[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 156 Laatste
Acties:
  • 438.026 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
A87 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:18:
Waarom is iedereen zo nano gek op reddit :S:S:S:??? wtf
Waarom zijn sommige mensen hier zo gek op Ark? Iedereen heeft zijn favo coin :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:06

Bever!

3

Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:34:
ZAP doet het ook redelijk vandaag.

[Afbeelding]

Net toch maar even mijn 200.000% winst gepakt. Alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.

Kan niet wachten tot de bullrun begint, en we weer eens echte percentages zien.
Op cmc nog een stabiele plek 622

Verwijderd

Bever! schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:31:
[...]

Op cmc nog een stabiele plek 622
Livecoinwatch.com heeft wel vaker van die foutjes.

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:09:
[...]

Livecoinwatch.com heeft wel vaker van die foutjes.
Stond net ene ZAP in de top 10 met 240.000% rise :+

Verwijderd

- Knip, op de man -

[ Voor 97% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2019 23:26 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
XLM is weer terug op 10 cent

Weg

Verwijderd

Ik heb hier nog wel dommere dingen gelezen. Zelfs gepost wel denk ik...

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2019 23:27 ]

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:43:
[...]

Ik heb hier nog wel dommere dingen gelezen. Zelfs gepost wel denk ik...
Toen hadden we een sletje .

Weg

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Ik zat me hier ook over te verbazen, Pilatus zet e.e.a. heel erg objectief uit. Waar vervolgens op wordt gereageerd slaat echt finaal de plank mis. Slux nog daar gelaten maar die RaptorXS steelt echt de kroon... :F

[ Voor 40% gewijzigd door .oisyn op 10-03-2019 23:27 ]

• New Yorker
  • Niet online
Ezekielll schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:58:
[...]

Ik zat me hier ook over te verbazen, Pilatus zet e.e.a. heel erg objectief uit. Waar vervolgens op wordt gereageerd slaat echt finaal de plank mis. Slux nog daar gelaten maar die RaptorXS steelt echt de kroon... :F
U ben hier nieuw zie ik? PilatuS en RaptorXS hebben lange vete geschiedenis.

Weg

• Ezekielll
New Yorker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:03:
[...]

Nee niet nieuw, vermoedelijk vaak genoeg overheen gelezen en cast aside. Maar dit spande echt voor mij de kroon waardoor ik echt even moest reageren :+

• Ezekielll
TA heeft mij niet geholpen om dikke winsten te behalen vanwege een voorspellend karakter, heeft er echter wel voor gezorgd dat ondanks een bearish market met juiste posities innemen t.o.v. weerstand niveau etc. ik toch met winst zit omdat ik de losses heb beperkt. Zonder TA was dat niet gelukt. Verder moet je natuurlijk altijd de veranderende markt in de gaten houden, en mensen handelen nou eenmaal altijd op gevoel. Maar waarom zou je niet alle mogelijke factoren meenemen om een beslissing te maken ...

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:09
Ik denk dat we discussie over het wel/niet werken van TA maar eens moeten afsluiten. Persoonlijk ben ik wel benieuwd naar de TA posts van Pilatus. Mocht je TA onzin vinden, negeer het dan ipv aangeven dat je het onzin vindt, het voegt namelijk niets toe.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
New Yorker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:03:
[...]

die vete is beroemd en berucht maar straks als we allemaal geld gaan verdienen alles stijgt zullen ze weer samen komen en zal alles weer zo zijn als het vroeger tussen hun was

Afbeeldingslocatie: https://www.sp.nl/sites/default/files/styles/page_section_float_260/public/publication_import/images/200907_homoemancipatie2.jpg?itok=i8n2aIwM

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Waarom ben ik toch als enige zo gek op XRP :P

• New Yorker
  • Niet online
bie100 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:39:
[...]

die vete is beroemd en berucht maar straks als we allemaal geld gaan verdienen alles stijgt zullen ze weer samen komen en zal alles weer zo zijn als het vroeger tussen hun was

[Afbeelding]
Die foto hoefde niet....

Weg

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
niet zo jaloers zijn jij

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-01 18:31

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Machlah schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:19:
[...]

