[F1 2019] Race 8 GP van Frankrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste
Acties:
  • 69.426 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

alexbl69 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:41:
Heeft Gasly een probleem? Of is dit gewoon zijn tempo?
Meestal is ie 0,4-0,8 langzamer. Dit lijkt veel meer.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
alexbl69 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:41:
Heeft Gasly een probleem? Of is dit gewoon zijn tempo?
Hij mist ongeveer 0,4s op zijn gebruikelijke achterstand. :P
Maar de echte snelle runs komen nu pas.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Weer lekker ouderwets op zijn RedBulls.
Binnen blijven staan in de FP3 tot je nog maar 30 minuutjes op de klok hebt, om er dan achter te komen dat je veel overstuur hebt en het achter niet helemaal lekker zit.

Dat de kappen er weer vanaf moesten toont toch echt dat ze weer niet helemaal een lekkere setup hebben ..... en de klok tikt maar door.

Ik hoop dat ze hebben gekozen voor een race setup ... want de tijden die ze nu laten zien, toont niet veel goeds voor de kwalie.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47
Max z'n rondje was ook niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heb het rondje van Max meegekeken. Met hakken over de sloot sneller dan Norris. En veel correcties nodig geweest. Op top klinkt de motor ook niet optimaal. Lijkt wel harder/zachter te doen qua geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

powah33 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:49:
Ik hoop dat ze hebben gekozen voor een race setup ... want de tijden die ze nu laten zien, toont niet veel goeds voor de kwalie.
Een vrije training zegt in mijn optiek dan ook totaal niets voor de quali of de race (ongeacht welke race), in die sessies laat men hun tanden pas echt zien, in de andere sessies is dat veel minder, omdat je een ander niet wijzer wil maken dan dat hij is. Zeker gezien de partymode die vele motoren hebben tegenwoordig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gasly tot 0,1 genaderd. Dus moet veel sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
CH4OS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:52:
[...]
Een vrije training zegt in mijn optiek dan ook totaal niets voor de quali of de race (ongeacht welke race), in die sessies laat men hun tanden pas echt zien, in de andere sessies is dat veel minder, omdat je een ander niet wijzer wil maken dan dat hij is. Zeker gezien de partymode die vele motoren hebben tegenwoordig. ;)
Het punt van @powah33 is wel valide.

Het eerste halfuur niet rijden. Dan naar buiten gaan en er direct achter komen dat er iets niet goed is en de kappen eraf moeten.

Dat is vrij knullig en niet het RB dat we gewend zijn.

Live: Vettel heeft z'n Tomtom niet ge-update :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak: titleIk heb de hele discussie over copyright verwijderd. Dat voegde echt niks toe aan dit topic.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

De top 10 is weer lekker per merk gesorteerd... McLaren zit er ook goed bij.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 22-06-2019 12:56 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 21:26

DataGhost

iPL dev

alexbl69 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:54:
[...]

Het punt van @powah33 is wel valide.

Het eerste halfuur niet rijden. Dan naar buiten gaan en er direct achter komen dat er iets niet goed is en de kappen eraf moeten.

Dat is vrij knullig en niet het RB dat we gewend zijn.
Aan de andere kant slijten de softs keihard en heb je maar een bepaalde hoeveelheid per weekend. Je wil ook nog wat leuks neer kunnen zetten in de Q, en dan nog wat hebben voor de race. Iedereen die in Q1 gaat uitvallen kan sowieso 1 of 2 sets extra verbranden in de FP.

[ Voor 39% gewijzigd door DataGhost op 22-06-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max krijgt zijn banden weer eens niet in een window. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
CH4OS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:52:
[...]
MAX klaagde over overstuur en iets aan de achter kant van zijn bolide ... daardoor kwamen in de pitbox ook de kappen van de bolide ... iets is er niet helemaal lekker ..dat heeft niets te maken, met je beste kaarten achter de hand houden omdat je een ander niet wijzer wil maken.

