[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 156 Laatste
Acties:
  • 436.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Gaan we dit nou weer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Bears pushen nu wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Na een dikke stijging is even een correctie toch normaal ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 21:34:
Het zint me niet dat we niet boven de 3.7k geraken, wat denken jullie?
Ik denk geduld: Dit kan nog zat weken zo door blijven gaan. Paar weken terug al gepost en we rommelen nu nog in de marge. Sterker nog; het kan maanden zo door blijven gaan. Stel je daar maar vast op in en laat jezelf verrassen als we eens een keer wel omhoog gaan 8)

@PilatuS ik zie dit ook niet als een dikke stijging. Je ziet het steeds. Er wordt een x bedrag uit getrokken, dikke rode candle. Paar dagen later een even grote groene candle. Gewoon gerotzooi in de marge om stoplosses te triggeren.

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 14-01-2019 22:33 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
@DAMAGE Wat doe jij? Blijf je vannacht zitten? SL doe ik snachts niet meer, loopt toch altijd verkeerd af snachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:32:
[...]
@PilatuS ik zie dit ook niet als een dikke stijging. Je ziet het steeds. Er wordt een x bedrag uit getrokken, dikke rode candle. Paar dagen later een even grote groene candle. Gewoon gerotzooi in de marge om stoplosses te triggeren.
Vind de stijging van ETH toch wel erg dik, BTC wat minder natuurlijk. ETH heeft in één run even 10% gedaan van 115 naar 130. Dat het daarna daalt met mensen die winst pakken vind ik niet vreemd. Hij staat nog steeds een tientje hoger dan voor de run omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabla
@PilatuS denk jij dat de 3.6k nog support is nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@dabla ik zit klaar met mijn riempje om. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd nog niet veel van hoor. Ik denk dat we nog wel even een tijdje kunnen blijven bouncen rond deze pricerange. Is ook helemaal niet een gek verschijnsel.

@PilatuS ah jij had het over ETH, ok. Ik had het over BTC.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:37:
@PilatuS denk jij dat de 3.6k nog support is nu?
Ik zie eigenlijk 2 kampen op dit moment. De ene zegt, dit was een correctie op de grote daling en vanuit hier gaan we verder omlaag naar 3.3k en lager. De andere zeggen, nu even een correctie en dan verder omhoog.
@PilatuS ah jij had het over ETH, ok. Ik had het over BTC.
Voor BTC geldt opzich hetzelfde, maar ben zelf alleen met ETH bezig nu. Op 1 BTC had je zo'n 150 dollar kunnen pakken vanmiddag. Voor hetzelfde bedrag in ETH makkelijk 300 dollar of meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Prachtig om te zien dit.
We kelderen van 3500 naar 3050, gevolg paniek moord en brand.
We stijgen van 3050 naar 3200 en iedereen koopt het whalevoer weer.
Over een paar dagen dumpen de whales weer tegen een mooie winst en de kleine buyers zitten met verlies te kijken........

En dat voor de 25e keer op rij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS Ja, ik snap wat je bedoelt. Maar ik kijk naar de grote lijn. We schieten er geen reet mee op. Het is leuk wat losse euros harken hier en daar. Maar de meesten zitten toch wel te wachten op die moonshot. Maar die gaat er voorlopig nog even niet komen zo lijkt het. Vandaar dat ik denk dat we lekker sideways blijven gaan nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@dabla Wat betreft die 2 kampen ga ik even van het eerste uit tot het tegendeel bewezen wordt. Als we vanuit hier de weg naar 4.2k en hoger zouden gaan vinden, waarom hebben we dat level dan niet gebroken en kwamen we niet verder dan 4.1k ? Verder waarom is de val omlaag zo extreem geweest. Die hele run omlaag van 4k naar 3.4k was extreem te noemen, net zo heftig als van 6k naar 3.1k. Daarom vind ik het moeilijk te geloven dat we nu ineens wel terug naar die 4.2k gaan en die gaan breken. Niet dat het onmogelijk is, maar ik vind het onwaarschijnlijk met wat we hebben gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
PilatuS schreef op maandag 14 januari 2019 @ 22:48:
@dabla Wat betreft die 2 kampen ga ik even van het eerste uit tot het tegendeel bewezen wordt. Als we vanuit hier de weg naar 4.2k en hoger zouden gaan vinden, waarom hebben we dat level dan niet gebroken en kwamen we niet verder dan 4.1k ? Verder waarom is de val omlaag zo extreem geweest. Die hele run omlaag van 4k naar 3.4k was extreem te noemen, net zo heftig als van 6k naar 3.1k. Daarom vind ik het moeilijk te geloven dat we nu ineens wel terug naar die 4.2k gaan en die gaan breken. Niet dat het onmogelijk is, maar ik vind het onwaarschijnlijk met wat we hebben gezien.
Denk het ook eerlijk gezegd, hadden we de 3.7k vandaag gebroken had ik er meer vertrouwen in gehad. Net verkocht, winst genomen dus in feite break-even met instap donderdagavond. Nu kan ik gerust slapen want vertrouw het voor geen haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Zo, ik heb ook 'n plukje BTC verkocht met de intentie om lager weer meer terug te kopen.. Laat nu dus die bullrun maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Vind het eigenlijk wel best zo. Heb nu de kans gehad om mijn laatste alts op Binance te verkopen, of om een goede stoploss in te stellen. Met uitzondering van ZIL, daar heb ik de helft van verkocht en hoop ik lager terug te kopen.

