[F1 2019] Race 3 GP van China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 88.022 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-06 21:55
Dat was natuurlijk een sneer naar Renault omdat ze geen interview mogelijk maken, dan kun je dit natuurlijk verwachten als tegenreactie :)

Verder zijn de graphics inderdaad verschrikkelijk, de geluidjes bij de start vind ik nog steeds om te huilen.. waarom.. waarom.. waarom? Ik snap zoveel beslissingen niet die men bij de F1 maakt. Vraag 10 random F1-liefhebbers en je hebt direct het antwoord wat wel en niet goed is.

Net als met 'pit window open'... dat is zo verwarrend voor de nieuwe fans. En ik moest ook even denken waarom ze dit uberhaupt laten zien.. In de Amerikaanse sporten is het wel gebruikelijk dat de pits dicht is en op een bepaald moment maar open gaat, en dat insinueren ze nu ook in de F1 terwijl dat dus helemaal niet het geval is.

En vooraf op de baan dat bepaalde bochten als action zone of danger zone worden aangemerkt. Of dat de snelheid van de auto's normaal in witte letters staat, maar boven de 200 is het rood.. waarom? Zo'n auto gaat in een paar seconden van 0 naar 200 naar 0.. wie bepaalt dat 200 een grens is waarvan je opeens denk.. wow.. dat is inderdaad rood? Tot slot nog genoeg andere hersenspinsels in de graphics die eigenlijk geen duidelijk doel hebben.. 82% chance of overtake.. 84% chance of overtake.. 92% chance of overtake.. ik ben benieuwd welke stagiair die formule heeft bepaald.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:53
Een sneer naar Renault live op TV door een zogenaamde objectieve commentator omdat ze geen interview geven?? Daar is zoveel mis mee dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen..

1. Denkt Olav nou echt dat Renault mee zit te luisteren naar zijn gewauwel op de Nederlandse TV?
2. Hoeveel kijkers van Ziggo sport zijn nou echt op de hoogte van spanningen tussen Olav, RBR en Renault?
3. Ik snap dat Olav fan van Max is maar waant hij zich inmiddels al perschef van RBR ofzo? Het is niet zijn plaats om de belangen/standpunten van RBR te verdedigen.
4. Etc. etc.

Het is van een tenenkrommende kinderachtigheid waar ik echt niet meer naar kan luisteren, gadverdamme. Ik heb gisteren na de race per direct mijn extra Ziggo racing pakket opgezegd en een F1TV abbo afgesloten.. :w

/einde rant

OT: Wat een saaie prutrace.. :O

[ Voor 8% gewijzigd door Grimmie187 op 15-04-2019 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-06 15:36
Maarten_E schreef op zondag 14 april 2019 @ 21:28:
Zeg me alsjeblieft dat die Eagle in dat shot echt is en niet CGI...
Anders is het echt afzichtelijk.

What next? n Frankrijk een baguette vermomd als gele sausagekerb?
In Japan een sushiroll in het reuzenrad?
Beetje rare uitspraak. Je kan dus het verschil niet zien of het echt is of niet. Maar toch is het afzichtelijk? Het is dan toch net goed gedaan als je het verschil niet ziet ;)
Divak schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:33:
.... Vraag 10 random F1-liefhebbers en je hebt direct het antwoord wat wel en niet goed is.
...
Tja, is natuurlijk zeer gemakkelijk. Zeggen wat er niet goed is, kan het kleinste kind. Met een betere oplossing komen, is toch net iets anders.
Er wordt geen geheim van gemaakt dat ze de Amerikanen willen lokken. En hoe lok je een Amerikaan? Met flitsende dingen en geluidjes :+
Vind "Pit Window Open" eigenlijk nog niet slecht voor de nieuwe kijkers. Bij iedere wedstrijd wordt, op het moment dat het in beeld komt, er toch wel uitgelegd dat de pit lane altijd open is maar dat het, om een bepaalde strategie te doen werken, vanaf nu kan. Zo kan je, als nieuwe kijker, opeens opmerken dat iemand buiten het window pit en je afvragen waarom het zo is.
Denk dat veel van die graphics (zoals overtake chance) helpen om presentatoren dingen te laten uitleggen. Dan leggen ze opeens uit dat iemand een super ronde kan rijden op nieuwe banden en zo gebruik kan maken van undercut.
Zo kan mijn vrouw, in het half uur dat ze wakker blijft, toch een beetje volgen ;)
En dacht eigenlijk dat het al jaren is dat de snelheid van kleur verandert naarmate de snelheid omhoog gaat
Maarten_E schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:36:
Hè?
Ricciardo heeft nooit harder dan net 300 gereden in de speedtrap tijdens de race?
Dus bijna 20 km/h langzamer dan de volgende coureur, en meer dan 30km/h langzamer dan zijn teamgenoot? Dan zevende worden is flink knap.
Zoals hierboven gezegd, kijk eens naar Hamilton. Die staat in geen enkele kolom in de top 10. Consistent rijden brengt soms meer op dan snel rijden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:42
Grimmie187 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:51:

Een sneer naar Renault live op TV door een zogenaamde objectieve commentator omdat ze geen interview geven?? Daar is zoveel mis mee dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen..

1. Denkt Olav nou echt dat Renault mee zit te luisteren naar zijn gewauwel op de Nederlandse TV?
2. Hoeveel kijkers van Ziggo sport zijn nou echt op de hoogte van spanningen tussen Olav, RBR en Renault?
3. Ik snap dat Olav fan van Max is maar waant hij zich inmiddels al perschef van RBR ofzo? Het is niet zijn plaats om de belangen/standpunten van RBR te verdedigen.
4. Etc. etc.

Het is van een tenenkrommende kinderachtigheid waar ik echt niet meer naar kan luisteren, gadverdamme. Ik heb gisteren na de race per direct mijn extra Ziggo racing pakket opgezegd en een F1TV abbo afgesloten.. :w

/einde rant
Haha, ik vond dat juist wel grappig. Lekker droog en sarcastisch. Wat kunnen mensen toch een verschil in gevoel voor humor hebben :P.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grimmie187
Biggg schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:55:
[...]

