lichtere auto.

Ik weet het niet zeker hoor :)

Edit: @BernardV strakke timing maar jij wint en ik ben BOT met mn post. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomcat84 op 03-08-2019 17:59 ]

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
NotSoSteady schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:49:
[...]

Klopt, maar nu Red Bull verlaten zou een domme beslissing zijn in mijn ogen. Je hebt een team dat volledig voor jou werkt en het moet toch ook een voldoening geven om dit proces mee te maken en uiteindelijk een titel met Honda binnen te slepen.
Dom zou ik het niet noemen, maar kan daar zeker ook de voordelen in zien. Daarentegen denk ik dat Mercedes toch ook gewoon sterk blijft en het is nog maar de vraag of RB ze over een seizoen gaat kunnen verslaan. Daarnaast zit je met Merc echt bij een works team en heb je bij Honda een klein risico dat die straks wellicht ook nog een eigen team willen, waardoor RB weer enigszins buiten de boot valt.

Nou zal dat niet in zo'n enorme vaart gaan, maar voor allebei de beslissingen zou wat te zeggen vallen imo. Denk echter niet dat Merc HAM in de steek zou laten en verwacht ook niet dat RB Max zal laten gaan (al zou die dat willen, wat ik ook niet denk) en contracten zijn wel iets vaster dan in voetbal ofzo :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

GIO 3 plaatsen grid straf.

Dus RUS start in "Q2" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

[...]

Met een lichtere auto in de tweede helft van de race heb je op de soft minder last van slijtage dan in de eerste helft zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28

Waarom zou je voor Mercedes kiezen? Mercedes heeft Hamilton, en als HAM en VER beide voor het kampioenschap gaan wordt het ruzie. Daarnaast hebben zowel RBR als Honda bewezen dat ze een kampioenschap waardige auto en motor kunnen bouwen maar miste vaak een van beide. Mercedes heeft nu gewoon last van de wet van de remmende voorsprong. Dus nu naar Mercedes gaan is gewoon dommer dan bij RBR blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:57:
[...]
Waarom zou je voor Mercedes kiezen? Mercedes heeft Hamilton, en als HAM en VER beide voor het kampioenschap gaan wordt het ruzie. Daarnaast hebben zowel RBR als Honda bewezen dat ze een kampioenschap waardige auto en motor kunnen bouwen maar miste vaak een van beide. Mercedes heeft nu gewoon last van de wet van de remmende voorsprong. Dus nu naar Mercedes gaan is gewoon dommer dan bij RBR blijven.
Ging er dus om als ze HAM zouden vervangen door VER, anders is het wat mij betreft nog altijd een betere kans om het WDC te winnen dan bij RB blijven. Maar goed, is nu eigenlijk beetje koffiedik kijken, we zullen het volgend jaar wel zien (of wellicht dit jaar als RB echt dominant zou zijn, maar dat verwacht ik niet). Ik heb zelf vooral het idee dat RB nog altijd een inhaalslag te maken heeft, maar door de recente resultaten valt dat wat minder op.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3 plaatsen straf voor GIO, en 1 punt op zijn licentie
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBDkHbMXkAYAHNr?format=jpg&name=large

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 03-08-2019 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Genoten van de pole van vanmiddag :*) Toch bijzonder om 'die eerste' te zien gebeuren. Ik ga morgen de race niet kunnen zien, maar ik vrees dat ik hier weinig aan ga missen: De race in Hongarije is zelden spannend (no offense, en uitzonderingen daargelaten). At best wint Max de race, wat de saaiheid nog iets zou kunnen verzachten. Elk ander resultaat zou alleen maar tot zuurheid in dit topic leiden :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

rammes

koekebakker 1e klas

naitsoezn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:04:
Genoten van de pole van vanmiddag :*) Toch bijzonder om 'die eerste' te zien gebeuren. Ik ga morgen de race niet kunnen zien, maar ik vrees dat ik hier weinig aan ga missen: De race in Hongarije is zelden spannend (no offense, en uitzonderingen daargelaten). At best wint Max de race, wat de saaiheid nog iets zou kunnen verzachten. Elk ander resultaat zou alleen maar tot zuurheid in dit topic leiden :+
smoesje omdat je niet kunt kijken :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Dit is de eerste keer dat ik bij een f1 weekend ben, en wat is het nu al geslaagd. Fantastisch om de eerste pole van Max voor mijn ogen waarheid te zien worden. Morgen zitten we op de RB tribune in de laatste bocht. Hopelijk kan Max het feestje van vandaag doorzetten.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tacoos
  • Laatst online: 22:40

Tacoos

i am i

TrekDr0p schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:54:
GIO 3 plaatsen grid straf.

