Klaar voor Max🍻
Haters everywhere but I don’t really care
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dit is zo'n ochtend dat ik zeg:" ik drink nooit meer en blijf de hele dag slapen."
Maar ja, F1 begint zo...
Keuzes, keuzes, keuzes
Hangt er helemaal vanaf of er nog iemand in de laatste bocht afvliegt.TrekDr0p schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:08:
Banden strategie?
M-H of zal er nog iemand een M-M-S doen ofzo?
"When you grow up your heart dies"
PSN: xMaurice93
Ik denk dat dat vanwege het fenomeen "track evolution" niet gaat gebeuren. We hebben toch al vaak zat gezien dat de tijden hard zakken richting het eind van Q3. Nog wat meer rubber op de baan, nog wat meer vuil weggezogen door de duurste stofzuigers ter wereld... Met de kleine verschillen kan een halve minuut later je tijd zetten net een plekje schelen.mathy_ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:42:
[...]
Les voor de volgde GP. Gooi ze er uit met 3 min. ipv op de laatste seconde over de streep te willen. Redbull had ook voor Mercedes op de baan kunnen staan.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Basement Bios ---- Exo-S
Japan is pas over 14 races, je bent veel te vroeg...matthijst schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:09:
Eerste biertje achter de kiezen in een sportsbar in Shihuya.
Klaar voor Max🍻
Zelfde hier.matthijst schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:09:
Eerste biertje achter de kiezen in een sportsbar in Shihuya.
Klaar voor Max🍻
Groetjes uit Jakarta!
Eat the bugs, live in a pod
Groot gelijk daarin heeft hij an zich wel. Maar ik vraag mij af of hij niet ook op tijd was geweest als hij zelfs de Renaults niet in had gehaald. Want de Renaults kwamen nog voor de vlag over start finish, en alle verwarring bij Verstappen houd de boel ook nog eens (seconden) op.zetje01 schreef op zondag 14 april 2019 @ 00:42:
[...]
In mijn beleving probeert Vettel gewoon op tijd over de finish te komen.
Ik geef hem groot gelijk.
Dat hij de Renaults inhaalt kan ik dan op zich nog wel inkomen, want langzamere auto's etc, maar Verstappen inhalen vind ik dan wel raar. Tenzij hij wist dat er voor VER een mooi gat was om te gassen.
Maar nogmaals, dat Verstappen de vlag niet haalt ligt IMO voornamelijk bij hemzelf en niet bij Vettel. Verstappen gaat 100% verkeerd om met de situatie. Hulkenberg wacht zelfs nog op Verstappen om weer te vertrekken. In eerste instantie leek het namelijk vanuit het perspectief van Verstappen erop dat hij niet kon 'invoegen' met de Renaults achter hem, maar uit de onboard van Hulkenberg blijkt duidelijk dat hij in eerste instantie achter Verstappen blijft hangen en na 1 á 2 seconden pas vertrekt. Had Verstappen zijn auto dus onder controle gehad had hij daar gewoon kunnen 'invoegen'.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij zit goed qua race pace ook als je kijkt naar de tijden die men reed in FP2. Als beste banden bezweerder heeft ie hier een voordeel en kan ie 't trucje van RIC herhalen.
Of BOT moet weer een topdag hebben. Kan me niet voorstellen dat met pace op de rechte stukken en geklooi in de bochten Ferrari iets kan aanrichten. De tijden van VET in de race sim gingen heel hard achteruit, misschien wel doordat het geklooi in de bochten de banden heel snel oprookt.
Franco10 schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:26:
banden bezweerder
Ik hoop dat GAS het hoofd koel houdt. En ik hoop op een paar pittige gevechten tussen de teammaatjes van Mercedes en Ferrari.Franco10 schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:26:
Als Max het hoofd koel houdt in de eerste ronden en niet vol irritatie bij iemand er in duikt denk ik dat podium of winst er vandaag zomaar in kan zitten.
Verder vraagt die interviewster aan Bottas wat hij van het publiek vindt, Hamilton staat er naast. Je moet het varken ook niet op het spek binden
Daar nemen ze delen van die ze later in de uitzending laten zien. De stream is trouwens al afgelopen.Erapaz schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:31:
Op het officiele F1 kanaal op youtube hebben ze beelden en interviews voor de GP. Waarom zenden ze dat niet uit op F1. Nu zit ik te wachten tot die stream start.
