Haha je hebt een gezonde middenweg gevonden! Heel verstandig. Ook beter om fris en fruitig de toekomstige bullmarket in te gaanTominatie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:53:
Ik weet niet voor hoelang ik Nano en Vechain in m'n watchlist heb staan maar die doen echt al maanden niks anders dan sideways. Da's een beste accumulatie fase![]()
@Verwijderd Heey man! Gaat lekker hoor, de laatste tijd eigenlijk niet meer getrade of actief bezig geweest. Had zoiets al eerder gepost dat ik er teveel geld in had zitten + teveel bezig was met dit wereldje en sindsdien toch stukje bij beetje lopen afkicken jonguh!![]()
Laatste tijd zelfs niet eens gekeken naar de koersen of dit forum. Maar vandaag dacht ik, laat ik weer eens het computertje aangooien en wat gooien in het topic.
Ben echt in hodl modus; btc/eth. 50/50. Niet ingewikkeld, geen lowcaps (helaas eigenlijk) want die moonen toch behoorlijk.
Begin zelf wel weer een stuk positiever te worden, komt misschien ook omdat ik weer fris en fruitig ben na een periode van weinig crypto. Vraag me wel af wanneer we iets gaan horen van dat Bakkt geval waar we heel 2018 onze hoop op hadden gevestigd.![]()
Ben trouwens wel een beetje verbaasd over het feit dat Bitcoin sinds zijn val van 6 naar 3k nog niet echt een run omhoog heeft kunnen maken, telkens worden we afgewezen rond die 4.2k en dat vind ik toch behoorlijk matig gezien de enorme val. Je zou toch op z'n minst een retest van de 5k ofzo mogen zien. Dus dat maakt me dan ook wel weer een beetje bearish. Maarja zoals @RaptorXS altijd zegt: geduld............ we zien 't wel.
Volgens hem wel ja
Zoals altijd moet iedereen het voor zichzelf weten, maar ik wou het toch even delen.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 09-03-2019 15:18 ]
Wat een kut weer hier, daarnet tijdens het lopen met m'n hond helemaal doorweekt geregend. Niet normaal zo harde regen. ETH short daarvoor gesloten en nu staat ie lager
.
Ik heb een aardig probleem met mijn Nano S. Deze heb ik overigens al geüpdatet naar 1.5.5. Ik kan er tevens mee inloggen op Ledger Live.
Een week geleden wilde ik ERC20 coins van mijn Ledger naar IDEX depositten. Inloggen op IDEX met de Ledger lukt in Google Chrome. Ik kan mijn balansen zit in IDEX. Wanneer ik een deposit van een ERC20 coin van Ledger naar IDEX wil doen, doe ik dit in de volgende stappen:
- Klik op 'deposit' voor desbetreffende coin in IDEX balances
- Confirm alles op mijn Ledger, te weten: 1. confirm selecter, 2. confirm parameter, 3. confirm parameter, 4. confirm transaction
- Ik krijg een melding op IDEX om te wachten voor de bevestiging
Na ongeveer 10 seconden krijg ik de volgende melding op IDEX: "Timeout from ledger, make sure your connection is active".
Dit was vorige week het geval en is nog steeds het geval. Ik kan hier niks over vinden op Google. Is iemand dit probleem bekend en zo ja, hoe los ik het op?
Een week geleden wilde ik ERC20 coins van mijn Ledger naar IDEX depositten. Inloggen op IDEX met de Ledger lukt in Google Chrome. Ik kan mijn balansen zit in IDEX. Wanneer ik een deposit van een ERC20 coin van Ledger naar IDEX wil doen, doe ik dit in de volgende stappen:
- Klik op 'deposit' voor desbetreffende coin in IDEX balances
- Confirm alles op mijn Ledger, te weten: 1. confirm selecter, 2. confirm parameter, 3. confirm parameter, 4. confirm transaction
- Ik krijg een melding op IDEX om te wachten voor de bevestiging
Na ongeveer 10 seconden krijg ik de volgende melding op IDEX: "Timeout from ledger, make sure your connection is active".
Dit was vorige week het geval en is nog steeds het geval. Ik kan hier niks over vinden op Google. Is iemand dit probleem bekend en zo ja, hoe los ik het op?
Kijk ENJ gaan!
Goh, wat gek, er volgt een rode candle
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 09-03-2019 15:29 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit is zo'n pump omdat mensen willen verkopen. Er stond een 200BTC buywall met daar boven 20BTC. En dan een 50BTC sellwall neerzetten, die laten opeten en dan de buywalls intrekken. Alleen een sellwall is meestal wel prima, maar 2 dikke buywalls er onder is meestal dit geintje. Erg smerig, dat sowieso.Taro schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:27:
Kijk ENJ gaan!
Waarom is ENJ eigenlijk zo idioot gestegen? Zie dat 'ie gewoon op een dik ATH staat in sats.
iets met dom geld en samsung partnership xdTominatie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:37:
Waarom is ENJ eigenlijk zo idioot gestegen? Zie dat 'ie gewoon op een dik ATH staat in sats.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het vreemde vind ik dat dat hele samsung gebeuren ook fake news(?) lijkt te zijn. Want wat ik lees word de Enjin wallet niet standaard meegeleverd met de telefoon.
Blijft een lastig wereldje dit. Zoveel nieuws waarvan zoveel onzin is.
Het ergste vind ik nog dat wie met de meeste onzin komt en het hardste gaat schreeuwen, die coins doen het goed. Een andere coin kan 10x beter zijn, maar die stijgt niet of nauwelijks omdat er geen onzin achter zit.Tominatie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:46:
[...]
Het vreemde vind ik dat dat hele samsung gebeuren ook fake news(?) lijkt te zijn. Want wat ik lees word de Enjin wallet niet standaard meegeleverd met de telefoon.
En ADA is ook los. Nu kan het toch niet lang meer duren voordat er een grote uitbraak naar 1 van beide kanten volgt...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Tja niet voor het eerst, zou het wel groot nieuws vinden als het wel zo was. Heb er zelf geen probleem mee word gewoon gespeculeerd op mogelijk nieuws, wat natuurlijjk weer tegenvalt.Tominatie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:46:
[...]
