Deze oude ogen hadden dat gemist STOND ER OOK BEST KLEINGrimmie187 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:01:
Zucht, er staat toch duidelijk /sarcasm onder mensen..

Samsung Flip 7
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Deze oude ogen hadden dat gemist STOND ER OOK BEST KLEINGrimmie187 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:01:
Zucht, er staat toch duidelijk /sarcasm onder mensen..
Samsung Flip 7
In eerste instantie dacht ik ook ..."Vettel wat flik je nu", Zeker omdat hij dit ook al bij Grosjean had geflikt in de vorige race. (GROS kreeg het toen aan de stok met NOR door de actie van VET)pro_6or schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:59:
Bedankt voor de filmpjes. Hulk wachtte eerst (nadat Vettel Max pakte) nog maar Max stond bijna stil na dat misschakelen issue (of wat het ook was).
Vettel duidelijk weer being Vettel. Rijd er echt met opzet 3 voorbij. Waaronder Max op een respectloze manier.
https://f1manager.info/ranking/4605
-
| live and give like no one else |
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Prima reactie dit: van iedereen een beetje fout, gewoon een zooitjeExocet schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:26:
Iets meer uitleg van Max
https://www.ad.nl/formule...lange-wedstrijd~a3f8588b/
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar na de 2 Renaults was het al goed geweest. Max inhalen was ook wel echt heel krap, dat was geen voorbijrijden maar echt inhalen voor een plek. Max liet wel en te groot gat achter leclerc, dat was zijn fout.Z___Z schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:59:
Het is gewoon eigen schuld van RB. Tussen Max en Charles was genoeg plek voor 3 autos om een timed lap te maken. Dus voor Gasly was RB zowiso al te laat. Als Vettel niet de 2 Renaults had ingehaald, reed hij dus op de positie van Gasly en had hij de vlag gepakt. Het was niet alleen de beslissing van Vettel om mensen in te gaan halen, het team spoorde hem ook aan om vaart te maken.
een treffende spreuk
Klopt, maar met 2 auto’s in je rug die net wel net niet de vlag gaan halen neemt Ferrari/Vettel het zekere voor het onzekere. Dat had voorkomen kunnen worden als er geen noemenswaardig gat was tussen Max en Charles. Blijft nog steeds het probleem voor Gasly voor RB over. Als Max gewoon achter Vettel aangereden was had hij ook makkelijk genoeg ruimte, want in de ruimte van 2 Renaults moet 1 RB ook sel een snelle ronde kunnen maken. Max was er met z’n hoofd niet bij toen er iets gebeurde wat hij niet verwachtte.pro_6or schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:07:
[...]
Maar na de 2 Renaults was het al goed geweest. Max inhalen was ook wel echt heel krap, dat was geen voorbijrijden maar echt inhalen voor een plek. Max liet wel en te groot gat achter leclerc, dat was zijn fout.
Ze willen allemaal niet in vuile lucht maar ook niet te vroeg wegens slipstreamen en inrubberen. Wellicht zijn ze te voorspelbaar en heeft Mercedes daar eens mooi gebruik van gemaakt.
RBR denkt hier en niet genoeg over na, en lambiase coacht niet goed genoeg, en Marko wast zijn handen in onschuld. Geen goed gevoel.
Ja, hij leek het echt even kwijt daar, boos, er ging toen ook iets mis want de auto begon te bokken. Hulk wachtte eerst nog maar toen Max hem niet vooruit kreeg ging hij er voorbij (logisch).Z___Z schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:16:
[...]
Klopt, maar met 2 auto’s in je rug die net wel net niet de vlag gaan halen neemt Ferrari/Vettel het zekere voor het onzekere. Dat had voorkomen kunnen worden als er geen noemenswaardig gat was tussen Max en Charles. Blijft nog steeds het probleem voor Gasly voor RB over. Als Max gewoon achter Vettel aangereden was had hij ook makkelijk genoeg ruimte, want in de ruimte van 2 Renaults moet 1 RB ook sel een snelle ronde kunnen maken. Max was er met z’n hoofd niet bij toen er iets gebeurde wat hij niet verwachtte.
een treffende spreuk
Houden zo3x3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:22:
Ander puntje.
