Wow netjes Leclerc
Zo, Leclerc is wel oppermachtig dit weekend.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ha! MER 2de rij! FER 1ste rij en LEC 1ste! Mooi man!!!
Jip.PWM schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:01:
Zo, Leclerc gaat eerder WK worden dan Max.
Knap hoor, potverdorie.
Ach, Ferrari verneukt het morgen strategisch.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou VER, pak die jongste wereldkampioen ooit ambities maar weer in want je zit gewoon bij het verkeerde team
Niet als hij vettel moet laten winnen van het team.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu begint de oorlog binnen Ferrari.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sodeju, max op P5. Weliswaar met minimaal verschil maar toch. Ben benieuwd naar Vettel en LeClerc strijd. Dat gaat een smerige strijd worden.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nu maar wachten of zijn racecraft net zo goed is of dat zijn meerdere moet erkennen in VET, HAM, BOT of misschien wel VER. We zullen het meemaken.
"When you grow up your heart dies"

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
LEC's radio na z'n pole.
Bensimpel
Positieve meneer
Komt door de snor van vettel, als die nou gewoon een baard had. Had die gewoon pole.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat zeg ik toch... Luister dan, je lijkt me vrouw welTakeAway schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:53:
Max 5de, achter FER en MER.
"Slap me after 7 minutes if wrong..."
Hij dacht dat hij wel banaantjes zou krijgen met zn mario snor.Bensimpel schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:05:
Komt door de snor van vettel, als die nou gewoon een baard had. Had die gewoon pole.
Vind het wel een beetje jammer dat ze Verstappen's tijd niet eens lieten zien, ik heb verder behalve de live feed geen info en heb dus geen idee hoe het zit met de sectoren... Ze hadden iig tegelijkertijd met Leclerc's laatste lap de tijden kunnen tonen....
Mooi iig dat Ferrari laat zien dat Merc het niet zo eenvoudig gaat krijgen dit jaar
Mooi iig dat Ferrari laat zien dat Merc het niet zo eenvoudig gaat krijgen dit jaar
Laatste momenten van Q3
Kun je nagaan als LEC een baard laat staanBensimpel schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:05:
Gamertag: FinrazielNL
Denk die CEO van Ferrari klimt over de hekken, maar wil z’n pak schoon houden
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
- DaniëlWW2
- Niet online
Wou je ook niet zien. Was gewoon allemaal niet goed. De P5 heeft hij er echt uitgesleept met het mes tussen de tanden.Snowdog schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:05:
Vind het wel een beetje jammer dat ze Verstappen's tijd niet eens lieten zien, ik heb verder behalve de live feed geen info en heb dus geen idee hoe het zit met de sectoren... Ze hadden iig tegelijkertijd met Leclerc's laatste lap de tijden kunnen tonen....

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat dit een verdomde interessante weddenschap kan zijnPWM schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:01:
Zo, Leclerc gaat eerder WK worden dan Max.
Knap hoor, potverdorie.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Erg tegenvallend. Dezelfde snelheid als Haas en McLaren. Die ook nog eens over mindere coureurs beschikken.
[ Voor 31% gewijzigd door NotSoSteady op 30-03-2019 17:07 ]
Die CEO zit daar ook alleen maar vanwege zijn baantje.loekf2 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:06:
Denk die CEO van Ferrari klimt over de hekken, maar wil z’n pak schoon houden
Straalt écht de vreugde uit voor motorsport
Keurig van Red Bull! Een slordige 500 miljoen uitgegeven.. nog los van de bootlading geld die Honda er achteraan gegooid heeft en dan .005 sneller zijn dan een Haas. Uitstekend werk.
Honda zal ik het nog niet eens kwalijk nemen, maar bij RBR moeten ze zich de oren van hun kop gaan zitten schamen. Gewoon slecht, geen excuus mogelijk.

Honda zal ik het nog niet eens kwalijk nemen, maar bij RBR moeten ze zich de oren van hun kop gaan zitten schamen. Gewoon slecht, geen excuus mogelijk.
Duurt nog wel een paar jaartjesFinraziel schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Kun je nagaan als LEC een baard laat staan
RBR mag zich echt zorgen gaan maken, Haas/McL zitten dichterbij RBR dan dat zij zitten bij Fer/Mer.
