[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 156 Laatste
Acties:
  • 437.560 views

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Vandaag een mooie dag om weer eens wat te kopen

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weer lekker wakker worden met zrx en eindelijk een dash *O* maar waarom XMR niks doet is mij een raadsel.
Vandaag maar een zakje EMC kopen en stap ik af van mij principes voor een zakje bcash, zal wel een grote flop worden :P

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47

Bever!

3

Zil zit in een fijne flow nu

Verwijderd

Ssssttt. Maak ZiL niet bang... ZiL is erg schuw...
En ZiL moet gvd nog 15% na de 500 sat voor mij om niet rood te staan.
2022 vermoed ik

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:47

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:45:
[...]

2022 vermoed ik
:'( :*)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-12 23:07
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:45:
[...]

2022 vermoed ik
Precies! ZIL is meestal maar een eendagsvlieg. Stijgt 1 of max 2 dag(en) en daalt de volgende dag(en) weer. Maar ik verwacht niet veel van deze einde bootstrap periode. Het team van Zilliqa komt vaak met of slecht nieuws (verlenging bootstrap) of met goed EN slecht nieuws in hun nieuwsuitingen, zoals ook de laatste van een paar dagen geleden.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:38
Sahara schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Precies! ZIL is meestal maar een eendagsvlieg. Stijgt 1 of max 2 dag(en) en daalt de volgende dag(en) weer. Maar ik verwacht niet veel van deze einde bootstrap periode. Het team van Zilliqa komt vaak met of slecht nieuws (verlenging bootstrap) of met goed EN slecht nieuws in hun nieuwsuitingen, zoals ook de laatste van een paar dagen geleden.
Precies, ik had zo veel vertrouwen in zil maar het is maand op maand een teleurstelling. Het moment dat ik in de buurt van break even kom is het hop weg ermee... (waarschijnlijk daarna 200% maar met zil geloof ik daar niet meer in)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik heb weer een 25x short geopend, MAAR, ik hou er ernstig rekening mee dat ik die binnen 1-2 uurtjes in moet trekken omdat Bitcoin door stijgt. Tegelijkertijd zit ik ook all-in, dus ik vind alle opties prima, maar er lijkt in ieder geval eindelijk iets te gebeuren :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:35
Dus niemand hier heeft eos, of niemand durft het te zeggen vanwege de heel erg grote risico op 'je hebt shitcoin' reacties?
Ik denk dat ik voor simpleos ga, eerst goedkoper paar Eos kopen om de account aan te kunnen maken.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

chang1982 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:40:
Vandaag een mooie dag om weer eens wat te kopen
Eens, vanmorgen Powr gekocht, gnt, evx (enige in de min) en sell order van zrx omhoog bijgesteld. En nu maar wachten, net vissen.
Pilsjes koud gezet, zendertje op voetbal zometeen, racen opnemen en morgen geen afspraken in de agenda :)
Kan een mooi dagje worden zo

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gondor Ik heb mijn EOS altijd opgeslagen in Exodus wallet, ik zou dat buiten een exchange nooit aan een andere partij toevertrouwen.

En volgens mij handelen we nagenoeg allemaal in munten voor het rendement, EOS kan een mooi rendement geven, het is geen shitcoin. Ik kijk het echter eerst weer even een tijdje aan voordat ik ze weer aanschaf, teveel rumoer op het moment.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:44
Ben benieuwd of MTL nog verder door gaat stijgen.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:03:
@Gondor Ik heb mijn EOS altijd opgeslagen in Exodus wallet, ik zou dat buiten een exchange nooit aan een andere partij toevertrouwen.

En volgens mij handelen we nagenoeg allemaal in munten voor het rendement, EOS kan een mooi rendement geven, het is geen shitcoin. Ik kijk het echter eerst weer even een tijdje aan voordat ik ze weer aanschaf, teveel rumoer op het moment.
Geen shitcoin ? Jij was de gene die met het bericht kwam dat de oprichter weer iets nieuws ging doen omdat EOS eigenlijk een shitcoin is ? :X

imo is EOS ook een echte shitcoin net als 99.8% van alle coins dat is, maar we agree to disagree ;)

Slux heeft ook een bag EOS en ik heb vanochtend zelfs bcash gekocht, kan mij niks meer schelen pak alles waar ik aan kan verdienen shitcoins of principes ik heb alles aan de kant gezet, het gaat mij om de EURO's die ik aan het eind van de maand op mijn bank kan bijschrijven.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slux Het is geen shitcoin als je naar rendement kijkt... Ik sta niet achter Block.one, de gedecentraliseerde aanpak, het geld dat ze hebben gekregen vs de resultaten van de blockchain, het mogelijk zelf gebruiken van de ICO ETH's om zelf nog meer EOS te vergaren, het kunnen verhandelen op een exchange terwijl de ICO nog gaande was, het bedrag dat block producers krijgen, etc. etc.