Op dit moment staat deze man:
[Afbeelding]
Nog altijd voor Lewis Hamilton in het kampioenschap en start hij ook morgen weer vanaf P1.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 4% gewijzigd door World Citizen op 13-04-2019 12:45 ]
FreeReef.nl
Als ik YouTube vertraagd laat afspelen ( gemakkelijker dan play/pauzeWorld Citizen schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:42:
Die crash van Albon in FP3, wat gebeurd er met zijn linkerhand?
Als je de onboard kijkt helemaal aan het begin van dit flimpje en je doet snel pauze/play, dan lijkt het wel of net voor en aan het begin van zijn glijden hij zijn wijsvinger uitsteekt? Ook tijdens het sturen?
En dan verliest hij compleet zijn grip op het stuur, heeft het half vast en zijn linkerhandschoen schiet uit?
Want ik weet niet wat daar gebeurd, maar dat heb ik nog nooit gezien.
Zijn rechter hand vlieg links bijna de cockpit uit.
[YouTube: 2019 Chinese Grand Prix: FP3 Highlights]
Lambiase zei tegen Max: "You need to go now."of iets soortgelijks. Hij had beter aan kunnen geven hoeveel seconden er nog over was, dan had Max echt wel op het gaspedaal getrapt.pro_6or schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:07:
Maar na de 2 Renaults was het al goed geweest. Max inhalen was ook wel echt heel krap, dat was geen voorbijrijden maar echt inhalen voor een plek. Max liet wel en te groot gat achter leclerc, dat was zijn fout.
Ze willen allemaal niet in vuile lucht maar ook niet te vroeg wegens slipstreamen en inrubberen. Wellicht zijn ze te voorspelbaar en heeft Mercedes daar eens mooi gebruik van gemaakt.
RBR denkt hier en niet genoeg over na, en lambiase coacht niet goed genoeg, en Marko wast zijn handen in onschuld. Geen goed gevoel.
Op de beelden op YT klopt de radiotiming niet. Lambiase zei het en toen gaf Max meteen gas. Hij was alleen toen al te laat want de lichten gingen al op rood voordat hij over de lijn was. Daarna werd Max ook pas pisnijdig.-Moondust- schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:38:
[...]
Lambiase zei tegen Max: "You need to go now."of iets soortgelijks. Hij had beter aan kunnen geven hoeveel seconden er nog over was, dan had Max echt wel op het gaspedaal getrapt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mja en een indicatie van "1 minuut tot de vlag", "30 seconden tot de vlag", etc. Zeker als je er zo dicht op wilt zitten. Iets wat volgens mij niet echt nodig was trouwens-Moondust- schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:38:
[...]
Lambiase zei tegen Max: "You need to go now."of iets soortgelijks. Hij had beter aan kunnen geven hoeveel seconden er nog over was, dan had Max echt wel op het gaspedaal getrapt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit is altijd het spel van de kwalificatie geweest. Slipstream pakken (en meer rubber). In Melbourne bijvoorbeeld gingen ze te vroeg en was Gasly weg. Nu gingen ze te laat (mede door het Mercedes spelletje) en was Gasly sowieso al weg en Max omdat hij zich liet pakken en daarna ook de mist inging uiteindelijk ook. RBR is hier niet sterk in. Lambiase coacht vaak te laat en Max liet zich verschalken.Martinspire schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:43:
[...]
Mja en een indicatie van "1 minuut tot de vlag", "30 seconden tot de vlag", etc. Zeker als je er zo dicht op wilt zitten. Iets wat volgens mij niet echt nodig was trouwens
een treffende spreuk
[ Voor 26% gewijzigd door Chevy454 op 13-04-2019 14:03 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
10 over 8. Maar verder helemaal goedChevy454 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:02:
Even uit veiligheid vragen nadat ik de vorige race een half uur te laat heb ingeschakeld. De race is morgen om 08.00 NL tijd toch? De voorbeschouwing op ziggo begint om 07.00?