Ik zie niet wat je bedoelt op de 4h chart. De orderboeken lopen vol op minder dan de huidige prijs. Wat bedoel je precies.
Toch een leuke winst gepakt al tot nu toe, laddering out nu.

Verwijderd

Ik pak de popcorn.

Fuck die muntjes. De echte actie is hier..

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:51:
Misschien heb je een nieuwe variant op het Stockholmsyndroom uitgevonden? Maar komt goed hoor :(:) XRP is een perfecte Henk en Ingrid coin, als de bakker en kapper het weer over crypto hebben rent iedereen naar huis om BTC en XRP te kopen.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Danster
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:04:
Ik pak de popcorn.

Fuck die muntjes. De echte actie is hier..
Zit er al klaar voor :+

YouTube: [10 HOURS] Ron Swanson Drinking Lagavulin by fire

Verwijderd

Zie het als vroeger met de leesmap.
Als die binnen kwam leesde je de bladen die je intresant vond en de rest pleurde je aan de kant.
Maar als je nu echt helemaal geen moer te doen had en alles was uitzichtoos...dan leesde je shit bladen ook.
Zo is het ook met die gasten die elke keer maar weer op ta post reageren..je kunt het ze dus eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
Mss moet je een baan ta voor ze maken

• Klaas25
Chris.nl schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:12:
[...]

Misschien heb je een nieuwe variant op het Stockholmsyndroom uitgevonden? Maar komt goed hoor :(:) XRP is een perfecte Henk en Ingrid coin, als de bakker en kapper het weer over crypto hebben rent iedereen naar huis om BTC en XRP te kopen.
Zou slim zijn van Henk en Ingrid. XRP komt als eerste op de Nasdaq.

You heard it here first :9 :9

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ben inmiddels maar uit de short gestapt. De funding kosten zijn hoger dan de winst als Bitcoin zo zijwaarts gaat, gadverdamme wat saai. Rond 15:00 dacht ik even dat de afgrond inderdaad werd bereikt, om daarna weer gewoon op te krabbelen en zijwaarts door te gaan.

Ik gok alsnog op een daling de komende 12 uur, dus sta klaar weer een nieuwe short te openen, maar wacht eerst even de actie af.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Klaas25 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Zou slim zijn van Henk en Ingrid. XRP komt als eerste op de Nasdaq.

You heard it here first :9 :9
And second!

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Taro schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:40:
Ben inmiddels maar uit de short gestapt. De funding kosten zijn hoger dan de winst als Bitcoin zo zijwaarts gaat, gadverdamme wat saai. Rond 15:00 dacht ik even dat de afgrond inderdaad werd bereikt, om daarna weer gewoon op te krabbelen en zijwaarts door te gaan.

Ik gok alsnog op een daling de komende 12 uur, dus sta klaar weer een nieuwe short te openen, maar wacht eerst even de actie af.
Ik had m'n short ETH op 134,30 gesloten (op 134,80 geopend, als ik nou voor 07:00 was opgestaan, dan... was het makkelijker geweest) en daarna zakte het verder. De funding costs voor ETH zijn nu precies andersom dan bij XBT. Maar die funding kan je bij zijwaarts bewegen beetje bij beetje je positie weg snoepen. Ik vraag mij alleen af waarom BTC min of meer gelijk blijft, maar ETH bijna 3x zoveel daalt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 10-03-2019 21:08 ]

• staafmixer
  • Laatst online: 21-04-2025
Stokstaart schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:09:
Helemaal geen THETA holders hier? Iemand een idee of dit allemaal met mainnet / airdrop te maken heeft?
Hier een THETA holder. Heeft vooral te maken met dat ze binnenkort fuel (soort gas als bij neo) gaan geven 5 stuks per THETA.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
staafmixer schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:45:
[...]

Hier een THETA holder. Heeft vooral te maken met dat ze binnenkort fuel (soort gas als bij neo) gaan geven 5 stuks per THETA.
Ja die 'airdrop' bedoelde ik inderdaad. Ik heb ze zelf in de mobile wallet staan maar ik geloof dat binance ook de fuel-uitgifte ondersteunt?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• staafmixer
  • Laatst online: 21-04-2025
Stokstaart schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:53:
[...]

