[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.556 views

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Marthusiast schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:49:
Op mijn abn/amro rekening kunnen alleen maar euro coins..
Maar dat bedoelde je vast niet. Welke coins en naar wat voor soort rekening?
Haha touche
BTC of ETH gaat het om, naar een normale IBAN Nederlandse rekening

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
LockeJohn schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:48:
Wat is de beste manier om je coins op je rekening te krijgen ?
Bedankt!
"Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst." :P

Google bijv. op "bitcoin verkopen euro" en je komt vast al wel wat tegen. ;)

Mijn persoonlijke voorkeur voor 't uitcashen van crypto is Kraken. :)

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:43:
[...]

ADA is voor mij ook zeker een coin die ik wil gaan holden voor de nieuwe bullmarket. Alleen wanneer die bullmarket gaat komen, dat is een andere vraag :P
LockeJohn schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:48:
Wat is de beste manier om je coins op je rekening te krijgen ?
Bedankt!
Ik denk dat we dichtbij zijn.

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
PilatuS schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:50:
[...]

Ik denk dat dit ook zeker mogelijk is wat betreft BTC. :)

Waar ik alleen mre zit is wat gaan de alts doen mocht BTC toch nog die bodem gaan opzoeken ? Leuk dat ADA de hele dip nu heeft goed gemaakt, maar wat doet ie als BTC besluit nog een keer 3k te gaan ? Dit is waarom ik nog niet naar volledig holden ga. Ik maakt scalps en swings, maar echt gaan holden durf ik nog niet te doen, zeker niet met waar BTC nu is. 4.2k zie ik als mogelijkheid en 4.4k misschien ook nog wel, maar ik denk dat we dan toch echt ergens eens hard omlaag gaan.
Jij zit er ook meer kortetermijn in dan ik. Ik redeneer: ok eigenlijk super mooi dat ADA nu dus eigenlijk tov Bitcoin ingelopen is, redelijk onafhankelijk van de negatieve koersbeweging van BTC. Als BTC nu naar 3k dropt (>25%) zal ADA nog veel meer dan die 25% droppen. Maar BTC gaat dan later echt wel weer terug naar het huidige prijsniveau (en misschien heeft ook dan ADA al weer een voorsprongetje opgebouwd.
En als BTC dan eindelijk weer een keer naar 6k gaat zal ADA veeeel meer waard zijn dan de vorige keer dat BTC op 6k stond. Zo redeneer ik maar langetermijn.. Zal vast niet helemaal steek houden, maar zo kijk ik er graag naar ;-)

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Tominatie schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:52:
[...]

"Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst." :P

Google bijv. op "bitcoin verkopen euro" en je komt vast al wel wat tegen. ;)

Mijn persoonlijke voorkeur voor 't uitcashen van crypto is Kraken. :)
Oke excuus.
Heb natuurlijk wel een slinger aan google gegeven voor ik hier kwam.
Toen kwam ik op SATOS wat een zeer lage fee lijkt te hebben
Maar ben uiteraard benieuwd of er betere opties zijn

[ Voor 6% gewijzigd door LockeJohn op 01-04-2019 23:55 ]

• Marthusiast
@LockeJohn , ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar hoor veel mensen ook over Kraken. Misschien kunnen diegenen wat ervaring inbrengen? Dat was naar ik meen snel en niet te duur.

• Tominatie
  • Niet online
LockeJohn schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:55:
[...]

Oke excuus.
Heb natuurlijk wel een slinger aan google gegeven voor ik hier kwam.
Toen kwam ik op SATOS wat een zeer lage fee lijkt te hebben
Maar ben uiteraard benieuwd of er betere opties zijn
Het zal niet heel veel uitmaken denk ik, ik heb satos ook weleens gebruikt. Dikke prima.
Je hebt tegenwoordig enorm veel keus waar je je crypto kan kopen of verkopen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ok, dus hoe maak ik die Bankrekening aan?

(kon dit nog net posten tijdens 1 april)

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 02-04-2019 00:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

LockeJohn schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:51:
[...]

Haha touche
BTC of ETH gaat het om, naar een normale IBAN Nederlandse rekening
Je kunt geen crypto storten op een normale rekening.