Ze hebben probs en dan is het jammer dat je niet je hele FP3 hebt benut...waardoor je het misschien eerder had geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
DataGhost schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:56:
[...]

Aan de andere kant slijten de softs keihard en heb je maar een bepaalde hoeveelheid per weekend. Je wil ook nog wat leuks neer kunnen zetten in de Q, en dan nog wat hebben voor de race. Iedereen die in Q1 gaat uitvallen kan sowieso 1 of 2 sets extra verbranden in de FP.
Klopt, je kunt niet de hele FP3 rijden.

Maar als je eerder naar buiten gaat constateer je het probleem ook eerder en heb je meer tijd om er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

powah33 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:56:
MAX klaagde over overstuur en iets aan de achter kant van zijn bolide ... daardoor kwamen in de pitbox ook de kappen van de bolide ... iets is er niet helemaal lekker ..dat heeft niets te maken, met je beste kaarten achter de hand houden omdat je een ander niet wijzer wil maken.

Ze hebben probs en dan is het jammer dat je niet je hele FP3 hebt benut...waardoor je het misschien eerder had geconstateerd.
Tja, dat is een keuze dat men dat niet heeft gedaan (zou mijn keuze ook niet zijn, overigens), maar wellicht zijn de problemen makkelijk op te lossen voor het team. Kan ook maar zo zijn dat met de volgende sessie een andere setup gebruikt wordt en de problemen weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

alexbl69 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:59:
[...]
Klopt, je kunt niet de hele FP3 rijden.

Maar als je eerder naar buiten gaat constateer je het probleem ook eerder en heb je meer tijd om er iets aan te doen.
Maar het zijn geen amateurs ofzo. Er zullen een hoop redenen zijn waarom ze het zo doen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Max 1.4 achter Mercedes en bijna een seconde achter Ferrari. En McLaren en Renault zitten er maar kort achter. Het gat naar boven wordt groter en naar beneden kleiner.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Je zou Max haast weer in een Torro Rosso willen zien rijden, dan heeft hij tenminste wat om mee/voor te vechten :x

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:50

basvn

Breezand - NHN

Dit komt er nog is bovenop bij KVY. hij moest al achteraan beginnen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9qUuQ0XUAEw1wP.jpg:large

[ Voor 32% gewijzigd door basvn op 22-06-2019 13:39 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:51
basvn schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:39:
Dit komt er nog is bovenop bij KVY. hij moest al achteraan beginnen
[Afbeelding]
Dat is gewoon tactisch van Honda.
Although Honda has no intention to actually replace either part, the Japanese manufacturer has broken the seal because according to the FIA’s definition Kvyat is now technically on his fourth turbo and MGU-H of the season.
With a 10-place grid penalty only applied the first time an additional element is used, it means using extra components later in the year will now only trigger a five place drop.
Therefore, Honda’s strategic seal break means Kvyat can now use another MGU-H, turbo, or any of the other components that have already triggered a penalty in France, later in the year and only suffer a five-place grid drop.
He could also take three of those components at one time and not automatically be sent to the back of the grid, thus giving Honda more flexibility later on. Kvyat is also no worse off in France as he was already starting from the back of the grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ThomasG schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 13:45:
[...]
Dat is gewoon tactisch van Honda.
[...]
De extra units had Honda idd gisteren al gemeld :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk niet dat Red Bull de Honda motor al helemaal open gedraaid gehad heeft in FP3. Een seconde achter Ferrari is naar mijn mening niet heel realistisch.

Doornbos zei in Formule 1 Café al dat ze de partymode zouden moeten verbieden en ik ben het daar eigenlijk wel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
sjaool schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:01:
Ik denk niet dat Red Bull de Honda motor al helemaal open gedraaid gehad heeft in FP3. Een seconde achter Ferrari is naar mijn mening niet heel realistisch.