Iets in die wagen zit niet lekker.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yea, dat was wel aan de tijd af te zien, maar vind het persoonlijk wel mooi dat de 'midfield' zo dicht op elkaar zit. Echt alles is nu mogelijk en vind dat wel mooi. Magnussen verrassend sterk imo (had toch wel verwacht dat Grosjean sneller was als 'ie niet zou crashen).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Wou je ook niet zien. Was gewoon allemaal niet goed. De P5 heeft hij er echt uitgesleept met het mes tussen de tanden.
Tja.. RB15 is een soort deja-vu naar 2017 wat mij betreftNotSoSteady schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:07:
Erg tegenvallend. Dezelfde snelheid als Haas en McLaren. Die ook nog eens over mindere coureurs beschikken.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Laten we de racepace even afwachten...
Atlas#22744
VER maar 12 rondjes gereden, de rest minimaal 2 meer.
- DaniëlWW2
- Niet online
De RB15 kreeg haar soft banden gewoon niet op gang in snelle ronden. Morgen maakt het waarschijnlijk niks uit en blijven ze wel bij of doet Verstappen wat Verstappen doet, maar dit mag niet. Gasly was ook gewoon kansloos en ik ben bang dat het indicatief was voor hoe de auto op het moment echt is op deze baan in kwalificatie.Maarten_E schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:08:
RBR mag zich echt zorgen gaan maken, Haas/McL zitten dichterbij RBR dan dat zij zitten bij Fer/Mer.

Dit inderdaad, wat een grafstemming meteen hier. We zitten in race 2 van de 21, hebben net een kwalificatie achter de rug waarin we een fantastisch Leclerc hebben gezien, mooi dat Mercedes eens wat minder dominant is. En: het zit gewoon verder hartstikke dicht bij elkaar. Genieten!!Kasai schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:10:
Laten we de racepace even afwachten...
RBR mag zich inderdaad echt even achter de oren krabben. Er moet met dat budget (en ook de motor) veel meer snelheid in de auto zitten. Desondanks benieuwd wat de wedstrijd morgen brengt!

PSN: xMaurice93
Bensimpel
Positieve meneer
Ach punten worden pas op zondag verdeeld.Maurice079 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:12:
RBR mag zich inderdaad echt even achter de oren krabben. Er moet met dat budget (en ook de motor) veel meer snelheid in de auto zitten. Desondanks benieuwd wat de wedstrijd morgen brengt!
Redbull is nooit echt goed in qualli geweest.
😆 - Denk ook eens om ;)
Blij voor Mclaren dat die de wind weer een beetje mee hebben.
Tja, Gasly, wordt een pijnlijke exercitie voor hem. Ik denk dat Max een maximale eruit heeft gehaald. Hopelijk is de racepace een beetje lekker, ben meer bang voor Mag nest hem bij de start ...
Leclerc, fantastisch voor hem. Spannende race wordt het. Ik denk dat de quali modus van motors van de ferrari's echt flink is.
Tja, Gasly, wordt een pijnlijke exercitie voor hem. Ik denk dat Max een maximale eruit heeft gehaald. Hopelijk is de racepace een beetje lekker, ben meer bang voor Mag nest hem bij de start ...
Leclerc, fantastisch voor hem. Spannende race wordt het. Ik denk dat de quali modus van motors van de ferrari's echt flink is.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Red Bull is in de kwalificaties nooit goed geweest de laatste jaren dus laten we hier nu niet al te dramatisch om doen. P5 is gewoon het best haalbare resultaat in Bahrein. Morgen in de race zullen we zien wat VER kan doen met de auto op race pace, bandenmanagement, de snelste pitstop etc. etc. Er kan nog van alles gebeuren. Mercedes en Ferrari willen in de race nog wel eens tegen problemen aanlopen op dat gebied.
Ik heb er in ieder geval alweer flink zin in de race.
Ik heb er in ieder geval alweer flink zin in de race.
Fuuuuu!!!
Quali gemist, omdat de tijd van de gedownloade agenda niet klopte. Damn!
Maar goed, interessante uitslag. Kan een toffe race worden morgen!
Maar goed, interessante uitslag. Kan een toffe race worden morgen!