Je zult crypto moeten aanschaffen en deze moeten versturen naar een wallet van de betreffende crypto die je aanschaft.

Crypto kopen kan via brokers zoals litebit of fiat ondersteunende exchanges zoals coinbase of kraken. Daar kun je fiat omzetten naar crypto, en eventueel versturen naar een exchange wallet zodat je een breder aanbod van crypto's hebt.

Voor bitcoin of ethereum kun je bijna overal terecht.

Ik zou me echter iets meer inlezen voordat je overgaat tot aanschaf. Want uit je bovenstaande berichten maak ik op dat je het concept nog niet helemaal snapt, al kan ik het onjuist geïnterpreteerd hebben.

Edit: zie je wel ik heb het verkeerd geïnterpreteerd. Je wilt geen coins kopen maar verkopen. Excuus.

De optie die jezelf al uitgevogeld had lijkt prima daarvoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2019 00:08 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:54:
[...]

Jij zit er ook meer kortetermijn in dan ik. Ik redeneer: ok eigenlijk super mooi dat ADA nu dus eigenlijk tov Bitcoin ingelopen is, redelijk onafhankelijk van de negatieve koersbeweging van BTC. Als BTC nu naar 3k dropt (>25%) zal ADA nog veel meer dan die 25% droppen. Maar BTC gaat dan later echt wel weer terug naar het huidige prijsniveau (en misschien heeft ook dan ADA al weer een voorsprongetje opgebouwd.
En als BTC dan eindelijk weer een keer naar 6k gaat zal ADA veeeel meer waard zijn dan de vorige keer dat BTC op 6k stond. Zo redeneer ik maar langetermijn.. Zal vast niet helemaal steek houden, maar zo kijk ik er graag naar ;-)
Met je eens hoor :)

Alleen voor mij aangezien ik alerts kan zetten op bepaalde punten en in theorie 10x per dag kan kopen of kopen, is een daling van 10% voor mij al niet iets waar ik in wil zitten.

Verder zou het mij serieus verbazen als BTC vanuit hier een nieuwe bullrun kan gaan maken. 1x voor 1 uur de bodem en aantikken en gelijk een nieuwe bullrun zonder retest ? Niet onmogelijk, maar ook niet waarschijnlijk. Het is zelfs mogelijk dat de echte capitulatie nog moet komen. Ik zie sommige mensen al heel snel euforisch worden met wat de alts nu doen, maar we zijn er nog lang niet. Ook ik wil heel graag weer naar een nieuwe bullmarket, maar niets wijst er op dat we daar nu zijn.

Dat de alts het nu goed doen is ook helemaal niet vreemd, maar het zegt niets over een nieuwe bullrun. De alts doen het gewoon goed wanneer BTC sideways gaat en dat gaat ie eigenlijk al 4 maanden.

• Marthusiast
Eens @PilatuS , ik zeg ook niet dat ik op korte termijn een bullrun verwacht. Als die er komt zal dat volgens mij zo nog 2 jaar kunnen duren.. ;-) Maar even voor de duidelijkheid: ik laat me graag verrassen hoor, heb er niks op tegen, laat maar komen!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:08:
ik zeg ook niet dat ik op korte termijn een bullrun verwacht.
Nee, dat weet ik :) Alleen iets als ADA kan als BTC gaat vallen misschien nu zo'n beetje op de top zitten. Nou snap ik dat je als holder blijft holden, maar bijkopen waar we nu zitten is voor mij als handelaar dan wel weer vreemd. Aan de andere kant, hier fout zitten vind ik helemaal niet erg hoor :)

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:05:
[...]

Met je eens hoor :)

Alleen voor mij aangezien ik alerts kan zetten op bepaalde punten en in theorie 10x per dag kan kopen of kopen, is een daling van 10% voor mij al niet iets waar ik in wil zitten.

Verder zou het mij serieus verbazen als BTC vanuit hier een nieuwe bullrun kan gaan maken. 1x voor 1 uur de bodem en aantikken en gelijk een nieuwe bullrun zonder retest ? Niet onmogelijk, maar ook niet waarschijnlijk. Het is zelfs mogelijk dat de echte capitulatie nog moet komen. Ik zie sommige mensen al heel snel euforisch worden met wat de alts nu doen, maar we zijn er nog lang niet. Ook ik wil heel graag weer naar een nieuwe bullmarket, maar niets wijst er op dat we daar nu zijn.

