Ik ben er over uit boys. We gaan niet omhoog vanaf hier. Heb het even aangekeken maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Maar toch, we zitten op een support dus zie ons ook niet snel een duikvlucht pakken. Het wordt een tijdje sideways met daarna weer dalen. Dan ist hopen dat de 3.1k houdt en anders kunnen we ons opmaken voor.. ik weet het niet
Ik denk graag dat je een aardige wijze man bent die ieder succes wenst.RaptorXS schreef op maandag 14 januari 2019 @ 02:14:
[...]
Wel opvallend nu dan , al die (shit)coins believers zijn nu stil hier, zal wel toeval zijn.
Wat zei ik over mijn trons dat ze nog gelijk in ETH waren? Mooie pump dit, in deze barre tijden!
Verwijderd
Ik lag rustig te slapen, maar zit nog steeds in BCH hoor.RaptorXS schreef op maandag 14 januari 2019 @ 02:14:
[...]
Wel opvallend nu dan , al die (shit)coins believers zijn nu stil hier, zal wel toeval zijn.
Deze week gaat het knallen! hoop ik
Welke boot? De roeiboot misschien.Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:05:
Letten we op heren.. Ik heb de boot weer gemist.
Rookworst zonder r is ook worst.
Mijn trons bleken een belachelijk succes maar die gaan iets te verticaal omhoog dus even verkocht. Ik ga nu in MANA. Zowel in btc als eth waar je deze coin wil zien.
Is sinds WO2 niet meer onder 10sat geweest en daar staat die nu net.
Is sinds WO2 niet meer onder 10sat geweest en daar staat die nu net.
Interessante blik over blokken van 4 jaar van BTC en de aankomende 
YouTube: Bitcoin's 4-Years Opportunity by Bob Loukas
YouTube: Bitcoin's 4-Years Opportunity by Bob Loukas
Ah oké. Ik kijkt eigenlijk alleen naar BTC deze dagen.Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:28:
[...]
Nou ik zie toch een aantal redelijke stijgingen.. eth 5 usdt
Rookworst zonder r is ook worst.
het enige wat stijgt is mijn bloeddrukPelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:28:
[...]
Nou ik zie toch een aantal redelijke stijgingen.. eth 5 usdt
Bij mij stijgt er soms wat anders, maar dat is niet omdat ik opgewonden raak van de grafieken.
When moon?
When moon?
PilatuS schreef op maandag 14 januari 2019 @ 00:22:
[...]
Een TA zoals deze zou ik met een flinke korrel zout nemen of compleet negeren. Snap sowieso niet waarom ie niet (ook) de fib levels pakt vanaf de 3.1k low tot de 4.2k, want daar heb je nu veel meer aan. Los van dat is die getekende lijn van wat het zou gaan doen 100% natte vinger en glazenbol werk. Zo'n TA met zo'n lijn van wat er gaat gebeuren is waarom mensen denken dat TA BS is.
Ik snap wat je bedoelt , ik had mss beter ook die Fibs rond 4200 getekend ,kijk snapshot . Zoals je kan zien heeft btc al geretraced rond 618fibs had verder kunnen zakken naar de 78fibs .
Die lijnen die ik getekend heb zijn gewoon mogelijkheden die ik voor mij zelf teken . Kijk eens naar btc chart van 2015 btc doet bijna exact het zelfde patroon rond de bodem van 2015. Ik hoop dat we gewoon een retest doen van we bodem in december maar ik verwacht dat die niet zal houden, Vandaar die blauwe buy box naar 2800s dat is de volgende support.
Bitcoin maakt Een gemiddelde 65dagen cycle met een lower high of higher high rond de 25-30st dag . Dat is alleen gebaseerd op het verleden van de daily chart . Maar met deze Info is het wel handig om te weten wanneer je uitstapt en instapt.
ga er nooit van uit dat getekende lijnen ; prijs voorspellingen zijn . die worden enkel getekend op basic van ervaring en wat een trader verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Thebackstab op 14-01-2019 09:05 ]
Ziet iemand ook een H&S vormen op Eth/usd 4h? We zitten nu perfect op de neklijn.