Vind zelf die bnb binance launchpad shit ico p/d praktijken kwalijker.
[ Voor 16% gewijzigd door tias86 op 09-03-2019 16:15 ]
Het gokje met de ENJ (80 BNB, 1150 USDT) was zo gek nog niet. Nu kijken wanneer en of het me lukt die te verzilveren.
Hij lijkt nog door te pompen, stop loss erop en af toe verhogen en hopen dat niemand flink dumped wanneer je dat doet.oNo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:33:
Het gokje met de ENJ (80 BNB, 1150 USDT) was zo gek nog niet. Nu kijken wanneer en of het me lukt die te verzilveren.
ADA en Vet up lekker up, lekker volume ook
ELA doet ook gek , had een sel staan op 67700 , maar hij gaat verder zie ik , dat is dan weer jammer , maar ja winst is winst
Ja. En dan nu wat anders gaan doen, fomo geen kans geven.
zo denk ik nu ook, ben me steeds meer aan het focussen om per coin meer coins terug te kopen.cryptore schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:52:
ELA doet ook gek , had een sel staan op 67700 , maar hij gaat verder zie ik , dat is dan weer jammer , maar ja winst is winst
dus + 10% tot 20% verkopen. zakken daarna tcoh wel, althans de meeste
Prepare for the next ATH
dat probeer ik ook , maar is vandaag al de tweede keer , doe ik DBC weg op 3500 , en ja hoor , gaat ook verdersourcecode schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:59:
[...]
zo denk ik nu ook, ben me steeds meer aan het focussen om per coin meer coins terug te kopen.
dus + 10% tot 20% verkopen. zakken daarna tcoh wel, althans de meeste
je ziet nu steeds allemaal pumps van de top 40, eerst ada, vet, nu weer xlm......
voor mij een sein omlaag............
[ Voor 3% gewijzigd door sourcecode op 09-03-2019 17:09 ]
Prepare for the next ATH
Of een voorbode van bitcoin die 4000 weer eens gaat passeren. Mocht die weer falen dan een keiharde rode candle omlaagsourcecode schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:08:
je ziet nu steeds allemaal pumps van de top 40, eerst ada, vet, nu weer xlm......
Nou heb me belasting ook ingevuld en weggestuurd. Gelukkig bezat ik op 1 januari 2018 helemaal niks dus ook niet hoeven opgeven. Een zorg voor volgend jaar wanneer ik mijn hodl pf moet invullen.
[ Voor 13% gewijzigd door Klaas25 op 09-03-2019 17:31 ]
2 boetes (die 20x te duur zijn) was wel weer genoeg belasting voor dit jaar
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 09-03-2019 18:04 ]
Betaal je boete in ARKA87 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:04:
Weg
Leuk hoor BitMEX
Inmiddels al meer erheen gestuurd. Nieuwe verslaving ben ik bang...
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 09-03-2019 18:28 ]
En ik maar denken dat de eerste snelheidsboete duur genoeg was wanneer je geen tweede 'neemt'.A87 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:04:
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Zijn van die weken dat je baalt dat je van 1 token er niet meer hebt gekocht, deze week is dat Enjin
Een beetje uitleg is wellicht handig?Taro schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:28:
Leuk hoor BitMEXInmiddels al meer erheen gestuurd. Nieuwe verslaving ben ik bang...
[Afbeelding]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
@Blik1984 Dat gevoel heb ik nog iedere dag. Gewoon blij zijn met wat je wel meepakt. De enige manier om alles mee te kunnen pakken is een lening van 1 Miljoen afsluiten en van alles wat kopen, dat is helaas geen optie.
Kijk niet naar welke runs je hebt gemist, maar naar welke kansen je wel kunt pakken. En natuurlijk nooit goed om te zeggen, maar neem soms wat risico. Juist als je denkt te moeten verkopen, koop je bij, en als je denkt bij te willen kopen neem je je winst. Soms gewoon andersom denken, kan erg goed uitpakken.
@Crypts Wat zou je precies willen weten?
Kijk niet naar welke runs je hebt gemist, maar naar welke kansen je wel kunt pakken. En natuurlijk nooit goed om te zeggen, maar neem soms wat risico. Juist als je denkt te moeten verkopen, koop je bij, en als je denkt bij te willen kopen neem je je winst. Soms gewoon andersom denken, kan erg goed uitpakken.
@Crypts Wat zou je precies willen weten?
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 09-03-2019 19:44 ]
Of dat je baalt dat je ze niet een aantal dagen eerder hebt gekocht.Blik1984 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:04:
Zijn van die weken dat je baalt dat je van 1 token er niet meer hebt gekocht, deze week is dat Enjin
Zo is dat met alles. Had je 5 jaar geleden maar...
Daarom denk ik wel eens aan de munten die nu nieuw op binance komen bijv... BTToNo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:39:
[...]
Of dat je baalt dat je ze niet een aantal dagen eerder hebt gekocht.
Zo is dat met alles. Had je 5 jaar geleden maar...
wat als over 3 jaar en die staat op 5 cent
Prepare for the next ATH
Dan heb je al een lambo enzo van je huidige pf en ben je op een andere manier van het leven aan het genieten.sourcecode schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:45:
[...]
Daarom denk ik wel eens aan de munten die nu nieuw op binance komen bijv... BTT
wat als over 3 jaar en die staat op 5 cent
Vervolgens krijg je een flinke naheffing omdat je bent vergeten dat je hier nog 2 miljoen vermogen in had zitten...
Die kan oplopen tot 300%oNo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:49:
[...]
Vervolgens krijg je een flinke naheffing omdat je bent vergeten dat je hier nog 2 miljoen vermogen in had zitten...
I love it when a plan comes together
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zelf veels te vroeg verkocht na 200%, nu 700% up
Wat een stilte voor de storm momenteel. Zou toch prachtig zijn als we nu een kleine "bull" gaan pakken met een sprintje naar de $5000 bijvoorbeeld.
Ehh ja... denk dat iedereen dat wel mooi vindt ja.Tominatie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:19:
Wat een stilte voor de storm momenteel. Zou toch prachtig zijn als we nu een kleine "bull" gaan pakken met een sprintje naar de $5000 bijvoorbeeld.