Dus RUS start in "Q2" :+
Ergens toch jammer dat dat op deze manier gebeurt...
Ik had het mooier gevonden als em dat rechtstreeks in qualy was gelukt; hij was er zoooo dichtbij

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Is dit nou de onboard? klinkt meer als helicopter shot :9

Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

[ Voor 34% gewijzigd door tweakduke op 03-08-2019 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Snowdog schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:59:
[...]

Ging er dus om als ze HAM zouden vervangen door VER, anders is het wat mij betreft nog altijd een betere kans om het WDC te winnen dan bij RB blijven. Maar goed, is nu eigenlijk beetje koffiedik kijken, we zullen het volgend jaar wel zien (of wellicht dit jaar als RB echt dominant zou zijn, maar dat verwacht ik niet). Ik heb zelf vooral het idee dat RB nog altijd een inhaalslag te maken heeft, maar door de recente resultaten valt dat wat minder op.
Als, als, als… mijn zuster een pietje had, was ’t mijn broer geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xippie
Toch mooi de onboard's, ongecensureerde board radio. Hamilton: Where is Verstappen???? Hij is echt bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:23
[...]

Mja, in het tweede deel van de race ben je wel lichter dan in het eerste deel omdat er minder brandstof in je auto zit. Misschien dat de verschillende compounds daar nog weer anders op reageren wat betreft slijtage, waardoor de volgorde er toe kan doen.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
Mugwump schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:14:
[...]

Mja, in het tweede deel van de race ben je wel lichter dan in het eerste deel omdat er minder brandstof in je auto zit. Misschien dat de verschillende compounds daar nog weer anders op reageren wat betreft slijtage, waardoor de volgorde er toe kan doen.
Daarom gewoon weer tanken invoeren, kunnen ze heel veel lichter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:11:
[...]
Als, als, als… mijn zuster een pietje had, was ’t mijn broer geweest.
Dat zei ik zelf dus ook al als je even had gelezen. Ik reageerde enkel op wat andere mensen die eenzelfde 'discussie' voerden en bovendien is je eigen post niet minder speculatief van aard. Weet dus niet precies welk punt je wil maken. Misschien beter om gewoon niks te zeggen dan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:11:
Toch mooi de onboard's, ongecensureerde board radio. Hamilton: Where is Verstappen???? Hij is echt bang.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qZAqlFU.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wanneer zegt hij dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
Ergens in Q1. Hij wou weten waar Verstappen stond tov hem.

Per coureur de onboard's kijken duurt ook ongeveer met skippen een ½ uur. Ben nog bezig om de meeste te kijken.

Wel mooi om te horen dat Hamilton nauwelijks info krijgt van zijn engineer, en dat Verstappen heel erg veel info krijgt.

[ Voor 38% gewijzigd door xippie op 03-08-2019 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Het leuke is dan nog wel dat wanneer hij zulke dingen zegt, hij na de race/kwalificatie altijd met een onschuldige blik ontkent dat er een drunk/probleem was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Laatst online: 19-09 11:55
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:57:
[...]
Inderdaad waarom zou Max Verstappen Red Bull verlaten?

Max Verstappen weet wat er speelt binnen Red Bull en Honda, hij kent de data.
Wij als buitenstaanders halen onze informatie van internet, uit de media. En baseren daar onze mening op.
Ofwel wat wij doen is speculeren.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Je weet niks van mij maar ik krijg er weer kippenvel van gvd wat een prestatie van redbull Honda en max 🎉🎉🎉

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
Xfile schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:34:
[...]

Inderdaad waarom zou Max Verstappen Red Bull verlaten?

Max Verstappen weet wat er speelt binnen Red Bull en Honda, hij kent de data.
Wij als buitenstaanders halen onze informatie van internet, uit de media. En baseren daar onze mening op.
Ofwel wat wij doen is speculeren.
Via Twitter: Max en Hamilton gaan samen met Adrian Newey naar Williams in 2021. Een 1 of andere geld schieter heeft er minimaal €500m voor. Ik geloof er geen z*k van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
Hopelijk heeft Netflix vandaag ook even meegekeken. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:37:
[...]