Heb vandaag de stijging ook gemist, maar vind het voor nu wel even best allemaal. Heb op dit moment gewoon geen tijd om dit overdag in de gaten te houden. Dus nu echt grotendeels in USDT, ik zie het vanuit hier niet snel naar >4k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
Wat vinden jullie van Pundi X? Goedkoop en waard om 100K te HODLen?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat het toch verder omhoog gaat hou ik nog wel rekening mee hoor. Ook al vind ik het wat onwaarschijnlijk, je weet het gewoon nooit met crypto. Gooi wat alerts op mijn telefoon rond bepaalde levels om te zien wat er daar gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
En daarnaast. Je kunt het wel 24/7 in de gaten houden. Die pump of dumps ben je nooit voor toch.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thebackstab
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-09 15:25
we hebben nog ruimte om te stijgen : rsi zit mooi in het middel rond 50 en macd toon positief momentum . ik zou gewoon kijken hoe die daily candle sluit . en altijd SL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thebackstab
zie het zo:

zit je er in voor de long run en wil je niet alle stress van daytraden?
koop dan wat je wil zet het op je nano S of wat je ook gebruikt en geniet van 2019, want veel beter dan dit gaat het niet worden het eerste kwartaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:58
HaruHaru schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:12:
Wat vinden jullie van Pundi X? Goedkoop en waard om 100K te HODLen?
Nu niet meer waard denk ik, dit jaar januari is de rente van 7% terug gegaan naar ongeveer 2% bovendien hebben de makers zojuist een nieuwe coin aangekondigd die ze gaan gebruiken voor hun business en is deze coin dus redelijk nutteloos geworden.
Voor de echte juiste details ff googlen of op reddit kijken naar de reacties van een hoop pissige bagholders..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Wanneer je op 6h of 12h chart kijkt zie je toch dat we vanaf half december een andere weg zijn ingeslagen. Het is nu een maandje geleden sinds dat we op de low van vorig jaar zaten en ik denk hoe langer het nog duurt voor dat we deze nog eens aanraken hoe kleiner de kans gaat zijn dat hij hier nog ver onder gaat zakken. De val van 6k naar 3k heeft toch veel hulp gehad van de manipulatie van BCH en aangezien we hier nu hopelijk weinig last meer van gaan hebben verwacht ik nog steeds wel een mooie correctie op deze drop. En na de correctie op die correctie kan ik toch weinig argumenten meer opnoemen waarom de BTC prijs niet langzaam terug kan opkrabbelen naar iig 6k.Zeker wanneer de prijs wat naar boven gaat en manipuleren moeilijker wordt. Dat we hier misschien heel 2019 over gaan doen geeft niets natuurlijk maar positief nieuws is er toch genoeg voor de cryptowereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
JoeriF84 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 00:01:
Wanneer je op 6h of 12h chart kijkt zie je toch dat we vanaf half december een andere weg zijn ingeslagen. Het is nu een maandje geleden sinds dat we op de low van vorig jaar zaten en ik denk hoe langer het nog duurt voor dat we deze nog eens aanraken hoe kleiner de kans gaat zijn dat hij hier nog ver onder gaat zakken. De val van 6k naar 3k heeft toch veel hulp gehad van de manipulatie van BCH en aangezien we hier nu hopelijk weinig last meer van gaan hebben verwacht ik nog steeds wel een mooie correctie op deze drop. En na de correctie op die correctie kan ik toch weinig argumenten meer opnoemen waarom de BTC prijs niet langzaam terug kan opkrabbelen naar iig 6k.Zeker wanneer de prijd wat naar boven gaat en manipuleren moeilijker wordt. Dat we hier misschien heel 2019 over gaan doen geeft niets natuurlijk maar positief nieuws is er toch genoeg voor de cryptowereld.
Gemanipuleerd blijft er worden en misschien zelfs meer door de "ontwakende whales" pf's.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriF84
  • Laatst online: 15-02-2021
Ja die grotere whales kunnen zeker blijven manipuleren, maar momenteel moet je nog niet eens een whale te zijn om de prijs te beinvloeden. Met dat verhaal van die ontwakende whales weet ik echt niet wat ik daar mee aan moet maar wanneer de markt nu wat zou stabiliseren denk ik dat de kans ook kleiner gaat worden op dat deze jongens gaan dumpen. Fingers crossed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thebackstab
voor iedereen die wat humor nodig heeft XD crypto related

