Het is Baku, als de goden er zin in hebben wint er een Haas
People as things, that’s where it starts.
"Holy shit, I hit the limiter"
[ Voor 19% gewijzigd door Harrie op 27-04-2019 13:04 ]
Mwah.. Beetje showboaten in FP3 brengt je niets.
Ik denk dat de Merc straks ook gewoon P1 en P2 staan.
-
Ferrari heeft z’n maximale vermogen weer eens open gezet op een moment dat het niet nodig is lijkt wel. Leuk voor de kranten, maar over 3 uur weten we pas of het echt zo is of dat ze weer tegen een zilveren kont aan kijkenEdd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:03:
[...]
Mwah.. Beetje showboaten in FP3 brengt je niets.
Ik denk dat de Merc straks ook gewoon P1 en P2 staan.
Dat zou echt ge-wel-dig zijn!RobinHood schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:01:
[...]
Het is Baku, als de goden er zin in hebben wint er een Haas
Of nog onwaarschijnlijker: de top 6 valt uit in de eerste paar rondes.
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 27-04-2019 13:13 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bottas
Leclerc
Verstappen
Vettel
Gasly
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verwijderd
1) Leclerc
2) Vettel
3) Hamilton
4) Bottas
5) Max
6) Albon
7) Kvyat
Leclerc was gewoon de snelste in de snelle rondes en verstappen de snelste op de long runs.
Bot
Vet
Lec
Ver
Ham parkeert hem in de 2e stint van q3 in de muur
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
2. BOT
3. Toto Wolff
4. Mechanics Mercedes
5. LEC
6. VET
7. VER
Mercedes zat gewoon weer te sandbaggen, die pakken die pole wel weer jammer genoeg
It would be....
FantHaastic
People as things, that’s where it starts.
Gasly? Die heeft nog geen ronde op snelheid gereden...
Grosjean leidt de race vanaf ronde vier en parkeert hem in de laatste ronde in de muur.Jasphur schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:08:
[...]
Dat zou echt ge-wel-dig zijn!
Of nog onwaarschijnlijker: de top 6 valt uit in de eerste paar rondes.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ach, zo te zien zitten ze in de Ziggo Sport studio nu ook aan het (alcoholvrije?) bier ...
Die moet toch wel de Renaults en ToroRosso's voor kunnen blijven in deze wagen...MikeyMan schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:14:
Gasly? Die heeft nog geen ronde op snelheid gereden...
2. Lec
3. Ham
4. Vet
5. Ver
Ben benieuwd straks met de quali. Met name of er niks geks gaat gebeuren.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Je bedoelt de herhaling van ‘t F1 Café van gisteravond?U123456 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:15:
[...]
Ach, zo te zien zitten ze in de Ziggo Sport studio nu ook aan het (alcoholvrije?) bier ...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik zou er geen geld op durven zetten. Verwacht McLaren nog wel wat naar voren en wellicht ook haas met de Ferrari power.hoevenpe schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:15:
[...]
Die moet toch wel de Renaults en ToroRosso's voor kunnen blijven in deze wagen...
Okay .....WhatsappHack schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:19:
[...]
Je bedoelt de herhaling van ‘t F1 Café van gisteravond?

[ Voor 5% gewijzigd door hoevenpe op 27-04-2019 13:31 ]
Hij kan zich nog wel nuttig maken door Max een slipstream te geven in Q3.hoevenpe schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:29:
Laat maar, Gasly moet vanuit de pits starten. Die komt na Q3 niet meer in actie.
Tesla M3LR '21

Leclerc moet Vettel voorlaten, daardoor na pitstop in het verkeer. Vettel raakt de muur, SC waar Mercedes van profiteert. Max daardoor derde.Bart-Willem schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:55:
Nu nog een reden verzinnen waarom het wederom mis gaat.
Wat zei der Helmut precies?rik86 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:45:
Tja, laatste keer dit seizoen geen pole voor Max, als ik Herr Marko mag geloven
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dan heb je wel heel veel vertrouwen in Grosjean, dat ie het zo lang vol houdt om de muur niet te knuffelen.Mugwump schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:15:
[...]
Grosjean leidt de race vanaf ronde vier en parkeert hem in de laatste ronde in de muur.
De ervaring leert dat Grosjean tijdens knotsgekke races om volstrekt onduidelijke redenen op rechte stukken de vangrail in spint of nog voor de race begint al met 2 wielen van de wagen af een 300 meter voor de grid klaar is.toolkist schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:18:
[...]
Dan heb je wel heel veel vertrouwen in Grosjean, dat ie het zo lang vol houdt om de muur niet te knuffelen.

De reden was toch duidelijk? Ericsson.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:22:
[...]
De ervaring leert dat Grosjean tijdens knotsgekke races om volstrekt onduidelijke redenen op rechte stukken de vangrail in spint of nog voor de race begint al met 2 wielen van de wagen af een 300 meter voor de grid klaar is.
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-04-2019 14:25 ]
I served in a company of heroes.