Ja zou heel goed kunnen, is ook wat een aantal ta-ers voorspellen. Inverted dan he, we zitten nu op de eerste shoulder dan. Met als mogelijke oorzaak, grote kopers die nog iets lager willen instappen voor Constantinopel.. maar ik weet het allemaal nog niet..ggj87 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 10:37:
Ziet iemand ook een H&S vormen op Eth/usd 4h? We zitten nu perfect op de neklijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 14-01-2019 10:47 ]
Zero.
Bitcoin weer rejected met een flinke wick. Tis jammer om te zien dat we zelfs vanaf hier niet omhoog kunnen.
Elke keer als we stijgen denk ik moet ik kopen maar ik doe het niet, beter ook.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:35:
Bitcoin weer rejected met een flinke wick. Tis jammer om te zien dat we zelfs vanaf hier niet omhoog kunnen.
Weg
Ja dat heb ik ook maar elke keer als de fomo een beetje in me loskomt dropt het weer naar de tering. Ik wacht wel gewoon tot betere tijden.New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:36:
[...]
Elke keer als we stijgen denk ik moet ik kopen maar ik doe het niet, beter ook.
Ja als ik de fomo voel kan ik me gelukkig inhouden.. die les heb ik inmiddels gelukkig geleerd.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:37:
[...]
Ja dat heb ik ook maar elke keer als de fomo een beetje in me loskomt dropt het weer naar de tering. Ik wacht wel gewoon tot betere tijden.
Zero.
Volgens mij ben ik verkeerd om geprogrammeerd, ik krijg juist fomo achtige neigingen als het heel hard naar beneden gaat zoals gisteren (want daarna schiet het meestal weer omhoog en kun je nog even laag instappen). Zodra hij heel hard stijgt verkoop ik juist (en vaak te vroeg) of denk ik laat maar gaan hij zakt zo toch wel weer in.
Het resultaat is dat als ik koop hij meestal verder zakt (en daarna wel weer stijgt zodat ik ergens winst kan pakken) en als ik verkoop hij meestal verder stijgt (en daarna ook wel weer zakt zodat ik weer in kan stappen. Uiteindelijk heb ik wel wat winst maar het had vaak meer kunnen zijn.
Het resultaat is dat als ik koop hij meestal verder zakt (en daarna wel weer stijgt zodat ik ergens winst kan pakken) en als ik verkoop hij meestal verder stijgt (en daarna ook wel weer zakt zodat ik weer in kan stappen. Uiteindelijk heb ik wel wat winst maar het had vaak meer kunnen zijn.
Ja hier heb ik de laatste tijd last van.. hierdoor blijft mijn balans redelijk stabiel.. ook al stijgt de koers, ook best knap toch.Acidrain schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:57:
Volgens mij ben ik verkeerd om geprogrammeerd, ik krijg juist fomo achtige neigingen als het heel hard naar beneden gaat zoals gisteren (want daarna schiet het meestal weer omhoog en kun je nog even laag instappen). Zodra hij heel hard stijgt verkoop ik juist (en vaak te vroeg) of denk ik laat maar gaan hij zakt zo toch wel weer in.
Zero.
De ultieme bodem en top meehebben valt maar zelden voor, ik koop meestal trapsgewijs in en voor te verkopen het zelfde. Zakt het verder, kan ik bijkopen, en voor te verkopen, stijgt het dan nog door kan ik ook nog verder verkopen.Acidrain schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:57:
Soms pakt dit goed uit, soms niet
Ja ik probeer het ook wel in stapjes te doen maar het uiteindelijke resultaat is dat ik bij de Bitcoin naar de 20K run in 2017 al vanaf 12K aan de zijlijn stond te wachten op een daling omdat ik het in stapjes vanaf beneden de 10K al had verkocht.darkownage schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:00:
[...]
