I am the great Cornholio!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
www.google.nl
TheBrut3 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:12:
Een DNF'je voor Renault, zie je anders nooit.
Verwijderd
Iets met brandstofGrrrrrene schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:12:
[...]
Huh? De auto van LEC is toch niet zwaarder? Waarom zou dat zijn?
De strategie werkt niet voor LEC.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 28-04-2019 15:14 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"When you grow up your heart dies"
Oh, ik dacht "op dit moment", maar hij bedoelt: 1e rondje van gele band vs. eerste rondje van gele band. Right
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
What's new?sjaool schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:14:
Ferrari is de race van LEC wel aan zeep om het helpen met deze strategie.
Bensimpel
Positieve meneer
Die hebben geen tactiek...Dj-sannieboy schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:13:
Ik ben toch wel benieuwd wat de tactiek van Ferrari is?
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is typisch Ferrari. Bij Kimi deden ze niet anders.jgj82 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:14:
Wat zijn ze aan het doen bij Ferrari? Ze verprutsen LEC echt z'n race weer..
Meervoud?bartus1989 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:14:
Max is a men on a mission!
Ik zie hem VET nog wel pakken inderdaad
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Niet online
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Drive walk through penalty riciardo.Sir_Lion schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:14:
Investigation!
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk dat hij nu heel hard inloopt op de top4, maar dat de bandjes aan het eind van de race geen thuis geven.
Ik denk dat een 2 stopper een stuk sneller was geweest dan ditFranco10 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:14:
Snapt nou echt niemand van de groep 'lec wordt geofferd' dat die beste jongen als enige op medium is gestart en ze hem lang genoeg op de baan willen houden om de race met 1 stop en softs willen laten uitrijden?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Deze heb je altijd heel enthousiast bij de hand, zou je met ons willen delen welke strategie jij had gekozen met LEC gestart op mediums en goede pace?
- DaniëlWW2
- Niet online
In ieder geval niet zolang laten doorrijden dat hij zoveel tijd verliest.Franco10 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:16:
[...]
Deze heb je altijd heel enthousiast bij de hand, zou je met ons willen delen welke strategie jij had gekozen met LEC gestart op mediums en goede pace?
Verwijderd
Hoop het zo maar Gasly zie ik niet echt als stopper.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:16:
Gasly Leclerc ophouden!
[ Voor 9% gewijzigd door mnarijnm op 28-04-2019 15:18 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik hoop dat Ricciardo de parkeersensoren heeft aangevinkt...
Iets wat ric niet heeft geLeerdmnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:17:
Wat ge suède er nou tussen ric en kyv?
Divebomb die faalde van RIC op KVY, beiden haalden bocht niet en erna ragde RIC achteruit tegen de auto van KVY aan.mnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:17:
Wat gebeurde er nou tussen ric en kyv?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: xMaurice93
RIC dacht een rb te rijden en trapte te laat op de rem. Beiden rechtdoor in de bocht.mnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:17:
Zelfde als altijd, Ricciardo die iemand van de baan af rijdtmnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:17:
Achteruitrijcamera zou ook niet gek zijnWhySoSerious schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:18:
Abiteboul heeft gezegd dat in Barcelona een upgrade komt waar alles mee goed komt.
Ric reed achteruit tegen kyv aanmnarijnm schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:17:
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Ik weet niet of dat nog in het leasebudget zit hoor.WhySoSerious schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:18:
Abiteboul heeft gezegd dat in Barcelona een upgrade komt waar alles mee goed komt.
Dat zijn hele dure rondjes geweest jaVos schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:19:
Gaan die rondes achter Perez Max nu nekken...
PSN: xMaurice93
Verwijderd
JaVos schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:19:
Gaan die rondes achter Perez Max nu nekken...
Ja, omdat LEC bij de pit exit voor hem reed.Yonix schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:15:
GAS had daar DRS?
ICE ICE Baby
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
- DaniëlWW2
- Niet online
Niet eindeloos door blijven rijden waarna je kansloos bent. Nee, naar voren gaan en dan die mediums opbranden en dan kan je tweemaal stoppen voor softs en tempo blijven rijden. Dit was gewoon kansloos en dom.Franco10 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:16:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Die bandjes zijn zo fragiel, misschien al opgerookt achter de teammaat van Max?Vos schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:20:
Lec verliest tijd op Max.
Hij is 0.3s langzamer dan VER.LA-384 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:20:
LEC lijkt niet dichterbij te komen wel?
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Niet online
Nope. Verstappen is aan het stampen en waarschijnlijk zijn de soft banden oververhit en moeten die afkoelen omdat hij achter Gasly zat.LA-384 schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:20:
LEC lijkt niet dichterbij te komen wel?
Ik hoor P3 voor max
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.