Ja die 'airdrop' bedoelde ik inderdaad. Ik heb ze zelf in de mobile wallet staan maar ik geloof dat binance ook de fuel-uitgifte ondersteunt?
Niet met zekerheid te zeggen. Ik heb ze ook in de mobiele wallet gezet.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:50
Aaah eindelijk hebben ze mn raketje aangestoken. Ik merk dat de markt wat meer reageert op nieuwtjes.... wellicht het begin van een bullrun die vanaf 2020 echt gaat pieken.
Ben geen XRP Hodler maar ik zit te wachten totdat die ook eens een run gaat maken. Hij houd zich gedeisd te laatste weken.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:32

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:51:
Ho ho, ik ook.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Wat staat er onder 404? :)

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Taro schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:40:

Alles lijkt op een daling te wijzen, dus zou het omgekeerde mij niet verwonderen.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-01 07:15

oNo

BNB is sinds een uurtje of 8 stijgende.
De vorige keer was dat het begin van wat actie.

(en ook omdat ik lekker lag te slapen en even wakker werd)

[ Voor 26% gewijzigd door oNo op 11-03-2019 02:22 ]

Verwijderd

Jezus ik heb er echt een half uur over gedaan ofzo voor ik dit doorhad allemaal.

• Sahara
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360024825992

System Upgrade Notice
3 hours ago
Fellow Binancians,

Binance will perform a scheduled system upgrade starting at 2019/03/12 2:00 AM (UTC). The upgrade will take approximately 8 hours.

Binance will suspend deposits, withdrawals, and trading during this period. Deposits that are not completed before the start of the upgrade will be processed after the upgrade is complete. Please allow some time for deposits to be reflected in your account following the system upgrade.

We apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience.

Please note: The 8 hours is based on our best estimates and may vary. As usual, we will maintain regular communication on the progress of the upgrade on our various social media channels.

Thank you for your support.

Binance Team

Verwijderd

Volgens mij dus van 3uur snachts tot ongeveer 11 uur sochtend.

Man wat moet ik met die tijd doen.... Nou ja. Beetje uitslapen is ook niet slecht.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Zou me niks verbazen.
Try to destroy the American banksystem and blame it on the Japanese :X

XRP = trash

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:09:
[...]

Zou me niks verbazen.
Try to destroy the American banksystem and blame it on the Japanese :X
Volgens mij mis je het grapje :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Luuk schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Volgens mij mis je het grapje :P
Zeker niet, they say there is proof but there isn't. ;)

XRP = trash

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
TuutjDrie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:04:
[...]

Toch een leuke winst gepakt al tot nu toe, laddering out nu.
Bedankt voor de uitleg....

• Klaas25
Had er nog iemand op twitter meegedaan met die Hoodie give away van Binance? :P
Lijkt me wel geinig te hebben. Weet alleen niet wanneer je er iets van hoort lol.

• Sahara
Daar is het sell walletje van 129 BTC weer: http://i.share.pho.to/5c9fb948_o.png .Wat is het fijn als je zoveel geld hebt als whale.

• oNo

oNo

Sahara schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:15:
Daar is het sell walletje van 129 BTC weer: http://i.share.pho.to/5c9fb948_o.png .Wat is het fijn als je zoveel geld hebt als whale.
En ik zie een buy wall van nog meer er tegenover. Het lijkt alsof de koers nergens heen mag :o

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hoop dat dit bij een klein dumpje blijft. :/

• Sahara
Komt die drop zo.. of niet, drie dubbele bodem zou je zeggen.

• Tominatie
  • Niet online
hodl on'!!!!!!!!! :$

• oNo

oNo

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/westeropedia/images/d/dd/Hodor.jpg/revision/latest?cb=20131014163455&path-prefix=nl
Hodlor!
Edit: Maar daar gaattie wel!

[ Voor 5% gewijzigd door oNo op 11-03-2019 13:05 ]

• Tominatie
  • Niet online
Shit. Daar gaan we.

• oNo

oNo

Nu eens kijken of je vlak voor de bounce wat kan kopen en kort erna weer verkopen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Voorlopig is ie minder heftig dan de spike down van zaterdag.. Don't panic :) En als ie echt naar sub 3k gaat lekker goedkoop bijkopen oOo

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:16

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
oNo schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:06:
Nu eens kijken of je vlak voor de bounce wat kan kopen en kort erna weer verkopen.
don't catch the falling knife.

je kan beter na de bounce kopen

• Tominatie
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:08:
[...]