Haha, ik vond dat juist wel grappig. Lekker droog en sarcastisch. Wat kunnen mensen toch een verschil in gevoel voor humor hebben :P.
Droog en sarcastisch vind ik leuke eigenschappen bij een cabaretier, niet bij een TV commentator die verslag doet van een sport evenement. Maar inderdaad, smaken verschillen.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 12:21
Grimmie187 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:57:
[...]

Droog en sarcastisch vind ik leuke eigenschappen bij een cabaretier, niet bij een TV commentator die verslag doet van een sport evenement. Maar inderdaad, smaken verschillen.. ;)
Ben ik het met je eens, sloeg helemaal nergens op wat Olaf deed. Zal ook wel een reden hebben maar om nu nog Renault te bashen voor een mindere motor vind ik wel van een laag niveau :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
TakeAway schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:02:
[...]

Ben ik het met je eens, sloeg helemaal nergens op wat Olaf deed. Zal ook wel een reden hebben maar om nu nog Renault te bashen voor een mindere motor vind ik wel van een laag niveau :'(
Hij ging naar mijn mening sowieso veel te lang door. Als je dit soort opmerkingen maakt is het leuker om het subtiel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 11:32

Chiron

Moderator Discord
[...]

Wellicht dat ie een aanvaring had met de teambaas of de pr-persoon?

https://www.f1maximaal.nl...-meer-afnemen-bij-renault

[ Voor 13% gewijzigd door Chiron op 15-04-2019 09:07 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 09:17
Ging gewoon puur om het feit dat ze geen 1-op-1 interviews meer mochten doen met de Renault rijders, wat overigens ook weer niet heel slim is van Renault. Dat soort dingen komen toch wel naar buiten en levert natuurlijk geen positieve reclame op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:30
Chiron schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:06:
[...]

Nee, dit is de reden:
https://www.gpblog.com/nl...enault-coureurs-meer.html

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23-06 11:32

Chiron

Moderator Discord
Had 'm al toegevoegd :) Maar het zal vast niet van harte gegaan zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 13:42

Soggney

Zeekomkommer

Dus eigenlijk roept renault nog eens het streissant effect over zichzelf af

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 12:21
Iets met: wie de bal kaatst kan hem terug verwachten... En dan als een kleuter gaan stampevoeten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:41
Renault en Abitaboul zijn typische fransozen: grote mond gepaard met grote arrogantie. En als daar dan kritiek op wordt geuit, zoals waar blijven de beloofde resultaten en betrouwbaarheid, dan gaan ze kinderachtig reageren. Net zoals dat Renault het niet kan hebben dat Haas successvol is (omdat ze slim zijn en onderdelen kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:02

JB

Cédric roelt!

ThomasG schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:12:
[...]
Renault en Abitaboul zijn typische fransozen: grote mond gepaard met grote arrogantie. En als daar dan kritiek op wordt geuit, zoals waar blijven de beloofde resultaten en betrouwbaarheid, dan gaan ze kinderachtig reageren. Net zoals dat Renault het niet kan hebben dat Haas successvol is (omdat ze slim zijn en onderdelen kopen).
Zit er dan nog een grotere pannenkoek boven die Abiteboel :? Ongelofelijk hoe moeilijk hij het zichzelf (en Renault) maakt. Alleen maar praatjes. Gisteren weer voor lul omdat de MGU-K wederom "stuk" gaat.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:23
Dat Ziggo geen interviews meer kan/mag hebben met Renault is nieuw voor mij, kan het mij wel voorstellen met het non-stop kinderachtige gedrag van Mol en Plooij. Ik vind het verre van professioneel van beide heren.

Binnenkort komt er bij ons glasvezel en daarmee heb ik sowieso een jaar lang geen Ziggo in huis. Ik ga er dan maar eens hard over nadenken of ik Ziggo Sport als aanvullend pakket neem of iets meer geld uittrek voor een andere aanbieder.
Heb per ongeluk ook 10 min van de voorbeschouwing gezien en daar liep ik mij ook al weer te ergeren. Mijn vriendin ergerde zich daar weer aan en zei: "waarom kijk je dan ook die voorbeschouwing?" :P

Afgezien daarvan, wel lekker makkelijk om de TV aan te zetten en kanaal 14 te selecteren, tijdens de race kan ik het commentaar van Mol prima hebben. Ik vergeef hem zijn foutjes en het missen van bepaalde momenten, maar zijn opmerkingen tijdens het uitvallen van Hulkenberg waren voor mij echt een stap te ver. Zoals gezegd, verre van professioneel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:35

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

4. Etc. etc.

/einde rant

Schijnbaar luisteren ze wel dus, anders hadden ze dat interview-verbod niet afgekondigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-06 06:31
ThomasG schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:12:
[...]
Fransen zijn ook arrogant. Maar in het gelinkte nieuws bericht vindt ik Olav Mol ook arrogant. Hij bekijkt het te veel met een oranje bril en als Max fan, jammer. Negatief zijn mag, maar onderbouw het dan ook met argumenten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
MuVo schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:30:
[...]

Fransen zijn ook arrogant. Maar in het gelinkte nieuws bericht vindt ik Olav Mol ook arrogant. Hij bekijkt het te veel met een oranje bril en als Max fan, jammer. Negatief zijn mag, maar onderbouw het dan ook met argumenten.
Dat ben ik met je eens. Wat Olav doet is niet goed. Het commentaar bij Hülkenberg gisteren was wellicht grappig bedoeld, maar totaal onnodig; dat moet hij dus ook gewoon niet meer doen. Het maakt de relatie tussen Ziggo en Renault er niet beter op. Neemt niet weg dat de houding van Renault steeds vreemder wordt, niet alleen tegen Ziggo maar ook tegen teams als Haas, Alfa Romeo en Toro Rosso.