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
JoeriF84 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 00:12:
Ja die grotere whales kunnen zeker blijven manipuleren, maar momenteel moet je nog niet eens een whale te zijn om de prijs te beinvloeden.
Niet mee eens, heb wel een redelijk goed gevulde pf maar zeker geen whale met duizenden BTC.
Ik ken mijn plekje in dit crypto gebeuren.
edit:
OTC Bitcoin handel bij Bittrex
Dat is voor de grote jongens, de OTC handel.
en dan dit:
Doel van over-the-counter
Met over-the-counter deals zorg je er als aanbieder voor dat deze grootverdieners de ‘gewone’ markt niet verstoren.
Bron: https://www.blockchainsto...n-bittrex-cryptocurrency/
:)

[ Voor 32% gewijzigd door RaptorXS op 15-01-2019 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tron is gewoon 20% up in 24 uur. 8)7

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Leuk dagje voor IOST
USDT pair en staking op biss.com exchange

[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 15-01-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Laatst online: 13:50
Ben wel benieuwd hoe jullie er dit moment over denken!

Poll: Bullish of Bearish
Bullish
Bearish
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401455&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla
Thebackstab schreef op maandag 14 januari 2019 @ 23:23:
we hebben nog ruimte om te stijgen : rsi zit mooi in het middel rond 50 en macd toon positief momentum . ik zou gewoon kijken hoe die daily candle sluit . en altijd SL.
Deze morgen opnieuw ingestapt, met strakke SL deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:44
dabla schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 08:54:
[...]

Deze morgen opnieuw ingestapt, met strakke SL deze keer.
Kijk maar uit.. zie je die piek omlaag bij eth gisteren.. daar zat ook mijn sl tussen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Cryptopia is gehacked!!!!!!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zou dit nog effect hebben op de koers?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
https://www.cryptodigest....ryptopia-raise-red-flags/

$1.1 miljoen gestolen dus - als dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
@Specy ik hoop niet dat je teveel kwijt bent..... Heel klote man pfoe

@Pelox Nee, cryptopia is echt heel klein met amper volume. Zal weinig tot geen effect hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:48:

@Pelox Nee, cryptopia is echt heel klein met amper volume. Zal weinig tot geen effect hebben.
Denk dat het volume niet heel belangrijk is maar meer de waarde die mensen hechten aan het nieuwsbericht dat er WEER een exchange is gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:58:
[...]

Denk dat het volume niet heel belangrijk is maar meer de waarde die mensen hechten aan het nieuwsbericht dat er WEER een exchange is gehacked.
Ja daar dacht ik ook aan.. Vooral eth en erc-20 tokens zijn de pineut begreep ik.. misschien dat eth nu dus niet een h&s gaat maken maar direct gaat zakken.. kan volgens mij best gebeuren.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Machlah schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:58:
[...]

