iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op cmc nog een stabiele plek 622Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:34:
ZAP doet het ook redelijk vandaag.
[Afbeelding]
Net toch maar even mijn 200.000% winst gepakt. Alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.
Kan niet wachten tot de bullrun begint, en we weer eens echte percentages zien.
Stond net ene ZAP in de top 10 met 240.000% riseVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:09:
[...]
Livecoinwatch.com heeft wel vaker van die foutjes.
Verwijderd
Ik heb hier nog wel dommere dingen gelezen. Zelfs gepost wel denk ik...
[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2019 23:27 ]
Toen hadden we een sletje .Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:43:
[...]
Ik heb hier nog wel dommere dingen gelezen. Zelfs gepost wel denk ik...
Weg
Ik zat me hier ook over te verbazen, Pilatus zet e.e.a. heel erg objectief uit. Waar vervolgens op wordt gereageerd slaat echt finaal de plank mis. Slux nog daar gelaten maar die RaptorXS steelt echt de kroon...
[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2019 23:27 ]
U ben hier nieuw zie ik? PilatuS en RaptorXS hebben lange vete geschiedenis.Ezekielll schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:58:
[...]
Ik zat me hier ook over te verbazen, Pilatus zet e.e.a. heel erg objectief uit. Waar vervolgens op wordt gereageerd slaat echt finaal de plank mis. Slux nog daar gelaten maar die RaptorXS steelt echt de kroon...
Weg
Nee niet nieuw, vermoedelijk vaak genoeg overheen gelezen en cast aside. Maar dit spande echt voor mij de kroon waardoor ik echt even moest reagerenNew Yorker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:03:
[...]
U ben hier nieuw zie ik? PilatuS en RaptorXS hebben lange vete geschiedenis.
die vete is beroemd en berucht maar straks als we allemaal geld gaan verdienen alles stijgt zullen ze weer samen komen en zal alles weer zo zijn als het vroeger tussen hun wasNew Yorker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:03:
[...]
U ben hier nieuw zie ik? PilatuS en RaptorXS hebben lange vete geschiedenis.
Die foto hoefde niet....bie100 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:39:
[...]
die vete is beroemd en berucht maar straks als we allemaal geld gaan verdienen alles stijgt zullen ze weer samen komen en zal alles weer zo zijn als het vroeger tussen hun was
[Afbeelding]
Weg
Toch een leuke winst gepakt al tot nu toe, laddering out nu.Machlah schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:19:
[...]
Ik zie niet wat je bedoelt op de 4h chart. De orderboeken lopen vol op minder dan de huidige prijs. Wat bedoel je precies.
Misschien heb je een nieuwe variant op het Stockholmsyndroom uitgevonden? Maar komt goed hoor
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Zit er al klaar voorVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:04:
Ik pak de popcorn.
Fuck die muntjes. De echte actie is hier..
YouTube: [10 HOURS] Ron Swanson Drinking Lagavulin by fire
Verwijderd
Als die binnen kwam leesde je de bladen die je intresant vond en de rest pleurde je aan de kant.
Maar als je nu echt helemaal geen moer te doen had en alles was uitzichtoos...dan leesde je shit bladen ook.
Zo is het ook met die gasten die elke keer maar weer op ta post reageren..je kunt het ze dus eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
Mss moet je een baan ta voor ze maken
Zou slim zijn van Henk en Ingrid. XRP komt als eerste op de Nasdaq.Chris.nl schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:12:
[...]
Misschien heb je een nieuwe variant op het Stockholmsyndroom uitgevonden? Maar komt goed hoorXRP is een perfecte Henk en Ingrid coin, als de bakker en kapper het weer over crypto hebben rent iedereen naar huis om BTC en XRP te kopen.
You heard it here first
Ik gok alsnog op een daling de komende 12 uur, dus sta klaar weer een nieuwe short te openen, maar wacht eerst even de actie af.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
And second!Klaas25 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:31:
[...]
Zou slim zijn van Henk en Ingrid. XRP komt als eerste op de Nasdaq.