[ Voor 5% gewijzigd door ThomasG op 15-04-2019 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 09:17
MuVo schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:30:
Ik denk dat het niet eens die oranje bril is maar Olav is altijd al negatief geweest tegen alles wat uit Frankrijk komt (denk maar terug aan Grosjean stokbroodvreter noemen). Dat is natuurlijk zijn keuze, maar ik heb wel het idee dat dat tegenwoordig een beetje als gimmick wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Chiron schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:06:
[...]

https://www.f1maximaal.nl...-meer-afnemen-bij-renault
Ja, vast. En dan is het onprofessioneel om dat zo bot te vieren en je commentaar te laten beïnvloeden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
ThomasG schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:37:
[...]
Dat ben ik met je eens. Wat Olav doet is niet goed. Het commentaar bij Hülkenberg gisteren was wellicht grappig bedoeld, maar totaal onnodig; dat moet hij dus ook gewoon niet meer doen. Het maakt de relatie tussen Ziggo en Renault er niet beter op. Neemt niet weg dat de houding van Renault steeds vreemder wordt, niet alleen tegen Ziggo maar ook tegen teams als Haas, Alfa Romeo en Toro Rosso.
Ik heb het comentaar niet gehoord, ik heb de race via F1TV Pro met engels comentaar gekeken. Renault wordt idd vreemder.
Twynn schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:38:
[...]

Ik denk dat het niet eens die oranje bril is maar Olav is altijd al negatief geweest tegen alles wat uit Frankrijk komt (denk maar terug aan Grosjean stokbroodvreter noemen). Dat is natuurlijk zijn keuze, maar ik heb wel het idee dat dat tegenwoordig een beetje als gimmick wordt gebruikt.
Dat klopt ook, maar het wordt een beetje simpel om te vaak op de zeflde gimmick opmerkingen terug te vallen. Maarja vandaar bestaan er de Olav Mol bingo kaarten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
MuVo schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:43:
Dat klopt ook, maar het wordt een beetje simpel om te vaak op de zeflde gimmick opmerkingen terug te vallen. Maarja vandaar bestaan er de Olav Mol bingo kaarten :+
Waarom is dat raar? Dat doen ze bij Sky net zo goed. Denk maar eens terug aan de grappige HAAS-puns van Will Buxton. Zo heeft elke commentator wat.

Steam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

demo31051987 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:47:
[...]

Waarom is dat raar? Dat doen ze bij Sky net zo goed. Denk maar eens terug aan de grappige HAAS-puns van Will Buxton. Zo heeft elke commentator wat.
Zie het probleem ook niet zo. Ze blijven er wellicht wat lang in hangen, maar worden ook constant gevoed door alle negativiteit die Renault over zichzelf afroept. Crepe Suzette! :D Olav is ook gewoon een stront eigenwijs persoon volgens mij. Check af en toe hoe hij reageert op Twitter, dat maakt eea duidelijk...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wellicht begrijp ik de ban verkeerd van Renault richting Ziggo, maar dit zijn toch ook "1-op-1-interviews"?

https://www.ziggosport.nl...en-voor-nu-blij-zijn.html
https://www.ziggosport.nl...et-onder-controle-is.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

P.O. Box schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:57:
wellicht begrijp ik de ban verkeerd van Renault richting Ziggo, maar dit zijn toch ook "1-op-1-interviews"?

https://www.ziggosport.nl...en-voor-nu-blij-zijn.html
https://www.ziggosport.nl...et-onder-controle-is.html
In vierkantje mag nog gewoon :) Kunnen ze ook niet tegenhouden.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JB schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:58:
[...]

In vierkantje mag nog gewoon :) Kunnen ze ook niet tegenhouden.
Zullen Hul en Ric wel de opdracht krijgen niet met hun te praten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-06 08:32
Kimi heeft zijn punten finish goed gevierd!

[Video: https://twitter.com/i/status/1117677404363816961]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
SinergyX schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:02:
[...]

Zullen Hul en Ric wel de opdracht krijgen niet met hun te praten :P
Dan krijgt Renault ruzie met de FOM. Netzoals dat teams/coureurs een boete krijgen als ze helemaal niet op komen dagen, tikt de FOM ze op de vingers als ze opzettelijk journalisten negeren. Daarbij heeft Jack, ondanks dat hij kwalitatief niet de beste is, wel een goede relatie met de pers-dames en andere journalisten. Als ze dan in het vierkantje opelijk Ziggo/Jack gaan negeren, dan heeft de rest dat zo in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ThomasG schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:08:
[...]
Dan krijgt Renault ruzie met de FOM. Netzoals dat teams/coureurs een boete krijgen als ze helemaal niet op komen dagen, tikt de FOM ze op de vingers als ze opzettelijk journalisten negeren. Daarbij heeft Jack, ondanks dat hij kwalitatief niet de beste is, wel een goede relatie met de pers-dames en andere journalisten. Als ze dan in het vierkantje opelijk Ziggo/Jack gaan negeren, dan heeft de rest dat zo in de gaten.
Zo dom zie ik Renault ook wel weer om dat gewoon te doen :P Of hulkenberg stopt gewoon met Nederlands praten met hem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:12:
[...]

Zo dom zie ik Renault ook wel weer om dat gewoon te doen :P Of hulkenberg stopt gewoon met Nederlands praten met hem.
Jack spreekt ook gewoon Engels, al dan niet Stone Coal English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ThomasG schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:08:
[...]
Zo lang ze dit soort interviews blijven afnemen denk ik niet dat ze een goede relatie met wie dan ook in de paddock hebben.. :N

https://www.reddit.com/r/..._an_interview_with_ziggo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SinergyX schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:12:
[...]

De relatie tussen Jack, Nico en Daniel is echt wel goed :) Zij mogen hem wel. Jack heeft het vermogen om de meeste coureurs (los van de domme vragen) te paaien, zijn altijd wel aan het k*tten :P Lompe Hollanders ;) :+

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 15-04-2019 10:16 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Grimmie187 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:15:
[...]