Verder vraagt die interviewster aan Bottas wat hij van het publiek vindt, Hamilton staat er naast. Je moet het varken ook niet op het spek binden.
@Erapaz hier is hij beschikbaar op YT.sjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:32:
[...]
Daar nemen ze delen van die ze later in de uitzending laten zien. De stream is trouwens al afgelopen.
Je kan 'm nog net terug kijken voor de race.
Persoonlijk vind ik de interviews van post-quali in paddock pass hoogwaardiger.
[ Voor 17% gewijzigd door 3x3 op 14-04-2019 07:37 ]
| live and give like no one else |
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Dit komt 100% door het (expres?) verkeerd monteren van de boordradio door de FIA/FOM in de uitzending. Kijk nog maar eens: https://streamable.com/o8pvn. Raar gerucht vind ik, hij heeft z'n auto namelijk de hele tijd gewoon onder controle, maar weet niet dat er geen tijd meer is. Zijn engineer zegt dat 'ie 5 seconden moet laten vallen, eerst tot LEC, daarna tot VET. Dat probeert 'ie, en op het moment dat 'ie weer gas komt geven komt er een Renault voorbij, dan moet je weer een gat laten vallen, komt de tweede, nogmaals. Ondertussen verliest 'ie wel steeds meer aanloop (afstand tot de laatste bocht). De laatste bocht is geen hairpin dus je moet daarvoor al zo veel mogelijk snelheid hebben. Als 'ie eerder (dus voor de eerste Renault) op het gas was gegaan was z'n gat naar VET te klein, maar de snelheid wel goed. Dan moet je alsnog ergens gaan afremmen of je wordt wel afgeremd door de gevolgen van de vuile lucht. Als er gewoon voldoende tijd in een Q is is er voor de achterliggers geen reden in te gaan halen, daarom blijft 'ie wachten. Zeker na de tweede Renault was z'n ronde sowieso verneukt, ook al was er genoeg tijd geweest, simpelweg omdat 'ie te langzaam over start/finish zou komen. Daarom bleef 'ie dus na VET langzaam rijden, voor frisse lucht en een goede aanloop, en niet vanwege het niet onder controle hebben van z'n auto.RobertMe schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:20:
[...]
Had Verstappen zijn auto dus onder controle gehad had hij daar gewoon kunnen 'invoegen'.
Koffie en hapjes staan klaar
over de race :
Ik denk dat max het in het begin zwaar gaat krijgen met alles om hem heen.
Gasly start op snellere banden, dus die zullen wel een tijd bij elkaar blijven.
Vettel gaat wat raars doen, met ik denk bottas.
Hopen op een mooie race!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze rijden enkel naar de grid.dreameater schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:39:
GM all! vraagje normaal kom ik altijd de laatste 5 a 10 minuten aankakken voor de start. Ben dus vandaag vroeg en zie nu al auto's on track, is dit altijd het geval dat ze al wat rondjes mogen rijden? Zijn dit een gelimiteerd aantal rondes?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gefeli droometer!dreameater schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:39:
GM all! vraagje normaal kom ik altijd de laatste 5 a 10 minuten aankakken voor de start. Ben dus vandaag vroeg en zie nu al auto's on track, is dit altijd het geval dat ze al wat rondjes mogen rijden? Zijn dit een gelimiteerd aantal rondes?
Ook nog niet eerder gezien. Normaal staan ze daar allemaal stil, en een zooi engineers er omheen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagdreameater schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:39:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Do more
Nope. Die herhaling op TV heb ik zelfs maar half meegekregen. Heb gisteravond nog verschillende onboards van de situatie teruggekeken op F1TV en op basis daarvan maak ik deze conclusie.DataGhost schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:39:
[...]
Dit komt 100% door het (expres?) verkeerd monteren van de boordradio door de FIA/FOM in de uitzending.
Zoals ik ook al in een eerdere post schreef gaat het IMO fout door het gaan zitten zwaaien etc. VET komt hem langs, hij gaat zwaaien met hand uit de cockpit, daardoor zit die in een te hoge versnelling en kan die niet weg. Dat is ook wat ik bedoelde met auto onder controle hebben.