True. Maar ik schrik er niet echt van, vond Cryptopia altijd al een vage exchange. Stond bij mij op het lijstje "uit de buurt blijven".

Weet niet hoe dat bij derest is. Wel gewoon weer jammer & klote dat er mensen gedupeerd zijn. Die zullen denk nu ook wel klaar zijn met crypto..

Het wordt pas echt eng als Binance of Bitmex of Bitfinex enz gehackt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Pelox schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:59:
[...]

Ja daar dacht ik ook aan.. Vooral eth en erc-20 tokens zijn de pineut begreep ik.. misschien dat eth nu dus niet een h&s gaat maken maar direct gaat zakken.. kan volgens mij best gebeuren.
Dit lijkt mij heel sterk, heeft niks met ETH te maken. Denk wel dat cryptopia klaar is hierna eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Blij dat ik niet op die shady exchanges zit en grote bedragen alleen op Kraken, Bitstamp en coinbase heb staan, iedereen is in 2018 vergeten dat het zo ie zo niet slim is om alleen maar op die Aziatische exchanges te traden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:03:
[...]

True. Maar ik schrik er niet echt van, vond Cryptopia altijd al een vage exchange. Stond bij mij op het lijstje "uit de buurt blijven".

Weet niet hoe dat bij derest is. Wel gewoon weer jammer & klote dat er mensen gedupeerd zijn. Die zullen denk nu ook wel klaar zijn met crypto..

Het wordt pas echt eng als Binance of Bitmex of Bitfinex enz gehackt worden.
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Ik had in het begin wat coins op Cryptopia staan (weet niet meer wat, maar was toen alleen daar te halen). Ik weet niet wat het precies was maar ik vertrouwde de site totaal niet, zat ook lelijk in elkaar, heb toen alles zsm weg gehaald.

Het is natuurlijk ook wel zo dat de mensen die nu nog in crypto zitten niet zo erg schrikken van weer een hack van idd een kleine exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:48:
@Specy ik hoop niet dat je teveel kwijt bent..... Heel klote man pfoe

Best wel. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Damn.. hopelijk komt het goed..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:09
Slux schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:07:
Blij dat ik niet op die shady exchanges zit en grote bedragen alleen op Kraken, Bitstamp en coinbase heb staan, iedereen is in 2018 vergeten dat het zo ie zo niet slim is om alleen maar op die Aziatische exchanges te traden
Goed dat cryptopia in ieder geval in Nieuw-Zeeland zit... Zou je iets meer beschermd moeten zitten.

Ik heb helaas wat kleine muntjes erop staan. Niks schokkends en gelukkig geen ERC-20 coins (als het inderdaad alleen dat betreft). Was ook vooral een gok voor de lange termijn... Misschien nu maar eens wat bedenken als ik er weer bij kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ga weer even uit stappen en nu ook voor een tijdje. Heb alles omgezet naar BTC dat nu richting kraken gaat. Daar zet ik 't om in euro's en kijk daarna verder hoe en wat. Ik vind het wel even mooi geweest, nu sta ik nog een mooie winst over dit hele avontuur en dat wil ik graag zo behouden.

Ik zie gewoon geen reversal op korte termijn, ik denk sowieso dat we nog onder 3k gaan en dat wil ik niet meemaken. Wellicht zit ik mis en is dit een bodem waar "accumulatie" plaatsvind. Nja leuk maar ik stap wel weer in als het er mooier uit ziet. Dit slappe gehang met random pumps en dumps daar doe ik niet aan mee. Kost ook teveel tijd om dat in de gaten te houden.

Voor nu word ik een no-coiner, na 2 jaar. Doet pijn. Maar ik blijf nog steeds op het forum en met crypto's bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:27:
Ik ga weer even uit stappen en nu ook voor een tijdje. Heb alles omgezet naar BTC dat nu richting kraken gaat. Daar zet ik 't om in euro's en kijk daarna verder hoe en wat. Ik vind het wel even mooi geweest, nu sta ik nog een mooie winst over dit hele avontuur en dat wil ik graag zo behouden.