Verwijderd
Klopt, kwalificatie nog niks opgeschoten met de Honda motor.Maurice079 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:12:
Morgen knallen in de race
Hoe sterk die motor echt is, is wat mij betreft nog altijd maar giswerk. Ik geloof er niks van dat ze binnen 20pk van Merc en Ferrari zouden zitten. Maar goed, heb verder ook geen idee, maar lijkt me niet dat het chassis zoveel slechter is. Hoewel het misschien op de andere banen in het voordeel van RB uitvalt, geloof ik nog altijd niet dat Honda zo dicht op de top zit. Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit als feit weten.Maurice079 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:12:
Lekker hoor voor Leclerc. Beter gaat hij niet teveel races winnen. Max moet eerder WDC winnen dan hij... Haha. Maar mooi vind ik het wel. Heerlijk ook dat het veld zo dicht op elkaar zit.
Lijkt nu toch meer aan het chassis te liggen en niet aan de motor... Max zegt zelf nu ook dat de balans niet goed is.Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:14:
[...]
Klopt, kwalificatie nog niks opgeschoten met de Honda motor.
Morgen knallen in de race![]()
Maar uiteraard gaat het uiteindelijk om de race, als hij morgen een paar man inhaalt kan het nog een heel mooi resultaat worden.
Softs werken niet lekker, heeft niets met de PU te maken kijk maar naar Mclaren en Renault en het verschil tussen die twee.Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:14:
[...]
Klopt, kwalificatie nog niks opgeschoten met de Honda motor.
Morgen knallen in de race![]()
Okay, Kampheus is DanielWW2... dat is nu wel duidelijk.
Ik gun iedereen oprecht plezier bij het kijken naar Formule 1, en vind het jammer dat de frustratie en negativiteit over RBR in dit topic er soms gewoon van af spat. Daarom was het ook een serieuze vraag.NotSoSteady schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:11:
[...]
Wat is dit voor een kansloze reactie? Reageer je frustraties even op een ander af.
Balans problemen heeft ie in de race dan ookFinraziel schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:16:
[...]
Lijkt nu toch meer aan het chassis te liggen en niet aan de motor... Max zegt zelf nu ook dat de balans niet goed is.
Maar uiteraard gaat het uiteindelijk om de race, als hij morgen een paar man inhaalt kan het nog een heel mooi resultaat worden.
De snelheid ligt op race pace redelijk lager dus dan heeft hij er hopelijk minder last van.Exocet schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Balans problemen heeft ie in de race dan ook
Niet per se, hangt er vanaf wat het veroorzaakt... Maar ik wou vooral gewoon niet meteen op de kwalificatie rbr afschietenExocet schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:18:
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik ben 26 hoor.sjaool schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:17:
Okay, Kampheus is DanielWW2... dat is nu wel duidelijk.
Niet noodzakelijkerwijs. Zou kunnen, maar het is goed mogelijk dat de balans uiteindelijk voor de race anders uitpakt; andere omstandigheden etc. We zullen zien.Exocet schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:18:
[...]
Bandenmanagement is Max gewoon heel goed in, altijd al geweest. Dat helpt hem altijd enorm in de race.
0,88sec vind ik een groot verschil hoor. Ik hoop dat de race pace beter isChevy454 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:03:
Sodeju, max op P5. Weliswaar met minimaal verschil maar toch. Ben benieuwd naar Vettel en LeClerc strijd. Dat gaat een smerige strijd worden.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Tuurlijk, hoi Rob

Minimaal verschil naar p6Gé Brander schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:20:
[...]
0,88sec vind ik een groot verschil hoor. Ik hoop dat de race pace beter is
ThomasG schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:36:
[...]
RBR had ook niet veel keuze, nadat Ricciardo ze een poets had gebakken (zeggen dat hij blijft, en dan toch niet). Wie hadden ze anders moeten nemen dan Gasly?
Nogmaals: Niets ten nadele van Gasly, en ik schrijf hem ook nog niet af. Maar er stromen vier rookies in, en desalniettemin heeft RBR zichzelf in de positie gemanoeuvreerd dat ze geen betere keus hadden dan Gasly. Dat kun je imho RBR kwalijk nemenVuvuzela schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 16:37:
[...]
Ze hadden geen keus.. Ric weg. Wie kies je dan?
Horner zei dat GAS nog moet wennen/vertrouwen krijgen aan de karakter van de RB auto. Is een watlastiger te besturen op de limiet dan de TR.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik word nou ook niet direct heel erg vrolijk van dit Quali-resultaat.
De VTEC was kapot, hou ik het maar ff op vooralsnog..
