Lekker olie op de baan ook
Mijn reactie was in ieder geval niet als kritiek bedoeld op LEC, want hij is een topper in wording. Ik wou alleen maar even aangeven dat Max op iets vergelijkbaars in Monaco vorig jaar keihard werd bekritiseerd door een hoop mensen/media, wat naar mijn mening onterecht was.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Voor dat die olie weg is duurt het wel ff daar vrees ik
"Beautiful Clean Coal"
Dat gaat zorgen voor nog een code rood ben ik bang
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Wordt dat stuk bij het “kasteel” elk jaar opnieuw geasfalteerd?
Steeds meer schaduw op de baan en de lucht koelt afBarfman schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:04:
Om 19:30 gaat daar de zon onder, het is er nu 18:04
Gaat de F2 nu in de problemen komen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maakt niet uit want die Ferrari op softs zou snel genoeg moeten zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom zijn alle logos van die wagens afgeplakt..
Morgen is pas race 2, geloof ik.gambieter schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:06:
Bensimpel
Positieve meneer
komt een beetje amateurachtigs over ja inderdaad..Jelmer93 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:07:

😆 - Denk ook eens om ;)
Ze vegen de olie gewoon weg zie Ik lol
"Beautiful Clean Coal"
Starten GAS, KUB en LEC allemaal in de pitlane? Straks is die rij langer dan de startgrid
Misschien is dit ook wel goed voor LEC. Tuurlijk dit is voor 1 race pijnlijk. Die jongen is jong. Zijn tijd komt nog wel en voor de volgende 100 races ben je een ervaring rijker.
Dat de baan nu koud wordt is toch niet heel gunstig voor VET?
Overigens gun ik dit LEC zeker niet maar die jongen komt er wel... Effe uithuilen en opnieuw beginnen.
Overigens gun ik dit LEC zeker niet maar die jongen komt er wel... Effe uithuilen en opnieuw beginnen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Paar kattenbakkorrels erover en vegen maarleekers schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:08:
Ze vegen de olie gewoon weg zie Ik lol
Die zijn klaar voor vandaag hoor, race gehadgambieter schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:06:
Die rijden morgen pas weergambieter schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:06:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alle ogen moeten wrs op Heineken/rolex etc gericht zijn. Op het WK mag je ook niet met bepaalde shirts/vlaggen naar binnen.Jelmer93 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:07:
I served in a company of heroes.
Waardoor de kans dus aanzienlijk groter wordt dat Leclerc nog vanuit de pits moet starten ook.Sir_Lion schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:05:
Ojee er ligt ook nog olie of iets dergelijks.

Bensimpel
Positieve meneer
Inderdaad dit, net zoals max op Monaco, ieder coureur maakt fouten.AlxRoelofs schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:08:
Misschien is dit ook wel goed voor LEC. Tuurlijk dit is voor 1 race pijnlijk. Die jongen is jong. Zijn tijd komt nog wel en voor de volgende 100 races ben je een ervaring rijker.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Is het ook niet, maar P10 is voldoende. Ik denk eerder dat de auto's die nu buiten de top 10 staan, best wel eens een probleem kunnen krijgen.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:08:
Dat de baan nu koud wordt is toch niet heel gunstig voor VET?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb dit namelijk nog nooit bij andere gran prix gezien. Of het is me toen niet opgevallenVuvuzela schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:09:
[...]
Alle ogen moeten wrs op Heineken/rolex etc gericht zijn. Op het WK mag je ook niet met bepaalde shirts/vlaggen naar binnen.
Het viel mij net op dat het merk van die vrachtwagen is afgeplakt. maar zo te zien is het een isuzu.
ora et labora
Ik ben benieuwd of die vlek nog een extra klappertje gaat gebeuren.
Ik zou wel op dat balkon willen zitten met een ridderharnas aan, recht boven de actie
Heeft dit niet te maken dat deze trucks zijn ingeschakeld nadat de truck met kraan gisteren tegen de brug reed? Wellicht allerijl andere trucks laten komen, maar zijn niet van juiste leverancier/sponsor.Jelmer93 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:09:
Ik heb dit namelijk nog nooit bij andere gran prix gezien. Of het is me toen niet opgevallen
Klopt, dat was bij de 1ste crash goed zichtbaar. Alleen alarm nummer was af afgeplakt wat je er nog doorheen kon zien, daarom hebben ze het nu denk ik beter afgeplakt. Anders gaan mensen dat nummer bellen wrsmrc4nl schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:10:
Het viel mij net op dat het merk van die vrachtwagen is afgeplakt. maar zo te zien is het een isuzu.
Hoeveel safety cars zullen wij morgen hebben?
Wie O wie zal dit jaar crashen tijdens een safety car?
Ze schamen zich voor waar ze in rijden, en willen daar niet op TV mee gezien wordenmrc4nl schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:10:
Ze kunnen ook dat putdeksel even losmaken om de olie weg te sproeien
Crashjeanmnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:12:
GROmnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:12:
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heb nou niet de indruk dat alle olie daar weg is of glimt Mijn TV nu zo?
"Beautiful Clean Coal"
Haha, nu hebben ze de onderdelen om de baan te repareren weer verderop liggen. Het zou ook saai zijn om ze te bewaren op een plek waar veel kans is op een crash
- DaniëlWW2
- Niet online
De Marshalls zijn stukjes Williams en Ferrari aan het verzamelen.
Bensimpel
Positieve meneer
geen enkele safety car, alles rood, nu duurt alles al tering lang. Je kunt niet de auto's 30 minuten lang achter de safety car laten rijden :xmnarijnm schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:12:
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat glimmende is rubberleekers schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:13:
Heb nou niet de indruk dat alle olie daar weg is of glimt Mijn TV nu zo?