Via Twitter: Max en Hamilton gaan samen met Adrian Newey naar Williams in 2021. Een 1 of andere geld schieter heeft er minimaal €500m voor. Ik geloof er geen z*k van.
Zo kan ik ook nog wel wat onzin geruchten verzinnen (maar niet verspreiden via twitter, heb ik niet ;))..

In 2022 stapt Lada ook de F1 in een gaat rijden met Stroll en Kubicka! Echt waar hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00

Dat er begin dit jaar weer een groter verschil was kwam door reglement wijzigingen mbt de voorvleugel. Daardoor werkte het bestaande concept niet meer zo goed

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
toolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:41:
[...]

Zo kan ik ook nog wel wat onzin geruchten verzinnen (maar niet verspreiden via twitter, heb ik niet ;))..

In 2022 stapt Lada ook de F1 in een gaat rijden met Stroll en Kubicka! Echt waar hoor!
Het Twitter bericht was ook heel snel verwijderd, kan niet eens meer terug zoeken wie het origineel gepost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
toolkist schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:41:
[...]

Dat is de Trump methode: fake news verspreiden.
Werkt erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
Xfile schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:43:
[...]

Dat is de Trump methode: fake news verspreiden.
Werkt erg goed.
Nee. De Trump methode is zeggen dat alles waar je het niet mee eens bent fake news is. Wat jij bedoelt is wat bepaalde journalisten doen. Geruchten/mening als feiten presenteren, ofwel: fake news.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:08

TinusTegengas

Formula Racing

Vuvuzela schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 17:19:
Max is wel de jongste 100ste polesitter ooit.
Ook nog de enige 100ste polesitter ooit :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 00:52

Edd

Nog 1 keer nagenieten dan.. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
TinusTegengas schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:47:
[...]

Ook nog de enige 100ste polesitter ooit :+
Zal hij ook de aankomende tig races op pole staan. Duim duim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
  • Laatst online: 21-09 11:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:02
Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/480/cpsprodpb/3E88/production/_108180061_verstappen.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door U123456 op 04-08-2019 07:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
BernardV schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:56:
[...]

Mooie reclame bij het filmpje, zou dit de oorzaak zijn bij GAS?
[Afbeelding]
Pierre Gasloos :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
We mochten toch geen verbasteringen meer gebruiken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBD4AfdXkAY8s08?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:58:
Heb wel eens een potje PUBG gespeeld met Norris, die streamt ook op Twitch geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Honda wordt al iets minder bescheiden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:03:
[...]

We mochten toch geen verbasteringen meer gebruiken?
Oh ja, dat klopt. Maar als een onschuldig grapje al niet meer kan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:05:
[...]

Honda wordt al iets minder bescheiden. :P
Naja gasly moet het gewoon doen.
En KVY & ALB staan 12&13. denk dat dat ook wel moet lukken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:08:
[...]

Op 12&13 zou het theoretisch een punten finish kunnen worden. Zou mooi zijn 4 Honda motoren in de punten. Ik gun het ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:11:
[...]

Op 12&13 zou het theoretisch een punten finish kunnen worden. Zou mooi zijn 4 Honda motoren in de punten. Ik gun het ze gewoon.
Na de zomerstop komt Honda met een grote performance upgrade *O*

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zie dit langskomen op instagram

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/d0vz1kmp12pv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Ongeveer 50pk erbij? Komen ze op race snelheid uit op ongeveer 950pk, en quali op 1020 of 1030.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Ricciardo 2nd driver Q3/4 2019 confirmed ! :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWCRay
  • Laatst online: 19-09 10:59
Die Kubica toch ;w

Net geen seconde achter de voorlaatste. Tijd voor een V&D-bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
vhal schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:16:
[...]