Een raketstart kan veel goedmaken
Ja dan niet inderdaad maar ik reken altijd ten opzichte van P1... 😉
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Nee, zo te zien was RB traag in langzame bochten, dat is chassis en mechanische grip. Wat raar is, want RB was daar altijd goed in. Zelfde issue speelde in Melbourne al.AzzKickah schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:22:
Al bekend waarom max maar 1 stint had in Q3?
Bensimpel
Positieve meneer
Gelukkig kan hier makkelijker ingehaald worden.AzzKickah schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:22:
Hopenlijk blijft gas nu niet achter albon hangen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog maar setje soft over, zelfde als VettelDentist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:25:
Overigens om de teneur-stemming ook te breken: RBR staat er gewoon beter voor in het begin van het seizoen dan afgelopen jaren. Ze staan er hartstikke bij, hebben in ieder geval één fantastische coureur. Daarnaast kunnen ze zich over het algemeen redelijk doorontwikkelen, gemiddeld genomen beter dan andere teams. Haas zakt juist regelmatig wat weg. Dat ze nu zo dicht bij Merc staan vind ik enorm hoopgevend.
Het enige waar ik me echt zorgen om maak is Gasly. Voorheen waren Ric en Ver zo aan elkaar gewaagd dat ze elkaar konden helpen met afstelling e.d., elkaars ronden tijden konden verbeteren. Dicht bij elkaar zitten motiveert enorm. Nu moet Verstappen alles uit zichzelf halen, dat is op één race goed te doen maar op de lange termijn wel lastig lijkt me. Het helpt ook niet met de doorontwikkeling van de auto: twee auto's op de limiet geeft meer data/feedback dan één auto die het maar half doet. Je ziet het bv. nu bij Ferrari gebeuren: ze pushen elkaar echt en als het goed is gaat Leclerc het beste bij Vettel eruit halen.
Het enige waar ik me echt zorgen om maak is Gasly. Voorheen waren Ric en Ver zo aan elkaar gewaagd dat ze elkaar konden helpen met afstelling e.d., elkaars ronden tijden konden verbeteren. Dicht bij elkaar zitten motiveert enorm. Nu moet Verstappen alles uit zichzelf halen, dat is op één race goed te doen maar op de lange termijn wel lastig lijkt me. Het helpt ook niet met de doorontwikkeling van de auto: twee auto's op de limiet geeft meer data/feedback dan één auto die het maar half doet. Je ziet het bv. nu bij Ferrari gebeuren: ze pushen elkaar echt en als het goed is gaat Leclerc het beste bij Vettel eruit halen.
De achterkant van zn auto werd aangepast.Dentist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:25:
Dat lijkt te kloppen omdat ze voornamelijk in de langzamere bochten tijd verliezen. Maar hopen dat ze dat kunnen vinden de rest van het seizoen.Finraziel schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:16:
[...]
Lijkt nu toch meer aan het chassis te liggen en niet aan de motor... Max zegt zelf nu ook dat de balans niet goed is.
een treffende spreuk
Nee, hij had nog maar 1 setje nieuwe banden vertelde hij net bij JackHeijmenberg99 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:25:
[...]
De achterkant van zn auto werd aangepast.
De rode bandjes waren op, hij heeft 1 set te veel geel en had natuurlijk een 2e run nodig in Q2.Dentist schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:25:
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-03-2019 17:31 ]
Zeker weten dat het geen 62 moet zijn?
Maar potverdorie dan ben ik bijna een keer zo oud.
Mja, RBR heeft niet veel toppers aan zich kunnen binden de laatste jaren, eigenlijk alleen Max als je niet te ver terug kijkt. Enige verzachtende omstandigheden zou kunnen zijn dat de auto van dit jaar nog wat problematisch is, en we nog wat geduld moeten hebben om harde conclusies te trekken. Maar een topcoureur kan ook met minder materiaal nog snel zijn en ik heb niet het idee dat GAS een topper is wat dat betreft. Hopelijk voor hem en zijn fans kan ie het tegendeel bewijzen.naitsoezn schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:22:
[...]
[...]