De ultieme bodem en top meehebben valt maar zelden voor, ik koop meestal trapsgewijs in en voor te verkopen het zelfde. Zakt het verder, kan ik bijkopen, en voor te verkopen, stijgt het dan nog door kan ik ook nog verder verkopen.
Soms pakt dit goed uit, soms niet
Zelfde in de daling van 2018 bij elke dip was ik in stapjes aan het bijkopen waardoor ik nu wel meer aantallen in de diverse coins heb maar het is veel minder waard.
Als BTC nu weer tot de 20K zou gaan heb ik in theorie meer geld als hij de 20K heeft gehaald ten opzicht van wat ik in 2017 had maar ik weet ook dat ik tegen die tijd allang alles al weer met een omgekeerde DCA (geen idee hoe dat heet) verkocht heb en halverwege al weer aan de zijlijn sta.
Waar heb je het nou over.....New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:34:
Je zou maar net ETH gekocht hebben.....

Het ging flink zakken en komt inmiddels weer beetje terug.
Weg
Ik had dat ook hoor, maar nu heb ik dat veel minder omdat ik merk dat elke daling eigenlijk amper een bounce voortbrengt. Dat vind ik jammer om te zien, maar is naar mijn inziens behoorlijk bearish.Acidrain schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:57:
Lijkt wel alsof we elke keer een tussenstation pakken met een verdere daling tot gevolg. Vooralsnog gebeurt dat ook telkens, dus waarom zouden we nu opeens stijgen?
3.6k hielden we een tijdje met matige bounces, nu is weer hetzelfde gaande.
New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:15:
[...]
Zero.
Schommelt tussen de 116 en 119 usd vandaag. Of heb je het over de drop van gisteren?New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:15:
[...]
Idd lijkt dat de volgende daling eraan zit te komen.
Tja ik kijk met 20 stuks. Dat is een behoorlijke bedrag.jostefa schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:45:
[...]
Schommelt tussen de 116 en 119 usd vandaag. Of heb je het over de drop van gisteren?
Weg
Niet getreurd ik zit er ook nog in met BTC.
Ik lees net dat het nieuws over Putin fake was.
Onze laatste hoop is vervlogen.

Jammer, voorlopig kan ik beter deze avatar gebruiken.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:56:
Ik lees net dat het nieuws over Putin fake was.
[Afbeelding]
Weg
Verwijderd
dus eigenlijk betekend het alleen dat wij meer btc hebben om te verdelen?
Gelukkig stijgt de koers niet extreem, kan ik gerust in het vliegtuig offline gaan.
Gelukkig stijgt de koers niet extreem, kan ik gerust in het vliegtuig offline gaan.
Dat mensen Twitter überhaupt gebruiken als nieuwsbron.. Het mag onderhand toch wel bekend zijn dat de meeste berichten op Twitter zooi is?
Leuke tijden met Twitter gehad. Stuur 1 ETH en krijg 10 terug.ggj87 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:18:
Dat mensen Twitter überhaupt gebruiken als nieuwsbron.. Het mag onderhand toch wel bekend zijn dat de meeste berichten op Twitter zooi is?
Weg
Dan adviseer ik je om direct daar mee te stoppen (kijken naar stuks/dollar). Kijk gewoon naar percentages.New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:51:
[...]
Tja ik kijk met 20 stuks. Dat is een behoorlijke bedrag.
Dat is geen advies maar slechts je mening.jostefa schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:21:
[...]
Dan adviseer ik je om direct daar mee te stoppen (kijken naar stuks/dollar). Kijk gewoon naar percentages.
Weg
Dat is waar ook, ik heb nog steeds 40 ETH te goed.New Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:21:
[...]
Leuke tijden met Twitter gehad. Stuur 1 ETH en krijg 10 terug.
Maak je geen zorgen, ik ben er nooit ingetrapt dus mij hoef je niets te sturen. Even goede vriendenNew Yorker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:21:
[...]