You heard it here first![]()
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik had m'n short ETH op 134,30 gesloten (op 134,80 geopend, als ik nou voor 07:00 was opgestaan, dan... was het makkelijker geweest) en daarna zakte het verder. De funding costs voor ETH zijn nu precies andersom dan bij XBT. Maar die funding kan je bij zijwaarts bewegen beetje bij beetje je positie weg snoepen. Ik vraag mij alleen af waarom BTC min of meer gelijk blijft, maar ETH bijna 3x zoveel daalt.Taro schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:40:
Ben inmiddels maar uit de short gestapt. De funding kosten zijn hoger dan de winst als Bitcoin zo zijwaarts gaat, gadverdamme wat saai. Rond 15:00 dacht ik even dat de afgrond inderdaad werd bereikt, om daarna weer gewoon op te krabbelen en zijwaarts door te gaan.
Ik gok alsnog op een daling de komende 12 uur, dus sta klaar weer een nieuwe short te openen, maar wacht eerst even de actie af.
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 10-03-2019 21:08 ]
Hier een THETA holder. Heeft vooral te maken met dat ze binnenkort fuel (soort gas als bij neo) gaan geven 5 stuks per THETA.Stokstaart schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:09:
Helemaal geen THETA holders hier? Iemand een idee of dit allemaal met mainnet / airdrop te maken heeft?
Ja die 'airdrop' bedoelde ik inderdaad. Ik heb ze zelf in de mobile wallet staan maar ik geloof dat binance ook de fuel-uitgifte ondersteunt?staafmixer schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:45:
[...]
Hier een THETA holder. Heeft vooral te maken met dat ze binnenkort fuel (soort gas als bij neo) gaan geven 5 stuks per THETA.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Niet met zekerheid te zeggen. Ik heb ze ook in de mobiele wallet gezet.Stokstaart schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:53:
[...]
Ja die 'airdrop' bedoelde ik inderdaad. Ik heb ze zelf in de mobile wallet staan maar ik geloof dat binance ook de fuel-uitgifte ondersteunt?
Ben geen XRP Hodler maar ik zit te wachten totdat die ook eens een run gaat maken. Hij houd zich gedeisd te laatste weken.
Ho ho, ik ook.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Alles lijkt op een daling te wijzen, dus zou het omgekeerde mij niet verwonderen.Taro schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:40:
Ben inmiddels maar uit de short gestapt. De funding kosten zijn hoger dan de winst als Bitcoin zo zijwaarts gaat, gadverdamme wat saai. Rond 15:00 dacht ik even dat de afgrond inderdaad werd bereikt, om daarna weer gewoon op te krabbelen en zijwaarts door te gaan.
De vorige keer was dat het begin van wat actie.
(en ook omdat ik lekker lag te slapen en even wakker werd)
[ Voor 26% gewijzigd door oNo op 11-03-2019 02:22 ]
System Upgrade Notice
3 hours ago
Fellow Binancians,
Binance will perform a scheduled system upgrade starting at 2019/03/12 2:00 AM (UTC). The upgrade will take approximately 8 hours.
Binance will suspend deposits, withdrawals, and trading during this period. Deposits that are not completed before the start of the upgrade will be processed after the upgrade is complete. Please allow some time for deposits to be reflected in your account following the system upgrade.
We apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience.
Please note: The 8 hours is based on our best estimates and may vary. As usual, we will maintain regular communication on the progress of the upgrade on our various social media channels.
Thank you for your support.
Binance Team
Verwijderd
Man wat moet ik met die tijd doen.... Nou ja. Beetje uitslapen is ook niet slecht.
Zou me niks verbazen.
Try to destroy the American banksystem and blame it on the Japanese
XRP = trash
Volgens mij mis je het grapjeMr_Ripple schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:09:
[...]
Zou me niks verbazen.
Try to destroy the American banksystem and blame it on the Japanese
Zeker niet, they say there is proof but there isn't.
XRP = trash
Bedankt voor de uitleg....TuutjDrie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:04:
[...]
Toch een leuke winst gepakt al tot nu toe, laddering out nu.
Lijkt me wel geinig te hebben. Weet alleen niet wanneer je er iets van hoort lol.
En ik zie een buy wall van nog meer er tegenover. Het lijkt alsof de koers nergens heen magSahara schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:15:
Daar is het sell walletje van 129 BTC weer: http://i.share.pho.to/5c9fb948_o.png .Wat is het fijn als je zoveel geld hebt als whale.