Maar voor het rendement dus zeker geen shitcoin, verder wel.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:35:
Maar voor het rendement dus zeker geen shitcoin, verder wel.
_/-\o_

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Slux schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:31:
[...]

Geen shitcoin ? Jij was de gene die met het bericht kwam dat de oprichter weer iets nieuws ging doen omdat EOS eigenlijk een shitcoin is ? :X

imo is EOS ook een echte shitcoin net als 99.8% van alle coins dat is, maar we agree to disagree ;)

Slux heeft ook een bag EOS en ik heb vanochtend zelfs bcash gekocht, kan mij niks meer schelen pak alles waar ik aan kan verdienen shitcoins of principes ik heb alles aan de kant gezet, het gaat mij om de EURO's die ik aan het eind van de maand op mijn bank kan bijschrijven.
Bij mij dus totaal niet. Gaat mij om totale aantal crypto’s. Euro’s zijn t.o.v Dollar sinds 2009 zoveel in waarde gedaald 😂

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb mijn EOS altijd opgeslagen in Exodus wallet
Was mijn exodus wallet helemaal vergeten. Hij was leeg :-)
Wel even geüpdatet.
Hoop muntjes zijn er bij gekomen, nadat ik 'm heel lang niet gebruikt heb.
Grappig.

Net voor de bull run in oktober 2017 begon ik en weet nog dat ik soort van ademloos zat te kijken in Exodus hoe mijn schamele bedrag gewoon elke minuut meer waard werd.
En daarna ook weer heel snel minder 8)7

Met bijkopen sinds die tijd en iets meer handelen nu minder dan een procent verlies in BTC en onder de 30% verlies in €.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:35

Dank, ik ga thuis exodus checken

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Slux
  • Niet online
DeeSung schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:37:
[...]

Bij mij dus totaal niet. Gaat mij om totale aantal crypto’s. Euro’s zijn t.o.v Dollar sinds 2009 zoveel in waarde gedaald 😂
Tja aan het eind van de dag kan je in de praktijk niks met cryptos zelfde als met een aandeel shell, daar kan ik ook geen boodschappen mee betalen en hetzelfde met de USD, die kan je ook tegen de Venezolaanse bolivar zetten leuk allemaal, maar zo lang ik nog in de EU woon moet ik het doen met Euro's, ik snap zelf ook niet zo dat mensen in Dollars kijken, je hebt er niks aan als je de lasten en pleziertjes in euros moet afrekenen. ( Voor sommige onder ons misschien alleen in natura)

En even over de bolivar, Dash is hot daar op het moment ze zijn bezig met een grote marketing campagne, ze hebben een paar blondje sletjes in dienst genomen die het aan het promoten zijn op het moment, paar updates uitgevoerd, die ze al lang hadden moeten doen imo zoals 51% attack maar het werkt wel ;)
https://twitter.com/Dashpay
https://dashnews.org/isab...ash-in-caracas-venezuela/
(Kunnen de gulden marketing boys misschien nog wat van leren :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 31-03-2019 16:10 ]

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Slux schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:06:
[...]

ze hebben een paar blondje sletjes in dienst genomen die het aan het promoten zijn op het moment
Hoe had je het omschreven als er mannen de promotie hadden gedaan?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:29:
@Sahara Tussen 17:57 en 18:12 is een mooi voorbeeld, toen stond ik op 0.035 Bitcoin verlies, vroeger had ik direct verkocht, nu niets gedaan ervan uitgaande dat ik de goede richting heb gekozen en inmiddels is het nog "maar" 0.0085 Bitcoin verlies en aflopend. Nu twijfel ik wel of ik alsnog moet uitstappen, want het kan een "higher low" worden tov 17:37 en dan ben ik nog verder van huis.

Afijn, niet per 1-5 minuten je mening veranderen, maar een richting kiezen en dat volhouden. Ik zet nu een stop loss @ 4076 USD, mocht het de verkeerde kant op gaan dan stap ik automatisch uit al zit ik terwijl ik dit schrijf nog maar op 0,0028 Bitcoin verlies. Mocht iemand de markt saai vinden: ga gewoon met 25x traden, dan wordt het vanzelf weer spannend :D
Sorry van mijn late response, maar heb je die trade van gisteren 17:57 en 18:12 en daarna nog met een klein verliesje kunnen sluiten? Om eerlijk te zijn heb ik heerlijk geslapen sinds ik die BitMEX worries niet meer heb :D.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sahara schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Sorry van mijn late response, maar heb je die trade van gisteren 17:57 en 18:12 en daarna nog met een klein verliesje kunnen sluiten? Om eerlijk te zijn heb ik heerlijk geslapen sinds ik die BitMEX worries niet meer heb :D.
Voor die specifieke trade weet ik dat niet meer, maar, volgens de BitMEX wallet pagina (je kunt alleen per dag kijken volgens mij?) gisteren -0.05 Bitcoin verloren.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-12 15:48
En het belangrijkste van vandaag
ajax- psv?
Max Verstappen podium?