En RIC heeft ook wel bewezen dat je ook hard kunt rijden achter een ander. Hij zat relatief kort achter HUL en verbeterde ook nog eens zijn tijd (eerste run was hij langzamer dan HUL, na de tweede run was hij sneller).
Alsjeblieft niet. Of het moet al bij een Franstalige TV zender zijn, dan heb ik er geen last vanRivanov schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:47:
Ocon samen met Brundle de gridwalk aan het doen. Alvast proeven aan z'n nieuwe carrière vanaf volgend seizoen?
Ja zo ken ik het dus ook , maar zojuist zag ik toch echt een reporter van sky die langs de pitlane 3 a 5 auto's de track op filmde.HMC schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:44:
[...]
Gefeli droometer!
Ook nog niet eerder gezien. Normaal staan ze daar allemaal stil, en een zooi engineers er omheen.
Grappig trouwens dat nu bij Gridwalk Ocon aan het handje meeloopt.. haters gonna hate =D
#thx voor de felicitaties, wordt een mooie dag eerst max op p3 zien eindigen en straks een halve marathon knallen.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 14-04-2019 07:54 ]
Als P2 een hele marathon. Als P1 nog een halfje extra!.dreameater schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:49:
[...]
#thx voor de felicitaties, wordt een mooie dag eerst max op p3 zien eindigen en straks een halve marathon knallen.
Durf je het aan?
Bensimpel
Positieve meneer
Fijne race iedereen!
😆 - Denk ook eens om ;)
[ Voor 9% gewijzigd door RobertMe op 14-04-2019 07:54 ]
Op zich zou een verplichting om maximaal drie minuten voor het einde op de baan te moeten zijn prima werken. Het maakt voor het sneller worden van de baan niet veel uit, of dat nou door de auto's op drie of twee minuten voor het eind gebeurd.mathy_ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:42:
[...]
Les voor de volgde GP. Gooi ze er uit met 3 min. ipv op de laatste seconde over de streep te willen. Redbull had ook voor Mercedes op de baan kunnen staan.
Echter zal nooit gebeuren, teams verprutsen het zelf door zo laat mogelijk eruit te gaan en dat vind ik veel leuker. Zitten op de blaren!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ontbijtje op bed en dan gaan met die banaan!
Mijn voorspelling:
P1 - BOT
P2 - HAM
P3 - LEC
Alvast een fijne race iedereen!
Ja, hard werken hoor als producer.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Rivanov schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:54:
LOL. Toto tegen Ocon; "Why are you doing this?!?"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je hoort de boordradio toch? Max doet niet eens moeite om gas te geven en hij heeft echt geen ruim 3 seconden nodig om terug te schakelen nadat z'n hand van het stuur is geweest. Tijdens de race moeten ze zo vaak wat veranderen op het stuur en daar is het ook geen issue. Er wordt gezegd dat 'ie afstand moet houden 5 seconden, Vettel komt erlangs dus dan zit je sowieso weer op 0 seconden, daarna krijgt 'ie te horen 3.5sec tot VET en besluit op het gas te gaan (want dan kom je uit op ongeveer 5 sec aangezien VET hogere snelheid had) maar toen was de Renault al op het gas gegaan en hem voorbij aan het komen.RobertMe schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:47:
[...]
Nope. Die herhaling op TV heb ik zelfs maar half meegekregen. Heb gisteravond nog verschillende onboards van de situatie teruggekeken op F1TV en op basis daarvan maak ik deze conclusie.
Zoals ik ook al in een eerdere post schreef gaat het IMO fout door het gaan zitten zwaaien etc. VET komt hem langs, hij gaat zwaaien met hand uit de cockpit, daardoor zit die in een te hoge versnelling en kan die niet weg. Dat is ook wat ik bedoelde met auto onder controle hebben.
En RIC heeft ook wel bewezen dat je ook hard kunt rijden achter een ander. Hij zat relatief kort achter HUL en verbeterde ook nog eens zijn tijd (eerste run was hij langzamer dan HUL, na de tweede run was hij sneller).
Hij zat niet in een te hoge versnelling, hij schakelde er minimaal 5 terug voor de bocht en hard werd er niet gereden, dus hij zat in 1 of 2. Bovendien was hij allang klaar met schakelen voordat z'n hand van het stuur af ging. Hij kwam dus ook prima weg maar hij wilde gewoon nog niet want je hebt er geen zak aan een quali te rijden op 2 autolengtes van een ander.