Zo lang ze dit soort interviews blijven afnemen denk ik niet dat ze een goede relatie met wie dan ook in de paddock hebben.. :N

https://www.reddit.com/r/..._an_interview_with_ziggo/
Ik begreep niet helemaal waarom hij wegliep. Jack vroeg heel normaal of hij met de andere coureurs wilde praten omdat dat misschien wat kon helpen met het accepteren van de fout. Het is Kvyat hier juist die niet netjes is en niet wil luisteren naar de coureurs die hij geraakt heeft.

Steam

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-06 18:02

psy

Ik vind het onverstandig van Renault dat ze geen 1 op 1 meer willen toestaan met Olav en Jack. Zij moeten als fabrieksteam daar boven staan, Renault zou juist aan zijn sponsoren en fans moeten denken. Dat Olav niet subtiel is, en Jack vaak ontzettend domme vragen stelt, so be it daar valt weinig aan te doen. Zolang Renault professioneel blijft reageren (wat lastig is met een teambaas als Cyril Abiteboul) staan zij daarboven.

Overigens stoor ik me niet aan het gegrap van Olav, dat brengt juist een beetje humor in de tent. Anders krijgen we allemaal van dat politiek correcte commentaar, of van die reacties die je normaal van mensen krijgt die uitgebreide cursussen hebben gevolgd wat je wel en niet moet zeggen. Dan krijg je saaie TV.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-06 13:42

Soggney

Zeekomkommer

demo31051987 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:18:
[...]

Ik begreep niet helemaal waarom hij wegliep. Jack vroeg heel normaal of hij met de andere coureurs wilde praten omdat dat misschien wat kon helpen met het accepteren van de fout. Het is Kvyat hier juist die niet netjes is en niet wil luisteren naar de coureurs die hij geraakt heeft.
nou hiermee ga ik meer met Kvyat mee dan Jack. Hij stelde net 1 vraag te veel over dit incident. Kvyat maakt duidelijk dat hij niet gediend is van de straf die hij meer ziet als race incident. (onderstuur op koude banden 1ste ronde zo in de mclaren sandwich), hierna moeten zowel Sainz als Norris binnenkomen wegens schade. Kvyat heeft een eitje te pellen met de stewards, terwijl Jack nog blijft doorvragen over gesprekken met Sainz/Norris, kan hem dat boeien, dus looptie maar weg.
Kgaf em toen nog gelijk ook

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
psy schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:22:

Overigens stoor ik me niet aan het gegrap van Olav, dat brengt juist een beetje humor in de tent.
Mee eens, beter dan dat gemaakte 'kijk mij eens enthousiast' zijn van Rob K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54

Just_I

What did you just say?

[small]Een sneer naar Renault live op TV door een zogenaamde objectieve commentator omdat ze geen interview geven?? Daar is zoveel mis mee dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen..

Ja, niet live maar ze weten wat er gezegd word. Dat is de reden dat er geen 1-op-1 interviews meer mogelijk zijn zoals Ziggo het wil (zonder censuur)
Degenen die ook het F1 café kijken en wellicht de pre- en aftershows van Ziggo. Ik schat een redelijk aantal, de helft ongeveer.
Dat is kennelijk jouw gevoel.
4. Etc. etc.

/einde rant[/small]
Indien je het Ziggo Sport abonnement hebt kan je er toch ook voor kiezen om op een van de andere kanalen zonder commentaar te kijken? Probleem opgelost.
Mee eens :(

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

psy schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:22:
Overigens stoor ik me niet aan het gegrap van Olav, dat brengt juist een beetje humor in de tent. Anders krijgen we allemaal van dat politiek correcte commentaar, of van die reacties die je normaal van mensen krijgt die uitgebreide cursussen hebben gevolgd wat je wel en niet moet zeggen. Dan krijg je saaie TV.
Inderdaad, dan krijg je allemaal van die Leclerc interviews. Dat is wel echt een eerste klas PR robot... Ik begrijp dat F1 ook zeer politiek kan zijn en dat het niet altijd handig is om je ongezouten mening overal over te geven, maar Leclerc vind ik wel heel erg nep voor de pers. Sommigen noemen het volwassenheid, ik noem het indoctrinatie...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bansheeben schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:41:
[...]

Inderdaad, dan krijg je allemaal van die Leclerc interviews. Dat is wel echt een eerste klas PR robot... Ik begrijp dat F1 ook zeer politiek kan zijn en dat het niet altijd handig is om je ongezouten mening overal over te geven, maar Leclerc vind ik wel heel erg nep voor de pers. Sommigen noemen het volwassenheid, ik noem het indoctrinatie...
Helemaal eens. Wat een droeftoeter actie van FER om VET tevreden te stellen. Vervolgens laten ze 'm IMHO bewust langer doorrijden op oude banden zodat de discussie wegvalt maar hij ook nog eens een extra plaats kwijt raakt aan Max. Kansloos zeg... Die boordradio dude van LEC ook man, daar straalt de nepheid van af "we need to push" :z :r

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 15-04-2019 10:47 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

JB schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:45:
[...]

Helemaal eens. Wat een droeftoeter actie van FER om VET tevreden te stellen. Vervolgens laten ze 'm IMHO bewust langer doorrijden op oude banden zodat de discussie wegvalt maar hij ook nog eens een extra plaats kwijt raakt aan Max. Kansloos zeg...
Ik denk wel dat VET echt meer pace had (Vet zat wel constant in DRS range van LEC, maar andersom was het snel gedaan). Maar ze hebben Leclerc wel echt gebruikt ja. Ergens ben ik wel fan van de theorie dat ze 'm 2 keer hebben laten door rijden, puur om beide keren als extra DRS mogelijkheid te fungeren voor VET in een wanhopige poging de MERCs bij te halen. Ergens ook wel begrijpelijk overigens, aangezien ze toch al een enorme achterstand hebben in het WCC, kunnen ze zich beter op het WDC storten. En dan zijn team orders gewoon onvermijdelijk. Niet leuk voor Leclerc, maar ik denk dat iedereen had kunnen verwachten dat dit ging gebeuren.