(weet niet of die van gasly hierin is verwerkt)
[ Voor 57% gewijzigd door basvn op 27-04-2019 14:42 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
een treffende spreuk
Bensimpel
Positieve meneer
Damage limitation, Nouja geloof er geen zak vanFabianGTI schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:13:
1. HAM
2. BOT
3. Toto Wolff
4. Mechanics Mercedes
5. LEC
6. VET
7. VER
Mercedes zat gewoon weer te sandbaggen, die pakken die pole wel weer jammer genoeg
😆 - Denk ook eens om ;)
Mijn (voorzichtige) voorspelling voor de Q:
P1: LEC
P2: HAM
P3: VET
En BOT pakt P4, met VER op P5.
Let's do this!
Waarom is de audio op Ziggo Sport altijd all over the place? Dan weer hard, dan weer zacht ... Frustrerend.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dat ging over RAI. Volgens mij.WhatsappHack schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:58:
No further action? Vettel kreeg toen toch een 10-sec stop&go voor die aanrijding?(olav’s commentaar)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee, want die staat überhaupt niet in dat overzicht.basvn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:41:
gasly neemt nieuwe gearbox
(weet niet of die van gasly hierin is verwerkt)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar noodzakelijk omdat deze baan een zandbak is en als laatste ben je fors sneller.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:03:
Alweer RBR als laatste. Levensgevaarlijk als er iemand crasht...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha bam.mnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:02:
Ik gok stroll die als eerste de muur een lief kusje gaat geven.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mag ik die glazen bol van je lenen? Want hij had het wel goedmnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:02:
Ik gok stroll die als eerste de muur een lief kusje gaat geven.
-
Dat laatste klopt natuurlijk, maar dit is Bahrein toch niet qua zandbak...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:04:
[...]
Maar noodzakelijk omdat deze baan een zandbak is en als laatste ben je fors sneller.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is hier anders stoffig genoeg. Kijk zelf maar.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:06:
[...]
Dat laatste klopt natuurlijk, maar dit is Bahrein toch niet qua zandbak...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1:41.498 in Q door Vettel vorig jaar.mnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:05:
Weet iemand toevallig uit zijn hoofd wat de baanrecord tijd is?
[ Voor 7% gewijzigd door Fuwor op 27-04-2019 15:08 ]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik dacht ook al. Kom op Liberty, dit is gewoon super irritant.Bensimpel schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:07:
Kunnen die geluid effectjes van de live timing niet even uit? Fjeewz Fjeewz.

Steeds sneller wordende baan, vnice!
-edit-
RB met ethanol
[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 27-04-2019 15:11 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En al scherper gezet door LEC naar 1.41.426
⛔ Trackers of betalen ⛔

Ik ben dus niet de enige die dit denkt, ik word er een beetje zenuwachtig van.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:03:
Alweer RBR als laatste. Levensgevaarlijk als er iemand crasht...
Waiting on the world to change

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, Max kan nu zomaar niet doorgaan naar Q2.pinda powerrr schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:10:
[...]
Ik ben dus niet de enige die dit denkt, ik word er een beetje zenuwachtig van.
desktop, meer dan een mooi draaiende Pirelli band krijg ik niet meer te zienmnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:11:
Kijk je het via mobiel of laptop/desktop?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Flickr PSN ID= cheironnl
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En dat is dus erg listig hier. Eerste tijd is "slecht", kan ineens een crash komen, baan dicht en je vliegt er uit. Dan kan Horner weer zeggen "foutje van het team" en anderen roepen "kan VER weer lekker inhalen", maar zo werkt het dus niet,Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:11:
[...]
Ja, Max kan nu zomaar niet doorgaan naar Q2.
Hij klapt er bij mij iedere 3 minuten uit op het moment ofzo...

PSN: xMaurice93
Moeten teammates eens doen om elkaar te helpenMaurice079 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:13:
Dat was ook wel echt een prima tow haha
Je hoorde het ook gewoon, de Honda-motor kon lekker zijn werk doen. Op de max 342 km/u geklokt ofzo?Maurice079 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:13:
Dat was ook wel echt een prima tow haha
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Niet online

Ben blij dat ik nog Ziggo heb gehouden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik zit dus niet in Ziggo gebied.
Hier hetzelfde, heel vervelendSinergyX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:16:
Volgens F1 nu m'n subscription kwijt
[Afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde probleemSinergyX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:13:
[...]
desktop, meer dan een mooi draaiende Pirelli band krijg ik niet meer te zien
Nu ook dat ik opnieuw moet inloggen. Gok dat ze alles rebooten
Ennn inloggen werkt nu ook niet pff
Effe uitloggen en weer inloggenSinergyX schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:16:
Volgens F1 nu m'n subscription kwijt
[Afbeelding]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zowel laptop als app werkt hier niet meer...

Wel een gekke tijd van GAS... Holey Moley.cheiron schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:17:
Geen gekke tijd van Max
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.