Voorlopig is ie minder heftig dan de spike down van zaterdag.. Don't panicTominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:05:
Shit. Daar gaan we.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
don't catch the falling knife.oNo schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:06:
Nu eens kijken of je vlak voor de bounce wat kan kopen en kort erna weer verkopen.
je kan beter na de bounce kopen
True sir! Vind het ook wel goed dat 'ie de 3.8k houdt nu. Ik blijf lekker positief en hodl, ik verkoop niks meer.Stokstaart schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:08:
[...]
Voorlopig is ie minder heftig dan de spike down van zaterdag.. Don't panicEn als ie echt naar sub 3k gaat lekker goedkoop bijkopen
Het zal niet altijd blijven dalen en de ommekeer zal toch dichtbij zijn(?)
Gewoon lekker bijkopen. Halvening die dichterbij komt, instituties die zich gaan mengen in het spelletje (fidelity, bakkt etc.).... moet toch wel enig bullish momentum gaan kweken.
Hodl on brothers
Je tweeling broer die gaat weer ff de kast in?Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:13:
[...]
True sir! Vind het ook wel goed dat 'ie de 3.8k houdt nu. Ik blijf lekker positief en hodl, ik verkoop niks meer.
Het zal niet altijd blijven dalen en de ommekeer zal toch dichtbij zijn(?)![]()
Gewoon lekker bijkopen. Halvening die dichterbij komt, instituties die zich gaan mengen in het spelletje (fidelity, bakkt etc.).... moet toch wel enig bullish momentum gaan kweken.
Hodl on brothers
Hebben de Amerikanen je in een soort Guantanamo Bay gestopt (voor bearish crypto handelaren) en ben je bullish geworden? Vandaag dat je een aantal dagen van het forum was...
Wat doen jullie met je funds op Binance morgen? Laten staan of verhuizen? Volgens mij gebeurde er de vorige keer niet veel bijzonders toch?
moon soon
USDT all the way op Binance. Lekker daar laten staan.. immers investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!ggj87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:23:
Ik wil geen party pooper uithangen maar Carl van The Moon heeft het al even over de hoge stoch rsi op 1W. Die heeft altijd al gezorgd voor een flinke daling. En Alessio Rastani denkt nog steeds dat we in wave 4 zitten en dat er nog een wave 5 omlaag moet komen.
Wat doen jullie met je funds op Binance morgen? Laten staan of verhuizen? Volgens mij gebeurde er de vorige keer niet veel bijzonders toch?
Dus keek ik bij de comments onder het artikel en vond dit pareltjeLuuk schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:04:
https://www.nu.nl/interne...espel-met-cryptomunt.html
Mocht eens tijd worden
YouTube: Statement by former OneCoin OneLife top leaders Igor Alberts and And...
Oh wacht, het wordt nog beter!
Ze hebben een heel kanaal!
YouTube: WHAT DREAMS MAY COME
[ Voor 13% gewijzigd door lauraz op 11-03-2019 13:54 ]
haha goudlauraz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Dus keek ik bij de comments onder het artikel en vond dit pareltje![]()
![]()
YouTube: Statement by former OneCoin OneLife top leaders Igor Alberts and And...
[ Voor 40% gewijzigd door Tominatie op 11-03-2019 13:46 ]
Verwijderd
lauraz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Dus keek ik bij de comments onder het artikel en vond dit pareltje![]()
![]()
Oh wacht, het wordt nog beter!
Ze hebben een heel kanaal!
YouTube: WHAT DREAMS MAY COME
Ik denk niet dat Henk en Ingrid dat gaat snappen.
Weg

Hopakee daar gaat ark... gelijk alles gedumpt.. xDkoop het over 3 dagen wel weer terug
[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 15:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Nee er is een partnership met Wolfram Blockchain Labs. Die guide is al 1 dag geleden gepost.Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:15:
@A87 Sinds je ARK guide is ie gaan moonen. Coincidence?
https://blog.ark.io/ark-p...ckchain-labs-556811108e16
[ Voor 22% gewijzigd door DeeSung op 11-03-2019 15:46 ]
onzin nieuws dus.. met getimede pump. Ik denk dat over 24-48 uur weer een pump komt. Moet toch even weer flink boven de daily ribbon komen. Zit er nu niet echt heel veel bovenDeeSung schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:39:
[...]
Nee er is een partnership met Wolfram Blockchain Labs
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 15:42 ]
fud!
dat zeg je alleen maar omdat je je ark hebt verkocht net, je wilt gewoon goedkoop terugkopen nu
Is lukt kreeg een mail dat ik de training kon doen.vuurtjih schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:10:
[...]