Ricciardo 2nd driver Q3/4 2019 confirmed ! :+
Gaat echt niet gebeuren, net zo als zogenaamd Vettel of wie dan ook naar RB zou gaan. Ik zie eerder Albon een move maken volgend jaar pas. Zou niet weten wie anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
TWCRay schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:24:
Die Kubica toch ;w

Net geen seconde achter de voorlaatste. Tijd voor een V&D-bon.
Je vergeet dat hij heel veel info geeft over het kunnen verbeteren van de auto. Is ook van onschatbare waarde. Da's de reden dat hij er nu nog steeds rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phenomenon
  • Laatst online: 18-09 08:20
Waarom gebruikt Hamilton geen drs in Q3 de laatste ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RedHat schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:05:
[...]

Heb wel eens een potje PUBG gespeeld met Norris, die streamt ook op Twitch geloof ik.
Klopt, hij streamt heel regelmatig. Als er geen F1 is, is het bijna iedere avond raak. Ik volg hem op Twitch en het is best lachen wat hij doet. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Harrie

NederVlaming

Phenomenon schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Waarom gebruikt Hamilton geen drs in Q3 de laatste ronde?
Match fixing confirmed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Laatst online: 19-09 10:59
@xippie Daar valt erg weinig van te zien, helaas. Hij heeft het aardig gedaan in het verleden, maar die tijd is echt voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
TWCRay schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:35:
@xippie Daar valt erg weinig van te zien, helaas. Hij heeft het aardig gedaan in het verleden, maar die tijd is echt voorbij.
Ja/nee..... Waarom zou hij dan nu nog steeds rijden. Geld? Hmmmmzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:08:
[...]

Het ging meer om het eerste gedeelte. Maar ik vind het mooi hoe ze het doen. :)

Ik ben benieuwd of Honda verkopen in Nederland nu ook omhoog gaan. Ik zie in ieder geval in het oranje vak ook al een Honda vlag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Ze mogen tijdens de zomerstop niet meer sleutelen aan de wagens, dus als er een upgrade is bij de zomerstop zit ie er nu al in. :Y)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Om 15:44 appte ik een maat dat Max de pole zou veroveren met een tijd van 1.14.83 Heeft Max het toch nog beter gedaan dan ik dacht!

Max was briljant, net als Russel trouwens, maar daar valt het net iets minder op.
Gasly krijgt het nog steeds niet voor elkaar, wanneer is het geduld nu echt op...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:39:
[...]
Ik ben benieuwd of Honda verkopen in Nederland nu ook omhoog gaan. Ik zie in ieder geval in het oranje vak ook al een Honda vlag. :P
Ze hebben wel een special '33' edition uitgebracht laatst.

Zelf rij ik al jaren Honda, maar mn huidige Jazz gaat alleen heel hard als ik hem van een klif rij _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
pilskes schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:42:
Om 15:44 appte ik een maat dat Max de pole zou veroveren met een tijd van 1.14.83 Heeft Max het toch nog beter gedaan dan ik dacht!

Max was briljant, net als Russel trouwens, maar daar valt het net iets minder op.
Gasly krijgt het nog steeds niet voor elkaar, wanneer is het geduld nu echt op...
Dit jaar denk ik niet dat Gasly vervangen wordt.
Volgend jaar? Een grote onbekende? Een oude coureur? Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

rammes

koekebakker 1e klas

xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:47:
[...]

Dit jaar denk ik niet dat Gasly vervangen wordt.
Volgend jaar? Een grote onbekende? Een oude coureur? Wie het weet mag het zeggen.
Ric zou ook vast wel een ontsnapping clausule in zijn contract hebben staan. wie weet

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
ThomasG schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:47:
[...]
Nee. De Trump methode is zeggen dat alles waar je het niet mee eens bent fake news is. Wat jij bedoelt is wat bepaalde journalisten doen. Geruchten/mening als feiten presenteren, ofwel: fake news.
Nee hoor, Trump verspreidt / verspreidde zeker wel fake news. Vooral tijdens zijn campagne voor het presidentschap.

Btw onlangs verklaarde Trump Arnold Schwarzenegger dood: https://www.rtl.de/cms/do...hwarzenegger-4370559.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
rammes schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:48:
[...]

Ric zou ook vast wel een ontsnapping clausule in zijn contract hebben staan. wie weet
Dat denk ik niet voor dat geld. Als dat wel zo is zal die best ruim zijn en niet aan de orde imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xippie
rammes schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:48:
[...]

Hij heeft echt zijn kansen vergooit. Lijkt mij 0% kans dat hij ooit weer voor RB gaat rijden.
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.