Doornbos zei in Formule 1 Café al dat ze de partymode zouden moeten verbieden en ik ben het daar eigenlijk wel mee eens.
Ze hoeven het niet eens te verbieden. Gewoon doen dat als je party-mode gebruikt in kwalificatie, je hem ook moet gebruiken tijdens de gehele race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Ik zie het probleem van verschillende engine mappings niet. Hebben straatauto's ook, dus waarom de koningsklasse niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:21:
Ik zie het probleem van verschillende engine mappings niet. Hebben straatauto's ook, dus waarom de koningsklasse niet?
Ze mogen dingen als de grootte van de koelopeningen e.d. ook niet meer aanpassen na de kwalificatie (verschilt namelijk per GP en temperatuur), stand van de vleugel, e.d.. Waarom de motor wel? Als je als Mercedes zijnde de motor opschroeft op om P1 te komen, prima. Maar dan gebruik je hem ook de in hele race, ook als dat betekend dat de motor na 3 races afgeschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:21:
De mappings is het probleem niet. Het gaat puur om de partymode. Die houdt geen enkele motor de hele race vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

ThomasG schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:30:
[...]
Ze mogen dingen als de grootte van de koelopeningen e.d. ook niet meer aanpassen na de kwalificatie (verschilt namelijk per GP en temperatuur), stand van de vleugel, e.d.. Waarom de motor wel? Als je als Mercedes zijnde de motor opschroeft op om P1 te komen, prima. Maar dan gebruik je hem ook de in hele race, ook als dat betekend dat de motor na 3 races afgeschreven is.
Los van het feit dat dit vrijwel niet te controleren is, is dit dus weer een regel extra.
Dacht dat er hier vrijwel unaniem werd geroepen om minder regels.
Misschien moeten de andere teams hun party mode wat agressiever instellen?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:04

TinusTegengas

Formula Racing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6VaGXnLKBbM86GJYOvb3gWIp/full.jpg

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9qqtTlXYAIOEhh.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9qr0YgWsAEKPHW.jpg:large
Russel ook achteraan (deed hij toch al :+)

[ Voor 46% gewijzigd door basvn op 22-06-2019 14:54 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik vraag me toch af wat de hete baan gaat doen met de banden. Iedereen behalve Mercedes krijgt die banden zo moeilijk op temperatuur en nu is het opeens heet. Ik vraag me af of Mercedes nu niet over de grenzen gaat en het wel gaat werken voor de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:57:
Ik vraag me toch af wat de hete baan gaat doen met de banden. Iedereen behalve Mercedes krijgt die banden zo moeilijk op temperatuur en nu is het opeens heet. Ik vraag me af of Mercedes nu niet over de grenzen gaat en het wel gaat werken voor de andere teams.
Heb sterk het vermoeden dat de softs niet gebruikt gaan worden. Starten op hard, eindigen op medium ofzo.
Misschien een snelle wissel voor extra punt voor snelste race ronde naar soft.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:57:
Ik denk dat de rode banden het erg zwaar gaan krijgen! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Franko P. schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Heb sterk het vermoeden dat de softs niet gebruikt gaan worden. Starten op hard, eindigen op medium ofzo.
Misschien een snelle wissel voor extra punt voor snelste race ronde naar soft.
Ik denk eerder op Q2 naar mediums. Q3 hebben ze geen keuze omdat er simpelweg te weinig banden zijn en alles daar gaat tellen. Het is gelukkig geen 2016 meer waar Mercedes zelf op een hardere band, altijd sneller was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9qsFe6X4AEe1RW.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 22-06-2019 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De softs zullen in de race denk ik niet gebruik gaan worden. Dat is tenminste waar Max het over had in Formule 1 Café.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Als de andere teams Q2 op rood starten heeft RBR gewoon een probleem. Die hebben bij lange na niet de snelheid om dan op geel te gaan starten.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Jippie, volgens mij hebben ze de f1 app ook weer vern**kt :(

Edit: lijkt een inlogprobleem te zijn. Hij biedt livetiming aan als je een abo neemt. Maar dat heb ik al.