Ik vind het alleen achterlijk dat Leclerc dan vervolgens de indruk moet gaan wekken dat ie dat oké vindt...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bansheeben schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:55:
[...]

Ik vind het alleen achterlijk dat Leclerc dan vervolgens de indruk moet gaan wekken dat ie dat oké vindt...
Met name deze vond ik ook opvallend. Benieuwd hoe vaak ie dat nog trekt, voordat ie uit zijn slof schiet. Of het staat duidelijk in zijn contract..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 16:26
Ik probeer een beetje bij te lezen maar jullie negeren al 3 pagina's massaal de TW :F

"Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen."

Je kan sinds dit jaar gewoon kiezen welk commentaar je krijgt. Dat kan Olav/Jack zijn maar je kan ook Engels kiezen als je F1TV Pro neemt. Dus als je tandenknarsend naar het Nederlandse duo luistert, er is een alternatief. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:20

Martinspire

Awesomeness

Was het niet gewoon dat Ferrari vasthield aan de strategie door Leclerc op een 1-stop te laten rijden waarna ze erachter kwamen dat ie dan sowieso 5e werd? Ferrari heeft altijd wel een plan waar ze aan vast houden ongeacht wat er werkelijk gebeurt. Zie de strategie van Kimi van de afgelopen 2 jaar. Ze zijn gewoon niet sterk in het aanpassen van dat plan.

Iemand die zijn bandjes in 15 rondjes mag oproken hoort dan ook voorop te rijden, ook al heeft dat effect voor de ander.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
asing schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:59:
Ik probeer een beetje bij te lezen maar jullie negeren al 3 pagina's massaal de TW :F

"Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen."

Je kan sinds dit jaar gewoon kiezen welk commentaar je krijgt. Dat kan Olav/Jack zijn maar je kan ook Engels kiezen als je F1TV Pro neemt. Dus als je tandenknarsend naar het Nederlandse duo luistert, er is een alternatief. :)
Niet helemaal. Het gaat over de reactie van Olav naar Renault wat mij betreft.

En dat is niet voor iedereen een optie. Waarom zou ik gaan betalen voor Engels commentaar als ik gratis naar de Nederlandse kijk (technisch gezien gratis).

Steam

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Leuke visualisatie van de race van de NY Times.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
demo31051987 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:47:
[...]

Niet raar opzich, doen ze idd ook bij Sky. Maar sommige mindergrappige grappig/opmerkingen worden dan te lang herhadelijk herhaald. Stokbrood vreter vs het is Ericsson zijn schuld.

Maar goed kan ook zijn dat ik voor nu een beetje klaar ben met Olav :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:10
Kenhas schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:51:
[...]

Beetje rare uitspraak. Je kan dus het verschil niet zien of het echt is of niet. Maar toch is het afzichtelijk? Het is dan toch net goed gedaan als je het verschil niet ziet ;)

[...]

Zoals hierboven gezegd, kijk eens naar Hamilton. Die staat in geen enkele kolom in de top 10. Consistent rijden brengt soms meer op dan snel rijden
Ik vind het afzichtelijk dat die CGI gedaan wordt, mijn "Zeg me dat het echt is en geen CGI" was een retorische vraag.

Klopt, maar dan nog vind ik een verschil van bijna 20km/h een flink gat naar de eerstvolgende auto.
Waarschijnlijk dan meer downforce gehad in de andere sectoren waardoor hij harder door de bochten kon.
En hij reed een beetje in niemandsland dus niet of nauwelijks DRS gehad op het rechte stuk. Als de rest die wel heeft gehad wordt de snelheid sowieso hoger. Het is te verklaren natuurlijk, maar als je het zo droog ziet staan zonder context is het opvallend.

[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 15-04-2019 11:24 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 09:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Kenhas schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:51:

En daarbij toegevoegd.
Het doel van racen is om op een zo langzaam mogelijke manier als eerste over de finish te komen.

Dat ligt wat genuanceerder uiteraard, maar als je een buffer hebt, ga je gewoon langzamer rijden en spaar je het materiaal. Alleen als je in wilt/kan halen, ga je proberen harder te rijden.

In het specifieke geval: Toen de auto's sneller werden, omdat ze lichter werden, was er vanuit Hamilton geen reden om ook daadwerkelijk harder te gaan rijden, terwijl anderen die motivatie wel hadden.

Speedtraps zeggen niets, gemiddelde snelheid wel, maar dat is in feite hetzelfde als kijken naar ronde tijden en de uitslag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

Wom

Derde race op rij dat Kubica verslagen wordt door Russell in zowel quali als raceresult. Deze keer lag hij 5 seconden achter bij de finish, wat een kleiner gat is dan voorgaande races. Maar echt overtuigend kan ik het nog niet echt noemen. Of is Russell zoveel sterker? Je zou verwachten dat ze beiden toch het maximale uit de Williams moeten kunnen halen en dus dichter bij elkaar zitten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
Wom schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:33:
Derde race op rij dat Kubica verslagen wordt door Russell in zowel quali als raceresult. Deze keer lag hij 5 seconden achter bij de finish, wat een kleiner gat is dan voorgaande races. Maar echt overtuigend kan ik het nog niet echt noemen. Of is Russell zoveel sterker? Je zou verwachten dat ze beiden toch het maximale uit de Williams moeten kunnen halen en dus dichter bij elkaar zitten.
Misschien mag Kubica er wel niet dichter achter rijden aangezien ze geen reserve onderdelen hebben en voor het geval er wat gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:48

sjaool

Every life should have 9 cats

@Wom Ik denk dat Kubica toch een beetje teveel last heeft van zijn handicap om het tempo bij te kunnen benen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben

Bansheeben

Martinspire schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:59:
Was het niet gewoon dat Ferrari vasthield aan de strategie door Leclerc op een 1-stop te laten rijden waarna ze erachter kwamen dat ie dan sowieso 5e werd? Ferrari heeft altijd wel een plan waar ze aan vast houden ongeacht wat er werkelijk gebeurt. Zie de strategie van Kimi van de afgelopen 2 jaar. Ze zijn gewoon niet sterk in het aanpassen van dat plan.