Leuke tijden met Twitter gehad. Stuur 1 ETH en krijg 10 terug.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 14-01-2019 13:49 ]
Iets voor Henk en Ingrid.Chris.nl schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Maak je geen zorgen, ik ben er nooit ingetrapt dus mij hoef je niets te sturen. Even goede vriendenmaar in de toekomst niet meer oplichten hé.... Foei!
Weg
Hopelijk gaan een paar shorters nu keihard rekt. Beetje taste of their own medicine.
I knew it, vraag is of dit weer geen bull trap gaat worden...
Of nog een Bart.dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:39:
[...]
Nee tuurlijk niet!! Dit is gewoon de moonshot!dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:39:
[...]
ach stelt niks voor gaat ff omhoog daalt nog harderdabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:39:
[...]

I knew it, vraag is of dit weer geen bull trap gaat worden... sorry dubbel post
[ Voor 18% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 16:43 ]
ja of dit is gewoon een dood katje
moeilijk te zeggen, blijft n gekke markt.

oké doe ook wel een keer mee MOON zo ff een hapje eten
Kans is groot, echter kan ik nu gewoon sellen zonder verlies mocht het weer gaan zakken.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 16:52:
[...]
ja of dit is gewoon een dood katje
moeilijk te zeggen, blijft n gekke markt.
Deze stijging haha, het gaat zo hard hé. Niet normaal.
Dit had niemand zien aankomen, je zou deze middag maar verkocht hebben

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 14-01-2019 17:03 ]
Ach ja, we hebben allemaal wel eens zo een move gemaakt, ik wel in elk geval, laatst nog met ZIL. Dat was voor mij de druppel, nu is het gewoon fuck it, ik hodl en we zien waar het schip zinkt of niet...dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:02:
Dit had niemand zien aankomen, je zou deze middag maar verkocht hebben
ZelfdePelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:03:
Ja hoor, weer gemist..
Weg
Beter dan er nog in zitten sinds $4k...Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:03:
Ja hoor, weer gemist..
Goed moment om proberen te shorten; kunstmatige pump volgt laatste 10 maanden altijd door een kunstmatige dump. Zie bijvoorbeeld vorige week.
Waar zou ik dit voor USD 50 kunnen proberen?
Idem hier, iedereen zei dat btc naar de klotten ging, dan weet je als iedereen negatief is, juist het omgekeerde gaat gebeuren. Besef al te goed dit tijdelijk is, maar wel positief vooraleer we terug naar beneden gaan.Sahara schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:04:
[...]
Ach ja, we hebben allemaal wel eens zo een move gemaakt, ik wel in elk geval, laatst nog met ZIL. Dat was voor mij de druppel, nu is het gewoon fuck it, ik hodl en we zien waar het schip zinkt of niet...
Les voor mezelf voor in het vervolg: ETH kopen, die pumpt lekker hard en kan worden verkocht naar USDT of BTC. De vorige keer ging dat ook goed maar nu toch weer die BTC gekocht. Ben benieuwd tot hoe ver dit nog stijgt.
Nu snap ik er helemaal niks meer van, ik wacht toch nog maar even met kopen voor de zekerheid, kan net zo hard weer naar beneden gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Keesdegrote op 14-01-2019 17:09 ]
Of is dit de pump die volgt op de dumpRookert25 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:08:
Goed moment om proberen te shorten; kunstmatige pump volgt laatste 10 maanden altijd door een kunstmatige dump. Zie bijvoorbeeld vorige week.
Tja. Manipulatie met de hoofdletter M.Keesdegrote schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:09:
Nu snap ik er helemaal niks meer van, ik wacht toch nog maar even met kopen voor de zekerheid, kan net zo hard weer naar beneden gaan.
Zero.
Met een Bart, wat dit hoogstwaarschijnlijk gewoon weer is, is er altijd een pump volgend op een dump
Je bent wel echt blind als je nu gaat kopen.