Ik zie gewoon geen reversal op korte termijn, ik denk sowieso dat we nog onder 3k gaan en dat wil ik niet meemaken. Wellicht zit ik mis en is dit een bodem waar "accumulatie" plaatsvind. Nja leuk maar ik stap wel weer in als het er mooier uit ziet. Dit slappe gehang met random pumps en dumps daar doe ik niet aan mee. Kost ook teveel tijd om dat in de gaten te houden.

Voor nu word ik een no-coiner, na 2 jaar. Doet pijn. Maar ik blijf nog steeds op het forum en met crypto's bezig.
:/

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
#capitulatie :+

Nee maar het kost me echt gewoon teveel tijd en ik merk dat mijn leven er een beetje onder lijdt. School bijv. ook. Daarnaast zeg ik vaker "nee" dan "ja" op uitnodigingen naar feestjes etc.

Ik neem even gas terug. Het zal me goed doen denk ik, even niet met koersen, p&d's enz bezig zijn.
Ik hou het natuurlijk nog wel in de gaten en koop zeker weer als 't er mooier uit ziet. Maar de huidige markt vind ik gewoon zielig en we zijn speelbal van wat whales die doen waar ze zin in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Typerend ook dat we ff 'n dumpje doen vlak voordat ik kan verkopen. Top

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:38:
mijn schuld.. sorry..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabla

Ben ook uitgestapt vertrouw het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kut markt, next level bart komt er alweer aan. Maar dan keihard omlaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een crypto kiezen, bag vullen en hodl voor 1 a 2 jaar.
Geeft veel rust en toch met crypto's in de weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:40:
[...]

Kut markt, next level bart komt er alweer aan. Maar dan keihard omlaag.
Dacht ik stap weer in.. hopend op een verdere stijgen zodat we de h&s compleet zouden maken.. -40 usdt.

Gelukkig had ik hier al rekening mee gehouden en alvast 100 euro in het boetepotje gestopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 15-01-2019 10:43 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:33:
[...]

#capitulatie :+

Nee maar het kost me echt gewoon teveel tijd en ik merk dat mijn leven er een beetje onder lijdt. School bijv. ook. Daarnaast zeg ik vaker "nee" dan "ja" op uitnodigingen naar feestjes etc.

Ik neem even gas terug. Het zal me goed doen denk ik, even niet met koersen, p&d's enz bezig zijn.
Ik hou het natuurlijk nog wel in de gaten en koop zeker weer als 't er mooier uit ziet. Maar de huidige markt vind ik gewoon zielig en we zijn speelbal van wat whales die doen waar ze zin in hebben.
Vaker nee zeggen tegen feestjes is nooit goed. Tenminste, dat vind ik. Blijf in ieder geval wel hangen want ik zal je berichten wel gaan missen. ;)

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:41:
[...]

Gewoon een crypto kiezen, bag vullen en hodl voor 1 a 2 jaar.
Geeft veel rust en toch met crypto's in de weer :)
true maar niet met het geld waar ik nu mee "speel". Eigenlijk zit er met teveel geld in - niet echt beseffend.
Ik ladder wel weer wat BTC in als ik weer fris en fruitig kan beginnen, even geen crypto. Heerlijk.
En sowieso wacht ik op < $3000. Komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik heb OPQ nog staan bij cryptopia.....
maar ff kijken straks

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:54:
maar ff kijken straks
Nja, gelukkig is OPQ ook geen reet meer waard. Dus de schade is in die zin beperkt.. :')
Hoop dat je ze nog terugkrijgt man.. Klote cryptopia

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:38:
Ik zag gezonde zelfreflectie terug in je post. En dat is me wel een duimpje waard.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
Alabama_man schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:59:
[...]

Ik zag gezonde zelfreflectie terug in je post. En dat me wel een duimpje waard.
ik zag het ook daarom krijgt die van mijn geen duim maar een vinger

Afbeeldingslocatie: https://st.depositphotos.com/2170303/2736/i/450/depositphotos_27361601-stock-photo-very-old-woman-showing-her.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
geintje man ;) lekker doen kan nog wel jaren duren tot we weer dikke winsten kunnen maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
sourcecode schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 10:54:
maar ff kijken straks
Ik PAC$ coins... was toch geen reet meer waard. Had er 2.5 miljoen, toen na een redemption naar 2500 gegaan. Ik dacht... je weet maar nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:09:
[...]

geintje man ;) lekker doen kan nog wel jaren duren tot we weer dikke winsten kunnen maken
Jaa idd wellicht wel. Dit jaar wordt voornamelijk ruk denk ik maar heb toch wel high hopes voor eind 2019 begin 2020 met de halvening die dan toch wel in zicht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:12:
[...]