Dat de alts het nu goed doen is ook helemaal niet vreemd, maar het zegt niets over een nieuwe bullrun. De alts doen het gewoon goed wanneer BTC sideways gaat en dat gaat ie eigenlijk al 4 maanden.
Als de echte capitulatie nog moet komen ben ik beyond screwed. ;(

• Marthusiast
Ga ook pas echt weer heel veel bijkopen als BTC op 3k of lager zit.. Nu alleen af en toe kleine beetjes ;) Drukt mijn gemiddelde prijs nog steeds wel iets omlaag ;-)

BTW bijna niet meer, dus als we blijven stijgen stop ik met bijkopen ;-)

[ Voor 39% gewijzigd door Marthusiast op 02-04-2019 00:16 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:14:
[...]
Als de echte capitulatie nog moet komen ben ik beyond screwed. ;(
Ik heb wat charts gezien waarbij het misschien mogelijk is dat er nog een stap omlaag komt. Persoonlijk denk ik echter van niet, maar onmogelijk is het ook niet.

Even los van dat, als je echt je lul bent mocht er zoiets gebeuren zou ik nadenken over hoe je er mee omgaat. Geen idee hoe het precies zit, maar stel je gaat van 10k naar 1k als munt X een hack heeft en 90% verliest, in die positie zou je nooit mogen zitten als je het mij vraagt. Geld verdienen met crypto is leuk, maar geen grote bedragen verliezen is nog veel meer belangrijk.

Verwijderd

Marthusiast schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:15:
Ga ook pas echt weer heel veel bijkopen als BTC op 3k of lager zit.. Nu alleen af en toe kleine beetjes ;)
Hahaha om de FOMO kant tevreden te houden. Herkenbaar :Y

Ik weet soms dat het gewoon een dom moment is om te kopen, maar dan doe ik het toch. Iets met een ezel, een steen, en 20x ofzo.

Eigenlijk slaat het compleet nergens op.

• Marthusiast
Is niet eens FOMO @Verwijderd , gewoon de gem. prijs zoveel mogelijk proberen te drukken..

@PilatuS , als die munt X ADA heet wordt ie niet gehacked hoor.. ;-) :+

[ Voor 30% gewijzigd door Marthusiast op 02-04-2019 00:20 ]

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:17:
[...]

Ik heb wat charts gezien waarbij het misschien mogelijk is dat er nog een stap omlaag komt. Persoonlijk denk ik echter van niet, maar onmogelijk is het ook niet.

Even los van dat, als je echt je lul bent mocht er zoiets gebeuren zou ik nadenken over hoe je er mee omgaat. Geen idee hoe het precies zit, maar stel je gaat van 10k naar 1k als munt X een hack heeft en 90% verliest, in die positie zou je nooit mogen zitten als je het mij vraagt. Geld verdienen met crypto is leuk, maar geen grote bedragen verliezen is nog veel meer belangrijk.
Dat is absoluut waar. En maak je geen zorgen, ik speel niet met geld dat ik niet kan missen.

Daarvoor ken ik mezelf toch iets te goed. Ik zal ook niet degene zijn die met een lambo de bullrun uitrijdt :+

Maar als ik er ooit wat leukers aan overhoudt dan erin is gegaan ben ik wel tevreden.

• Marthusiast
Haha @Verwijderd , als je dat wel zou doen krijg je dit :

[ Voor 32% gewijzigd door Marthusiast op 02-04-2019 00:28 ]

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-12 19:30
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:20:
[...]

Dat is absoluut waar. En maak je geen zorgen, ik speel niet met geld dat ik niet kan missen.

Daarvoor ken ik mezelf toch iets te goed. Ik zal ook niet degene zijn die met een lambo de bullrun uitrijdt :+

Maar als ik er ooit wat leukers aan overhoudt dan erin is gegaan ben ik wel tevreden.
gewoon vastgoed kopen , wat heb je aan een lambo? die ben je snel beu

al denk ik ook dat het nu niet echt het moment is om vastgoed te kopen , kweet niet hoe het in nederland zit maar in belgie zijn de prijzen de laaste 2-3jaar fors gestegen en ik denk als er een recessie komt : hoog waarschijnlijk dat heel de vastgoed markt in elkaar zal vallen.