(De vorige keer had ik op de topic start vertrouwd maar door de verkeerde weergave op mobiel in portrait dus miskeken)
PSN: xMaurice93
Hamilton klein voordeeltje met nog een verse Soft set.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die heeft hij juist niet meer, hij had 2 runs nodig in Q2. Hij heeft nog 2 used setjes.YakuzA schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:17:
[...]
Hamilton klein voordeeltje met nog een verse Soft set.
Ben benieuwd of ze de standaard M > S kunnen doen hier, of dat ze toch een alternatief moeten verzinnen.
[ Voor 6% gewijzigd door pro_6or op 13-04-2019 14:35 ]
een treffende spreuk
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2019 14:41 ]
Nice, niet live gezien maar wel het zo bekende kunstgras naast de bocht bij opkomen rechte stuk. Hij is echt niet de eerste ezel die zn hoofd stoot tegen die steen3x3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:48:
[YouTube: Albon's FP3 Shunt - All The Angles | 2019 Chinese Grand Prix]
Albons crash bekeken vanuit alle kanten.
Een foutje is zo gemaakt.
Nou ja, vorig jaar in Oostenrijk wilde Ricciardo “de lucht niet breken” voor Max (terwijl het zijn race was om voor te moeten) en toen Max zich niet liet tillen “whats the point”.NotSoSteady schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:36:
Het aan laten komen op enkele seconden heb ik toch al nooit begrepen. Een beetje interessant doen, zonder dat er veel mee te winnen is. We hebben het over 10 auto's en een baan van 5,5 km.
een treffende spreuk
[ Voor 3% gewijzigd door wowly op 13-04-2019 14:50 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Max heeft nogmaals verklaard dat de balans van zijn auto in China gewoon goed is. Ik denk dus dat het niet aan de auto ligt. Als dat wel zo is dan kan het team van Gasly toch gewoon de afstelling van Max kopiëren?wowly schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:54:
De vraag is: is de auto slecht of is Gasly slecht.
Omdat Gasly niet om kan gaan met de wagen en Verstappen wel heeft Gasly niets te zeggen. Mijn gok is dat de wagen gewoon niet goed is. Hopelijk dat ze bij Spanje alles verholpen hebben en dat de wagen van Newey doet wat ie moet doen.
De baan wordt ook gewoon sneller als je later bent, daarom doen ze dat. Er ligt meer rubber op de baan. Als dat een paar 1/100 kan schelen......Dat kan de moeite zijn. Alleen vandaag een keer niet.NotSoSteady schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:36:
Het aan laten komen op enkele seconden heb ik toch al nooit begrepen. Een beetje interessant doen, zonder dat er veel mee te winnen valt. We hebben het over 10 auto's en een baan van 5,5 km.
Gasly heeft in een interview al aangegeven dat hij zijn rijstijl moet aanpassen.Spotmatic schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:57:
[...]
Max heeft nogmaals verklaard dat de balans van zijn auto in China gewoon goed is. Ik denk dus dat het niet aan de auto ligt. Als dat wel zo is dan kan het team van Gasly toch gewoon de afstelling van Max kopiëren?
Ik denk dat Gasly gewoon zijn draai niet kan vinden in de RBR. En ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren...
-
Dat Gasly zijn draai niet vind ben ik zeker mee eens, maar als Max zegt dat de balans van de wagen goed is en ze worden weggereden in het bochtige gedeelte? Na, ik denk van niet. Maar ik hoop heel erg dat ik ongelijk krijg trouwens, zou graag meer podiumraces van max zien dit jaar.Spotmatic schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:57:
[...]
Max heeft nogmaals verklaard dat de balans van zijn auto in China gewoon goed is. Ik denk dus dat het niet aan de auto ligt. Als dat wel zo is dan kan het team van Gasly toch gewoon de afstelling van Max kopiëren?
Ik denk dat Gasly gewoon zijn draai niet kan vinden in de RBR. En ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren...
een treffende spreuk
Klopt, die paar seconden zullen het hem echt doen qua rubber.Adlermann schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:01:
[...]
