"When you grow up your heart dies"
Groen = Tijd verbeterd tov vorige rondes.dawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
groen = tijd niet verbeterd tov vorige ronde.
paars = tijd verbeterd tov vorige ronde.
geel = langzamer tov vorige ronde.
volgens mij. weet groen niet helemaal zeker.
Paars = Snelste tijd van het veld.
Geel = Tijd NIET verbeterd tov vorige rondes.
En wit?dawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
En waarom heeft max dan geen paars?
Groen is snelste persoonlijke sectordawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
Paars is snelste sector
Geel is niet verbeterd
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En Jean Claude van Damme matjeBart-Willem schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
Hamilton heeft een RTL5-teleshopping Tony Little jaren '90-zonnebril!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hier klopt niet alles van 😏dawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
Testing, one, two ...
Needawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
oh ja klopt, was even in de war. ben nog helemaal onder de indruk.Bee.nl schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
Niet helemaal correct.
Groen is persoonlijk beste sectortijd
Paars is beste sectortijd van iedereen
Ja maar dit in dezelfde q3. Dus die motorstand staat dan al max.Verwijderd schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:12:
[...]
Niks bizars aan, motor standje hoger en baan die sneller werd.
Bottas zat 0.180 achter max zijn 1:14.95x.
Max rijd daarna ineens 1:14.572 en bottas maar 0.018 erachter. Dat is 0.54 sec sneller. Binnen paar minuten in dezelfde quali!
En max bijna 4 tiende sneller wtf.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ze gaan ruim 280km/h over de streep.RocketKoen schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:14:
[...]
200km/u = 55,55m/s
55,55*0,018 = precies 1 meter.
Niet zo’n snelle planga.sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:14:
HAM doe die bril af man.
@v8power67 Party mode is meestal pas de laatste run. De motor kan niet een complete sessie zo raggen.
[ Voor 24% gewijzigd door WhatsappHack op 03-08-2019 16:18 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
groen = Beste persoonlijke tijddawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
paars = Beste tijd overall
geel = Langzamer dan de beste persoonlijke tijd die al gereden was
Gaat wel saai worden, als Max nu alles vanaf pole gaat winnen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
hebben alleen Verstappen, Hamilton, Bottas en Leclerc de 3e sector gereden?Remy schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:16:
[...]
NeeGroen = eigen tijd verbeterd, geel = langzamer dan eigen tijd, wit = zelfde tijd, paars = sneller dan iedereen
Ik snap het plaatje niet. En volgens mij jullie ook niet. Nog een keer het plaatje:

Was ook wel een beetje veel al die reactiesdawg schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:19:
nu zal ik het in elk geval niet meer vergeten. dank voor de correctie, allen!