Zou zo maar kunnen volgens MisssBitcoin Madelon.Tominatie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:19:
Ergens tussen half maart en mei.
Maarja, met zoveel negatieve als positieve TA voorspellers, heb ik geen idee dus.
Nee, bloed liep nog niet door de crypto straten. En van capitulatie is nog helemaal geen sprake geweest. Heb een Youtuber horen zeggen dat Bear markets eindigen in de capitulatie fase. Daar moeten we nog komen.
Toevoeging: De grote jongens bepalen het spel, wij de kruimeltjes gaan waar zij heen willen. Ik gok erop dat the big money nog wel tenminste door de 3k wil en afhankelijk van de paniek besluit om 'm nog dieper te laten gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Sahara op 10-03-2019 00:44 ]
Best wel grappig, de TA believers gaan uit van tooltjes afkomstig uit de aandelenhandel.
Alleen is het verband tussen de koersen op de aandelenbeursen en crypto's ongeveer nul.
Waarom worden die aandelen tooltjes dan toegepast op crypto's?
Ter onderbouwing:
Alleen is het verband tussen de koersen op de aandelenbeursen en crypto's ongeveer nul.
Ter onderbouwing:
Bron: https://www.bitcoinspot.n...nmarkt-is-er-een-relatie/Bitcoin en de aandelenmarkt: is er een relatie?
Weinig kans. Tot nu toe klopt deze bearmarket extreem goed met die van na de 2013 run. Dit is ook iets waar iemand als Crypto George zijn voorspellingen van heeft gemaakt die heel goed hebben geklopt.Tominatie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:19:
Dit is wat hij nu zegt en ik ben het met hem eens, nog los van de Vamp analyse en die gast weet echt waar ie over praat.
The 3,768 - 3,990 range is broken, though marginally, so technically 1D now aims at the previous top = 4,282.4 made on February 24th. Again I need to make clear that unless you are a long term investors aiming for the next bull run in the coming 1 - 2 years, you should be treating 4,200 - 4,400 as a sell zone and 3,400 - 3,600 as buy. Until the now neutral 1W (RSI = 41.974, Highs/Lows = 0.0000) turns bullish above 4,500. If you are a long term investor like me then again the current levels are as good to buy as any. But be prepared for a multi-month (and frustrating) consolidation period before the next bull market.
Ik vind opzich dat je de daling van 6k naar 3.1k als "capitulatie" kan zien. Die was echt héél extreem en in een paar dagen gebeurd. Sindsdien eigenlijk voornamelijk sideways met veel barts. Ik zou er echt van op kijken als we nog onder de 3k gaan. Of zit ik nu in denial phaseSahara schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:41:
[...]
Nee, bloed liep nog niet door de crypto straten. En van capitulatie is nog helemaal geen sprake geweest. Heb een Youtuber horen zeggen dat Bear markets eindigen in de capitulatie fase. Daar moeten we nog komen.
Ik heb geloof ik elke fase in de cycle meerdere keren doorlopen deze berenmarkt.
Die TA toestanden gaan voor de meest basale dingen als bijv. steunen en weerstanden wel op hoor Mr. TA scepticus (@RaptorXS ), BTC of andere alts dalen of stijgen vaak tot vorige steunen of weerstanden. Maar goed jouw ongeloof in TA is immers goed bekend hier.RaptorXS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:43:
Best wel grappig, de TA believers gaan uit van tooltjes afkomstig uit de aandelenhandel.
Ter onderbouwing:
[...]
Bron: https://www.bitcoinspot.n...nmarkt-is-er-een-relatie/
En ENJ gaat door het afvoerputje. Of eigenlijk, wordt gecorrigeerd. Vanavond een verjaardag en de stop losses zijn afgegaan. Best balen, want heel strak had ik ze niet.
Uiteraard ben ik dik tevreden met de winst. Maarja, je kijkt toch altijd naar het verschil met de sell high...
De eerste keer een "low" cap coin voor mij. En een stap met een voet in de bubbel (want tradingpair met non stable)
Uiteraard ben ik dik tevreden met de winst. Maarja, je kijkt toch altijd naar het verschil met de sell high...
De eerste keer een "low" cap coin voor mij. En een stap met een voet in de bubbel (want tradingpair met non stable)
Afvoerputje? Dan moet hij nog even hooroNo schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:53:
En ENJ gaat door het afvoerputje. Of eigenlijk, wordt gecorrigeerd. Vanavond een verjaardag en de stop losses zijn afgegaan. Best balen, want heel strak had ik ze niet.
Uiteraard ben ik dik tevreden met de winst. Maarja, je kijkt toch altijd naar het verschil met de sell high...![]()
RaptorXS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:43:
Ter onderbouwing:
[...]
Bron: https://www.bitcoinspot.n...nmarkt-is-er-een-relatie/
Omdat het werkt. En niet zo'n klein beetje ook.Waarom worden die aandelen tooltjes dan toegepast op crypto's?
Wat een vreemde post weer. Het artikel wat je post gaat over de relatie tussen aandelen en Bitcoin. Die relatie is er dus blijkbaar niet, maar het heeft niets te maken met TA. Jij haalt TA er bij en legt een link die er niet is met bewijs wat er ook niet is. Weer een poging om TA als onzin te verklaren met een artikel dat er niet eens over gaat.
Los van dat is TA gewoon bewezen effectief, zowel bij crypto als bij aandelen. Als TA niet zou werken zou het onmogelijk zijn dat er mensen zijn die leven van handelen met crypto op basis van TA, en die mensen zijn er genoeg. Mensen waarbij 80% of meer van de calls kloppen en die compleet binnen lopen.
Je blijft maar roepen dat TA onzin is, maar ondertussen wel Madelon meuk gaan posten wat ook TA is en dat van iemand die niet eens in de buurt komt qua skills zoals Vamp of Philakone. Los van dat doen jouw posts mij steeds meer denken aan mensen die tegen vaccinaties zijn of die zeggen dat de wereld plat is. Een complete strijd tegen iets wat bewezen is en toch met de kop in het zand maar blijven schreeuwen en proberen iets belachelijk te maken wat je blijkbaar niet eens snapt. De feiten liggen op tafel voor iedereen die wat onderzoek doet, maar je blijft maar onzin roepen en zo enorm je best doen om alles met wat TA te maken heeft belachelijk te maken. Ik zie je volgende post wel weer verschijnen die compleet nergens op slaat.
Je mag van alles vinden, maar die TA tooltjes die je projecteert op de crypto's zijn al van voor de tijd dat crypto's uberhaupt bestonden toch?PilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 00:57:
[...]
[...]
Omdat het werkt. En niet zo'n klein beetje ook.
Wat een vreemde post weer. Het artikel wat je post gaat over de relatie tussen aandelen en Bitcoin. Die relatie is er dus blijkbaar niet, maar het heeft niets te maken met TA. Jij haalt TA er bij en legt een link die er niet is met bewijs wat er ook niet is. Weer een poging om TA als onzin te verklaren met een artikel dat er niet eens over gaat.
Los van dat is TA gewoon bewezen effectief, zowel bij crypto als bij aandelen. Als TA niet zou werken zou het onmogelijk zijn dat er mensen zijn die leven van handelen met crypto op basis van TA, en die mensen zijn er genoeg. Mensen waarbij 80% of meer van de calls kloppen en die compleet binnen lopen.
Je blijft maar roepen dat TA onzin is, maar ondertussen wel Madelon meuk gaan posten wat ook TA is en dat van iemand die niet eens in de buurt komt qua skills zoals Vamp of Philakone. Los van dat doen jouw posts mij steeds meer denken aan mensen die tegen vaccinaties zijn of die zeggen dat de wereld plat is. Een complete strijd tegen iets wat bewezen is en toch met de kop in het zand maar blijven schreeuwen en proberen iets belachelijk te maken wat je blijkbaar niet eens snapt. De feiten liggen op tafel voor iedereen die wat onderzoek doet, maar je blijft maar onzin roepen en zo enorm je best doen om alles met wat TA te maken heeft belachelijk te maken. Ik zie je volgende post wel weer verschijnen die compleet nergens op slaat.
Dus is inderdaad de relatie ertussen nul komma nul.
Ondertussen gaat ICX gewoon lekker door, gaat nu richting 1000sat
En als je wat onderzoek zou doen zou je er achter komen dat TA gewoon keihard keer op keer werkt, al is het alleen al maar op basis van support en resistance. Maar nee, je steekt je kop weer in het zand voor de zoveelste keer en zegt dat het allemaal onzin. Voor mij compleet gelijk aan iemand die zegt dat de wereld plat is of dat vaccinaties autisme veroozaken. Het bewijs ligt voor je neus, maar je weigert het te zien en gaat maar door met onzin praten. Of dit nou een keuze is of niet, geen idee, maar ga je gang.RaptorXS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:03:
[...]
Je mag van alles vinden, maar die TA tooltjes die je projecteert op de crypto's zijn al van voor de tijd dat crypto's uberhaupt bestonden toch?
Ben benieuwd of XRP nog tot leven komt. Zit weer op zo'n punt waar het zomaar flink kan bouncen.

Laat ik het zo zeggen: als XRP niet de weg omhoog kan vinden hier ziet het er naar mijn bescheiden mening slecht uit voor de bankencoin.

Laat ik het zo zeggen: als XRP niet de weg omhoog kan vinden hier ziet het er naar mijn bescheiden mening slecht uit voor de bankencoin.
@PilatuS Let it go.. Bepaalde discussies met sommigen is verspilde moeite. Ga geen namen noemenPilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:06:
[...]
En als je wat onderzoek zou doen zou je er achter komen dat TA gewoon keihard keer op keer werkt, al is het alleen al maar op basis van support en resistance. Maar nee, je steekt je kop weer in het zand voor de zoveelste keer en zegt dat het allemaal onzin. Voor mij compleet gelijk aan iemand die zegt dat de wereld plat is of dat vaccinaties autisme veroozaken. Het bewijs ligt voor je neus, maar je weigert het te zien en gaat maar door met onzin praten. Of dit nou een keuze is of niet, geen idee, maar ga je gang.
Ik heb toch heel sterk het idee dat XRP omhoog is gegaan puur en alleen door de propagande machine er achter samen met bakken fomo en de bullrun. Nu de mooie berichten er niet meer zijn en er nog maar een handje vol believers over is dat niet op -80+% staat blijkt er weinig van XRP over te zijn. Genoeg munten die mooie runs hebben gemaakt, maar iedere run van XRP faalt hard op de eerste beste weerstand.Tominatie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:07:
Ben benieuwd of XRP nog tot leven komt.
Ik zei het al eerder vandaag, het maakt weinig uit wat een munt is of kan doen. Het lijkt toch voor het grootste deel te draaien op de aankondiging van de aankondiging en parnetships die er niet zijn of andere nieuws berichten die eigenlijk nergens over gaan. Niet om XRP of de mensen die er achter staan aan te vallen, maar ik vind dit het perfecte voorbeeld van nieuws tegenover wat een munt daadwerkelijk kan of toevoegt. XLM bijvoorbeeld doet vrijwel hetzelfde als XRP. Een gigantische run in de bullmarket, maar daarna compleet doodbloeden terwijl andere munten wel wat laten zien.
Dat weet ik en dat vind ik ook jammer. Toen de eerste anti TA berichten kwamen uit zijn kant heb ik genoeg moeite gedaan om dingen uit te leggen en aan te tonen, zelfs meerdere keren. Dat dit zinloos is ben ik al lang achter, maar die post van mij wou ik voor mijzelf gewoon even maken, niet om moeite te steken in iemand die kiest om blind te zijn.Sahara schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:12:
[...]
@PilatuS Let it go.. Bepaalde discussies met sommigen is verspilde moeite. Ga geen namen noemen.
Best wel vreemd, volgens een hoop TA experts gaan we omhoog met de koersen en volgens anderen naar beneden. Allemaal gebaseerd op de huidige koersen maar waarschijnlijk wel met andere TA tooltjes.PilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:06:
[...]
En als je wat onderzoek zou doen zou je er achter komen dat TA gewoon keihard keer op keer werkt, al is het alleen al maar op basis van support en resistance. Maar nee, je steekt je kop weer in het zand voor de zoveelste keer en zegt dat het allemaal onzin. Voor mij compleet gelijk aan iemand die zegt dat de wereld plat is of dat vaccinaties autisme veroozaken. Het bewijs ligt voor je neus, maar je weigert het te zien en gaat maar door met onzin praten. Of dit nou een keuze is of niet, geen idee, maar ga je gang.
Tsja, het kan vriezen of dooien dus.
Veel succes met het volgen van je favo *experts*.
Excusez moi, maar als dit de redenatie voor jou is dat TA onzin is...RaptorXS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:03:
[...]
Je mag van alles vinden, maar die TA tooltjes die je projecteert op de crypto's zijn al van voor de tijd dat crypto's uberhaupt bestonden toch?
Raptor, waar staan we volgens jou dan over 2 weken? En over 2 maanden? En over 2 jaar?
Ik zal je matsen, je mag er een paar dollar naast zitten.
[ Voor 15% gewijzigd door Swaha op 10-03-2019 01:20 ]
De eeuwenoude TA discussie tussen raptor en pilatus
mooi man. Dat zal nooit veranderen hier.
Ben er wel klaar mee hoorTominatie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:21:
De eeuwenoude TA discussie tussen raptor en pilatus![]()
Van een discussie is eigenlijk nooit sprake geweest. Als ik eens een halve pagina met info heb gepost met daarbij genoeg bewijs en info waarbij ik ook aangeef dat nieuws zeker invloed heeft, dan kreeg ik daar een oneliner op terug waabij 95% van de post overgeslagen werd. Ik steek graag tijd en moeite in posts om mensen te helpen om of dingen waarvan ze denken dat het niet waar is of klopt netjes uit te leggen met zat info en bewijs, want iedereen kan bepaalde dingen fout hebben, ook ik natuurlijk. Alleen iedere post is gewoon compleet nutteloos als je een oneliner terug krijgt zonder dat er op de post wordt ingegaan. Wanneer iemand gewoon niet wil openstaan voor wat dan ook is het nutteloos er tegenaan te praten.
Bij een discussie staan beide partijen open voor elkaars ideeën.
Hierbij moet ik dan wel weer zeggen dat TA je dat ook niet gaat vertellen. 2 weken is misschien nog een beetje te doen waarbij je van ene high in de range naar een low in de range gaat. Alleen zelfs dat is dus al bijna niet te doen, langer sowieso niet. TA werkt op basis van info die je nu hebt en wat in het verleden hebt gezien. Waar de koers over 2 maanden op zal staan en laat staan langer is met TA ook echt niet te doen. Wat TA wel heel goed kan doen is je vertellen waar, dus op welke prijs je wat mag verwachten. Support en resistance is enorm krachtig. Verder kan TA veel met verschillende indicatoren waar er een hoop van zijn om de volgende move te voorspellen. Wanneer iets enorm oversold is en nog 4 andere indicatoren samen vallen is de kans op omlaag tot de volgende support zeer groot. Niet dat het 100% zeker is, maar dat de kans groot is en dat het meestal zo gaat is genoeg om serieus geld mee te verdienen. TA is ook niet alles en TA gaat je ook niet vertellen waar welke coin dan ook over 3 maanden op zal staan, maar het mooie is, dat hoeft ook niet. Voor daytraders en swingtraders is TA genoeg om geld te verdienen in een bearmarket. Geld verdienen in een bullmarket kan iedereen natuurlijk, maar ook daar kan TA nuttig zijn om een 20% correctie in USDT uit te zitten. TA is sowieso niet alles, maar dat het onzin is, dat is pas echt onzinSwaha schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:18:
[...]
Raptor, waar staan we volgens jou dan over 2 weken? En over 2 maanden? En over 2 jaar?
Ik zal je matsen, je mag er een paar dollar naast zitten.
[ Voor 45% gewijzigd door PilatuS op 10-03-2019 02:03 ]
ICX doet het inderdaad lekker! Klimt al ruim een maand behoorlijk stabiel omhoog. Ik hou die zak nog wel even aan.Swaha schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:03:
Ondertussen gaat ICX gewoon lekker door, gaat nu richting 1000sat
Nah, gewoon yoloOffens1490 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Kwestie van stoploss straks wel telkens aanpassen naar boven.
Trouwens kost dat ook geld telkens aanpassen?
Beetje onzin PilatuS, niemand kan de markt voorspellen en zeker geen TA.PilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 01:06:
[...]
Jij doet overkomen dat een TA een wonder middel is en dat het enigste is wat er is.
ik kan je met zekerheid zeggen dat alleen traden op een TA het slechte is wat je kan doen en je daar nooit rijk mee zal worden, er is genoeg over geschreven.
Om nu te zeggen dat een TA er keer op keer goed zit terwijl vorig jaar keer op keer bewezen was dat TA's er vaker naast zitten dan dat ze het juist hebben is een beetje kortzichtig imo.
ik waardeer vaak je reacties hoor, maar elke dat TA's verhaal gaat mij soms ook wel vervellen het is ook niet zo gek dat die TA wars elke keer terug komen op de manier hoe jij het soms brengt.
Een TA is een hulp middeltje niks meer niks minder, jij raakt soms vaak zelfs geïrriteerd als ze niet naar je luisteren omdat je altijd gelijk wilt hebben, je post ook alleen maar je goede verhalen en ik heb je volgens mij nog nooit horen zeggen dat je er een keer naast zat of een slechte trade had.
Edit je laatste post ''TA is ook niet alles' 'was dan wel weer goed, zal dan wel een reactie op iemand anders geweest zijn je eerste post
my 2 crypto cents
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 10-03-2019 07:46 ]
Verwijderd
Je moet maar zo denken pilatus..er zijn mensen zat die het leuk vinden wat je post
Dus een paar mafketels zonder werk die er een sport van maken om het af tezeiken om dat ze verder op hun treurige dagen toch niks te doen hebben moet je ee maar bij nemen
Dus een paar mafketels zonder werk die er een sport van maken om het af tezeiken om dat ze verder op hun treurige dagen toch niks te doen hebben moet je ee maar bij nemen
Gisteren had ik wel wat fomo rondom de ADA stijging, maar die goed kunnen weerstaan en met USDT en een short de nacht in gegaan. ADA is weer een stuk gedaald en de short staat inmiddels op winst en laat ik nog even openstaan.
Ik blijf herhalen dat de kans op een enorme drop nog erg groot is, zondag, zondagnacht of maandagochtend zijn daar vaak de ideale kandidaten voor, dus fasten your seatbelts en check even bij jezelf of je daar voldoende rekening mee hebt gehouden. Ik wil hier niets voorspellen, want we kunnen natuurlijk ook prima ineens de 4.200 USD aantikkenof sideways blijven gaan, maar, het zou jammer zijn dat er na een eventuele grote daling ineens allemaal verbaasde mensen zijn die niet begrijpen hoe dit nou weer heeft kunnen gebeuren.
Ikzelf heb stop buy orders staan om automatisch in te kopen bij een koersstijging en daarnaast dus een short lopen, daarmee hou ik rekening met beide opties, zowel een stijging als een daling. Maar ook van de 6k naar 3k is er uitvoerig voor gewaarschuwd dat dat zou kunnen gebeuren, we zitten nu weer op zo'n soortgelijk punt. Daarbij is er ook een 200 weekly moving average lijn die doorgaans support geeft, maar daar niet verplicht toe is en als je daar onder zakt zal het enorm hard omlaag gaan, omdat veel bots en TA'ers dan direct in de panic sell mode zullen springen, er zullen daar wel veel stop losses afgaan.
Genoeg gewaarschuwd, laten we hopen op een groene dag/week en 4.200+
Ik blijf herhalen dat de kans op een enorme drop nog erg groot is, zondag, zondagnacht of maandagochtend zijn daar vaak de ideale kandidaten voor, dus fasten your seatbelts en check even bij jezelf of je daar voldoende rekening mee hebt gehouden. Ik wil hier niets voorspellen, want we kunnen natuurlijk ook prima ineens de 4.200 USD aantikkenof sideways blijven gaan, maar, het zou jammer zijn dat er na een eventuele grote daling ineens allemaal verbaasde mensen zijn die niet begrijpen hoe dit nou weer heeft kunnen gebeuren.
Ikzelf heb stop buy orders staan om automatisch in te kopen bij een koersstijging en daarnaast dus een short lopen, daarmee hou ik rekening met beide opties, zowel een stijging als een daling. Maar ook van de 6k naar 3k is er uitvoerig voor gewaarschuwd dat dat zou kunnen gebeuren, we zitten nu weer op zo'n soortgelijk punt. Daarbij is er ook een 200 weekly moving average lijn die doorgaans support geeft, maar daar niet verplicht toe is en als je daar onder zakt zal het enorm hard omlaag gaan, omdat veel bots en TA'ers dan direct in de panic sell mode zullen springen, er zullen daar wel veel stop losses afgaan.
Genoeg gewaarschuwd, laten we hopen op een groene dag/week en 4.200+
Zoals Karl in zijn twee dagen geleden filmpje volgens mij het beeld schetste van de 200 week MA en de 50 week MA die binnenkort samen komen, zou de 3200- zeker een valide optie zijn. Hij zei ook dat BTC tijdens de bearmarket niet substantieel door die 50 MA is gegaan en daarboven is gebleven, elke keer viel het weer eronder terug.Taro schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:17:
Genoeg gewaarschuwd, laten we hopen op een groene rode dag/week en 4.200+ 3.200-
Ik had vanochtend nog eerder moeten opstaan. Het blijkt de laatste dagen dat bijna precies om 07:00 uur de richting wordt bepaald. Na dit dipje van de afgelopen uren denk ik dat er nu een kleine relief rallytje komt tot weer richting 14:00 - 15:00 uur vanmiddag waarna er weer rode candles verschijnen.
@Sahara Ik volg Karl (The Moon dus voor niet-insiders
) ook en inderdaad, dat kan een moment zijn voor een enorme uitbraak beide kanten op. Via een poll gaven anderen aan ook met 2400-2800 en zelfs 1200 rekening te houden. < 1000 Dollar zie ik zelf niet als een optie, want dan koopt nagenoeg iedereen wel in.
Ik neem de aandachtspunten van dergelijke traders altijd mee in de overweging, ook omdat veel anderen dat doen. Maar, ook hij kan de markt niet voorspellen, dat geeft hij ook regelmatig aan omdat men hem er ook op aanspreekt (herkenbaar
), maar hij probeert het in ieder geval. Je kunt alleen verwachtingen, aandachtspunten, kansen en opties uitspreken en op basis daarvan je plan bepalen.
Maandag rond 7:00 's ochtends gebeurt er ook vaak veel, benieuwd hoe het er morgenochtend na het aanzetten van mijn telefoon uit ziet.
Vanochtend nog even een groene golf meemaken, gevolgd door een dipje vanmiddag zou erg goed mogelijk kunnen zijn. Don't get caught like a deer in headlights
Ik neem de aandachtspunten van dergelijke traders altijd mee in de overweging, ook omdat veel anderen dat doen. Maar, ook hij kan de markt niet voorspellen, dat geeft hij ook regelmatig aan omdat men hem er ook op aanspreekt (herkenbaar
Maandag rond 7:00 's ochtends gebeurt er ook vaak veel, benieuwd hoe het er morgenochtend na het aanzetten van mijn telefoon uit ziet.
Vanochtend nog even een groene golf meemaken, gevolgd door een dipje vanmiddag zou erg goed mogelijk kunnen zijn. Don't get caught like a deer in headlights
Verwijderd
Zoo wat een week. PF is in btc waarde hoger sinds de laatste 6 maanden.
Prachtig hoe zo'n ENJ gewoon 5x over de kop gaat in een paar weken. Er valt nog zat te verdienen met crypto.
Voor wat betreft de TA discussie. Persoonlijk heb ik ook totaal niets met TA's, voorspellers en andere crypto goeroe's. Ik begrijp dat, als je er in gelooft en (maar genoeg) mensen er naar handelen, je er zeker iets aan kunt hebben. Maar iets aanvoeren als jouw waarheid, omdat je 'bewijzen' aanvoert is natuurlijk ook niet objectief.
Het is net als iemand die niet in God gelooft, er van proberen te overtuigen dat ...
Prachtig hoe zo'n ENJ gewoon 5x over de kop gaat in een paar weken. Er valt nog zat te verdienen met crypto.
Voor wat betreft de TA discussie. Persoonlijk heb ik ook totaal niets met TA's, voorspellers en andere crypto goeroe's. Ik begrijp dat, als je er in gelooft en (maar genoeg) mensen er naar handelen, je er zeker iets aan kunt hebben. Maar iets aanvoeren als jouw waarheid, omdat je 'bewijzen' aanvoert is natuurlijk ook niet objectief.
Het is net als iemand die niet in God gelooft, er van proberen te overtuigen dat ...
Helemaal geen THETA holders hier? Iemand een idee of dit allemaal met mainnet / airdrop te maken heeft?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nee heeft te maken met die CJ TV Box - was erop getest.Stokstaart schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:09:
Helemaal geen THETA holders hier? Iemand een idee of dit allemaal met mainnet / airdrop te maken heeft?
En CJ is huge, als je beetje Koreaanse series/films kijkt
Wikipedia: CJ Group
Tip van de dag: Stratis gaat zo vertrekken (orderboeken beginnen vol te lopen op de buy). Voor de TA-ers: zie de 4h-chart, staat op de bodem van waaruit de laatste 3 runs zijn gestart.
Damn, is ENJ eindelijk een beetje afgekoeld, begint QASH ineens keihard te pumpen... De markt gunt mij geen rust
Heads up voor degene met een Liquid account.
Wanneer je geen trades lending of enige activiteit in een maand doet, word je account als inactief gezien en worder een maandelijkse $5 account maintenance fee in rekening gebracht.
Word van je balance afgehaald, heb je geen balance word je account gesloten.
Met qash krijg je hier 50% korting op.
Het is redelijk eenvoudig te omzeilen (als je niet trade of wat dan ook) door bijvoorbeeld je BTC of een gedeelte van je BTC uit te lenen.
Hierdoor blijft je account actief (en dus geen fee) en verdien je zelfs wat door je BTC op Liquid te holden.
https://help.liquid.com/g...he-platform/fee-structure
@p0st Had op 0,07 bijgekocht pakt goed uit tot op heden.
Eerste bagje op 0,22 trouwens, zal dat er maar ook even bijzeggen : p
Wanneer je geen trades lending of enige activiteit in een maand doet, word je account als inactief gezien en worder een maandelijkse $5 account maintenance fee in rekening gebracht.
Word van je balance afgehaald, heb je geen balance word je account gesloten.
Met qash krijg je hier 50% korting op.
Het is redelijk eenvoudig te omzeilen (als je niet trade of wat dan ook) door bijvoorbeeld je BTC of een gedeelte van je BTC uit te lenen.
Hierdoor blijft je account actief (en dus geen fee) en verdien je zelfs wat door je BTC op Liquid te holden.
https://help.liquid.com/g...he-platform/fee-structure
@p0st Had op 0,07 bijgekocht pakt goed uit tot op heden.
Eerste bagje op 0,22 trouwens, zal dat er maar ook even bijzeggen : p
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 10-03-2019 13:07 ]
Fuck TA's en voorspellingen.
Ik koop en hoop.
Ik koop en hoop.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Echter moet je de informatie wel gebruiken. Als veel TA's dingen roepen weet je gewoon dat er van die blinde volgers er op acteren, ongeacht waarheid.
Het is net als godsdiensten...
Ik zie niet wat je bedoelt op de 4h chart. De orderboeken lopen vol op minder dan de huidige prijs. Wat bedoel je precies.TuutjDrie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:14:
Tip van de dag: Stratis gaat zo vertrekken (orderboeken beginnen vol te lopen op de buy). Voor de TA-ers: zie de 4h-chart, staat op de bodem van waaruit de laatste 3 runs zijn gestart.
Je bedoelt denk ik €€€€€€New Yorker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:17:
Boeien ik wil gewoon $$$$$.
Dus de mensen die er rijk mee zijn geworden bestaan niet terwijl ze er zijn ?Slux schreef op zondag 10 maart 2019 @ 07:42:
[...]
ik kan je met zekerheid zeggen dat alleen traden op een TA het slechte is wat je kan doen en je daar nooit rijk mee zal worden, er is genoeg over geschreven.
Ik hoef niet altijd gelijk te hebben, maar als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat wel. Ik vind het ook niet erg om ongelijk te hebben want daar kan je wat van leren.jij raakt soms vaak zelfs geïrriteerd als ze niet naar je luisteren omdat je altijd gelijk wilt hebben,
Heb meer dan vaak genoeg aangeven dat ik slechte trades heb gemaakt. Dingen te vroeg verkocht met te weinig winst of een beetje verlies.je post ook alleen maar je goede verhalen en ik heb je volgens mij nog nooit horen zeggen dat je er een keer naast zat of een slechte trade had.
Er zijn meer mensen rijk geworden door het winnen van de lotto dan puur te traden op een TAPilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:49:
[...]
Dus de mensen die er rijk mee zijn geworden bestaan niet terwijl ze er zijn ?
[...]
Ik hoef niet altijd gelijk te hebben, maar als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat wel. Ik vind het ook niet erg om ongelijk te hebben want daar kan je wat van leren.
[...]
Heb meer dan vaak genoeg aangeven dat ik slechte trades heb gemaakt. Dingen te vroeg verkocht met te weinig winst of een beetje verlies.
Mensen denken vaak dat het een glazenbol is die het altijd juist heeft.
Okay, dan lees ik er denk ik overheen.
Deze site al gezien ? Daar lees ik af en toe nog wel eens wat op en pak er zo nu en dan wat van mee.
http://thepatternsite.com/
TA analisten kunnen wel een bijdrage leveren. Omdat er inderdaad wel patronen te herkennen zijn.Slux schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:55:
[...]
Er zijn meer mensen rijk geworden door het winnen van de lotto dan puur te traden op een TA![]()
Mensen denken vaak dat het een glazenbol is die het altijd juist heeft.
![]()
Okay, dan lees ik er denk ik overheen.![]()
Deze site al gezien ? Daar lees ik af en toe nog wel eens wat op en pak er zo nu en dan wat van mee.
http://thepatternsite.com/
Maar ik vermoed dat Warren Buffet daar niet naar kijkt. Het is meer de fundamentele grondslag.
