Nee, als er Code Rood is, dan moeten ze de pit in.Ankona schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
[...]
Bizar, dit kan ook in de race gebeuren, zit je 20 minuten achter de safety car
Als je op een stratencircuit je auto sloopt ben je meteen een pannenkoek en hoor je niet in die auto thuis.
Kommop joh, als je hier toevallig een keer buiten de lijntjes kleurt heb je meteen schade, maar dat overkomt je wel eens als je snel probeert te zijn.

Kommop joh, als je hier toevallig een keer buiten de lijntjes kleurt heb je meteen schade, maar dat overkomt je wel eens als je snel probeert te zijn.
Laat die bewegende chicanes maar gewoon helemaal niet meer starten. Vervelend voor Russel maar ik zal ze echt niet missen.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:31:
Maak van KUB maar teammanager van Williams. Maar laat iemand anders alsjeblieft in zijn auto rijden...
30 min in een bak rijst zetten en hij is weer goed.Yonix schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:32:
Auto van KUB:
[Afbeelding]
Of what's left of it ...
Tuurlijk wel. Vooral om te zien hoe het NIET moet.Hupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
Waarom doen ze bij Williams nou nog zo geheimzinnig door de doek erom te doen? Niemand zal toch bij hun willen afkijken

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max is een pannenkoek confirmed.Hippocampus schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
Als je op een stratencircuit je auto sloopt ben je meteen een pannenkoek en hoor je niet in die auto thuis.![]()
Nope williams moet blijven, ferrari heeft ook weleens wat mindere momenten gehad en voor RB RB werd was het ook weleens minder succesvol.
Volgens staan er in de lobby van Williams HQ nog wel wat wagens, toch? Gewoon even de livery aanpassen en gaan met die banaan! 🍌
Afkijken hoe het niét moetHupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
Waarom doen ze bij Williams nou nog zo geheimzinnig door de doek erom te doen? Niemand zal toch bij hun willen afkijken
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Bensimpel
Positieve meneer
Denk in dit geval gewoon een rode vlag.Ankona schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
[...]
Bizar, dit kan ook in de race gebeuren, zit je 20 minuten achter de safety car
😆 - Denk ook eens om ;)
Zeg ff wanneer F1 weer beeld geeft dan houd ik op met beeld tikken
Die is er zo een, die een 2G telefoon heeft omdat het moet, maar anders had hij er geen een.Exocet schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:35:
Kan Marko geen betere telefoon veroorloven?
Dus contact hebben met Marko is SMS-en.
Waiting on the world to change
Iedereen is een pannekoek in Baku
Wie heeft er dit weekend nog geen fout gemaakt?
People as things, that’s where it starts.
Ik had even beeld, en toen vloog ie er weer uitPalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:36:
Zeg ff wanneer F1 weer beeld geeft dan houd ik op met beeld tikken
Tribunebeelden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lewis helm af, staat te praten in z'n box, ontspannen, beetje tijdvulling met wat analyses en publiekbeelden
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verstappen.RobinHood schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:36:
[...]
Iedereen is een pannekoek in Baku
Wie heeft er dit weekend nog geen fout gemaakt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hulk op Sky ; 'didn't feel the love and harmony with the car'. Alsof het z'n partner is xD
Wel jammer dat hij net Q2 niet heeft kunnen halen, RIC nipt op tijd om morgen in een (veel) betere positie te starten.
Wel jammer dat hij net Q2 niet heeft kunnen halen, RIC nipt op tijd om morgen in een (veel) betere positie te starten.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Best fans...hansvk schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:37:
Tribunebeelden.
Precies en dan doe je gewoon precies het tegenovergestelde en heb je automatisch een top autoSpotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:35:
[...]
Tuurlijk wel. Vooral om te zien hoe het NIET moet.
Gaat zo ff game of thrones kijkenPalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:37:
Lewis helm af, staat te praten in z'n box, ontspannen, beetje tijdvulling met wat analyses en publiekbeelden
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nog erger.... herstart etc.