[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 03-08-2019 21:45 ]
Max wordt de grootste winnaar die het minste ooit op pole heeft gestaan. Liever niet, maar.....Fiber schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:18:
[...]
groen = Beste persoonlijke tijd
paars = Beste tijd overall
geel = Langzamer dan de beste persoonlijke tijd die al gereden was
Gaat wel saai worden, als Max nu alles vanaf pole gaat winnen...
Zal wel de ronde terug naar de pits zijn waar de laatste sector niet geregistreerd wordt. De top 3 rijdt sowieso naar de finishlijn voor het interview. LEC is blijkbaar ook langs de sensor gegaan.Jelte schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:19:
[...]
hebben alleen Verstappen, Hamilton, Bottas en Leclerc de 3e sector gereden?
Ik snap het plaatje niet. En volgens mij jullie ook niet. Nog een keer het plaatje:
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je moet niet rekenen met de topsnelheid maar met de gemiddelde snelheid
Gem snelheid Max is 211,494 km/h = 55,748 m/s
55,748 * 0,018 = 1,057 meter is verschil tussen Max en Bottas
Je hoeft alleen maar naar de kolom onder Best te kijken de rest is niet compleet.Jelte schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:19:
[...]
[Afbeelding]
Wat je daar ziet is waarschijnlijk van de uitloopronde. Die groene van LEC is nog van zijn quali-ronde.Jelte schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:19:
[...]
[Afbeelding]
Baantemperatuur was rap aan het zakken omdat er wolken voor de zon waren gekomen waardoor de boel ook steeds sneller werd volgens mij.v8power67 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:17:
[...]
Ja maar dit in dezelfde q3. Dus die motorstand staat dan al max.
Bottas zat 0.180 achter max zijn 1:14.95x.
Max rijd daarna ineens 1:14.572 en bottas maar 0.018 erachter. Dat is 0.54 sec sneller. Binnen paar minuten in dezelfde quali!
En max bijna 4 tiende sneller wtf.
GAS in Q3 op softs met snellere baan nauwelijks rapper dan HAM/VER in Q2 op mediums. Arme jongen.basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:15:
[Afbeelding]
en voor alle 8-bit fans, een mooie om in te lijsten
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
The 100th pole sitter in @F1 history 💪 Congratulations @Max33Verstappen 👏#PoweredByHonda pic.twitter.com/VkglEOJKum
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 3 augustus 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij kijkt bijna blijer dan vorige week na de race
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Natuurlijk niet de gemiddelde snelheid. Want het moment waar gemeten wordt IS over start finish dus je moet ook de snelheid aanhouden die DAAR gereden wordt, niet de average van het circuit.Kyp5ki schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:21:
[...]
Je moet niet rekenen met de topsnelheid maar met de gemiddelde snelheid
Gem snelheid Max is 211,494 km/h = 55,748 m/s
55,748 * 0,018 = 1,057 meter is verschil tussen Max en Bottas
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
https://streamable.com/0wepv
[Streamable: 2019-08-03 15-59-53]
https://streamable.com/cwham
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2019 16:25 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Q3 is het uiterste van het uiterste geven.ArthurMorgan schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:24:
Als je naar zijn gezicht kijkt zie je wel dat hij gelogen heeft in het verleden, dat hij poleposition niet interessant vond
Als dat lukt in het ´overgangsjaar´ met de Honda. dan is dat geweldig! dat laat zien dat ze klaar zijn voor de echte strijd!
Dat de racepace voldoende is, is al fijn, maar dit helemaal
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nu morgen geen poepstart. En knallen. Gaat leuk worden hopelijk veel goede battles voor p1!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik val in herhaling, ik weet het, maar VET is zoveel sympathieker geworden sinds hij klaar is met F1RoD schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:25:
VET is lekker ontspannen. Die weet dat er niet meer in zat.
Zou mij niet verbazen als dit zijn laatste jaar is.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit is nieuw voor hem. Een race winnen heeft hij al een paar keer eerder gedaan...ArthurMorgan schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:24:
Als je naar zijn gezicht kijkt zie je wel dat hij gelogen heeft in het verleden, dat hij poleposition niet interessant vond
Het enige wat nu nog mist is de titel...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
uiteraard hebben ze het bij Honda nu wel achterhaalt wat de reden was. Ik geloof niet in een slechte start morgenv8power67 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:27:
Naja heel netj3s van max. Zat echt op de letterlijke max. Heeft het eerlijk verdiend. Respect!
Nu morgen geen poepstart. En knallen. Gaat leuk worden hopelijk veel goede battles voor p1!
laten we geen termen van olav mol overnemen aub.
ora et labora

Hij staat in ieder geval op de racelijn.😎xippie schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:28:
[...]
uiteraard hebben ze het bij Honda nu wel achterhaalt wat de reden was. Ik geloof niet in een slechte start morgen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hoe moeten we zoiets dan wel noemen...?mrc4nl schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:29:
[...]

Bijgewerkt lijstje op wiki
Duim, duim, duim...
Tenminste ik geloof Ted Kravitz als hij zegt dat Mario Illien aan het werkt is voor Honda.
Apart dat daar nog een stuk van GRO bij zit.
Daarom kijk ik ook F1TV. Liever eigenlijk CH4, maar die zenden alleen nog maar de Engelse GP live uit helaas.mrc4nl schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
Het verschil wordt gemaakt in het hele rondje en niet aan het einde vandaar dat je reken met gemiddelde snelheid en niet met topsnelheid. Zou je beide rondes naast elkaar zetten en afspelen en stoppen op het moment dat Max de finish passeert dan moet botaas nog die 1,057 meter afleggen.Kadett schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:24:
[...]
Natuurlijk niet de gemiddelde snelheid. Want het moment waar gemeten wordt IS over start finish dus je moet ook de snelheid aanhouden die DAAR gereden wordt, niet de average van het circuit.
Maar we dwalen af van het belangrijkste en dat is dat Max op pole staat. Hopelijk morgen ook een overwinning.
Die term mag hier niet
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Knap dat BOT op maar 0.018 zit met maar 1 snelste mini sector.
Op zich wel een optie. Een puntje voor pole. Net als voor snelste ronde tijdens race.pinda powerrr schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:14:
Zo, dit was een mooie, zeker voor een GP2 engine![]()
Beter laat dan nooit, maar de zondag is toch belangrijker, met een pole pak je geen punten
Eat the bugs, live in a pod
Mooi lijstje!basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:30:
[Afbeelding]
Bijgewerkt lijstje op wiki4e jongste ooit
Wie is er afgevallen? Senna? Schumacher...?