Als je de chart op 6H zet begint het bijna op een Bart Simpson familie foto te lijken!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
maar laten we eerlijk zijn
die dalingen zijn ook gewoon gemanipuleerd asf
Dit soort stijgingen/dalingen hebben we constant. Altijd uit het niks.
Al ben ik het er mee eens dat nu kopen gewoon dom is. Denk ik. Lol
Nu kopen is zelfmoord.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:12:
Als we nog zakken.. Als.. dan koop ik weer bij en doe ik helemaal niks meer. Lekker hodl en f*** it.Tominatie schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:12:
Zero.
Was het niet de bedoeling dat we ETH op deze dag met rust zou laten omdat die fork gaande is? Gaat men nu opeens kopen wtf..
Btc stijgt dus alles stijgt. Er is er maar 1 die bepaalt welke kant we opgaan. Daar kan geen fork wat aan doen.Klaas25 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:13:
Was het niet de bedoeling dat we ETH op deze dag met rust zou laten omdat die fork gaande is? Gaat men nu opeens kopen wtf..
Zero.
Stel je voor dat hij nu neerkomt op de resistance. Dan hebben we meer omlaag te gaan
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Zei ik toch vanmorgenVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2019 @ 06:49:
[...]
Ik lag rustig te slapen, maar zit nog steeds in BCH hoor.
Deze week gaat het knallen! hoop ik
We blijven lekker rond deze range kloten. Af en toe een bart up of een bart down. Typische accumulatie fase
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Praat jij wel vaker tegen jezelf? dat is niet gezond hebben wij ons laten vertellen.
''men'' heeft niet gekocht, een whale heeft 1 grote buy gedaan, dat is niet '' men'Klaas25 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:13:
Verwijderd
Dat is m'n gewetentwain4me schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:29:
[...]
Praat jij wel vaker tegen jezelf? dat is niet gezond hebben wij ons laten vertellen.

De 1m chart op binance ziet hij (BTC) er best wel fomo en redelijk opgebouwd uit, in iedergeval niet 1 staaf uit het niets in 1minuut zoals we wel vaker zien.Vlizzjeffrey schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:29:
[...]
''men'' heeft niet gekocht, een whale heeft 1 grote buy gedaan, dat is niet '' men'
Niet bepaald, eth/btc trekt weer de nodige eth/alts kapot.Pelox schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:16:
[...]
Btc stijgt dus alles stijgt. Er is er maar 1 die bepaalt welke kant we opgaan. Daar kan geen fork wat aan doen.
Mijn zakje ETH alvast wat vergroot, want het zal toch weer niet waar zijn heMalarky schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 20:54:
De vraag is nu: eth/btc deed het al zo slecht en staat nu helemaal laag. Gaat eth weer niet alle alts kapot trekken? Dan kan ik beter nu naar eth...
[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 14-01-2019 17:36 ]
Fijn binance werkt niet en kan ik mijn LEND niet verkopen op 264, nu alweer dalende..
krijg je een fout melding?Greymore1 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:43:
Fijn binance werkt niet en kan ik mijn LEND niet verkopen op 264, nu alweer dalende..
Soms heb je dan een getal te weinig.. bij sommige alts moet er een 0 achter bij andere weer niet..
Onzin.Vlizzjeffrey schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:29:
[...]
''men'' heeft niet gekocht, een whale heeft 1 grote buy gedaan, dat is niet '' men'
Zelfs al heeft er maar één iemand naast die zogenaamde whale 1 ETH gekocht is het al BS. Los van dat is het gewoon 100% BS.
Krijg geen funds te zien ook favorieten laad ie niet. Dus kan niks verkopen.twain4me schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:45:
[...]
krijg je een fout melding?
Soms heb je dan een getal te weinig.. bij sommige alts moet er een 0 achter bij andere weer niet..
Daar gaat mn winst van vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door Greymore1 op 14-01-2019 17:54 ]
Ik heb het zelfde op Binance (Website)Greymore1 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 17:52:
[...]
Krijg geen funds te zien ook favorieten laad ie niet. Dus kan niks verkopen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!