Jaa idd wellicht wel. Dit jaar wordt voornamelijk ruk denk ik maar heb toch wel high hopes voor eind 2019 begin 2020 met de halvening die dan toch wel in zicht komt.
tja wie dan nog leeft wie dan nog zorgt mijn gevoel is dat het wel weer een tijdje kan duren

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Iedereen is weer lekker negatief lees ik, slux gaat maar weer eens inkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:16:
[...]

tja wie dan nog leeft wie dan nog zorgt mijn gevoel is dat het wel weer een tijdje kan duren
Zeker en ik zou me oprecht verbazen als we bij de volgende bullrun weer al die luchtkastelen (bijna alle altcoins) extreem zien stijgen.

Dat bitcoin nieuwe ATH's gaat halen staat bij mij wel vast, maar de altcoins? Misschien een aantal maar ik mag hopen dat de meeste verdwijnen in de tussentijd.

Teveel lucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:19:
[...]

Zeker en ik zou me oprecht verbazen als we bij de volgende bullrun weer al die luchtkastelen (bijna alle altcoins) extreem zien stijgen.

Dat bitcoin nieuwe ATH's gaat halen staat bij mij wel vast, maar de altcoins? Misschien een aantal maar ik mag hopen dat de meeste verdwijnen in de tussentijd.

Teveel lucht.
Ik hoop op een combinatie. Al het geld uit die shitcoins de top 300 (heel grof, mag van mij nog wel wat af) in. Wat dan samen met nieuw geld de volgende bullrun creëert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Slux schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:19:
Iedereen is weer lekker negatief lees ik, slux gaat maar weer eens inkopen :P
nee hoor heb nou al 4 keer gekocht bij een dip.......................het probleem is dat het daarna nog verder dipt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
bie100 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:32:
[...]

nee hoor heb nou al 4 keer gekocht bij een dip.......................het probleem is dat het daarna nog verder dipt :)
Je moet ook niet in een dip kopen, never catch a falling knife :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:37
Slux schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:45:
[...]

Je moet ook niet in een dip kopen, never catch a falling knife :P
Crypto is ook zo lekker tegenstrijdig altijd;
'buy low sell high' -> 'never catch a falling knife' -> 'don't chase the red/green candles'
WTF moet ik dan doen?! :D

Ontopic: HOT gaat weer lekker! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:22

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
PHPResource schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:46:
[...]

'buy low sell high' -> 'never catch a falling knife' -> 'don't chase the red/green candles'

HOT kopen dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Dat is altijd een goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Hoe gaat het eigenlijk met BCH?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:54:
Hoe gaat het eigenlijk met BCH?
Ja idd. Komt er al een fork aan? :')

Toch wel treurig dat zo'n BCHSV op nummer 10 staat op coinmarketcap. Wie koopt dat nou? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
BCSV stijg wel altijd met bitcoin cash mee. Als je goed instapt kan je iedere keer 20 dollars pakken.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Ja idd. Komt er al een fork aan? :')

Toch wel treurig dat zo'n BCHSV op nummer 10 staat op coinmarketcap. Wie koopt dat nou? _O-
Sst, maak die éne BCH-tweaker nou niet wakker uit z'n winterslaap...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Slowchat topic heeft een nieuwe hard fork!