[ Voor 22% gewijzigd door Thebackstab op 02-04-2019 00:27 ]

Verwijderd

Hahha ja dat zit er dik in. Die had ik laatst ook al gepost.

Crypto is verder leuk enzo en ik geloof er ook in, dat wat we eind 2017 gezien hebben slechts het puntje van de ijsberg was.

Maar, ik neem het niet zo serieus dat ik er echt veel tijd in ga steken om er veel geld relatief verantwoordelijk in ga zitten. Dat is het me simpelweg niet waard.

Wat ik dan wel weer leuk vind is het wereldje eromheen en het brede scala aan mensen die er door worden aangetrokken. Van aluhoedje types tot serieuze traders.

En altijd leuk om de koersen wat te volgen, sinds mijn instap toch elke dag even, heel apart hoe snel zoiets went...

Me and my crypto bags *;

Misschien ook een beetje dat gevoel wat iedereen wel kent om iets in bezit te hebben wat potentiële waarde bevat... Zoals bijv. Een staatslot oid.

• Marthusiast
Haha helemaal eens @Verwijderd , oeh ok die post had ik dan gemist (sorry voor de dubbelpost dan dus), maar ik had dus wel gelijk dat dat echt iets voor jou is :+

[ Voor 12% gewijzigd door Marthusiast op 02-04-2019 00:31 ]

Verwijderd

Marthusiast schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:31:
Haha helemaal eens @Verwijderd , oeh ok die post had ik dan gemist (sorry voor de dubbelpost dan dus), maar ik had dus wel gelijk dat dat echt iets voor jou is :+
Absoluut. Mocht ik er ooit een paar K uitslepen zul je zien dat de dakgoot naar beneden dondert voordat het geld op mijn rekening staat. Sta ik alsnog break-even. :+

• Marthusiast
Hahahaha.. dit..

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
2.6k winst op de hodl portfolio nu. Morgen weer janken?

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• Marthusiast
Wow goed bezig @Chris.nl !! Neeeej joh niks janken.. gewoon blijven geloven..

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 00:58:
2.6k winst op de hodl protfolio nu. Morgen weer janken?
Big boys don't cry :)

• Chris.nl
  • Niet online
Grote jongens hebben een dikke huid om te laten scheren.

Verwijderd

2.6k winst op de hodl protfolio nu. Morgen weer janken?
Pfoe lekker bezig dude. Dat zijn toch mooie berichten!

Heb je een soort van afgesproken limiet aan jezelf gesteld qua winst, wanneer je die gaat nemen? Of ga je gewoon echt voor die early investor Bitcoin dromen...

• Marthusiast
Mwa ben wel genoeg geschoren afgelopen jaar, laat het nu maar eens groeien denk ik ;-)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
BTC Dominance onder 50%

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Altcoin rallyyyyy.

Ik geloof dat zoiets kenmerkend is voor 't begin van een bullrun. ;) oOo

En dan opeens komt koning Bitcoin met een groene candle van jewelste. :P

• Marthusiast
Ik mag voor sommige alts (in de top-20) hopen dat de BTC dominance nog verder daalt. BTC is (imo) de naam, maar by-far niet de beste tech. Flippenings hoeven van mij niet, maar een wat reëelere verdeling qua dominance zou ik mooi vinden. BTC is niet de Apple in crypto-space imo. Maargoed, juist vanwege de naam HODL ik ook een deel van mijn pf BTC.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:44
2.6k winst op de hodl portfolio nu. Morgen weer janken?
Damn, dan zit ik hier met een paar 10tjes winst :+

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:12:
[...]

Altcoin rallyyyyy.

Ik geloof dat zoiets kenmerkend is voor 't begin van een bullrun. ;) oOo

En dan opeens komt koning Bitcoin met een groene candle van jewelste. :P
Ik wil de euforie niet al teveel aanwakkeren maar zou toch wat zijn als we ineens weer een +20% dagje zouden krijgen voor Bitcoin.

Eind december in 2017 was er ook zo'n nacht dat ik in wat alts zat en alles moest panicsellen omdat Bitcoin veel sneller steeg dan de alts... Volgens mij ging ie toen van 15 naar 18k binnen een paar uren... Echt bizar.