[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 31-03-2019 17:07 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-12 23:33
Dean The Vee schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 01:16:
[...]

Inderdaad ;) Na LTO toch meteen weer een mooie winst gepakt.

https://coinmarketcap.com/currencies/aergo/
Nou jij lacht als laatst. Toen jij hem tipte heb ik 0.025 BTC aan Aergo gekocht. Inmiddels is dat 0.1 BTC waard. Ik laat hem lekker staan, kleine investering en nog ruimte voor groei. Tnx!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Slux schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:06:
[...]

Tja aan het eind van de dag kan je in de praktijk niks met cryptos zelfde als met een aandeel shell, daar kan ik ook geen boodschappen mee betalen en hetzelfde met de USD, die kan je ook tegen de Venezolaanse bolivar zetten leuk allemaal, maar zo lang ik nog in de EU woon moet ik het doen met Euro's, ik snap zelf ook niet zo dat mensen in Dollars kijken, je hebt er niks aan als je de lasten en pleziertjes in euros moet afrekenen. ( Voor sommige onder ons misschien alleen in natura)

En even over de bolivar, Dash is hot daar op het moment ze zijn bezig met een grote marketing campagne, ze hebben een paar blondje sletjes in dienst genomen die het aan het promoten zijn op het moment, paar updates uitgevoerd, die ze al lang hadden moeten doen imo zoals 51% attack maar het werkt wel ;)
https://twitter.com/Dashpay
https://dashnews.org/isab...ash-in-caracas-venezuela/
(Kunnen de gulden marketing boys misschien nog wat van leren :+ )
De toekomst zal het leren. Tot nu toe doe ik aan beide mee. Nietmeer 100% in de Euro zoals vroeger het geval was de wereld is veel groter dan dat.

Je zal toch maar wakker worden en een patatje oorlog kost 120 euro xD.

• Sahara
Mooi accent van die vrouw :)

Ik kwam toen op youtube dit filmpje tegen: YouTube: How to know when Trend Reverses (cryptocurrency) , ook de moeite waard te kijken i.v.m. trend reversals (bearish and bullish engulfing candles, V shape reversals etc.).

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Interessant video weer: YouTube: The Biggest Danger to Bitcoin is Not What You Think

Ik lees wel vaker dat mensen denken dat wanneer het slecht zou gaan met de aandelen dat mensen dan mogelijk naar crypto gaan, maar dit geeft juist een heel ander beeld. Samengevat: Wanneer we een recessie krijgen en mensen hun baan kwijt raken als gevolg gaan ze juist verkopen wat ze hebben aan aandelen, goud of BTC, puur omdat ze geld nodig hebben. Los van dat zoeken mensen in slechte tijden juist iets wat rendement kan geven en een laag risico heeft, crypto is dat natuurlijk niet.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:51

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:13:
Interessant video weer: YouTube: The Biggest Danger to Bitcoin is Not What You Think

Ik lees wel vaker dat mensen denken dat wanneer het slecht zou gaan met de aandelen dat mensen dan mogelijk naar crypto gaan, maar dit geeft juist een heel ander beeld. Samengevat: Wanneer we een recessie krijgen en mensen hun baan kwijt raken als gevolg gaan ze juist verkopen wat ze hebben aan aandelen, goud of BTC, puur omdat ze geld nodig hebben. Los van dat zoeken mensen in slechte tijden juist iets wat rendement kan geven en een laag risico heeft, crypto is dat natuurlijk niet.
Grootste deel van de crypto is nog steeds in handen van whales, die hoeven echt niet de panic sellen i.v.m. liquiditeit. Dat zo hier en daar een Henk (of Ingrid) zijn kleine bag met 95% verlies vanaf de ATH marketsells lijkt mij juist positief (goedkoop accumuleren).

Bij een kelderende aandelenbeurs kan BTC wel degelijk een minder risicovolle belegging zijn (ervan uitgaande dat je bij de groep hoort dat we de bodem hebben gezien, of we nu dan nog een tijd sideways gaan is dan niet zo relevant).