De baan wordt ook gewoon sneller als je later bent, daarom doen ze dat. Er ligt meer rubber op de baan. Als dat een paar 1/100 kan schelen......Dat kan de moeite zijn. Alleen vandaag een keer niet.
Ook niet heel ernstig als het een keer gebeurt. Iedereen maakt er gelijk zo'n drama van.
https://www.gptoday.net/n...n-mislukken-tweede-run-q3Marko meent echter dat Verstappen de schuld vooral bij zichzelf moet zoeken. De adviseur van Red Bull Racing vertelde na de sessie dat Verstappen een plan had dat niet te realiseren was. "Max wilde in de slipstream komen bij één van de auto's van Mecedes, maar zoiets is, zover ik weet, nog nooit gelukt. Daarna ging Vettel hem voorbij en vervolgens ook nog eens de beide Renault's. Daarmee kon de ronde de prullenbak in."
[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2019 15:22 ]
Zo zei newey het niet... Het was een wat algemenere opmerking. Dat sommigen hun rijstijl kunnen aanpassen en sommigen hierin vast zitten.Edd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:03:
[...]
Maar..... Als de ontwerper van de auto al toegeeft dat er maar een handjevol mensen zijn die het maximale uit de huidige auto zou weten te halen, zit daar ook gewoon iets mis en mag je (mijn inziens) niet de volledige schuld op Gasly schuiven.
PSN: Shiver23
Uiteindelijk is dat in mijn ogen ook gewoon kwaliteit / klasse. Bij Verstappen heb ik altijd het idee dat hij "om problemen heen" kan rijden, oftewel zijn rijstijl aanpassen aan het materiaal.MikeyMan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:38:
[...]
Zo zei newey het niet... Het was een wat algemenere opmerking. Dat sommigen hun rijstijl kunnen aanpassen en sommigen hierin vast zitten.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Uiteraard, maar het is niet dat newey aangaf dat de rb15 een onhandelbaar hok is en dat Gasly er niks aan kan doenMugwump schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:52:
[...]
Uiteindelijk is dat in mijn ogen ook gewoon kwaliteit / klasse. Bij Verstappen heb ik altijd het idee dat hij "om problemen heen" kan rijden, oftewel zijn rijstijl aanpassen aan het materiaal.
Max had beter in de slipstream bij Vettel kunnen duiken. Die Ferrari's lopen namelijk nog een tandje harder dan de Merc's.NotSoSteady schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:20:
[...]
Klopt, die paar seconden zullen het hem echt doen qua rubber.
[...]
https://www.gptoday.net/n...n-mislukken-tweede-run-q3
[ Voor 13% gewijzigd door DJTimo op 13-04-2019 16:38 ]
Dat zei Newey dan ook.Mugwump schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:52:
[...]
Uiteindelijk is dat in mijn ogen ook gewoon kwaliteit / klasse. Bij Verstappen heb ik altijd het idee dat hij "om problemen heen" kan rijden, oftewel zijn rijstijl aanpassen aan het materiaal.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij had er in ieder geval ééntje daarvoor uitgezocht, maar ja..... 😏DJTimo schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:55:
[...]
Max had beter in de slipstream bij Vettel kunnen duiken. Die Ferrari's lopen namelijk nog een tandje harder dan de Merc's.
[knip]
Testing, one, two ...
In dit geval maakt het geen moer uit. Ze hadden al berekend dat RBR 0.9 seconden inlevert op het rechte stuk. Dat wordt in de bochten deels goed gemaakt. Echter 0.9 sec bij 300 km/h is 75 meter. Dus Max is gewoon sitting duck voor Mercedes en Ferrari. Dan kan je er wel voor starten maar bij de eerste DRS komen ze voorbij.Adlermann schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:01:
[...]
De baan wordt ook gewoon sneller als je later bent, daarom doen ze dat. Er ligt meer rubber op de baan. Als dat een paar 1/100 kan schelen......Dat kan de moeite zijn. Alleen vandaag een keer niet.
Ook niet heel ernstig als het een keer gebeurt. Iedereen maakt er gelijk zo'n drama van.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze verliezen 0,5 op merc in de middensector die vooral bochtig is toch?asing schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:49:
[...]