Voorlopig is ie minder heftig dan de spike down van zaterdag.. Don't panic :) En als ie echt naar sub 3k gaat lekker goedkoop bijkopen oOo
True sir! Vind het ook wel goed dat 'ie de 3.8k houdt nu. Ik blijf lekker positief en hodl, ik verkoop niks meer.

Het zal niet altijd blijven dalen en de ommekeer zal toch dichtbij zijn(?) >:)
Gewoon lekker bijkopen. Halvening die dichterbij komt, instituties die zich gaan mengen in het spelletje (fidelity, bakkt etc.).... moet toch wel enig bullish momentum gaan kweken.

Hodl on brothers d:)b

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:13:
[...]

True sir! Vind het ook wel goed dat 'ie de 3.8k houdt nu. Ik blijf lekker positief en hodl, ik verkoop niks meer.

Het zal niet altijd blijven dalen en de ommekeer zal toch dichtbij zijn(?) >:)
Gewoon lekker bijkopen. Halvening die dichterbij komt, instituties die zich gaan mengen in het spelletje (fidelity, bakkt etc.).... moet toch wel enig bullish momentum gaan kweken.

Hodl on brothers d:)b
Je tweeling broer die gaat weer ff de kast in? :P

• oNo

oNo

Wat is er met je gebeurd @Tominatie ?

Hebben de Amerikanen je in een soort Guantanamo Bay gestopt (voor bearish crypto handelaren) en ben je bullish geworden? Vandaag dat je een aantal dagen van het forum was... :+

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik wil geen party pooper uithangen maar Carl van The Moon heeft het al even over de hoge stoch rsi op 1W. Die heeft altijd al gezorgd voor een flinke daling. En Alessio Rastani denkt nog steeds dat we in wave 4 zitten en dat er nog een wave 5 omlaag moet komen.

Wat doen jullie met je funds op Binance morgen? Laten staan of verhuizen? Volgens mij gebeurde er de vorige keer niet veel bijzonders toch?

• Tominatie
  • Niet online
Yep heb ff een tijdje niks gedaan met crypto dus nu kan ik er weer fris en fruitig tegenaan kijken. Pauzes doen wonderen. :+

moon soon

• Sahara
ggj87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:23:
Ik wil geen party pooper uithangen maar Carl van The Moon heeft het al even over de hoge stoch rsi op 1W. Die heeft altijd al gezorgd voor een flinke daling. En Alessio Rastani denkt nog steeds dat we in wave 4 zitten en dat er nog een wave 5 omlaag moet komen.

Wat doen jullie met je funds op Binance morgen? Laten staan of verhuizen? Volgens mij gebeurde er de vorige keer niet veel bijzonders toch?
USDT all the way op Binance. Lekker daar laten staan.. immers investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Dus keek ik bij de comments onder het artikel en vond dit pareltje ;) _O-

YouTube: Statement by former OneCoin OneLife top leaders Igor Alberts and And...

Oh wacht, het wordt nog beter!
Ze hebben een heel kanaal!
YouTube: WHAT DREAMS MAY COME

[ Voor 13% gewijzigd door lauraz op 11-03-2019 13:54 ]

• Tominatie
  • Niet online
Sinds de bodem in 2018 zijn we nu al meerdere keren getopt rond 4.2k maar hebben we wel telkens higher lows gemaakt. Uiteindelijk komt er een moment, bijvoorbeeld bij de volgende retest van 4.2k dat ie echt wel naar boven gaat breken en kom je in een mini-bull wat best aan kan houden met de halvening die dichterbij komt.

(8>
haha goud 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Tominatie op 11-03-2019 13:46 ]

Verwijderd

lauraz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:41:
[...]

Dus keek ik bij de comments onder het artikel en vond dit pareltje ;) _O-

YouTube: Statement by former OneCoin OneLife top leaders Igor Alberts and And...