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-03-2019 18:48 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Monero en Nano doen ook eindelijk wat! :D

Ben benieuwd of XMR de €50 kan passeren vandaag. Op kraken nu €49,20. :)F

• A87
  • Niet online

A87

Mijn zwakste schakel... snachts in een trade zitten en er daarna spijt van xd

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:04

oNo

Welke portfolio app gebruiken jullie?
Ik gebruik Delta maar die is nogal flaky als je de USDT in je PF hebt zitten. Ja het zal vast wel zo kloppen maar vandaag 1800 USDT en met de schommelingen van deze crypto veranderde mijn PF waarde in euro vandaag een paar keer met ongeveer 100 euro. Niet echt handig...

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:47:
[...]
Grootste deel van de crypto is nog steeds in handen van whales, die hoeven echt niet de panic sellen i.v.m. liquiditeit.
Ik denk niet dat je dit kan stellen, het is een aanname die misschien juist is, maar net zo goed onjuist kan zijn. Vooral mensen met veel geld worden vaak hard geraakt door een recessie waardoor het prima kan dat juist die mensen ook gaan verkopen. Ik weet niet of dit zo is, maar je weet ook niet of het niet zo is. Mensen met veel geld hebben over het algemeen veel meer aandelen, goud of wat dan ook zoals BTC dan mensen met minder geld. Als goud onderuit gaat in een recessie samen met de aandelen dan kan BTC net zo goed mee.
Bij een kelderende aandelenbeurs kan BTC wel degelijk een minder risicovolle belegging zijn (ervan uitgaande dat je bij de groep hoort dat we de bodem hebben gezien, of we nu dan nog een tijd sideways gaan is dan niet zo relevant).
BTC blijft altijd meer risico houden dan aandelen. Als aandelen onderuit gaan doen ze 10 of 20% in weken of maanden, BTC kan dat op een dag doen.

Ik denk wel dat de timing met de volgende recessie veel uit kan maken. Stel BTC is dan met een run omhoog bezig dan zie ik mensen eerder kopen dan verkopen. Als BTC vlak is of daalt zie het eerder dalen.

Verwijderd

When dipje when rebuy

• Slux
  • Niet online
lauraz schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Hoe had je het omschreven als er mannen de promotie hadden gedaan?
Irritante fanboys en er een afkeer op krijgen natuurlijk :X :+
Tominatie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:47:
Monero en Nano doen ook eindelijk wat! :D

Ben benieuwd of XMR de €50 kan passeren vandaag. Op kraken nu €49,20. :)F
Eindelijk go XMR 49.99 aangetikt *O*
En we zijn over de 50 d:)b

bcash mag ook wel een pumpje krijgen nu

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 31-03-2019 19:56 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Never. This is it!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:38:
[...]
Eindelijk go XMR 49.99 aangetikt *O*
En we zijn over de 50 d:)b
Moon! *O*

• A87
  • Niet online

A87

ARK kan elk moment omhoog knallen net als Amrosia. Zit er 50/50 in.

Ark cup formatie op de 4H..
Ambrosia cup op de daily en zit in een ''soort'' bullish pendum op 12h

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 31-03-2019 20:43 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:29
Alles is weer lekker groen momenteel. Bullmarkt incoming?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PHPResource schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:01:
Alles is weer lekker groen momenteel. Bullmarkt incoming?
Voor de toptien coins is het maar gemiemel in de marge :)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:41

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dan maar onder de top 10 coins... TO THE MOON!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Lekker groen inderdaad! Ik heb overigens een groot gedeelte van de alts omgezet naar BTC of USDT, want ik verwacht toch echt wel een flinke tik voor de alts als BTC in beweging gaat komen. Die zijn echt flink gestegen de afgelopen tijd.

• PilatuS
  • Niet online
Oude support is weer nieuwe resistance bij EVX. Ritje gepakt met als eerste top 2374, verkocht op 2371 :D Daarna wat laag volume shitpogingen met als top 2378 en weer terug de afgrond in.

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:21:
Oude support is weer nieuwe resistance bij EVX. Ritje gepakt met als eerste top 2374, verkocht op 2371 :D Daarna wat laag volume shitpogingen met als top 2378 en weer terug de afgrond in.
Ik houd het lekker bij +-2-6 uur wachten ofso en neem genoegen met 2 procent winst }:O

• Tominatie
  • Niet online
Tering, wat is die bitcoin stabiel. We hebben echt ff een oliesjeik nodig die gaat spelen met z'n geld. Komt er iedergeval weer wat volume en actie in.

De whales die ons nog wat volatiele momenten bezorgden op die 6k zijn ook al erg lang op vakantie. Mogen van mij snel weer terugkeren, zo'n $200 pump en dump uit het niets mis ik wel een beetje.