Hij is ook zeer positief over Renault....sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:33:
Ongelofelijk die Nederlanders, ze zijn overal... De Hulk... lol
Ja, maar dan moet je wel in een tropisch regenwoud oid zijnHighfive95 schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:32:
Wordt er eigenlijk nog regen voorspelt voor morgen?
ora et labora
Als jij mij een miljoen geeft mag je me in de ballen trappen (1 keer
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nah, totaal nul regen hier, hoor.mrc4nl schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:35:
[...]
Ja, maar dan moet je wel in een tropisch regenwoud oid zijn
Al maanden niet.
Er zijn er maar weinig op hun 17e in een Formule 1 auto gestapt 😉basvn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:30:
[Afbeelding]
Bijgewerkt lijstje op wiki4e jongste ooit
Testing, one, two ...
Ik begrijp waarom hij hier niet meer reageert!
KimiFiber schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:34:
[...]
Mooi lijstje!
Wie is er afgevallen? Senna? Schumacher...?
Overdrijvende Jeneverwolken en hier en daar en Dronkaard. Kimi dusmrc4nl schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:35:
[...]
Ja, maar dan moet je wel in een tropisch regenwoud oid zijn

Great performance of the team.sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:38:
Ik ben benieuwd wat het excuus van Lewis is voor die P3 van hem.
En al op z'n 16e bevestigd voor TR.hardware-lover schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:37:
[...]
Er zijn er maar weinig op hun 17e in een Formule 1 auto gestapt 😉

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee, dan horen we constant een zekere diva klagen op de boordradioPierre schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:41:
Morgen dan maar een saaie race of niet.
Ja een Franse race.Pierre schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:41:

Nop. Wordt de race van de eeuw. Nog beter dan Hockenheim.Pierre schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:41:
Wist je dat nog niet?
Nu hopen op geen poepstart inderdaad. Of moeten we daar wellicht wel op hopen? Want als het zo door gaat is het rap klaar met Max en spannende races.
FreeReef.nl
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Was het niet 617 meter?sjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:43:
Hopen op een goede start en dan 618m tot de eerst bocht...
En Lewis in niet de meest stabiele rijder, maar wel de twee na beste!
Volgens de racefans wiki 618m. Maar wat is 0.018s nu...?
Yep ze gaan het nog moeilijk krijgen met de Ferrari'sChiron schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:43:
Mercedes weet nu dat ze fucked zijn morgen als er geen gekke dingen gaan gebeuren, want deze pace in quali rijden de Mercedessen morgen niet.
Hopelijk pakt HAM 4de plek dan wordt het nog spannend in het WK
Ik zie beidde mercs beter starten tho, maar dat belooft weer een spectaculaire race morgen .... ook ben ik benieuwd hoe Lewis het doet vanaf de 2de rij ....die gaat een zware race tegemoed denk ik.Chiron schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:43:
Mercedes weet nu dat ze fucked zijn morgen als er geen gekke dingen gaan gebeuren, want deze pace in quali rijden de Mercedessen morgen niet.
https://f1manager.info/ranking/4605
De pace vast wel, alleen probleem bij Mercedes is dat ze dat niet kunnen in de vuile lucht van een andere wagen.Chiron schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:43:
Eerst maar eens een goede start hebben ...LockeJohn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:08:
De Mercs zijn niet gemaakt om te volgen...
Dus die hebben een probleem als Max een normale start heeft
Max zal hem uitrijden eenzaam
Bottas zal team orders krijgen omdat ze die punten niet willen riskeren
Hopelijk komt Ferrari er nog tussen dan wordt het nog spannend in het WK
Samsung Flip 7
Vooralsnog staat hij nog ruimschoots op de eerste plek in het kampioenschap, heeft in die periodes meer poles gehad en bovendien meer gewonnen.Tethtoril schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:44:
Gewoon de beste rijder sinds Monaco vorig jaar.
1,057 metersjaool schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:45:
[...]
Volgens de racefans wiki 618m. Maar wat is 0.018s nu...?
Hopen dat ze het morgen kunnen afmaken, dan is dat weer wat puntjes inlopen op Bottas.
Gastly weer vrij matig helaas. Hopen dat hij (als 'ie echt mag blijven zitten) sterker uit de zomerstop gaat komen... Die 2e plek in het constructeurskampioenschap zit er gewoon echt nog wel in zou je zeggen.
En wie is dan de één na beste?Tethtoril schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:44:
Gewoon de beste rijder sinds Monaco vorig jaar.
2 overwinningen en een pole, maar er wordt gepraat of het game over is voor Hamilton en Max misschien dit jaar nog wereldkampioen wordt.
LEC wanneer die stopt met fouten maken
Valt tegen dan staat HAM alsnog 38 punten voor ofzo als Max deze GP al zou winnen? Waarbij Max waarschijnlijk dan ook nog een keer of 2 een engine penalty gaat pakken in de rest van het seizoen. Dan mag Max zelf niet meer uitvallen en moet hij zo'n beetje alles waarbij hij geen penalty pakt winnen. Lijkt me niet echt realistisch.LockeJohn schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 16:49:
Hoop op een DNF van HAM dan is het WK weer echt open
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.