Alles daalde enorm in sat waarde toen, zulke tijden zijn nu echt moeilijk voor te stellen maar ik hoop het zeker weer eens te zien :Y

• mprkooij
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:19:
[...]

Ik wil de euforie niet al teveel aanwakkeren maar zou toch wat zijn als we ineens weer een +20% dagje zouden krijgen voor Bitcoin.

Eind december in 2017 was er ook zo'n nacht dat ik in wat alts zat en alles moest panicsellen omdat Bitcoin veel sneller steeg dan de alts... Volgens mij ging ie toen van 15 naar 18k binnen een paar uren... Echt bizar.

Alles daalde enorm in sat waarde toen, zulke tijden zijn nu echt moeilijk voor te stellen maar ik hoop het zeker weer eens te zien :Y
+1000

• Tominatie
  • Niet online
oooooooomaygod jaap dat waren nog eens tijden.

en ik weet zeker dat we zoiets weer gaan meemaken. Maar ik zou het prachtig vinden als we met btc in deze range blijven tot eind 2019 dan kan ik nog erg veel accumuleren.

Ik begin die intense fomo weer te krijgen ai ai ai, ik zie die MONERO nu ook gaan hé godnondeju. Tering jantje.

• mprkooij
Mensen, laten we deze even onthouden. Ik zet 100 euro op een binance account en ga kijken hoeveel ik ervan kan maken binnen een maand, iemand help me herinneren hier 1 mei op terug te komen :D

• Tominatie
  • Niet online
het wordt tijd voor die enorme rode candle dan kan ik weer genieten in rektcity.

ik begin ook weer die trekjes te krijgen van "niet durven verkopen".. echt die enorme fomo haha.

Monero 2 dagen geleden gekocht op €47,75 en nu al richting €54. Vanmiddag nog een klein deel verkocht rond de €52 maar snel weer teruggekocht.

Lijp hoor, dit marktje is echt een achtbaan van emoties.

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:22:
oooooooomaygod jaap dat waren nog eens tijden.

en ik weet zeker dat we zoiets weer gaan meemaken. Maar ik zou het prachtig vinden als we met btc in deze range blijven tot eind 2019 dan kan ik nog erg veel accumuleren.

Ik begin die intense fomo weer te krijgen ai ai ai, ik zie die MONERO nu ook gaan hé godnondeju. Tering jantje.
Hahhaha heerlijk :') blijft toch mooi he dat gevoel na wat mooie groene tijden :P

Sowieso gaan we ervoor!

• Marthusiast
Ik voel NIKS meer na 2018 haha

PS. Nog 'maar' 30% down nu (thx to DCA)

[ Voor 41% gewijzigd door Marthusiast op 02-04-2019 01:26 ]

• Tominatie
  • Niet online
2018 was het jaar waar de weak hands hebben verkocht en over 1,5 jaar lezen in de krant dat bitcoin een nieuw all time high heeft neergezet.

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeee

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:28:
[...]

2018 was het jaar waar de weak hands hebben verkocht en over 1,5 jaar lezen in de krant dat bitcoin een nieuw all time high heeft neergezet.

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeee
*Jaapio neemt ook nog een hijsje van zijn hopium pijp*

• RaptorXS
Het gevoel bij behoorlijk cashen zoals in dec. 2017 gun ik iedereen hier en ja hoor ook @PilatuS.
Echt een onwerkelijk gevoel totdat je de cijfertjes ziet op je bankrekening.
Het smaakt naar meer :)

• Marthusiast
@RaptorXS , das een wat paradoxale uitspraak imo.. Iedereen is iedereen, geen uitzonderingen.
Ik gun het iedereen! En voorAL @PilatuS ! Haha :+

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:03:
[...]

Pfoe lekker bezig dude. Dat zijn toch mooie berichten!

Heb je een soort van afgesproken limiet aan jezelf gesteld qua winst, wanneer je die gaat nemen? Of ga je gewoon echt voor die early investor Bitcoin dromen...
Ik wil niet de man zijn die ETH verkocht op 35 cent. Of die BTC kocht op 19k. Ik wil gewoon dood of de gladiolen.

• RaptorXS
Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 02:15:
[...]