[ Voor 47% gewijzigd door alexbl69 op 22-06-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:52
Zwembad voor de kinderen opgezet. Rustig de Q kijken 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maurice079 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:01:
Als de andere teams Q2 op rood starten heeft RBR gewoon een probleem. Die hebben bij lange na niet de snelheid om dan op geel te gaan starten.
Gasly heeft een probleem, Max moeten we nog zien. ;)
Maar graag wel meteen rijden als Max op mediums gaat. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 16:59
Ik verwacht eigenlijk ook dat men op Q2 alleen de Ferrari's en Merc op de mediums ziet, RBR zal de snelheid denk ik niet hebben. Q3 alles op soft, gebaseerd op de trainingen zal Mercedes -helaas- wel weer de pole pakken. Wel benieuwd wat Mclaren doet, want die gaan alle FP's vlot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Maurice079 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:01:
Ik denk dat andere teams ook M of H willen gaan proberen. In Canada kon je volgens mij ook al zien dat het beter was om achter de top10 te starten zodat je maar niet op soft hoeft. Je kan langer door en hebt waarschijnlijk een pitstop minder nodig (of gratis extra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

https://streamable.com/kiahz
over de nieuwe pitingang

[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 22-06-2019 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:46

ricardo246

Life's what you make it!

Ik kan nog steeds niet wennen aan dat kleuren braaksel langs de baan....

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
DataGhost schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:03:
[...]

Ik denk dat andere teams ook M of H willen gaan proberen. In Canada kon je volgens mij ook al zien dat het beter was om achter de top10 te starten zodat je maar niet op soft hoeft. Je kan langer door en hebt waarschijnlijk een pitstop minder nodig (of gratis extra).
Komt nog eens bij dat de pitlane erg lang is, 60km/h i.p.v 8-km/h en erin rijden duurt ook langer.
Twee stopper doet hier pijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

ricardo246 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:05:
Je hoeft er ook niet aan te wennen, na morgen kan je het weer voor een jaar vergeten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

ricardo246 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:05:
Anders kijk je even naar dit

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max zijn onboard was niet goed. Veel correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is RIC nu het haasje voor de auto aan de binnenkant van de bocht langzaam te laten rijden (RAI moest uitwijken en ging offroad), of RAI voor hinderen GRO?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
2e lap was veel en veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

robpol schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:13:
2e lap was veel en veel beter.
Mjah, in dit stadium 0,7 is veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
MikeyMan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:13:
[...]

Laat staan de +1.5 van je teamgenoot _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MikeyMan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:13:
[...]

Mwah, vrij normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
Zo.. McLaren...

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De baan begint alweer sneller te worden. De kwalificatie begint met de banden steeds meer een tombola te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 18:16

YRH

Mclaren heeft er zin in vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
McLaren lijkt dit jaar écht terug te komen.. zou Alonso gewoon de remmende factor zijn geweest met zijn geklaag.. verder moet Honda toch echt uitkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Dentist

Next patient please...

oh oh, max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RAI op P5 en HULK op P4!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Poeh, dat werd nog even naar spannend..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Wat doen ze toch bij Red Bull man man.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:51
Lekker gedaan RBR. Spelen weer met vuur

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat ik al zei het is een grote tombola aan het worden. Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven om in de pit te blijven staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm.. Renault als team en de motor lijken toch echt wel stappen te zetten ineens..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
Sta langs een voetbal veld, Max verveelt zich en gaat voor een inhaal race ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

McLaren _O_ Super mooi wat die jongens laten zien!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
Gro had ik wel meer van verwacht, al staat ie al het hele weekend te malen. Jammer voor je thuisrace. McLaren gaat heerlijk! Gun het Norris wel. Renaultmotor lijkt lekker te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In Q1? Daar zie ik toch vaker 2 a 3 tiende dan 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
GAIAjohan schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:18:
McLaren lijkt dit jaar écht terug te komen.. zou Alonso gewoon de remmende factor zijn geweest met zijn geklaag.. verder moet Honda toch echt uitkijken
Is de motor echt de bottleneck? Lijkt me eerder dat een groot deel van het probleem komt door het chassis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Pfff, dat scheelde niet veel of VER haalde niet eens Q1

