MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 22% gewijzigd door Sahara op 02-04-2019 07:25 ]
tja man dat hebben we allemaal wel meegemaakt maar goed als je alles van te voren weetBushalte schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:22:
Juist gister uit ETH gegaan. Zal je altijd zien hahaha
Sowieso. Gewoon wachten op de correctie, nooit in het groen kopenSahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:25:
Ok ik denk dat er zo wel een mega rode candle aankomt. Immers de sky is not the limit.
En anders alle alts wel. Als BTC nu een correctie doet gaat er nog veel af van een hoop alts.Bever! schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:33:
Binance gaat kapot
It's a trapSahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:36:
[...]
En anders alle alts wel. Als BTC nu een correctie doet gaat er nog veel af van een hoop alts.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Prepare for the next ATH
Dit is een bull trap. Wel een hele gemene. Immers een hoop mensen zijn nu ingefomod tijdens deze btc stijging, Binance loopt vast en btc daalt weer en zij zijn fucked.
Long term maakt het geen klap uit, maar ik zou nu niet meer te snel fomo'ensourcecode schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:46:
mmm had deze niet verwacht wat is nu slim ? alt kopen of BTC ?
Hoort er allemaal bij, veel mensen op een exchange is altijd kut tijdens dit soort gebeurtenissen.cursquidHome schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:48:
ze zouden toch eens die exchanges sterker moeten maken.........Binance is niet vooruit te branden.
XRP = trash
Maargoed 15% up is ook niet gezond. In sommige delen van de wereld is het btw nog 1 april.
Komt er nietLuuk schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:52:
Run up of voorkennis richting ETF goedkeuring 6 april?
XRP = trash
Exchanges zijn meestal met runs niet vooruit te branden, zo is o.a Kraken vorig jaar de meerderheid van zijn klanten kwijt geraakt, die exchange lag echt continue plat.cursquidHome schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:48:
ze zouden toch eens die exchanges sterker moeten maken.........Binance is niet vooruit te branden.
Met een echte run zal Binance nu ze zo groot zijn het zelfde meemaken waarschijnlijk.
dat eth en ripple ook stegen klopt toch niet? ja in USD waarde, maar dat komt toch door de stijging BTC.
in sats, staat het toch allemaal in het rood.....
Alts kopen met BTCsourcecode schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:46:
mmm had deze niet verwacht wat is nu slim ? alt kopen of BTC ?
ALT/BTC gaat omlaag. maar ALT/USDT gaat zwaar omhoog
Omdat mensen nog steeds niet in sats denkenjasper7878 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:18:
http://www.msn.com/nl-nl/...oog/ar-BBVvUWN?ocid=ientp
dat eth en ripple ook stegen klopt toch niet? ja in USD waarde, maar dat komt toch door de stijging BTC.
in sats, staat het toch allemaal in het rood.....
Zijn nog geen nasdaq of dowSlux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:08:
[...]
Exchanges zijn meestal met runs niet vooruit te branden, zo is o.a Kraken vorig jaar de meerderheid van zijn klanten kwijt geraakt, die exchange lag echt continue plat.
Met een echte run zal Binance nu ze zo groot zijn het zelfde meemaken waarschijnlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door alki op 02-04-2019 08:24 ]
Staat ook niet bij trade history.
Heeft iemand dit al eerder gehad?
alki schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:23:
XRP word toch ff gedumpt. eth gaat lekker mee
tegenover fiat stijgt ie, tegenover BTC enorme dump
Kreeg wel succes bericht, maar wat daarna is gebeurt weet ik niet aangezien het nergens staat.Schuey schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:24:
Is de order wel gefiled?
Wel is de coin weg bij balances.
Komt door de verschillende rekenmethodes. Vs BTC, ETH of USDT (en consorten) vs Fiat. Bij de één stijgt het de ander daalt het.
lang leven overbelasting van de exchange.....die heeft het gewoon moeilijk om alles bij te benen. Tot nu toe komt het altijd wel goed. Als ze het een beetje slim bouwen dan heb je gewoon een delay en werken de systemen het automatisch bij zodra ze het rustiger hebben.wehave schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:27:
[...]