Ik wil niet de man zijn die ETH verkocht op 35 cent. Of die BTC kocht op 19k. Ik wil gewoon dood of de gladiolen.
Dus gewoon 1 doel, financieel onafhankelijk worden en geen loonslaaf meer. :)

• Chris.nl
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 02:23:
[...]

Dus gewoon 1 doel, financieel onafhankelijk worden en geen loonslaaf meer. :)
Sabbatical om na te denken en te doen zou heerlijk zijn

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 02:39:
[...]

Sabbatical om na te denken en te doen zou heerlijk zijn
Dat zou zomaar kunnen gaan gebeuren. IOST ramt even de top 50 binnen :Y oOo

Stuur je wel een kaartje? :+

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 03:20:
[...]

Dat zou zomaar kunnen gaan gebeuren. IOST ramt even de top 50 binnen :Y oOo

Stuur je wel een kaartje? :+
€2,9k winst nu 10x15 formaatje kan er bijna af.

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 03:30:
[...]

€2,9k winst nu 10x15 formaatje kan er bijna af.
_O-

Je gaat nog een legende worden hier.

'Ja er was hier in 2018/2019 een gast die all-in ging op 1 project. Al z'n eieren in 1 mandje. Stug DCA'en, zelfs in de meest barre tijden. Iedereen verklaarde hem voor gek, totdat zijn coin ethereum voorbij ging... Chris ofzo heette hij. Hij schijnt nu met zijn harem in Indonesië te wonen na een sabbatical van 5 jaar.'

• Chris.nl
  • Niet online
+/- 23 maart 2018 all m'n shitcoins verkocht voor IOST met een serieuze spijtbetuiging aan IOTA en ADA. Ik weet het nog als de dag van.

Ik ben er nu Telegram admin hé. Help nog flink mee om mensen mainnet accounts te laten registreren 100k nu. Hard werk hoor

[ Voor 33% gewijzigd door Chris.nl op 02-04-2019 04:22 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 03:45:
+/- 23 maart 2019 all m'n shitcoins verkocht voor IOST met een serieuze spijtbetuiging aan IOTA en ADA. Ik weet het nog als de dag van.

Ik ben er nu Telegram admin hé. Help nog flink mee om mensen mainnet accounts te laten registreren 100k nu. Hard werk hoor
23 maart 2019 was ook vorige week maat :+

Maar het is je echt gegund, want je hebt ook serieus je nek uitgestoken. High risk high reward. Laten we hopen dat dit slechts het begin is :Y

Stel je voor dat we langzaam richting ATH's gaan kruipen :9

Je zei dat laatst al dat je telegram admin was daar. Je kreeg daar ook weer IOST voor toch? Schiet dat een beetje op of is het meer symbolisch?

Succes met de drukte d:)b

• Chris.nl
  • Niet online
'18 dan. Ben wel trots en zeg het regelmatig ja. Eerste betaling moet nog binnen komen, was gevraagd als admin omdat ik behulpzaam en fair was en de vinger ook soms op sommige plekken legde. Ben begonnen zonder contract oid, maar ze gunnen me een dikkere huid, ik sta in contact met het team de sfeer is goed. Ik laat het weten.

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 03:59:
'18 dan. Ben wel trots en zeg het regelmatig ja. Eerste betaling moet nog binnen komen, was gevraagd als admin omdat ik behulpzaam en fair was en de vinger ook soms op sommige plekken legde. Ben begonnen zonder contract oid, maar ze gunnen me een dikkere huid, ik sta in contact met het team de sfeer is goed. Ik laat het weten.
Zo zie je maar hoe de zaakjes kunnen gaan rollen, ik vind dat wel bijzonder. Van een beetje geld in crypto stoppen naar meewerken aan de opbouw van een ecosysteem en community...

Had je dat 5 jaar geleden gedacht? :+

De paden van het leven blijven fascinerend.

• Chris.nl
  • Niet online
€3,2k winst op de hodl nu. Morgen correctie of is het al morgen?

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 04:24:
€3,2k winst op de hodl nu. Morgen correctie of is het al morgen?
Ik zeg moonshot de top 20 in!