Gelukkig heb je de alts in momenten als deze want Bitcoin valt écht niet te traden. :O

• A87
  • Niet online

A87

KOmt omdat er nu veel profs handelen op de markt... krijg je stabiele prijzen. Kijk ether bijvoorbeeld.. die formatie. Ik blijf in BTC vannacht, dikke pendum op 4H met incline vol... kan elke moment losbarsten en dan gaat het wel harder dan 0,3% op 1 dag. kan zo weer 20% omhoog knallen.. zeker in dat non resistance gebied

[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 01-04-2019 00:09 ]

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Tominatie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:54:
Tering, wat is die bitcoin stabiel. We hebben echt ff een oliesjeik nodig die gaat spelen met z'n geld. Komt er iedergeval weer wat volume en actie in.

De whales die ons nog wat volatiele momenten bezorgden op die 6k zijn ook al erg lang op vakantie. Mogen van mij snel weer terugkeren, zo'n $200 pump en dump uit het niets mis ik wel een beetje.

Gelukkig heb je de alts in momenten als deze want Bitcoin valt écht niet te traden. :O
Bitcoin is de afgelopen maand gewoon weer 10% gegroeid, de maand daarvoor ook circa 10%. Dat zijn geen slechte percentages hoor. Maar als je het geduld van een goudvis hebt, dan snap ik dat je wat meer actie wil.

• A87
  • Niet online

A87

Malawolar schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:16:
[...]

Bitcoin is de afgelopen maand gewoon weer 10% gegroeid, de maand daarvoor ook circa 10%. Dat zijn geen slechte percentages hoor. Maar als je het geduld van een goudvis hebt, dan snap ik dat je wat meer actie wil.
In de winter zit de goudvis in hybernate modus.. iig de grote goudvissen die je in een grote tuinvijver hebt. Wij hebben ze worden tot 40cm lang.
Dan ligt er ijs en zie je ze dood zitten onder het ijs alsof ze zijn overleden... Alle tijd dus

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 01-04-2019 00:31 ]

• Tominatie
  • Niet online
Malawolar schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:16:
[...]

Ja da's idd lekker maar het gaat me niet perséé om de groei maar meer over de volatiliteit. Als iemand die van traden houdt valt dat toch wel pittig tegen op BTC. Maar gelukkig hebben de alts wel weer erg leuke volatiliteit dus er valt nog genoeg te beleven. :*)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 1 april 2019 @ 00:30:
[...]

Ja da's idd lekker maar het gaat me niet perséé om de groei maar meer over de volatiliteit. Als iemand die van traden houdt valt dat toch wel pittig tegen op BTC. Maar gelukkig hebben de alts wel weer erg leuke volatiliteit dus er valt nog genoeg te beleven. :*)
Ik heb wel lol

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 v116

• A87
  • Niet online

A87

Daar gaat bitcoin 4126 op binance

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het ziet er maar uit dat we in een stille bullmarket zitten.

Weg

• Slux
  • Niet online
Wat een feest weer met ZRX, Dash, XMR, BTC.

Alleen dat bcash meuk moet nog even een pumpje krijgen dan kan mijn week niet meer stuk

Verwijderd

NANO on the move <3

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm al de 3e keer nu afgeslagen op binance 4140...........

Prepare for the next ATH

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 19:04
PilatuS schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:21:
Gisteren om half 10 ingestapt in EVX met 25% op 22470. Ik had eigenlijk wel een ritje naar 26k verwacht op basis van wat die munt de afgelopen dagen gedaan heeft, maar ben zojuist (puur toeval dat ik even keek) uitgestapt op 31400 :D. Er is wel behoorlijk wat volume dus het zou mij niks verbazen als de munt nog wat verder stijgt, maar ik ben echt meer dan tevreden met mijn gok!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
daboemann schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:42:
[...]

Gisteren om half 10 ingestapt in EVX met 25% op 22470. Ik had eigenlijk wel een ritje naar 26k verwacht op basis van wat die munt de afgelopen dagen gedaan heeft, maar ben zojuist (puur toeval dat ik even keek) uitgestapt op 31400 :D. Er is wel behoorlijk wat volume dus het zou mij niks verbazen als de munt nog wat verder stijgt, maar ik ben echt meer dan tevreden met mijn gok!
Ding blijft gaan, heerlijk!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 08:04
2019 beduidend meer groen nog mensen die beetje vet hebben?

AnimeAdicted

Verwijderd

Een beetje vet en ook nog iost. What a happy monday this is.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
hier ook nog beetje vet en iost........met iost heel blij en +25% winst. Nu deel verkocht ondanks dat het de laatste tijd allemaal veel groener is. Ik wil niet het risico lopen dat ik spijt ga krijgen achteraf. En ik hou altijd een paar coins achter de hand mocht het de nieuwe bitcoin worden :+

vet moet voor mij nog verdubbelen eer het interessant gaat worden, hodler voor heel lang al.