Nogmaals: Niets ten nadele van Gasly, en ik schrijf hem ook nog niet af. Maar er stromen vier rookies in, en desalniettemin heeft RBR zichzelf in de positie gemanoeuvreerd dat ze geen betere keus hadden dan Gasly. Dat kun je imho RBR kwalijk nemen. In vorige jaren waren ze daar wss ook nog mee weg gekomen, maar dit seizoen lijkt het veld gewoon wat dichter bij elkaar te zitten, waardoor het meer opvalt dat GAS nog niet het vereiste niveau heeft. Laten we hopen dat ie snel verbetert
Op basis van alles!Loekoe schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:26:
[...]
Op basis van wat vallen ze tegen? In verhouding tot wat? Waar baseer men de torenhoge verwachtingen op?
Zoveel geld uitgeven en dit presteren kun je niet afdekken met een excuus. Had Max op 2 tienden gestaan.. dan is het zo. Je kunt niet met 5 auto’s op pole staan. Op 8 tienden gezet worden, dan doe je gewoon niet mee. Zo simpel als dat. Honda slecht, RBR slecht. Makkelijker kunnen we het niet maken, en al helemaal niet leuker.
Dus eehhmm.
Nu heeft Red Bull een sterkere motor, maar lukt het ze niet om die extra power goed op het asfalt te krijgen?
Nu heeft Red Bull een sterkere motor, maar lukt het ze niet om die extra power goed op het asfalt te krijgen?
Ik zie het wel, maar ik persoonlijk vind het geen reden een teneur-stemming in te zetten. Volgens mij is er (nog) niet heel veel aan de hand.NotSoSteady schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:28:
[...]
Tja, misschien heb je het interview van Verstappen niet gezien, maar ook hij was niet bepaald happy. Blij zijn met P5 en een auto buiten de top 10, dat valt best tegen. Als je dat niet kan zien, dan zou ik die RB-bril eens afzetten.
Tuurlijk is Max niet blij, hij wil áltijd winnen. Logisch dat hij niet heel blij is met P5, zeker niet als 'ie net uit de auto komt. Maar het tegenovergestelde - doorgedraafd negativisme - is evenzeer onredelijk. Hoe het ook zij: hij zal heel kort in die negatieve stemming blijven hangen, omdat dat geen enkele zin heeft. Hij zal doorzetten en morgen alles uit de auto proberen te halen.
Verwijderd
Mee eens. 8 tienden is heel veel in de F1. Dan doe je qua quali gewoon niet mee met de top. Morgen even race afwachten.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
[...]
Op basis van alles!
Zoveel geld uitgeven en dit presteren kun je niet afdekken met een excuus. Had Max op 2 tienden gestaan.. dan is het zo. Je kunt niet met 5 auto’s op pole staan. Op 8 tienden gezet worden, dan doe je gewoon niet mee. Zo simpel als dat. Honda slecht, RBR slecht. Makkelijker kunnen we het niet maken, en al helemaal niet leuker.
Ze hebben nog nooit zoveel vermogen gehad, maar weten alleen hoe je een auto bouwt om een slechte motor te compenserenzetje01 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
Dus eehhmm.
Jup de balans bij RB is verre van ideaal. Ik heb max zelden zo boos gezien. Hij gaat zich laten gelden in de pitbox straks.....
McLaren,! WoW waar kwamen die vandaan??? Waar Williams volledig afhaakt is McLaren nu toch echt officieel competitief. Mooi voor de breedte van het veld.
Gasly heeft geen klik met de auto, ric klapt over de Hulk heen, race point....waar zijn die gebleven? Leclerc heeft geleverd!
Nope RBR heeft duidelijk de aansluiting gemist bij de eerste races, hopenlijk kan Max met zijn racecraft leuke dingen doen morgen. Ik heb zin in de race tenminste.
McLaren,! WoW waar kwamen die vandaan??? Waar Williams volledig afhaakt is McLaren nu toch echt officieel competitief. Mooi voor de breedte van het veld.
Gasly heeft geen klik met de auto, ric klapt over de Hulk heen, race point....waar zijn die gebleven? Leclerc heeft geleverd!
Nope RBR heeft duidelijk de aansluiting gemist bij de eerste races, hopenlijk kan Max met zijn racecraft leuke dingen doen morgen. Ik heb zin in de race tenminste.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Omdat ze het hardste getroffen zijn door de nieuwe aërodynamica regels.zetje01 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
Dus eehhmm.
Ach ja, P5 is niet veel anders dan andere jaren. In de race worden de kaarten weer opnieuw geschud.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
[...]
Op basis van alles!