Dus waarschijnlijk correctie :+

Maar even serieus: ik weet niet wanneer mainnet officieel lanceert? Als het gaat als alle andere mainnet pumps dan is een correctie wel te verwachten... Het is altijd buy the rumor... Je kent hem.

Dus wellicht iets om over na te denken. Weet niet hoe het met jou zit maar 3.2k is meer dan een netto maandje werken voor mij.

Zonde om dat weer onnodig te laten verdampen, maar wanneer verkopen en terug inkopen... Dat zijn altijd de lastige keuzes, maar wel luxe problemen. :+

• Chris.nl
  • Niet online
Mainnet draait al, dApps, voten/staken, kaas en eieren met plakjes cake. @A87 snapt koers zegt niets. Net nog een tweet.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 02-04-2019 04:49 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 04:48:
Mainnet draait al, dApps, voten/staken, kaas en eieren met plakjes cake. @A87 snapt koers zegt niets ;) . Net nog een tweet.
Eigenlijk moet je ook niet van je hodl plan afstappen zodra de stakes wat hoger worden...

Maar genoeg stof tot nadenken ;)

Sowieso gefeliciteerd met nu d:)b

Ik zal m'n nachtdienstje afronden :Z

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 08:04
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 04:37:
[...]

Ik zeg moonshot de top 20 in!

Dus waarschijnlijk correctie :+

Maar even serieus: ik weet niet wanneer mainnet officieel lanceert? Als het gaat als alle andere mainnet pumps dan is een correctie wel te verwachten... Het is altijd buy the rumor... Je kent hem.

Dus wellicht iets om over na te denken. Weet niet hoe het met jou zit maar 3.2k is meer dan een netto maandje werken voor mij.

Zonde om dat weer onnodig te laten verdampen, maar wanneer verkopen en terug inkopen... Dat zijn altijd de lastige keuzes, maar wel luxe problemen. :+
Je kunt ook een deel verkopen. Dus deel geld veilig stellen en achter de hand mocht het de 2e eth worden.

Of telkens je stop limit verhogen en niet te strak zetten.

AnimeAdicted

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
4300 op Binance!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-12 22:46
MOON! *O*

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03:19
Mooooonnn

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 01:19:
[...]

Haha lekker bezig Jaap, leek er wel even op net.. Pff oude paniekaanvallenflashback lol ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:16

oNo

Mooi, live de actie meegemaakt. Ik werd er vlak voor wakker. Nog net ff wat bijgekocht vlak er voor.
Maar wat een snelheid bij de alts. Zonder vooraf ingestelde orders ben je overal te vroeg of te laat.

Edit: de laatste 800 USDT maar met een market buy BTC gekocht na de candle, die was toen al over de 4300 ineens :D . Beetje de candle voeren.

[ Voor 26% gewijzigd door oNo op 02-04-2019 06:58 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:44

p0st

Dutch Reefer

DE BEER STIER IS LOS

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Wtf, ik keek vanmorgen voordat ik wegging (6 uur) en kijk nu weer 1000 euro omhoog :D

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 19:04
Wauw lekker dit! *O*. Er zijn wel echt heel veel alts die nu dik in de min staan. Zou al dat geld naar BTC vloeien om vervolgens winst te pakken en dus dat de hele markt weer inzakt?

• Danster
En 2k in een uur oh my god...

• PHPResource
Alts bloeden wel hard zeg :(

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:49
Wow, BTC gaat echt hard nu!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Baal als een stekker met mn usdt. Maar zo blij dat ik niet meer short op bitmex. Trouwens 4720 op Bitmex vs. 4520 op Binance, dat is een flink verschil.

• Danster
Weet iemand de reden hiervoor?

Verwijderd

Danster schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:02:
Weet iemand de reden hiervoor?
Ja heb nog wat bijgekocht net. Denk doe eens een marketbuy.

• Danster
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:04:
[...]

Ja heb nog wat bijgekocht net. Denk doe eens een marketbuy.
Lol ja hier ook net voor de stijging nog 1K ADA, doen we toch goed he ;)

Verwijderd

Danster schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:05:
[...]

Lol ja hier ook net voor de stijging nog 1K ADA, doen we toch goed he ;)
Hahaha ja alleen had ik beter mn bitcoin kunnen aanhouden ipv BNB 8)7

Ach, het gaat omhoog who cares. Alts trekken wel weer bij *O*

To the moon, gentlemen.