Oh wacht, het wordt nog beter!
Ze hebben een heel kanaal!
YouTube: WHAT DREAMS MAY COME
:') only in crypto

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1dd5bmrv67l21.jpgGuide to ARK.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Niet online
@A87 Sinds je ARK guide is ie gaan moonen. Coincidence? B)

• New Yorker
  • Niet online
Ik denk niet dat Henk en Ingrid dat gaat snappen.

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DaFXJvXUwAEAOnw.jpgAfbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/j5oka8qq1qk01.png?width=1000&auto=webp&s=f44cd0dc3232dfb5c1ead631de756941b67ee1f8Hopakee daar gaat ark... gelijk alles gedumpt.. xD

koop het over 3 dagen wel weer terug

[ Voor 90% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 15:45 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:15:
@A87 Sinds je ARK guide is ie gaan moonen. Coincidence? B)
Nee er is een partnership met Wolfram Blockchain Labs. Die guide is al 1 dag geleden gepost.

https://blog.ark.io/ark-p...ckchain-labs-556811108e16

[ Voor 22% gewijzigd door DeeSung op 11-03-2019 15:46 ]

• A87
  • Niet online

A87

DeeSung schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:39:
[...]

Nee er is een partnership met Wolfram Blockchain Labs
onzin nieuws dus.. met getimede pump. Ik denk dat over 24-48 uur weer een pump komt. Moet toch even weer flink boven de daily ribbon komen. Zit er nu niet echt heel veel boven

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 15:42 ]

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:39:
[...]

onzin nieuws dus.. met getimede pump.
fud!

dat zeg je alleen maar omdat je je ark hebt verkocht net, je wilt gewoon goedkoop terugkopen nu :+

• Sahara
Het is bijna vijf uur dus graag die überdump laden aub.

• A87
  • Niet online

A87

load a diep

• New Yorker
  • Niet online
Dump it

Weg

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 13:42
vuurtjih schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:10:
[...]

Hm, wanneer krijg je ze dan? Als je mail krijgt?
Is lukt kreeg een mail dat ik de training kon doen.

Had uiteraard alles gereed.

Toch zo'n 41 bat tokens voor 11 min werk thx!

AnimeAdicted

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:13
ADA :/ Ik had net alles op 9-3 gedumpt na de pump wachtende om het lager weer in te kopen.. Duidelijk te lang gewacht..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Danster
Oeh..ADA *O* premature Shelley reactie?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Shelley zit die niet samen met Delano in Temptation Island?

Gebeurde volgens mij ook iets prematuurs tussen de dekens :+

[ Voor 35% gewijzigd door tias86 op 11-03-2019 19:15 ]

• Tominatie
  • Niet online
Is er nog iemand rijk geworden met GRS vandaag? 8)7 B)

Bitcoin & Ethereum trekken ook weer wat aan, mooi om te zien. Zou erg positief zijn als we vanaf hier de weg omhoog vervolgen. <3

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de langetermijn mensen : hodl.
Voor de daghandelaren, kies je favo Youtube guru, gebruik zijn/haar info en succes ermee!
:)

• A87
  • Niet online

A87

Beste QUOTE die ik heb gehoord in een interview met zo'n top of the line forex trader.

''human psychology is always the same''

• Swaha
De strijd lijkt wel weer te zijn begonnen :)

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02-2025
Op binance worden wat flinke walls opgetrokken zeg!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Goede kans dat we wat te zien gaan krijgen de komende 24 uur. Binance gaat voor 8 uur of langer dicht wat de vorige keer voor dikke actie heeft gezorgt. Verder is de RSI van de longs nog nooit zo laag geweest, maar dan ook echt nog nooit. Zelfs Vamp heeft geen idee wat ie daar van moet denken omdat we het nog nooit hebben gezien. De manier om die RSI weer in een normale range te krijgen is een dikke pump of dikke pump. Beide, dus eerste en pump en dan een dump is ook niet uitgesloten. We hebben extreem lowcap altcoin vuurwerk gezien de laatste tijd, met vandaag nog even een extreme pump op GRS. Whales zijn weer met fakewalls aan het spelen voor enkele miljoenen dollars. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik vermoed dat er de komende 24 uur wel wat te zien zal zijn wat popcorn waardig is :P

• Tominatie
  • Niet online
Er komt gewoon een gigantische mooncandle aan. $5000 soon! :Y)

• Dean The Vee
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-09-2024
A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:33:
Beste QUOTE die ik heb gehoord in een interview met zo'n top of the line forex trader.