In dit geval maakt het geen moer uit. Ze hadden al berekend dat RBR 0.9 seconden inlevert op het rechte stuk. Dat wordt in de bochten deels goed gemaakt. Echter 0.9 sec bij 300 km/h is 75 meter. Dus Max is gewoon sitting duck voor Mercedes en Ferrari. Dan kan je er wel voor starten maar bij de eerste DRS komen ze voorbij.
P5 dus, als er niks stuk gaat.
PSN
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens mij heeft Nico nog nachtmerries over Max
Ik had ergens gelezen dat Red Bull dacht dat het 0.8 sec was, maar AmuS had berekend dat het 0.9 was.YakuzA schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:20:
[...]
Ze verliezen 0,5 op merc in de middensector die vooral bochtig is toch?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
[ Voor 5% gewijzigd door TinusTegengas op 13-04-2019 17:38 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Singapore 2011 wat dat ook zo, dat was de meest recente keer: Wikipedia: 2011 Singapore Grand PrixMaarten_E schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:13:
Heeft iemand enig idee wanneer het de laatste keer was dat de complete top 10 bestond uit teamgenoten die naast elkaar stonden? (1-2 MER 3-4 FER 5-6 RBR 7-8 REN 9-10 HAA)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Laten we niet vergeten dat er ook een ongeschreven regel was over het bewegen net voor en in de remzone. Daarover deed Max alsof zijn neus bloedde.Maurice079 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
De door Max aangehaalde ongeschreven regel komt Lewis niet bekend voor, gezien z'n reactie op de IG-pagina van F1.
[Afbeelding: Reactie Lewis Hamilton]
Die reacties eronder trouwens. Bizar haha. Ik heb niet het idee dat Max een geliefde coureur is. Ik durf wel te stellen dat hij onder 'fans' de meest gehate coureur is
Verstappen is gewoon iemand waarvan je fan bent of niet. Hij zorgt in ieder geval af en toe nog eens voor een relletje en van dat soort personen moeten we er meer hebben. Schumacher had ook veel fans, echter waren er ook heel veel mensen die een afschuwelijk hekel aan hem hadden. Ross Brawn zei onlangs nog dat Schumacher ook altijd geloofde dat het de schuld van een ander was, totdat hij de beelden zag. Verstappen lijkt een beetje hetzelfde trekje te hebben.Maurice079 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
De door Max aangehaalde ongeschreven regel komt Lewis niet bekend voor, gezien z'n reactie op de IG-pagina van F1.
Die reacties eronder trouwens. Bizar haha. Ik heb niet het idee dat Max een geliefde coureur is. Ik durf wel te stellen dat hij onder 'fans' de meest gehate coureur is
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 13-04-2019 18:02 ]
Agreed. Er zijn een paar bekenden in de afgelopen ~ 30 jaar van F1 die ook zo waren, in variërende vormen. Schumacher, Senna, Alonso. Zij hebben kleur gegeven aan F1. Stel dat iedereen 'braaf' was zoals Barichello, Häkkinen, Coulthard, Hill? Met alle respect voor die coureurs en hun stijl / gedrag, on and off track: met eerder genoemde personen was een seizoen haast nooit saai (ok, Schumacher maybe).NotSoSteady schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:57:
[...]
Verstappen is gewoon iemand waarvan je fan bent of niet. Hij zorgt in ieder geval af en toe nog eens voor een relletje en van dat soort personen moeten we er meer hebben.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is met vrijwel elke coureur zo, hate it or love itMaurice079 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
Zeker. Maar bij verstappen ligt dat aantal wel significant hoger dan bij veel andere rijders. Ik weet dat social media geen goede graadmeter is. Maar bij elke post wordt ie echt totaal geroastFabianGTI schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:50:
[...]
Dat is met vrijwel elke coureur zo, hate it or love it
Behalve met Kimi
Verkeerde auto.
Achja, Vettel vond de vorige race ook dat die regel bestondMaurice079 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
PSN
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Enkele duizendsten verschilRemy schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:43:
...
+ Hulkenberg kan Ricciardo prima matchen. Q3 tijd is slechts enkele honderden van seconde verschil.