Kreeg wel succes bericht, maar wat daarna is gebeurt weet ik niet aangezien het nergens staat.
Wel is de coin weg bij balances.
Blij dat ik Euro reken, zou gek worden met al dat omrekenen.Danster schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:27:
[...]
Komt door de verschillende rekenmethodes. Vs BTC, ETH of USDT (en consorten) vs Fiat. Bij de één stijgt het de ander daalt het.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ja, tig keer, wordt vanzelf wel weer zichtbaar als het rustiger wordt.wehave schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:23:
Hmm heb net een coin verkocht op Binance, coin wel weg maar verder er niets voor gekregen.
Staat ook niet bij trade history.
Heeft iemand dit al eerder gehad?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Doe ik ook, al vraag ik me af of het niet beter is om in dollars te handelen.Slux schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:29:
[...]
Blij dat ik Euro reken, zou gek worden met al dat omrekenen.
XRP = trash
Hoe is dit avontuur eigenlijk afgelopen @Taro ? Heb je jouw short op tijd kunnen cancellen?Taro schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:13:
Om eerlijk te zijn zou een grote dump mij nu wel mooi uitkomen, want de short is meer waard dan mijn volledige pf, bij een dump verdien ik dus meer dan bij een stijging. Misschien hoop ik daar dan toch maar op
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Ja, gisteravond netjes afgesloten (vanochtend nog gecontroleerd voor de zekerheid, ik was dat laatst 1x vergetendaboemann schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:39:
[...]
Hoe is dit avontuur eigenlijk afgelopen @Taro ? Heb je jouw short op tijd kunnen cancellen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ah super!Taro schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:00:
[...]
Ja, gisteravond netjes afgesloten (vanochtend nog gecontroleerd voor de zekerheid, ik was dat laatst 1x vergeten). Verder zat ik zoals aangegeven all-in, dus die BTC staat lekker op BitMEX in fiat waarde te vermeerderen en op de rest van de pf ook een mooie winst
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
3800 usd?ScreamGT schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:06:
Begin maar vast met het smeren van vaseline boys, deze kan pijn doen.
XRP = trash
Heb je ergens info?ScreamGT schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:06:
Begin maar vast met het smeren van vaseline boys, deze kan pijn doen.
Zag gisteren deze TA nog voorbij komen en dacht laat ik nu die comments eens checken. Ouch
Nee, iets veel beters! Ervaring.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dan schrijf je dit vast vanaf je jacht ergens op de middelandse zee toch?
En ik heb gisteravond weer een deel verkocht!daboemann schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:22:
Ondertussen gaat ADA verder met zijn eigen maan ritje. Ik zit er nog steeds niet in, bummer.
Zero.
Dit noemen ze ook wel REKT, toch? Laat je dan niet kennen en geef even een update op die hele ‘analyse’ :’) Nu is er zo een pijnlijke stilte.ggj87 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:18:
https://www.tradingview.c...F-NOW-Expect-BTC-To-Drop/
Zag gisteren deze TA nog voorbij komen en dacht laat ik nu die comments eens checken. Ouch
@Mirved De Middellandse zee is voor paupers, waar zie je mij wel niet voor aan.
[ Voor 8% gewijzigd door ScreamGT op 02-04-2019 09:27 ]
Edit: Koers bitcoin en andere cryptovaluta fors omhoog https://www.nu.nl/geldzak...tovaluta-fors-omhoog.html (via @NUnl)
Dit hebben we nodig !!!!!! Vers geld, nieuw bloed
[ Voor 46% gewijzigd door B-Bandit op 02-04-2019 09:43 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Indd. In combinatie met een radioberichtje van een Henk Blok (Niet Henk van Ingrid) met nieuwsfeitje dat Bitcoin weer gek doet)B-Bandit schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:39:
Even BTC laten stabiliseren en de alts kunnen weer bloeienvoor een echte fomo hebben we nu een stoot door de 5k nodig.