En RIC kon hard rijden achter een ander?
Ik hou het wel bij een croissantje en krentenbol. Zo'n honger krijg ik nou ook weer niet van een feestelijke stemming.
Vind je.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En dat is ook wat het spannend maakt. Er is niet alleen maar way te winnen, maar ook wat te verliezen. Het minimale verschil tussen hero en zero is wat F1 zo mooi maakt.Gé Brander schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:56:
[...]
Op zich zou een verplichting om maximaal drie minuten voor het einde op de baan te moeten zijn prima werken. Het maakt voor het sneller worden van de baan niet veel uit, of dat nou door de auto's op drie of twee minuten voor het eind gebeurd.
Echter zal nooit gebeuren, teams verprutsen het zelf door zo laat mogelijk eruit te gaan en dat vind ik veel leuker. Zitten op de blaren!
Minder verplichtingen - teams en rijders moeten hun werk goed doen en grootste ballen tonen..
Fijne race allemaal!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dorst?Turbo-Puppy schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:58:
[...]
Ik hou het wel bij een croissantje en krentenbol. Zo'n honger krijg ik nou ook weer niet van een feestelijke stemming.
* HMC Turbo een 620mL Bintang biertje.
Are you pondering what i am pondering?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ben benieuwd hoe dat bevalt voor je!Spotmatic schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:00:
Mijn vaste schrijftolk streamt de ondertiteling nu ook op YouTube. Wie ook wil proberen (let op de vertraging van 10 tot 15 seconden): YouTube: Live ondertiteling Formule 1 China
Fijne race allemaal!
Fijne race allemaal
Have fun all!
https://f1manager.info/ranking/4605
Fijne 1000ste race allemaal
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tesla M3LR '21
Wat was de context?Rivanov schreef op zondag 14 april 2019 @ 07:54:
LOL. Toto tegen Ocon; "Why are you doing this?!?"
Ja, ze gaven aan dat alle CEO's er waren?DaniëlWW2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:03:
Volgens Sky is de nieuwe CEO van Renault aanwezig om eens te kijken waar het geld aan besteed word. Kijken of Renault deze keer wel twee auto's over de lijn krijgt.
Idem ja, zo ergerlijk.London schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:03:
Goh, ik wou dat ik een blokkade kon aanvragen voor dat vermoeiende hoofd van Ocon.. Die is net iets te vaak in beeld.
Smaakt beter dan 'ie ruikt.pinda powerrr schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:02:
Mogguh, precies op tijd![]()
Happy racing!
@HMC hopen dat je schoen lekker is!
Beetje zoals met terasi.
[img]error.jpg[/img]
Happy race allemaal!
Ik gok 2 auto's kapot in de eerste bocht..
Ik heb die kabouters van mij pedagogisch verantwoord achter de tablet gezet, mama slaapt uit.
En papa kijkt met een bak koffie naar de F1!
Goeie race allemaal
Hier zitten de kabouters achter de Switch..CrazyFool schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:06:
Zo, we zitten er weer klaar voor!
Ik heb die kabouters van mij pedagogisch verantwoord achter de tablet gezet, mama slaapt uit.
Goeie race allemaal
Ik voel me zo een verantwoordelijke vader
Vroeger had je de vrouw van Hakinnen die elke scheet in beeld kwam. Dat lijkt de rol van Ocon nu gewordenLondon schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:03:
Goh, ik wou dat ik een blokkade kon aanvragen voor dat vermoeiende hoofd van Ocon.. Die is net iets te vaak in beeld.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ocon deed de gridwalk op Sky samen met Brundle.
Herkenbare settingCrazyFool schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:06:
Goeie race allemaal
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Haha, die van mij (6 en 4) kijken meeCrazyFool schreef op zondag 14 april 2019 @ 08:06:
Goeie race allemaal
www.google.nl
video die gebruikt werd net in het begin
klik voor video
Ook niet papa´s hoor!
Zit met de ipad naast me met f1tv er bij voor de onboard/data
En paps mag op zijn laptopje de race proberen te volgens tussen hun aandachtsverzoekjes door.
En Kubica ook
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenTheStig op 14-04-2019 08:11 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.