Het streven was de 2e startrij en dat is het helaas niet geworden dus wat dat betreft is het slecht. Voor rest wil ik niet te negatief doen want daar wordt niemand beter van. Het enige waar ik op hoop is een mooie race waarbij er echt om posities gevochten gaat worden. Bij de start kan hier al een heleboel fout gaan en dan kan iedereen weer opnieuw beginnen.
Ik zeg alleen dat het dit weekend tot nu toe tegenvalt. Dat zegt toch niks over de rest van het seizoen. Misschien gaat het morgen wel een stuk beter, echter was het vandaag natuurlijk niet best.Loekoe schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:32:
[...]
Ik zie het wel, maar ik persoonlijk vind het geen reden een teneur-stemming in te zetten. Volgens mij is er (nog) niet heel veel aan de hand.
Tuurlijk is Max niet blij, hij wil áltijd winnen. Logisch dat hij niet heel blij is met P5, zeker niet als 'ie net uit de auto komt. Maar het tegenovergestelde - doorgedraafd negativisme - is evenzeer onredelijk. Hoe het ook zij: hij zal heel kort in die negatieve stemming blijven hangen, omdat dat geen enkele zin heeft. Hij zal doorzetten en morgen alles uit de auto proberen te halen.
Verwijderd
Wat zei Max?wowly schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:34:
Jup de balans bij RB is verre van ideaal. Ik heb max zelden zo boos gezien. Hij gaat zich laten gelden in de pitbox straks.....
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup.zetje01 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
Dus eehhmm.
Pak de hooivorken maar, we gaan nu achter Newey aan.
In Melbourne miste de RB15 downforce, hier deden de soft banden gewoon niks. Denk dat het hier ook wel eens downforce kan zijn geweest wat mist. De afstelling leek ook wederom niet goed te zijn. Denk dat het in de race weinig uit zal maken, maar het niet best.
Natuurlijk is het niks slechter dan in 2018 qua resultaten en Max kan zomaar nog wel eens een of beide Mercedessen pakken morgen, maar als je qua vermogen zo inloopt, dan hoort je auto ook bij te blijven als topteam. Het lijkt er toch op dat RBR de voorlopige verliezer is van de nieuwe reglementen. Ze lijken meer moeite te hebben gehad om terug te winnen wat ze verloren dan Mercedes of Ferrari. Newey moet dus aan de bak. Kreupel zal de RB15 niet zijn, maar optimaal is die ook nog niet. Het is niet de RB14 die eigenlijk meteen uitstekend was, maar zo enorm te kort kwam in vermogen.

Wie dekt het hier af met een excuus? Volgens mij is dat precies wat je níet moet doen (dan zijn we het daar in ieder geval over eens). Ze zullen het in zichzelf moeten zoeken en moeten kijken wat er te verbeteren valt.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:31:
[...]
Op basis van alles!
Er kunnen talloze redenen zijn waarom Red Bull hier nu minder presteert, wij hebben daar als simpele zielen geen énkel benul van. Daarom zijn die harde conclusies hier, denk ik, een beetje overtrokken. We zullen toch af moeten wachten. Wij komen toch niet verder dan: 'Er ligt 'iets' niet lekker in die auto.' of: (zoals ik) 'Gasly moet beter om Max te motiveren'.
Het is goed mogelijk dat Max morgen gewoon weer op het podium staat, dan schijnt de zon weer en is dit alles vergeten en kan Max wereldkampioen worden. De stemming slaat gewoon razendsnel om continu, terwijl we hier naar één Qualify hebben gekeken. Zijn we al vergeten dat Ferrari vorige week problemen had? Dat Max vorige week Vettel inhaalde? Dat dit van oudsher een lastige baan is voor RBR? Dat Merc wat minder domineert, dat Ferrari hier vaak goed is en later in het seizoen wegzakt?
Er kan nog zoveel gebeuren.. Langetermijndenken, dat is wat ze op dat niveau doen. Met dit soort stemmingen bereik je niks.
Die Williams auto's, madre mia wat beschamend
Tesla M3LR '21

en met williams

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als je er een grafiek van voorgaande seizoenen bij kant, kun je goed zien hoe triest de situatie bij Williams eigenlijk is.London schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:43:
[...]
Die Williams auto's, madre mia wat beschamend

Zo net pas quali gekeken. Man wat een baas die leclerc. En eerder pole dan max, knap hoor in je 2e race voor ferrari!