Iemand die zijn bandjes in 15 rondjes mag oproken hoort dan ook voorop te rijden, ook al heeft dat effect voor de ander.
Zou kunnen, alhoewel ze toen tegen Leclerc ook begonnen te roepen "You need to push, push now". Lijkt me dus dat ze al vrij snel doorhadden dat een eenstopper niet voordelig zou zijn. Ze hebben er met Leclerc dan wellicht wel op gegokt dat de drop off aan het einde veel groter zou zijn. Maar who knows, ik had alleen maar de Ziggo feed en mijn eigen beperkte analyse vermogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ppbruins schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:36:
[...]

Misschien mag Kubica er wel niet dichter achter rijden aangezien ze geen reserve onderdelen hebben en voor het geval er wat gebeurt :P
Mag hopen dat ze inmiddels toch wel al wat vleugels hebben kunnen fabriceren? :X
sjaool schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:36:
@Wom Ik denk dat Kubica toch een beetje teveel last heeft van zijn handicap om het tempo bij te kunnen benen.
Dat zou je verwachten, maar is dat ook echt zo? Wil daar geen aannames over doen, maar zelf zal hij dat ook niet snel toegeven gok ik?

Waar Williams overigens ook last van heeft is de olieleverancier die schijnbaar met Kubica is meegekomen (Orlen). Omdat ze geen Petronas gebruiken levert de MERC flink wat minder vermogen, iets wat de neergang in performance ook deels zou verklaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xfile
  • Laatst online: 11-06 21:49
Tijdens de race zet ik het geluid (commentaar van Olav Mol) uit, en zet daarna het commentaar aan van de officiële Formula 1 app. Het is te horen via mijn stereo-installatie.
Btw het commentaar is van de BBC.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Happy Kimi

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4KvO7bX4AAaAux.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-05 10:22
Moet zeggen dat kimi weer een goede race reed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-06 11:16
roda_djavulen schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:47:
Moet zeggen dat kimi weer een goede race reed :)
Kimi had zelf aangegeven dat het voor hem nu meer een hobby is en dus met een geruster gevoel rond rijd.
Het is daarom ook niet verwonderlijk dat hij nu goede races rijd, hij heeft er weer plezier in.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
Martin0 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:48:
[...]

Kimi had zelf aangegeven dat het voor hem nu meer een hobby is en dus met een geruster gevoel rond rijd.
Het is daarom ook niet verwonderlijk dat hij nu goede races rijd, hij heeft er weer plezier in.
Hij is verlost van de Italiaanse chaos en druk :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 22:17
demo31051987 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:18:
[...]

Kan Jack normaal dingen vragen? :P
Wat Jack doet is vaak niet meer dan een stelling of één woord droppen op vragende toon. Of zoals in dit voorbeeld, hij geeft z'n mening verpakt als een vraag.
Ik begrijp prima dat Kvyat daar niet op zit te wachten na zo'n race als deze en wellicht eerdere ervaringen met Jack.

Je ziet bij meer coureurs dat ze zich beginnen te irriteren aan Jack, zelfs Max begint steeds korter van stof te worden bij hem.
Lewis heeft ook fases waarbij hij heel kortaf is tegen Jack, terwijl 'ie bij andere media gewoon normaal doet.

Jack en Olav kunnen nogal respectloos/rancuneus doen als je niet in hun wereldje meegaat, daar maak je geen vrienden mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

P.K. schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:54:
[...]

Je ziet bij meer coureurs dat ze zich beginnen te irriteren aan Jack, zelfs Max begint steeds korter van stof te worden bij hem.
Lewis heeft ook fases waarbij hij heel kortaf is tegen Jack, terwijl 'ie bij andere media gewoon normaal doet.

Jack en Olav kunnen nogal respectloos/rancuneus doen als je niet in hun wereldje meegaat, daar maak je geen vrienden mee. "Hollands doen".
Vaak snappen ze niet eens wat Jack bedoeld :D Gisteren ook bij Bottas "I'm sorry, don't know what you mean"

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:20

Martinspire

Awesomeness

JB schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:58:
[...]
Vaak snappen ze niet eens wat Jack bedoeld :D Gisteren ook bij Bottas "I'm sorry, don't know what you mean"
Dat is anders ook een strategie om meer tijd te krijgen om een antwoord te verwoorden. Net als dat een coureur zijn eigen verhaaltje kan staan te vertellen en niet ingaat op de vraag omdat ie geen zin heeft deze te beantwoorden. Ze hebben toch een maximum tijd per rij interviewers, dus alles wat je kunt rekken is een vraag die ze je niet kunnen stellen.

Laten we niet doen alsof de coureurs daar zonder mediatraining staan, dat komt van beide kanten...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppbruins
Speciaal voor Spotmatic

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/2wBJ4EM0/s9/toto-wolff-executive-director--1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Ik neem toch zo langzamerhand aan dat Ocon het stoeltje van Bottas is beloofd volgend seizoen? Anders hou je het toch als racecoureur niet een heel seizoen uit om lachend op schoot bij Toto in de pitbox te gaan zitten?.. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Grimmie187 schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:08:
[...]

Ik neem toch zo langzamerhand aan dat Ocon het stoeltje van Bottas is beloofd volgend seizoen? Anders hou je het toch als racecoureur niet een heel seizoen uit om lachend op schoot bij Toto in de pitbox te gaan zitten?.. :P
Gezien de prestaties van Bottas de laatste races is er echt geen enkel rede om hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Reserve coureur voor dit jaar, en klaar om in te stappen, mocht een van de actieve rijders zijn haar in de war rijden tijdens een uitstapje.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
De FOM heeft in haar wijsheid ook besloten dat we eens wat van Albon zijn race mogen zien, een dag later. :P

En de NYT heeft een heel mooie lap chart gemaakt van de race. :)
https://www.nytimes.com/i...d-prix-in-60-seconds.html

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-04-2019 12:30 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ik haat je! :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 09:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

JB schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:58:
[...]
Hamilton hoeft het toch niet te snappen.