...
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
https://f1bythenumbers.co...ri-mercedes-and-red-bull/Racing_Reporter schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:40:
Afgezien van een erg leuke quali, is er eigenlijk ergens een site of plek te vinden waar er een analyse of datasheets van de long runs te vinden zijn? Can't really remember one, ik ben toch wel benieuwd of die er zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Maurice079 op 13-04-2019 19:59 ]
Grotendeels mee eens hoor, behalve Leclerc en Norris. Leclerc vind ik wel behoorlijk uitgesproken op de baan (blijf 2 ronden achter Vettel en bam ervoorbij). Dat gaat ook nog wel wat vuurwerk opleveren.Remy schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:08:
[...]
Ik zal er vast een paar vergeten, maar bedenk: wat als Max Verstappen niet in F1 was begonnen? Wie zou dan de meer outspoken, extremere coureur zijn? Andere recente / jonge coureurs zijn verhoudingsgewijs braaf. Sainz, Stroll, Gasly? Nehh. Ook Albon, Leclerc en Norris zijn veel te 'netjes' in verhouding.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2019 19:57 ]
1x Wereldkampioen Rosberg heeft er een andere mening over dan Hamilton.Maurice079 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:52:
Hij heeft toch dezelfde mening als Hamilton?3x3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:00:
[...]
1x Wereldkampioen Rosberg heeft er een andere mening over dan Hamilton.
[YouTube: HERE'S WHY VERSTAPPEN IS ANGRY AT VETTEL | NICO ROSBERG | F1 ANALYSIS]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
[ Voor 39% gewijzigd door basvn op 13-04-2019 20:59 ]
Inderdaad. Zelfde mening.VidaR-9 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:22:
[...]
Hij heeft toch dezelfde mening als Hamilton?
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Wat juist interessant aan de analyse van Rosberg is (of wat ik er uit haal) is dat niet RBR een fuckup heeft gemaakt maar Ferrari. Daarom moest Vettel alsnog Max passeren en ging eea in de soep.3x3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:00:
[...]
1x Wereldkampioen Rosberg heeft er een andere mening over dan Hamilton.
[YouTube: HERE'S WHY VERSTAPPEN IS ANGRY AT VETTEL | NICO ROSBERG | F1 ANALYSIS]
Mooi overzicht, maar de tandjes, wat is het treurig gesteld met Williamsbasvn schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:58:
[Afbeelding]
2019 Supergrid after China 🇨🇳 showing the average difference to pole over 3 qualys.
Ik denk niet dat RBR, Ferrari, Renault en Haas allemaal te laat waren. Het waren de Mercedes die voor de verandering weer eens onsportief langzaam reden (want Mercedes heeft een langzame out-lap nodig..) waarbij Bottas verteld werd niemand voorbij te laten, waardoor de andere teams in tijd nood kwamen.eMiz0r schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:09:
[...]
Wat juist interessant aan de analyse van Rosberg is (of wat ik er uit haal) is dat niet RBR een fuckup heeft gemaakt maar Ferrari. Daarom moest Vettel alsnog Max passeren en ging eea in de soep.
Eigenlijk best sterk, want we vinden allemaal dat redbull hier heeft lopen kutten maar het was juist Ferrari die initieel te laat was en waarna Vettel heeft wat slim(mer) heeft opgelost.
Dus eigenlijk zijn er 3 raceklasses in de “F1” waarvan 5 rijders in de F1, 13 in de F1,5 en 2 in de Cliocupbasvn schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:58:
[Afbeelding]
2019 Supergrid after China 🇨🇳 showing the average difference to pole over 3 qualys.
Les voor de volgde GP. Gooi ze er uit met 3 min. ipv op de laatste seconde over de streep te willen. Redbull had ook voor Mercedes op de baan kunnen staan.ThomasG schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:37:
[...]
Ik denk niet dat RBR, Ferrari, Renault en Haas allemaal te laat waren. Het waren de Mercedes die voor de verandering weer eens onsportief langzaam reden (want Mercedes heeft een langzame out-lap nodig..) waarbij Bottas verteld werd niemand voorbij te laten, waardoor de andere teams in tijd nood kwamen.