• Offens1490
cursquidHome schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:36:
hier ook nog beetje vet en iost........met iost heel blij en +25% winst. Nu deel verkocht ondanks dat het de laatste tijd allemaal veel groener is. Ik wil niet het risico lopen dat ik spijt ga krijgen achteraf. En ik hou altijd een paar coins achter de hand mocht het de nieuwe bitcoin worden :+

vet moet voor mij nog verdubbelen eer het interessant gaat worden, hodler voor heel lang al.
Klopt heb ook coins waarvan ik deel verkocht heb achtergehouden.

Stel dat 1 van de coins 1000 zou bereiken en je hebt 100 stuks ben je blij. (als het zo is nu maar eens stop limit verhogen elke keer bullrun )

AnimeAdicted

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:29
Het probleem met al dat groen is dat het instappen een steeds grotere drempel kent.. Gister wilde ik in IOST stappen, i chickened out and that turned out very badly :(

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Leuk en aardig dat tegenvallende volume, er is wel gewoon 20 miljard marketcap bijgekomen in 1.5 maand. We zijn ook al over de top van 24 februari heen qua total marketcap.

[ Voor 25% gewijzigd door Malawolar op 01-04-2019 11:14 ]

• New Yorker
  • Niet online
Ik had nog 59 stuks XMR voor 1 euro winst verkocht ergens in januari 8)7 was 39 euro toen. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door New Yorker op 01-04-2019 11:24 ]

Weg

• lighting_
PHPResource schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:00:
Het probleem met al dat groen is dat het instappen een steeds grotere drempel kent.. Gister wilde ik in IOST stappen, i chickened out and that turned out very badly :(
en als ie blijft dalen dan durf je meestal ook niet.
Traden is niet makkelijk

• Tominatie
  • Niet online
:o voelt toch steeds meer als een beginnende bullrun. €800 erbij in 2 dagen, dat is 3 maanden werken bij de snackbar voor mij! 8)7 :+

Maargoed, misschien niet te euforisch worden want meestal staat er dan opeens een rode candle op je beeldscherm en is het weer REKTTTTTTTTTTT.

Monero heeerlijk, 2 dagen geleden ingeslagen voor 0.013054 en nu al 0.014000 zie ik. :D
Ik blijf lekker in hodl modus. Ook m'n ADA staat nog steeds lekker te wachten om gestaked te worden.

Ik hou XRP ook nog steeds in de gaten maar die heeft 't echt niet meer de laatste tijd. :X

@Chris.nl CONGRATS BROEDER, IOST NAAR DE MAAAAN. oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 01-04-2019 12:36 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

check die 200BTC koop order op 4129

Prepare for the next ATH

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Tominatie schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:36:
:o voelt toch steeds meer als een beginnende bullrun. €800 erbij in 2 dagen, dat is 3 maanden werken bij de snackbar voor mij! 8)7 :+

Heb dat gevoel ook erg hoor.
Als je kijkt hoeveel bijna alle coins % zijn gestegen dit jaar kan je niet meer praten over bears.

• Chris.nl
  • Niet online

Ja leuk man, felici! Ik heb € 2k erbij in 7 dagen (niet minder verlies maar winst op de hodl pf) Ben nog lang niet waar ik zijn wil, dood of de gladiolen, maar voel me prima bij dat project. Corry Konings zingt een liedje voor mij *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 01-04-2019 12:54 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:44
Nice mensen, gaat de goede kant op. Zit zelf in IOST nu, ben benieuwd de komende dagen wat er gaat gebeuren, komen nog wel wat aankondigingen.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:04

oNo

lighting_ schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:40:
[...]
En als ie blijft dalen dan durf je meestal ook niet.
Traden is niet makkelijk.
Wat bij mij helpt is minder tijd om te kijken. Analyseren, positie kiezen en bij je plan blijven. Hoewel je soms daar creatief mee om moet gaan. Maar in grote lijnen doe ik verkeerde dingen als ik te veel tijd heb... 8)7

Edit: en BNB blijft een leuke munt om met een deel van m'n PF te daytraden. Er zat weer een mooie sellwall vanmorgen en dan weet je dat er wat gaan gebeuren. Gisteren op een mooi moment wat gekocht en nou was het wachten op een beweging. Die is net in gang gezet.
Edit2: verkocht voor 18.09, mooi makkelijk bijna 100 USDT er bij (en nu niet meer kijken want straks gaattie nog veel verder... }:O )

[ Voor 32% gewijzigd door oNo op 01-04-2019 13:17 ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:30
Statis heeft zojuist de 25k sat wall gebroken waar hij lang tegenaan stond de beuken. :)

Kijken wat de prijs nu doet!