Dit word echt een grote hoor damn!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Max zijn radio na Q3. "Hardest quali ever"...
https://clyp.it/kgyvluy4
Dat kan nog wel een frustratie-dingetje worden voor Max hoor, dat Lerclerc als een tierelier gaat blijven gaan en hij misschien wat achterblijft - het gevoel krijgt dat hij het momentum misschien gaat verliezen. Ik weet het niet hoor, het zou kunnen.v8power67 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:49:
Zo net pas quali gekeken. Man wat een baas die leclerc. En eerder pole dan max, knap hoor in je 2e race voor ferrari!
Overigens gun ik Leclerc de hele wereld, hij is super sympathiek, geen klootzak en snel in allerlei soorten auto's. Een megatalent. Net als Max gewoon méteen snel in een nieuwe auto.
Verwijderd
Ik gun het Leclerc zeker. Stel hij gaat echt het gevecht aan met Vettel en mag dat van Ferrari en zou WK kunnen worden, dat is pijnlijk voor Max.Loekoe schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:52:
[...]
Dat kan nog wel een frustratie-dingetje worden voor Max hoor, dat Lerclerc als een tierelier gaat blijven gaan en hij misschien wat achterblijft - het gevoel krijgt dat hij het momentum misschien gaat verliezen. Ik weet het niet hoor, het zou kunnen.
Overigens gun ik Leclerc de hele wereld, hij is super sympathiek, geen klootzak en snel in allerlei soorten auto's. Een megatalent. Net als Max gewoon méteen snel in een nieuwe auto.
Zeker als je tegen Leclerc in karten alles hebt gewonnen
Super gegund voor LEC, hij had de vorige race al een Maxi (NO) moeten doen en VET moeten inhalen.
Old man, old days, leave the victory to the youngerD-)
Old man, old days, leave the victory to the youngerD-)
Ben benieuwd hoe zijn mood zal zijn tijdens de post-quali interviews.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:51:
Max zijn radio na Q3. "Hardest quali ever"...
| live and give like no one else |
Vettel met de staart tussen de benen terug naar RBR, Max naar Ferrari. Game on!Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:56:
[...]
Ik gun het Leclerc zeker. Stel hij gaat echt het gevecht aan met Vettel en mag dat van Ferrari en zou WK kunnen worden, dat is pijnlijk voor Max.
Zeker als je tegen Leclerc in karten alles hebt gewonnen
Nieuwe Honda motor, die geweldig loopt uit verhalen. Het is toch allemaal niet heel raar dat iedereen hier aan moet wennen? Zou vast niet t zelfde optrekken als de Renault bijv... je ziet ze nog zoekende zijn. Is dat heel erg? Nee toch, ze hebben toch gezegd dat dit ook een wen jaar is met de nieuwe motor... p5 netjes zoals we verwachten van red bull, tis de afgelopen jaren niet anders geweest. Dus kunnen we dan verwachten met een nieuwe motor die 2 jaar geleden nog erger plofde dan de Renault dat ze gelijk aan de top mee doen? Lijkt me onwaarschijnlijk toch. Vind dat ze t geweldig doen met alle nieuwe regels, nieuwe motor etc. Kan t beter? Absoluut maar geef ze de tijd eens....
En lecler ongelofelijk sterk, heerlijke tijd neergezet. Beloofd morgen een mooie race met niet al te veel team orders mag ik hopen..
En lecler ongelofelijk sterk, heerlijke tijd neergezet. Beloofd morgen een mooie race met niet al te veel team orders mag ik hopen..
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vermoed smullen voor de media.3x3 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 17:59:
[...]
Ben benieuwd hoe zijn mood zal zijn tijdens de post-quali interviews.
Ergens zie ik het nog gebeuren ook. Niet Max naar Ferrari, maar Vettel terug naar RBR. Als Max gaat, dan is het denk ik Mercedes om Hamilton te vervangen. RBR heeft dan niemand meer en dan kan Vettel zomaar eens in beeld komen.pjlgt schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:00:
[...]
Vettel met de staart tussen de benen terug naar RBR, Max naar Ferrari. Game on!
Als groot fan van Honda zit ik me sterk af te vragen of het gat met een Renault motor achterin net zo groot was geweest. Als ik naar McLaren kijk, dan waag ik het te betwijfelen op dit moment.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.