• Phorcys
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:23
Bloeden? eerste keer dat ik ook echt alles dik in het groen zie.. nu een jaar lang iedere dag alles omhoog :)

Zelfs VET flink in het groen... hoe is het mogelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Phorcys op 02-04-2019 07:09 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Yo wtf. 😅 Kijk 1x. Niet veel aan de hand. Was al blij dat niks was gezakt. Kijk 2x en Bitcoin up 10%

• Danster
Zou Kirby short zitten? :+

Verwijderd

Mooie organische groei ook. Je kunt echt zien dat het vertrouwen langzaam terug komt, en heel voorzichtig de koers omhoog drijft.

Gelukkig geen manipulatie in deze markt. Da's toch een geruststelling.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:10:
Mooie organische groei ook. Je kunt echt zien dat het vertrouwen langzaam terug komt, en heel voorzichtig de koers omhoog drijft.

Gelukkig geen manipulatie in deze markt. Da's toch een geruststelling.
Sarcast

• Klaas25
Voor zover een 50% BTC dominantie. Moeten alts geen 20% doen als BTC 10% doet? 😛

• PHPResource
Phorcys schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:07:
[...]

Bloeden? eerste keer dat ik ook echt alles dik in het groen zie.. nu een jaar lang iedere dag alles omhoog :)

Zelfs VET flink in het groen... hoe is het mogelijk :)
In sats bedoelde ik hé

Verwijderd

Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:12:
Voor zover een 50% BTC dominantie. Moeten alts geen 20% doen als BTC 10% doet? 😛
Bitcoin laat even zien wie de baas is. Heel normaal. Is natoer.

Eind 2017 vloeide Bitcoin dan weer een stukje leeg, de alts in. Kijken of het nu weer zo gaat.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Is livecoinwatch stuk of droom ik??.

Weg

• Phorcys
ahzo nee ik kijk alleen naar euro's of dollars ;)

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:12:
Er zijn zoveel runs geweest waarbij alts gingen bloeden of meegingen of gelijk bleven. Is lastig zeggen.

Als BTC steady omhoog gaat, dan willen mensen mee en halen ze het geld uit de alts. Dat kan, maar hoeft niet.

• Sahara
In elk geval is de volatiliteit terug, als BTC 10-14% kan stijgen, kan ie ook weer hard dalen. Of gaat BTC nu in 1 ruk door de 5k and beyond?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47

Bever!

3

Lekker wakker worden zo :)

• PHPResource
Wat doen jullie met de alts? Verkopen of blijven zitten?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47

Bever!

3

PHPResource schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:17:
Gewoon zitten, trekt meteen weer bij zodra btc even pauzeert

• Klaas25
Sahara schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:15:
In elk geval is de volatiliteit terug, als BTC 10-14% kan stijgen, kan ie ook weer hard dalen. Of gaat BTC nu in 1 ruk door de 5k and beyond?
Ligt aan het nieuws toch? Mja voor hun de berichten hebben getikt over een 10% up is het vast al wat afgekoeld weer. Maar hey ik hoop niet te veel. Lekker doorgaan zo lol.

• Phorcys
Ik blijf lekker zitten, heb toch vrijwel alles op de ledger zitten voor long term. Alles of niets.

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
PHPResource schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:17:
Verkopen als het zo doorgaat

4900 nu

• Phorcys
Klaas25 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:18:
[...]

Ligt aan het nieuws toch? Mja voor hun de berichten hebben getikt over een 10% up is het vast al wat afgekoeld weer. Maar hey ik hoop niet te veel. Lekker doorgaan zo lol.
Had eigenlijk een drop verwacht na de 1 April grap gisteren over 2x ETF goedkeuring.

Zie zelfs dat mijn DBC potje in een week 93% doet... had die eigenlijk al afgeschreven

[ Voor 10% gewijzigd door Phorcys op 02-04-2019 07:21 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:34
Lang niet zó'n grote kaars gezien zeg :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Sahara
Pfaff 5000 op Bitmex.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
hmm gdax werkt niet meer op edge en ie hier, andere er ook last van ?

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:34
Sure, waarom niet meteen naar 5500 resistance :')

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1 ... 92 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!