Die speelt altijd een bandje af:
hard work by the team
One of the best crouds out there
Great result
Proud...

Ongeacht wat de vraag is.
De mediatraining is vaak wel doorgeslagen.

Jack Plooy stelt nooit vragen, maar streelt ego's.
Om dat complete gebrek aan journalistiek toch nog te verdedigen: Als je wel goede, maar kritische vragen gaat stellen, slaan ze je in het vervolg met veel plezier over in het vierkantje en spreek je straks niemand meer. Daar de juiste balans in vinden is moeilijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Laat Ocon maar lekker Formule E of Indycar of DTM doen.
Van mij mag hij weg blijven, zat ander talent wat er aan komt.

Als hij dit jaar niks racet, dan heeft hij ook geen ritme meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Hann1BaL schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:47:
[...]
Om dat complete gebrek aan journalistiek toch nog te verdedigen: Als je wel goede, maar kritische vragen gaat stellen, slaan ze je in het vervolg met veel plezier over in het vierkantje en spreek je straks niemand meer.
Dit dus. Dat zag je nu ook weer bij Renault waar ze liepen te janken dat Ziggo Sport te kritisch was.
Als je de kritische journalist bent in de sport, dan krijg je gewoon niemand meer te spreken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppbruins
[...]

Bottas wordt moe van alle verhalen over zijn stoeltje

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D4HIfKqW4AYVc6o.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:39
Haha dat filmpje van Kimi na afloop van China. Lekker bezopen, heerlijk _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De_Bastaard schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:14:
Haha dat filmpje van Kimi na afloop van China. Lekker bezopen, heerlijk _O-.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

767135

Hann1BaL schreef op maandag 15 april 2019 @ 12:47:
[...]
Jack Plooy stelt nooit vragen, maar streelt ego's.
Om dat complete gebrek aan journalistiek toch nog te verdedigen: Als je wel goede, maar kritische vragen gaat stellen, slaan ze je in het vervolg met veel plezier over in het vierkantje en spreek je straks niemand meer. Daar de juiste balans in vinden is moeilijk.
Blijft een dillema: ja, ben het met je eens: zijn vragen stellen vaak niks voor, maar hij bereikt daarmee wel dat bijna iedereen bereid is om met hem te praten. En ik heb, ondanks de oppervlakkige en voor de hand-liggende vragen (en antwoorden), bewondering voor zijn lef om vlak voor de race iedereen aan zijn jasje te trekken en te laten reageren op zijn vragen.

Al met al heb ik liever kritische vragen met echte antwoorden. Maar dat zit er gewoon niet in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06 17:25
Wom schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:38:
[...]

Mag hopen dat ze inmiddels toch wel al wat vleugels hebben kunnen fabriceren? :X

[...]

Dat zou je verwachten, maar is dat ook echt zo? Wil daar geen aannames over doen, maar zelf zal hij dat ook niet snel toegeven gok ik?

Waar Williams overigens ook last van heeft is de olieleverancier die schijnbaar met Kubica is meegekomen (Orlen). Omdat ze geen Petronas gebruiken levert de MERC flink wat minder vermogen, iets wat de neergang in performance ook deels zou verklaren.
Ik weet niet wat daar van waar is, lijkt me persoonlijk sterk. Gebruiken ze niet gewoon Petronas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

NotSoSteady schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:39:
[...]

Ik weet niet wat daar van waar is, lijkt me persoonlijk sterk. Gebruiken ze niet gewoon Petronas?
Wordt nergens vermeldt en op de Williams website kan ik ook geen referentie naar Petronas vinden. Enkel naar Orlen. Maar kan ook nergens de bevestiging vinden dat Orlen wél de olie levert. Voorheen stond Petrobras op de Williams als sponsor, maar die is ook nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wom schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:05:
[...]

Wordt nergens vermeldt en op de Williams website kan ik ook geen referentie naar Petronas vinden. Enkel naar Orlen. Maar kan ook nergens de bevestiging vinden dat Orlen wél de olie levert. Voorheen stond Petrobras op de Williams als sponsor, maar die is ook nergens meer te vinden.
Was gemeld bij Ziggo Café afgelopen vrijdag.
Williams krijgt er geld voor om met die olie te rijden, echter kan het wel impact hebben.
Shell bijv. schijnt 20% winst gevonden te hebben t.o.v. hun vorige iteratie lubricants.

Dat Williams zelf dingen ontwikkelt zoals versnellingsbak en eigen olie gebruikt is ergens wel te prijzen.
Ja, spullen inkopen zoals bijv Haas doet bij Ferrari (of Toro Rosso die veel info deelt met RBR) zorgt ervoor dat je lekker mee kan doen met het middenveld. Maar je zal nooit beter worden dan Ferrari c.q. RBR.

Zelf iets nieuws ontwikkelen (zoals bijv. Brawn GP deed met hun diffuser) kan het verschil maken. Aan de andere kant is het wel vrij onwaarschijnlijk dat Williams daar (op dit moment) toe in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Dat hoeft ook niet, McLaren wordt tegenwoordig gesponsord door Petrobras, maar die rijden daar (nog) niet mee. Williams heeft overigens ook nooit met Petrobras gereden, was niets meer dan sponsoring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 08:58
Nog wat informatie over de nieuwe onderdelen van RBR en grafiekje dat ze in China toch aanmerkelijk sneller waren dan AUS en BAH.

https://www.racefans.net/...-and-ferrari-in-shanghai/

(Engels artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

NotSoSteady schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:23:
[...]

Dat hoeft ook niet, McLaren wordt tegenwoordig gesponsord door Petrobras, maar die rijden daar (nog) niet mee. Williams heeft overigens ook nooit met Petrobras gereden, was niets meer dan sponsoring.
Het Renault blok had sowieso toch bepaalde olie "nodig"? Meen me te herinneren dat RBR ook niet hun sponsor olie erin kwijt kon?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:35

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:26:
[...]