[ Voor 4% gewijzigd door mathy_ op 13-04-2019 21:43 ]
Ehm heel Q3 is maar 12 minuten. En dan moeten ze nog een opwarmronde rijden en een snelle ronde en daarna vaak weer rond om af te koelen/naar binnen te komen. En binnen moeten ze misschien aan afstelling werken, banden vervangen, fuel/olie bijwerken, data analyseren etc.mathy_ schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:42:
[...]
Les voor de volgde GP. Gooi ze er uit met 3 min. ipv op de laatste seconde over de streep te willen. Redbull had ook voor Mercedes op de baan kunnen staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2019 21:50 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Leviathius op 13-04-2019 21:56 ]
Zelf ook een aantal onboards terug gekeken. VER wordt inderdaad eigenlijk helemaal niks vertelt behalve dat hij een 5s gap moet houden met Leclerc en ik meen vervolgens Vettel. Pas op het moment dat VER de laatste bocht door rijdt komt de 'You need to go NOW'. Maar dat zal VER uiteraard sowieso moeten doen, want uitkomen bocht niet op het gas gaan betekent per definitie dat je niet op de hoogst mogelijke snelheid begint aan de ronde. Maar die mededeling an zich is natuurlijk al te laat.Leviathius schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 21:47:
Op Reddit had iemand de actie van Verstappen geanalyseerd en toegelicht. Het beeld wat wij op tv te zien kregen was de radio van Max verkeerd gemonteerd onder het beeld. (juiste video bij reactie in onderstaande bron) Zo zou hij ook te laat geweten hebben hoeveel tijd hij nog over had en kreeg hij pas te horen zodra hij over de drs-streep reed dat hij moest opschieten.
Hij heeft later ook, nadat de gemoederen gekalmeerd waren, zijn reactie wat genuanceerd:
"I personally did not know if I had 10, 20 or 30 seconds, because I was not told anything. That is not amateurish, because normally it is never a problem. They always send you out with a 20, 30 second margin. Then I don't need to know either. However, here everyone went so slowly, which puts you a bit more on the limit. "
https://www.reddit.com/r/..._responds_to_verstappens/ (eerste reactie op deze post)
Mag het jazeker. Is het netjes? Niet echt.zetje01 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 23:17:
Maar VET heeft toch alle gelijk van de wereld dat hij ging inhalen?
In mijn beleving probeert Vettel gewoon op tijd over de finish te komen.RobertMe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 23:30:
[...]
Mag het jazeker. Is het netjes? Niet echt.
En als het als directe reactie op mijn comment is: zoals ik ook al aangaf vind ik dat het grootste gedeelte van de schuld bij Verstappen zelf ligt. Vettel doet iets wat misschien tegen een gentlemans agreement ingaat, maar Verstappen verpest het zelf met zijn reactie.
"When you grow up your heart dies"
precies, mafze! hoop een goede race te zien morgensjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 01:22:
Het beroerdste van het hele geval was nog wel dat de boardradio van Max niet gelijk liep aan de beelden dus je kreeg een totaal verkeerde indruk van het hele voorval. Maar goed dit is weer geweest, over een uur of 5 gaat de wekker weer.
at your service
Be small, act BIG.
Dat gevoel heb ik ook.thaMini schreef op zondag 14 april 2019 @ 03:06:
Ik zit op de wip. Blijf ik wakker na deze nachtdienst en kijk ik live. Of duik ik toch m'n bed in.
M'n gevoel zegt me dat dit een leuke race gaat worden. Geen idee waarom.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
[ Voor 68% gewijzigd door sjaool op 14-04-2019 06:49 ]
"When you grow up your heart dies"
Staan er een hoop inderdaad. Jos op de track paradesjaool schreef op zondag 14 april 2019 @ 06:47:
Ook goedemorgen, weer lekker vroeg present hier.
En toch ook weer een vak met oranje Verstappen fans daar in China.
En de vader van Max Verstappen ook aanwezig tijdens de rit met de coureurs over het circuit.
Kwalitatief blaten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq