Kan je niet via hun site verkopen? Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een app, maar met hun site is het soms wel dat er ipv het aantal in je wallet er - staat bij de alt. Op F5 drukken helpt meestal wel.Greymore1 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:52:
[...]
Krijg geen funds te zien ook favorieten laad ie niet. Dus kan niks verkopen.
Ik gebruik de site ook via desktop.Sahara schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:54:
[...]
Kan je niet via hun site verkopen? Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een app, maar met hun site is het soms wel dat er ipv het aantal in je wallet er - staat bij de alt. Op F5 drukken helpt meestal wel.
Het werkt weer, kan het nu met 7% verlies verkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Greymore1 op 14-01-2019 18:00 ]
Hmm ik krijg nu ook een minnetje te zien ondanks herhaald F5 drukken, maar alles staat wel bij de Balances. Vaag.
Edit: nu staan er weer aantallen bij
[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 14-01-2019 17:59 ]
hier werkt het nog.. zowel koop als verkoop kreeg wel 2x systeem busy try again bij een market sell
En Ctrl+F5?Sahara schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:58:
[...]
Hmm ik krijg nu ook een minnetje te zien ondanks herhaald F5 drukken...
Bakkt wss weer uitgesteld.
https://www.coindesk.com/...t-may-get-postponed-again
Ik heb vorig jaar echt goed verdiend met TRON. Ik verkocht het op 23 cent! Heb daarna een jaar niks mee gedaan, maar de laatste maken ze na een dip echt een goed herstel, dus het begint weer te kriebelen. Als ik jullie een tip mag geven waar ik ook heel bullish over ben is Chainlink. Na een dip herstelt deze coin bijna altijd goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Thaam op 14-01-2019 18:16 ]
Voor de XRP hodlers: https://news.livecoinwatc...ds-ripple-technology-xrp/
Ik hoop het, echter moeten we ook nuchter blijven, en zijn we morgen mss terug naar af?Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:08:
Ziet er best mooi uit mannen. Goed om te zien
Stiekem hoop ik dat.. zodat ik ook dit ritje nog kan pakken..dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:27:
![]()
[...]
Ik hoop het, echter moeten we ook nuchter blijven, en zijn we morgen mss terug naar af?
Zero.
Verwijderd
Van mij mag er nog een rit komen verder naar boven. Waar we nu zitten ben ik laatst ingestapt.
Oh das grappig. Ik was op dit punt uitgestapt..Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:35:
Van mij mag er nog een rit komen verder naar boven. Waar we nu zitten ben ik laatst ingestapt.

Zero.
Idem.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:35:
Sta rond quitte nu, zie graag nog een pompje komen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De "unscheduled maintenance" van Cryptopia begint erg lang te duren. Iemand een idee wat er aan de hand is? Inmiddels ruim 11 uur....
Daar gaan we weer jongens
[ Voor 4% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 19:14 ]
Bulls are determinedPelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:14:
Zo toch maar ingefomo-ed.. get ready for the drop.
Mis ik iets?dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:14:
Daar gaan we weer jongens
Pff dit komende week elke dag en dan word ik weer eens enthousiaster.
Ik had net hetzelfde gevoel
Ik vrees dat dit van korte duur is, ik laat deze boot aan mij voorbij gaan
Breken we de 3.7k met overtuiging word ik wel echt enthousiast.
Ik denk persoonlijk dat we ook die zullen moeten breken, zoniet zal het de zoveelste false breakout zijn.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:18:
Dan kan het wel eens rap gaan. Voorlopig is het nog een beetje meh, zet nog niet echt doorTominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:18:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Which it will be... *bear-mode ON*dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:21:
[...]
Ik denk persoonlijk dat we ook die zullen moeten breken, zoniet zal het de zoveelste false breakout zijn.
Als we die breken wordt het een mooi rekt festijn van bears. Zin in.
Kan zeker ook, sluit het alvast niet uit integendeel, na al die Bart moves. Denk mochten we de 3.7k vandaag breken dat er wel wat fomo zal beginnen ontstaan, maar daar zijn we nog niet.
[ Voor 7% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 19:25 ]
Krant van gisterenalki schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:11:
Bakkt wss weer uitgesteld.
Vraag me af of de brexit stemming morgen nog impact zal hebben. Of dat dit nu al speelt
Twijfel dus om even wat in ETH te stoppen, maar er komt toch ook een fork aan ofzo? Die wil ik voor zijn. Wanneer is die fork precies? Zag al wat data voorbij komen, maar mij is het niet helemaal duidelijk.
Edit: F#%k it. Stop loss erop en we zien het wel.
Edit: F#%k it. Stop loss erop en we zien het wel.
[ Voor 11% gewijzigd door Bartvandelaar op 14-01-2019 20:25 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Komop bulls!!! Ik ben all-in, gaan!!
Wel op alles stop losses zitten, want er kan maar zo een whale met een market sell order besluiten eieren voor zijn geld te kiezen....

Wel op alles stop losses zitten, want er kan maar zo een whale met een market sell order besluiten eieren voor zijn geld te kiezen....
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik heb daar nog een grote zak $PAC staan!Specy schreef op maandag 14 januari 2019 @ 18:50:
De "unscheduled maintenance" van Cryptopia begint erg lang te duren. Iemand een idee wat er aan de hand is? Inmiddels ruim 11 uur....

Stijgen maar weer....ik zit nog steeds te wachten op STRATIS die de 40k weer gaat raken
.
Kan de "shutdown" van trump niet positief uitpakken, voor de crypto wereld als het zo door blijft gaan
?
Kan de "shutdown" van trump niet positief uitpakken, voor de crypto wereld als het zo door blijft gaan

Bij mij precies dezelfde gedachte. Afgelopen week (en nu nog) flink gedaald.cursquidHome schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:43:
Stijgen maar weer....ik zit nog steeds te wachten op STRATIS die de 40k weer gaat raken.
Kan de "shutdown" van trump niet positief uitpakken, voor de crypto wereld als het zo door blijft gaan![]()
?
Tja, ik heb er nog een grote zak Bitcoin staan. Tenminste gezien de koers mogen we Bitcoin nu ook wel een bag noemen toch?

Vrijwel alle TA van laatste 24 uur zegt ook nog 1 oplevering om vervolgens verder naar beneden te zakken. Ik pakt deze ook even niet op (was ook 30 min te laat). Over 24 uur kan de wereld er weer heel anders uit zien.dotcom87 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:17:
[...]
Ik had net hetzelfde gevoel![]()
Ik vrees dat dit van korte duur is, ik laat deze boot aan mij voorbij gaan
Ja precies, net als de vorige keer.. toen stond eth zo boven de 150 usdt.Maxxi schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:50:
[...]
Vrijwel alle TA van laatste 24 uur zegt ook nog 1 oplevering om vervolgens verder naar beneden te zakken. Ik pakt deze ook even niet op (was ook 30 min te laat). Over 24 uur kan de wereld er weer heel anders uit zien.
Zero.
Heb het gevoel dat de 3.7k wel eens de limiet zou kunnen zijn.
Ze roepen letterlijk al maanden dat we verder gaan zakken. Tot dusver nog niks van gebleken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Toch vreemd want volgens mij is de volgende support/resistance op 3800..dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:53:
Heb het gevoel dat de 3.7k wel eens de limiet zou kunnen zijn.
Buy high is weer gelukt!
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-01-2019 20:14 ]
Zero.
Klopt, maar je mag niet vergeten dat de EMA’s ons ook al een hele tijd naar beneden drukken, iets wat Carl van The Moon altijd mooi uitlegt. Je kan je dus niet alleen puur op support/resistance lijnen baseren. Zoals ik het nu zie zitten we er weer mooi middenin op de 4H, op de daily hebben we nog wat ruimte om te stijgen. Ofwel breken we omhoog en mag je vuurwerk verwachten, zoniet is het terug naar af. Erdoor breken lijkt mij veel moeilijker dan terug omlaag. Zoals je zelf ook kan zien hebben we al 3 wicks die de 3.7k al dan niet net geraakt hebben.Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:00:
[...]
Toch vreemd want volgens mij is de volgende support/resistance op 3800..
Buy high is weer gelukt!
[ Voor 8% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 21:03 ]
Helemaal eens. En de lage BNB koers boeit mij op dit moment helemaal niet. Dat betekent dat Binance er meer binnenhaalt in aantallen, en dus ook meer aantallen gaat burnen als ze weer de kwartaalwinst opstellen. Verder vind ik CZ echt een enorm goeie aanwinst voor de crypto wereld en proberen echt adoptie en #BUIDL te promoten en funden dit dan ook.Tominatie schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 14:24:
Ik denk persoonlijk dat de ETH bubbel naar een $40 gaat.
Bitcoin maximaal 2000 voor mij.
Naar mijn idee heeft Bitcoin genoeg waarde dit in tegenstelling tot ETH. Zou echt niet een reden kunnen bedenken waarom je ETH zou holden als lange termijn investering. Jullie wel? Hoor het graag.
ETH:
- geen maximale supply
- behoorlijke inflatie
- geen use-cases die de ETH prijs op drijft.
BNB daarintegen is wel een prima hodl, zoals @Timberly2 al vaak heeft aangegeven. Binance burnt om de zoveel tijd een hele hoop BNB van de markt, dit heeft dus wel een prijsopdrijvend effect.
De enige crypto die ik hodl voor de lange termijn is BTC, maar zo'n BNB kan ik daar best prima aan toevoegen. Derest is eigenlijk echt puur om wat te speculeren/om meer bitcoin te verdienen. Laten we eerlijk zijn?
Ze proberen de infrastructuur te maken (en dat is dan meteen ook enorm winstgevend). Komende tijd interessante ontwikkelingen, de Burn zoals gezegd, zal de 17e of 18e zijn. Singapore blockchain week met een leuk aantal bekende sprekers. En de DEX / lancering eigen chain. Vooral dat laatste moet interessant worden, ik vrees echter dat het niet meteen massa adoptie zal zijn zoals met de binance centrale exchange. Plus ze willen 10 fiat ramps bouwen, laat dat hopelijk beginnen in Singapore, daar zit echt een bak met geld en zijn ze enorm vooruitstrevend.
Maargoed, mocht dat niet volledig slagen, dan heb je nog altijd de binance exchange waar ze bakken met geld verdienen. Redelijk risicoloos (maar dat dacht ik ook op 10$). Long BNB dus, en wellicht komende dagen stijgt de 50SMA weer boven de 200SMA en krijg je een golden crossover (voor zover TA wat waard is, maar bij Tron zorgde dit blijkbaar ook voor de stijging).
[ Voor 3% gewijzigd door Timberly2 op 14-01-2019 20:51 ]
Ik denk dat dit een soort van "kleine" (in het geval van ETH echt enorm) opleving gaat zijn om vervolgens weer in te storten.
Ik hoop dat ik het fout heb.
Wou een plaatje toevoegen via iPad om uitleg te verduidelijken maar lukt niet blijkbaar?
@Tominatie , ik snap de redenering niet helemaal. ETH hangt gewoon vast aan BTC qua koers, net als (bijna) alle andere (iig) grotere munten.
Momenteel levert een 3.5% stijging van BTC een 11% stijging van ETH op. En als BTC 3.5% daalt, zal ETH ws 11% dalen. Zie jij een opleving ven ETH tov BTC soms?
EDIT: wacht, ik koop nog wat BTC
Momenteel levert een 3.5% stijging van BTC een 11% stijging van ETH op. En als BTC 3.5% daalt, zal ETH ws 11% dalen. Zie jij een opleving ven ETH tov BTC soms?
EDIT: wacht, ik koop nog wat BTC
[ Voor 5% gewijzigd door Marthusiast op 14-01-2019 21:03 ]
Daarom dat bulls nu moeten doorpushen anders zal het inderdaad slechts tijdelijke opleving geweest zijn.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 20:58:
Ik denk dat dit een soort van "kleine" (in het geval van ETH echt enorm) opleving gaat zijn om vervolgens weer in te storten.
Overigens wat wel een leuke poll zou kunnen zijn is denk ik de volgende:
Zou jij je salaris in een stable coin uitbetaald willen hebben, bijvoorbeeld een EURO stable coin (stel dat die er was):
1. Ja, hoe eerder hoe beter
2. Ja, mits dit ook verhandelbaar is op grote exchanges
3. Nee, nooit
4. Anders??
Want waar ik nu persoonlijk continue op wacht is het salaris, zet dat om in bitcoin via Kraken en stuur het dan naar binance. Omslachtig, wat nu als je bankrekening ook meteen een wallet is. Die kant moet het wel op gaan voor massa adoptie. Interessante gedachtegang, of zeggen jullie, wat een onzin Timberly!
EDIT: en oke, de meeste mensen zijn niet geïnteresseerd in het naar Binance sturen, dat snap ik. Maar wat nu als je bankrekening een hybride is, stel je wilt wat sturen naar wallet geörienteerde sites of webshops of personen aan de andere kant van de wereld, of je wilt wat in harde euro's opnemen.
Weet iemand of banken hier al mee bezig zijn?
Zou jij je salaris in een stable coin uitbetaald willen hebben, bijvoorbeeld een EURO stable coin (stel dat die er was):
1. Ja, hoe eerder hoe beter
2. Ja, mits dit ook verhandelbaar is op grote exchanges
3. Nee, nooit
4. Anders??
Want waar ik nu persoonlijk continue op wacht is het salaris, zet dat om in bitcoin via Kraken en stuur het dan naar binance. Omslachtig, wat nu als je bankrekening ook meteen een wallet is. Die kant moet het wel op gaan voor massa adoptie. Interessante gedachtegang, of zeggen jullie, wat een onzin Timberly!
EDIT: en oke, de meeste mensen zijn niet geïnteresseerd in het naar Binance sturen, dat snap ik. Maar wat nu als je bankrekening een hybride is, stel je wilt wat sturen naar wallet geörienteerde sites of webshops of personen aan de andere kant van de wereld, of je wilt wat in harde euro's opnemen.
Weet iemand of banken hier al mee bezig zijn?
[ Voor 22% gewijzigd door Timberly2 op 14-01-2019 21:05 ]
Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:04:
Daar gaan we, wow!
Over 3.7k op bitmex. Ziek hoor

Bij eth helaas geen reactie..Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:04:
Daar gaan we, wow!
Over 3.7k op bitmex. Ziek hoor
Zero.
Hopen dat de volgende poging een definitieve moonshot wordt.dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:06:
En afgeketst

Is nog niet gedaan, heftig!
[ Voor 20% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 21:15 ]
Verwijderd
En stel dat het vannacht nog verder omhoog gaat?Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:15:
Ik stap er zo uit. Dan heb ik maar 30 euro verlies.
Marthusiast schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:16:
Ah @Pelox stapt er uit, dan gaan we zo ws weer omhoog![]()

Als ik nu zou uitstappen 200% zeker dat er moonshot volgt

[ Voor 14% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 21:17 ]
@Pelox Moet je dan daarna weer 50 inleggen omdat je het voor elkaar hebt gekregen nog een sell low uit te voeren? 
Ik blijf nog ff zitten, de dood of de gladiolen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Uiteraard. Fout is lappen.Taro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:17:
@Pelox Moet je dan daarna weer 50 inleggen omdat je het voor elkaar hebt gekregen nog een sell low uit te voeren?
Zero.
Ik ookTaro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:17:
Stap es uit dandabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:17:
[...]
Als ik nu zou uitstappen 200% zeker dat er moonshot volgt
Pas op ken zijn gevoel, ook jammer genoeg veel meegemaakt, daarom dat ik gisteren koppig ben gebleven, al heb ik deze voormiddag enorm getwijfeld.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:18:
@Pelox heeft geen fomo, maar fosi (fear of staying in)
geloof nooit dat we nu alweer een drop gaan maken............
Prepare for the next ATH
@sourcecode we zijn al van hogere stijging gedropt, 3.7 lijkt de te breken grens, zal vanavond beslissend zijn
Ik geloof helemaal niks meer
We zien het wel!

Verwijderd
Kijk. Eigenlijk had ik vanmiddag in moeten stappen.
Maar die kut muntjes beginnen te kloten toen ik moet boarden...
En ik had juist een ontspannen vlucht besteld...
Eeuwig zonde was dit.
Maar hoop dat jullie een beetje winst hebben kunnen pakken
Maar die kut muntjes beginnen te kloten toen ik moet boarden...
En ik had juist een ontspannen vlucht besteld...
Eeuwig zonde was dit.
Maar hoop dat jullie een beetje winst hebben kunnen pakken
#metooTaro schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:17:
Ik denk dat we vannacht naar 100 dollar gaan. En zeg nu niet dat dit onmogelijk is, want alles is mogelijk met crypto.
[ Voor 45% gewijzigd door radem205 op 14-01-2019 21:26 ]
Oeh, dank, dan plaats ik vast een buy order!radem205 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:25:
Ik denk dat we vannacht naar 100 dollar gaan.
Ik volg de koers nog even, zal zien wat ik doe.
ik had op 3265 helaas niet gehit hahaVlizzjeffrey schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:27:
buy order op 3250
Het zint me niet dat we niet boven de 3.7k geraken, wat denken jullie?
We praten allemaal over ´bulls´. Drie dagen geleden was het nog één bear-bull die alle touwtjes in handen had. Wat is het nou verdomme.
Wat een onzekerheid hier.
We zijn met ze alle een grote speelbal.
Just play the game
We zijn met ze alle een grote speelbal.
Just play the game
Dat is eigenlijk nog de meest betrouwbare indicator. Schreeuwen ze hier m00n dat ze bullish zijn, verkoop je. Zijn ze aan het klagen over whales en bears koop je.ScreamGT schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:49:
We praten allemaal over ´bulls´. Drie dagen geleden was het nog één bear-bull die alle touwtjes in handen had. Wat is het nou verdomme.
Ik zit nog in USD met de tradepot. Heb er wat buy orders in gezet met de laagste op 3150 en de hoogste op 3550 (Binance). Die laatste zie ik vanavond/vannacht nog wel aangetikt worden om vervolgens weer nog even naar boven te gaan (Dit ook op basis van wat TA'ers). Ik hoop dat binnenkort die 3150 ook wordt gevult om vanaf daar ook weer naar boven te gaan zodat we 2x dezelfde bodem hebben aangetikt en een mooie sterke basis leggen.
wtf, DLT gaat bijna x10 (!!!) sinds 13 september

Wel mooi. Eindelijk weer eens zo’n vieze ouderwetse pump. Ik blijf er ver vandaan. Te vaak nat op gegaan.
Hele strakke sl?Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:06:
Er zal snel iets moeten gebeuren anders gaat mijn sl af.
Weg
Dat valt wel mee.. 3,5 usdt verschil met aankoop eth. Of te wel 45 usdt. Heb jij die 20 eth nog?
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 14-01-2019 22:09 ]
Zero.
NopePelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:08:
Dat valt wel mee.. 3,5 usdt verschil met aankoop eth. Of te wel 45 usdt. Heb jij die 20 eth nog?

[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 14-01-2019 22:10 ]
Weg
New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:09:
[...]
Nopepump gemist, ongeveer wanneer ik uitstapte.

Geen stress, we donderen zo omlaag.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-01-2019 22:16 ]
Zero.
Gelukkig maar, anders doe ik impulsieve aankopen
Weg
And it's gone. Sold en bounce. Precies goed. Buy high sell low.
[ Voor 66% gewijzigd door Pelox op 14-01-2019 22:26 ]
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!