Het Renault blok had sowieso toch bepaalde olie "nodig"? Meen me te herinneren dat RBR ook niet hun sponsor olie erin kwijt kon?
Nou, uiteindelijk heeft Esso de spec c motor vorig jaar wel enigszins onder controle gekregen, waar dat met hun eigen leverancier niet lukte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

Soggney schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:31:
[...]

nou hiermee ga ik meer met Kvyat mee dan Jack. Hij stelde net 1 vraag te veel over dit incident. Kvyat maakt duidelijk dat hij niet gediend is van de straf die hij meer ziet als race incident. (onderstuur op koude banden 1ste ronde zo in de mclaren sandwich), hierna moeten zowel Sainz als Norris binnenkomen wegens schade. Kvyat heeft een eitje te pellen met de stewards, terwijl Jack nog blijft doorvragen over gesprekken met Sainz/Norris, kan hem dat boeien, dus looptie maar weg.
Kgaf em toen nog gelijk ook
Ik denk dat we daar gewoon een misverstand zagen. Jack dacht gewoon een vraag te stellen van "joh, ga je het nog even met Sainz en Norris erover hebben". Kvyat zag dit als "jij was fout en jij moet je gaan verontschuldigen bij Norris en Kvyat".

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stroll weet nog steeds niet waar alle knoppen op zijn stuur voor zijn. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57048995_2541103745985065_6995453723099004928_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=47ef262eb9e67c22f6f67dad000ea26b&oe=5D2E07A0

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
pro_6or schreef op maandag 15 april 2019 @ 17:41:
[...]

Ik denk dat we daar gewoon een misverstand zagen. Jack dacht gewoon een vraag te stellen van "joh, ga je het nog even met Sainz en Norris erover hebben". Kvyat zag dit als "jij was fout en jij moet je gaan verontschuldigen bij Norris en Kvyat".
Ik ben zeker geen fan van Jack Plooij, maar die interviews met Kvyat zijn altijd enigszins vreemd. De man zoekt het nooit bij zichzelf maar altijd bij anderen. Kvyat hadden ze lekker moeten laten waren die zat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

NotSoSteady schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:54:
[...]

Kvyat hadden ze lekker moeten laten waren die zat.
Hij zat in een Red Bull ... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:36

d0s

sssst

Het probleem van Jack is natuurlijk dat hij voor geen meter kan interviewen. Gooit er wat woorden in en hoopt dat er een gesprek uit volgt. Soms werkt dat, maar meestal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Turbo-Puppy schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:12:
[...]

Hij zat in een Red Bull ... :+
Afbeeldingslocatie: https://d2d0b2rxqzh1q5.cloudfront.net/sv/1.67/dir/24e/image/24eb0dd2ef49a07b0c1acd9ffde36f7e.jpg

:9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 04:53
d0s schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:12:
Het probleem van Jack is natuurlijk dat hij voor geen meter kan interviewen. Gooit er wat woorden in en hoopt dat er een gesprek uit volgt. Soms werkt dat, maar meestal niet.
Een aantal van die "interviews" teruggekeken (zelf F1TV gekeken en verder geen post stuff). Zijn "interview" met Norris is een meesterwerk "D N F grmbl", en dan mag Norris reageren. En bij Hulkenberg was het volgens mij "achteruit de pitbox in worden geduwd is nooit fijn", dat is een constatering/feit, geen vraag of opmerking richting een vraag of wat dan ook. Als HUL had geantwoord met 'klopt' was dat "interview" ook zo klaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 14:55

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:57:
[...]

Een aantal van die "interviews" teruggekeken (zelf F1TV gekeken en verder geen post stuff). Zijn "interview" met Norris is een meesterwerk "D N F grmbl", en dan mag Norris reageren. En bij Hulkenberg was het volgens mij "achteruit de pitbox in worden geduwd is nooit fijn", dat is een constatering/feit, geen vraag of opmerking richting een vraag of wat dan ook. Als HUL had geantwoord met 'klopt' was dat "interview" ook zo klaar geweest.
Klopt. >:)

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak: titleEn nu is het weer genoeg met Jack, Olav en Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
  • Laatst online: 01:57
DaniëlWW2 schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:09:
[modbreak=title,url] En nu is het weer genoeg met Jack, Olav en Ziggo. [/modbreak]
Klopt. (Sorry O-) )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Hij zegt er weinig over, maar er komen dus wel degelijk wat upgrades voor Baku. 20pk zou fanatisch zijn en nagenoeg on par met Mercedes in race pace, maar nog liever zie ik een stevige aero/chassis upgrade die (in)direct 1 a 2 tienden op gaat leveren. Al dat bij elkaar zou al voldoende moeten zijn om aansluiting te vinden. Kwalificaties en 1e startrij resultaten heb ik toch allang opgegeven. De laatste jaren m.u.v. van enkele circuits ook niet het voornaamste reden dat je race wint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:08
[...]

Wordt nergens vermeldt en op de Williams website kan ik ook geen referentie naar Petronas vinden. Enkel naar Orlen. Maar kan ook nergens de bevestiging vinden dat Orlen wél de olie levert.
Ook in het persbericht van Orlen zelf staat niets over deze firma als leverancier. Ze noemen zichzelf alleen sponsor en partner. https://www.orlen.pl/EN/P...s/ORLEN-debuts-in-F1.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 00:08

Edd

Turbo-Puppy schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:30:
maar nog liever zie ik een stevige aero/chassis upgrade die (in)direct 1 a 2 tienden op gaat leveren.
Wat volgens mij in Bahrein een beetje naar voren kwam en afgelopen weekend ook werd aangestipt in de boordradio, is dat de RB15 erg gevoelig lijkt te zijn voor wind. Hierdoor wordt deze een beetje onvoorspelbaar in de bochten. Dus als ze dat onder de knie krijgen, komt die 1 a 2 tienden al goed vermoed ik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Aangezien de posts over China al in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 langskomen, kan dit topic wel op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.