Van mij mag dit circuit echt onmiddelijk van de kalender. Dat slingeren ziet er gaaf uit maar de organisatie is ondermaats.
alles kan off-topic
Dit breekt Q2 wel weer open, want ik kan mij voorstellen dat iedereen nu een beetje uit de flow en focus is. Who knows.
Tja, dit is wel tekenend voor Williams, van het sulletje van formule 1 naar top team, weer terug naar het sulletje. Toch hoop ik stiekem op een return, het is Frank eerder gelukt, nu hopen dat Claire het ook kan.Pierre schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
Williams heeft een hele mooie reputatie, maar van mij mogen ze snel opzouten.
Ze zijn nog aan het vegen/klussen aan dat muurtje wat gekust werd dus voorlopig mis je niks
Of Hul blijft daardoor net wel uit de problemen.dreameater schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:37:
Hulk op Sky ; 'didn't feel the love and harmony with the car'. Alsof het z'n partner is xD
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wat duurt dit gigantisch lang zeg. Duidelijk niet geoefend hoe je iets snel kan repareren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik hoop niet dat jij iemand op die manier kustPalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:38:
Ze zijn nog aan het vegen/klussen aan dat muurtje wat gekust werd dus voorlopig mis je niks
Fallistische staat dat Azarbedjan, met hun enorme vlaggenmasten en hele hoge fonteinen in dat meer....
Bensimpel
Positieve meneer
Nee, claire is totaal niet bezig om dat team te managen, ze zit letterlijk andere dingen te doen, (klagen waarom paddy bijvoorbeeld een korte broek aanhad vorig jaar). Neemt totaal geen verantwoordelijkheid, sinds zij daar de baas is gaat het alleen maar slechter..BrockOlee schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:38:
[...]
Tja, dit is wel tekenend voor Williams, van het sulletje van formule 1 naar top team, weer terug naar het sulletje. Toch hoop ik stiekem op een return, het is Frank eerder gelukt, nu hopen dat Claire het ook kan.
Claire moet gewoon opzouten.
😆 - Denk ook eens om ;)
Best wel hoog buurman&buurman gehalte iddHupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:39:
Wat duurt dit gigantisch lang zeg. Duidelijk niet geoefend hoe je iets snel kan repareren.
Die takel autotje had ductape op de voorkant om een telefoon nummer af te plakken... Amateuristisch allemaal
Max staat met pet op ff te chillen met z'n matties van de pitsmuur
Of wel en misschien willen ze zorgen dat het goed en veilig wordt gedaan in plaats van zaken afraffelen... Zoals putdeksels niet vastlassen.Hupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:39:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Worden ze per minuut betaald dat ze echt werken? Dan begrijp ik het nog wel dat het lang duurt.
Hahha nu schoppen ze die barrière ff vast xD
[ Voor 3% gewijzigd door LockeJohn op 27-04-2019 15:42 ]
Het ge OH van Crofty gaat nu over de tattoo van Lewis, dus ze kunnen nog wel een paar uurtjes vullen zo....
Over 8 minuten begint Q2
Well done Baku...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Om de olie van de kraan op te vangen. Scheelt weer bodywork poetsen.Hupske schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:34:
Stond ook nog iemand met een gele vlag te wapperen, benieuwd voor wie of wat
Waarom GAS nog steeds laten rijden?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat een stel ongelooflijke kneuzen daar zeg

PSN: xMaurice93
Kan die towen in Q3Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:43:
Slipstream voor Max fixen en nieuwe vleugel testenSpotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:43:
Kan ie max helpen met een slipstream op het rechte stukSpotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:43:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De Buurman en Buurman GP van Baku 
In de soap die F1 is dit gewoon de acid-trip aflevering
People as things, that’s where it starts.