Edit: Koers bitcoin en andere cryptovaluta fors omhoog https://www.nu.nl/geldzak...tovaluta-fors-omhoog.html (via @NUnl)
Dit hebben we nodig !!!!!! Vers geld, nieuw bloed
Zo zie je maar dat TA is leuk en zal vast een kern van waarheid inzitten maar kan je net zo goed in problemen brengen in crypto. Wat een move..
Verwijderd
Waar ben je @Kain_niaKKain_niaK schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:58:
[...]
BTC op 2000 USD voor het einde van maart 2019. BCH op 0.25 BTC (500 USD)
Nee nooit meer!PHPResource schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:58:
Tijdens de stijging van btc toch deels uitgestapt bij de altcoins behalve iost. Lastig te bepalen wanneer weer in te stappen.. Komt er nog ern correctie op de btc?
vast wel
Zero.
Verwijderd
Sowieso als USA wakker wordt en China aan het eten is tijdens chinees nieuwjaar. Maar dan moet de maan in Europa wel op half stok hangen.PHPResource schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:58:
Komt er nog ern correctie op de btc?
Als iedereen negatief is en steeds lagere bodems voorspellen moet je juist instappen. En uiteraard andersom.Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:52:
[...]
Indd. In combinatie met een radioberichtje van een Henk Blok (Niet Henk van Ingrid) met nieuwsfeitje dat Bitcoin weer gek doet)
Zo zie je maar dat TA is leuk en zal vast een kern van waarheid inzitten maar kan je net zo goed in problemen brengen in crypto. Wat een move..
Verwijderd
Verwijderd
Ja, we zitten pas bij de nek van BartDW23 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:23:
Ben ik heel negatief als ik denk dat we over enkele dagen de Bart compleet maken met een flinke dump terug naar 4k?
Kunnen we nu zeggen dat de berenmarkt voorbij is?
NeeDW23 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:23:
Ben ik heel negatief als ik denk dat we over enkele dagen de Bart compleet maken met een flinke dump terug naar 4k?
XRP = trash
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin als ze zegt dat ik een bierbuik hebNew Yorker schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:34:
90% van volume is nep.
Nee, pas als BTC boven de 6k staat kan je zeggen dat bearmarket voorbij is.dabla schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:25:
[...]
Kunnen we nu zeggen dat de berenmarkt voorbij is?
just a normal day in crypto.
Zero.
Haha precies dit..Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:32:
toch grappig hoe snel de nieuwe prijzen altijd wennen.
just a normal day in crypto.
Terug naar 4k zou ik niet eens erg vinden.. als we maar boven de 4k blijvenDW23 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:23:
Zero.
Henk en Ingrid jongens.....Pelox schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:33:
Collega's lopen weer bij me binnen met vragen over crypto! Moon Lambo!![]()
![]()
THEY ARE COMING IN WAVESSSSSSSS
dit betekent dus dat we allemaal een bag met XRP moeten halen
JAAA eerste vraag ging over ripple!Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:34:
[...]
Henk en Ingrid jongens.....
THEY ARE COMING IN WAVESSSSSSSS
dit betekent dus dat we allemaal een bag met XRP moeten halen![]()
Zero.
Waarom in dollars je moet het straks toch weer omzetten naar Euro.Mr_Ripple schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:38:
[...]
Doe ik ook, al vraag ik me af of het niet beter is om in dollars te handelen.
Ik trade zo ie zo 95% in EUR pairs dus misschien wat makkelijker voor mij, als je op een binance zit blijft het lastig zonder eur pairs.
Ze zouden een stable euro coin moeten maken, gat in de markt voor die paar poppetjes in de EU die in crypto traden
[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 02-04-2019 10:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Leuk wakker worden vandaag. Ik hodl sinds Nov 2017 en heb zeker 70% van mn inleg verloren.
Met deze stijging wil ik IETS doen en vroeg mij af wat jullie advies is.
Momenteel heb ik REQ, VET, IOTA, ETH, XLM en zit erover na te denken om de REQ en VET te dumpen voor ETH/XLM of de waarde te gebruiken om wat actiever te traden en de kleine stijgingen proberen mee te pakken.
Iemand hier een mening over?
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!