Ah, niet gezien dat die voor de F1 quali reden. Ben er zo aan gewend dat die na de quali is.Holkers schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:08:
Die zijn klaar voor vandaag hoor, race gehad
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Q is veel leuker dan de race in China. Morgen tijdens de race ook morgen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nou de koffie maar weer door laten komen. Vettel straks ook maar de muur in? Of Hamilton, nouja het is alles behalve voorspellend
Hoezo zijn die Inspection PickUp's Mitsubishi's ? Hoezo geen Merc X klasse ?
Zelfs FP1 was al meer entertainment dan heel China.Pierre schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:16:
De Q is veel leuker dan de race in China. Morgen tijdens de race ook morgen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Als ik Max was zou ik lekker wachten tot Q3, hij gaat toch wel door. Iemand anders over die olie vlek laden uitglijden.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Ja.Woudloper schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:06:
Wordt dat stuk bij het “kasteel” elk jaar opnieuw geasfalteerd?
OK, stop de Q maar. Het is prima zo.
Z'n teammaat een tow geven, hij hoeft daarvoor niet op het randje te rijden, alleen ff goed plannenkoli-man schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:17:
Als ik Max was zou ik lekker wachten tot Q3, hij gaat toch wel door. Iemand anders over die olie vlek laden uitglijden.
Worth zooming in on this to check damage to the tub - it might prove to be cosmetic, but still possible that suspension mounts etc are dinged and thus @Charles_Leclerc may need the spare: https://t.co/2zMyu3ai03
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 27 april 2019
Top geheimen daar bij William's alles snel afdekken! Die zijn nog wat van plan dit seizoen..
Dat zijn wagens van het circuit zelf.LockeJohn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:17:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gasly moet toch vanuit de pits starten, heeft geen zin.PalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:18:
[...]
Z'n teammaat een tow geven, hij hoeft daarvoor niet op het randje te rijden, alleen ff goed plannen
Gasly start toch al van de pits.. Voor hem valt ook niks meer te winnen.PalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:18:
[...]
Z'n teammaat een tow geven, hij hoeft daarvoor niet op het randje te rijden, alleen ff goed plannen
Die klap van Leclerc was wel beetje een Stroll momentje zeg
"Beautiful Clean Coal"
Hulp voor in de volgende QTemujin schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:19:
[...]
Gasly start toch al van de pits.. Voor hem valt ook niks meer te winnen.
(nu helpt ver gas om in de volgende sessie gas weer max te kunnen laten helpen)
[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 27-04-2019 16:21 ]
Dacht precies hetzelfde inderdaad. Laat de rest maar lekker testen.koli-man schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:17:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Goede tow geven is heel moeilijk, moet precies goed vallen. Horner heeft ook al aangegeven dat Gasly dat niet gaat doen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ze zochten naar betrouwbare auto’sLockeJohn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:17:
F1 wil gewoon niet dat mensen naar FE kijken
Het zou mooi aansluiten, maar die race is zo ook bijna over. Frijns op kop, jeuj.
Ik denk juist dat VER nog wel naar buiten gaat. De baan koelt nu snel af, je wil wel weten hoe die aanvoelt en niet voor een verrassing staan in Q3.
Waiting on the world to change
Dan kan GAS in Q3 een tow aan Max teruggeven.Temujin schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:19:
[...]
Gasly start toch al van de pits.. Voor hem valt ook niks meer te winnen.
Ze zijn nog flink aan het boenen, daar lag best wat gladde zooi blijkbaar.
Hebben ze nou de linker barriere weggehaald in de Castle-sectie?
EDIT: Nvm... begreep het verkeerd.
EDIT: Nvm... begreep het verkeerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Sir_Lion op 27-04-2019 16:24 ]
Op deze manier met die red flags is de Formula E race die nu bezig is toch nog een beetje te volgen. Frijns ligt op P1, maar het gaat net flink regenen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bensimpel
Positieve meneer
Ja, daar is een doekje voorYonix schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:22:
Ziggo wtf?;
😆 - Denk ook eens om ;)
Lekker bezig hoor Ziggo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor langzaam verkeer zorgen als de anderen willen scoren kan natuurlijk ook.mjjveldt schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:20:
Goede tow geven is heel moeilijk, moet precies goed vallen. Horner heeft ook al aangegeven dat Gasly dat niet gaat doen.
alles kan off-topic
Blijft liberty hePierre schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:23:
Lekker bezig hoor Ziggo.
Yay, op naar de volgende crash
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
bijna anderhalf uur onderweg, en zitten nog in Q2.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
We kunnen weer. Op naar de volgende code rood!
Duurt al bijna net zo lang als de race zelf...
Ziggo sport doet t nog prima? Via T-mobile thuis.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Next one is Vettel.
Rtl duitsland werkt perfect
"Beautiful Clean Coal"
Valt me in de herhaling op dat LEC al blokkeert voordat hij instuurt. Hij had daar ook de uitloopstrook kunnen pakken.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Van Gameren viel in slaap met z'n hoofd op de reclame knop.
En wie gaat de auto nu in de muur parkeren??
Vettel is de volgende. Zet alles op alles om nog in top 10 te komen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Behoorlijk kouder wordende baan en dan ook nog 20 graden koelere bandenwarmers dan vorig jaar, kan een spannend laatste rondje worden
Precies, hier ook geen reclameQuad schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:25:
Ziggo sport doet t nog prima? Via T-mobile thuis.
VettelYonix schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:25:
"Okay people, place your bets! Who's gonna crash next? We're gonna start at € 10."
-
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk in Q2 al😎LockeJohn schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 16:26:
Q3 gaan ze weer crashen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Nou ligt gewoon olie nog daar
"Beautiful Clean Coal"
dat was de eerste die het muurtje alweer raakte
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.