• Offens1490
Misschien nu mijn rdd coins eens redden uit mijn oude wallet.
( wachten op bullrun en dan cashen)

AnimeAdicted

• lighting_

Maargoed, misschien niet te euforisch worden want meestal staat er dan opeens een rode candle op je beeldscherm en is het weer REKTTTTTTTTTTT.

Monero heeerlijk, 2 dagen geleden ingeslagen voor 0.013054 en nu al 0.014000 zie ik. :D
Ik blijf lekker in hodl modus. Ook m'n ADA staat nog steeds lekker te wachten om gestaked te worden.

Ik hou XRP ook nog steeds in de gaten maar die heeft 't echt niet meer de laatste tijd. :X

als het zo doorgaat koop je je eigen snackbar en voor het werk huur je wat polen in 8)

• Chris.nl
  • Niet online
:(
mprkooij schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:56:
Nice mensen, gaat de goede kant op. Zit zelf in IOST nu, ben benieuwd de komende dagen wat er gaat gebeuren, komen nog wel wat aankondigingen.
Als het goed is wel, datum dat berminal / berm naar mainnet komt moet nog vallen en ik denk nog iets te weten. Ik vind het alleen heel lastig om hier een beetje euforisch te lopen doen. Wil geen toekomste VEN shiller zijn en mensen het gevoel geven dat ik ze eventueel bewust met bags achterlaat :')

Maar mainnet draait echt, ik vind hem beter dan ETH, EOS en anderen. Ik zie het ecosysteem voor m'n ogen geboren worden en ik geloof dat we (en nieuwkomers) in de toekomst hele mooie tools voor handen hebben. Op slack zitten alle IOST devs klaar om andere devs te helpen, ze pakken het top aan imo.

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 01-04-2019 13:30 ]

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
B-Bandit schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:12:
[...]

Nou jij lacht als laatst. Toen jij hem tipte heb ik 0.025 BTC aan Aergo gekocht. Inmiddels is dat 0.1 BTC waard. Ik laat hem lekker staan, kleine investering en nog ruimte voor groei. Tnx!
Mooi man, leuk om te horen ;) Heb er zelf ook een flinke klapper meegemaakt en zit er nog steeds deels in (wel met een strakke SL). Op zoek naar de volgende!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Chris.nl schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:45:
[...]

Ja leuk man, felici! Ik heb € 2k erbij in 7 dagen (niet minder verlies maar winst op de hodl pf) Ben nog lang niet waar ik zijn wil, dood of de gladiolen, maar voel me prima bij dat project. Corry Konings zingt een liedje voor mij *O*
OT, zekers dat duetje met Ronnie :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ik zie weer een hoop "nieuwe" namen voorbijkomen/terugkomen op het forum!

*O* oOo *O* Moon lambo!

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 01-04-2019 13:43 ]

Zero.

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:42
Pelox schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:42:
Ik zie weer een hoop "nieuwe" namen voorbijkomen/terugkomen op het forum!

*O* oOo *O* Moon lambo!
Moon Lambo? wat is dat? B) :+

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
moon = Maan.
Lambo = auto .... :)

Maar, in crypto taal: We gaan nieuwe ATHs halen en veel winst maken zodat ik mijn Lamborghini kan kopen

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
HaruHaru schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:53:
[...]

moon = Maan.

Maar, in crypto taal: We gaan nieuwe ATHs halen en veel winst maken zodat ik mijn Lamborghini kan kopen
Absoluut. Vooral die aangekondigde acceptatie van Western Union en BNP zal behoorlijk wat mooie effecten hebben denk ik.

• micmulder
HaruHaru schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:53:
[...]

moon = Maan.

Haha, i know. Iets met 01-04-19 :> ;)

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
:*)
micmulder schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:55:
[...]

Haha, i know. Iets met 01-04-19 :> ;)
Oh god, is het weer zo ver? shiitttt, dan ik dus ook in de nieuws getrapt dat Vitalik ETH verlaat?
Ahww Fudge!!! ik was echt even vergeten dat het weer 1 April is.

Verwijderd

Sorry jongens, heb zojuist een paar bankjes Bitcoin bijgekocht.

Binnen nu en 24h is te verwachten dat we de afgrond in gaan.

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:16:
Sorry jongens, heb zojuist een paar bankjes Bitcoin bijgekocht.

Binnen nu en 24h is te verwachten dat we de afgrond in gaan.
Ik dacht dat we al genoeg hadden met @Pelox

Weg

Verwijderd

New Yorker schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:27:
[...]

Ik dacht dat we al genoeg hadden met @Pelox
Dikke fomo hier

• micmulder
19k incoming!!!

• Tominatie
  • Niet online
Tis wachten op die test van 4.2k, als we die nou eens breken oOo :)F

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Langzaam maar steady omhoog.
Kan zomaar een most-hated rally worden. Iedereen wacht nog op de echte bodem, ligt allang achter ons?