De rest is psychologie. FOMO FUD verwachtingen etc. Daar komen de rallys en crashes vandaan.
Iemand als Warren Buffet is met de lange termijn bezig waar TA weinig nut heeft. Hij is iemand die investeerd in bepaalde bedrijven omdat ie denkt dat ze het op de lange termijn goed gaan doen en blijkbaar doet ie dat nogal goedlighting_ schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:42:
[...]
TA analisten kunnen wel een bijdrage leveren. Omdat er inderdaad wel patronen te herkennen zijn.
Maar ik vermoed dat Warren Buffet daar niet naar kijkt. Het is meer de fundamentele grondslag.
De rest is psychologie. FOMO FUD verwachtingen etc. Daar komen de rallys en crashes vandaan.
Ah ja die seniele Buffet.. die de laatste 5 jaar alleen maar de slechtste aankopen ooit doet. Kraft Heinz, Apple op een ath kopen, Bitcoin al vanaf 2015 onzin vinden... Het is inderdaad ooit een groot investeerder geweest, maar als die zo door blijft gaan blijft er weinig meer van over. Hij werd simpelweg te groot voor zijn eigen tactiek, namelijk de midcap bedrijven.lighting_ schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:42:
[...]
TA analisten kunnen wel een bijdrage leveren. Omdat er inderdaad wel patronen te herkennen zijn.
klopt. daar zijn we het over eens.En uiteindelijk telt of iets een juiste basis heeft,PilatuS schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:52:
[...]
Iemand als Warren Buffet is met de lange termijn bezig waar TA weinig nut heeft. Hij is iemand die investeerd in bepaalde bedrijven omdat ie denkt dat ze het op de lange termijn goed gaan doen en blijkbaar doet ie dat nogal goed
Daar kijkt TA niet naar. Die kunnen ook kijken naar shit coins, bedrijven die verlies maken. Maar dat soort uitslagen zijn dan in mijn ogen meer de psychologie van de massa.
Die seniele Buffet heeft toch meer verdiend dan wij hier samen op dit forum in 100 jaar zullen verdienenMalawolar schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:55:
[...]
Ah ja die seniele Buffet.. die de laatste 5 jaar alleen maar de slechtste aankopen ooit doet. Kraft Heinz, Apple op een ath kopen, Bitcoin al vanaf 2015 onzin vinden... Het is inderdaad ooit een groot investeerder geweest, maar als die zo door blijft gaan blijft er weinig meer van over. Hij werd simpelweg te groot voor zijn eigen tactiek, namelijk de midcap bedrijven.
Zeker, maar hem maar blijven aanhangen in zijn uitspraken in zijn huidige staat is gewoon niet heel slim. Het was echt een fenomeen in de jaren 70, 80 en 90. Daarna had hij zo godsgruwelijk veel geld dat het een self fulfilling prophecy werd, want waar hij instapte, stapten anderen ook in. De kunst van hem was juist door te zien welk bedrijf ondergewaardeerd was, de laatste jaren heeft hij enkel fouten gemaakt in takken van sport die gewoon totaal anders zijn dan waarin hij groot is geworden. Daarom heeft hij de tech run gemist, de bitcoin gemist, en heeft hij kapitale fouten gemaakt met s&p500 investeringen. Punt is enkel dat ik zeg dat je die man niet zomaar blind meer moet volgen, waar dat eerder wel zeer goed kon.Slux schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:06:
[...]
Die seniele Buffet heeft toch meer verdiend dan wij hier samen op dit forum in 100 jaar zullen verdienen
Tja volgens mij is die met Berkshire toch 1 van de grootste bedrijven te wereld, iedereen belegt op hun eigen manier en niemand wint alleen maar, ik vind het aan de ene kant wel slim hoe hij het doet, hij stapt niet in dingen die hij niet snapt.Malawolar schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:12:
[...]
Zeker, maar hem maar blijven aanhangen in zijn uitspraken in zijn huidige staat is gewoon niet heel slim. Het was echt een fenomeen in de jaren 70, 80 en 90. Daarna had hij zo godsgruwelijk veel geld dat het een self fulfilling prophecy werd, want waar hij instapte, stapten anderen ook in. De kunst van hem was juist door te zien welk bedrijf ondergewaardeerd was, de laatste jaren heeft hij enkel fouten gemaakt in takken van sport die gewoon totaal anders zijn dan waarin hij groot is geworden. Daarom heeft hij de tech run gemist, de bitcoin gemist, en heeft hij kapitale fouten gemaakt met s&p500 investeringen. Punt is enkel dat ik zeg dat je die man niet zomaar blind meer moet volgen, waar dat eerder wel zeer goed kon.
Dat hij de bitcoin (bewust) heeft gemist betekend niet dat hij andere runs heeft gemist.
Volgens mij maar kan er naast zitten hoor doet hij nog zo +/-20% op jaar basis, iets waar de meeste bellegers alleen maar van kunnen dromen.
Tja als je denkt dat je het beter snapt dan de op drie na rijkste man ter wereld... Wat doe je hier dan nog..
Ik heb niet het idee dat er iemand hier is die dat zegt.Bever! schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:07:
Tja als je denkt dat je het beter snapt dan de op drie na rijkste man ter wereld... Wat doe je hier dan nog..
Code oranje in LimburgStorm300 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:17:
Is het zure zondag?!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Even geen crypto's vandaag.. nieuwe schutting met betonnen palen! is omver gegaan, achterdeur ontzet, dakpannen van het dak en het tuinmeubilair vloog door de tuin. Flinke schade dus.. wat een ellende zeg.
Windstoten van +120km/u in Bergen op Zoom.
Windstoten van +120km/u in Bergen op Zoom.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 10-03-2019 16:43 ]
Zero.
Verwijderd
ZAP doet het ook redelijk vandaag.

Net toch maar even mijn 200.000% winst gepakt. Alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.
Kan niet wachten tot de bullrun begint, en we weer eens echte percentages zien.

Net toch maar even mijn 200.000% winst gepakt. Alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.
Kan niet wachten tot de bullrun begint, en we weer eens echte percentages zien.
Waarom is iedereen zo nano gek op reddit :S:S:S:??? wtf
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!