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

sjaool schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:20:
Wat ik al zei het is een grote tombola aan het worden. Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven om in de pit te blijven staan.
nouja, tombola.. de baan wordt gewoon behoorlijk wat sneller met deze temperaturen en rijders-actie. Probleem is alleen als iemand zijn auto parkeert als je op het laatst snelle ronde probeert te rijden, zoals in Canada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 22:36
Breezers schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:21:
Pfff, dat scheelde niet veel of VER haalde niet eens Q2
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De_Bastaard schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:21:
[...]

Is de motor echt de bottleneck? Lijkt me eerder dat een groot deel van het probleem komt door het chassis?
Ik denk beide. Het chassis is echt matig dit jaar. Terwijl de motor nu misschien weer achter Renault staat qua performance.. zie wat McLaren en Renault kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
BRAVO RBR ... knap Q1 door gekomen ....... Als ze zo blijven doorgaan .. zullen ze dit seizoen nog vaak hun vingers branden. Gros maakt foutje anders had MAX niet eens Q1 doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:04

TinusTegengas

Formula Racing

Breezers schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:21:
Pfff, dat scheelde niet veel of VER haalde niet eens Q1
HIJ heeft net gewoon in Q1 gereden hoor :P

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

powah33 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:24:
BRAVO RBR ... knap Q1 door gekomen ....... Als ze zo blijven doorgaan .. zullen ze dit seizoen nog vaak hun vingers branden. Gros maakt foutje anders had MAX niet eens Q1 doorgekomen.
Dan had hij 15e gestaan en at risk geweest. Niet wat je wilt hebben maar hij was gewoon door geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Jawel hoor.. dan was max 15e geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fedde
Toch denk ik dat Red Bull wel een tandje bij moet zetten voor Q3. Mercedes op medium.

Edit: RBR ook op geel.

[ Voor 13% gewijzigd door Fedde op 22-06-2019 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55

Harrie

NederVlaming

Als Grosjean sneller was geweest, was Albon eruit gevallen, en Verstappen nog altijd door naar Q2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ja hoor, Mercedes op mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Merc dus toch op geel.. ben benieuwd , maar redden ze vast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

VER ook op geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Sainz op geel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 17:28
bernardV schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:26:
Merc dus toch op geel.. ben benieuwd , maar redden ze vast.
Ookal gaan ze op full wet dan halen ze het nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hulk en norris op rood
MAG ook

[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 22-06-2019 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Mr.Whitewolf88 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Ookal gaan ze op full wet dan halen ze het nog :P
Haha, ik moest lachen.. maar eigenlijk is het triest dat het (bijna) de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
Jullie hebben gelijk dan was hij wel door geweest .... Door mijn tranen zag ik waarschijnlijk de lijst niet goed ...
Het was om te huilen zo slecht ... wat zijn ze daar aan het doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Bull is de aansluiting met de top dit weekend volledig kwijt. Pijnlijk allemaal.
Ze mogen blij zijn als ze morgen vijfde en zesde worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
Even een 1:29.5 op medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ruim een halve seconde van de pole-tijd van vorig jaar af, op een compound harder idd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

VER > 1:30:572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

+1 lijkt me teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Laatst online: 22:36
Gasly op rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Pole van vorig jaar is ook weg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
Max had wat foutjes, ging 1 keer wijd en in laatste bocht een lockup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Van die nieuwe motor zien we nu ook weinig hè. Of gaat het om een betere partymode straks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dentist

Dentist

Next patient please...

Dat is dan weer niet slecht van max -genoeg voor Q3 lijkt me..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

1 seconde voorsprong heeft Mercedes op Red Bull.Dat krijg je dit seizoen niet meer recht gefietst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max split de Ferrari's. Dit kan goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Wat was z'n q1 tijd?

Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.