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

New Yorker schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:38:
Slowchat topic heeft een nieuwe hard fork!
ik dacht een 51% attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
when green candle to the moon ?
Zit er op te wachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LdN6SG8.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook maar eens aan de slag gegaan op bitmex met 25 euro. Nog meerdere bitmexers hier? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Ik las op een of andere Telegram groep iemand iets schrijven over dat het wellicht een goed idee is om een zooitje BNB te kopen, of BTC in te ruilen voor BNB omdat op 19 januari het Binance Blockchain Week in Singapore begint (https://www.binancefair.com/). Kan misschien wel wat vuurwerk vandaan komen. Misschien komt er meer info over hun DEX aan. Ik ga wel wat BNB kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:44:
Ik ben ook maar eens aan de slag gegaan op bitmex met 25 euro. Nog meerdere bitmexers hier? :+
Mijn record is om binnen 3 minuten weer op 0 te staan, zie het als een uitdaging het te verbeteren! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Mijn record is om binnen 3 minuten weer op 0 te staan, zie het als een uitdaging het te verbeteren! :+
Nice ik zit nu zelf in ETH short met x50 we zullen zien :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:41:
Zit er op te wachten.
Haha in het eerdere geforkte Tweakers aankondigen dat je gaat stoppen met traden.. en nu reeds al ontwenningsverschijnselen... "when green candle to the moon ?" MOON, FOMO :P Zo makkelijk kom jij niet van crypto af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Ik spreek je over 15 minuten wel weer! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:47:
[...]

Denk dat jouw positie dan in no time geliquideerd wordt door Bitmex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:41:
Zit er op te wachten.
Haha toch niet uitgestapt? Kon het me al niet voorstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:49:
[...]

Haha in het eerdere geforkte Tweakers aankondigen dat je gaat stoppen met traden.. en nu reeds al ontwenningsverschijnselen... "when green candle to the moon ?" MOON, FOMO :P Zo makkelijk kom jij niet van crypto af.
Ik zit op bevestiging van richting te wachten, ik ga hoe dan ook verkopen maar 't zou mooi zijn als ik op een pump kan verkopen. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sahara schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Denk dat jouw positie dan in no time geliquideerd wordt door Bitmex.
Danielson schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Ik spreek je over 15 minuten wel weer! :P
We zullen zien :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Die heb een tijdje geleden gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/43HiQT5iTEvesCsahLlgWDzb/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ik was bijna vergeten hoe goed dit interview is O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Kun je aangeven waarom ik een uur naar 3 mannen zou moeten gaan kijken? Got stuff to do, places to go man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ondanks dat het er best dramatisch uit ziet, denk ik toch dat er uit het niets zo'n groene gemanipuleerde staaf uit de grond komt. Puur omdat niemand het echt verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:46:
[...]

Buy low sell high is altijd achteraf lullen vind ik, je weet nooit wanneer het low of high is.

Als je grote rode candels ziet is het nooit verstandig om in te stappen, panic sells SL's die afgaan enz.

De groene candels chase is zo nu en dan wel als het sentiment goed is en mensen op forums/twitter telegram positief zijn en er voldoende volume is.

Ik kijk zelf meestal hoe het sentiment is nieuws, social media, volume vind ik zelf vrij belangrijk en de orderboekjes in mindere mate en ik ben al tevreden met maar een paar % :P

Dus lang verhaal kort, niemand weet wanneer je het beste kan instappen het blijft een gok, maar die kan je wel een beetje beperken door rekening te houden met de bekende zinnen ;)

Voor de meeste onder ons hier was het toch wel een jaar van buy high sell low en komen bijna weer op een punt dat holden van sommige coins weer gunstig kan zijn imo (zegt een slux die o.a. 30 Dash op ATH kocht voor LT :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 18:04
DaCoTa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:55:
[...]

Kun je aangeven waarom ik een uur naar 3 mannen zou moeten gaan kijken? Got stuff to do, places to go man.
Informatie :) Informatie is altijd goed.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

DaCoTa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:55:
[...]

De filosofie achter HOLO wordt uitgelegd. en de toekomst van pow en pos blockchain het verschil tussen waarde en geld etc etc.

edit: je moet denk ik wel een beetje een zwak hebben voor filosofie :*)

[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 15-01-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:35
DaCoTa schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:52:
[...]

Die heb een tijdje geleden gemaakt:

[Afbeelding]
_/-\o_
Tominatie schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:57:
Ondanks dat het er best dramatisch uit ziet, denk ik toch dat er uit het niets zo'n groene gemanipuleerde staaf uit de grond komt. Puur omdat niemand het echt verwacht.
Als je wil kun je een bullflag zien ja. Zou mij ook niets verbazen. Ik twijfel om in te stappen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Niet bij te houden, dit topic....

Lurk weer mee ;)

Te koop....

Pagina: 1 ... 7 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!