Hm, wanneer krijg je ze dan? Als je mail krijgt?
Had uiteraard alles gereed.
Toch zo'n 41 bat tokens voor 11 min werk thx!
AnimeAdicted
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Gebeurde volgens mij ook iets prematuurs tussen de dekens
[ Voor 35% gewijzigd door tias86 op 11-03-2019 19:15 ]
Bitcoin & Ethereum trekken ook weer wat aan, mooi om te zien. Zou erg positief zijn als we vanaf hier de weg omhoog vervolgen.
Voor de daghandelaren, kies je favo Youtube guru, gebruik zijn/haar info en succes ermee!
''human psychology is always the same''
En dat is dus ook meteen de reden waarom TA voor zowel de reguliere beurs als crypto werkt.A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:33:
Beste QUOTE die ik heb gehoord in een interview met zo'n top of the line forex trader.
''human psychology is always the same''
Ga je mond spoelen of heb je ook al een Youtube guru kanaal met een paar K volgers.Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:49:
Er komt gewoon een gigantische mooncandle aan. $5000 soon!
Zoals je zelf aanhaalde hier in de chat....rustig, het komt goed
mmm beste is om BTC te stappen denk ikPilatuS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:46:
Goede kans dat we wat te zien gaan krijgen de komende 24 uur. Binance gaat voor 8 uur of langer dicht wat de vorige keer voor dikke actie heeft gezorgt. Verder is de RSI van de longs nog nooit zo laag geweest, maar dan ook echt nog nooit. Zelfs Vamp heeft geen idee wat ie daar van moet denken omdat we het nog nooit hebben gezien. De manier om die RSI weer in een normale range te krijgen is een dikke pump of dikke pump. Beide, dus eerste en pump en dan een dump is ook niet uitgesloten. We hebben extreem lowcap altcoin vuurwerk gezien de laatste tijd, met vandaag nog even een extreme pump op GRS. Whales zijn weer met fakewalls aan het spelen voor enkele miljoenen dollars. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik vermoed dat er de komende 24 uur wel wat te zien zal zijn wat popcorn waardig is
Prepare for the next ATH
Persoonlijk ga ik 100% in USDT voordat Binance offline gaat. Krijgen we een mooie pump, jammer dan. Ik vind het risico op een pump tegenover dump het niet waard.
Vanmiddag nog deze gekeken wat voor mij ook mee helpt aan die beslissing: YouTube: Winds Rain and Stop Signs Watching that 2-3 Day TDI and Weekly TD6
Edit: Snap dat de meeste mensen niet dit hele verhaal gaan kijken, maar vooral het verhaal vanaf 35:50 is voor mij wel echt een ding.
[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 11-03-2019 20:27 ]
hahahaRaptorXS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:56:
[...]
Ga je mond spoelen of heb je ook al een Youtube guru kanaal met een paar K volgers.
Zoals je zelf aanhaalde hier in de chat....rustig, het komt goed
nee joh, ik ben zelf een guru. Ik luister niet naar derest.
$5000 soon.
[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 20:13 ]
Maar ook onder de 3600......A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:11:
Bitcoin zal proberen boven de 4000 te komen.. ......
nee, dat is niet de volgorde .. eerst 4000 daarna valt het in elkaar als de poging mislukt. Dat kan wel eens hard gaan dan richting 3200.
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 20:15 ]
Iemand als Vamp is het met je eens. Het is alleen wel zo dat we gisteren op Binance de 3971 aangeraakt hebben. Hij had het ook over nog een kleine run omhoog, een paar dagen terug al en dat tikje net onder de 4k kan genoeg zijn geweest. Dus misschien inderdaad nog een tik omhoog, maar het hoeft niet meer.A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:14:
[...]
nee, dat is niet de volgorde .. eerst 4000 daarna valt het in elkaar als de poging mislukt. Dat kan wel eens hard gaan dan richting 3200.
Lekker glaasje azijn bij je ontbijt genomen?
Uitleg geven had ook gekund.TuutjDrie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:33:
[...]
Lekker glaasje azijn bij je ontbijt genomen?
Zie ook niet wat er nou zo goed was aan Strat sinds het bericht.
Paar % was het.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Guide to ARK.