Ondertussen knalt BNB maar door. Wel frappant dat dat moet gaan door ICO's, die vervolgens na ICO datum crashen (Fetch.ai nog meest noemenswaardige).
Desalniettemin blijf ik achter BNB staan als toekomstige driver van de infrastructuur, daar waardeer ik de coin ook op. Niet op basis van een paar launchpad acties.

[ Voor 54% gewijzigd door Timberly2 op 01-04-2019 14:37 ]

• A87
  • Niet online

A87

Rondje OMISEGO hier... check de montly weekly. en daily .. wow.. Dit is de volgende cardano run ofso.
Mischien 12% op te maken vandaag

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 01-04-2019 14:41 ]

• New Yorker
  • Niet online
A87 schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:39:
Rondje OMISEGO hier... check de weekly. en daily .. wow.. Dit is de volgende cardano run ofso.
Mischien 12% op te maken vandaag
Waar ga je dat kopen?

Weg

• A87
  • Niet online

A87

binance

Verwijderd

Timberly2 schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:36:
Langzaam maar steady omhoog.
Kan zomaar een most-hated rally worden. Iedereen wacht nog op de echte bodem, ligt allang achter ons?

Ondertussen knalt BNB maar door. Wel frappant dat dat moet gaan door ICO's, die vervolgens na ICO datum crashen (Fetch.ai nog meest noemenswaardige).
Desalniettemin blijf ik achter BNB staan als toekomstige driver van de infrastructuur, daar waardeer ik de coin ook op. Niet op basis van een paar launchpad acties.
Ik heb zojuist mijn Bitcoin omgezet naar BNB en ben nu dus ook een trotse BNB holder.

Wat een coin he.

Mooi logo ook met dat geel.

Ik ben klaar voor de bullrun!

• New Yorker
  • Niet online
Misschien ook maar kopen ofso.

Weg

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12 12:35
Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:42:
[...]

Ik heb zojuist mijn Bitcoin omgezet naar BNB en ben nu dus ook een trotse BNB holder.

Wat een coin he.

Mooi logo ook met dat geel.

Ik ben klaar voor de bullrun!
Had je die nog niet? Heb ik vaak genoeg geshilled hier (sinds eind 2017 ;))
Wel tricky op deze top, maargoed. Lange termijn door deflatoire karakter (burn) wint die imho altijd van ETH/BTC. Minder gedecentraliseerd, maar daar kan verandering in komen met de eigen chain. Ze brengen ook echt wat, stimuleren communities en brengen adoptatie naar het volgende level hopelijk.

Verwijderd

Timberly2 schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:44:
[...]

Had je die nog niet? Heb ik vaak genoeg geshilled hier (sinds eind 2017 ;))
Wel tricky op deze top, maargoed. Lange termijn door deflatoire karakter (burn) wint die imho altijd van ETH/BTC. Minder gedecentraliseerd, maar daar kan verandering in komen met de eigen chain. Ze brengen ook echt wat, stimuleren communities en brengen adoptatie naar het volgende level hopelijk.
Ik had er al een paar maar nu wat meer.

En tricky zeker, maar voor kopen op de top sta ik bekend. Wat dat betreft ben ik echt een debieltje. Sowieso hold ik ze tot het eind der tijden.

Ik zie ze nog wel een paar bankjes per stuk worden. En anders heb ik nog wel 15 andere shitcoins die wellicht wat waard worden.

En anders heb ik nog een pluk Bitcoin die wat waard wordt.

En anders heb ik heul veul digitale monopolie muntjes.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Tominatie schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:36:
Tis wachten op die test van 4.2k, als we die nou eens breken oOo :)F
Doen ze al de hele dag op Bitfinex. Heeft alleen maar kleine wicks omlaat tot gevolg op de 1m kaart die direct worden opgevangen.

Wat denken jullie? Binnenkort correctie? Of moon soon?

Op YT zie ik veel mensen roepen dat er een correctie moet komen gezien de TI's (1W stoch rsi bijna 100).

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ggj87 schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:49:
[...]

Doen ze al de hele dag op Bitfinex. Heeft alleen maar kleine wicks omlaat tot gevolg op de 1m kaart die direct worden opgevangen.

Wat denken jullie? Binnenkort correctie? Of moon soon?

Op YT zie ik veel mensen roepen dat er een correctie moet komen gezien de TI's (1W stoch rsi bijna 100).
Ik denk binnenkort correctie. ;w
zal een flinke drop zijn ook.

Prepare for the next ATH

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 19:47
Dogecoin 15% up. Wat een grap. Oh wacht..
Pagina: 1 ... 90 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!