''human psychology is always the same''
En dat is dus ook meteen de reden waarom TA voor zowel de reguliere beurs als crypto werkt.

• RaptorXS
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:49:
Er komt gewoon een gigantische mooncandle aan. $5000 soon! :Y)
Ga je mond spoelen of heb je ook al een Youtube guru kanaal met een paar K volgers.
Zoals je zelf aanhaalde hier in de chat....rustig, het komt goed :)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:46:
Goede kans dat we wat te zien gaan krijgen de komende 24 uur. Binance gaat voor 8 uur of langer dicht wat de vorige keer voor dikke actie heeft gezorgt. Verder is de RSI van de longs nog nooit zo laag geweest, maar dan ook echt nog nooit. Zelfs Vamp heeft geen idee wat ie daar van moet denken omdat we het nog nooit hebben gezien. De manier om die RSI weer in een normale range te krijgen is een dikke pump of dikke pump. Beide, dus eerste en pump en dan een dump is ook niet uitgesloten. We hebben extreem lowcap altcoin vuurwerk gezien de laatste tijd, met vandaag nog even een extreme pump op GRS. Whales zijn weer met fakewalls aan het spelen voor enkele miljoenen dollars. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik vermoed dat er de komende 24 uur wel wat te zien zal zijn wat popcorn waardig is :P
mmm beste is om BTC te stappen denk ik

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:58:
[...]
mmm beste is om BTC te stappen denk ik
Persoonlijk ga ik 100% in USDT voordat Binance offline gaat. Krijgen we een mooie pump, jammer dan. Ik vind het risico op een pump tegenover dump het niet waard.

Vanmiddag nog deze gekeken wat voor mij ook mee helpt aan die beslissing: YouTube: Winds Rain and Stop Signs Watching that 2-3 Day TDI and Weekly TD6

Edit: Snap dat de meeste mensen niet dit hele verhaal gaan kijken, maar vooral het verhaal vanaf 35:50 is voor mij wel echt een ding.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 11-03-2019 20:27 ]

• Tominatie
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:56:
[...]

Ga je mond spoelen of heb je ook al een Youtube guru kanaal met een paar K volgers.
Zoals je zelf aanhaalde hier in de chat....rustig, het komt goed :)
hahaha :+
nee joh, ik ben zelf een guru. Ik luister niet naar derest.

$5000 soon.

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin zal proberen boven de 4000 te komen.. ...... Heeft best lang standgehouden laatste dagen in deze zware resistance zone. Dat er nog geen dump van 10% is geweest valt mee.

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 20:13 ]

• Swaha
A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:11:
Bitcoin zal proberen boven de 4000 te komen.. ......
Maar ook onder de 3600......

• A87
  • Niet online

A87

Swaha schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:13:
[...]

Maar ook onder de 3600......
nee, dat is niet de volgorde .. eerst 4000 daarna valt het in elkaar als de poging mislukt. Dat kan wel eens hard gaan dan richting 3200.

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 20:15 ]

• RaptorXS
Cboe XBT futures lopen af over 2 dagen... zal er wel niks mee te maken hebben. :)

• Klaas25
Eindelijk ADA met een ruggegraat. Op naar die 5 centen!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:14:
[...]

nee, dat is niet de volgorde .. eerst 4000 daarna valt het in elkaar als de poging mislukt. Dat kan wel eens hard gaan dan richting 3200.
Iemand als Vamp is het met je eens. Het is alleen wel zo dat we gisteren op Binance de 3971 aangeraakt hebben. Hij had het ook over nog een kleine run omhoog, een paar dagen terug al en dat tikje net onder de 4k kan genoeg zijn geweest. Dus misschien inderdaad nog een tik omhoog, maar het hoeft niet meer.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-01 18:31

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Machlah schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Bedankt voor de uitleg....
Lekker glaasje azijn bij je ontbijt genomen?

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TuutjDrie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:33:
[...]

Lekker glaasje azijn bij je ontbijt genomen?
Uitleg geven had ook gekund.
Zie ook niet wat er nou zo goed was aan Strat sinds het bericht.
Paar % was het.
Pagina: 1 ... 66 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!