Nog steeds publieksbeelden en geneuzel als tijdvulling, gaat nu over het chassis van TR
A je to!RobinHood schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:44:
De Buurman en Buurman GP van Baku
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Om in Q3 8 andere autos in de weg te rijden.Spotmatic schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:43:
alles kan off-topic
Om Max een slipstream te gevenAnkona schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:46:
[...]
Om in Q3 8 andere autos in de weg te rijden.
Waarom elke scheet hier benoemen? Dat heb ik nooit gesnapt van deze topics?PalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:45:
Nog steeds publieksbeelden en geneuzel als tijdvulling, gaat nu over het chassis van TR
Mensen kunnen zelf ook gewoon gaan kijken, anders is het pech hebben
Zitten nu weer een paar gehelmd in de auto's loopt richting Q2
Voor diegenen met een falende stream, is geen hobby van me ofzo....FabianGTI schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:46:
[...]
Waarom elke scheet hier benoemen? Dat heb ik nooit gesnapt van deze topics?
F1TV ligt plat, dus posten mensen wat updates zodat men het toch kan volgen.FabianGTI schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:46:
[...]
Er is gevraagd om even alles up to date te houden voor de mensen waarvan stream nu dus niet doet.FabianGTI schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:46:
[...]
Dat stukje met die kraan. Goud.Bosman93 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:46:
Ondertussen in Baku:
[YouTube: Baku F1 Track Service doing their best]

Weinig gemist
hier helaas niet. Gelukkig heb ik ziggo als backup.. maart toch
Maar wel optijd voor Q2 ;')PalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:49:
[...]
Weinig gemistdie crash zie je nog wel een paar keer.
Hoor t geluid met een echo van halve seconde lol
Motoren worden gestart
Motoren worden gestart
Ennn de klok voor Q2 loopt, enjoy!
- DaniëlWW2
- Niet online
Net op tijd voor Q2.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Chop chop, naar buiten Red Bull!!
Waiting on the world to change
We rollen weer
outlap, gas nog binnen
outlap, gas nog binnen
[ Voor 46% gewijzigd door PalingDrone op 27-04-2019 15:51 ]
Nu.nl liveblog en voila..WhatsappHack schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:48:
[...]
F1TV ligt plat, dus posten mensen wat updates zodat men het toch kan volgen.
Maar prima als er noemenswaardige info wordt neergezet, dat ik ook de reden waarom ik hier kijk
Maar om nou echt alles te benoemen is een beetje overdreven
De streamers met problemen hebben al genoeg aan ‘Q gaat om 15:50 uur weer van start’
Max zit dicht achter een Ferrari volgens mij. Toch ook tow proberen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Starten op geel lijkt me op dit circuit geen goede strategie.
Zal ie er wel ff voorbij schieten...Yonix schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:52:
Zit VER nu zo dicht op VET?
Vorige race gebeurt geen 2e keer
- DaniëlWW2
- Niet online
F1TV zou als het goed is weer moeten werken.PalingDrone schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:53:
Snelle ronde gaat in
Lekkere tijd Vettel.
- DaniëlWW2
- Niet online
En stop de kwalificatie nu maar.
lekkere tijd van max!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
VER best nice, iig een tijd
[ Voor 44% gewijzigd door PalingDrone op 27-04-2019 15:55 ]
Ben benieuwd welke teams er baat hebben bij een koelere baan.
Nou, doe maar eventjes een code rood nu..
De koele kikkersTheBrut3 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:55:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Nu GAS hem snel in de muur parkeren, rode vlag en VET exit
alles kan off-topic
Nou en nu telkens wanneer Vet een ronde gaat doen even zorgen voor gele vlag
Mercedes natuurlijk.TheBrut3 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:55:
Ferrari heeft moeite met de koudere baan temperatuur
Gaat krap worden als Ferrari doorgaat op geel voor Vettel. Hot cold hot, maar dan heb je geen tijd om soft te steken als het moet
En door na cool down lap...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.